Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het lijkt er op dat ze gewoon stoppen zonder ongeluk. Zie mijn vorige post.Poljert schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:06:
[...]
Rijden ze met multiclass elkaar gewoon van de baan? Ik heb geprobeerd om ELMS multiclass te racen maar dan komende snellere deelnemers na een paar rondes als een debiel langszetten. Ik kan me voorstellen dat dat met de nodige ongelukken gepaard gaat.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Was dat met de benzine verdubbelaar? Je zou dat eens uit kunnen uitzetten. In het verleden ging de AI mis op benzine en dat ze niet op tijd een pitstop doen. Ik zou dat even proberen, dus niet de 2xPatrickC schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 23:16:
[...]
95%
Ik heb nu een nieuwe race gestart en tussen ronde 5 en 10 (dus tussen de eerste en tweede pitstop) zijn alle LMP2's uitgevallen! (zie screenshot) Op het moment dat ik een race resume van een save na de eerste pitstop, krijg ik van Crewchief constant berichten dat auto's "have retired from the race". Waarom is me niet duidelijk want ik zie geen ongelukken gebeuren of auto's langs de kant staan.
Dit lijkt me echt een bug. Heb ook een ticket aangemeld nu.
[Afbeelding]
In de logfile zie ik dit soort regels:
329.40s vehicle.cpp 12814: Setting Network DNF status because driver Ben Hanley exceeded the wheel offtrack timer during a Race.
329.40s score.cpp 1743: NetworkDNF(1) for driver "Ben Hanley"
329.40s queue.cpp 3239: [NETLOG] Received valid DNF for slot 27.
329.40s score.cpp 1700: LocalDNF for driver "Ben Hanley" due to Unknown
If it bleeds, it can be killed!
Hmmm… inderdaad… dat zou kunnen. Ik dacht dat ze dat wel al lang geleden opgelost hadden. Want in rFactor 2 had ik dat probleem wel vaker. Ik speel dit soort langere races meestal op 2 X, omdat ik dan kortere stints kan spelen. Ik heb niet altijd de tijd om 3 kwartier tot een uur te rijden tot een volgende pitstop en save.Logic schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 08:25:
[...]
Was dat met de benzine verdubbelaar? Je zou dat eens uit kunnen uitzetten. In het verleden ging de AI mis op benzine en dat ze niet op tijd een pitstop doen. Ik zou dat even proberen, dus niet de 2x
:strip_exif()/f/image/397yRabdObQ1PYsqaz6Y78BO.jpg?f=fotoalbum_large)