Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ah ik zie het ja. Helaas nog niet op Ubisoft+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02:44
Ai. Dan wacht ik toch nog maar een paar weken tot dit is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:17:
[...]

Ah ik zie het ja. Helaas nog niet op Ubisoft+
Ja werkt helaas niet voor de mensen die hem via Ubisoft+ hebben gehaald.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Derbiss schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:14:
[...]

[...]

Als IGN een 7 geeft is het niet al te best :)
Voordat ik een oordeel geef ga ik hem eerst zelf spelen, want de beste reviewer ben je natuurlijk nog altijd zelf. Mensen waren ook heel terughoudend voor Avatar: Frontiers Of Pandora en die was ook echt prachtig dus eerst maar even spelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-06 15:54
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:22:

Voordat ik een oordeel geef ga ik hem eerst zelf spelen, want de beste reviewer ben je natuurlijk nog altijd zelf. Mensen waren ook heel terughoudend voor Avatar: Frontiers Of Pandora en die was ook echt prachtig dus eerst maar even spelen.
Uiteraard :). Ikzelf ook hoor.. maar nog niet direct (eerst beetje tijd geven om de bugs eruit te halen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:56
Het leest meer als dat het een matige game is dan technische issues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Derbiss schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:26:
[...]

Uiteraard :). Ikzelf ook hoor.. maar nog niet direct (eerst beetje tijd geven om de bugs eruit te halen) ;)
En wat als je nu wacht vanwege de reviews en achteraf bleek dat jij helemaal geen bugs zou hebben ervaren? Zonde toch, ik zou persoonlijk gewoon gaan spelen en als je dan wel tegen bugs aanloopt, dan nog besluiten om even te stoppen. Want nu weet je nooit of die bugs ook voor jou van toepassing zullen gaan zijn :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-06 15:54
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:28:
[...]

En wat als je nu wacht vanwege de reviews en achteraf bleek dat jij helemaal geen bugs zou hebben ervaren? Zonde toch, ik zou persoonlijk gewoon gaan spelen en als je dan wel tegen bugs aanloopt, dan nog besluiten om even te stoppen. Want nu weet je nooit of die bugs ook voor jou van toepassing zullen gaan zijn :D
Omdat ik al genoeg ervaring heb met first-day games (als je het zo wil noemen); sowieso moet je eerst nog een extra download doen van x aantal gigs ed..
Ik begrijp je punt hoor; heb de 2de GodOfWar ook blindelings gedownload ;).
Veel plezier alleszinds ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:38

Martinspire

Awesomeness

Ik vind de technische issues wel erg zwaar meewegen met de reviews eigenlijk. Het merendeel is niet meer dan "hmm" tot "ok, balen" maar niet meer dan dat. Kijk, als je niet meer verder kunt met het verhaal, als de game crasht of als de game gewoonweg stuk is, snap ik de kritiek. Maar in een open wereld kunnen er nog wel wat dingen gebeuren en er komt vast nog wel een patch overheen die het meeste wel zal fixen. Een speederbike die af en toe blijft hangen of animaties die niet lekker lopen, dat vind ik geen minpunten waard. AI die nog wat dom is op de speedbikes of dingen die door het level heen zakken, mja daar kun je wat van vinden maar het is vrij duidelijk dat men vanwege ubisoft al 2 punten aftrek geeft en daarna pas gaat kijken wat de game werkelijk is. En de referenties slaan vaak ook nergens op. Games waar ze het mee vergelijken hebben nog geen 10% van de content.

En dat is wel jammer, want van wat ik zie, is het gewoon een prima titel. Een 7 bij veel reviews is gewoon niet wat je met de rest van de tekst verwacht. Dan moet er gewoon echt wat ruk zijn en dat zie ik gewoon niet terug. Bovendien zijn bepaalde zaken qua gameplay ook maar net wat je ervan maakt of wat er gebeurd.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 26-08-2024 14:37 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:50
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:22:
[...]

Ik vind Avatar een van de betere games van vorig jaar. Grafisch misschien wel de mooiste game uit 2023. Ik snap ook niet waarom Avatar zou weinig credits kreeg, echt een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
Nol_NL schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:53:
[...]

Ik vind Avatar een van de betere games van vorig jaar. Grafisch misschien wel de mooiste game uit 2023. Ik snap ook niet waarom Avatar zou weinig credits kreeg, echt een aanrader.
Deze heb ik ook van genoten van avatar´ moet wel nog altijd de dlc spelen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 18:44
Ach ja, 76/100 is toch gewoon een prima score voor een Ubisoft game.
Zit nog te twijfelen of ik hem ga halen. Ben deze week vrij. Maar zie dat de game pas vrijdag uitkomt.

Dacht morgen lekker gamen. Maar is early access natuurlijk. Ga daar geen 4 tientjes extra voor betalen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Sefaex schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:56:
Ach ja, 76/100 is toch gewoon een prima score voor een Ubisoft game.
Zit nog te twijfelen of ik hem ga halen. Ben deze week vrij. Maar zie dat de game pas vrijdag uitkomt.

Dacht morgen lekker gamen. Maar is early access natuurlijk. Ga daar geen 4 tientjes extra voor betalen. :+
is ook voor de DLC/Season Pass, die 4 tientjes. Ik heb het net, tegen beter weten in, wel gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:42
Reviews zijn okay wat mij betreft. Wanneer ik de hele hoge en hele lage scores wegstreep dan kom ik pak 'm beet op een 7 a 7.5 uit. Prima score.

Ik heb een Ubisoft+ abo genomen (PC) en de preload gedaan.
Morgen eens kijken wat ik er zelf nou van vind :D

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:20:
[...]

Ja werkt helaas niet voor de mensen die hem via Ubisoft+ hebben gehaald.
Wat gek is want in NZ is hij op Ubisoft+ wel uit natuurlijk. De Xbox ziet ook dat de game uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Er zitten duidelijk wat minputen aan maar het zijn punten waar ik mee kan leven dus ik ga voor kopen.Die 76 op Metacritic had ik ook wel verwacht.

[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 26-08-2024 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vroeger was ik altijd wel tevreden met een 7,5, hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:28:
[...]

En wat als je nu wacht vanwege de reviews en achteraf bleek dat jij helemaal geen bugs zou hebben ervaren?
Die kans is vrijwel nihil. En anders ben je een paar maanden verder en heb je de game voor een prikkie.

Met een paar maanden wachten heb je bij veel games de betere ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:36:
maar het is vrij duidelijk dat men vanwege ubisoft al 2 punten aftrek geeft en daarna pas gaat kijken wat de game werkelijk is.
Dat is echt vrijwel niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:09

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind de technische issues wel erg zwaar meewegen met de reviews eigenlijk. Het merendeel is niet meer dan "hmm" tot "ok, balen" maar niet meer dan dat. Kijk, als je niet meer verder kunt met het verhaal, als de game crasht of als de game gewoonweg stuk is, snap ik de kritiek. Maar in een open wereld kunnen er nog wel wat dingen gebeuren en er komt vast nog wel een patch overheen die het meeste wel zal fixen. Een speederbike die af en toe blijft hangen of animaties die niet lekker lopen, dat vind ik geen minpunten waard. AI die nog wat dom is op de speedbikes of dingen die door het level heen zakken, mja daar kun je wat van vinden maar het is vrij duidelijk dat men vanwege ubisoft al 2 punten aftrek geeft en daarna pas gaat kijken wat de game werkelijk is. En de referenties slaan vaak ook nergens op. Games waar ze het mee vergelijken hebben nog geen 10% van de content.

En dat is wel jammer, want van wat ik zie, is het gewoon een prima titel. Een 7 bij veel reviews is gewoon niet wat je met de rest van de tekst verwacht. Dan moet er gewoon echt wat ruk zijn en dat zie ik gewoon niet terug. Bovendien zijn bepaalde zaken qua gameplay ook maar net wat je ervan maakt of wat er gebeurd.
https://xboxera.com/2024/...tlaws-review-in-progress/

Hierbij een review (work in progress) waarbij de reviewer is “gesoftlocked”. Maar dat zijn zaken die vaak snel opgelost (kunnen) worden.

Ook al ben ik niet een groot fan van de Ubisoft games, ze worden in mijn optiek wel vaak kritischer beoordeeld dan vergelijkbare games die door andere publishers worden uitgebracht.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:31:
[...]

Hierbij een review (work in progress) waarbij de reviewer is “gesoftlocked”. Maar dat zijn zaken die vaak snel opgelost (kunnen) worden.

Ook al ben ik niet een groot fan van de Ubisoft games, ze worden in mijn optiek wel vaak kritischer beoordeeld dan vergelijkbare games die door andere publishers worden uitgebracht.
Waarin zie je dat terug? Ik vond recent de cijfers voor Avatar en Prince of Persia vrij fair. Voor PoP aardig hoog nog. Net als Valhalla en Mirage, die werden imo ook (te) hoog beoordeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:46
Ik kijk uit naar de game maar moet toch toegeven dat ik teleurgesteld ben in de eerste reviews. Zal mijn eigen mening vormen als die in de bus ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:43
Blijkt weer een perfecte Ubi+ game te zijn. 1 a 2 maandjes met plezier spelen en daarna nooit meer aankijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
maar het is vrij duidelijk dat men vanwege ubisoft al 2 punten aftrek geeft en daarna pas gaat kijken wat de game werkelijk is.
Ja dat sowieso, haten of "gezond kritisch" (bewust tussen air quotes) zijn op Ubisoft is de trend.

Een dergelijke game van Nintendo zou bijvoorbeeld als titel krijgen "Game met potentie" terwijl het bij Ubisoft dan "Game met gebreken" wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:31:
[...]

Wat is gesoftlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:50
schumi1986 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:45:
Blijkt weer een perfecte Ubi+ game te zijn. 1 a 2 maandjes met plezier spelen en daarna nooit meer aankijken :)
Voor de doorsnee gamer misschien een prima optie. Wil het niet dat het Star Wars betreft, die moet je natuurlijk altijd in eigen bezit willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:57:
[...]

Ja dat sowieso, haten of "gezond kritisch" (bewust tussen air quotes) zijn op Ubisoft is de trend.

Een dergelijke game van Nintendo zou bijvoorbeeld als titel krijgen "Game met potentie" terwijl het bij Ubisoft dan "Game met gebreken" wordt.
Ik lees dat vaker maar ik zie dat in reviews eigenlijk niet terug. Een 7,5 voor een buggy game is toch vrij fair?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:04:
[...]

Ik lees dat vaker maar ik zie dat in reviews eigenlijk niet terug. Een 7,5 voor een buggy game is toch vrij fair?
Ik heb de game nog niet gespeeld en de reviews niet gelezen verder maar doelde meer op de algehele tendens.

Die review cijfers gaan sowieso nergens meer over, de inflatie daar is de laatste jaren gigantisch geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Donstil schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:07:
[...]

Ik heb de game nog niet gespeeld en de reviews niet gelezen verder maar doelde meer op de algehele tendens.

Die review cijfers gaan sowieso nergens meer over, de inflatie daar is de laatste jaren gigantisch geweest.
Die gaan altijd beide kanten op, zowel pro-club als anti-clubs, vrijwel geen enkele review wordt nog geschreven zonder 'tweede agenda' of bepaalde bias en dat is helemaal prima. En het is niet raar dat Ubi standaard 1-0 achterstaat, hun laatste trackrecord is niet bepaald dusdanig dat je kan zeggen 'nou dat komt wel goed'.

Ze hebben wel wat zaken erg breed ingezet, lees een stuk over de continue 'lockpicking' en 'computer hacking', maar blijkbaar is dat zelfs in de opties gewoon uit te zetten.

Ik wilde hem met Ubi+ testen, maar krijg toevallig net bericht dat m'n refund toegekend is dus heb helemaal geen Ubi+ meer :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:23:
[...]

Die gaan altijd beide kanten op, zowel pro-club als anti-clubs, vrijwel geen enkele review wordt nog geschreven zonder 'tweede agenda' of bepaalde bias en dat is helemaal prima. En het is niet raar dat Ubi standaard 1-0 achterstaat, hun laatste trackrecord is niet bepaald dusdanig dat je kan zeggen 'nou dat komt wel goed'.

Ze hebben wel wat zaken erg breed ingezet, lees een stuk over de continue 'lockpicking' en 'computer hacking', maar blijkbaar is dat zelfs in de opties gewoon uit te zetten.

Ik wilde hem met Ubi+ testen, maar krijg toevallig net bericht dat m'n refund toegekend is dus heb helemaal geen Ubi+ meer :P
Maandje afsluiten via de Xbox en je kunt het vanavond zelf ondervinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 18:55
Reviews zijn wel erg middelmatig, jammer. Ik had niet veel van Ubisoft verwacht, eigenlijk gewoon een Ubi spel in een SW jasje, maar het is blijkbaar "OK".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
mister_S schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:31:
Reviews zijn wel erg middelmatig, jammer. Ik had niet veel van Ubisoft verwacht, eigenlijk gewoon een Ubi spel in een SW jasje, maar het is blijkbaar "OK".
OK is gewoon oke toch ? Korting helemaal prima! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Donstil schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:26:
[...]

Maandje afsluiten via de Xbox en je kunt het vanavond zelf ondervinden :)
Ik kijk later bij wat mensen mee op discord, die zitten aardig op lijn qua voorkeuren van games, daar bespaar ik de 17 euro wel mee ;) Denk dat ik einde van de rit net zoveel 'geniet' van de game als meekijker, het oogt dusdanig liniair dat je weinig vrijheid in keuze hebt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

De Game lijkt inderdaad best oké te zijn. Oké, is voor mij geen volle mep waard dus ik wacht wel eventjes. UBI+ doe ik ook niet aan aangezien er waarschijnlijk 2 maanden voor nodig zijn om er op je gemak door heen te gaan.
Eind van het jaar in de aanbieding komt die vast in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:06
Donstil schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:24:
[...]

Ik had eerst de betaling via Ubisoft, Ubisoft+ afgesloten op de website van Ubisoft. Dat werkt voor velen met een Xbox op moment niet zo lijkt het.

Nu ben ik via de Xbox Store op de Xbox naar Ubisoft+ gegaan en daar afgerekend. Dan snapt de Xbox wel dat er Ubisoft+ actief is en kan ik ook oudere games downloaden, dat lukte hiervoor (ook) niet.

Dinsdag maar zien of alles werkt natuurlijk maar voor nu werkt Ubisoft+ in ieder geval.
Ik wil hem nu afsluiten maar in de Xbox store kan ik hem alleen wishlist en? :-(

Nvm, reboot console en lijkt nu te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Melantrix op 26-08-2024 17:20 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 18:55
Sefaex schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:32:
[...]

OK is gewoon oke toch ? Korting helemaal prima! ;)
Het jammere is dat ze blijkbaar een erg goede spelwereld hebben geknutseld met een goede SW feel, maar dat de rest weer heel oppervlakkig is. Veel meer valt er blijkbaar van Ubisoft niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
mister_S schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:30:
[...]

Het jammere is dat ze blijkbaar een erg goede spelwereld hebben geknutseld met een goede SW feel, maar dat de rest weer heel oppervlakkig is. Veel meer valt er blijkbaar van Ubisoft niet te verwachten.
Ja, klopt eigenlijk wel. Daarom nog steeds mijn twijfels..
Ach ja.. wellicht skip ik hem ook. Dan gaat de focus maar weer volledig op Astro Bot :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Melantrix schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:16:
[...]

Ik wil hem nu afsluiten maar in de Xbox store kan ik hem alleen wishlist en? :-(

Nvm, reboot console en lijkt nu te werken.
Downloaden lukt alleen nog niet. Ik zag online dat het nog wel een paar uurtjes na “nieuw-Zeelands middernacht” duurde voor de Ubisoft+ download beschikbaar was. Ik ga 00:01 dus maar niet klaarzitten :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier werkt het spel, nadat ik de Xbox op Nieuw-Zeeland heb gezet moet hij altijd even herstarten en dan kan je losgaan. Ik denk alleen dat ik vanavond ergens na 21:00 pas echt ga beginnen aan het spel, eerst de sportmasseur maar zien te overleven :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:46:
Hier werkt het spel, nadat ik de Xbox op Nieuw-Zeeland heb gezet moet hij altijd even herstarten en dan kan je losgaan. Ik denk alleen dat ik vanavond ergens na 21:00 pas echt ga beginnen aan het spel, eerst de sportmasseur maar zien te overleven :p
Ja als je hem gekocht hebt dan werkte deze vanmiddag al idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:46:
Ik was het alweer bijna vergeten: Ubisoft met zijn getrapte releases. FF maandje Ubisoft+ en dan ff de VPN aanslingeren na downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:08:
[...]

Ja als je hem gekocht hebt dan werkte deze vanmiddag al idd.
Ja klopt, helaas was ik toen nog op mijn werk haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:17
Wat reviews gelezen en was eigenlijk zoals ik al verwacht had wat te gehaast gemaakt allemaal. Ga dit spel zelfs in de budgetbakken later niet halen, puur door het star wars tintje gaat het nog wel redelijk verkopen maar dit is gewoon niks bijzonders.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Is van de PC versie alleen die via het abbo al uit of ook de koop versie?

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
NosferatuX schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:46:
Zolang het maar de versie is die eerder toegang geeft. Maakt niet uit of het dan koop of abbo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NosferatuX schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:46:
Abonnement versie gaat zo om 00:00 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
NLxAROSA schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:50:
[...]

Zolang het maar de versie is die eerder toegang geeft. Maakt niet uit of het dan koop of abbo is.
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:50:
[...]

Abonnement versie gaat zo om 00:00 open.
Dus dan is de koop versie wel nu al uit maar de abbo pas om 00.00?

Ik heb een aanname gedaan dat ze beide of een van die nu al uit is omdat ik op twitch veel kleine onbekende streamers zie die de early acces al spelen op de pc

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NosferatuX schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:59:
[...]

[...]

Dus dan is de koop versie wel nu al uit maar de abbo pas om 00.00?

Ik heb een aanname gedaan dat ze beide of een van die nu al uit is omdat ik op twitch veel kleine onbekende streamers zie die de early acces al spelen op de pc
De koop versie nu al omdat je daar het Nieuw-Zeeland truukje kunt doen. Officieel start de early Access morgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 26-08-2024 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké kleine aanvulling op bovenstaande.

Ik heb de Ubisoft+ versie ook werkend met de Nieuw-Zeeland truuk.

Wat je moet doen:

1. Lid worden van Ubisoft+ via de Xbox.
2. Console op Nieuw-Zeeland en reboot.
3. De game downloaden via de Xbox App op je iPhone
4. Starten.

Ik zit er inmiddels in 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zijn er al mensen die een beetje gespeeld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik snap maar weinig van dat lockpick systeem.
Ik zit in de eerste missie, ben in het kantoor maar krijg het slot niet open.

LT for Help werkt ook niet helaas.

Edit: Ooh nevermind, het moet op de maat.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 26-08-2024 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 18:09

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Timothy3000 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:33:
[...]

Waarin zie je dat terug? Ik vond recent de cijfers voor Avatar en Prince of Persia vrij fair. Voor PoP aardig hoog nog. Net als Valhalla en Mirage, die werden imo ook (te) hoog beoordeeld.
Prince of persia had idd een te hoog cijfer gekregen :).

Maar ik heb, net zoals @Donstil aangeeft, het gevoel dat een Ubisoft open world game bij voorbaat wordt bekeken met een glas is half leeg mentaliteit en bij andere soortgelijke “template” games met een glas is half vol mentaliteit. Of ik dat gevoel kan onderbouwen met metascores weet ik niet :)

Zelf speel ik amper dit soort games maar het Star Wars IP trekt me toch wel wat aan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op dit moment een 7,7 op metacritic, geen sl chte game dus.

Technische issues is wel jammer want dat kan in principe voorkomen worden. Als er de komende dagen een update uitkomt zijn de eerste issues misschien al opgelost maar de cijfers staan al op internet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de reviews niet gelezen/gezien dus weet niet over welke Technische issues we spreken maar na anderhalf uur spelen ben ik nog niet echt iets tegen gekomen.

Ik speel op performance op een Series X en loopt eigenlijk wel lekker. Zeker niet de mooiste game die ik ooit gespeeld maar de wereld is wel lekker overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben nog aan het twijfelen voor morgen performance mode met 60 fps of 4k 40 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Net begonnen aan het spel, kan nog niet echt een mening geven. Maar wel gelijk instellingen aangepast, dat halve beeld met twee grote zwarte balken hou ik persoonlijk niet van.

Ben ik daarin de enige? Vind dat bij films ook altijd irritant :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 21:42:
Net begonnen aan het spel, kan nog niet echt een mening geven. Maar wel gelijk instellingen aangepast, dat halve beeld met twee grote zwarte balken hou ik persoonlijk niet van.

Ben ik daarin de enige? Vind dat bij films ook altijd irritant :p
Haha ja ook direct uit gezet, prima voor films maar dit is geen film dus hoeven we ook niet te doen alsof met een afwijkende aspect ratio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Drie uurtjes gespeeld, kom hier als gigantische Star Wars nerd niet doorheen.
Paar dingen waar ik tegenaan loop:
  • Zwaar irritant dat ze met vrijwel elke movement haar wapen dropt en na checkpoints je wapen die je hebt opgepakt kwijt bent. Je hebt dus alleen maar een blaster met wat firing modes.
  • AI is achterlijk, geen idee waarom aangezien de AI in The Division top was.
  • Gameplay is ontzettend simpel.
  • Lip sync en gezichten van characters lijken nergens op.
  • "Return to mission area"
  • Checkpoints zijn Halo CE niveau (soms helemaal kut dus)
De wereld voelt wel echt "Star Wars" aan, voor de rest is deze game een generic as fuck shooting gallery.
Behoorlijk frustrerend als Star Wars fan, kom is met Battlefront 3 zonder lootboxes of KOTOR III ipv deze contractuele verplichting.

[ Voor 4% gewijzigd door BroWohsEdis op 26-08-2024 23:52 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 15:04

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou speel het spel op PC .

Maar het crashed random naar desktop , zonder foutmelding

Ingame overlay al uit
Sync naar cloud al uit..

Gewoon jammer , vind het wel lekker spelen als ie het doet. Ow halverwege mijn laatste "play" herkende het spel plots mijn controller niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 00:10
De game komt pas uit op 30 augustus en ik denk dat er wel een one day patch komt. Als je de game nu al wil spelen (early acces) moet je er wel rekening mee houden dat er nog problemen kunnen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

steenbok schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 00:30:
De game komt pas uit op 30 augustus en ik denk dat er wel een one day patch komt. Als je de game nu al wil spelen (early acces) moet je er wel rekening mee houden dat er nog problemen kunnen zijn.
Als ze extra geld vragen zodat je de game eerder kunt spelen dan zorgen ze maar gewoon dat het werkt.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:13
Ja twee uurtjes spelen kan ik zeggen dat de metacritic score redelijk is. Op basis van gameplay, bugs heb ik niet meegemaakt dus tel ik niet mee.

Het valt me vooral op dat het niet aan voelt als een open world. Vergeleken met assassins creed is het echt heel on rails. Ik vermoed dat de game meer open wordt later, maar tot nu toe is het echt 100% on rails.

Zeker niet zo’n top game als Jedi Survivor.

Maar voor de Ubisoft+ prijs wel vermakelijk genoeg.

De animaties zijn echt slecht. Hoe meer games ik speel hoe meer ik me realiseer hoe onredelijk iedereen was over Cyberpunk. De immersion en cutscenes in die game waren echt next level.

Dit is vaak echt ps2 niveau dat Npcs wat heen en weer wiebelen terwijl er een voice line afgespeeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

BroWohsEdis schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 00:41:
[...]

Als ze extra geld vragen zodat je de game eerder kunt spelen dan zorgen ze maar gewoon dat het werkt.
nope je snapt het model niet

De reden waarom mensen eerder kunnen spelen , we zijn gewoon veredelde beta testers

De meeste issues zullen inderdaad met de 0 day patch opgelost zijn.

Maar ja.. had toch stiekum de hoop gehad dat ik wel wat langer kon spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 00:52:
[...]

De reden waarom mensen eerder kunnen spelen , we zijn gewoon veredelde beta testers

Dit heeft niks meer te maken met beta testen hoor. Het is een singleplayer game. Testen en quality control is al lang inhouse gedaan.
Het is wel degelijk een verdienmodel. Beroep doen op FOMO en zo mensen een duurdere "bundel" laten kopen.
Normaal heb ik er geen probleem mee, ook vaak wel gebruik van gemaakt maar dan praat je vaak over 80 ipv 60 voor base game.
110 euro vond ik toch wat te gortig dus lang afgehouden en nu ik gameplay heb gezien op twitch ben ik daar best wel blij om.

Maar goed, dit soort EA perikelen hebben niks meer met testen te maken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Voor de ps5 gebruikers welke versie hebben jullie. 1.000 of 1.002. Blijkbaar kan je bij de laatste versie 40 fps 4k kiezen. En bij de andere enkel 30 fps of 60 fps bij performance mode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er zal heus een patch komen maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit pas op de release van normale editie zo gaat zijn.

De game is gewoon nu uit, kopers van de normale game spelen gewoon later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond even gespeeld tot de tweede missie!

spoiler:
Waar je gepakt word wanneer je de kaart pakt na het kraken van de kluis

Het is nog maar het begin en toch speelt het fijn weg, wederom heeft Ubisoft het weer voor elkaar gekregen om wederom een compleet andere speelwereld neer te zetten. Dit blijven ze elke keer wel heel goed doen!

Mijn grootste minpunt voor nu is toch wel dat je met twee zwarte balken moet spelen en als jij ervoor kiest om het beeld op volledig scherm te zetten dat het allemaal behoorlijk uitgerekt word, alsof ze daar geen tijd in hebben gestoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 07:58:
Gisteravond even gespeeld tot de tweede missie!

spoiler:
Waar je gepakt word wanneer je de kaart pakt na het kraken van de kluis

Het is nog maar het begin en toch speelt het fijn weg, wederom heeft Ubisoft het weer voor elkaar gekregen om wederom een compleet andere speelwereld neer te zetten. Dit blijven ze elke keer wel heel goed doen!

Mijn grootste minpunt voor nu is toch wel dat je met twee zwarte balken moet spelen en als jij ervoor kiest om het beeld op volledig scherm te zetten dat het allemaal behoorlijk uitgerekt word, alsof ze daar geen tijd in hebben gestoken.
Huh uitgerekt? Nee hoor full screen is gewoon normaal qua beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Daan0s schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:12:
[...]

Het menu is er zeker niet voor gemaakt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:06
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 00:52:
[...]

Daarom koop ik geen games meer op de release en betaal ik al helemaal niet voor early access, extra betalen voor een game vol met bugs 8)7 . Gewoon een maandje wachten en dan fijn spelen zonder noemenswaardige issues! Gezien het een singleplayer game is zou ik kijken met Black Friday voor een aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Nee, de game komt vandaag al uit. Early access is gewoon een vroege releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Dat wou ik net zeggen, 16:9 is hier prima niets uitgerekt aan.

Al voelt het wel even kort zo als je net wisselt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:03
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:13:
[...]

Het menu is er zeker niet voor gemaakt :P
Ben benieuwd vandaag geen tijd om te kijken, na het werk nog uit eten met vrienden.
Dus lekker eten, wat bier achter over gooien, dus denk niet dat ik erna nog ga spelen.
Ik zal hem morgen eens opstarten, benieuwd hoe het eruit ziet op mijn LG C2 65 inch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou fijn tussen alle crashes door , eindelijk van de eerste planeet af , ik "land"

Intro van Star Wars Outlaw verschijnt en dan beng melding blablabla reached.. dan pof CTD...

Dat is niet zo nieuw..

Maar elke keer als ik nu opstart en ik druk op resume.. CTD... CTD

Nou lekker , of opnieuw beginnen of hopen dat ze alles fixen..

Ik kan niet meer verder spelen zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:49:
Nou fijn tussen alle crashes door , eindelijk van de eerste planeet af , ik "land"

Intro van Star Wars Outlaw verschijnt en dan beng melding blablabla reached.. dan pof CTD...

Dat is niet zo nieuw..

Maar elke keer als ik nu opstart en ik druk op resume.. CTD... CTD

Nou lekker , of opnieuw beginnen of hopen dat ze alles fixen..

Ik kan niet meer verder spelen zo
#PcMasterRace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Tja blijkbaar gaat ubi soft er van uit dat ik dus op console speel

Hello player,

Thank you for contacting Ubisoft Customer Service! We are extremely sorry for the delayed response. My name is Ubi-Nick and I will be assisting you today.

I understand you are having crashing issue

What model of PS4 do you have?
What were you doing in-game before the crash occurred, for reproduction purposes
What save slot does this affect in particular, or are all save slots affected?
Have you modified the console in any way, for example using external storage or an external hard drive?

Please don't hesitate to reach out if you encounter any further issues.

Regards
Ubi-Nick
Ubisoft Support

Note in case start staat :

Case Details
In Progress

Case:

21644640
calendar
Date Opened:

Aug 27, 2024
Category:

Information and Troubleshooting
Game / Service:

Star Wars: Outlaws
Platform:

PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:06
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:25:
Tja blijkbaar gaat ubi soft er van uit dat ik dus op console speel

Hello player,

Thank you for contacting Ubisoft Customer Service! We are extremely sorry for the delayed response. My name is Ubi-Nick and I will be assisting you today.

I understand you are having crashing issue

What model of PS4 do you have?
What were you doing in-game before the crash occurred, for reproduction purposes
What save slot does this affect in particular, or are all save slots affected?
Have you modified the console in any way, for example using external storage or an external hard drive?

Please don't hesitate to reach out if you encounter any further issues.

Regards
Ubi-Nick
Ubisoft Support

Note in case start staat :

Case Details
In Progress

Case:

21644640
calendar
Date Opened:

Aug 27, 2024
Category:

Information and Troubleshooting
Game / Service:

Star Wars: Outlaws
Platform:

PC
geeft waarschijnlijk aan dat ze overspoeld worden met ps4 spelers die problemen ervaren en niet goed meer lezen :+

mijn ervaring met ubi support is niet al te best. je moet ze veel opnieuw vertelen, inclusief hoe ze hun werk moeten doen :X

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

tja denk er bijna over om deze te refunden en dan gewoon op de ps5 de game halen.. dan maar geen mods :)

maar volgens mij kan ik geen refund doen
Meende zoiets gelezen te hebben toen ik de game voor het eerst opstarte

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb gister de game een paar uur zitten doen en (no spoilers) ik vond hem top. Ik heb mij goed vermaakt met het verhaal en de omgeving. Sfeer zit er prima in. De tutorial (handjevast houden) duurt wel lang, maar dat was volgens mij wel bekend. Eenmaal de sandbox in, zit er aardig wat content in om mee te beginnen. Je bent ook niet dramatisch gehandicapt in je health of abilities dat je niks kunt doen, maar het is ook niet een game waar je rustig kunt gaan schieten en wat hits kunt inkasseren. Oh die troopers zijn volgens mij veel te precies met schieten, als ik de films mag geloven haha.

Anyways, ik vind hem meer op een 8,5 zitten vooralsnog dan de zevens die ik zie. Even afhankelijk van wat er gaat gebeuren (heb nog niet heel veel gezien) kan ie nog wel verder omhoog. Ben nog geen rare bugs tegengekomen. Uiteraard wel de visuele bugs die bepaalde reviews al aangaven, maar dat stoort mij niet. Ik heb hem nu even op quality mode gezet (XSX) om te kijken hoe dat bevalt.

Wat mij opviel is dat bepaalde stukken niet veel save points hebben, dus als je even moet wennen aan het sneaken en sluipen, dan is dat wel wat lastiger dan als je er wat langer mee gespeeld hebt, denk ik. Ik heb een paar keer bewust een savepoint herladen om te zorgen dat niet alles guns blazing wordt. De keuzes die je krijgt en bepaalde objectives die je moet doen, worden duidelijk voorzien van context trouwens (via knoppen die je kunt indrukken), erg mooi. Je hebt niet snel dat je geen idee hebt waarom je dingen moet doen en wat het gevolg is.

Vooralsnog wel tevreden over de game dus, hoop dat er nog meer mensen hier zijn met positieve ervaringen?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 27-08-2024 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Martinspire schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:41:
Vooralsnog wel tevreden over de game dus, hoop dat er nog meer mensen hier zijn met positieve ervaringen?
De dingen die ik heb kunnen zien en spelen , zeer leuk spel.. Maarja.. Ik kan niet verder zo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
Hier ook zeer positief over het spel, kan nog wel een goede day one patch gebruiken maar onspeelbaar is het echt niet. Vond technisch gezien Jedi Survivor in slechtere staat op t begin.

Kan vooral enorm genieten van de omgevingen en de geheime plekken op de planeten, zo goed gemaakt. Niet baanbrekend verder, maar speel met veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-06 16:19
[...]

Hij zegt het verkeerd.

Bij switchen van 21:9 naar 16:9 wordt er ingezoomd. De zwarte balken worden dus niet ingevuld met “extra” beeld maar wordt ingezoomd op het 21:9 beeld waardoor je behoorlijk veel FOV kwijt raakt.

21:9 vond ik niet te doen op een 55 inch tv, alles inclusief interface en menu’s worden dan erg klein, dus toch maar de 16:9 gekozen, ondanks dat 21:9 er wel echte filmischer uit ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik baalde er gisteren eigenlijk een beetje van dat je zo dicht op het personage speelt.

Nou wat blijkt, dat hoeft niet maar de FOV slider zit niet onder “display” waar ik hem had verwacht maar onder “gameplay”.

Scheelt een boel wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:34:
Ik baalde er gisteren eigenlijk een beetje van dat je zo dicht op het personage speelt.

Nou wat blijkt, dat hoeft niet maar de FOV slider zit niet onder “display” waar ik hem had verwacht maar onder “gameplay”.

Scheelt een boel wat mij betreft.
Waar heb je hem opgezet als ik vragen mag ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:35:
[...]

Waar heb je hem opgezet als ik vragen mag ? :)
110. Dan zie je in de breedte hetzelfde als in 21:9. In de hoogte veel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:37:
[...]

110. Dan zie je in de breedte hetzelfde als in 21:9. In de hoogte veel meer.
Dank je! Dan ga ik dat thuis ook even proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

BroWohsEdis schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:42:
Drie uurtjes gespeeld, kom hier als gigantische Star Wars nerd niet doorheen.
Paar dingen waar ik tegenaan loop:
  • Zwaar irritant dat ze met vrijwel elke movement haar wapen dropt en na checkpoints je wapen die je hebt opgepakt kwijt bent. Je hebt dus alleen maar een blaster met wat firing modes.
  • AI is achterlijk, geen idee waarom aangezien de AI in The Division top was.
  • Gameplay is ontzettend simpel.
  • Lip sync en gezichten van characters lijken nergens op.
  • "Return to mission area"
  • Checkpoints zijn Halo CE niveau (soms helemaal kut dus)
De wereld voelt wel echt "Star Wars" aan, voor de rest is deze game een generic as fuck shooting gallery.
Behoorlijk frustrerend als Star Wars fan, kom is met Battlefront 3 zonder lootboxes of KOTOR III ipv deze contractuele verplichting.
Deel deze mening. Ik ben met een missie bezig en op 3/4 word ik dan gespot oid, en dan moet je weer helemaal vooraan beginnen (vaak moet je dan nog een stuk lopen e.d.). Ook wel wat gekke bugs gehad maar speel al wat langer (review key): vast komen zitten in een "smal" stuk ergens, bv bij een takedown van bovenaf. In theorie zou de game heel leuk moeten zijn, maar hij "pakt" me gewoon niet: het oogt net niet strak genoeg, speelt niet soepel genoeg (bewegen voelt ook houterig), stealth is ook erg matig en voelt niet lekker (takedowns zijn langdradig en je kunt lichamen niet wegstoppen). Wel is het gebruik van Nix leuk, in ieder geval een leuk schattig beestje om te aaien :+ De Star Wars saus is leuk, maar maakt de game niet ineens fantastisch of beter. Ik ga de komende dagen er zo veel mogelijk avonduren in stoppen, maar voor 70 euro als minimale prijs? Nope, dat zou ik zeker niet aanraden. Als ie in de sale komt of via die ubisoft abo-riedel voor een maandje ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 27-08-2024 12:18 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Waar vinden jullie de game in Ubiplus op Xbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Gevonden via de app! Thanks @Donstil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou , ik heb de oplossing gevonden..

Blijkbaar vind de game dual monitor system niet fijn

ik speel nu op 1 monitor en klaar.. geen crashes meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind dat hondje eigenlijk een beetje irritant. Dat hadden ze wel weg mogen laten wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Te vroeg gejuigd.. weer een CTD :)

Ach ja.. wel weer een stukje verder gekomen.

Ik mis wel de quicksave optie , omdat ik nu echt niet meer kan voorspellen wanneer de game crashed

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mijn star wars avontuur begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Cloud saves doen het op dit moment ook niet, dus pas op als je cross platform wil spelen of van plan bent je PC te wipen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb ook fov gezet naar 110. Film grain off. Ik kan wel degelijk 40 fps 4 k quality kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

NLxAROSA schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:15:
Cloud saves doen het op dit moment ook niet, dus pas op als je cross platform wil spelen of van plan bent je PC te wipen o.i.d.
Hoe wil je multi platformen dan.. Ik heb de game op pc gekocht , neem aan dat ik het weer moet kopen als ik het op playstion of xbox wil spelen.. Dat heb ik ook met alle assasins creed games moeten doen..

Maar ik ga om een refund vragen en koop wel de normale versie op de playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Haha mijn eerste paarden bet in het begin van de game al verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:46
De game komt toch pas 30 augustus uit of mis ik nou iets?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste