Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
Ik heb het vermoeden dat sinds ik IOS 17 draai ik niet meer met mijn mobile netwerk apparaten thuis kan benaderen. Het gaat om mijn ASUS router, Eufy Camera’s en Hue Lampen.

In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn thuisnetwerk of de apps van de betreffende apparaten lag maar na alles uitgezocht te hebben blijkt dat mijn vriendin op IOS 16 deze apparaten wel kan benaderen vanaf haar mobile netwerk. (Beide hetzelfde netwerk KPN)

Iemand met het zelfde probleem hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
Donstil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:47:
[...]

Helderheid dingetje werkt hier overigens niet.
Wel vloeiender dan b1 inderdaad.
Dat was ook niet wat ik schreef. Ik schreef dat de helderheid aanpassen helpt als alle kleuren opeens heel flets zijn. Ik merk dat als ik de helderheid helemaal uitzet, alle kleuren opeens heel flets en vreemd zijn. Zo is het wit op de pagina's opeens lichtgrijs. Geen gezicht. Als je dan de helderheid even reset, is het probleem opgelost.

Het probleem met de weergave lijkt vooral te zitten in het gebruik PNG-files die opeens als een soort HDR-component geladen wordt. Daardoor ziet het er zo funky uit, las ik vandaag bij een ontwikkelaar op zijn Twitter. Een bekende bug. Dus ik verwacht dat dit volgende beta wel opgelost is.

Overigens is bij mij in Safari het witte achtergrond weg tussen de tabbladen. Als ik nu de App Switcher gebruik, zie ik de tekst van alle tabbladen over mijn achtergrond lopen (zonder de witte achtergronden). Beetje buggy versie, maar dat hoort natuurlijk bij de beta. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:29:
[...]

Dat was ook niet wat ik schreef. Ik schreef dat de helderheid aanpassen helpt als alle kleuren opeens heel flets zijn. Ik merk dat als ik de helderheid helemaal uitzet, alle kleuren opeens heel flets en vreemd zijn. Zo is het wit op de pagina's opeens lichtgrijs. Geen gezicht. Als je dan de helderheid even reset, is het probleem opgelost.
Ja ik snap het maar hier werkt dat dus niet :P
Rebooten overigens wel maar is al paar keer terug gekomen inmiddels.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 22-06-2023 14:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:34
Hmm wel bijzonder dan. Ik heb er geen last van.

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

RnB

schumi1986 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:11:
Ik heb het vermoeden dat sinds ik IOS 17 draai ik niet meer met mijn mobile netwerk apparaten thuis kan benaderen. Het gaat om mijn ASUS router, Eufy Camera’s en Hue Lampen.

In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn thuisnetwerk of de apps van de betreffende apparaten lag maar na alles uitgezocht te hebben blijkt dat mijn vriendin op IOS 16 deze apparaten wel kan benaderen vanaf haar mobile netwerk. (Beide hetzelfde netwerk KPN)

Iemand met het zelfde probleem hier?
Geen last van met mijn Eufy deurbel en Hue hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
RnB schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:07:
[...]

Geen last van met mijn Eufy deurbel en Hue hub.
Hmm toch niet IOS 17 gerelateerd dan.. echt bijzonder dat het niet werkt op mijn telefoon. Zojuist op mijn werktelefoon (Android) Eufy geïnstalleerd en dat werkt ook gewoon.

Eufy app en Hue app opnieuw geïnstalleerd en IPhone opnieuw gestart, beide hebben niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthony
  • Niet online
schumi1986 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:41:
[...]

Hmm toch niet IOS 17 gerelateerd dan.. echt bijzonder dat het niet werkt op mijn telefoon. Zojuist op mijn werktelefoon (Android) Eufy geïnstalleerd en dat werkt ook gewoon.

Eufy app en Hue app opnieuw geïnstalleerd en IPhone opnieuw gestart, beide hebben niet geholpen.
Op de Eufy Security Camera reddit is dit inderdaad al meermaals gemeld.. Zou aan iOS17 liggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Anthony schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:33:
[...]

Op de Eufy Security Camera reddit is dit inderdaad al meermaals gemeld.. Zou aan iOS17 liggen...
Top! Goed om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Ja ik snap het maar hier werkt dat dus niet :P
Rebooten overigens wel maar is al paar keer terug gekomen inmiddels.
Hier ook weer washed out kleuren. Toevallig ook een 14 Pro Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 21:30:
[...]

Hier ook weer washed out kleuren. Toevallig ook een 14 Pro Max?
Nee normale 14 Pro hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook, Tweakers-rood is nu knal roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Waar ik me meer aan erger, is dat op veel apps een witte achtergrond nu lichtgrijs is. Ziet er heel flets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50B01l0YVmVsBTA-UKnNyh23IAQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kzfdqj9Q877QYKfxq6jYHsH4.png?f=fotoalbum_large

Had helemaal gemist dat er allemaal nieuwe live lockscreen opties bij gekomen zijn. Zoals bijvoorbeeld het weer maar ook mogelijkheden met live foto’s. Best wel dynamisch allemaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 23-06-2023 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:06
Eindelijk je eigen Bibliotheek in Apple Music streamen.
Ideaal voor mensen zonder Apple Music subscription.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HtQmcJhALH61L1GsLnBUYtnIRc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9umSuVvCdssLOFJoas8GYrAb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Ronvgs op 23-06-2023 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 00:10:

Had helemaal gemist dat er allemaal nieuwe live lockscreen opties bij gekomen zijn. Zoals bijvoorbeeld het weer maar ook mogelijkheden met live foto’s. Best wel dynamisch allemaal.
Die zijn er al vanaf iOS16DB1 :P

Vooral die van het weer gebruik ik best veel. Maar die laat zoveel saai vlak over op het scherm dat ik juist daar denk: had wel meer widgets lager op het scherm willen plaatsen, of een soort van zelf te kiezen live activity die continu getoond zou worden...

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 23-06-2023 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Wat nu ook mooi is:
Hey Siri speel Venus van Shocking Blue op Sonos.
Dan krijg je de de vraag welke app wil je daarvoor gebruiken.
Keuze uit Apple Music of Spotify.

Wat nu ook kan, Hey Siri: speel The Beatles op Sonos op Spotify.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDOQOIymmKtyDDGtfg9VkKqcTjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0pwfSjtVmsDBP3dfvcKUhck.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Ronvgs op 23-06-2023 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:23
Ik kan mijn iPad Mini niet update naar Beta 2. De reden is onvoldoende geheugen, terwijl er 30GB vrij is.. Vanmiddag maar even een restore uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 06:23:
[...]

Die zijn er al vanaf iOS16DB1 :P

Vooral die van het weer gebruik ik best veel. Maar die laat zoveel saai vlak over op het scherm dat ik juist daar denk: had wel meer widgets lager op het scherm willen plaatsen, of een soort van zelf te kiezen live activity die continu getoond zou worden...
Nee maar nu zijn die weer dingen geanimeerd juist en een live foto gebruiken met beweging kon toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:06
Donstil schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:58:
[...]

Nee maar nu zijn die weer dingen geanimeerd juist en een live foto gebruiken met beweging kon toch ook niet?
Nee, live achtergrond kon inderdaad niet. De optie die er nu in zit is trouwens veel leuker dan de oude live wallpaper optie, waar je het scherm moest indrukken. Je wallpaper komt nu tot leven als je je iPhone/iPad ontgrendelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 22:27
Heeft iemand van jullie ook dat in de nos app de opmaak van de tekst niet meer klopt. Bij mij zijn er geen alinea’s meer, alles aan elkaar. Zal wel verholpen worden met een app update, maar was nieuwsgierig of een van jullie dat ook ervaart? Bèta 1 en 2 op iPhone 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:58:
[...]

ik haakte eigenlijk alleen op die van het weer aan, die was er al.

Begin langzaam ook wel andere leuke verbeteringen te ontdekken. Zit nog wel eens op een website die moeilijk doet over het Safari-cache en moet dus regelmatig in de instellingen bij Safari de geschiedenis wissen. Dat hele scherm is nu ook nieuw met meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:07
Gaitie schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:19:
Heeft iemand van jullie ook dat in de nos app de opmaak van de tekst niet meer klopt. Bij mij zijn er geen alinea’s meer, alles aan elkaar. Zal wel verholpen worden met een app update, maar was nieuwsgierig of een van jullie dat ook ervaart? Bèta 1 en 2 op iPhone 11
Yes hier ook. Best vervelend lezen maar zal wel opgelost worden in een nos app update.

Daarnaast draaaaama met de batterij bij beta 2. Kom zonder bijladen niet eens tot de avond met mijn 13 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:23:
[...]

ik haakte eigenlijk alleen op die van het weer aan, die was er al.
Ooh ja weer wel inderdaad maar als aanvulling op het weer nu met animatie.

Op de iPhone niet zo heel bijzonder maar op de iPad wel mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:16
Vraagje:

Ik krijg dinsdag een 14 pro (nu 12 pro)
Op deze 12 pro staat 17 b2 nu wil ik die ook direct ook op mijn 14 pro en ik laatste resevere kopie..

Is dat Mogelijk of moet ik eerst weer mijn 12 naar 16.5 zetten en dan resevere kopie maken en dan naar de 14 pro? > dan pas beta 17?

Thanks

Lang time ago

Alles goed @Donstil ?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:39
Nick25 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:58:
Vraagje:

Ik krijg dinsdag een 14 pro (nu 12 pro)
Op deze 12 pro staat 17 b2 nu wil ik die ook direct ook op mijn 14 pro en ik laatste resevere kopie..

Is dat Mogelijk of moet ik eerst weer mijn 12 naar 16.5 zetten en dan resevere kopie maken en dan naar de 14 pro? > dan pas beta 17?

Thanks

Lang time ago

Alles goed @Donstil ?
Je zult de 14 moeten instellen zonder back-up, de beta installeren om hem vervolgens weer te resetten en de back-up over te zetten vanaf de 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Roy Tollenaar schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:16:
[...]

Je zult de 14 moeten instellen zonder back-up, de beta installeren om hem vervolgens weer te resetten en de back-up over te zetten vanaf de 12.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Opeens is hier ook alles flets kwa kleuren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Nick25 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 16:06:
Opeens is hier ook alles flets kwa kleuren..
Gebeurt hier ook regelmatig. We zullen het ermee moeten doen. Ik denk dat het bij de volgende beta over een week of twee wel meegenomen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Buiten die issues,. vind ik de 2de beta erg smooth draaien op mijn Iphone 12. Geen crashende apps. Ja soms de batterij wat warmer als normaal. Maar dat kan ook evt het warmere weer zijn buiten. Ook de batterij merk ik weinig verschil van t.o.v een non dev build.

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Roy Tollenaar schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:16:
[...]

Inderdaad gelukt op mijn nieuwe 14 pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59

World Citizen

FreeReef.nl

Het probleem wat regelmatig terug komt is dat mijn Airpods Pro 2 niet goed verbinden. Hij blijft dan connecten en dat lukt niet.

Een keer BT uit en aanzetten verhelpt het meestal.
Ik heb dit enkel als ik de GSM vast heb en unlocked is. Als ik bijvoorbeeld de GSM in de zak heb en ik doe mijn oordopjes in, dan verbind hij wel meteen. Heb ik echter mijn GSM unlocked voor me en ik pak dan mijn Airpods, dan gaat het meestal mis.

Niet erg, maar wel vervelend.
Voor de rest zijn het sporadische dingen. Niks wat consistent terug komt buiten dat Airpod probleem.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Goedemorgen allemaal. De Basic Fit app doet het bij mij niet meer sinds IOS17. Ik kan geen oplossing vinden. Kan iemand mij helpen met het verwijderen van IOS17? Zie anders geen oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgens mij heb ik nog een nieuw "best groot dingetje" ontdekt in iOS17. We kennen allemaal het probleem dat als de andere beller één fractie eerder ophangt, je bij het wegdrukken iemand gaat bellen uit de recente belgeschiedenis. Dat lijkt verholpen nu de ophangknop iets verder naar rechts-beneden is geplaats. Het is niet meer gebeurd terwijl het me normaal dagelijks gebeurde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
d.castello schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 07:55:
Goedemorgen allemaal. De Basic Fit app doet het bij mij niet meer sinds IOS17. Ik kan geen oplossing vinden. Kan iemand mij helpen met het verwijderen van IOS17? Zie anders geen oplossing.
Dat kan zeker:
https://www.macrumors.com...de-from-ios-17-to-ios-17/

Let wel op dat je dus geen iTunes of iCloud backup terug kunt zetten van iOS17 naar 16.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaru
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-07 12:17

Toaru

qq

Dennisdn schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:26:
Volgens mij heb ik nog een nieuw "best groot dingetje" ontdekt in iOS17. We kennen allemaal het probleem dat als de andere beller één fractie eerder ophangt, je bij het wegdrukken iemand gaat bellen uit de recente belgeschiedenis. Dat lijkt verholpen nu de ophangknop iets verder naar rechts-beneden is geplaats. Het is niet meer gebeurd terwijl het me normaal dagelijks gebeurde. :)
Dit viel mij ook op. Het aantal keer dat ik per abuis iemand anders belde om precies deze reden is ontelbaar. Small change big impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
SgtElPotato schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:46:
[...]

Dat kan zeker:
https://www.macrumors.com...de-from-ios-17-to-ios-17/

Let wel op dat je dus geen iTunes of iCloud backup terug kunt zetten van iOS17 naar 16.
Is er ook een andere manier zonder laptop? Heb namelijk alleen een iPad pro als ‘laptop’

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
d.castello schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:32:
[...]

Is er ook een andere manier zonder laptop? Heb namelijk alleen een iPad pro als ‘laptop’
Neen. Voortaan even 2x denken voordat je begint met beta’s.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SgtElPotato
d.castello schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:32:
[...]

Wellicht dat er een vriendelijke Apple Premium Reseller in de buurt zit die je hier mee kan helpen. Anders even bij vrienden of familie gebruik maken van de computer / laptop.

Maar dit is een developer beta, waarom draai je deze eigenlijk als je geen mogelijkheden hebt om te kunnen herstellen?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
In principe ben ik zeer content met beta 2. Alleen wat issues met het toetsenbord in bijvoorbeeld notes (reeds gemeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:44
Ik heb sinds B2 opeens de melding "zwakke beveiliging" bij mijn wifi verbinding staan, terwijl mijn router op WPA2 is ingesteld? Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:00

amphora

Websites & Fotografie

Vreemde bug? Blijft een ‘rinkelend’ tekefoon icoontje linksbovenin houden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jyfU1FtE5mMuibaEtD-_lWD7TQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lFqFAeaM26O7yxaX6Y55YeL0.png?f=fotoalbum_large

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaru
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-07 12:17

Toaru

qq

amphora schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:18:
Vreemde bug? Blijft een ‘rinkelend’ tekefoon icoontje linksbovenin houden.
Dit lijkt voornamelijk te gebeuren wanneer je in een call bent maar de call niet open hebt staan. Wanneer niet jij, maar de ander ophangt, blijft dit icoontje. Dat is in ieder geval bij mij zo. Als op deze manier een call beëindigd wordt lijkt het systeem niet helemaal te begrijpen dat je niet meer in call bent. Een nieuwe call beginnen en op de "juiste" manier de call verlaten, of restarten, zorgt ervoor dat dit icoontje verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
remmuz schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:45:
Ik heb sinds B2 opeens de melding "zwakke beveiliging" bij mijn wifi verbinding staan, terwijl mijn router op WPA2 is ingesteld? Bugje?
iPad heeft er ook last van hier op WPA2, alleen op WPA3 niet.

Maar wij gebruiken nog WPA2 omdat wij meerdere apparaten hebben die niet met WPA3 om kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remmuz schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:45:
Denk niet dat dit een bug is eigenlijk maar gewoon een opvatting van de nieuwe standaarden in netwerk beveiliging.

Je kunt kijken of je router/accespoint WPA2/3 ondersteund, dan verbinden oude apparaten met WPA2 en apparaten welke WPA3 ondersteunen gebruiken die veiligere standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37
Werkt Flitsmeister automatisch opstarten via shortcuts automation wel in wel in ios17? Want bij werkt ie vaker niet dan wel in ios16.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
Russel88 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 00:20:
Werkt Flitsmeister automatisch opstarten via shortcuts automation wel in wel in ios17? Want bij werkt ie vaker niet dan wel in ios16.5.
Waarom doe je het überhaupt via Automation?
In Flitsmeister kan je automatisch opstarten aanzetten die dat doet op beweging van je iPhone.
Instellingen in FM > Automatisch starten > aanzetten

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Omdat je dan non stop dat blauwe lokatiepijltje in beeld hebt, gok ik zo.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:46
matthijst schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:24:
Omdat je dan non stop dat blauwe lokatiepijltje in beeld hebt, gok ik zo.
Niet als de locatie toestemming op altijd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
makooy schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 01:02:
[...]

In Flitsmeister kan je automatisch opstarten aanzetten die dat doet op beweging van je iPhone.
Omdat FM notoir buggy is, vaak niet goed automatisch stopt en je dan ineens een brandende baksteen in je zak hebt. Ik vertrouw FM dus totaal niet als ze voor die automatisch starten functie aangeven dat je hem altijd moet laten draaien.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54
[...]

Had en heb geen problemen!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
sigmundfreund schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:55:
[...]

Niet als de locatie toestemming op altijd staat.
Dank je, zie het, verdwijnt na een tijdje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 17:31
Via Automation werkte FM bij mij wel prima, soms wel een error van de shortcuts app maar alsnog werkte het wel.

Ervaar wel sinds FM Carplay dashboard ondersteuning heeft het heel vaak opstart met een blauwe achtergrond en een melding dat er geen GPS signaal is. Moet dan de app op telefoon openen, geforceerd sluiten en dan weer openen. Maar meestal de rit erna weer hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-09 08:38

haagsepracht

One Man, Half Machine.

d.castello schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 07:55:
Hij doet het eindelijk weer! 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag beta 3?? Ik denk eigenlijk morgen ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoop wel deze week. Beta 2 was hier niet zo fijn als de eerste leek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
Ik krijg dan een blauwe balk bovenin beeld, dat FM de gps actief houdt. Of gaat die na een tijdje weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
catchingfire schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:41:
[...]

Ik krijg dan een blauwe balk bovenin beeld, dat FM de gps actief houdt. Of gaat die na een tijdje weg?
volgens mij gaat de blauwe balk vanzelf weg, althans, daarna zie je alleen het "Locatie"-pijl icoontje nog actief

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
Beta 3 geïnstalleerd. Safari heeft nu gelukkig weer een achtergrond. Hij is niet meer transparant in de app switcher. En de meest irritante bug van allemaal, de HDR bug, is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:39
Beta 3 lijkt bij slechter te werken, achtergrond paren worden niet weer gegeven en scherm tijd hangt vast op 34min Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hVxOuPwmnoVf51LG2Y7mdqzXvZk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2EISMUykO5naxEd8gDz7aqaC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H26gYuYPSn7TIcyib46fyla0KnQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1DWHpuUBQZigTlzIydRwb1xE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Roy Tollenaar schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:44:
Beta 3 lijkt bij slechter te werken, achtergrond paren worden niet weer gegeven en scherm tijd hangt vast op 34min [Afbeelding]

[Afbeelding]
Die 34 minuten is prima wat mij betreft :D

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:06

Xatom

In beta 3 merk ik dat ik af en toe niet meer kan scrollen in Safari. Hebben meer mensen hier last van?

Ik dacht eerst dat Safari helemaal vastliep, maar later zag ik dat video’s wel blijven spelen. Ook op Tweakers bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Memoji’s zijn stuk sinds iOS 17 bèta’s? Op toon stickers klikken doet niets. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PvLhmlg-Pp0fHX5qCAcJKiIcZoo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KhNisrRc7t0utzjc7R0fgdqj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:25
amphora schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 15:08:
Memoji’s zijn stuk sinds iOS 17 bèta’s? Op toon stickers klikken doet niets. [Afbeelding]
Is al sinds de eerste beta. Tenminste t/m beta 2. Beta 3 heb ik nog niet geïnstalleerd

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier doen de stickers die ik aangemaakt heb in beta1 het nog wel, nieuwe niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 09:46
Hier met beta 3 en draadloos CarPlay het ongenoegen dat de accu zich in een uur of 2.5 volledig leeg trekt. Ook wordt de iPhone zeer warm, dit is ook met het scherm uit.

Oplossing voor nu is om met een kabel te gebruiken, de iPhone wordt aanzienlijk minder warm.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick5399
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 13-09-2023
Krijg sinds de update een zwarte waas boven al m’n achtergronden, anderen hier ook last van? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3VlkcYMAXyFMRCmdLVLidP7faA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/laEtMBcrMbPZTTzmJX9oECmZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de dicteer functie uit maar heb wel dit irritante ding op mijn keyboard erbij nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BPZPwGEBkZUcJUYscZlyGJ5Tpbc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uKarnWNnUAN9inE3exzG1W2Y.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand dat al weg gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick5399 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:16:
Krijg sinds de update een zwarte waas boven al m’n achtergronden, anderen hier ook last van? [Afbeelding]
Je kunt achtergronden schalen/inzoemen/etc. Als je verder uitzoomt en de foto daardoor niet mee fullscreen is wordt deze overgang toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Kreeg deze melding hele tijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/HgDZoAA3Pm4AZFhD7vpztBrG.jpg

Nooit eerder gezien, maar na 3 keer weigeren mocht ik het ineens zonder akkoord te gaan installeren.

Heel apart.
Nick5399 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:16:
Krijg sinds de update een zwarte waas boven al m’n achtergronden, anderen hier ook last van? [Afbeelding]
Ik heb dat of dat de bovenkant van mijn wallpaper enorm wazig is, maar de onderkant gewoon scherp (en er is geen optie om dat aan te passen)

Tegelijk heb ik ook wallpapers die nergens last van hebben, dus ik snap er niks van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:08:
[...]

Kreeg deze melding hele tijd

[Afbeelding]

Nooit eerder gezien, maar na 3 keer weigeren mocht ik het ineens zonder akkoord te gaan installeren.

Heel apart.

[...]
Ja dingetje accepteren is wel vaker. Alleen nu is de layout daarvoor aangepast lijkt het.
Ik heb dat of dat de bovenkant van mijn wallpaper enorm wazig is, maar de onderkant gewoon scherp (en er is geen optie om dat aan te passen)

Tegelijk heb ik ook wallpapers die nergens last van hebben, dus ik snap er niks van.
Heeft met de achtergrond te maken. Als je die iets zoomt is het weg. Zie mijn eerdere bericht.

Aanpassen kan per achtergrond individueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YM7Rzt6UU1rsx7vIzoxmY3j4dBA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CMTLVabXm00nIHiy3HZUmUtM.jpg?f=fotoalbum_large

Mm mijn iPad is wel redelijk fucked. Geeft na reboot van de update deze melding en komt daar niet doorheen. Na reboot weer hetzelfde.

Ander wifi netwerk, wel/geen Pi-hole, hotspot, niets lijkt te helpen.

Edit: Ah is een bug inderdaad, even via Siri Flightmode aan gezet en hij slaat de activatie stap over :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 11-07-2023 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Donstil schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:58:

Heeft met de achtergrond te maken. Als je die iets zoomt is het weg. Zie mijn eerdere bericht.

Aanpassen kan per achtergrond individueel.
Zonde, want niet iedere achtergrond (die er wel last van heeft natuurlijk) ziet er even mooi uit ingezoomd.

Gelukkig genoeg andere wallpapers, dus geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 00:17:
[...]

Zonde, want niet iedere achtergrond (die er wel last van heeft natuurlijk) ziet er even mooi uit ingezoomd.

Gelukkig genoeg andere wallpapers, dus geen ramp.
Foto’s zijn niet de aspect ratio van het scherm. Vandaar deze keuze, op deze manier kan een foto toch volledig getoond worden. Op de oude manier was dit niet mogelijk en werd er altijd gezoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie nog niet op de "niet meer echt closed beta" zat:

https://www.macrumors.com...eases-ios-17-public-beta/

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 12-07-2023 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag hem net verschijnen. Ohhh dit jeukt… Maar ik denk dat ik toch nog ff public beta 2 afwacht, of iig een week of 2 de PB1. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:17:
[...]

Ik zag hem net verschijnen. Ohhh dit jeukt… Maar ik denk dat ik toch nog ff public beta 2 afwacht, of iig een week of 2 de PB1. :P
Gewoon Yolo joh.

Beta 3 2.0 (die gelijk is aan PB1) draait wel prima overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

PB1, I am not going in there. Eerst even jullie ervaringen lezen :)

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Na wat issues met de DB kriebelt het wel. Morgenavond maar even de PB erop zetten…

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

KarlHungus schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:55:
PB1, I am not going in there. Eerst even jullie ervaringen lezen :)
Genoeg dev beta ervaringen, gaat een PB weinig aan veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Ik wissel van de Dev naar de PB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
Donstil schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:25:
[...]

Gewoon Yolo joh.

Beta 3 2.0 (die gelijk is aan PB1) draait wel prima overigens.
Ik vond het al gek 'huh die had ik toch al gedaan?' 🙈😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 10:13
Live vanaf 17 PB1 op een iPhone 13… aantal kleine dingen die me opvallen (naast de gebruikelijke battery drain):
- Nieuwe widgets lijken nog niet optimaal te werken of soms niet te werken.
- Wisselen van wallpaper zorgt voor een “lege” achtergrond op sommige schermen.
- poster van je contact blijft soms hangen, alsof je hem niet hebt opgeslagen. Oplossing daarvoor lijkt naar boven swipen en de app sluiten.
- keyboard dat blijft hangen en ook doorzichtig zichtbaar is op lockscreen en over je apps heen

[ Voor 10% gewijzigd door Dhrzao op 13-07-2023 14:45 . Reden: Toevoeging informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waeyen
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 15-07-2023
Nog meer mensen hier waar de standby functie (klok) niet werkt als hij oplaadt? (Op iphone 14 pro max)

[ Voor 8% gewijzigd door Waeyen op 14-07-2023 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja hier ook gestopt met werken. Pro Max 14. Beta 3.2

Edit. Met een draad erin wel. Draadloos niet.

[ Voor 32% gewijzigd door matthijst op 14-07-2023 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een magsafe ding naast mijn bed en daar werkt het nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah hier dat ding van de action die meer mensen hadden gehaald een paar weken terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
matthijst schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 08:25:
Ah hier dat ding van de action die meer mensen hadden gehaald een paar weken terug.
Die heb ik toen ook meteen gekocht en het werkt nog steeds 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vaag. Probeer t net weer en nu werkt het. Vind deze klok wel cool.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E99D5WhzSqKizHCDKEypa8j_v6E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CEIZngsQKFRzhQ5hsu4f9ry2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door matthijst op 15-07-2023 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werd vandaag wakker met een wekker en die is ook fullscreen met grote knoppen en. Dat had ik nog niet eerder zien werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt jullie contactposter? Mijn vrouw zit op de publieke bèta, maar ik krijg het niet werkend, zowel niet wanneer ze mij belt als andersom.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 16-07-2023 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 16 juli 2023 @ 22:32:
Werkt jullie contactposter? Mijn vrouw zit op de publieke bèta, maar ik krijg het niet werkend, zowel niet wanneer ze mij belt als andersom.
Hier ook nog niet.
Denk dat het een beetje dezelfde techniek is die net als Live Voicemail eerst contact met elkaar moet maken tijdens het bellen. En Live Voicemail werkt alleen in USA en Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 17 juli 2023 @ 06:38:
[...]

Hier ook nog niet.
Denk dat het een beetje dezelfde techniek is die net als Live Voicemail eerst contact met elkaar moet maken tijdens het bellen. En Live Voicemail werkt alleen in USA en Canada.
Ja krijg nog niet helemaal duidelijk waar het nou door komt. Zie op YouTube wel gebruikers waar het al werkt, ook op de laatste beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik snap niet precies hoe het zou moeten werken.

Als ik mijn eigen poster instel. Dan moeten andere die op hun scherm zien als ik hun bel?? (Dat heb ik nog niet getest)

Wat wel werkt is, dat ik de poster van mijn vrouw zie als ze mij belt. (Die heb ik natuurlijk zelf aan haar contact gemaakt op mijn telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:22:
Ik snap niet precies hoe het zou moeten werken.

Als ik mijn eigen poster instel. Dan moeten andere die op hun scherm zien als ik hun bel?? (Dat heb ik nog niet getest)

Wat wel werkt is, dat ik de poster van mijn vrouw zie als ze mij belt. (Die heb ik natuurlijk zelf aan haar contact gemaakt op mijn telefoon)
Ja dat is de bedoeling inderdaad :)
Dit gaat dan boven de zelf ingestelde foto maar je kunt dat in het contact wel wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:06
Ik snap dat een Beta altijd bugs met zich meebrengt, maar ik had dingen verwacht als "Stand-by werkt nog niet helemaal soepel" of "Hij crasht als je een nieuwe contact poster wilt maken", niet iets basaals als "Telefoon loopt vast bij instellen achtergrond"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:59
Het valt mij op dat mijn woning app zoveel opslagdata gebruikt (21GB), is dit normaal of een beta dingetje? https://share.icloud.com/photos/01adCkJec65v3vHAqrdNnhSZw

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
gielie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:24:
Het valt mij op dat mijn woning app zoveel opslagdata gebruikt (21GB), is dit normaal of een beta dingetje? https://share.icloud.com/photos/01adCkJec65v3vHAqrdNnhSZw
Bij mij zit de Woning app op 213 Mb. (Dev. Beta 3).
zitten zo'n 30 devices in, inclusief 2 camera's.
21 Gb lijkt mij bizar veel. Even iPhone herstarten misschien?
Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste