Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:58
Ik heb ‘Character Preview’ uitgezet en het lijkt nu al wat vlotter te gaan met mijn toetsenbord.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

LAD93 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:48:
Gaat dit topic nu over in het iOS17 topic? Of wordt er een nieuw topic voorzien?
Gewoon hier verder gaan

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mijn homepods zitten nog op versie 16.6, hoe zorg je dat ze gaan updaten? of is die update nog niet beschikbaar?

laat maar begint net te updaten, weer te ongeduldig.

[ Voor 21% gewijzigd door richards3 op 18-09-2023 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-05 17:15
Gr4mpyC3t schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:51:
Ik heb ‘Character Preview’ uitgezet en het lijkt nu al wat vlotter te gaan met mijn toetsenbord.
Ik heb zelf ook een Iphone 12. Hoe heet dat in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-05 17:15
Zat op de RC niks geupdate maar uit de ING app ben ik uitgegooid. Moet mij volledig opnieuw aanmelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:07
Erg jammer dat we hier vast zitten aan ‘Hé Siri’ en niet ‘Siri’ kunnen gebruiken.. al hadden we dan misschien nog meer false positives gehad dan nu al het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Milan1NL schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:35:
[...]

Ik heb zelf ook een Iphone 12. Hoe heet dat in het Nederlands?
Geen flauw benul eerlijk gezegd. Is de voorlaatste optie in de lange lijst in het keyboard menu. Maak uit je reactie op dat jij er ook last van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:50

Xatom

Draai zelf al een poosje de beta, maar kan inmiddels wat meer testen nu iedereen iOS 17 heeft :)

* Contactposters zie ik niet, en anderen krijgen mijn poster ook niet te zien. Heb het aan/uit gezet maar krijg het niet werkend.
* SharePlay met bij elkaar houden werkt niet. Krijg wel de animatie te zien, maar vervolgens zijn we allebei door elkaar uitgenodigd en zie ik verder geen optie om iets te accepteren oid.

Iemand nog tips?

Verder wel blij dat het delen van AirTags nu kan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:02
Evernote schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:46:
Erg ammer dat we hier vast zitten aan ‘Hé Siri’ en niet ‘Siri’ kunnen gebruiken.. al hadden we dan misschien nog meer false positives gehad dan nu al het geval is.
Laat je dit nu net kunnen aanpassen in iOS 17. Tenminste dat is wat ik begreep van een van de samenvattingen op MacRumors/AppleInsider. 8)

Enkel voor de Amerikanen onder ons.

[ Voor 5% gewijzigd door TheKerremenke op 19-09-2023 10:04 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
TheKerremenke schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:05:
[...]

Laat je dit nu net kunnen aanpassen in iOS 17. Tenminste dat is wat ik begreep van een van de samenvattingen op MacRumors/AppleInsider. 8)
Helaas kan dit niet wanneer je Siri in het Nederlands hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 16:02
Evernote schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:09:
[...]

Helaas kan dit niet wanneer je Siri in het Nederlands hebt staan.
Ah. Dat wist ik niet. :F

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Xatom schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:03:
Draai zelf al een poosje de beta, maar kan inmiddels wat meer testen nu iedereen iOS 17 heeft :)

* Contactposters zie ik niet, en anderen krijgen mijn poster ook niet te zien. Heb het aan/uit gezet maar krijg het niet werkend.
* SharePlay met bij elkaar houden werkt niet. Krijg wel de animatie te zien, maar vervolgens zijn we allebei door elkaar uitgenodigd en zie ik verder geen optie om iets te accepteren oid.

Iemand nog tips?

Verder wel blij dat het delen van AirTags nu kan :)
Hoe share jij met de airtags? Want ik krijg nog fouten. Die je dat naar telefoonnummer of emailadres?

Edit: op email adres werkt het nu 😂

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:17
En de boodschappen lijst werkt ook (nog) niet in het Nederlands.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outduke
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22-09-2023
En live voicemail, en en en …..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12:04
Het meeste waar ik naar uit kijk is om de hond te taggen.
Maar om eerlijk te zijn is dit best een leuke update. Ben benieuwd hoe alles uit de verf komt. Ben ook benieuwd hoe alles van de macos kant straks gaat werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:47
Kortom wij Nederlanders pissen veel naast de pot.

Edit: ik zit diverse new feature video’s te kijken, maar ik kan echt niks vinden want nu echt mega vernieuwd is….

[ Voor 55% gewijzigd door Alekz87 op 18-09-2023 21:54 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
En waar is die Journal app? Die zou er toch ook nu moeten zijn?

En als we dan toch bezig zijn, waarom
Moet ik nog steeds “he Siri” zeggen?

[ Voor 39% gewijzigd door PrimusIP op 18-09-2023 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebmar
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-05 22:23
Vreemd, bij mijn 13 pro nu driemaal geïnstalleerd t/m beginscherm, maar als softwareversie nog steeds 16.6.1 en update tot iOS 17 beschikbaar… iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind die contact posters maar onduidelijk. In de hele beta periode werkte het niet.
Afgelopen week met de RC werkte het wel en nu is het weer stuk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:52

Scott

Ik ben, dus ik tweak

PrimusIP schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:59:

"Hey Siri" is een instelling die misschien nog staat op "Hey Siri" (ipv "Siri of Hey Siri"). De Journal-app komt pas later dit jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Scott op 18-09-2023 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:05:
Vind die contact posters maar onduidelijk. In de hele beta periode werkte het niet.
Hier afgelopen week ook niet gewerkt. Zie geen poster van wat een ander heeft aangemaakt.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:13
Zonde dat de wallpaper blur "bug" dus niet opgelost is, mijn iPad had er vanaf beta 1 last van en nu ook.

En iPhone nu dus ook, maar alleen met sommige wallpapers die ik nu instel en niet de oude die op iOS 16 zijn ingesteld.

de bug is simpel, de bovenkant van de wallpaper is licht geblurd en ik lees online dat mensen zeggen dat "in en uit zoomen" van de wallpaper tijdens instellen daarvan het verhelpt, niet dus.

En niet elke wallpaper heeft er last van, Apple is weer eens koppig (ik begin te twijfelen of het een bug is)

Dat terzijde, de update ging verder prima met de gebruikelijke onzin zoals met iedere grotere update (Siri ging weer eens aan ondanks dat ik op "stel later in" drukte, en iCloud ging ook weer aan)

Gelukkig is dat 10 seconden werk met uitschakelen van beide.

Qua dingen die meteen opvallen, alles voelt net iets soepeler aan alsof de animatie snelheid is aangepast dus dat is mooi.

Nu de komende dagen de accuduur in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:13:
[...]

Hier afgelopen week ook niet gewerkt. Zie geen poster van wat een ander heeft aangemaakt.
Ooh dat weet ik niet maar zag mijn poster wel bij mijn vrouw. Wel fraai overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:52

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Donstil schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:10:
Alleen "Siri" is niet voor onze taal toch?
Oh dat zou ook kunnen, ik gebruik de Engelse. Zal wel met een update later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scott schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:22:
[...]

Oh dat zou ook kunnen, ik gebruik de Engelse. Zal wel met een update later komen.
Ooh ja dat verklaard het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk144
  • Laatst online: 13-04 22:58
Meer mensen die slechter bereik hebben na installeren?

Bezit een iPhone 14 pro max met esim KPN en een iPhone 14 met ODIDO simkaart.

Bij KPN sinds update van 3 streepjes bereik naar 1 en ODIDO van twee streepjes naar 1.

Mijn vrouw zit nog met haar iphone 14 pro max op ios 16 met esim KPN en heeft nog wel 3 streepjes bereik in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-05 14:35
Donstil schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:05:
Hier werkt het wel bij mijn partner en ik, maar ging niet echt soepeltjes..

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:16:

de bug is simpel, de bovenkant van de wallpaper is licht geblurd en ik lees online dat mensen zeggen dat "in en uit zoomen" van de wallpaper tijdens instellen daarvan het verhelpt, niet dus.
Dat is geen bug inderdaad, als je een foto met een andere verhouding op je lockscreen zet dan vult iOS het aan met die “blur”. Zoom je in dan gaat de blur weg want is je foto fullscreen.

Zie hier hoe het werkt, boven de lantarenpaal, daar stopt de foto en begint de blur

Video:

[YouTube: 18 september 2023]

Foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LfgfExpIuPtRJPkcmdcOjg14UMw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pgPahHGvD4pWiBPTKQHbESGJ.png?f=fotoalbum_large
(Zelf gemaakt overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
colorsone schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:35:
[...]

Hier werkt het wel bij mijn partner en ik, maar ging niet echt soepeltjes..
Ja dat hebben wij dus ook maar mijn vrouw heeft gisteren pas naar ios17 geupgrade dus misschien heeft het even tijd nodig ofz 🤷🏼‍♂️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:54
Mizgala28 schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:16:
Zonde dat de wallpaper blur "bug" dus niet opgelost is, mijn iPad had er vanaf beta 1 last van en nu ook.

En iPhone nu dus ook, maar alleen met sommige wallpapers die ik nu instel en niet de oude die op iOS 16 zijn ingesteld.

En niet elke wallpaper heeft er last van, Apple is weer eens koppig (ik begin te twijfelen of het een bug is)

Dat terzijde, de update ging verder prima met de gebruikelijke onzin zoals met iedere grotere update (Siri ging weer eens aan ondanks dat ik op "stel later in" drukte, en iCloud ging ook weer aan)

Gelukkig is dat 10 seconden werk met uitschakelen van beide.

Qua dingen die meteen opvallen, alles voelt net iets soepeler aan alsof de animatie snelheid is aangepast dus dat is mooi.

Nu de komende dagen de accuduur in de gaten houden.
Dat is inderdaad geen bug maar ligt aan de verhouding. Dit kun je wel oplossen door een foto in de foto app te wijzigen, snij bij, rechts boven het icoontje met de meerdere rechthoeken te kiezen, onderaan te kiezen voor achtergrond en dan de foto zo te zetten zoals je de achtergrond wil. Als je deze vervolgens als achtergrond instelt heb je geen blur meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 09:03
Check-in via iMessage werkt ook niet goed. Contacten waarvan ik weet dat ze iOS 17 hebben zegt mag niet. Contacten zoals mijn moeder met iOS 17 mag ik het weer wel heen sturen… Kortom mogen nog wel wat zaken gaan recht trekken in een .0.1 update.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-ordinary
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
Ben ik de enige die na de update een haperende iPhone 14 Pro heeft? Het stoort me namelijk enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
mr-ordinary schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:10:
Ben ik de enige die na de update een haperende iPhone 14 Pro heeft? Het stoort me namelijk enorm.
Net na de update? Had ik op mijn se na de upgrade naar ios 16 ook. Was over na een nachtje. Vermoed dat het door het indexen komt. Mijn tel staat eigenlijk altijd 95% vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:03

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ook hier zijn de contactposters niet werkend te krijgen. Iemand die het wel voor elkaar / werkend heeft gekregen?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Klinkt als een Apple'tje deze release. De helft is 'coming later this year' en de andere helft werkt niet of is verslechterd. Met iOS 18 belooft men weer een quality of life upgrade en vanaf iOS 19 is het cirkeltje weer rond.

Of ben ik de enige die er zo over denkt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Wel jammer dat best wel wat dingen waar ik naar uit keek er nog steeds niet zijn. Terwijl ze wel met veel bombarie werden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@WayLikeMark @Donstil Nu heb ik er meteen spijt van dat ik ooit (nog met iOS15) veel van mijn wallpapers op maat had gemaakt, want daarmee is dat zo'n gedoe nu.

diepe zucht Apple, waarom moet dit nou weer zo

Ik kijk wel of ik ergens de originelen heb, want oorspronkelijk waren het 16:9 desktop wallpapers, misschien dat de tip van jullie daarmee wel werkt.

Alsnog bedankt
13 Pro draait als een zonnetje, iPad 9th ook.

Apple Watch daarentegen is een stotter bende, zelfs nu nog en de update staat er nu al ruim 3 uur erop (kijken of dit morgen beter wordt)
Gr4mpyC3t schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:16:
Klinkt als een Apple'tje deze release. De helft is 'coming later this year' en de andere helft werkt niet of is verslechterd. Met iOS 18 belooft men weer een quality of life upgrade en vanaf iOS 19 is het cirkeltje weer rond.

Of ben ik de enige die er zo over denkt? :+
Ik kraak iOS17 niet meteen af, maar ik hoopte meer op fixes dan op nieuwe functionaliteiten.

Voor nu merk ik geen verschil op soepelere animaties na (dat is positief), accu weet ik over paar dagen pas.

Qua bugs, ik hoefde niet lang te wachten voor de notificatie bug die sinds iOS16 gaande is, hoewel ik er mee kan leven (Zollotech toonde deze bug wel vaker), het is slordig.

met sommige dingen verbaasd het mij hoe lang Apple er over doet vanaf aankondiging voor het uitkomt, en dan zwijg ik over sommige dood simpele dingen die nog steeds niet kunnen, zoals auto correct uitschakelen in de toetsenbord van de Apple Watch (en waarom engels nog steeds de enige optie is, blijft een mysterie

Nou biedt iOS17 zo goed als niks waar ik iets echt aan hebt, meeste dingen bestempel ik al "gimmick" of "gaat toch uit" en anders "ik probeer het tenminste".

Ik ben meer tevreden met wat iPadOS17 met zich meebrengt en vooral WatchOS10.

zolang iOS17 niet diezelfde fouten maakt als iOS16, ben ik al tevreden genoeg

[ Voor 76% gewijzigd door Mizgala28 op 19-09-2023 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
Mizgala28 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 00:25:
[

Ik kijk wel of ik ergens de originelen heb, want oorspronkelijk waren het 16:9 desktop wallpapers, misschien dat de tip van jullie daarmee wel werkt.
Goolge image reverse search?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Ja hier ook, af en toe een hapering tijdens het scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:39
PrimusIP schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:59:

Journal komt later.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 22:56
Steeffoon schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:12:
Ook hier zijn de contactposters niet werkend te krijgen. Iemand die het wel voor elkaar / werkend heeft gekregen?
Ik erger me dood aan die feature omdat ie je foto/avatar van je AppleID mee veranderd. Ik had voor de mijne gewoon twee letters gekozen, maar dan is de foto van je AppleID, bv in iMessage, ook ineens twee letters. Moet een bug zijn ?

Waar ik me ook aan stoor is die mega pop up in iMessage om dingen te attachen, dus als je die + indrukt. Dat pop up menu lijkt nergens op.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 00:11:
Wel jammer dat best wel wat dingen waar ik naar uit keek er nog steeds niet zijn. Terwijl ze wel met veel bombarie werden gebracht.
Welke dingen zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:02:
[...]
Ik erger me dood aan die feature omdat ie je foto/avatar van je AppleID mee veranderd. Ik had voor de mijne gewoon twee letters gekozen, maar dan is de foto van je AppleID, bv in iMessage, ook ineens twee letters. Moet een bug zijn ?
Waarom moet dat een bug zijn? Je iCloud avatar zit al heel lang gekoppeld aan de avatar van je persoonlijke contactkaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
Het gewoon ‘Siri’ zeggen en Journal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 22:56
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:19:
[...]

Waarom moet dat een bug zijn? Je iCloud avatar zit al heel lang gekoppeld aan de avatar van je persoonlijke contactkaart.
Ging mij er om dat ik hem veranderde in twee letters (contact kaart). Weer terug verandere naar een foto en die twee letters terug blijven komen. Lijkt erop dat het syncen niet goed werkt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:54
Evernote schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:46:
Erg jammer dat we hier vast zitten aan ‘Hé Siri’ en niet ‘Siri’ kunnen gebruiken.. al hadden we dan misschien nog meer false positives gehad dan nu al het geval is.
Ik was dit al aan het proberen maar dat werkt dus niet in NL?! Wat is hier de reden van?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:54:
[...]

Ging mij er om dat ik hem veranderde in twee letters (contact kaart). Weer terug verandere naar een foto en die twee letters terug blijven komen. Lijkt erop dat het syncen niet goed werkt.
Ja het zou goed kunnen dat het allemaal serverside geregeld wordt ofz.

Dat verklaard ook wel waarom het op de ontvangende iPhone pas wat later werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:52:
[...]

Het gewoon ‘Siri’ zeggen en Journal.
Haha “best wel wat dingen” dus ik dacht aan 15 zaken ofz 8)7

Maar dit zit er idd niet in, Journal komt later en “Siri” mag Joost weten wanneer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Die contact posters zie ik verschijnen per contact als ik even iets wijzig in het opgeslagen "contactpersoonkaartje" ;) Net alsof er dan een sync getriggerd word.

Net dus even icloud contacts uitgezet (verwijderd van iphone) en toen weer aangezet. Duurt even voordat de contacten terug zijn. Maar nu zie ik (bij het persoontje waar het werkte) alleen nog zijn nieuwe avatar maar niet de poster.

Nog even verder spelen ;)

(imessage hen en weer sturen zou ook helpen om het te activeren)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:45
Vanmorgen de update van m'n iPhone 13 Pro uitgevoerd en wat kleine vreemde dingen, zoals een profielfoto die op z'n kop stond. Allemaal makkelijk te fixen, maar er is 1 ding waar ik nog niet uit kom en dat zijn de weer widgets op mijn lock screen. Ik blijf hierin melding hebben dat "Locatievoorzieningen is uitgeschakeld", terwijl dat volgens mij allemaal aan staat. Er is hoe dan ook sinds de laatste iOS 16 geen instelling door mij gewijzigd.
Iemand de gouden tip?

Never mind, er is blijkbaar een nieuw niveau van locatievoorzieningen toestaan genaamd "Bij gebruik van app en widgets" |:(

[ Voor 12% gewijzigd door LaborGardens op 19-09-2023 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:16
LaborGardens schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:52:
Vanmorgen de update van m'n iPhone 13 Pro uitgevoerd en wat kleine vreemde dingen, zoals een profielfoto die op z'n kop stond. Allemaal makkelijk te fixen, maar er is 1 ding waar ik nog niet uit kom en dat zijn de weer widgets op mijn lock screen. Ik blijf hierin melding hebben dat "Locatievoorzieningen is uitgeschakeld", terwijl dat volgens mij allemaal aan staat. Er is hoe dan ook sinds de laatste iOS 16 geen instelling door mij gewijzigd.
Iemand de gouden tip?
Long push op de widget en dan wijzig widget. Daar even friemelen met de instelling, bij mij was het bij enkele widgets enkel de locatie-vraag.

Locatie van de KNMI app werkt trouwens al maanden niet, maar bij de native weer app en buienradar dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:09
Ah, automatisch wissen van SMSjes en mailtjes met authenticatie-codes! Zo irritant, automatisch pasten van de codes voor het bevestigen van een account of zo en dan handmatig moeten wissen van de SMSjes.

Dus, even geprobeerd... odido (voorheen T-mobile) app, uitloggen en opnieuw inloggen... verificatie code ontvangen... werkt automatisch kopieeren van de code van SMS naar app niet, enkel het eerste cijfer werd gekopieerd. En daarna is het SMSje gewist. -O-

Nou ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan de app van Odido, kan Apple er ook niets aan doen dat het niet goed werkt, maar irritant. En het SMSje dat gewist is kan je wel uit de prullenbak terughalen, maar toch: irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-05 10:19
Bij paypal werkte het perfect. Werkt ook met e-mail codes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vanaalten schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:02:
Ah, automatisch wissen van SMSjes en mailtjes met authenticatie-codes! Zo irritant, automatisch pasten van de codes voor het bevestigen van een account of zo en dan handmatig moeten wissen van de SMSjes.

Dus, even geprobeerd... odido (voorheen T-mobile) app, uitloggen en opnieuw inloggen... verificatie code ontvangen... werkt automatisch kopieeren van de code van SMS naar app niet, enkel het eerste cijfer werd gekopieerd. En daarna is het SMSje gewist. -O-

Nou ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan de app van Odido, kan Apple er ook niets aan doen dat het niet goed werkt, maar irritant. En het SMSje dat gewist is kan je wel uit de prullenbak terughalen, maar toch: irritant.
Ja met sommige apps werkt dat niet lekker inderdaad, heb ik met 2fa via 1Password ook. Eigenwijze developers die geen standaard implementeren.

Maar je kunt het verwijderen uitzetten, lost je probleem in ieder geval voor nu op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_GMsDPhGLkvpPGvX3qOwf-DBYk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hoVIHP0m0yf3OfHjYw2K2g7r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-05 09:32
loekf2 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:02:
[...]
Waar ik me ook aan stoor is die mega pop up in iMessage om dingen te attachen, dus als je die + indrukt. Dat pop up menu lijkt nergens op.
Grappig, ik gebruik iMessage alleen met mijn partner en wij vonden het allebei echt vee fijner werken juist nu. Vond het er zelf ook wel mooi uitzien.

Daarbij opmerkend dat ik een creatief vermogen heb van een programmeur dus ik beweer niet dat het ook mooi *is*, alleen dat ik het mooi *vind* :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:32
Mijn Apple iPhone 12 Pro lijkt een stuk sneller te zijn met iOS17.

Wellicht lijkt dit zo en zijn alle caches weer leeg. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:08
Haha, die pop up is duidelijker. Maar daar is dan ook alles mee gezegd! Ik gebruik iMessage ook alleen met mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:00:
Haha “best wel wat dingen” dus ik dacht aan 15 zaken ofz 8)7

Maar dit zit er idd niet in, Journal komt later en “Siri” mag Joost weten wanneer.
Ik zit er toch wel aan te denken om Siri dan maar op Engels te gaan zetten. Niet alleen om dit, maar er zijn toch net te vaak dingetjes die met de NL versie niet (goed) werken. Zo snapt Siri sommige plaatsen die ik noem niet, terwijl de Engelse Siri dat wel doet (De uitspraak van die plaatsen is gewoon zelfde in NL en in de lokale taal). Ook heeft NL Siri moeite met Engelse termen (omgekeerd zal dat vast ook zijn met Nederlands). En ik ben natuurlijk nog steeds getraumatiseerd door dat Vlaamse Siri opeens zonder aankondiging verdween. ;)

Overigens, in het verlengde twijfel ik al een tijdje of ik niet gewoon IOS (en MacOS) in Engels over wil zetten. Dat zit hem ook in de naamgeving van Apps, functies en lay-out waar ik meer thuis ben in Engels, plus dat onder de motorkap je wel de Engelse termen ziet zitten. Maar dat voelt een beetje dubbel. Ik begrijp Engels prima (bij me thuis is het zelfs de voertaal), maar het voelt tegelijk ook beetje raar als Nederlander in Nederland. En mijn kantoor spulletjes zijn ook gewoon in Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:54
PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:49:
[...]

Ik zit er toch wel aan te denken om Siri dan maar op Engels te gaan zetten. Niet alleen om dit, maar er zijn toch net te vaak dingetjes die met de NL versie niet (goed) werken. Zo snapt Siri sommige plaatsen die ik noem niet, terwijl de Engelse Siri dat wel doet (De uitspraak van die plaatsen is gewoon zelfde in NL en in de lokale taal). Ook heeft NL Siri moeite met Engelse termen (omgekeerd zal dat vast ook zijn met Nederlands). En ik ben natuurlijk nog steeds getraumatiseerd door dat Vlaamse Siri opeens zonder aankondiging verdween. ;)

Overigens, in het verlengde twijfel ik al een tijdje of ik niet gewoon IOS (en MacOS) in Engels over wil zetten. Dat zit hem ook in de naamgeving van Apps, functies en lay-out waar ik meer thuis ben in Engels, plus dat onder de motorkap je wel de Engelse termen ziet zitten. Maar dat voelt een beetje dubbel. Ik begrijp Engels prima (bij me thuis is het zelfs de voertaal), maar het voelt tegelijk ook beetje raar als Nederlander in Nederland. En mijn kantoor spulletjes zijn ook gewoon in Nederlands.
Om hier enige opvolging aan te geven; vraagje voor de mensen die hem al op Engels hebben staan...

Hoe dicteren jullie bijvoorbeeld een bericht in het Nederlands via Siri? Ik kan eigenlijk prima leven met de Engelse variant en vind deze ook beter maar als ik bijvoorbeeld een bericht wil sturen via Siri wordt het echt een bende :D

Gewoon niet doen of is hier nog een oplossing voor? :P

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:34
iPhone en iPad beiden aan de lader laten updaten en ging allemaal prima, top.
Nu nog wachten op Journal - kijken of ik m'n DayOne abbo kan opzeggen en dat allemaal kan overzetten... Denk het niet.

[ Voor 75% gewijzigd door Locolau op 19-09-2023 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelnoot
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-05 14:16
Weinig nieuws deze update voor mij. Drie verbeteringen voor mij zijn de verbeterde toetsenbord voorspellingen, snellere long press activatie en een handeling minder in Safari om van private naar gewone tabs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:08

NoTimeRemains

I know

ik ben ook erg benieuwd naar Journal, komt daar eigk ook iets van integratie in MacOS?

Heeft iemand issues met de ABN Amro app / creditcard app?

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Er staat een melding staat bovenin de ABN Amro app bij starten :)
https://www.abnamro.nl/nl.../abn-amro-app/iOS-17.html

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:08

NoTimeRemains

I know

over het hoofd gezien :) bedankt voor de info!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:31
Toch al veel bugs gezien met iOS 17 vandaag.
Ik werk in Lab9, de erkende reseller van Apple in België en al veel klanten die binnenkomen met problemen.
Het gaat van geen geluid meer bij meldingen tot iPhone’s die totaal niet meer reageren bij user input. Toch nog niet volledig stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:25
Het voelt hier een beetje brak nog. Met veel gedoe uiteindelijk wel het delen van de airtags voor elkaar gekregen. (Waarbij de apple support medewerker eerst niet eens wist dat dat een nieuwe ios 17 feature is)

En bij herinneringen staat er bij mij als ik een nieuwe lijst wil maken: filters ipv list type (zoals hier: https://support.apple.com...e/iphone/iph80ba26e1f/ios). Dit heb ik nog niet goed gekregen, iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Zou het dan toch te maken hebben met visionOS? Alle principal/senior developers op dat project en de mediors/juniors mogen ook een keertje los?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:34
[b]bleekie in "[iOS 17] - Ervaringen & Discussie"
En bij herinneringen staat er bij mij als ik een nieuwe lijst wil maken: filters ipv list type (zoals hier: https://support.apple.com...e/iphone/iph80ba26e1f/ios). Dit heb ik nog niet goed gekregen, iemand een idee?
Je kunt dit zelf maken, maak een nieuwe lijst "Boodschappen" en voeg nieuw gedeelte toe (via ... rechtsboven), de categorie: Fruit bv. En dan nogmaals nieuw gedeelte toevoegen met de andere categorieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Accuduur van iOS 17 is lekker waardeloos op m’n 14 Pro. Draai de RC sinds vorige week dinsdag.

Rond 10:00 van de lader gehaald met 100%. Nauwelijks iets gedaan, nu al op 88%

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oeqHCl9.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 13:19 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:42
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:18:
Accuduur van iOS 17 is lekker waardeloos op m’n 14 Pro. Draai de RC sinds vorige week dinsdag.

Had ook het idee dat sneller ging sinds laatste update (14 Pro Max)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:25
SuperVeloce schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:19:
[...]

Had ook het idee dat sneller ging sinds laatste update (14 Pro Max)
Dat is toch altijd zo na een flinke update. Je telefoon is ná de update op de achtergrond ook nog bezig om zaken goed te zetten en dat kost energie. Gaat vanzelf na een paar dagen weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-05 09:23
Eureka, het is sinds IOS 17 eindelijk mogelijk om meerdere timers tegelijk te hebben. Waarom dat zo lang moest duren is mij een absoluut raadsel maar ik ben blij dat het eindelijk geïmplementeerd is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Laatst online: 13:17
bleekie schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:41:
Je kunt een boodschappenlijst aanmaken door eerst de iPhone op Engels te zetten. Daarna kun je hem weer terugzetten op Nederlands en is de lijst type Boodschappen. Het automatisch categoriseren werkt wel enkel met Engelse woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:00

The Chosen One

Zie signature!

Dat het standaard notification sound veranderd is erger ik mij nog het meeste aan. Zit dat nog ergens verstopt of is dat echt niet aan te passen? Vind alleen e-mail, SMS toon e.d.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ferret schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:32:
[...]

Dat is toch altijd zo na een flinke update. Je telefoon is ná de update op de achtergrond ook nog bezig om zaken goed te zetten en dat kost energie. Gaat vanzelf na een paar dagen weer goed.
Klopt. Maar normaliter duurt dat geen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:50

Xatom

Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:55:
[...]

Klopt. Maar normaliter duurt dat geen week.
Ik herken dit ook hoor, "normale" iPhone 13 hier. Heb de RC direct geinstalleerd, en moet m'n telefoon 2 keer per dag opladen nu. Met iOS 16 kon ik makkelijk een hele dag op 1 lading doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Hé een bugje bij mij. Als ik m'n homescreen wil wijzigen en ik druk op het plusje linksboven om widgets toe te voegen gaat 'ie weer terug naar normaal. (iPhone 13)
Even zien of het via een omweg kan...

- Oh al gevonden, probleem was een widget die niet werkte en alleen een wit vlak gaf. Deze verwijderd en het werkt zoals het hoort.

[ Voor 24% gewijzigd door Cheesy op 19-09-2023 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:04
iOS 17 release dag, melding x van x dat de batterij sneller leeg loopt. Niks nieuws onder de zon helaas.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:24
H1MSELF1SH schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:41:
Eureka, het is sinds IOS 17 eindelijk mogelijk om meerdere timers tegelijk te hebben. Waarom dat zo lang moest duren is mij een absoluut raadsel maar ik ben blij dat het eindelijk geïmplementeerd is. :)
Dit kon altijd al, ik gebruik dit regelmatig met koken..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Laatst online: 21-05 09:23
Kassad schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:00:
[...]

Dit kon altijd al, ik gebruik dit regelmatig met koken..
Gebruikte je vroeger meerdere timers of meerdere wekkers? Volgens https://www.imore.com/ios...-timers-at-once-on-ios-17 is het ook echt pas nieuw sinds IOS 17 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-05 12:35
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:18:

[Afbeelding]
Vond de accuduur van de 14 Pro ook met 16 al matig, is er niet beter op geworden met 17 in ieder geval. Hoop dat de 15ProMax dat weer een beetje recht gaat trekken, was wel verknocht aan de accuduur van mijn 13Pro Max. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1814876

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 1814876 op 28-09-2023 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:17
Ligt het nou aan mij of kun je echt maar heel beperkt widgets kwijt op je homescreen? Zowel bij mijn iPhone als iPad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:24
H1MSELF1SH schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:03:
[...]

Gebruikte je vroeger meerdere timers of meerdere wekkers? Volgens https://www.imore.com/ios...-timers-at-once-on-ios-17 is het ook echt pas nieuw sinds IOS 17 hoor.
Timers, voor in de keuken. Doe ik echt al tijden.

Edit: oh wacht even, ik doe dat op mijn Apple Watch bedenk ik me net.. dat zal dus een WatchOS feature zijn geweest..

[ Voor 14% gewijzigd door Kassad op 19-09-2023 15:20 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Accuduur lijkt hetzelfde als op iOS16 tot nu toe, stand-by ook dus het is tenminste geen achteruitgang.

Wel moest ik de privacy instellingen voor Safari aanpassen, paar websites breken erdoor (tonen geen content tenzij ik "minder bescherming" inschakel)

Geen idee wat Apple heeft gedaan, op mijn PC en andere Android toestel draai ik meerdere plug-ins voor privacy en reclame (oa dingen als Ublock Origin) en daar heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.

Maar gelukkig kleine moeite.
Goede tip maar daar dacht ik ook al aan, zonder succes.

Maar ik heb al een vage oplossing gevonden, de wallpapers op PC aangepast waardoor ze weer 16:9 zijn, de lege ruimte gewoon met zwart gevuld en dat hielp met de meeste.

maar het blijft enorm krom dat Apple met zoiets komt, af en toe heb ik een schurfthekel aan hun "ideologie" van hoe dingen moeten werken. Nou kan Google daar ook wat van, alleen niet met dit soort dingen

Dus technisch gezien heb ik het probleem voor 95% opgelost, ik kijk wel of ik met een betere oplossing kom later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:10

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Meer mensen last van redirecten naar passwords in settings als je probeert in te loggen met een NFC sleutel? Tijdens de beta al last van, maar in de 17.0 versie zit dit nog steeds :(

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Mar.tin schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:06:
[...]

Vond de accuduur van de 14 Pro ook met 16 al matig, is er niet beter op geworden met 17 in ieder geval. Hoop dat de 15ProMax dat weer een beetje recht gaat trekken, was wel verknocht aan de accuduur van mijn 13Pro Max. :+
De 14 Pro heeft niet de beste accu van het veld, maar iOS 17 lijkt geen verschil te maken met 16 waar in het verleden een nieuwe iOS nog wel eens een negatieve impact had. Dat is dus wel positief. De batterij is volgens mij gewoon redelijk klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swedish chef
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
Heeft iemand een idee hoe ik de klok in stand-by kan wijzigen (staat momenteel op Cupertino)? Als ik op de klok tik, dan kom ik vervolgens in de wereldklok terecht. Hier staat Amsterdam in de lijst, maar die kan ik niet selecteren?!

In ieder mens schuilt een vriend en een vijand....wie zoek je ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Kassad schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:20:
[...]

Timers, voor in de keuken. Doe ik echt al tijden.

Edit: oh wacht even, ik doe dat op mijn Apple Watch bedenk ik me net.. dat zal dus een WatchOS feature zijn geweest..
Ahaaa, daar komt de aap uit de mouw Watch onder de mouw vandaan :+
* Gitarist is net als @H1MSELF1SH ook erg blij met de nieuwe functionaliteit native op de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-05 17:00

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Gister meteen gedownload op mijn 14 Pro en misschien is het placebo maar mijn iPhone is echt veel sneller dan op iOS 16… Die kleine aanpassingen zijn voor mij wel grote dingen, die nacht klok is echt fantastisch, detecteert beweging via faceid maar ook van je watch!

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-03 07:38
d22wth schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:14:
Gister meteen gedownload op mijn 14 Pro en misschien is het placebo maar mijn iPhone is echt veel sneller dan op iOS 16… Die kleine aanpassingen zijn voor mij wel grote dingen, die nacht klok is echt fantastisch, detecteert beweging via faceid maar ook van je watch!
Hier op de iPhone 12 ook een stuk sneller en/of vloeiender! Eerdere updates niet zo ervaren dus denk zelf geen placebo effect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Waar blijven die fietsroutes via Apple Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-05 17:00

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

cs-tweak schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:18:
[...]

Hier op de iPhone 12 ook een stuk sneller en/of vloeiender! Eerdere updates niet zo ervaren dus denk zelf geen placebo effect
Dan zal mijn ervaring/bevinding wel kloppen dan, op iOS 16 waren er echt vaak stutters of uit het niets extreme lagg…

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Zie net de de prijzen van 6 en 12TB iCloud opslag. 29,99 en 59,99 per maand. Best prijzig of niet!

[ Voor 3% gewijzigd door ecm.smits op 19-09-2023 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Laatst online: 23-05 08:03
ecm.smits schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:43:
Zie net de de prijzen van 6 en 12 gb iCloud opslag. 29,99 en 59,99 per maand. Best prijzig of niet!
Bedoel je niet terrabyte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Ja sorry bedoel ik. Heb het aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ecm.smits schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:43:
Zie net de de prijzen van 6 en 12TB iCloud opslag. 29,99 en 59,99 per maand. Best prijzig of niet!
Ja is dat prijzig? Ik weet eigenlijk niet wat andere daar voor rekenen.
Google One kost hetzelfde voor 2 TB als wat Apple daar voor vraagt maar Google lijkt hoger niet aan te bieden en als ik dan bij Dropbox kijk wordt het helemaal onduidelijk, daar is 3 TB de max voor 19,95 als ik het goed zie en is meer persoonlijk niet mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 19-09-2023 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:37
Mijn iPhone 14 Pro Max wordt soms bij bijna geen gebruik wat warm bij de camera bump

Iemand die dit herkend ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:03
Had gehoopt dat met iOS 17 ik eindelijk het volume van een alarm apart kon instellen.

Voor zover ik kan zien is dat dezelfde slider als het hoofdgeluid (belvolume).
Maar die heb ik redelijk hard staan omwille van overdag goed te horen.

Voor de wekker hoeft dit absoluut niet zo hard. Maar kan precies niet kiezen.

Zie ik iets over het hoofd?
Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste