Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:32
hk12nl schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:31:
[...]

Gewoon niet doen of is hier nog een oplossing voor? :P
Kan me niet meer herinneren wanneer ik mijn tel/computer/auto etc in het Nederlands had staan. Vaak werken de functies beter /eerder/heb je meer functies in het EN.

Anyway, ik stuur altijd alles in het Engels naar iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:59
Waarom geeft die stand-by toestand de verkeerde tijd? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FpUuioz6IKSY4sdDTwee6v7olUs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YVE0oiTQPtgF2r56ZciuKJ1b.png?f=fotoalbum_large

Het is nu 22:49.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:55:
Waarom geeft die stand-by toestand de verkeerde tijd? [Afbeelding]

Cup == cupertino?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
Dat is wel bizar. Ik ben in NL en het niks met VS ingesteld. Waarom niet gewoon tijd volgen die mijn iPhone normaal gesproken ook toont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27
frye schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:05:
Had gehoopt dat met iOS 17 ik eindelijk het volume van een alarm apart kon instellen.

Voor zover ik kan zien is dat dezelfde slider als het hoofdgeluid (belvolume).
Maar die heb ik redelijk hard staan omwille van overdag goed te horen.

Voor de wekker hoeft dit absoluut niet zo hard. Maar kan precies niet kiezen.

Zie ik iets over het hoofd?
Helaas nog steeds niet. Dus zodra je wakker word volume omhoog en ga je slapen, omlaag.
Tevens mis ik optie van oplopende volume bij wekker.
Nu zit dat wel bij slaap in health app, maar dat is omslachtig.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:42

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

Tja, daar kreeg ik ook mee te maken. Maar ik heb nogal wat dingen in mijn app aangepast zoals plaatjes en namen van rekeningen. Ben je die dan allemaal kwijt en moet je opnieuw beginnen?
Iemand dat al gedaan?
Anders wacht ik tot er een nieuwe release van die app is. Op mijn iPad doet-ie het namelijk wél goed!

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

SuperVeloce schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:19:
[...]
Helaas nog steeds niet. Dus zodra je wakker word volume omhoog en ga je slapen, omlaag.
Tevens mis ik optie van oplopende volume bij wekker.
Nu zit dat wel bij slaap in health app, maar dat is omslachtig.
Hee, leuk dat je dat oplopende volume noemt van de wekker van de slaap/ health app. Die is bij (12 Pro Max) mij alleen oplopend van bijna nul naar hoger volume als de telefoon al ontgrendeld is. Als die gelockt is, dan heeft die wekker een constant volume.

Meer mensen die daar ‘last’ van hebben?

<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
frye schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:05:
Had gehoopt dat met iOS 17 ik eindelijk het volume van een alarm apart kon instellen.

Voor zover ik kan zien is dat dezelfde slider als het hoofdgeluid (belvolume).
Maar die heb ik redelijk hard staan omwille van overdag goed te horen.

Voor de wekker hoeft dit absoluut niet zo hard. Maar kan precies niet kiezen.

Zie ik iets over het hoofd?
Je kan door middel van een shortcut het automatiseren dat als je naar bed gaat (en bijvoorbeeld de slaap focus inschakelt) dat dan automatisch je ringtone volume zacht zet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:06
Vraagje; ik krijg de nieuwe functie Stand-by niet aan.

Ik sluit m'n iPhone (14 Pro) aan op een lightningkabel, Stand-by staat Aan, screen gelocked en ik kan kantelen wat ik wil maar er gebeurt niks. Zowel linksom als rechtom horizontaal houden doet niks.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Ferret schreef op woensdag 20 september 2023 @ 05:34:

Ik sluit m'n iPhone (14 Pro) aan op een lightningkabel, Stand-by staat Aan, screen gelocked en ik kan kantelen wat ik wil maar er gebeurt niks. Zowel linksom als rechtom horizontaal houden doet niks.

Wat doe ik fout?
Heb je ‘m wel neergezet?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:17
sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:37:
[...]

Kan me niet meer herinneren wanneer ik mijn tel/computer/auto etc in het Nederlands had staan. Vaak werken de functies beter /eerder/heb je meer functies in het EN.

Anyway, ik stuur altijd alles in het Engels naar iedereen.
Behalve dan naar hier ;)

Ik zou mijn telefoon ook graag op Engels zetten, maar niet alle apps die ik gebruik kunnen in het Engels. Omgekeerd kunnen wel alle apps die ik gebruik in het Nederlands. Een telefoon met gemengde taal kan ik niet zo goed tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
Zapato schreef op woensdag 20 september 2023 @ 06:54:
[...]

Behalve dan naar hier ;)

Ik zou mijn telefoon ook graag op Engels zetten, maar niet alle apps die ik gebruik kunnen in het Engels. Omgekeerd kunnen wel alle apps die ik gebruik in het Nederlands. Een telefoon met gemengde taal kan ik niet zo goed tegen.
Haha, iedereen heeft wel eegens wat ocd zitten. Kan me niet herinneren dat ik ene app heb die niet in het EN werk. Nu heb ik niet zoveel apps maar zelfs MP is er in het EN.

• Hippe Lip

Hippe Lip

Wat doe ik fout?
Ha! Dat had ik ook, totdat ik las dat je een door Apple goedgekeurde kabel moet gebruiken.
Dan gaat het zonder problemen. Bij mijn bed heb ik een lange kabel, maar die komt van Ali…

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hippe Lip schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:47:
[...]

Ha! Dat had ik ook, totdat ik las dat je een door Apple goedgekeurde kabel moet gebruiken.
Dan gaat het zonder problemen. Bij mijn bed heb ik een lange kabel, maar die komt van Ali…
Nee hoor, dat is dan misschien toeval? Werkt hier goed zonder de officiële kabels op de 13 Pro.

Nou weet ik niet zeker of het uitmaakt, maar bij mij werkte het pas als ik staanderichtingsslot uitzette.. ( :+ Apple vertaling)

https://support.apple.com/nl-nl/HT204547

• Hippe Lip

Hippe Lip

Vorkie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:51:
[...]

Nee hoor, dat is dan misschien toeval? Werkt hier goed zonder de officiële kabels op de 13 Pro.

Nou weet ik niet zeker of het uitmaakt, maar bij mij werkte het pas als ik staanderichtingsslot uitzette.. ( :+ Apple vertaling)

https://support.apple.com/nl-nl/HT204547
Ergens las ik dat het een ‘mfi-kabel’ (made for iPhone) moet zijn. Ik papegaai het ook maar na… 8)

<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb een officiele Apple laadkabel. Ik kwam wel tot de ontdekking dat je je gelockte iPhone horizontaal moet houden en dán de kabel erin steken en dan komt wel de Stand-by mode tevoorschijn. Of dat echt zo moet/hoort weet ik niet.

Overigens krijg ik die tijd van Cupertino ook niet naar Amsterdam.

Edit: via Reddit
Found a fix!!! When you go into the add a widget screen, select city clock and add. Once you have the clock there and see the Cup at the top (still in widget select screen) single tap the clock, it will flip to a city select screen. From there choose you most appropriate city for you. Voila!

[ Voor 35% gewijzigd door Ferret op 20-09-2023 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Steeffoon schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:12:
Ook hier zijn de contactposters niet werkend te krijgen. Iemand die het wel voor elkaar / werkend heeft gekregen?
Ik krijg het ook niet aan de gang, wel apart, hoe kun je dit nu verkeerd instellen toch?

Elect a clown, expect a circus.

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

(jarig!)
Ik kon altijd via het contextmenu van de App Store (long press) direct naar de updates. Dit contextmenu is nu weg, meer mensen last van? Oftewel: verwijderde feature of bugje bij mij?

Overige contextmenu's lijken wel te werken, maar heb nog niet alles geprobeerd.

This title is for sale, please send me a PM

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
the-body schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:03:
Ik kon altijd via het contextmenu van de App Store (long press) direct naar de updates. Dit contextmenu is nu weg, meer mensen last van? Oftewel: verwijderde feature of bugje bij mij?

Overige contextmenu's lijken wel te werken, maar heb nog niet alles geprobeerd.
Hier geen problemen, kan rechtstreeks naar ‘Updates’ met een force press.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelnoot
  • Laatst online: 06-07 17:29
PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:55:
Waarom geeft die stand-by toestand de verkeerde tijd? [Afbeelding]

Long press de widget en dan kan je de locatie aanpassen. Beetje vreemd dat het niet automatisch jouw eigen locatie is.

• Swedish chef
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 09:36
Aardappelnoot schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:39:
[...]

Long press de widget en dan kan je de locatie aanpassen. Beetje vreemd dat het niet automatisch jouw eigen locatie is.
Thanks, dit lost inderdaad het probleem (plaats blijft op Cupertino staan) op.

In ieder mens schuilt een vriend en een vijand....wie zoek je ?

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
Xatom schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:03:
Draai zelf al een poosje de beta, maar kan inmiddels wat meer testen nu iedereen iOS 17 heeft :)

* Contactposters zie ik niet, en anderen krijgen mijn poster ook niet te zien. Heb het aan/uit gezet maar krijg het niet werkend.
* SharePlay met bij elkaar houden werkt niet. Krijg wel de animatie te zien, maar vervolgens zijn we allebei door elkaar uitgenodigd en zie ik verder geen optie om iets te accepteren oid.

Iemand nog tips?

Verder wel blij dat het delen van AirTags nu kan :)
Bij mij lukt het ook niet met die contactposters.
Mijn vriendin ziet de mijne, maar ik de hare niet.
Kan hem precies niet syncen

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:20
dieter0901 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:20:
[...]

Bij mij lukt het ook niet met die contactposters.
Mijn vriendin ziet de mijne, maar ik de hare niet.
Kan hem precies niet syncen
Deze bugs loop ik ook tegen aan met vrienden, bij sommige contacten staat ook dat je hem automatisch kan bijwerken, en bij sommige weer totaal niet. Wat ik wel weet, als je hem bij je vriendin dus kan aanpassen van handmatig naar auto of vice versa. Dat die hem misschien wel ophaalt.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• berendonline
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-09 06:35

Wat doe ik fout?
Heb je je rotatie lock aan staan?

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
Nicj56 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:38:
[...]

Deze bugs loop ik ook tegen aan met vrienden, bij sommige contacten staat ook dat je hem automatisch kan bijwerken, en bij sommige weer totaal niet. Wat ik wel weet, als je hem bij je vriendin dus kan aanpassen van handmatig naar auto of vice versa. Dat die hem misschien wel ophaalt.
neen, heb al alles geprobeerd :(

• GrauweDaap
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-08 14:19
Vervelend dat de Stand-by optie alleen nut heeft voor iPhone modellen met always-on (iphone 14 en hoger). Wanneer het scherm niet aan kan blijven heeft het geen toegevoegde meerwaarde bij oudere modellen.

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:38
GrauweDaap schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:18:
Vervelend dat de Stand-by optie alleen nut heeft voor iPhone modellen met always-on (iphone 14 en hoger). Wanneer het scherm niet aan kan blijven heeft het geen toegevoegde meerwaarde bij oudere modellen.
Elke keer dat ik mijn bureau aanraak licht het scherm al op op m'n 13 mini. In de nacht als ik toevallig wakker wordt zie ik hem ook gewoon aan.

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
Ik heb thuis Philips Hue lampen, voorheen bij iOS16 kon ik tegen Siri zeggen: "Zet de lichten in zolder aan". Als ik dat nu zeg vraagt ze: "In welke kamer?". Ze laat dan een popup zien met daarin mijn kamers (o.a. 'zolder' staat daar tussen). Als ik dan zeg 'Zolder', dan vraag ze weer: "In welke kamer?" en laat ze weer de popup zien. Pas als ik handmatig 'Zolder' selecteer uit de popup worden mijn lichten ingeschakeld.

Iemand soortgelijk gedrag gezien? Best wel irritant, vond het juist zo makkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

SnoopBok schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:06:
Ik heb thuis Philips Hue lampen, voorheen bij iOS16 kon ik tegen Siri zeggen: "Zet de lichten in zolder aan". Als ik dat nu zeg vraagt ze: "In welke kamer?". Ze laat dan een popup zien met daarin mijn kamers (o.a. 'zolder' staat daar tussen). Als ik dan zeg 'Zolder', dan vraag ze weer: "In welke kamer?" en laat ze weer de popup zien. Pas als ik handmatig 'Zolder' selecteer uit de popup worden mijn lichten ingeschakeld.

Iemand soortgelijk gedrag gezien? Best wel irritant, vond het juist zo makkelijk.
Ja afwisselend hier tegengekomen. Idd met Philips Hue. Vooral mijn vrouw heeft er last van, ik zelf wat minder, voornamelijk beneden als we tegen de homepods mini praten met Siri. Echter hadden we dit ook al voor iOS17. Is begonnen met iOS16.x bij ons.

XBL: MRE Inc

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Wat doe ik fout?
Werkt alleen via magsafe ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:25
Werkt ook zonder magsafe.
@Ferret Als je hem op de zijkant legt (lange zijde) dan zou de standby gewoon moeten inschakelen. Zo doe ik het in ieder geval op mijn 14 pro.

edit: misschien een reboot proberen?

[ Voor 10% gewijzigd door cracking cloud op 20-09-2023 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
cracking cloud schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:15:
Werkt ook zonder magsafe.
@Ferret Als je hem op de zijkant legt (lange zijde) dan zou de standby gewoon moeten inschakelen. Zo doe ik het in ieder geval op mijn 14 pro.

edit: misschien een reboot proberen?
Je hebt gelijk! My bad!

• Ferret
berendonline schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:44:
[...]

Heb je je rotatie lock aan staan?
Nee, die is uit. Ik ga het thuis zo nog eens proberen...

• GrauweDaap
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-08 14:19
sigmundfreund schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:21:
[...]

Elke keer dat ik mijn bureau aanraak licht het scherm al op op m'n 13 mini. In de nacht als ik toevallig wakker wordt zie ik hem ook gewoon aan.
https://support.apple.com...ow%20useful%20information.

Om 'Stand-by' te activeren, sluit je de iPhone aan op een oplader, draai je de iPhone op zijn kant en houd je deze op zijn plaats. In de weergave 'Altijd aan' (op de iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max) blijft de modus 'Stand-by' actief om handige informatie weer te geven. Bij alle andere iPhone-modellen kun je 'Stand-by' op elk moment activeren door op het scherm te tikken, voorzichtig tegen de tafel te duwen waar de iPhone op ligt of door Siri te gebruiken.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/N1KsrD8/passkey.png

Wat gaat hier niet goed? Bij het inloggen bij externe websites met m'n Apple ID in Google Chrome krijg ik als eerste keuze de optie voor Passkey (en dus niet voor wachtwoord). Ik krijg vervolgens dit venster maar verder gebeurt er niets.

(Vanwege Passkey toch maar in het nieuwe iOS17-topic geplaatst ;))

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:22
Is Apple Wachtwoorden je passkey provider in je Instellingen? Bij mij is dat Bitwarden en daar werkt het nog niet in :)

• Cheesy
  • Niet online
Ik gebruik op desktop Chromes eigen wachtwoordmanager (welke ik ook op m'n iPhone gebruik).
Blijkbaar werkt het dus gewoon nog niet helemaal, wel jammer dat "login met Passkey" nu standaard geselecteerd staat als je op Enter drukt terwijl het dus niet werkt.

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:44
Ik merk persoonlijk met een iPhone 12, tegen over de 8ste beta (dus de bèta voor de RC) en de publieke versie. Dat alles veel soepeler gaat. Geen lagg of vertragingen meer. 👍🏼

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:51
Milan1NL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:02:
Ik merk persoonlijk met een iPhone 12, tegen over de 8ste beta (dus de bèta voor de RC) en de publieke versie. Dat alles veel soepeler gaat. Geen lagg of vertragingen meer. 👍🏼
Ik kom van de laatste iOS16 en met iOS17 is hij merkbaar vloeiender of sneller. Erg prettig.

Verder geen enkele zinvolle toevoeging gevonden, die contactkaarten werken niet (komt vast met nog een paar .x updates). Maarja, dat is al jaren het geval. In dat opzicht is het vooral marketing dat ze elk jaar een nummertje omhoog gaan. Puur op inhoud zouden we nu op iOS 9 of 10 ofzo zitten :+ .
De tijd dat er veel nieuwe dingen gebeurden met mobiele besturingssystemen is helaas echt al lang achter ons. Was een mooie tijd!

• SuperVeloce
KorteGebruiker schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:52:
[...]

Je kan door middel van een shortcut het automatiseren dat als je naar bed gaat (en bijvoorbeeld de slaap focus inschakelt) dat dan automatisch je ringtone volume zacht zet
Kan je vertellen hoe?

Ik heb wel iets gevonden, maar dat was media volume aanpassen, ipv ringtone/alarm volume

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
SuperVeloce schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:34:
[...]

Kan je vertellen hoe?

Ik heb wel iets gevonden, maar dat was media volume aanpassen, ipv ringtone/alarm volume
Ik heb het zo gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7AsYWeAscu5Y2bILq1gIowM6FIQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wqMZJDMBMgvpN5NocxLfTQDA.jpg?f=fotoalbum_large
In de opdrachten app bij automatisering. En dan dus 2 per focus. (Als focus aan dan volume laag, als focus uit dan volume hoog)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Niet online
SuperVeloce schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:34:
[...]

Kan je vertellen hoe?

Dit is via de automation tab mocht dat niet duidelijk zijn. Voor ‘s ochtends vroeg maak je dezelfde shortcut maar dan andersom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6NdWVnlFYJC1AFlSoRE5qhU8W6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ILfQDXPFdWiVQzy86dBWgPOq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXv0LZfGes5xL-5JTdgBJkiKhhI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ExBIqj96ufsEWx1TC2sIkrE6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3q5cJVxzrl5AWFiosWOPK_WUfSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3thtji5kjbR193JyxeIglm4i.jpg?f=fotoalbum_large

De set volume die je hierboven ziet staan staat onder het kopje device bij de scripting tabblad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HyJm4iGyvbBjB4-4KIWTsi6ZE8M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F5tNGcU7fnE2V4dzuxZxcGmS.png?f=fotoalbum_large

Voor foto hierboven zet je het op ringtone ipv media.
Cheesy schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:46:
[Afbeelding]

Wat gaat hier niet goed? Bij het inloggen bij externe websites met m'n Apple ID in Google Chrome krijg ik als eerste keuze de optie voor Passkey (en dus niet voor wachtwoord). Ik krijg vervolgens dit venster maar verder gebeurt er niets.

(Vanwege Passkey toch maar in het nieuwe iOS17-topic geplaatst ;))
Windows :+

Edit: Nee geintje, Chrome ook :P

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 20-09-2023 23:34 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Ik wou bijna de conclusie trekken dat onder iOS17 mijn accu hetzelfde is als wat ik met iOS16.6 had.

Maar toen moest ik met 3 verschillende apps (Pokémon Go, Google Maps en als extra test Apple Maps) de GPS gebruiken.

En toen ging dat absurd hard en de telefoon werd loeiheet, alles deed het prima en geen stutters maar ik zag de procenten gewoon verdwijnen alsof het niks is.

Half uurtje en ruim 20% kwijt, ouch (herstarten helpt niet)

Misschien pech, ergens van de week heb ik weer Maps nodig dus als deze raar doet, dan test ik de andere twee apps voor erbij.

gezien dat niemand hierover begint, verwacht ik dat mijn iPhone gewoon maf doet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42

_AN

SnoopBok schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:06:

Ik ervaar precies hetzelfde. Vrij irritant.

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 08:14
ecm.smits schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:43:
Zie net de de prijzen van 6 en 12TB iCloud opslag. 29,99 en 59,99 per maand. Best prijzig of niet!
Dat valt toch hartstikke mee? Als ik het vergelijk met 6 TB opstaan op een blob storage account van Microsoft Azure (111 euro) of AWS S3 (150 USD) per maand, vindt ik 29.99 euro voor consumenten echt bizar goedkoop eigenlijk.

Tuurlijk niet helemaal eerlijke vergelijk: van die 6 TB gebruik je niet de volle 6 TB; je betaald voor de mogelijkheid om 6 TB op te slaan en bij AWS of Azure betaal je dat bedrag pas als je daadwerkelijk 6TB hebt opgeslagen. Maar goed, dan alsnog staat het ongeveer gelijk aan zo'n 1.5 TB op de grote clouds, maar krijg je nu integratie met al je producten.

Geen slechte deal hoor, vind ik.

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:05
Weet iemand hoe poster werkt met een dual sim ? Krijgen beide dit te zien? Ik zou het graag enkel voor mijn persoonlijke nummer willen.

• SuperVeloce
KorteGebruiker schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:23:
[...]

Dit is via de automation tab mocht dat niet duidelijk zijn. Voor ‘s ochtends vroeg maak je dezelfde shortcut maar dan andersom.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De set volume die je hierboven ziet staan staat onder het kopje device bij de scripting tabblad

[Afbeelding]

Voor foto hierboven zet je het op ringtone ipv media.
Als ik handmatig sleepmode aan zet, gaat volume naar 20% , dus dat werkt.

Maar heb er ook 1 gemaakt met opstaan en als ik handmatig sleepmode uit zet, gaat volume niet naar 100%, misschien alleen als sleepmode automatisch uit gaat

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Geen idee of ik het hier moet plaatsen. Maar ik ben al 2 dagen met Apple aan de telefoon over het volgende:

Ik heb de nieuwste Apple TV met tvOS 17. Ook heb ik een iPhone 14 met iOS 17. Nu krijg ik het niet voor elkaar om FaceTime op de Apple TV werkend te krijgen. Ik ben met hetzelfde Apple id aangemeld op zowel Apple TV als iPhone. Als ik FaceTime open op Apple TV word ik niet herkend. Ook het scannen van de qr code geeft geen oplossing.

iPhone en Apple TV zijn beide opnieuw hersteld op advies van de Apple medewerker. Ook dit biedt geen oplossing.

Iemand een idee?

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:20
ecm.smits schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:36:
Geen idee of ik het hier moet plaatsen. Maar ik ben al 2 dagen met Apple aan de telefoon over het volgende:

Ik heb de nieuwste Apple TV met tvOS 17. Ook heb ik een iPhone 14 met iOS 17. Nu krijg ik het niet voor elkaar om FaceTime op de Apple TV werkend te krijgen. Ik ben met hetzelfde Apple id aangemeld op zowel Apple TV als iPhone. Als ik FaceTime open op Apple TV word ik niet herkend. Ook het scannen van de qr code geeft geen oplossing.

iPhone en Apple TV zijn beide opnieuw hersteld op advies van de Apple medewerker. Ook dit biedt geen oplossing.

Iemand een idee?
Heb je wel een 4K gen 2?

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• ecm.smits
Jazeker.

• ecm.smits
ecm.smits schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:50:
[...]

Jazeker. Het rare is ook. Als mijn vriendin inlogt op de Apple TV lukt het wel met haar iPhone 12. Mijn instellingen heb ik samen met de Apple medewerker doorlopen. En alles staat goed

• sv7088
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 07:21
Ik wil mijn huidige iPhone XR met 16.6.1 overzetten naar een nieuwe 15 Pro via WiFi+BT.
Kan ik beter de XR eerst upgraden naar IOS 17.0 of gewoon op 16.6.1 laten en daar vanaf overzetten naar de nieuwe iPhone?

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:43

Quakie

quakelen

Zou het dan zoeken in wifi / wifi instellingen. Kan het niet door een iCloud + setting komen zoals private relay ofzo?

Ik teken nergens meer voor

• ecm.smits
Quakie schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:36:
[...]

Zou het dan zoeken in wifi / wifi instellingen. Kan het niet door een iCloud + setting komen zoals private relay ofzo?
Dit hebben we ook onderzocht. Maar dit staat allemaal goed

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
ecm.smits schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:41:
[...]

Dit hebben we ook onderzocht. Maar dit staat allemaal goed
Hoe heb je je Apple TV verbonden? Met ethernetkabel of via wifi?

• ecm.smits
Haga schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:32:
[...]

Hoe heb je je Apple TV verbonden? Met ethernetkabel of via wifi?
Met ethernet. Maar ook geprobeerd via wifi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:42
iOS 17.0.1 is uit.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:42

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ntXi0ie-L-DXX3ui_OZYv11gFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTRKbiqPnCbditOzcRNJr7CT.jpg?f=fotoalbum_large

Als je het zo leest zijn die beveiliging updates alleen voor de iPhone 15 serie :? Schijnt ook een 17.0.2 uit te zijn alleen voor iPhone 15.

Er zijn 3 CVE’s gefikst, allen gemeld door The Citizen Lab. Denk dat snel updaten wel handig is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Erulezz op 21-09-2023 20:02 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
ecm.smits schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:43:
[...]

Met ethernet. Maar ook geprobeerd via wifi
Wij hadden hetzelfde probleem. Ook bij ons was de Apple TV 4k 2022 met ethernetkabel verbonden. Ze "zagen" elkaar niet.

Na omschakelen op Wifi, herstart en controle dat beide devices op hetzelfde wifi netwerk zaten, werkt het.

• ecm.smits
Haga schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:21:
[...]

Wij hadden hetzelfde probleem. Ook bij ons was de Apple TV 4k 2022 met ethernetkabel verbonden. Ze "zagen" elkaar niet.

Na omschakelen op Wifi, herstart en controle dat beide devices op hetzelfde wifi netwerk zaten, werkt het.
Dank voor je antwoord. Ga ik dat nog proberen. Echter blijft Het wel gek dat de iPhone van mijn vriendin wel gezien wordt op ethernet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Erulezz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:00:
[Afbeelding]

Als je het zo leest zijn die beveiliging updates alleen voor de iPhone 15 serie :? Schijnt ook een 17.0.2 uit te zijn alleen voor iPhone 15.

Er zijn 3 CVE’s gefikst, allen gemeld door The Citizen Lab. Denk dat snel updaten wel handig is :P
Zo snel, dat ze gewoon bij mij vergaten het iOS icoontje aan te passen. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ElRDylncIM3fy_SnG6L0x7E1IYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g0qTLikRtbV6kFUuW1qhpZOD.jpg?f=fotoalbum_large

My name is Karl. Ich bin expert.

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:58
sv7088 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:26:
Ik wil mijn huidige iPhone XR met 16.6.1 overzetten naar een nieuwe 15 Pro via WiFi+BT.
Kan ik beter de XR eerst upgraden naar IOS 17.0 of gewoon op 16.6.1 laten en daar vanaf overzetten naar de nieuwe iPhone?
Nu iOS 17.0.1 uit is kun je beter niet updaten. Anders heeft je XR een hogere versie dan de 15 Pro en moet je die dus ook eerst updaten voor je kunt overzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
WayLikeMark schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:45:
[...]

Nu iOS 17.0.1 uit is kun je beter niet updaten. Anders heeft je XR een hogere versie dan de 15 Pro en moet je die dus ook eerst updaten voor je kunt overzetten.
Volgens mij geldt dat alleen met 17.1 vs 17.0 en niet met bugfixes naar .0.1.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Haga schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:21:
[...]

Mijn Apple TV is gewoon met ethernet verbonden en FaceTime werkt perfect.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

WayLikeMark schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:45:
[...]

De iPhone 15’s hebben al een 17.0.1 geïnstalleerd. Zij krijgen de 17.0.2 patch.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:58
Ik haal daar niet uit dat ze al 17.0.1 voor geïnstalleerd hebben maar kan er uiteraard naast zitten hoor. Het lijkt me echter sterk aangezien de iPhone’s dinsdags al in NL arriveren dan is er geen tijd meer die te installeren. Bij de meeste launches is er een day 1 patch te installeren (werk in de telecom en installeer eigenlijk ieder jaar de demo’s). Kom er morgenvroeg dus meteen achter op welke versie ze draaien (aanzetten is ook voor demo’s voor vrijdag 08:00 ten strengste verboden vanuit Apple)

[ Voor 10% gewijzigd door WayLikeMark op 22-09-2023 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart, als je de (developer) beta geselecteerd hebt krijg je de security fixes niet aangeboden. oO

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 22:21

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ik heb sinds de update naar iOS17 dat ik in Carplay bij Google Maps een blanco kaart te zien krijg. Je ziet wel de andere UI elementen maar de kaart zelf is blanco.
Pas als ik Google Maps op mijn telefoon opstart dan krijg ik de daadwerkelijke map te zien.

Force close ik hem op de telefoon, en start ik Google Maps weer op Carplay is ie weer blanco. Iemand enig idee hee dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 09:21
DyStiC schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:58:
Ik heb sinds de update naar iOS17 dat ik in Carplay bij Google Maps een blanco kaart te zien krijg. Je ziet wel de andere UI elementen maar de kaart zelf is blanco.
Pas als ik Google Maps op mijn telefoon opstart dan krijg ik de daadwerkelijke map te zien.

Force close ik hem op de telefoon, en start ik Google Maps weer op Carplay is ie weer blanco. Iemand enig idee hee dit op te lossen?
Tijdelijk Apple maps :+ (of Waze) gebruiken.

Even de iPhone opnieuw opstarten (uit/aan zetten) helpt niet? Kan een bugje zijn.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
MRE-Inc schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:11:
[...]

Ja afwisselend hier tegengekomen. Idd met Philips Hue. Vooral mijn vrouw heeft er last van, ik zelf wat minder, voornamelijk beneden als we tegen de homepods mini praten met Siri. Echter hadden we dit ook al voor iOS17. Is begonnen met iOS16.x bij ons.
Na update naar iOS 17.0.1 werkt het weer bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Zo te zien worden de contactposters in iOS 17 niet gesynchroniseerd in iCloud.
Alles is weg na het instellen van de 15 pro, misschien dat je ze wel nog kan hebben via back-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quux
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09-2023
Diecke schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:18:
[...]

Ik krijg bij de ABN app een melding dat er iets fout is gegaan. Ik kan ook geen update oid vinden.

Meer mensen last van?
Jup, maar na opnieuw installeren (zoals ABN ook aangeeft in de melding) en aanmelden werkt alles weer. Hoor wel van grote problemen met KNAB applicatie waar na opnieuw installeren NFC nog steeds niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Quux schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:04:
[...]

Jup, maar na opnieuw installeren (zoals ABN ook aangeeft in de melding) en aanmelden werkt alles weer. Hoor wel van grote problemen met KNAB applicatie waar na opnieuw installeren NFC nog steeds niet werkt.
Ik heb behoorlijk wat aangepast in die ABN-app, zoals plaatjes en namen van rekeningen. Gaat dat allemaal verloren als je de app opnieuw installeert? Daar ben ik nl wat huiverig voor.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

En vóór mijn update naar 17 kon ik mailtjes altijd makkelijk in mapjes opbergen. De telefoon had inmiddels behoorlijk goed geleerd in welk mapje iets moet en kwam dan zelf met het voorstel om het in het juiste mapje te stoppen. Sinds de update naar 17 werkt dat niet meer. En hij lijkt het ook niet te leren.
Meer mensen last van?

<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 21:29

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Waarom moet het bij Apple altijd features erop, of eraf en geen tussenweg met bijv. een toggle. In iOS 17 kan je niet meer spoelen door video’s dmv op het scherm te swipen. Nu moet je of de balk onderin gebruiken of 10 seconde vooruit of terug, zo vervelend. Ik weet dat hier flink gemixte ervaringen in zijn, maar kom op met het helemaal te verwijderen uit iOS. 🤯

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

NinjaKiwiNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:45:
Waarom moet het bij Apple altijd features erop, of eraf en geen tussenweg met bijv. een toggle. In iOS 17 kan je niet meer spoelen door video’s dmv op het scherm te swipen. Nu moet je of de balk onderin gebruiken of 10 seconde vooruit of terug, zo vervelend. Ik weet dat hier flink gemixte ervaringen in zijn, maar kom op met het helemaal te verwijderen uit iOS. 🤯
Dat heb ik ook inderdaad. Dat ligt dus aan iOS 17. Heel irritant.

Hetzelfde geldt voor mijn AirPods, de noise cancellation is zo slecht geworden. Als ik mijn handen was of een plastic zak beweeg dan hoor ik dat 2x zo hard in mijn oor.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Hippe Lip schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:20:
[...]
Ik heb behoorlijk wat aangepast in die ABN-app, zoals plaatjes en namen van rekeningen. Gaat dat allemaal verloren als je de app opnieuw installeert? Daar ben ik nl wat huiverig voor.
Na de update naar 17.0.2 werkt de app gelukkig weer. Heb nix hoeven aanpassen.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sv7088
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 07:21
sv7088 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:26:
Overzetten van de XR naar de 15 Pro ging goed: XR op 17.0.1, het overzetten starten op de 15 Pro met ‘Begin hier’, de 15 Pro start dit, maar gaat vrij snel eerst een upgrade naar 17.0.2 doen, reboot, waarna het overzetten opnieuw moet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:23
Ben benieuwd of meer mensen dit ‘probleem’ herkennen: sinds de update naar iOS 17.0 is mijn wekker-functie van slag. Ik heb een standaard slaapritme met wekker met aparte toon ingesteld (“vroege vogel”, lekker kalm). Ik verzet de tijd daarvan de avond van tevoren naar hoe laat ik ditmaal écht wakker wil worden, maar word dan de volgende ochtend gewekt met beltoon “radar” op hard volume. Toch staat in het slaapschema dan nog steeds alarmtoon “vroege vogel” geselecteerd.

First World problematiek, ik weet het, maar toch niet zo heel fijn wakker worden met zo’n luchtalarm. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
Meer mensen waarbij afgelopen nacht de telefoon uit is gegaan en ‘s ochtends voor de wekker weer aan? Merkte dat ik mijn pincode van de simkaart opnieuw moest invoeren. Dacht dat er een update was uitgevoerd, maar toen ik keek moest ik dus zelf nog iOS 17.01 installeren.

Gekke is dat mijn vriendin precies hetzelfde heeft gehad, rond ongeveer zelfde tijdstip. Tijdens opladen rond uur of 1 ‘s nachts zie je in de batterij app dat onze beide telefoons uit waren gegaan en rond 7 uur weer tot leven komen. Zij moest ook pincode opnieuw invoeren. Erg gek. Wellicht dat de iOS 17.01 update automatisch geïnstalleerd werd maar dat dit fout ging?

Zie ook onderstaand screenshot ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W9gr4u9Q1yYaQ54kMB9B4VktOiU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L67OJm0G1K97ozI2J8aK5gz1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Kartmans1 op 22-09-2023 23:59 ]

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Iphone 13 mini gebruiker hier. Sinds de ios 17 update trekt ie de batterij voor het einde van de dag leeg. Voorheen met ios 16 hield ik nog wel zo’n 30-40% over. Nu moet ik in de avond bijladen.

Is het meer mensen overkomen dat batterijduur verslechterd is op hun toestel?

Idempotent.

• bleekie
  • Nu online
Kartmans1 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:57:
Meer mensen waarbij afgelopen nacht de telefoon uit is gegaan en ‘s ochtends voor de wekker weer aan? Merkte dat ik mijn pincode van de simkaart opnieuw moest invoeren. Dacht dat er een update was uitgevoerd, maar toen ik keek moest ik dus zelf nog iOS 17.01 installeren.

Gekke is dat mijn vriendin precies hetzelfde heeft gehad, rond ongeveer zelfde tijdstip. Tijdens opladen rond uur of 1 ‘s nachts zie je in de batterij app dat onze beide telefoons uit waren gegaan en rond 7 uur weer tot leven komen. Zij moest ook pincode opnieuw invoeren. Erg gek. Wellicht dat de iOS 17.01 update automatisch geïnstalleerd werd maar dat dit fout ging?

[Afbeelding]
Die van mijn vrouw was vanochtend ook uit. Ze dacht dat het kabeltje van de oplader niet goed had gezeten, en heb daar eigenlijk niet verder naar gekeken. Maar dit klinkt aannemelijker.
Ik zal morgen even vragen of ze ook de pincode in moest voeren.
(Haar telefoon was dus uit, maar het was zeker voor 7 uur dat ze hem weer zelf aangezet heeft)

[ Voor 3% gewijzigd door bleekie op 23-09-2023 00:33 ]

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kartmans1 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:57:

[Afbeelding]
Hier gebeurde dat deze nacht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3csykx2vsGahZnUGe8JD8WwzcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oWUVciCr6OpNDNDRESpHOejl.jpg?f=fotoalbum_large

• Kartmans1
Was dat met iOS 17.0 of 17.01?

Hier was het met 17.0 dus, iPhone 12 Pro. Vannacht met 17.01 geen last van gehad.

• Kartmans1
bleekie schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:32:
[...]

Die van mijn vrouw was vanochtend ook uit. Ze dacht dat het kabeltje van de oplader niet goed had gezeten, en heb daar eigenlijk niet verder naar gekeken. Maar dit klinkt aannemelijker.
Ik zal morgen even vragen of ze ook de pincode in moest voeren.
(Haar telefoon was dus uit, maar het was zeker voor 7 uur dat ze hem weer zelf aangezet heeft)
Ben benieuwd, apart wel!

• bleekie
  • Nu online
Ze moest inderdaad ook haar pin invoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nergens last van op 13pro, er waren een paar beta’s waar meer batterijverbruik was, maar over het algemeen tevreden. Ook geen uitvallend toestel om 01:00u

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56
Vreemd, hier met 17.0.1 vannacht ook automatisch uitgegaan;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1IqPaeKDqfoHMyMovs2-mibUl_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3alcQXbGMRSmpgSdKxB2k2rp.jpg?f=fotoalbum_large

:?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 21:29

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Voor degene die zoals ik de optie missen om door de video te spoelen dmv swipen, als je op de tijdbalk van de video swiped (maakt niet uit waar) werkt dit op dezelfde manier als in iOS 16. Alleen i.p.v. overal op het scherm kan het nu alleen op de tijdbalk in de video. Misschien wist iedereen dit al, ik vond het in ieder geval fijn omdat ik dan niet steeds 2 handen hoef te gebruiken voor het scrollen door de video heen 😅 Stom hoe een simpele gewoonte dan verstoort wordt als het in een update anders moet.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kartmans1 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 07:58:
[...]

Was dat met iOS 17.0 of 17.01?

Hier was het met 17.0 dus, iPhone 12 Pro. Vannacht met 17.01 geen last van gehad.
17.0, heb zojuist naar 17.0.1 geüpdatet. Heb ook de 12 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:17
Zojuist 17.0.1 op mijn iPhone 12 Pro gezet en even met de nieuwe standby functie zitten spelen. Werkt mooi, maar… op een gegeven moment kon ik de standby mode met geen mogelijkheid meer verlaten. Enige optie was een reboot. Op Reddit kwam ik ook al een post tegen van iemand met een iPhone 12 met exact hetzelfde probleem, maar nog geen reacties.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Hippe Lip

Hippe Lip

Weet iemand wat die rondjes, blokjes en strepen onder het diagram zijn?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYWPKkwJGA9uy_yb0hS7iBrxxOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MxelzKVjjy5vtvR4TELfUahy.jpg?f=fotoalbum_large

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
Hippe Lip schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:01:
Weet iemand wat die rondjes, blokjes en strepen onder het diagram zijn?
[Afbeelding]
Als ik kijk naar mijn eigen grafiek denk ik:

Enige balk onder de grafiek: lader aangesloten
Donkergroen ipv lichtgroen: daadwerkelijk accu aan het laden

• Hippe Lip

Hippe Lip

sjorsjuhmaniac schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:34:
[...]

Als ik kijk naar mijn eigen grafiek denk ik:

Enige balk onder de grafiek: lader aangesloten
Donkergroen ipv lichtgroen: daadwerkelijk accu aan het laden
@sjorsjuhmaniac Dank je. Dat ziet er idd uit als een redelijk plausibele uitleg. d:)b

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:09
PatrickC schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:50:
Zojuist 17.0.1 op mijn iPhone 12 Pro gezet en even met de nieuwe standby functie zitten spelen. Werkt mooi, maar… op een gegeven moment kon ik de standby mode met geen mogelijkheid meer verlaten. Enige optie was een reboot. Op Reddit kwam ik ook al een post tegen van iemand met een iPhone 12 met exact hetzelfde probleem, maar nog geen reacties.
Zou de standby functie ook moeten werken op de normale 12? Krijg het niet werkend namelijk terwijl de setting wel aanstaat in het menu. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
bvsteyn schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:36:
[...]

Zou de standby functie ook moeten werken op de normale 12? Krijg het niet werkend namelijk terwijl de setting wel aanstaat in het menu. :?
Werkt zelfs op mijn iphone se. Alle phones met ios 17 hebben het. Enige verschil met de nieuwere is dat je daar always on display kunt gebruiken.

Dit werkt bij mij, https://support.apple.com...-standby-iph878d77632/ios

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Niet online
bvsteyn schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:36:
[...]

Ja, het zou moeten werken door een kabel in je telefoon (of MagSafe) te steken en dan horizontaal te houden en het scherm uit hebben staan.
Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste