Tegen AI zou je dan voor bandenwarmers kunnen kiezen. Dan is het gelijker en lig je niet zo ver achter.PatrickC schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:07:
@Edwinlzv Ik heb ook even een thread aangemaakt op het LMU forum hierover. Ik ben echt niet snel en zit meestal een zo’n 2 seconden achter 100% AI (hangt wel sterk af van het circuit), maar de race weekends die ik op Spa en Silverstone gedaan heb, gaat het om meer dan 10 seconden in de eerste ‘flying lap’. Die LMP3 rijdt in dat 2e rondje echt nog op ijs met enorme onderstuur, dus ik ga ‘never nooit niet’ die 10 seconden dichtrijden. Maar na een paar rondes als de banden op temperatuur zijn, zit ik ‘gewoon’ weer zo’n 2 seconden achter de AI.
Dit maakt een korte kwalificatie sessie (net als bij de online races) onmogelijk want zoveel rondjes rijden is dan gewoon niet mogelijk. En de AI omlaag schroeven, verpest dan de race, want dan is de AI veel te langzaam.
En ja, die LMP3 is leuk om in te rijden. Ik moet ‘m binnenkort ook nog eens rijden in rFactor 2. In mijn herinnering reed die wel anders, maar in rF2 is het de Ligier JS P320 en in LMU de Ligier JS P325.
Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers