Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:26
Ikzelf draai nog geen iOS 17. Maar ben wel benieuwd naar de ervaringen ivm night stand mode.
Mijn plan is om mijn wekker weg te doen en de iPhone in night stand mode te zetten.

Maar geeft dit niet te veel licht een donkere kamer?
Is het effectief bruikbaar tijdens de nacht?

Wanneer ik eens wakker wordt snachts durf ik al eens met een half oog naar de wekker te kijken hoelang ik nog kan blijven liggen. :-D

Kan dat ook met iOS 17 of ga je altijd een actie moeten doen om het scherm te "ontwaken"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
frye schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:44:
Ikzelf draai nog geen iOS 17. Maar ben wel benieuwd naar de ervaringen ivm night stand mode.
Mijn plan is om mijn wekker weg te doen en de iPhone in night stand mode te zetten.

Maar geeft dit niet te veel licht een donkere kamer?
Is het effectief bruikbaar tijdens de nacht?

Wanneer ik eens wakker wordt snachts durf ik al eens met een half oog naar de wekker te kijken hoelang ik nog kan blijven liggen. :-D

Kan dat ook met iOS 17 of ga je altijd een actie moeten doen om het scherm te "ontwaken"?
Nee, hij gaat naar rood als het donker is in je kamer, dat stuurt bijna geen licht uit, is erg fijn. Wel moet ik zeggen dat het bij mij niet altijd werkt, geen idee waarom alleen 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Iemand een idee of je dat geluid/trilling bij opladen ook uit kunt zetten?
Als je 'm op de dock gooit.
Weet niet of je dat snachts ook krijgt?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:13
frye schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:44:

Je moet een tikje tegen je iPhone of nachtkastje geven om het scherm te ontwaken. (als je geen always-on scherm hebt)
Hetzelfde als bij Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:26
remmuz schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:44:
[...]

Je moet een tikje tegen je iPhone of nachtkastje geven om het scherm te ontwaken. (als je geen always-on scherm hebt)
Hmm ok, heb een 13 pro.
Geen volwaardige vervanger dus om even snel de tijd te checken zonder iets te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:36
frye schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:53:
[...]

Hmm ok, heb een 13 pro.
Geen volwaardige vervanger dus om even snel de tijd te checken zonder iets te doen.
Als je nachtkastje goed tegen je bed aanstaat dan gaat dat wel vanzelf bij elke beweging :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remmuz schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:44:
[...]

Ik moet dat met mijn AoD ook overigens. Is dat nog ergens een setting?

Vooral ‘s morgens mag dat van mij wel continu aan staan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sigmundfreund schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:07:
[...]

Als je nachtkastje goed tegen je bed aanstaat dan gaat dat wel vanzelf bij elke beweging :')
5 minuten beweging :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 21:52
Ik heb het idee alsof alles veel vloeiender loopt in de nieuwste beta 😄 hoop dat het zo blijft werkt heerlijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tripwire999 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:05:
Ik heb het idee alsof alles veel vloeiender loopt in de nieuwste beta 😄 hoop dat het zo blijft werkt heerlijk nu.
Same :-)

Ging best vlot ook de update - had gewoon automatisch in de nacht ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Tripwire999 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:05:
Dat had ik ook. Tot een uurtje geleden. Aantal apps zijn niet meer te openenen. Blijft hangen in het startscherm (oa Gmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Merk sinds de iOS 17 Dev Beta 5 vandaag dat ik problemen met FaceID ondervind. Met een iPhone 11 Pro Max. Zie op Reddit meer mensen hiermee. Anderen hier ook last van?

Denk zo’n 50% van de keren werkt het niet (goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 21:19
slijkie schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:26:
Merk sinds de iOS 17 Dev Beta 5 vandaag dat ik problemen met FaceID ondervind. Met een iPhone 11 Pro Max. Zie op Reddit meer mensen hiermee. Anderen hier ook last van?

14 Pro Max hier en geen problemen mee

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:56

Cordon

Lievelings jankert

Zelfde telefoon, zelfde probleem. :P Bij het ontgrendelen gebeurd er vaak niks, afrekenen of inloggen bij apps dan weer geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:06
Behoorlijk irritant wel dat de klok in stand-by mode niet fatsoenlijk update.. gelukkig gaat de wekker wel op de ingestelde tijd maar die valt nog zwaarder als de klok zegt dat je nog anderhalf uur had kunnen slapen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12

Ik heb met de Public Beta 4 constant issues met Face ID en de Camera / foto album. Mijn vriendin met een iPhone 14 heeft exact dezelfde issues.

De camera app laad soms niet, langzaam of crasht na 1 foto. Face ID faalt constant. Meerdere fotos sturen via iMessage werkt ook nauwelijks.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Laatst online: 13-09 09:15
spenky schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:00:
[...]

Ik heb met de Public Beta 4 constant issues met Face ID en de Camera / foto album. Mijn vriendin met een iPhone 14 heeft exact dezelfde issues.

De camera app laad soms niet, langzaam of crasht na 1 foto. Face ID faalt constant. Meerdere fotos sturen via iMessage werkt ook nauwelijks.
Had ook nogal wat problemen met die public beta's.
Ik heb nu de "Developer Beta 5" geinstalleerd, waarbij ik echt amper issues heb.
(iPhone 14 Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat irritante keyboard bugje weer, het keyboard staat dan over het invul veld heen.
Dat was de eerste dagen van DevBeta5 weg maar nu ineens weer terug.

Iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Donstil schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:41:
Ik heb dat irritante keyboard bugje weer, het keyboard staat dan over het invul veld heen.
Dat was de eerste dagen van DevBeta5 weg maar nu ineens weer terug.

Iemand daar een oplossing voor?
Bij Berichten/Messages? Of soms bij andere apps. Ik doe dan altijd effe een 'enter'. Dan komt die tevoorschijn. Vervelend is het wel, nog geen oplossing voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cordon schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:53:
[...]

Bij Berichten/Messages? Of soms bij andere apps. Ik doe dan altijd effe een 'enter'. Dan komt die tevoorschijn. Vervelend is het wel, nog geen oplossing voor gevonden.
Ooh vergeten te vermelden maar voornamelijk bij berichten idd. Entertje deed ik ook altijd maar had vanmorgen dat dit ook niet werkte.

#BetaStruggles dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:15
Ik vind Beta 5 erg fijn lopen op mijn 14Pro. Batterijverbruik is ook duidelijk beter dan de voorgaande beta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
De beta’s nummer 6 zijn uit.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Weet niet waarom, maar vandaag komt keyboard niet tevoorschijn in safari op beta 5, met chrome wel..

Nu beta 6 aan het downloaden voor de 14PM en WatchU

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de Sonos app werkt ook weer normaal nu met deze laatste beta

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 15-08-2023 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm, in deze beta is de ophang-knop weer terug in het midden gezet. Benieuwd of er dan weer per ongeluk gebeld gaat worden als de andere kant net iets eerder ophangt. Al heb ik deze week ontdekt dat je ook gewoon met de zijknop kan ophangen :+

[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 16-08-2023 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
_Bailey_ schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:23:
de Sonos app werkt ook weer normaal nu met deze laatste beta
Eindelijk _/-\o_

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Dennisdn schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:56:
Hmmm, in deze beta is de ophang-knop weer terug in het midden gezet. Benieuwd of er dan weer per ongeluk gebeld gaat worden als de andere kant net iets eerder ophangt. Al heb ik deze week ontdekt dat je ook gewoon met de zijknop kan ophangen :+
Ja dat vind ik ook erg jammer, was juist blij dat die rechts stond..

Ik vind dat ze een soort delay moeten maken zodat je niet an het ophangen in 1 nano seconde iemand uit je recent lijst terug belt...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
De langzame haperende Face ID unlock is nog steeds een issue in Public Beta 4 :(

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

FaceID lijkt hier weer normaal te werken bij het unlocken. (11 Pro Max) :P. Visuele foutjes in de Music app zijn ook opgelost. Voelt een stuk soepeler de nieuwe dev beta. O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
spenky schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:01:
[...]

Ja dat vind ik ook erg jammer, was juist blij dat die rechts stond..
voor ons 'lefties' niet ;)

blij dat ie weer op zn ouwe plekkie staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier is de netwerk stack/koppeling/toegang/<Hoe het ook heet> weer matig. Apps die netwerk nodig hebben starten weer heel langzaam (hue, hue sync, mijn auto app, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:58
Raar, hier geen last van behalve dat de MyT app van Toyota erg langzaam start maar dat ligt echt aan Toyota

Gewoon spullen

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Ik draai nog steeds geen beta. Maar heb dit jaar ook totaal niet het idee iets te missen. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:51
Klokfunctie is gelukkig weer hersteld!

Bing

• Soepie
Vanmorgen wel een hoop ellende met Carplay.
Apple Music ging helemaal over de zeik en daarna compleet hangen.

TuneIn deed het wel even maar kon na 1 zender selecteren ook niet meer swappen.

Vanmiddag terug Spotify geprobeerd, doet het wel maar laat verder niets zien.
Al met al dus wel een tegenvallertje….

Edit 2: Apple Music op de iPhone doet het gewoon niet. iPad met zelfde beta doet het prima

[ Voor 36% gewijzigd door Soepie op 17-08-2023 18:42 ]

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wil graag een backup met iOS 17 beta op een telefoon zetten die als laatste iOS 16 heeft gedraaid. Als ik hem aansluit op mijn MacBook, dan wil hij de backup terug zetten en krijg ik daarna de volgende melding:
De iPhone 'iPhone van Timo002' kan niet worden hersteld, omdat er zich een fout heeft voorgedaan.
Beschikt mijn MacBook misschien niet over de juiste laatste updates..?
Daarna ben ik hem ook kwijt in de finder app en moet ik de telefoon opnieuw aansluiten via USB-C om hem weer zichtbaar te krijgen in finder.

[ Voor 14% gewijzigd door Timo002 op 18-08-2023 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 21:42

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Timo002 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:33:
Ik wil graag een backup met iOS 17 beta op een telefoon zetten die als laatste iOS 16 heeft gedraaid. Als ik hem aansluit op mijn MacBook, dan wil hij de backup terug zetten en krijg ik daarna de volgende melding:

[...]

Beschikt mijn MacBook misschien niet over de juiste laatste updates..?
Daarna ben ik hem ook kwijt in de finder app en moet ik de telefoon opnieuw aansluiten via USB-C om hem weer zichtbaar te krijgen in finder.
Nee, je moet de telefoon waarop je de backup terug wilt zetten eerst naar iOS 17 updaten.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:40
Soepie schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:36:

Edit 2: Apple Music op de iPhone doet het gewoon niet. iPad met zelfde beta doet het prima
Had ik precies hetzelfde, alles even er opnieuw opgezet.
iPhone 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
@Ronvgs Op welke manier alles er "even" opnieuw opgezet? De hele iphone gereset?

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
iPhone wissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
Check, ga ik dan ook maar even proberen ;)

Edit: reset en een restore vanuit iCloud en alles lijkt weer te werken.. nu even alle apps weer activeren…..

[ Voor 57% gewijzigd door Soepie op 18-08-2023 18:05 ]

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 09:19
Heb een iPhone 12 met laatste publieke beta, maar mijn iPhone voelt echt heel erg “laggy” aan vooral het toetsenbord. Meer mensen last van?

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Runescom schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:23:
Heb een iPhone 12 met laatste publieke beta, maar mijn iPhone voelt echt heel erg “laggy” aan vooral het toetsenbord. Meer mensen last van?
Toetsenbord is bekend - vooral na een klein beetje typen wordt ie sluggish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 09:19
Vorkie schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:24:
[...]

Toetsenbord is bekend - vooral na een klein beetje typen wordt ie sluggish.
Mooi! Dan hebben ze nog iets te fixen.. 😀

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterve
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 09:56
Carplay is echt traag sinds de laatste update, ook opdrachten werkt niet meer.
Ik had een opdracht om een hotspot aan te zetten bij carplay, maar dan crasht alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
Hier wederom AM helemaal op zijn gat op de iPhone.
Afgelopen vrijdag heel mijn iPhone gereset en het heeft 1 dag gewerkt.
Wacht de volgende update maar weer af.

Edit:
Via MacRumors forum te horen gekregen dat het omzetten van je regio instellingen dit probleem verhelpt.
Even geprobeerd en inderdaad AM doet weer gewoon wat het moet doen.

Dus in je instellingen de regio aanpassen en weer terug is voldoende om AM weer aan de praat te krijgen.
Dat is in ieder geval een hoop minder werk dan resetten.

[ Voor 51% gewijzigd door Soepie op 21-08-2023 13:56 ]

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:50
Ik vind de laatste ontwikkelaars beta echt super draaien ook de batterijduur. af en toe een hapering bij binnenkomende meldingen en het typen, maar voor de rest helemaal geen problemen meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
@Soepie bij mij werkt het gelukkig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinan10 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:49:
Ik vind de laatste ontwikkelaars beta echt super draaien ook de batterijduur. af en toe een hapering bij binnenkomende meldingen en het typen, maar voor de rest helemaal geen problemen meer.
Batterijduur is hier nog so/so op de iPhone, maar wel een stuk beter dan voorheen. De Watch daarentegen heeft soms random spurts dat ie opeens binnen 6 tot 9 uur zichzelf helemaal leegtrekt. En dan is het jammer dat je daar geen verbruik per app kan zien. ;(

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 23:47:
[...]

[Afbeelding]

Zou er ook in het Nederlands in moeten zitten. Alleen geen idee hoe het werkt :P
Maak een nieuwe lijst aan > lijst type = boodschappen. Dan zou het moeten werken. Zou iemand met de iOS 17 beta dit willen proberen? Ik geloof best dat ie "wortels" bij groenten neerzet, maar zet ie "rauwe rode bieten" daar ook neer?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 16:58

2be

Mog schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Maak een nieuwe lijst aan > lijst type = boodschappen. Dan zou het moeten werken. Zou iemand met de iOS 17 beta dit willen proberen? Ik geloof best dat ie "wortels" bij groenten neerzet, maar zet ie "rauwe rode bieten" daar ook neer?
Deze ben ik in de Nederlandse beta nog niet tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mog schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Ik heb een lijstje boodschappen inderdaad, had ik altijd al alleen daar werkt het tot dusver niet op. Ook niet met een nieuwe lijst helaas.

Al wil ik overigens ook niet dat Siri de Rauwe rode bieten bij groenten gaat zetten. Ik heb de AH hier namelijk in mijn hoofd en mijn lijstje is daarom in die volgorde. Ik zou het fijner vinden als Siri zou kunnen leren dat rauwe rode bieten in pad 1 horen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:52
Ik heb mijn iPhone op Engels staan en dan werkt het niet. Hij probeert die boodschappen te matchen aan Engelse producten en dat gaat niet altijd helemaal lekker (eigenlijk gaat dat altijd helemaal fout).
Zelfs als ik de Reminders app naar Nederlands zet, werkt het niet goed en interpreteert hij de boodschappen als Engelse woorden.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
De laatste updates zijn weer binnen te hengelen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:09

s0kkie

Cowabunga

Het gaat wel rap dit jaar, vroeger was het iedere 2 weken vaste prik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iOS17 beta 7 alive

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAhrPnYzBYe1e0skSv_cSz7tJ0Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tywvSPR4CWpGX3Y1RnmaLdEd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 90% gewijzigd door Hackus op 22-08-2023 21:21 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:11
Zo te zien is de conditie app vernieuwd, ziet er veel beter uit maar nu vind ik mijn medailles niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:41
De App Store ligt er wel uit bij mij nu. Meer mensen last van?

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:07
Davidas schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:37:
De App Store ligt er wel uit bij mij nu. Meer mensen last van?
Hier ligt de appstore er ook uit op iPhone en iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
Yup Appstore is kaduuk.
Valt me wel op dat de iPadOS maar een kleine 200+ Mb is en de iOS versie bijna 700mb….

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nergens last van, haal net 3 updates binnen

Link naar macrumors
Apple Seeds Seventh Betas of iOS 17 and iPadOS 17 to Developers

[ Voor 67% gewijzigd door Hackus op 22-08-2023 21:49 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
Doet het hier inderdaad ook weer.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Soepie schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:44:
Yup Appstore is kaduuk.
Valt me wel op dat de iPadOS maar een kleine 200+ Mb is en de iOS versie bijna 700mb….
M’n ipad 500Mb ofzo en iPhone 700Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
Gek dat het allemaal zo verschillend is :)

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 16:58

2be

Donstil schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:49:
[...]

Ik heb een lijstje boodschappen inderdaad, had ik altijd al alleen daar werkt het tot dusver niet op. Ook niet met een nieuwe lijst helaas.

Al wil ik overigens ook niet dat Siri de Rauwe rode bieten bij groenten gaat zetten. Ik heb de AH hier namelijk in mijn hoofd en mijn lijstje is daarom in die volgorde. Ik zou het fijner vinden als Siri zou kunnen leren dat rauwe rode bieten in pad 1 horen bijvoorbeeld.
Als je je boodschappenlijstje in de AH app maakt dan is het mogelijk deze te sorteren op basis van je winkel van voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:13
s0kkie schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:00:
Het gaat wel rap dit jaar, vroeger was het iedere 2 weken vaste prik :+
Het versie nummer eindigt op een a (21A5319a) dus waarschijnlijk is dit de laatste beta vóór de RC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2be schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:13:
[...]

Als je je boodschappenlijstje in de AH app maakt dan is het mogelijk deze te sorteren op basis van je winkel van voorkeur.
Ooh dat is ook wel handig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
remmuz schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:24:
[...]

Het versie nummer eindigt op een a (21A5319a) dus waarschijnlijk is dit de laatste beta vóór de RC.
Dat is vrij vlot! En netjes. Voor mijn gevoel ging het dit jaar vrij vlot (en in verhouding een stuk soepeler) dan voorgaande jaren.

Zucht...

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:46
Ik moet zeggen dat het richting de RC en definitieve release wel steeds meer begint te kriebelen om de beta er op te gaan zetten :)

Mijn gevoel zegt echter dat je met een beta wel meer vraagt van je toestel (warmer worden, vervuiling van het OS). Is dat ook zo of is dit meer een verzinsel in mijn hoofd? :D

©2004

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
hk12nl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:21:
Ik moet zeggen dat het richting de RC en definitieve release wel steeds meer begint te kriebelen om de beta er op te gaan zetten :)
Dat gevoel ken ik... ik baal er van dat ik nog een iPhone X heb!! Dit jaar dan toch maar echt een nieuwe iPhone kopen, dan kan ik weer 6 jaar (hopelijk) de nieuwste beta's draaien. Vind dat toch altijd wel leuk. :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik denk dat je de Public Beta nu prima kunt installeren. We zijn al een tijd onderweg en zelfs de aller eerste DB’s waren al heel stabiel.

Maar het blijft bèta, ervaringen uit het vervelen…

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik installeer al beta's sinds iOS 4 of 5. Dit is het eerste jaar dat ik het niet doe, de update is in mijn ogen te marginaal. WatchOS 10 daarentegen zou ik heel graag willen draaien, maar dan moet ik mijn iPhone ook updaten. Nog minder dan een maand en dan kan iedereen er mee spelen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Ik kijk uit naar het delen van wachtwoorden via iCloud. M’n vriendin en ik gebruiken best wat sites enzo samen, waarbij het handig is als we wachtwoord steeds up-to-date hebben.

Welke feature kijken jullie het meest naar uit in iOS 17?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:36
Is het jullie opgevallen dat in de Woning app in iOS 17 ook de mogelijkheid bestaat om bij security camera’s met speaker ook de functie ‘Praat’ aanwezig is. Dit was eerst alleen bij deurbellen toch? Mijn Eufy Indoor Cam 2K geeft dit nu ook aan op iOS 17!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 22:14
ChrisM schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:34:
Ik kijk uit naar het delen van wachtwoorden via iCloud. M’n vriendin en ik gebruiken best wat sites enzo samen, waarbij het handig is als we wachtwoord steeds up-to-date hebben.

De iPad Pro M1 12.9" te gebruiken als externe monitor. Ik gebruik deze nieuwe feature al een poosje onder iPadOS 17 beta en moet zeggen dat het prima werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:17
ChrisM schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:34:

Het delen van Airtags! Ontzettend handig en dat is ook de reden dat ik gelijk bij iedereen thuis de (public) beta's heb geinstalleerd. Zeker nu mensen wisselend op vakantie zijn is het erg handig.

• ChrisM
  • Nu online
Mr.ZeroNull! schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:46:
Is het jullie opgevallen dat in de Woning app in iOS 17 ook de mogelijkheid bestaat om bij security camera’s met speaker ook de functie ‘Praat’ aanwezig is. Dit was eerst alleen bij deurbellen toch? Mijn Eufy Indoor Cam 2K geeft dit nu ook aan op iOS 17!
Dit zit ook al in iOS 16 (zojuist even getest). We hebben een camera op ons terrasje hangen, handig als in iets tegen m’n vriendin moet zeggen. (Vindt ze niet leuk natuurlijk, maar is wel grappig! Haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Family password sharing!

https://www.techlusive.in...ep-by-step-guide-1392101/

Waarom?
Booking.com en consorten
Streamingdiensten
en andere familiezaken die ik deel met mijn vrouw :)

+ de Airtag sharing inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het aanmaken van een CallerID die in beeld komt bij diegene die je belt vind ik wel leuk. Alleen werkt die hier nog niet als ik 2 beta-toestellen test.

En LiveVoicemail lijkt me ook een uitkomst. Alleen is daarvan maar de vraag of het überhaupt verder dan de USA komt wbt uitrol.

• Mr.ZeroNull!
ChrisM schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:53:
[...]

Dit zit ook al in iOS 16 (zojuist even getest). We hebben een camera op ons terrasje hangen, handig als in iets tegen m’n vriendin moet zeggen. (Vindt ze niet leuk natuurlijk, maar is wel grappig! Haha)
Ik zie het hier nier op mijn iPhone op iOS 16. Wel op mijn iPad die op iOS 17 draait.

• Mr.ZeroNull!
-

[ Voor 100% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 24-08-2023 15:49 . Reden: Mezelf gequote ;) ]

• ChrisM
  • Nu online
Mr.ZeroNull! schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:22:
[...]

Dus niet op iOS 16 wat je eerder wel aangaf?
Je quote jezelf.. ;-)
Maar als je het aan mij vraagt, dit is een iOS 16 screenshot. Betreft een Unifi camera, via Scrypted (in Home Assistant) ontsloten op HomeKit. Dit is zeker geen deurbel, alleen een 2-way audio camera. (Trouwens, het beeld is zwart in de screenshot, op m'n telefoon zie ik gewoon camera beeld natuurlijk).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJs_r8vued-buFOJ6WC-xYDHHD8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2YjGKPidzuN4jdWw4WXaM2Kr.png?f=fotoalbum_large

Weet je zeker dat je in de Live View zit? Terugkijken heb je natuurlijk geen praat knop.

[ Voor 30% gewijzigd door ChrisM op 24-08-2023 14:28 ]

• Mr.ZeroNull!
ChrisM schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:26:
[...]

Je quote jezelf.. ;-)
Maar als je het aan mij vraagt, dit is een iOS 16 screenshot. Betreft een Unifi camera, via Scrypted (in Home Assistant) ontsloten op HomeKit. Dit is zeker geen deurbel, alleen een 2-way audio camera. (Trouwens, het beeld is zwart in de screenshot, op m'n telefoon zie ik gewoon camera beeld natuurlijk).

[Afbeelding]

Weet je zeker dat je in de Live View zit? Terugkijken heb je natuurlijk geen praat knop.
Nope, hier niet aanwezig bij Liveview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnB03QleCT8WTbRlzikiNqA8GFs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B9mcvtV9tNjDhb9fTcigODM0.png?f=fotoalbum_large
Mr.ZeroNull! schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:46:
Dat heb ik hier al jaren met bepaalde camera's (die een speaker hebben)

• hk12nl
Ik heb de Public Beta er ook opgezet. Ben benieuwd de komende dagen. Wat mij wel opvalt is dat als ik de woning widget wil invullen dat er een aantal scenes niet in staan. Bijvoorbeeld de 'welterusten' scene. Meer mensen die dat hebben?

©2004

• hk12nl
DennusB schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:46:
[...]

Nee, hij gaat naar rood als het donker is in je kamer, dat stuurt bijna geen licht uit, is erg fijn. Wel moet ik zeggen dat het bij mij niet altijd werkt, geen idee waarom alleen 8)7
Blijft hij bij jou de hele nacht aan en rood? Bij mij gaat hij na een tijdje op helemaal zwart namelijk..

©2004

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:59

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:49:
[...]

Ik gebruik de app voor ‘t lijstje en dan de zelfscanner in de winkel zelf

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat doet de batterij bij jullie op bèta 7? Heb het idee dat het hier wel wat harder gaat dan gebruikelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 13:27
Imperium schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 19:32:
Wat doet de batterij bij jullie op bèta 7? Heb het idee dat het hier wel wat harder gaat dan gebruikelijk.
Risico van beta. Draait veel mee op de achtergrond en wellicht wat bugs.
Wil je dat niet? Dan geen beta installeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

Mack80 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 22:29:
[...]

Risico van beta. Draait veel mee op de achtergrond en wellicht wat bugs.
Wil je dat niet? Dan geen beta installeren.
Dat is zijn vraag toch helemaal niet pffffff........

..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:48:
[...]

Ik gebruik de app voor ‘t lijstje en dan de zelfscanner in de winkel zelf
Ja alleen ik heb (en wil) geen account daar, dus dan vallen sommige functies weg.

Maar met iCloud lijstje en mijn eigen volgorde werkt het prima hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:44:
[...]

Blijft hij bij jou de hele nacht aan en rood? Bij mij gaat hij na een tijdje op helemaal zwart namelijk..
Ja hier ook inderdaad, volgens mij is dat default.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Imperium schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 19:32:
Ja hier ook idd. Beta 5 en 6 waren veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 13:27
sn0ww schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:26:
[...]

Dat is zijn vraag toch helemaal niet pffffff........
Pfffffff? Loop je leeg op deze zondag. Net als een batterij?
Bij iedereen loopt de batterij sneller leeg met een beta. Algemeen bekend. Dus geef hem netjes antwoord dat het normaal is zijn ervaring is dat z’n batterij sneller leegloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:52:
[...]

Ja hier ook inderdaad, volgens mij is dat default.
Ik twijfel nog steeds om er een andere standaard voor te bestellen. Maar als het scherm uit gaat... Is de telefoon dan wel net zo gevoelig als de Apple Watch als nachtklokje? Ik hoef daarmee alleen maar zachtjes het nachtkastje aan te raken om hem op te laten lichten. Zo weinig dat alleen blazen al wel genoeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisdn schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:58:
[...]

Ik twijfel nog steeds om er een andere standaard voor te bestellen. Maar als het scherm uit gaat... Is de telefoon dan wel net zo gevoelig als de Apple Watch als nachtklokje? Ik hoef daarmee alleen maar zachtjes het nachtkastje aan te raken om hem op te laten lichten. Zo weinig dat alleen blazen al wel genoeg is...
Ik ben vannacht een aantal keer kort wakker geweest en bijna elke keer was er beeld. Het scheelt wellicht nog wel in hoeverre hij op je gericht staat. Bij mij staat hij wat laag dus ik zoek nog een hogere standaard (gevonden via Ali, opvouwbaar zodat hij ook mee kan op vakantie) 😄

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mack80 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:57:
[...]

Pfffffff? Loop je leeg op deze zondag. Net als een batterij?
Bij iedereen loopt de batterij sneller leeg met een beta. Algemeen bekend. Dus geef hem netjes antwoord dat het normaal is zijn ervaring is dat z’n batterij sneller leegloopt
Dat lijkt me nogal logisch als je een beta installeert.. ik vond je reactie dan ook enigszins vooringenomen maar goed, je zal het vast niet zo bedoelen. Ik bedoelde meer tov de vorige bèta’s merk ik dat bij B7 het best rap gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:58:
[...]

Ja tikje tegen het nachtkastje en hij gaat wel aan inderdaad. Dat zal ook wel de reden zijn waarom hij bij sommige de hele nacht lijkt te branden.

Ik heb sinds die belkin 3-1 MagSafe lader, altijd een handig ding gevonden maar nu heeft hij dubbel nut :)

Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste