Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:41
remmuz schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:12:
[...]

Bij mij zit de Woning app op 213 Mb. (Dev. Beta 3).
zitten zo'n 30 devices in, inclusief 2 camera's.
21 Gb lijkt mij bizar veel. Even iPhone herstarten misschien?
Herstart van devices heb ik al gedaan zowel telefoon (pb1) als ATV (pb1).

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:50
Donstil schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:38:
[...]

Ja daar zitten wij thuis ook wel enorm op te wachten. Hebben de andere devices ook al iOS17 nodig?
Is dit ooit beantwoord. Ben benieuwd of het nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 16:41
sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:59:
[...]

Ja , het andere toestel moet ook op ios17 zitten.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

TheVMaster

Moderator WOS
WayLikeMark schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:00:
[...]

Deze werkt. Vandaag al een keer of 12 moeten gebruiken en ben niets vreemds tegengekomen. Dat wil uiteraard niet zeggen dat hij bij toekomstige updates blijft werken!
Enige 'issue' wat ik heb met de MS Authenticator app is dat mijn Passwordless Microsoft Account (@outlook.com) vaak niet in 1x wil authenticeren (als ik het nummer moet selecteren). Ik moet het vaak 3-4x proberen voor dat hij Approved (en er geen foutmelding komt). Dat zal wel gefixt worden natuurlijk, maar het is handig om te weten dat dat issue er wel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:54:
Ik heb een magsafe ding naast mijn bed en daar werkt het nog mee.
Hier werkt het ook nog met een magsafe houder naast m'n bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:59:
[...]

Aah goed dat je dit quote. Mijn vrouw zit inmiddels op de public beta en kan het daardoor nu gebruiken. Was het alleen al weer helemaal vergeten 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb iOS 17 PB en watchOS 10 PB geïnstalleerd op m’n 13 Pro en Watch 7.

Onder iOS 16 had ik Shortcuts actief die automatisch met zonsondergang en zonsopkomst m’n Watch face veranderde. Witte wijzerplaat overdag naar zwart ‘s nachts. Heel basic, en nog steeds verbazingwekkend dat dit niet een standaard optie is, maar dat terzijde.

Deze shortcut werkte niet meer onder iOS 17. Geen foutmelding ofzo, gewoon geen wijziging van wijzerplaat meer. Ik dacht, even snel verwijderen en weer opnieuw aanmaken, kijken of dat helpt. Maar ik kan die hele functie niet meer vinden in de Shortcuts app. Zoeken op Watch levert niets op, waar je voorheen een lijst aan opties kreeg.

Is de Shortcuts app een beetje kaput of heeft Apple de Watch app integratie met Shortcuts om zeep geholpen met iOS 17/watchOS 10? Iemand die eens kan dubbel checken of ze hetzelfde ervaren? Nieuwe automation aanmaken, op een bepaalde tijd, en dan bijvoorbeeld als actie zoeken op Watch of Wake on Wrist Raise of iets dergelijk (die gebruik ik ook, zodat ik geen hinderlijk scherm aan krijg tijdens rollen in bed als ik iets eerder dan m’n Sleep Focus in bed duik bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:51
Propane schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:43:
Ik heb iOS 17 PB en watchOS 10 PB geïnstalleerd op m’n 13 Pro en Watch 7.

Onder iOS 16 had ik Shortcuts actief die automatisch met zonsondergang en zonsopkomst m’n Watch face veranderde. Witte wijzerplaat overdag naar zwart ‘s nachts. Heel basic, en nog steeds verbazingwekkend dat dit niet een standaard optie is, maar dat terzijde.

Deze shortcut werkte niet meer onder iOS 17. Geen foutmelding ofzo, gewoon geen wijziging van wijzerplaat meer. Ik dacht, even snel verwijderen en weer opnieuw aanmaken, kijken of dat helpt. Maar ik kan die hele functie niet meer vinden in de Shortcuts app. Zoeken op Watch levert niets op, waar je voorheen een lijst aan opties kreeg.

Is de Shortcuts app een beetje kaput of heeft Apple de Watch app integratie met Shortcuts om zeep geholpen met iOS 17/watchOS 10? Iemand die eens kan dubbel checken of ze hetzelfde ervaren? Nieuwe automation aanmaken, op een bepaalde tijd, en dan bijvoorbeeld als actie zoeken op Watch of Wake on Wrist Raise of iets dergelijk (die gebruik ik ook, zodat ik geen hinderlijk scherm aan krijg tijdens rollen in bed als ik iets eerder dan m’n Sleep Focus in bed duik bijv.).
Werkt bij mij inderdaad ook niet sinds de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
WayLikeMark schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:29:
[...]

Werkt bij mij inderdaad ook niet sinds de beta
OK, dan is het waarschijnlijk niet iets wat is mis gegaan tijdens de update op mijn telefoon ofzo. Dacht al, kleine kans, maar je weet het maar nooit. De “Raise Wrist to Wake” shortcut werkt wel nog gewoon merkte ik zostraks, dus schrijf het voorlopig wel af als beta bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:34
Sowieso zitten er nog een hoop bugs in het iOS/WatchOS sync verhaal.
Ik heb wat focusmodes ingesteld staan met daarbij eentje voor Home (als ik thuis ben) en een Sleep (als ik.. duh). Op iOS16 en WatchOS9 ging dat prima, maar nu switcht hij tijdens mijn slaap geregeld terug naar de Home focus mode waardoor bv de polstemp niet wordt gemeten en je scherm dus 's nachts telkens aangaat wat voor de batterijduur niet fantastisch is.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16

Toppe

Oké ✅

gielie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:24:
Het valt mij op dat mijn woning app zoveel opslagdata gebruikt (21GB), is dit normaal of een beta dingetje? https://share.icloud.com/photos/01adCkJec65v3vHAqrdNnhSZw
Je hebt ook een aardige Ali verslaving zo te zien.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:09
Weet niet of dit iets is van iOS 17, maar ik stel de vraag toch maar hier;
Mijn ex en ik deelden onze locatie via "Zoek Mijn".
Ze heeft dit uitgezet en als ik bij Apparaten kijk dan staat er ook: Locatie niet gedeeld.
Als ik onder Personen kijk, dan zie ik in eerste instantie een grijs kaartje en "Geen locatie gevonden".
Maar als ik 10 - 20 seconden wacht, dan zie ik alsnog haar locatie. Na een seconde of 10 wordt de kaart weer grijs.

Als ze in haar instellingen kijkt, dan staat daar alleen onze dochter met wie ze haar locatie deelt.
Ze heeft locatie delen al een keer helemaal uit gezet en weer aan, maar dit heeft niet geholpen.
We maken nog wel gebruik van family sharing, maar dat zou niet uit mogen maken lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:17
(jarig!)
Ik ben all tijdje aan het zoeken naar een Equalizer dat op alles werkt .Zit op Iphone 14 pro max met ios 17 publick beta 1 .Maar ik vindt geen.Iemand die een goeie weet die werkt met alles spotify,Youtube,Youtube music ,Soundcloud,Tunl radio,Carplay en andere apps zoals Topradio app en Tomorrowland app

[ Voor 9% gewijzigd door nedius004 op 22-07-2023 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

remmuz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:48:
Weet niet of dit iets is van iOS 17, maar ik stel de vraag toch maar hier;
Mijn ex en ik deelden onze locatie via "Zoek Mijn".
Ze heeft dit uitgezet en als ik bij Apparaten kijk dan staat er ook: Locatie niet gedeeld.
Als ik onder Personen kijk, dan zie ik in eerste instantie een grijs kaartje en "Geen locatie gevonden".
Maar als ik 10 - 20 seconden wacht, dan zie ik alsnog haar locatie. Na een seconde of 10 wordt de kaart weer grijs.

Als ze in haar instellingen kijkt, dan staat daar alleen onze dochter met wie ze haar locatie deelt.
Ze heeft locatie delen al een keer helemaal uit gezet en weer aan, maar dit heeft niet geholpen.
We maken nog wel gebruik van family sharing, maar dat zou niet uit mogen maken lijkt mij?
Als eens gekeken onder instellingen, icloud, find my?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runcerno
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 22-07-2023
remmuz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:48:
Mijn gevoel zegt dat je kijkt in de Zoek mijn-app onder 'personen' en 'apparaten'. Wat jij ervaart viel mij eerder ook al een keer op met mijn vriendin. Mijn idee? De locatie onder personen is de locatie die actief wordt doorgegeven door de iPhone via GPS. Dat blokkeren zorgt ervoor dat er geen actuele locatiegegevens zijn.

Onder het apparaten-tabblad zijn de apparaten zichtbaar van iedereen die toegevoegd zijn aan de ''Family Sharing'' via iCloud. Die apparaten delen hun locatie ook via het Zoek mijn-netwerk, zoals een Airtag dat ook doet.

Dus ondanks dat je ex haar locatie niet actief met je deelt, deelt ze haar locatie indirect wel met jou via ''Family Share'', omdat anderen - iedereen in het Zoek mijn-netwerk - de locaties van alle iPhone's, Ipad's, ect. delen.

Wat je zou kunnen doen om op die iPhone te gaan naar instellingen - Apple ID - Zoek mijn - Zoek mijn iPhone en dan 'Zoek mijn-netwerk' uitzetten. Dan zou het niet meer moeten werken. (maar mis je ook de mogelijkheid om je iPhone terug te vinden bij diefstal bijvoorbeeld, dus leuk om te testen, maar ik verder zou ik die functie aanlaten)

[ Voor 6% gewijzigd door runcerno op 22-07-2023 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
runcerno schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:52:
[...]

Onder het apparaten-tabblad zijn de apparaten zichtbaar van iedereen die toegevoegd zijn aan de ''Family Sharing'' via iCloud. Die apparaten delen hun locatie ook via het Zoek mijn-netwerk, zoals een Airtag dat ook doet.

Dus ondanks dat je ex haar locatie niet actief met je deelt, deelt ze haar locatie indirect wel met jou via ''Family Share'', omdat anderen - iedereen in het Zoek mijn-netwerk - de locaties van alle iPhone's, Ipad's, ect. delen.
Dat is inderdaad hoe het werkt denk ik.
Maar juist daarom vind ik het vreemd dat onder Apparaten staat dat de locatie niet gedeeld is.
En net is natuurlijk ook vreemd dat onder Personen de locatie maar heel even zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn, offline kaarten. Meteen heel Nederland, 95% België, deel van Frankrijk en deel van Duitsland binnen geharkt. (7,19GB). Wat wel jammer is, is dat ik niet gewoon kan kiezen om hele landen te downloaden. Of gewoon heel de EU+EER, ook goed. De ruimte heb ik er wel voor.

Als ik bijvoorbeeld heel Frankrijk wil hebben wordt het al een lastig verhaal met kaarten aan elkaar rijgen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Intussen die nieuwe iMessage stickers feature alweer ramvol met Live-foto’s van de katten. :+ Werkt verbazingwekkend goed en is leuker dan ik eigenlijk wil toegeven.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:33
In de nieuwe beta lijkt de Sonos app niet meer te werken bij mij, kan iemand dit bevestigen dat die ook bij hen het geval is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

AppleFan2007 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 22:35:
In de nieuwe beta lijkt de Sonos app niet meer te werken bij mij, kan iemand dit bevestigen dat die ook bij hen het geval is?
Nope. Blijft ook zwart bij mij.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdUnuRzC4mickf05ZzQIvWR2fTo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yISZN3epnvqlHJ8M5DIOxOYm.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vcitvk_7SKAL2roVwUKKnCTu5fs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4ZJau6iGxFxqINUnjRDdWZ8X.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pje_-Xy1GmR4JPlK_uRMBqAS7cE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zQvxlFs999MqZtEkggUehJMn.png?f=fotoalbum_large

Is dit nieuw in iOS17 beta 4? Zie het nu voor het eerst in ieder geval. Witchcraft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
AppleFan2007 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 22:35:
Als je 'm start blijft ie zwart. Maar wanneer je dan via home een andere app opent en dan terug gaat naar Sonos krijg je beeld.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 23:36:
[...]

Als je 'm start blijft ie zwart. Maar wanneer je dan via home een andere app opent en dan terug gaat naar Sonos krijg je beeld.
Jup, hier ook zo op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:17
Donstil schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 23:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Is dit nieuw in iOS17 beta 4? Zie het nu voor het eerst in ieder geval. Witchcraft
Volgens mij zit dit er al in sinds iOS 15.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:05
Donstil schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 07:40:
[...]

Ooh echt waar. Nooit gekregen dan.
Is inderdaad geen nieuwe iOS 17 feature. 😜

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Wel knap als iemand zijn Max in zijn oren heeft zitten, lijkt mij onprettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
AirPrint werkte tot gisteravond niet en met de nieuwe beta werkt het weer wel. Ik ben blij met deze beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorkie schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 08:24:
[...]

Wel knap als iemand zijn Max in zijn oren heeft zitten, lijkt mij onprettig.
Iemand moet het doen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 08:20:
[...]

Is inderdaad geen nieuwe iOS 17 feature. 😜
Oke nice, ik heb het nu gedaan dus mijn luisterervaring zal nooit meer hetzelfde zijn verwacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:51
[...]

Of even vergrendelen en weer ontgrendelen met de Sonos app nog open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Donstil schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 08:45:
[...]

Oke nice, ik heb het nu gedaan dus mijn luisterervaring zal nooit meer hetzelfde zijn verwacht ik.
Er zal zich een wereld van geluid voor je oren openen. 🤪

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:33
[...]

Dat zal dan even de workaround zijn in afwachting van een update die het probleem oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 08:45:
[...]

Nooit meer hetzelfde. Anderen noemen het wel eens een levensveranderende gebeurtenis. Bouwen een nieuw leven op en nemen een nieuwe vrouw en cabrio. :P

Geen idee wanneer het is gekomen, maar toen ik vorig jaar nieuwe Pro's in gebruik nam was het er al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Toch wel benieuwd naar iOS 17, maar hou me nog even een paar maanden in tot RC verschijnt. :)

[ Voor 94% gewijzigd door THE_BASE op 26-07-2023 16:26 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 16:26:
Toch wel benieuwd naar iOS 17, maar hou me nog even een paar maanden in tot RC verschijnt. :)
Heb de public beta nu op mijn 13 pro voor een paar dagen - heb niet echt iets bijzonders ermee. Zoals verwacht iets hoger verbruik, maar verder doet het wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nog steeds werkt standby mode op de 13 Pro Max voor geen meter. Widgets blijven leeg en worden alleen gevuld als je even ontgrendelt en gaan daarna weer op zwart. Lijkt me niet by design.

Volgende beta maar weer afwachten :)

Boel lijkt wel iets gepolijster en telefoon wordt wat minder warm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

[...]

Is gewoon een verrassingselement zodat je steeds nieuwe functies leert ontdekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 21:36
hoe is beta 4 bij iedereen?

[ Voor 51% gewijzigd door Nick25 op 27-07-2023 17:27 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is bij jullie Wifi ook zo matig in beta 4? Ik wordt er steeds afgegooid (diverse netwerken) en heb dan even kort geen internet voor iPhone door heeft dat 5G gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
Wifi is voor mij OK, maar 5G is duidelijk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:06

RnB

De beta 4 draait wel prima bij mij, net als de vorige beta versies.
Geen problemen met de Wi-Fi of 5G ook.

Mijn grootste ergernis met deze versie, is dat alle UI animaties niet meer vloeiend zijn op mijn 14 Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Zelfde idd. Unlocken lijkt wel alsof dr een old-school tv aanspringt. Met zo'n balkje over het scherm.
En 't idee dat true tone wat traag reageert.

Verder alles wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kun je in de PB een icloud backup restoren na reset fabrieksinstellingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@shoombak Voorwaarde om te herstellen is het hebben van een backup gemaakt met dezelfde versie iOS als waar je weer naar toe wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RoRoNL schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:31:
@shoombak Voorwaarde om te herstellen is het hebben van een backup gemaakt met dezelfde versie iOS als waar je weer naar toe wil.
Of ouder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@Donstil Oh, of ouder?
Weer wat geleerd, wel logisch ook, maar een belangrijke aanvulling van je. En dus niet van iOS-recent naar lagere gewenste herstel iOSx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
Vraagje, kan je in iOS17 onder wachtwoorden nu ook pincodes e.d. opslaan zonder dat je daarvoor ook eerst een website moet invullen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Crawl NL schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:35:
Vraagje, kan je in iOS17 onder wachtwoorden nu ook pincodes e.d. opslaan zonder dat je daarvoor ook eerst een website moet invullen?
Helaas.
Een website is nog steeds vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou een simpele toevoeging zijn vanuit Apple. Denk dat ze het niet doen om de password-apps waar ze toch al leuk aan meeverdienen niet de nek om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:35
Ik gebruik daarvoor Apple notities deze kun je daarna vergrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Sinds bèta 4 moet ik bijna dagelijks mijn herstelcode verifiëren. Of ja moet, moet niks, maar dan blijft de melding staan. Aangezien je de code niet kunt copy/pasten best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
Ronvgs schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:55:
[...]Ik gebruik daarvoor Apple notities deze kun je daarna vergrendelen.
Bedankt voor de tip. Ik zoek toch eigenlijk een geïntegreerde alles in 1 oplossing die werkt met de simpelheid zoals die van Apple's sleutelhanger.

[ Voor 23% gewijzigd door Crawl NL op 29-07-2023 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:21
Ik vul altijd een website in met een .app notatie. Kan je hem ook makkelijk terug vinden en werkt uitstekend.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 06:37
Ik ben niet tevreden met de laatste beta. Notificaties komen vaak laat of helemaal niet binnen. Ik zie het al op mijn Apple Watch voordat het überhaupt op de iPhone verschijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
PB 2 is nu online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:59
Deze dev beta is de minste hier. Heb diverse apps welke vast lopen, traag zijn en/of stotteren bij het scrollen. Enkele voorbeelden;

- LinkedIn
- PostNL
- X
- Brave
- Sonos

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
En een revisie van de laatste dev beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
turkeyhakan schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:43:
[...]

En een revisie van de laatste dev beta.
Is dat een nieuwe trend? kan me niet herinneren dat eerdere iOS Beta releases ook revisies hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
remmuz schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:52:
[...]

Is dat een nieuwe trend? kan me niet herinneren dat eerdere iOS Beta releases ook revisies hadden?
Geen idee! Komt wel eens voor volgens mij, ook met normale releases.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
crypt0rr schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:31:
Deze dev beta is de minste hier. Heb diverse apps welke vast lopen, traag zijn en/of stotteren bij het scrollen. Enkele voorbeelden;

- Sonos
Sonos opent hier ook met een zwart scherm. Als ik dan vervolgens de app afsluit en weer open, werkt ie weer.
Niet ideaal, maar een soort van (hopelijk tijdelijke) workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remmuz schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:52:
[...]

Ja het is nu wat vaker dan vroeger idd maar ook in de eerdere beta trajecten kwam het wel voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crypt0rr schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:31:

- LinkedIn
- PostNL
- X
- Brave
- Sonos
Ja eens. Beta 4 1.0 was hier ook een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Wauw idd. Sinds de nieuwste DEV build, reageert mijn iPhone 12 een stuk beter. 👌🏼

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:59
Ik zie deze morgen een update klaarstaan voor beta 4? Ik zit al op beta 4 dus dit is weer een update voor de update lijkt het.

Build numbers: was 21A5291h, nu 21A5291j

[ Voor 14% gewijzigd door crypt0rr op 02-08-2023 06:41 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Nog steeds niet tevreden: de nieuwste beta laat ook notificaties laat binnen komen. Dit merk je vooral als je een Apple Watch hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:24
In de nieuwe build (pb2) kan ik via whatsapp geen foto’s meer naar mijn foto’s map opslaan 😅 . Whatsapp loopt dan gelijk vast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
turkeyhakan schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 06:46:
Nog steeds niet tevreden: de nieuwste beta laat ook notificaties laat binnen komen. Dit merk je vooral als je een Apple Watch hebt.
Daar heb ik met bepaalde apps ineens last van sinds 16.6, ervoor kwam alles direct binnen.
Dhrzao schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:20:
In de nieuwe build (pb2) kan ik via whatsapp geen foto’s meer naar mijn foto’s map opslaan 😅 . Whatsapp loopt dan gelijk vast.
Ligt aan Whatsapp zelf, er kwam vorige week een update ervoor uit en sindsdien heb ik daar ook last van op 16.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Heb ik ook, Workaround die ik heb zelf uitgevonden:

Als je een afbeelding / video krijgt. Op het bericht zelf ingedrukt houden & dan opslaan. Ipv de foto openen en dan opslaan. Dat werkt bij mij.

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Je wilt ook geen WA foto’s opslaan, daar gaat echt teveel compressie overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

@Donstil 17.4 kan ik beter overslaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De beta van 17.4 duurt nog wel even denk ik :+

17.0 beta 4 is nu met de tweede uitgifte hier wel prima verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:18:
[...]

De beta van 17.4 duurt nog wel even denk ik :+

17.0 beta 4 is nu met de tweede uitgifte hier wel prima verder.
Ja hallo, ik was vroeg wakker hè

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Toppe schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:15:
[...]

Je wilt ook geen WA foto’s opslaan, daar gaat echt teveel compressie overheen.
Zeg ik ook zo vaak hier thuis.

Airdrop nou in huis - of deel ze via Synology Photo's.

Maar goed - offtopic, had het probleem dus ook - zag het hier staan, dus gemeld via Feedback en rustig afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:43
Wel een haper in animatie bij weg swipen app. (14 Pro Max) 17.4 dev beta

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

SuperVeloce schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 01:19:
Wel een haper in animatie bij weg swipen app. (14 Pro Max) 17.4 dev beta
@Donstil Ben gelukkig niet de enigste :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronvgs
Voor de mensen met een Sonos, je kunt nu in de Home app een scène maken waarmee je een radiostation kunt afspelen.
Daarna heb je op je lockscreen weer de mogelijkheid om met de volumeknop het volume te regelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kot_RoJziB-ssMjAKEPaLfC5QE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5vjJnSy0l1mfRtVCSoGmyMbU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ronvgs schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:51:
Voor de mensen met een Sonos, je kunt nu in de Home app een scène maken waarmee je een radiostation kunt afspelen.
Daarna heb je op je lockscreen weer de mogelijkheid om met de volumeknop het volume te regelen.

[Afbeelding]
Is dit specifiek voor iOS 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Volgens mij ging dat alleen met de HomePod.
Dus ik denk dat het iets van iOS 17 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Ronvgs schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:53:
Volgens mij ging dat alleen met de HomePod.
Dus ik denk dat het iets van iOS 17 is.
Is het niet zo dat nu via AirPlay connectie maakt met de Sonos? Dan kan ik me voorstellen dat dit al standaard functionaliteit was. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, want ik heb alleen HomePods en geen andere AirPlay speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Ik denk dat de stream gelijk op de Sonos afgespeeld wordt.
Zie het screenshot, ik kan m’n iPhone gewoon uitzetten.
De Apple tv speelt studio sport.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rgMfHKd6zhn29UEuedAtLYZCcFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YpPxm3kOCUoyZtKtLkvz1Tbs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: Ah doorspelen zonder iPhone got it.

[ Voor 80% gewijzigd door Donstil op 06-08-2023 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronvgs schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:20:
Ik denk dat de stream gelijk op de Sonos afgespeeld wordt.
Zie het screenshot, ik kan m’n iPhone gewoon uitzetten.
De Apple tv speelt studio sport.

[Afbeelding]
Maar als het door blijft spelen als de iPhone uit gaat, dan kan het toch ook geen update van het OS zijn zou je zeggen.Is het niet gewoon een update van Sonos, die zijn wel vaker erg traag met het implementeren van zulke zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Dat zou ook kunnen dat het met de Sonos update van vorige week is meegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Nog steeds op iPhone met die ingezoomde wereldbolwallpaper dat dr zon streep door het scherm loopt als je de telefoon oppakt en scherm aan gaat 8)7

Vage bug. Als ik 'm opnieuw toevoeg gaat het goed. Switch ik naar de oude en dan terug naar de nieuwe dan doet de nieuwe versie ook raar.

[ Voor 32% gewijzigd door matthijst op 08-08-2023 20:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lijkt erop dat de netwerk stack weer aangepakt is. Ik had bij veel apps dat de connectie naar het lokale lan heel traag was. Bijvoorbeeld bij de HUE apps.

Dat is nu opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Benieuwd of de kleine haper bij omhoog swipen app weg is. Nu ook ff installeren.

Edit: kleine haper is weg.

M’n Watch Ultra nu ook beta 5

[ Voor 29% gewijzigd door SuperVeloce op 08-08-2023 20:58 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Nog meer mensen problemen met Netflix? Ik krijg foutcode 3-0 te zien op mijn Apple TV.
Met een beetje googlen zie ik dat het staat voor ‘update je Netflix’ echter er staat helemaal geen update klaar.

Ik bleek problemen met mijn account te hebben. Is niet beta gerelateerd.

[ Voor 16% gewijzigd door Tartarus op 09-08-2023 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08
Vanmorgen met de laatste Beta tik ik vanuit bed op de Iphone, 6h06. Draai me nog ff om. Tik enige tijd daarna weer op de Iphone en 6h06. Tik op mijn Ultra 6h47.......
Zodra ik hem van de lader afhaalde gaf hij de juiste tijd aan.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 19:19
Ik krijg de melding "Zoeken naar updates mislukt - Fout tijdens het zoeken naar een software-update". Verder geen problemen met indernet op de telefoon.
Iphone 13 - Beta 17.0 (21A5291j).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:23
bing69 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 07:56:
Vanmorgen met de laatste Beta tik ik vanuit bed op de Iphone, 6h06. Draai me nog ff om. Tik enige tijd daarna weer op de Iphone en 6h06. Tik op mijn Ultra 6h47.......
Zodra ik hem van de lader afhaalde gaf hij de juiste tijd aan.
De tijd vliegt als je je nog even omdraait weet ik uit eigen ervaring :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Of-Aaargh schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 08:21:
Ik krijg de melding "Zoeken naar updates mislukt - Fout tijdens het zoeken naar een software-update". Verder geen problemen met indernet op de telefoon.
Iphone 13 - Beta 17.0 (21A5291j).
Had ik ook, maar gewoon blijven proberen. Zelfde geldt voor WatchOS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 22:00
Vorkie schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:39:
[...]

Zeg ik ook zo vaak hier thuis.

Airdrop nou in huis - of deel ze via Synology Photo's.

Maar goed - offtopic, had het probleem dus ook - zag het hier staan, dus gemeld via Feedback en rustig afwachten.
Ter info: met de nieuwe HD optie (lijkt bèta te zijn, maar ik heb 'm al een maandje) is het al wel een stuk beter. Resolutie is nu 4096x2692. Maar misschien nog wel compressie, dat weet ik niet.

https://wabetainfo.com/wh...-on-ios-and-android-beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Beetje offtopic, iemand een idee of er een manier is om nog WhatsApp beta te krijgen? Aangezien programma vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:06

RnB

De laatste beta is voor mij weer helemaal top.
De stotteringen in de animaties zijn helemaal weg, net als de gekke toetsenbord bug in Messages.
Ook lijk ik langer op mijn acculading te kunnen doen, ik hoef mijn iPhone niet meer tussendoor op te laden.

Helemaal top. :)

Helaas, nog steeds stotteringen in de animaties. Het lijkt wel alsof het geheugen volloopt na verloop van tijd en de UI dan gaat laggen. Na een reboot is het weer even weg namelijk .

[ Voor 25% gewijzigd door RnB op 09-08-2023 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Batterij lijkt bij bèta 5 inderdaad veel langer mee te gaan.

Wel blijf ik de melding krijgen ‘verifieer je herstelsleutel’. Komt elke dag terug. Best irritant. Is dit ergens uit te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Incognitum schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 16:25:
Batterij lijkt bij bèta 5 inderdaad veel langer mee te gaan.

Wel blijf ik de melding krijgen ‘verifieer je herstelsleutel’. Komt elke dag terug. Best irritant. Is dit ergens uit te zetten?
Die is bij mij nu eindelijk verdwenen.

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste