Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Wolverine9000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:01:
Kan je manual saven? Nog niet echt op gelet
En @Chaoss dat blijkt dus (pas) te kunnen na een bepaalde missie. I did not know. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:50
Wel gek die patch, de review copy kwam al met die patch erbij (versie nummer was ook 1.002) en had ook al die 40fps mode beschikbaar sinds 21 augustus. Raar dat deze dan pas gister is uitgekomen voor andere mensen :/ Heb nl ook geen problemen met mijn savegame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
Je kan gewoon manual saven, alleen in de tut nog niet, maar daar ben je vrij snel doorheen. Snap ook niet waarom je daarvoor een save game zou willen opslaan. Het is allemaal al niet echt niet heel moeilijk, maar kennelijk is de tutorial tegenwoordig voor veel gamers al een behoorlijke uitdaging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:56
Nol_NL schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 02:31:
[...]
Je kan gewoon manual saven, alleen in de tut nog niet, maar daar ben je vrij snel doorheen. Snap ook niet waarom je daarvoor een save game zou willen opslaan. Het is allemaal al niet echt niet heel moeilijk, maar kennelijk is de tutorial tegenwoordig voor veel gamers al een behoorlijke uitdaging.
Er zijn ook mensen die in het eerste gebied al flink gaan onderzoeken. Ik had vrij lang lopen spelen op die arcadekasten, een mooie high score gehaald, veel credits verzameld, toen wilde ik afsluiten en had ik een autosave van een uur geleden en was er geen manual save. Dat heeft niks met een moeilijkheidsgraad te maken.

Fijn dat er vanaf een bepaald moment manual saves vrijkomen maar dat had ook gewoon vanaf moment 1 gekund.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sorry voor het niet gebruiken van spoilertags :F , ik had niet verwacht dat het nodig zou zijn aangezien met de vroege toegang het spel toch officieel uit was ondanks dat de releasedatum pas morgen is. Ik heb je bericht nooit gezien na mijn post @Timothy3000 :D , anders had ik hem zelf nog wel aangepast. Kreeg het pas in de gaten nadat @Linksquest mijn post had aangepast :)

Heel veel plezier morgen met de release! Vanaf dan mogen foto's die niks met het verhaal te maken hebben toch wel zonder spoilertags? O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Zelfs dan liever niet imo. Ik ervaar al dat pracht en praal liever zelf ingame dan hier via screenshots.

Met een paar maanden als de game langer uit is kunnen ze imo wel zonder spoilertags.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:58
Daar zullen de meningen over verdeeld blijven, als een spel uit is dan is die uit. Dan vind ik dat er gewoon screenshots gepost mogen worden.
Een paar maanden na de release ga je dat toch niet meer doen, of ieder geval niet de mensen die al bezig zijn. Want die zijn dan al zo ver of misschien al klaar zelfs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vind screenshots sowieso vrij weinig toevoegen tbh. Maar als ik daar de enige in ben dan hoeven ze uiteraard niet in spoilertags, dan vermijd ik dit topic gewoon.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:58

s0kkie

Cowabunga

Leuk een early access waar je veel te veel extra voor betaald om eerder te mogen spelen maar de officiele release datum blijft alsnog morgen, dus nu al screenshots plaatsen is sowieso spoilers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
s0kkie schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:59:
Leuk een early access waar je veel te veel extra voor betaald om eerder te mogen spelen
Valt mee hoor. 17,99, Ubiplus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:09
s0kkie schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:59:
Leuk een early access waar je veel te veel extra voor betaald om eerder te mogen spelen maar de officiele release datum blijft alsnog morgen, dus nu al screenshots plaatsen is sowieso spoilers.
De screenshots die ik heb gezien in dit topic vind ik eigenlijk nog beter dan het promotiemateriaal zelf.
Aan de ene kant snap ik de discussie, maar zolang er geen spoilers zijn, mogen screenshots best gedeeld worden zonder spoiler tags.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
speel het op PC en Xbox en het ziet er goed uit. Leuk spel genoeg te doen.
Wat jammer is dat crossplay saves nog niet werken.
Opslaan in de cloud werkt nog niet.....
Maar desalniettemin ga ik zeker wat uurtjes mee vermaken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
Carlos0_0 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:21:
Daar zullen de meningen over verdeeld blijven, als een spel uit is dan is die uit. Dan vind ik dat er gewoon screenshots gepost mogen worden.
Een paar maanden na de release ga je dat toch niet meer doen, of ieder geval niet de mensen die al bezig zijn. Want die zijn dan al zo ver of misschien al klaar zelfs.
Niet iedereen wil of kan dit op day 1 kopen hé.Dit spel gaat richting de feestdagen ook nog goed verkocht worden vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 15:37
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:09:
[...]

Valt mee hoor. 17,99, Ubiplus.
Doe ik ook, aangezien het een single player spel is, 1 maand Ubiplus, dan moet ik hem wel uitgespeeld hebben.
Ik wacht alleen paar patches af voordat ik ga spelen, toch nog een lange backlog aan games :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Equazor_ op 29-08-2024 11:57 ]

• SacreBleu
Ik heb er nu rond de zeven uur opzitten. Tot nu toe kan het mij erg boeien.
Het tempo van het spel vind ik ook prima, er is genoeg te doen en ik heb nog niet zozeer het idee dat dit een 'Ubisoft' game is.

Wel zijn er een aantal dingen die mij dwarszitten;

* Wapens die je opraapt zijn meer powerups, want met elke actie wordt dat wapen gedropt.
* Bij een alarm wat afgaat in een basis of wat dan ook, blijf je een oneindige stroom aan vijanden krijgen.

Verder vind ik het er fantastisch uitzien, klinkt goed en speelt voor mij relaxt weg.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
jori040 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:38:
[...]

Niet iedereen wil of kan dit op day 1 kopen hé.Dit spel gaat richting de feestdagen ook nog goed verkocht worden vermoed ik.
Dat klopt maar zo kan je nooit iets posten uiteindelijk, zelf heb ik ook bijv spiderman1 pas een half jaar later gekocht(Omdat ik met ander spel bezig was).
Je kan zo wel aan de gang blijven vermijd dan gewoon het topic, het spel is morgen eindelijk uit voor iedereen. mensen willen het er eens over hebben zonder geheim te moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Carlos0_0 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:03:
[...]

Dat klopt maar zo kan je nooit iets posten uiteindelijk, zelf heb ik ook bijv spiderman1 pas een half jaar later gekocht(Omdat ik met ander spel bezig was).
Je kan zo wel aan de gang blijven vermijd dan gewoon het topic, het spel is morgen eindelijk uit voor iedereen. mensen willen het er eens over hebben zonder geheim te moeten doen.
Zo lang de plaatjes niet meteen zichtbaar zijn is het goed.Bij deze game wil je niet meteen de planeten zien want dan is het verrassingseffect weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Carlos0_0 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:03:
[...]

Daar zijn spoilertags voor bedacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:59:
[...]

Daar zijn spoilertags voor bedacht.
En dus ook alleen voor spoilers. Sorry maar ik vind de screenshots die tot nu toe zijn gedeeld niet spoilers. Het zijn vooral close-ups en panorama screenshots van de eerste 2 á 3 uur van het spel.

Als er nu ineens screens van de endgame of teksten over het verhaal gedeeld worden, zou ik je punt snappen. Maar om nu te eisen: "Ja, ik wil nog niet zien welke planeten etc.". We kunnen niet allemaal rekening houden met de langzaamste spelers.

Sowieso zouden details over het verhaal of dingen die écht nog niet bekend waren onder spoilers gezet moeten worden. Maar screens met vergezichten en close ups moeten mijns inziens gewoon kunnen zonder hier een 'zwart blokken-topic' van te maken.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Nol_NL schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 02:31:
[...]

Zijn er geen cutscenes op het begin? Alleen dat is al een reden om een save te maken, dat doe ik eigenlijk in alle spellen standaard. Als je dan moet restarten om je instellingen toe te passen oid dan hoef je niet weer opnieuw alles tot dat punt te doen, en autosaves zijn lang niet altijd waar je ze verwacht/zou willen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:24

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ten aanzien van de spoilersdiscussie, hierbij een quote van mezelf uit een ander topic:
Bart ® schreef op zondag 3 september 2023 @ 07:33:
Modbreak:Ten aanzien van de spoiler-discussie in zijn algemeenheid, die hoeft ook echt verder niet meer gevoerd te worden.

Voor de mensen die al spelen: gebruik je gezonde verstand, en gebruik spoilertags waar het om verhalende elementen gaat. Als iemand vriendelijk vraagt of je iets achteraf nog even in spoilertags wil plaatsen, dan doe je dat ook gewoon zonder gezeur. Kleine moeite toch :).

Voor de mensen die het spel nog niet gespeeld hebben (zoals ik): ga ook niet gelijk op alle slakken zout leggen. Mensen maken foutjes, mensen maken andere inschattingen. Als je toch graag ergens spoilertags had gezien, vraag die persoon dan gewoon vriendelijk, dus zonder verwijten, of hij/zij alsnog even een spoilertag wil plaatsen. Ja, dat is dan voor jou te laat. Maar als je per se echt nul komma nul spoilers wil zien, dan is het gewoon niet handig om in dit topic rond te neuzen. Er kan immers altijd iets tussendoor glippen.

Tot slot voor mensen die persoon X aan persoon Y zien vragen of ze iets in spoilertags willen plaatsen: dat is iets tussen persoon X en Y, en daar hoef je dus verder niet op te reageren. Jouw mening of het wel of niet in spoilers zou moeten, is dan niet relevant.

Carry on :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
2Dutch schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 12:57:
[...]

Ik game toch al vele jaren en heb de nodige pittige stealthgames uitgespeeld, maar ik zat in het begin al een missie 10 keer te doen en het lijkt soms ondoenlijk om NIET spotted te raken. Dus snap niet hoe de stealth-mechanics zo beroerd zijn van een toko die Asassins Creed uit heeft gebracht?! Weet niet of ze dit met een simple patch kunnen oplossen. Aan de andere kant, mijn review schrijft zichzelf wel vlot zo..nadeel is dat ik niet zoveel plezier haal uit het spel, en dat komt weinig voor.
Ja die ervaring had ik ook. Je hebt eigenlijk heel weinig tools om te dealen met meerdere guards die overlappende zoekpatronen doen. En sommige tools die je hebt mag je niet altijd gebruiken - stun gun mag bvb niet in de stealth gebieden van de syndicates in de stad…

Ik weet het nog niet met deze game. Aan de ene kant vind ik het een hele mooie wereld en heb je wel steeds iets te doen. Maar aan de andere kant speelt het niet echt lekker weg. De stealth is unforgiving en traag en niet echt satisfying. Misschien dat je later meer tools krijgt en dat het beter gaat.

Maar ik heb wel steeds dat ik ga zitten om te spelen, dat ik uiteindelijk 45 minuten bezig ben voor 1 sidequest, omdat al dat stealthen zo lang duurt. En dan ben je klaar en dan realiseer je dat het 1 quest op een gigantische planeet was en dan voelt het gewoon wat vermoeiend ofzo?

In AC games kan je quests gewoon wegwerken met een lekker tempo, ook als je stealth speelt. Daar zit wat meer momento in. Deze game heeft dat niet echt.

Het is net te sloom, met te weinig tools, en te veel stealth stukjes die niet forgiving zijn om echt lekker in de flow te komen.

En veel gebieden zijn zo prop vol met enemies dat als je stealth breekt je waarschijnlijk dood gaat. En vaak is het ook gewoon een loss-condition voor de missie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
BurrowedLurker schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 14:03:
[...]

Ja die ervaring had ik ook. Je hebt eigenlijk heel weinig tools om te dealen met meerdere guards die overlappende zoekpatronen doen.
Als er twee guards naast elkaar staan of in elkaars zicht staan, kun je op één guard Nix afsturen en de andere sla je een goede hersenschudding als eerste. Die andere guard is dan nog steeds bezig met Nix in zijn nek. Die pak je dan vervolgens ook met een melee.

Ik heb daarmee toch menig stealth-scenario weten te overbruggen. Nix speelt een grotere rol dan ik eerst dacht, het is niet alleen maar een sidekick voor items op te pakken of deuren te open maar echt een hulp middel tijdens stealth en combat.

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:56
Had het over het hoofd gezien . Je kan inderdaad game save doen

• Nol_NL
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 07:03:
[...]

Er zijn ook mensen die in het eerste gebied al flink gaan onderzoeken. Ik had vrij lang lopen spelen op die arcadekasten, een mooie high score gehaald, veel credits verzameld, toen wilde ik afsluiten en had ik een autosave van een uur geleden en was er geen manual save. Dat heeft niks met een moeilijkheidsgraad te maken.

Fijn dat er vanaf een bepaald moment manual saves vrijkomen maar dat had ook gewoon vanaf moment 1 gekund.
Voordat ik handmatig kon opslaan was het spelen op de arcadekasten bij mij nog niet mogelijk. Daar kon ik na de tut pas gebruik van maken. Bij dit soort games is het altijd handig om in het begin toch even een stukje van de introductie te volgen. Het wordt dan snel genoeg duidelijk wanneer je de vrijheid krijgt om te gaan ontdekken.

• Timothy3000
Nol_NL schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 14:43:
[...]

Voordat ik handmatig kon opslaan was het spelen op de arcadekasten bij mij nog niet mogelijk. Daar kon ik na de tut pas gebruik van maken. Bij dit soort games is het altijd handig om in het begin toch even een stukje van de introductie te volgen. Het wordt dan snel genoeg duidelijk wanneer je de vrijheid krijgt om te gaan ontdekken.
Ik kon al op arcadekasten spelen en vraagtekens ontdekken voordat die manual save beschikbaar kwam. Dat was echt pas toen de wereld zich opende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
Vreemd. Bij mij waren ze echt geblokkeerd. Heeft misschien met de latere update te maken die ik kreeg, waarna ik de savegame moest verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:55:
Ik vind screenshots sowieso vrij weinig toevoegen tbh. Maar als ik daar de enige in ben dan hoeven ze uiteraard niet in spoilertags, dan vermijd ik dit topic gewoon.
Ja dat heb ik ook wel, is weer een totaal andere discussie natuurlijk maar goed als ze gewoon netjes in SpoilerTags geplaatst worden dan hebben we het beste van twee werelden.

De gebruikers die toch de noodzaak voelen screenshots te posten kunnen dat doen. De gebruikers (zoals ikzelf) die er niet op zitten te wachten kunnen de spoilers lekker overslaan. Win win

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Nol_NL schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 15:54:
Vreemd. Bij mij waren ze echt geblokkeerd. Heeft misschien met de latere update te maken die ik kreeg, waarna ik de savegame moest verwijderen.
Ik had die update al maar kon er ook niet op spelen.

• Timothy3000
Kan het zijn dat die saves erin zijn gepatcht? Ik had een high score op
spoiler: title
dat spelletje waarin je een soort race maakt en je vanalles moet ontwijken
, wilde toen saven maar toen stond er alleen nog load game in het menu en een autosave van vrij lang geleden. Of dat of het was een bug oid. Het was iig irritant haha.

Net ook gesoftlocked in een missie. Deze game had wel wat uitstel mogen krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 29-08-2024 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Donstil schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:01:
[...]

Ja dat heb ik ook wel, is weer een totaal andere discussie natuurlijk maar goed als ze gewoon netjes in SpoilerTags geplaatst worden dan hebben we het beste van twee werelden.

De gebruikers die toch de noodzaak voelen screenshots te posten kunnen dat doen. De gebruikers (zoals ikzelf) die er niet op zitten te wachten kunnen de spoilers lekker overslaan. Win win
Dat is een mooie oplossing inderdaad. Screenshots gewoon in tags met daarboven het woord screenshots. Iedereen blij.

• SacreBleu
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:09:
[...]

Dat is een mooie oplossing inderdaad. Screenshots gewoon in tags met daarboven het woord screenshots. Iedereen blij.
Als het spoilers zijn is dat prima. Maar nu lijkt de discussie te gaan om:"Ik heb geen behoefte aan screenshots dus doe maar spoilers". Zo kun je straks vanalles achter spoilers zetten omdat het content is die iemand niet zint. Zoals links naar YouTube of andere media.

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Voor diegene die hetzelfde voorhadden..

https://pu.nl/artikelen/n...ve-weggooien-van-ubisoft/

Ik dus niet maar er zullen er wel zijn vermoed ik? ;)

edit: is ivm het moeten deleten van de savegame als je vroeger dan de launch bent begonnen

[ Voor 18% gewijzigd door Derbiss op 29-08-2024 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SacreBleu schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:28:
[...]

Als het spoilers zijn is dat prima. Maar nu lijkt de discussie te gaan om:"Ik heb geen behoefte aan screenshots dus doe maar spoilers". Zo kun je straks vanalles achter spoilers zetten omdat het content is die iemand niet zint. Zoals links naar YouTube of andere media.
Dat blijft het vervelende met spoilers idd, altijd lastig in te schatten wat voor een ander een spoiler is. It's better to be safe than sorry kan daarom natuurlijk nooit kwaad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

SacreBleu schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:28:
[...]

Generieke in-game foto’s, zoals omgevingsbeelden, hoeven niet noodzakelijkerwijs in spoilertags te worden geplaatst. Maar wees voorzichtig met screenshots die verhalende elementen bevatten, zoals personages die je pas later in het spel tegenkomt.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Timothy3000
Hard crash net toen ik de verrekijker gebruikte voor een sidequest.

De game is leuk maar dit soort slordigheidjes kunnen echt niet.

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:16:
[...]

Generieke in-game foto’s, zoals omgevingsbeelden, hoeven niet noodzakelijkerwijs in spoilertags te worden geplaatst. Maar wees voorzichtig met screenshots die verhalende elementen bevatten, zoals personages die je pas later in het spel tegenkomt.
Dat zelfde geld ook wel voor de planeten waar je later komt toch? Dat is ook een spoiler natuurlijk!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:03
Ik vraag me af of ze nog een patch gaan uitbrengen morgen met de officiele release. Kan er niets over vinden.

• jori040
mister_S schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:39:
Ik vraag me af of ze nog een patch gaan uitbrengen morgen met de officiele release. Kan er niets over vinden.
En wat moet de inhoud van die patch dan zijn ?

• mister_S
jori040 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:40:
[...]

En wat moet de inhoud van die patch dan zijn ?
AI tweaks, wapens die niet droppen bij acties, wat bugfixes etc.

• jori040
mister_S schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:45:
[...]

AI tweaks, wapens die niet droppen bij acties, wat bugfixes etc.
Is dat wat jij ervaart in de early access ?

Er zijn zeker wel wat dingen die een patch nodig hebben maar of dat precies morgen gaat gebeuren trek ik in twijfel.

Toen ik vandaag met de game verder ging had ik spontaan geen geluid.Tja dan ga je de boel opnieuw opstraten.

Bij zo'n open-wereld achtig spel als deze kan je bij launch wat vreemde dingen verwachten.De oplossing is ook niet om het weer 6 maanden uit te stellen.

Voor zo'n studio is het ook even afwachten wat er fout kan gaan.En volgens mij is het ook niet zo dat zij 10 testers in dienst hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:23:
[...]

Dat zelfde geld ook wel voor de planeten waar je later komt toch? Dat is ook een spoiler natuurlijk!
Wat een spoiler is, blijft een grijs gebied. We willen hier geen zwart-wit beleid van maken, dus we vragen jullie om gezond verstand te gebruiken. Als je echter absoluut geen enkele spoiler wilt zien, inclusief zaken die je tegen kunt komen in trailers en (p)reviews, is het misschien verstandig om game-specifieke topics te vermijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Het gebruik van het ship in de ruimte is zo tof. Daarjuust beetje rondgevlogen en wat verkend enz....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Mog schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:03:
[...]

Wat een spoiler is, blijft een grijs gebied. We willen hier geen zwart-wit beleid van maken, dus we vragen jullie om gezond verstand te gebruiken. Als je echter absoluut geen enkele spoiler wilt zien, inclusief zaken die je tegen kunt komen in trailers en (p)reviews, is het misschien verstandig om game-specifieke topics te vermijden.
Alleen al het het kleurenpalet van een planeet kan al als spoiler gezien worden.

De mensen die de fotos posten hebben duidelijk fun met de game dus ik wil ech niet negatief naar hun zijn.Als ik gewoon kan besluiten dat klikje wel/niet te doen dan is het prima.

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:03:
[...]

Ja uiteraard, niet gezellig dat laatste maar wordt wel door veel tweakers gedaan. Terwijl het natuurlijk een kleine moeite blijft om gewoon Spoilertags te gebruiken.

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Hoe is de gear progression in deze game? Jaag je op nieuwe guns & gear? Of steeds upgrade van bestaande gear?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jori040 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:18:
[...]
De mensen die de fotos posten hebben duidelijk fun met de game dus ik wil ech niet negatief naar hun zijn.Als ik gewoon kan besluiten dat klikje wel/niet te doen dan is het prima.
Overigens hebben de twee posters met screenshots dat inmiddels ook wel netjes gedaan, dus ik verwacht dat, nu we zo dicht bij de release zitten, ze dat wel zullen blijven doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
jori040 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:55:
[...]

Is dat wat jij ervaart in de early access ?
Ik heb maar twee uurtjes gespeeld, dus zo heel veel heb ik nog niet te melden :). De AI merk je wel, maar blijkbaar is dit later beter met andere vijanden (uit reviews). Dus het lijkt me meer een kwestie van tweaken i.p.v. echt debiele AI. Daarnaast lijkt het constant droppen van wapens mij wel irritant, kunnen ze ook zo oplossen denk ik. Bugs is geen ontkomen aan met zo'n groot spel, dus dat patchen kan altijd.

Sfeertje zit wel goed en hopelijk wordt de gameplay niet té repetitief. Ik lees wel overal dat dit één van de beste Ubisoft spellen is, dus dat is mooi.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Yonix
De kleine man ligt in bed, de koffie is gezet: tijd voor Outlaws-pret! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZbxqjmbin1pepioIhKI9EYsheE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IPDQb1oIiHOhK5dvOSAIU1Bn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Yonix schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:03:
De kleine man ligt in bed, de koffie is gezet: tijd voor Outlaws-pret! :D

[Afbeelding]
Veel plezier!!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Kidjuh schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:33:
Hoe is de gear progression in deze game? Jaag je op nieuwe guns & gear? Of steeds upgrade van bestaande gear?
spoiler:
Je krijgt geen nieuwe wapens zover ik dat nu kan beoordelen. Wel kun je de blaster upgraden.
Dit geldt ook voor je speeder en schip.
Het enige wat je kan veranderen aan uiterlijk is skins die kan kopen zowel ingame als store rewards.

Sommige kledingstukken zijn puur cosmetisch andere hebben bepaalde eigenschappen zoals minder damage van blastershoten extra slots voor je bacta vials.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

jori040 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:18:
[...]

Alleen al het het kleurenpalet van een planeet kan al als spoiler gezien worden.

Een foto is natuurlijk niet per definitie een spoiler. Het standaard verbergen van foto’s achter een spoilertag, ongeacht of er een spoiler in zit, doet afbreuk aan het doel van het maken en delen van foto’s.

Als ik in dit geval gezond verstand zou toepassen, zou dat betekenen: plaats foto’s van planeten en omgevingen die nog niet in officiële screenshots, trailers, of artwork zijn verschenen, achter een spoilertag. Bij twijfel is een spoilertag altijd lief! O+

• jori040
@Mog
Oke dan zullen we het bij het laatste houden. ;)

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 18:57
Ik heb Star Wars Outlaws voor € 1100,- gekocht (kreeg een fijne RTX4080S erbij!) maar na installatie in Ubisoft Connect wil deze niet starten? Zijn er meer met zulke problemen en weet iemand misschien hoe het op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rene44 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:26:
Ik heb Star Wars Outlaws voor € 1100,- gekocht (kreeg een fijne RTX4080S erbij!) maar na installatie in Ubisoft Connect wil deze niet starten? Zijn er meer met zulke problemen en weet iemand misschien hoe het op te lossen?
Welke versie? Niet alle versies geven vandaag al toegang.

• Rene44
NLxAROSA schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:26:
[...]

Welke versie? Niet alle versies geven vandaag al toegang.
Ik kreeg de keuze tussen Outlaws en Outlaws met commando forest character outfit. Heb de eerste geinstalleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Rene44 op 29-08-2024 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Rene44 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:27:
[...]

Ik kreeg de keuze tussen Outlaws en Outlaws met commando forest character outfit. Heb de eerste geinstalleerd.
Alleen de Gold en Ultimate editions kun je nu al spelen. De standaard versie vanaf morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene44
NLxAROSA schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:30:
[...]

Alleen de Gold en Ultimate editions kun je nu al spelen. De standaard versie vanaf morgen.
Thanks guys! Dan maar weer avondje pasjans. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
Inmiddels een goede vier uur in ‘Outlaws’ gestopt en ik begrijp sommige (de meeste) punten van kritiek echt niet. :s

Ik loop nog steeds rond op de eerste planeet en sta versteld van de gedetailleerde omgevingen en levendigheid van de speelwereld.

spoiler:
• Gokken, arcade kasten, food stands;
• Je schip is volledige te verkennen;
• Interacties met npc’s en npc’s onderling.

Allemaal dingen die, stuk voor stuk, onwijs leuk zijn om te ontdekken. (y)

Misschien is het gewoon hip om op Ubisoft te haten, maar Massive is er, naar mijn mening, in geslaagd om een overtuigende Star Wars- game neer te zetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:51
Mijn progressie van vanavond in wat plaatjes.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3wIG1mMv0QhOUEF9ByliIGJGuc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t0XCiEjXmB3m2L5kvwKf8feR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9HXQ3Q6J7iYvp2wNg_LQtzvjyM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fPEfdVrM2eOcZSs3w5MLBkqb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlgHL7ld3f4ZkjbSMoxSJY9Dy00=/800x/filters:strip_exif()/f/image/urebczdvW7NbFmRiiEi1P4Qi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJtg02OHEZUcBwc7Tj82TupZGVE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DHhxF0wivyx0f3ua4gJJNqLM.png?f=fotoalbum_large

Lijkt op een bekend duo :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bztkMgkk4Tnt3nnxXrbLlQyep4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5bPMqaQ0xyQQUc6lPRx9ZyAa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Yonix schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:52:
Inmiddels een goede vier uur in ‘Outlaws’ gestopt en ik begrijp sommige (de meeste) punten van kritiek echt niet. :s

Ik loop nog steeds rond op de eerste planeet en sta versteld van de gedetailleerde omgevingen en levendigheid van de speelwereld.

spoiler:
• Gokken, arcade kasten, food stands;
• Je schip is volledige te verkennen;
• Interacties met npc’s en npc’s onderling.

Allemaal dingen die, stuk voor stuk, onwijs leuk zijn om te ontdekken. (y)

Misschien is het gewoon hip om op Ubisoft te haten, maar Massive is er, naar mijn mening, in geslaagd om een overtuigende Star Wars- game neer te zetten.
De kritiek is ook niet zo zeer op de sfeer, want die hebben ze fantastisch neer weten te zetten, maar meer op imo de hoeveelheid bugs en de wat klungelige gameplay (het platformen werkt niet helemaal soepel, er is geen coversysteem, stealth is net niet helemaal lekker uitgewerkt, etc).

Het is voor mijn gevoel net als in Hogwarts Legacy sfeer boven gameplay. Maakt het alsnog een leuke game maar met een iets langere development tijd had er meer ingezeten (en was hij wat minder buggy gereleased).

De cijfers van de pers zijn wel representatief voor de game imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 29-08-2024 22:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Yonix schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:52:
En een overtuigende space game waar het wél de moeite waard is om dingen te verkennen en laadschermen knap verborgen zitten in transities en cutscenes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
NLxAROSA schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:06:
[...]
laadschermen knap verborgen zitten in transities en cutscenes.
Daar sta ik ook versteld van. Fantastisch gedaan.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb het nog niet gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
Uurtje of 3 gespeeld nu en vermaak me uitstekend met de game (op PS5). Zit nog een beetje te wisselen tussen performance en quality mode maar denk dat ik op m quality laat staan. In single player maakt me de lagere fps niet heel veel uit. Dit weekend een goede reden om binnen de verkoeling op te zoeken 👌🏻

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SacreBleu
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:05:
[...]

De kritiek is ook niet zo zeer op de sfeer, want die hebben ze fantastisch neer weten te zetten, maar meer op imo de hoeveelheid bugs en de wat klungelige gameplay (het platformen werkt niet helemaal soepel, er is geen coversysteem, stealth is net niet helemaal lekker uitgewerkt, etc).

Het is voor mijn gevoel net als in Hogwarts Legacy sfeer boven gameplay. Maakt het alsnog een leuke game maar met een iets langere development tijd had er meer ingezeten (en was hij wat minder buggy gereleased).

De cijfers van de pers zijn wel representatief voor de game imo.
Er zit geen systeem in waardoor je makkelijk van plek naar plek kan bewegen. Maar zodra je met Kay ergens achter zit, reageert ze wel op dat obstakel. Dekking zoeken is dus gewoon een kwestie van iets 'huggen' en vaak bukken. Ik mis het hier niet niet heel erg.

Qua bugs ben ik alleen een harde crash tegen het lijf aangelopen en soms wat glitches ofzo.
Bij Starfield had ik echt véél meer bugs en glitches.

Tot nu toe vind ik dit een vermakelijker spel dan de meeste games. Het ziet er straks uit, sfeer is ontzettend goed en de gameplay houd mij op dit moment aardig bezig. Ik heb lang niet meer zo lang achter mijn PC gezeten en één spel gespeeld als met Outlaws.

Perfect is het niet, er zijn een aantal dingen die ik liever anders had gezien. Het is ook geen Red Dead Redemption 2. Maar zeer vermakelijk vind ik het zeer zeker wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:07:
[...]

Daar sta ik ook versteld van. Fantastisch gedaan.
Massive begon daar ooit mee in 2016 met The Division (de ontsmetting/UV sluizen als je je base in/uit liep).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik heb wel de handmatige save-optie nu gespot, maar krijg nog steeds bijzonder vaak te zien dat het niet kan, terwijl ik dan niet vuistdiep in de actie zit, blijft wat vaag. Begin wel wat meer op te warmen naar de game nu ik verder ben, maar blijf het een houterige bedoeling vinden, ik denk dat ik gewoon te verwend ben ;). Al wel de nodige mooie plaatjes geschoten en al de eerste uitzichtplek (wist niet dat die er ook waren) ontdekt en mooie sfeerplaatjes geschoten.

Vond het eerste maaltje samen met Nix eten grappig en cool eigenlijk (wel jammer van button mashen), en cute :D Zag er ook wel lekker uit :9

spoiler:
een eettent-gastje zocht vlees en wilde Nix wel overkopen voor 20 credits ofzo, dacht het niet :o

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 30-08-2024 00:08 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
2Dutch schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:06:
[...]

Ik heb wel de handmatige save-optie nu gespot, maar krijg nog steeds bijzonder vaak te zien dat het niet kan, terwijl ik dan niet vuistdiep in de actie zit, blijft wat vaag. Begin wel wat meer op te warmen naar de game nu ik verder ben, maar blijf het een houterige bedoeling vinden, ik denk dat ik gewoon te verwend ben ;). Al wel de nodige mooie plaatjes geschoten en al de eerste uitzichtplek (wist niet dat die er ook waren) ontdekt en mooie sfeerplaatjes geschoten.

Vond het eerste maaltje samen met Nix eten grappig en cool eigenlijk (wel jammer van button mashen), en cute :D Zag er ook wel lekker uit :9

spoiler:
een eettent-gastje zocht vlees en wilde Nix wel overkopen voor 20 credits ofzo, dacht het niet :o
Ben benieuwd als je ja zou zeggen😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Hoe vaak moet je wel niet een deur lockpicken, ik sta bij een deur heb na mijn idee al 10 keer op tijd op de knop gedrukt, maar het gaat gewoon door?.
Met bedoel op tijd dat ik geen rood lampje heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:42:
Hoe vaak moet je wel niet een deur lockpicken, ik sta bij een deur heb na mijn idee al 10 keer op tijd op de knop gedrukt, maar het gaat gewoon door?.
Je moet de groene lampjes precies matchen, als je er 1 overslaat ben je 'af' en kan je dus oneindig doorgaan inderdaad ;)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
RedFox schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:17:
[...]

Je moet de groene lampjes precies matchen, als je er 1 overslaat ben je 'af' en kan je dus oneindig doorgaan inderdaad ;)
Pff wat een gedoe dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:42:
Elke deur hoef je maar een keer te lockpicken, alleen dan moet je wel het ritme goed hebben. Maar eenmaal open gemaakt hoef je hem nooit meer een tweede keer te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Als het goed is kun je de mini-games; Lockpicken, slicen ,etc. Ook uitschakelen of makkelijker maken.
Zit ergens onderaan in de opties onder gameplay, als ik het goed heb.

Daar heb ik ook de optie kunnen vinden om die reload mini-game uit te zetten, nu heb ik altijd een 'perfect' reload. Ik vond het namelijk niet lekker werken en soms drukte ik uit automatisme op de linker muisknop (dit is namelijk ook de prompt) maar dan vuur je meteen je pistool ook af. De button prompt had imo gewoon 'R' moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Je kan het ook helemaal uitzetten als je het vervelend vindt: https://www.ubisoft.com/e...ar-wars-outlaws/000109462

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
SacreBleu schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:19:
Als het goed is kun je de mini-games; Lockpicken, slicen ,etc. Ook uitschakelen of makkelijker maken.
Zit ergens onderaan in de opties onder gameplay, als ik het goed heb.

Daar heb ik ook de optie kunnen vinden om die reload mini-game uit te zetten, nu heb ik altijd een 'perfect' reload. Ik vond het namelijk niet lekker werken en soms drukte ik uit automatisme op de linker muisknop (dit is namelijk ook de prompt) maar dan vuur je meteen je pistool ook af. De button prompt had imo gewoon 'R' moeten zijn.
Ja klopt, je kan alles aanpassen naar je eigen wens. Maar ben er zelf vanaf gebleven omdat ik het zonde vind van je speelervaring en het graag wil spelen zoals het hoort en je voorgeschoteld word :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarsV
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09 13:32
Het embargo is al verlopen maar nog steeds geen review op Tweakers. Zal die er nog wel komen?

ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | MSI RTX 5090 VENTUS 3X OC | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

is er een one day patch geweest , heb nog steeds last van ctd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:22:
[...]

Ja klopt, je kan alles aanpassen naar je eigen wens. Maar ben er zelf vanaf gebleven omdat ik het zonde vind van je speelervaring en het graag wil spelen zoals het hoort en je voorgeschoteld word :P
Nou, ik heb bij 1 deur toch echt al 10 keer goed gedrukt volgens mij, want had geen rood lampje gekregen en hij ging nog door.
De andere deuren waren 2 of 3 keer dat die openging, en had zelfs nog de hulp modes aangezet dat je dat rondje krijgt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
RedFox schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:20:
[...]

Je kan het ook helemaal uitzetten als je het vervelend vindt: https://www.ubisoft.com/e...ar-wars-outlaws/000109462
Top dan zet ik het wel uit had ik nog niet gezien, bij de deur die ik nu open moet maken wil het gewoon, maar niet lukken(Gek genoeg bij de vorige 2 deuren ofzo wel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:17:
[...]

Nou, ik heb bij 1 deur toch echt al 10 keer goed gedrukt volgens mij, want had geen rood lampje gekregen en hij ging nog door.
De andere deuren waren 2 of 3 keer dat die openging, en had zelfs nog de hulp modes aangezet dat je dat rondje krijgt te zien.
Bij mij was het een kwestie van even leren hoe het werkt en wat je moet doen, ik heb ook 4 keer die uitleg moeten lezen totdat ik hem doorkreeg. Je moet RT indrukken wanneer het lampje oplicht en als je de eerste twee dan bijvoorbeeld goed doet en vervolgens de derde fout doet dan begint het weer helemaal opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:18:
[...]

Top dan zet ik het wel uit had ik nog niet gezien, bij de deur die ik nu open moet maken wil het gewoon, maar niet lukken(Gek genoeg bij de vorige 2 deuren ofzo wel).
Hij lijkt soms wat bugged idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
NLxAROSA schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 23:15:
[...]

Massive begon daar ooit mee in 2016 met The Division (de ontsmetting/UV sluizen als je je base in/uit liep).
Kuch GodOfWar telkens hij een grot of spelonk of gat ingaat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 20:25

RoamingZombie

Watching the sheeple...

G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:22:
[...]

De reden dat ik het heb uitgezet, mijn speelervaring. Ik heb nu meer lol :)

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RoamingZombie schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:39:
[...]

De reden dat ik het heb uitgezet, mijn speelervaring. Ik heb nu meer lol :)
Ja gelukkig kan je dat zelf bepalen, ik vind het juist jammer dat mensen niet de moeite nemen om het onder de knie te krijgen en het spel spelen zoals het bedoeld is vanuit de makers. Maar zoals ik net al zei blijft dit een persoonlijke mening en daarom ben ik ontzettend blij dat het in ieder geval een keus is en niet voor iedereen hetzelfde is want anders zou ik het heel jammer hebben gevonden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SacreBleu
G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:41:
[...]

Ja gelukkig kan je dat zelf bepalen, ik vind het juist jammer dat mensen niet de moeite nemen om het onder de knie te krijgen en het spel spelen zoals het bedoeld is vanuit de makers. Maar zoals ik net al zei blijft dit een persoonlijke mening en daarom ben ik ontzettend blij dat het in ieder geval een keus is en niet voor iedereen hetzelfde is want anders zou ik het heel jammer hebben gevonden :)
Als er een keuze wordt gegeven door de ontwikkelaar, dat zijn beide opties 'zo bedoeld'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nou ik heb nog eens geprobeerd die deur, dat is bij de relatief aan het begin je iets moet stelen.
Ik heb echt 3 of 4 keer blauw achtig lampje gehad(Ik vind het blauw), maar de deur ging niet open, drukte ik eens verkeerd werd die idd rood.

Ik heb het toen nog op easy gezet, evenveel ellende, toen het maar uitgezet lockppicking.
Dit is gewoon niet leuk op deze manier, haalt de speelervaring gelijk een stuk naar beneden :).

Misschien is het een bug in het spel of zo toevallig nu daar, zal bij andere deur nog eens aanzetten.
Ik had het bij de vorige deuren niet, nu even een video walktrough erbij pakken. Want snap niet waar ik heen moet op het moment :+ .

Ok lol ik zie gewoon iets over het hoofd wat in de lucht hangt, waar ik aan moet slingeren als Indiana Jones haha.

edit:

lock picking nu gewoon uitgezet ben er klaar mee, volgende deur in een missie wou ook niet open.
Kreeg toch echt 3 keer achter elkaar die blauwe/groene kleur hoe je wil noemen, echter bleef dat ding gewoon door gaan.
Dus of het spel zit gewoon erg bugel, of ik doe als nog iets niet goed. maar dit haalt wel de functie eruit zo.

[ Voor 32% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-08-2024 12:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:10:
Nou ik heb nog eens geprobeerd die deur, dat is bij de relatief aan het begin je iets moet stelen.
Ik heb echt 3 of 4 keer blauw achtig lampje gehad(Ik vind het blauw), maar de deur ging niet open, drukte ik eens verkeerd werd die idd rood.

Ik heb het toen nog op easy gezet, evenveel ellende, toen het maar uitgezet lockppicking.
Dit is gewoon niet leuk op deze manier, haalt de speelervaring gelijk een stuk naar beneden :).

Misschien is het een bug in het spel of zo toevallig nu daar, zal bij andere deur nog eens aanzetten.
Ik had het bij de vorige deuren niet, nu even een video walktrough erbij pakken. Want snap niet waar ik heen moet op het moment :+ .

Ok lol ik zie gewoon iets over het hoofd wat in de lucht hangt, waar ik aan moet slingeren als Indiana Jones haha.

edit:

lock picking nu gewoon uitgezet ben er klaar mee, volgende deur in een missie wou ook niet open.
Kreeg toch echt 3 keer achter elkaar die blauwe/groene kleur hoe je wil noemen, echter bleef dat ding gewoon door gaan.
Dus of het spel zit gewoon erg bugel, of ik doe als nog iets niet goed. maar dit haalt wel de functie eruit zo.
Heb nog geen problemen gehad met lock picking voorlopig.... wel al veel gearresteerd lol....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Wolverine9000 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:55:
[...]

Heb nog geen problemen gehad met lock picking voorlopig.... wel al veel gearresteerd lol....
Ja dit was nu de laatste deur die je open moet maken, voor dat je uiteindelijk van de planneet afvliegt.
Wat ik zo raar vond de 1ste deur ging goed, dacht 2de deur ook. maar ieder geval laatste 2 willen gewoon voor geen meter open.
Nu net op de volgende planneet, effe Matrix style 3 gasten neergeknald wel grappig.

Dat ik dus de mini games kan uitzetten scheelt dus al wel, nu krijg ik weer wat plezier in het spel aangezien ik verder kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier een mooie vergelijking tussen beiden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Draai hem op 40fps maar moet zeggen, ik het haar van haar niet zo mooi uit vind zien.
Tevens ook in het filmpje ziet het haar van haar niet zo mooi uit, verder vind ik het spel er gewoon prima uit zien.

[ Voor 41% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-08-2024 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat Ubisoft+ niet werkt op PS5? Ik heb net Ubisoft+ Premium afgesloten, maar ben bang dat ik iets te snel ben geweest. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:55:
Klopt het dat Ubisoft+ niet werkt op PS5? Ik heb net Ubisoft+ Premium afgesloten, maar ben bang dat ik iets te snel ben geweest. :+
Daarvoor heb je blijkbaar het premium abonnement nodig, welke niet op de ps5 beschikbaar lijkt te zijn.. :/

https://store.ubisoft.com...lus#discoverLandingOffers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Mijn dochtertje van acht is groot Star Wars fan maar vindt de meeste actie nog vrij spannend.
Kan zij in SW Outlaws ook gewoon rondlopen op de verschillende locaties en genieten van de omgeving en personages? Ik volg de verhaallijn en missies dan wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:55:
Je kunt dan wel Star Wars Outlaws op je computer spelen. Wanneer je geen gaming computer hebt, dan kan je nog altijd via Geforce Now spelen.

Je moet dan je Ubisoft account connected bij Geforce Now. Je installeert dan het spel, Nvidia kijkt welke gebruikers licenties je hebt en dan kan je het spel via de hardware van Nvidia spelen. ;)

https://nvidia.custhelp.c...erships-on-geforce-now%3F

Geforce Now heeft ook een gratis versie, maar dan heb je een sessie van één uur, daarna moet je opnieuw een sessie starten. Als het druk is, is er ook een kleine wachtrij. Je krijgt ook een basis rig.

Voor 10 euro per maand, krijg je sessies van 6 uur en een betere rig.

Voor 20 euro per maand krijg je 8 uur sessie en je kunt 4k tot wel 120fps streamen en je krijgt een RTX 4080.

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 30-08-2024 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Spitfire123 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:10:
Mijn dochtertje van acht is groot Star Wars fan maar vindt de meeste actie nog vrij spannend.
Kan zij in SW Outlaws ook gewoon rondlopen op de verschillende locaties en genieten van de omgeving en personages? Ik volg de verhaallijn en missies dan wel. :)
Ik denk niet dat ze het dan erg leuk gaat vinden. Misschien kun je een stuk van een Youtube walkthrough checken om het te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:21:
[...]

Je kunt dan wel Star Wars Outlaws op je computer spelen. Wanneer je geen gaming computer hebt, dan kan je nog altijd via Geforce Now spelen.

Je moet dan je Ubisoft account connected bij Geforce Now. Je installeert dan het spel, Nvidia kijkt welke gebruikers licenties je hebt en dan kan je het spel via de hardware van Nvidia spelen. ;)

https://nvidia.custhelp.c...erships-on-geforce-now%3F

Geforce Now heeft ook een gratis versie, maar dan heb je een sessie van één uur, daarna moet je opnieuw een sessie starten. Als het druk is, is er ook een kleine wachtrij. Je krijgt ook een basis rig.

Voor 10 euro per maand, krijg je sessies van 6 uur en een betere rig.

Voor 20 euro per maand krijg je 8 uur sessie en je kunt 4k tot wel 120fps streamen en je krijgt een RTX 4080.
Helemaal kut dus. Ik was blijkbaar iets te enthousiast. Heb nog een PC staan met een RTX 2060 Super, maar dat wordt waarschijnlijk lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik ben er klaar mee. Ik kan niet meer saven. Manual save werkt niet omdat ik volgens de game in combat zit en de game autosaved niet meer. Dit kan gewoon niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Voor ieder ander die er tegenaan loopt:

De ruimte ingaan verhelpt het probleem.

Let op je saves iig. Als ik was afgegaan was ik een uur kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Timothy3000 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:06:
Voor ieder ander die er tegenaan loopt:

De ruimte ingaan verhelpt het probleem.

Let op je saves iig. Als ik was afgegaan was ik een uur kwijt.
Vaag probleem wel. Lijkt er dan op dat dat save-systeem (het handmatige) niet goed geïmplementeerd is. Want volgens mij zat manual save er nog niet in tijdens launch.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste