Doel ook op de driver rating, dan zou ik in hogere splits komen.PatrickC schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 07:57:
[...]
Positie verbeteringen in de race zijn van invloed op je driver rating, niet op je safety rating. Maar dat gaat maar heel langzaam. Bij mij vaak maar 1-2% in de plus of min afhankelijk van het resultaat van de race. Ik ben niet zo snel in de kwalificatie, dus dat is dan ‘negatief’ voor de driver rating. In de race rijd ik meestal wel naar voren, maar ‘netto’ schiet het dan niet echt op. Bij de safety rating wel. Als ik netjes rijd en uit de problemen blijf, kan die zo maar met 20% per race toenemen. Maar er zitten ook races tussen waar je onbedoeld in de chaos terecht komt en dan gaan er zo maar weer wat procentjes vanaf.
Dan zouden de races ook clean moeten worden, maar ben gewoon nog niet snel genoeg.
Safety rating gaat wel heel vlot omhoog, tov driver rating gaat het inderdaad traag.
Zeker op Monza ben ik echt een slak, later remmen en trail braken blijft toch een dingetje.
Mag ook niet alles verwachten na 2 jaar stil te liggen.
Gisteren nog een race gedaan, en wanneer een persoon met blauwe vlag je even van de baan wil racen.
Natuurlijk ga ik uit de kant, maar verloor wel 2 plekken daar door. Was dan nog een domme Belg
Volgende geval, rem enorm laat en draai in bij T1, zit al in de bocht en steekt er daar 1 zijn neus in.
Natuurlijk ferme collision en serieus wat straf punten.
Voor de rest hou ik wel van de races, meestal speel ik wel LMGTE, maar Portimao is niet mijn favoriet.
Technisch toch een moeilijk circuit, verlies ook veel mijn auto in sommige bochten.
/f/image/insZYqkfe3sE0bi9ikeRpAty.png?f=fotoalbum_large)