Ik ben eens de opkuis aan het doen in mijn 2TB iCloud Foto's en deze te gaan downloaden naar de NAS, natuurlijk staan die allemaal in het .HEIC formaat en op windows gaat het soms niet lekker om ze te openen, met of zonder de plugin.
Nu, ik converteer ze in batch met een command tooltje naar .JPG maar volgens mij is dit gewoon dubbel werk
? Ik kan evengoed in de camera settings kiezen voor 'Meest compatibel' denk ik dan.
Wat is nou de meeste interessante setting op iOS + Windows gebruiker? Hoe groot een foto/video is maakt mij niet uit want opslag genoeg. Maar ik wil zo weinig mogelijk verlies doen op kwaliteit en met converteren heb je dat wel (denk ik)
Nu, ik converteer ze in batch met een command tooltje naar .JPG maar volgens mij is dit gewoon dubbel werk
Wat is nou de meeste interessante setting op iOS + Windows gebruiker? Hoe groot een foto/video is maakt mij niet uit want opslag genoeg. Maar ik wil zo weinig mogelijk verlies doen op kwaliteit en met converteren heb je dat wel (denk ik)
:strip_exif()/f/image/WnLfiGZlvRpNQFcZTPsEx3Iy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NoVccry93ETirYbJwyf5PtNn.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZWmLtUKCH8d1jpCqAoqWwlkb.jpg?f=fotoalbum_large)