Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

loeberce schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:05:
Ik heb gisteren op mijn telefoon iOS17 geïnstalleerd. Alleen nu willen apps die zijn geoffload niet installeren. Ik krijg de melding "Unable to install [app-naam]. Please try again later." Updates uit de App-store werken wel gewoon en ik heb voldoende ruimte op mijn telefoon. Nieuwe apps installeren gaat ook gewoon.Herkend iemand dit en weet iemand de oplossing? Ik vind wel een bericht van Apple over verschillen in het filesystem tussen 16 en 17.
Nadeel is dat als ik dit probeer te googlen, dan krijg ik honderdduizend resultaten hoe iOS17 te installeren of te verwijderen.
En als je de app verwijderd en dan opnieuw installeerd?

[ Voor 193% gewijzigd door Tylen op 15-09-2023 09:48 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tylen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:47:
[...]

En als je de app verwijderd en dan opnieuw installeerd?
Dan zal het wel goed gaan, maar zijn de data en instellingen kwijt. Het voordeel van offloaden ten opzichte van deïnstalleren is juist dat die data en instellingen bewaard blijven.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:49
Dat was ook mijn zorg; sommige apps ben ik de data liever niet kwijt. Maar het probleem heeft zichzelf opgelost. Na het verwijderen van een paar overbodige apps installeren de ge-offloade apps ineens wel weer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

loeberce schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:04:
Dat was ook mijn zorg; sommige apps ben ik de data liever niet kwijt. Maar het probleem heeft zichzelf opgelost. Na het verwijderen van een paar overbodige apps installeren de ge-offloade apps ineens wel weer.....
Dan moet je niet op een beta gaan zitten ;) Maar top dat het weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Tylen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:06:
[...]

Juist wel! Er is een fix voor de volgende persoon. Daarom installeren we toch ook de beta? (Overigens is het niet echt een beta meer, maar de RC, dus er is weinig testen meer aan. Maandag ligt deze iOS in de winkel.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 15:49
Tylen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:06:
[...]

Helemaal geen man overboord als de data wel weg is, maar vind het makkelijker als het niet zo is.
Ik draai al jaren beta's maar had dit jaar niet echt aanleiding om mijn 11 Pro eerder te updaten dan nu. Van de risico's ben ik me bewust dus, maar vond dit probleem wel bijzonder zo laat in het beta-proces.

Dankzij een relatief vage foutmelding en het uit zichzelf verdwijnen van het probleem is de oorzaak nog steeds niet duidelijk, wat me intrigeert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hann1BaL schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:08:
[...]

Juist wel! Er is een fix voor de volgende persoon. Daarom installeren we toch ook de beta? (Overigens is het niet echt een beta meer, maar de RC, dus er is weinig testen meer aan. Maandag ligt deze iOS in de winkel.)
Ging om dat hij de data niet kwijt wilt ;). En dat is het risico als je op beta gaat zitten. Ik ga erook vanuit dat een feedback is ingestuurd zodat apple het weet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Tylen op 15-09-2023 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Tylen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:38:
[...]

Ging om dat hij de data niet kwijt wilt ;). En dat is het risico als je op beta gaat zitten. Ik ga erook vanuit dat een feedback is ingestuurd zodat apple het weet ;)
Goed punt :)
Dan is even een icloud apps backup wel handig ook.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:32
Ik zie dat de ‘wind widget’ van Apple zelf de waarde nu in BFT weergeeft ipv KM/h zoals je altijd deed (op het scherm met de klok). Meer mensen dit opgevallen? En kunnen wijzigen?

[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 16-09-2023 10:03 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:17
hk12nl schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:02:
Ik zie dat de ‘wind widget’ van Apple zelf de waarde nu in BFT weergeeft ipv KM/h zoals je altijd deed (op het scherm met de klok). Meer mensen dit opgevallen? En kunnen wijzigen?
In de weer app, op de tile wind klikken. Dan zie je de toekomstige wind verwachting, incl uitleg kwa schaalverdeling. Helemaal onderaan kun je kiezen tussen m/s en bft (en nog meerdere).

Die waarde zou de widget moeten overnemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92kD_USCBl5RwJVMV8DgoWzYxtQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WUhDh0nsefzwAIKaudvDKBB8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door TheKerremenke op 16-09-2023 11:00 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• hk12nl
TheKerremenke schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:08:
[...]

In de weer app, op de tile wind klikken. Dan zie je de toekomstige wind verwachting, incl uitleg kwa schaalverdeling. Helemaal onderaan kun je kiezen tussen m/s en bft (en nog meerdere).

Ah, dat was hem. Top, thx!

©2004

• richards3
  • Niet online
TheKerremenke schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:08:
[...]

Ik zie alles wat je noemt maar niet de mogelijkheid om het naar een andere eenheid om te zetten, is dat typisch iOS 7?

• TheKerremenke
richards3 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:44:
[...]

Ik zie alles wat je noemt maar niet de mogelijkheid om het naar een andere eenheid om te zetten, is dat typisch iOS 7?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92kD_USCBl5RwJVMV8DgoWzYxtQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WUhDh0nsefzwAIKaudvDKBB8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvlN6p-zVKGlGCI5hnMURbhvLvk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wb2pOhyCAidmwmUcganvOEkC.png?f=fotoalbum_large

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-05 20:55
Op het nieuwe iOS hebben meer mensen de ervaring dat Sonos trueplay niet werkt?

• richards3
  • Niet online

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:15
Blekkienl schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:38:
Enkele weken geleden probeerde ik het op iOS 17 en lukte het niet, dan maar de iPad gepakt.
Zo te zien hebben ze het nog niet opgelost?
Wacht nog een weekje tot het voor iedereen uit is en Sonos wel met een fix moet komen.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:52
AppleFan2007 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:47:
[...]

Enkele weken geleden probeerde ik het op iOS 17 en lukte het niet, dan maar de iPad gepakt.
Wacht nog een weekje tot het voor iedereen uit is en Sonos wel met een fix moet komen.
Toen de iPhone 14 Pro uit was duurde het een paar maanden voordat Sonos dit had opgelost.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

De RC blijft hier wel enorm veel accu zuipen helaas. Geen enkel probleem op alle bèta’s, maar de RC: telefoon bloedheet en blijft drainen als een gek. Meestal is dat na een dag of 2 na installatie van een nieuwe update wel opgelost. Hopelijk doet de Final het beter. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• TheKerremenke
richards3 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:43:
[...]

Krijg alleen dit
[Afbeelding]

Kan niets instellen
Ik draai wel 17.0

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-05 20:55
AppleFan2007 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:47:
[...]

Weekje afwachten op de iPad draait ook de beta;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:30
Blekkienl schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:38:
Voor zover ik weet heeft Trueplay nooit gewerkt op beta versies van iOS

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Vraagje, ik heb de DJI Mimo camera app geïnstalleerd, maar bij de eerste keer starten heb ik per ongeluk geen toestemming gegeven de locatie te delen. Nu heb ik dat in de iOS privacy instellingen keurig aangepast naar “while using app” maar nu wordt van foto’s en films alsnog geen locatie meer opgeslagen.

In de app settings kan ik dit nergens resetten of instellen, dus was benieuwd of er een mogelijkheid is de cache van de app ergens in iOS te verwijderen zodat ik dit opnieuw kan instellen. Of misschien een andere suggestie om het werkend te krijgen. Alvast bedankt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@DeNachtwacht Even de app zelf verwijderen en opnieuw downloaden. Dan krijg je een nieuwe kans om de juiste keus te maken 😎

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dank, ik heb het geprobeerd, maar hoewel er bij de start naar gevraagd is, wordt de locatie tijdens het filmen alsnog niet opgeslagen door de app. Het zou een bug van de app kunnen zijn, maar ook een cache probleem van een config bestandje dat op de achtergrond niet verwijderd is. Iemand een idee hoe ik die cache kan verwijderen

youtube.com/@hisrep

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:30
De darkmode bug van de Now Playing screen in CarPlay zit er nog steeds in overigens.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-05 11:04
Niet perse iOS, maar het is opgevallen dat het nu dan officieel is dat iTunes Trailers niet meer werkt na 5 jaar geen update te hebben ontvangen🥲 gelukkig heb ik YouTube en werkt Apple TV ook wel, maar ik vond de overzicht van nieuwste trailers wel fijn.

[ Voor 8% gewijzigd door BiaggioLuciano op 16-09-2023 18:12 ]

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:51
WhatsappHack schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:05:
De RC blijft hier wel enorm veel accu zuipen helaas. Geen enkel probleem op alle bèta’s, maar de RC: telefoon bloedheet en blijft drainen als een gek. Meestal is dat na een dag of 2 na installatie van een nieuwe update wel opgelost. Hopelijk doet de Final het beter. :)
Heb je een iPhone 14 Pro Max ?

Ik had voor iOS 17 ook al last van warmte voornamelijk nabij de camera

Acties:
  • +1 Henk 'm!
13 Mini :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• MarioMark1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-05 17:15
Tartarus schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:40:
[...]

Als ik mijn telefoon op MagSafe charger leg, gaat always on aan en als ik het er af haal, gaat het uit. Dit heb ik geregeld via een automatisering.
[Afbeelding]
Ik zou ook mijn scherm graag aan hebben bij het laden. Ik snap niks van die automatiseringen. Zou je mij op weg kunnen helpen, ik kom niet verder dan dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XiC3weo3CHywy3_TQcWG3EyjOp8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EZYc71Vq0g0iUc9uj4IBHdDi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31
Het is andersom: áls je telefoon aan de lader hangt dán always on aan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HziZCejsRGeJSQn2Emwq7uEFiJg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GxeT6pn6VvWgbKBMtwRwn8Kw.jpg?f=fotoalbum_large

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Laatst online: 15:26
posttoast schreef op zondag 17 september 2023 @ 01:52:
Het is andersom: áls je telefoon aan de lader hangt dán always on aan :)

[Afbeelding]
@wrcveen ter verduidelijking, dit screenshot is een automation, geen shortcut. Er is een apart topic hier op het forum voor shortcuts/automations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik kan vanuit de mail geen agenda items meer toevoegen. Ik kan er op drukken, toevoegen, ik zie hem even staan en dan verdwijnt hij weer. Meer mensen last van?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Laatst online: 15:26
Vanaf hoe laat is de release meestal beschikbaar? Klokslag middernacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
sjorsjuhmaniac schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:58:
Vanaf hoe laat is de release meestal beschikbaar? Klokslag middernacht?
19u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:27

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

10 uur in de ochtend in Cupertino. Comfortabele tijd daar.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het bij jullie op de RC ook zo dat het normale drietoon geluidje voor notificaties opeens is vervangen voor "echo"? (Zo heet ie, zie ik in andere delen). Maar het lijkt er op dat dat niet aan te passen is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:36
WhatsappHack schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:07:
Is het bij jullie op de RC ook zo dat het normale drietoon geluidje voor notificaties opeens is vervangen voor "echo"? (Zo heet ie, zie ik in andere delen). Maar het lijkt er op dat dat niet aan te passen is :|
Ja, bij mij ook. Heb alleen nog niet gecheckt of ik het wil aanpassen.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Ik ben reuze benieuwd of het straks mogelijk wordt het geluid van je privé nummer aan te houden en van je zakelijke nummer uit, of anders om.

Iemand die hier al iets over heeft vernomen?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidas schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:13:
[...]

Ja, bij mij ook. Heb alleen nog niet gecheckt of ik het wil aanpassen.
Ik kan eigenlijk nergens een optie vinden om het überhaupt aan te passen. :+ Mijn probleem is dat het een veel te zachte toon is, in m'n broekzak hoor je deze nauwelijks bij het minste of geringste achtergrondgeluid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
WhatsappHack schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:07:
Dit kun je toch aanpassen bij Instellingen - Horen en voelen. Of begrijp ik je opmerking niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zapato schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:58:
[...]

Dit kun je toch aanpassen bij Instellingen - Horen en voelen. Of begrijp ik je opmerking niet goed?
Welke optie dan? :) Want ik kan geen enkele vinden voor de algemene meldingen van apps en in geen enkele optie is "echo" geselecteerd als de toon. Toch is dat de toon die bij alle meldingen van apps (behalve bijv. agenda die apart ingesteld kan worden) gebruikt wordt opeens ipv de drietoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
WhatsappHack schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:50:
[...]

Welke optie dan? :) Want ik kan geen enkele vinden voor de algemene meldingen van apps en in geen enkele optie is "echo" geselecteerd als de toon. Toch is dat de toon die bij alle meldingen van apps (behalve bijv. agenda die apart ingesteld kan worden) gebruikt wordt opeens ipv de drietoon.
Zie hieronder, ik kan bij diverse soorten meldingen allerlei tonen kiezen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B04kC-5yVLkbA5LwddnXvLkygEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bAFEfSOxQ3CrePihtPaCE5yL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 09:23
Vraagje: ik heb iOS 17 RC en kan de volgorde van mijn boarding passes niet aanpassen. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zapato schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:14:
[...]

Zie hieronder, ik kan bij diverse soorten meldingen allerlei tonen kiezen.
[Afbeelding]
Ja, die heb ik ook inderdaad. Maar geen enkele staat op "Echo" en er is dus ook geen kopje voor generieke meldingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of we nog een RC 2.0 krijgen, want ik heb toch wel wat kleine bugjes gehad de laatste week.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Donstil schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:15:
Ben benieuwd of we nog een RC 2.0 krijgen, want ik heb toch wel wat kleine bugjes gehad de laatste week.
Ja, en die Contact Poster wil maar niet lukken.

Maar gewoon op "Bèta-updates uit " laten staan tot de Definitieve of krijgen we 'm dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:34
Grote kans dat de RC gelijk is aan de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmersmaak schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:27:
[...]

Ja, en die Contact Poster wil maar niet lukken.

Maar gewoon op "Bèta-updates uit " laten staan tot de Definitieve of krijgen we 'm dan niet?
Je krijgt altijd de nieuwere build. Heb je beta aan dan zijn dat beta's, zet je nu beta's uit dan blijf je op de laatste beta/RC tot er een nieuwere final komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
danjan2411 schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:32:
Grote kans dat de RC gelijk is aan de final.
Nah het is niet uniek dat we nog een refresh/update van de RC krijgen. Afgelopen jaar was dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
Donstil schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:40:
[...]

Je krijgt altijd de nieuwere build. Heb je beta aan dan zijn dat beta's, zet je nu beta's uit dan blijf je op de laatste beta/RC tot er een nieuwere final komt.
Maar die komt dan vanavond, elk moment toch? Of is de Final er al voor de niet Bèta gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 14:05
1900 uur waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Heb een vraag zit buiten Europa
Als wil updaten krijg wel in het Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:21
Nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
323 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:00:
En wat is je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 14:29
Nou, te laat dus.

Het is eigenlijk niet eens een hele bijzondere update en toch ben ik de update-pagina steeds aan het bekijken. Stom he? Blijft verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
323 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:00:
je gaat de update krijgen en je iPhone zal nog steeds in het Nederlands staan, als dat je vraag is.
Er is geen reden toe dat je iPhone allerlei dingen zou aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Als ik hem update naar iOS 17 blijft die dan wel in het Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:21
Of IOS is het Nederlands is als je hem buiten Nederland download denk ik. Ja is het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
xFeverr schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:03:
[...]

Nou, te laat dus.

Het is eigenlijk niet eens een hele bijzondere update en toch ben ik de update-pagina steeds aan het bekijken. Stom he? Blijft verslavend.
Ik zat net hetzelfde te denken! Het moet ook nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:10

rammes

koekebakker 1e klas

toch is er al iets veranderd. in ios kan ik geen beta meer kiezen, paar minuten geleden nog wel

en daar is ie :D

[ Voor 9% gewijzigd door rammes op 18-09-2023 19:04 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Inmiddels heeft is 17 live 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
rammes schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:04:
toch is er al iets veranderd. in ios kan ik geen beta meer kiezen, paar minuten geleden nog wel

Hee, inderdaad. Dat is bij mij ook weg.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-05 12:37
Banshee schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:04:
Inmiddels heeft is 17 live 👍🏼
Als ik op Download en installeer klik, gebeurt er alleen niks… :(

Edit: Oh, nu wel haha

[ Voor 5% gewijzigd door NRG-81 op 18-09-2023 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak

Same here en hij geeft aan dat IOS 17.0 up-to-dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Blijkbaar was de laatste beta (of rc of rtm) de final versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Op iPad nog niets te zien, WatchOS is wel al zichtbaar. TvOS moet ik nog checken
Edit: iPadOS 17 ook zichtbaar, wel een grote updatete 3,03 GB

[ Voor 28% gewijzigd door AppleFan2007 op 18-09-2023 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
iAR schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:06:
Blijkbaar was de laatste beta (of rc of rtm) de final versie...
Dat denk ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 14:29
Er zullen vast nog een hoop schakels (caching, CDNs) tussen mij en Apple een schop moeten krijgen of bijgewerkt worden. Ik zie nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

Volgens mij zijn ze nog iets aan het doen want het lijkt alsof mijn iPhone warmer is dan normaal 🤔

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:10

rammes

koekebakker 1e klas

hk12nl schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:09:
[...]

Volgens mij zijn ze nog iets aan het doen want het lijkt alsof mijn iPhone warmer is dan normaal 🤔
zeker een iphone12 die straalt ook meer 8)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
iPadOS en iOS zijn beide aan het bijwerken. Downloaden ging super snel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
rammes schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:11:
[...]

zeker een iphone12 die straalt ook meer 8)
14pro…

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
hk12nl schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:09:
[...]

Vast een paar procent battery health aan het stelen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Banshee op 18-09-2023 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
Hulliee schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:11:
iPadOS en iOS zijn beide aan het bijwerken. Downloaden ging super snel hier
Had jij de bèta RC van IOS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nee had ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Zowel de Apple TV als de iPad downloaden zeer vlot, de watch doet het echter langzaam aan met nog meer dan 1 uur op de teller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danjan2411
RC is zelfde build als final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:36

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Update komt nu binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:52
Jammer dat de lag in het toetsenbord niet opgelost is. Tenminste, dat ik ervaar ik wel op een iPhone 12 in verschillende apps.

Hebben meer mensen hier last van?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gr4mpyC3t schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:16:
Jammer dat de lag in het toetsenbord niet opgelost is. Tenminste, dat ik ervaar ik wel op een iPhone 12 in verschillende apps.

Ik heb geen iPhone12, maar op 13 pro ervaar ik het niet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danjan2411
Gr4mpyC3t schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:16:

Geen last van op een 14 PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Even een update rondje doen vanavond. 3 ipads, 3 iphones, 2 apple watches, 2 apple tv’s en een mac mini 😂😂😂😂 (o en de homepods niet vergeten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-05 21:46
Tylen schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:19:
Even een update rondje doen vanavond. 3 ipads, 3 iphones, 2 apple watches, 2 apple tv’s en een mac mini 😂😂😂😂 (o en de homepods niet vergeten)
Scheelt, Mac Mini kun je nog overslaan :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:54
Mac mini zal meeste tijd kosten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:52
Hackus schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:17:
[...]

Ik heb geen iPhone12, maar op 13 pro ervaar ik het niet.
Dank voor de snelle reacties! Toch maar eens kijken hoe ik dat ga oplossen dan..

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
MacOS Sonoma komt pas volgende week maandag uit, die kan je al van je lijstje schrappen.
Tenzij je de beta nu gaat installeren.
Voor de rest wens ik je veel plezier toe om alles te updaten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
Kan je updaten als verslaving zien na de bèta? Ik bedoel we hebben bijna een week de RC welke dus gelijk is aan de final van vanavond maar ergens heb je toch het gevoel dat je vanavond nog wilde updaten.. naar wat weet ik niet maar het gevoel is er😂😅

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

hk12nl schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:23:
Kan je updaten als verslaving zien na de bèta? Ik bedoel we hebben bijna een week de RC welke dus gelijk is aan de final van vanavond maar ergens heb je toch het gevoel dat je vanavond nog wilde updaten.. naar wat weet ik niet maar het gevoel is er😂😅
Denk dat 17.1 beta 1 al snel komt, dus ff afwachten 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net 5x geprobeerd of er niet stiekem toch een update kwam O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

AppleFan2007 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:21:
[...]

MacOS Sonoma komt pas volgende week maandag uit, die kan je al van je lijstje schrappen.
Tenzij je de beta nu gaat installeren.
Voor de rest wens ik je veel plezier toe om alles te updaten!
De beta staat er al op natuurlijk. Leuk man die camera truukjes tijdens teams sessies 😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Daarom had ik de beta al eerder uitgezet en de laatste overgeslagen. Tussen de oren zit het gewoon dat ik de final erop moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
iPhone en iPad waren binnen ongeveer binnen 5 minuten gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Iemand die weet wanneer de .ipsw links worden gepubliceerd normaliter? Ik doe bij voorkeur een cleane install vanuit DFU modus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Nu online
Final en RC hebben beide 21A329 als buildnummer. Zelfde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 09:23
Moet je nog iets doen om van RC naar final te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:16
turkeyhakan schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:46:
Moet je nog iets doen om van RC naar final te gaan?
Je zit al op final. Er is geen verschil tussen beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

randje schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:34:
Iemand die weet wanneer de .ipsw links worden gepubliceerd normaliter? Ik doe bij voorkeur een cleane install vanuit DFU modus
gevonden via x.com en dan een Thaise (?) website. Verbaast me dat grote websites zoals redmondpie en ipsw de links nog niet hebben gevonden/gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Gaat dit topic nu over in het iOS17 topic? Of wordt er een nieuw topic voorzien?

per aspera ad astra

Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste