En hoeveel cent per minuut? Ook berekend?Cardwizard schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:56:
70 euro voor betaald
Platinum gehaald
Voor 40 euro verkocht
Netto voor 30 euro gespeeld, 32 uur over gedaan
94 cent per uur voor een geweldig avontuur
Lang leve de disc versie
[Afbeelding]
Ik heb er een aantal uren in zitten en ik vind het erg goed gedaan. Het is meer van hetzelfde, maar dan in alles beter gedaan. Dat is wat ik van een sequel verwacht. Ik vind vooral de pacing erg goed in deze, snelle actievolle momenten worden goed afgewisseld door rustigere momenten.
Prachtige game, alleen maar genieten
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Anoniem: 1486766
Continu 3 of 4x een zelfde healthbar naar beneden brengen bij een boss begin ik wel wat flauw te vinden na de zoveelste keer. Heb de Health van tegenstanders wat naar beneden gebracht in de opties inmiddels. Stuk beter zo.
Perfecte games bestaan niet.
Perfecte games bestaan niet.
En dat had ik ook met Ragnarök: hetzelfde, maar toch weer beter! En die game heb ik ook ‘grijs’ gespeeld.mister_S schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:13:
Ik heb er een aantal uren in zitten en ik vind het erg goed gedaan. Het is meer van hetzelfde, maar dan in alles beter gedaan. Dat is wat ik van een sequel verwacht. Ik vind vooral de pacing erg goed in deze, snelle actievolle momenten worden goed afgewisseld door rustigere momenten.
Zo, dat was de main story. Ik heb genoten van de game. Zoals al aangegeven werd iedere keer opnieuw een health bar naar beneden brengen van een boss wat flauw maar de hele rit was goed. Heel veel spektakel, goede graphics en lekkere gameplay. -knip- dit soort opmerkingen mogen achterwege blijven
Een welverdiende 9+ van mij.
En nu mag Insomniac alle tijd stoppen in Wolverine want hoe goed de Spider-Man serie ook is, nu heeft ie wel even genoeg aandacht gehad imo.
Een welverdiende 9+ van mij.
En nu mag Insomniac alle tijd stoppen in Wolverine want hoe goed de Spider-Man serie ook is, nu heeft ie wel even genoeg aandacht gehad imo.
[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2023 16:52 ]
-knip- dit gaat nergens meer over.
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2023 16:49 ]
Met topgames als deze wil je ook niet te lang op bed blijven liggen.
Hij is uit maar laat ‘m wel op de SSD staan om af en toe nog wat side content te doen en rond te slingeren.Timothy3000 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:27:
Met topgames als deze wil je ook niet te lang op bed blijven liggen.![]()
Uitgespeeld!
Wat een fantastisch mooie game heeft Insomniac weer neergezet. Ben erg benieuwd wat ze met Wolverine gaan doen, maar tot die tijd mag er van mij nog wel DLC komen. Waarschijnlijk wel iets met
Vond het erg gaaf dat
spoiler:
? Carnage
Vond het erg gaaf dat
spoiler:
.
je toch een stuk met Venom speelt. Kwam als een verrassing.
Ja ik hoop het inderdaad wat betreft je eerste spoiler. Lijkt me wel een mooie DLC. Dat is volgens mij het enige stukje verhaal wat "open" blijft op het einde?Raem schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:46:
Uitgespeeld!Wat een fantastisch mooie game heeft Insomniac weer neergezet. Ben erg benieuwd wat ze met Wolverine gaan doen, maar tot die tijd mag er van mij nog wel DLC komen. Waarschijnlijk wel iets met
spoiler:?Carnage
Vond het erg gaaf datspoiler:.je toch een stuk met Venom speelt. Kwam als een verrassing.
En je 2e spoiler ook 100% mee eens
Net platinum behaald, toe aan een break 😅. Wat een game, vanaf
Echt goed de basis uitgebouwd en bleef boeien!
Nu hopen op DLC of een volledig vervolg.
Zolang deze kwaliteit blijft, laat maar komen!
spoiler:
het moment dat Venom ten tonele kwam was het in een ruk main story uitspelen.
Echt goed de basis uitgebouwd en bleef boeien!
Nu hopen op DLC of een volledig vervolg.
spoiler:
Er zijn immers genoeg balletjes om opgeworpen met Green Goblin, Dr Octopus, Chameleon, Silk en natuurlijk Carnage!
Zolang deze kwaliteit blijft, laat maar komen!
Wat een game
kon ik het maar een 12 geven.
Een paar zeer interessante cliffhangers aan het einde dat ik nu al niet meer kan wachten op een deel 3 of DLC.
Insomniac neemt toch wel de kroon als beste PSS naar mijn mening.
Vanaf het moment dat een bepaald character er in kwam zat ik alleen nog maar met een open mond te spelen, ik kon gewoon niet meer stoppen met het verhaal.
Een paar zeer interessante cliffhangers aan het einde dat ik nu al niet meer kan wachten op een deel 3 of DLC.
Insomniac neemt toch wel de kroon als beste PSS naar mijn mening.
Vanaf het moment dat een bepaald character er in kwam zat ik alleen nog maar met een open mond te spelen, ik kon gewoon niet meer stoppen met het verhaal.
Verbaast me dat ik nog niemand heb gehoord hier over de kermis. Die vond ik echt supervet! Te gekke sfeer ook!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Wat een spel 25 uur nu in zitten sinds dag 1 uit kwam, en pas op 89% lijkt geen einde aan te komen.
Ben er wel bijna denk ik alleen maar grote verhalen aan doen en gevechten, alle Side quest zijn gedaan.
Dus denk wel volgende keer spelen het spel ga uitspelen
Ben er wel bijna denk ik alleen maar grote verhalen aan doen en gevechten, alle Side quest zijn gedaan.
Dus denk wel volgende keer spelen het spel ga uitspelen
Ik ben ook zo onder de indruk van de details in het spel - als Spider-Man een gesprek voert aan de telefoon ‘in rust’, klinkt z’n stem ook rustig. Zodra je begint te slingeren, klinkt ook z’n stem gelijk hijgend.
per aspera ad astra
ben ik de enige die harry en peter door elkaar haalt? waarom lijken die gasten zoveel op elkaar? zou al stuk helpen als de ene ander kleur haar had :
[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 30-10-2023 08:53 ]
was inderdaad een mooi stukje cinematografie.B-Bandit schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
Verbaast me dat ik nog niemand heb gehoord hier over de kermis. Die vond ik echt supervet! Te gekke sfeer ook!
Gruwelijke game! Main story uitgespeeld. Ik vind deze echt een stuk beter dan Spiderman 1 en Miles Morales
Idd super mooi, gister gespeeld. Doe best veel sidequest, heb geen haastB-Bandit schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Begint ook een beetje een Sony staple trope te worden. Leuk gedaan waardeer het wel maar deed me niet zo veel.
Elke keer als ik het spel open ben ik weer verbaasd over hoe weinig % ik al voltooid heb na zoveel uur spelen. Heerlijk!Yonix schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:20:
Ben nu op zo’n 40% (na ongeveer 18 uur) en voor mijn gevoel nog lang niet klaar.
[Afbeelding]
per aspera ad astra
Nou verkijk je niet. Spiderman remastered heb ik uitgespeeld bij 68% ofzo. Ligt ook een beetje aan de sidequests en collectibles. Maar bij Spiderman 2 merk ik dat ik meer sidequests doe. Zit wat meer variatie in en het loont ook. Vooral de Mysteriums zijn leuk en krijg je hero tokens voor, die je hard nodig hebt!LAD93 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:00:
[...]
Elke keer als ik het spel open ben ik weer verbaasd over hoe weinig % ik al voltooid heb na zoveel uur spelen. Heerlijk!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Bij de eerste Spiderman-game was ik op een gegeven moment klaar met al die 'collectables', en elk chapter werden het er meer, rugzakken enzo. Zit dat hier ook weer in?
Het zijn andere collectibles maar het idee is hetzelfde jaCrabpPeople schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:58:
Bij de eerste Spiderman-game was ik op een gegeven moment klaar met al die 'collectables', en elk chapter werden het er meer, rugzakken enzo. Zit dat hier ook weer in?
Ze zijn niet verplicht dus de story uitspelen voor een hele toffe ervaring zonder collectibles te gaan verzamelen kan ook.
Ze hebben dit keer de side quests iets meer uitgebreid dat ze niet altijd 100% constant hetzelfde zijn. Deel 2 doet eigenlijk alles wat deel 1 al deed maar dan vele malen beter uiteraard.
[ Voor 16% gewijzigd door s0kkie op 01-11-2023 12:08 ]
Dit is echt een game waar de tijd voor wil nemen, om eerst side missions af te ronden om dan tussendoor een main mission. Deze spel kan gewoon niet ophouden.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik voel me soms echt een callcenter als ik dit spel speel. Ik kan bijna niks doen zonder trrrrrrrrrrring trrrrrrrrrrrrrrring.
Klopt bij deel 1 moest je bijv 5 keer een bende oppakken die een winkel berooft, en 5 keer een wegrijdende auto met een bende dieven stoppen.s0kkie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:07:
[...]
Het zijn andere collectibles maar het idee is hetzelfde ja
Ze zijn niet verplicht dus de story uitspelen voor een hele toffe ervaring zonder collectibles te gaan verzamelen kan ook.
Ze hebben dit keer de side quests iets meer uitgebreid dat ze niet altijd 100% constant hetzelfde zijn. Deel 2 doet eigenlijk alles wat deel 1 al deed maar dan vele malen beter uiteraard.
Al deze events gebeurde uiteraard allemaal willekeurig door de wereld heen, dus ja niet elke melding had je gelukt dat het de gene was die jij nodig had.
Nu gebeurt dit nog steeds willekeurig maar je hoeft ze niet te doen, maar het wel soms even handig zijn voor wat meer xp(doe ze ook niet allemaal).
En ook de ja hoe noem je die dingen ook al weer, die gebouwen waar je in moet om uiteindelijk al die bendes op te pakken is wat aangepast.
Het is allemaal net wat beter gedaan en minder herhalend, waardoor het soms een beetje vermoeiend kon gaan worden.
Hierdoor zijn de sidequest ook wat leuker geworden om die te blijven doen, en ook om je district te gaan voltooien uiteindelijk.
Valt me nog mee dat ik geen telefoontje heb gehad met; "Hey Nico, let's go bowling!"Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 07:54:
Ik voel me soms echt een callcenter als ik dit spel speel. Ik kan bijna niks doen zonder trrrrrrrrrrring trrrrrrrrrrrrrrring.
Vond de eerst uur minder leuk dan de andere delen maar ik zit er nu helemaal in.
De tijd vloog voorbij gisteren toen ik een paar missies uitvoerde.
De tijd vloog voorbij gisteren toen ik een paar missies uitvoerde.
Okay heb de eerste game eind 2018 ook daar voor het eerst gespeelt op PS4 maar had het gevoel dat toen de game meer content had dan dit deel? is dat een gevoelsmatig iets of?
Plus kan bevoorbeeld hideouts niet opnieuw doen.
Moet nog 3 trophies doen dus dacht waarom ook niet.
Maar dan moet ik wel de Hideouts hebben om het voor elkaar te hebben.
Welke trophies moet je nog dan? Zo ver ik weet is er niks missable.Psyonara schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:10:
Okay heb de eerste game eind 2018 ook daar voor het eerst gespeelt op PS4 maar had het gevoel dat toen de game meer content had dan dit deel? is dat een gevoelsmatig iets of?
Venom iets opzich niet moeilijk en een stealth takeouts one ook wel te doen in de stad maar absurd tijd rovend zonder een hideout.Raem schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:32:
[...]
Welke trophies moet je nog dan? Zo ver ik weet is er niks missable.
En de laatste trophy is ook makkelijk maar wou ik als laatste doen als puntje op de i.
Zo uitgespeeld kaart helemaal op 100%, niet de tropies allemaal maar goed dat hoort niet bij 100% uitspelen vind ik(Sorry geen trophie hunter
.
Ik weet echter niet of ik het spel nog eens zou spelen met new game+ straks, het verhaal is uit, personages zijn nu al volledig upgraded.
Bij new game+ krijg je wellicht paar extra vaardigheden erbij en dat is het, maar goed dat is even afwachten
.
Kan de playstation weer uit want heb toch verder niks te spelen op de ps5 meer
Ik weet echter niet of ik het spel nog eens zou spelen met new game+ straks, het verhaal is uit, personages zijn nu al volledig upgraded.
Bij new game+ krijg je wellicht paar extra vaardigheden erbij en dat is het, maar goed dat is even afwachten
Kan de playstation weer uit want heb toch verder niks te spelen op de ps5 meer
[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 04-11-2023 16:12 ]
Met een mooie korting op Amazon gekocht.
Indrukwekkend eerste uur! En echt prachtig. Wel wat buggy, viel zonet door de grond heen. Hebben meer mensen daar last van gehad?
Indrukwekkend eerste uur! En echt prachtig. Wel wat buggy, viel zonet door de grond heen. Hebben meer mensen daar last van gehad?
Nee eigenlijk helemaal geen bugs gemerkt volgens mijTimothy3000 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:43:
Kraven is OK, maar de symbiote hebben ze wel briljant gedaan.
Echt, hè?! Net wanneer je denkt dat je alles hebt gezien, opent Insomniac opnieuw een deur met toffe uitdagingen en spelonderdelen; onwijs gaaf!mister_S schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:23:
Kraven is OK, maar de symbiote hebben ze wel briljant gedaan.
spoiler:
De introductie van Venom, zo gaaf gedaan!
Ik krijg sterke ‘Web of Shadows’ vibes.
Nog wat sfeerimpressies:
Wat. Een. Spel.
Echt geweldige game! Alles zo vloeiend! Van de gameplay tot de cutscenes en het willen daartussen.
Grafisch ook ijzersterk, audio top (ook extra note voor alle verslavend clicks enzo na zowat elke actie).
Verhaal tot op heden lekker actionpacket!
Grafisch ook ijzersterk, audio top (ook extra note voor alle verslavend clicks enzo na zowat elke actie).
Verhaal tot op heden lekker actionpacket!
Hoe zijn de zijmissies en de challenges in dit spel. Ik vind dat de eerste spiderman zeer slecht ontworpen, zoniet één van de slechtste zijmissies ooit heeft, zoals bijvoorbeeld een missie met corrupte torens, waarbij je niet in het blauwe veld mag komen en ook nog eens op en neer gaat. Ik word er gek van.
En de platinum is binnen na 30 uurtjes. Wat een geweldige spidey game, zeker de beste van de 3 tot nu toe! Vooral de pacing was echt goed en wat mij betreft mogen meer games deze lengte hebben in plaats van het eindeloze filler en grindfest die je veel ziet in andere open wereld games. De sidequests zijn ook een stuk boeiender en afwisselender deze keer, vond het echt relaxed om na een rollercoaster missie van de main storyline even op adem te komen met wat chille side quests.
Gek genoeg vond ik de opening niet echt sterk en een beetje underwhelming. Het leek ook wel of het grafisch minder was dan de rest van de game, met name de characters. Zag ik hier ook al een aantal keer genoemd worden. Misschien was het de erg fletse belichting en time of day en de matige 'sand-tech' ofzo maar later in de game krijg je setpieces die je PS5 echt laten zweten en er fantastisch uitzien. De laatste missie vond ik ook iets te lang duren eigenlijk maar voor rest was het echt genieten.
Benieuwd hoe het verder gaat na de post-ending cutscenes maar eerst maar eens kijken hoe Insomniac Wolverine gaat tackelen.
Gek genoeg vond ik de opening niet echt sterk en een beetje underwhelming. Het leek ook wel of het grafisch minder was dan de rest van de game, met name de characters. Zag ik hier ook al een aantal keer genoemd worden. Misschien was het de erg fletse belichting en time of day en de matige 'sand-tech' ofzo maar later in de game krijg je setpieces die je PS5 echt laten zweten en er fantastisch uitzien. De laatste missie vond ik ook iets te lang duren eigenlijk maar voor rest was het echt genieten.
Benieuwd hoe het verder gaat na de post-ending cutscenes maar eerst maar eens kijken hoe Insomniac Wolverine gaat tackelen.
Op 24 procent nu en het is echt genieten. Beste Spidey game tot dusver tot dusver haha.
Nou ik heb em uitgespeeld. Leuke tussendoor triple A game. Ik vond het verhaal niet altijd even sterk en ik vond em vrij makkelijk (gespeeld op Amazing). Ik geef em een 8-
This is the Way.
Dat had ik dus ook maar een uurtje doorbijten en het is genietenkazuka schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:27:
Wolverine gaat 100% komen
Ik merk wel dat ik al die randactiviteiten na 2x proberen laat liggen. Te eentonig of niet heel boeiend. Dat had ik in Spidey 1 en Miles Morales niet, daar wilde ik alles spelen.
Ja 1x door de grond, en een keer met fast travvel zat ik een een gebouw opgeslotenTimothy3000 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:43:
Ik had een bug nadat ik weg ging uit Miles huis en weer terug wilde.
Zat toen vast in een gebouw.
Met Peter op de kermis liep de vast toen ik met MJ op een bankje zat
Zat toen vast in een gebouw.
Met Peter op de kermis liep de vast toen ik met MJ op een bankje zat
Uitgespeeld!!
Prachtig verhaal weer, zowel van Peter als Miles. Net een film die je speelt. Lekker vloeiende gameplay ook.
Dit keer wel vrijwel alle sidedingetjes na 2 a 3x proberen laten liggen. Werd me wat eentonig.
Waar ik van Spidey 1 en Miles tot na de platinum niet genoeg kon krijgen had ik het hier op 2/3 wel gezien. Alsnog een dikke 7,5.
Prachtig verhaal weer, zowel van Peter als Miles. Net een film die je speelt. Lekker vloeiende gameplay ook.
Dit keer wel vrijwel alle sidedingetjes na 2 a 3x proberen laten liggen. Werd me wat eentonig.
Waar ik van Spidey 1 en Miles tot na de platinum niet genoeg kon krijgen had ik het hier op 2/3 wel gezien. Alsnog een dikke 7,5.
Hebben jullie ook alle Tech graden bijv gezocht, die je alleen op de mini map ziet(die blauwe kistjes zeg maar).
Niet dat je er heel veel aan heb perse, daarom dat ze wellicht niet zichtbaar zijn op de grote map.
Ik zag ook iets van een fotocamera icoontjes, vraag mij af wat dan is(want zie die ook alleen op de mini map).
Niet dat je er heel veel aan heb perse, daarom dat ze wellicht niet zichtbaar zijn op de grote map.
Ik zag ook iets van een fotocamera icoontjes, vraag mij af wat dan is(want zie die ook alleen op de mini map).
Game uitgespeeld, alleen moet die ene tropy met 25 kills stealth from the web, had ik die maar eerder gedaan. Wilde eigenlijk niet voor platina gaan, maar bleef maar doorspelen haha
wat een topper is het ook, genoten van de verhaallijn.
spoiler: title
de verhaallijn duurt niet zo lang denk ik? ik heb net de vrouwelijke venus-MJ verslagen. maar heb het idee dat ik al tegen het einde zit?
Ik heb de game ook eindelijk binnen en net heel even snel gespeeld, maar bij mij stottert het beeld in cutscenes en van overgang naar gameplay naar cutscene (en andersom). Iemand hier toevallig ook ervaring mee?
Farabi schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:15:
spoiler: titlede verhaallijn duurt niet zo lang denk ik? ik heb net de vrouwelijke venus-MJ verslagen. maar heb het idee dat ik al tegen het einde zit?
spoiler:
Volgens mij zit je dan zo’n 2-2,5 uur van het einde vandaan met nog een aantal mooie verrassingen!
Ik heb de game gekregen bij de aankoop van een PS5.
Is er een manier om aan de game te wennen? of is de game niet voor mij.
Kan maar niet wennen aan de combat systeem etc.
Spel ansich is prima, de verhaallijn is goed. Maar voor mij de gameplay nog niet zo.
Speel op Amazing, misschien dat ik op makkelijk moet zetten om te wennen__
hoe komen jullie aan zulke mooie beelden, dit lijkt totaal niet op mijn beeld.
Hoe kan dat? ik zal eens wat fotos maken, bij mij totaal het tegenovergestelde.
Spel ansich is prima, de verhaallijn is goed. Maar voor mij de gameplay nog niet zo.
[ Voor 19% gewijzigd door theduke1989 op 21-11-2023 09:05 ]
Anoniem: 1885112
Ik heb nooit de behoefte om games 100% te completen, maar Insomniac weet dat met Spider-Man op de één of andere manier wel altijd bij me te triggeren. Wat een geweldige game weer.
Enige minpuntje vond ik dat het af en toe net iets te kinderachtig was. Had best een tikkeltje minder gekund.
Enige minpuntje vond ik dat het af en toe net iets te kinderachtig was. Had best een tikkeltje minder gekund.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 07-02-2024 21:47 ]
De vorige 2 delen vond ik eigenlijk niet zo tof. Op de Portal toch Miles Morales afgemaakt en daar achter aan de laatste paar gevechten van Spiderman 2018 opgepakt. Toch wel met plezier uitgespeeld en me laten verleiden om Spiderman 2 te kopen.
Holy shit wat ziet dit deel er veel beter uit dan de voorgaande delen. Niet. Normaal.
Het webslingeren is ook zo veel beter en vooral veel en veel sneller. Nu is het gewoon leuk om grote afstanden af te leggen, waar ik bij de vorige delen direct tot fast travel over ging. Komt met dit deel wellicht ook wel, maar de eerste paar uurtjes is het lekker slingeren!
Ook erg blij met mn nieuwe tv. Die 40fps optie is echt fantastisch!
Holy shit wat ziet dit deel er veel beter uit dan de voorgaande delen. Niet. Normaal.
Het webslingeren is ook zo veel beter en vooral veel en veel sneller. Nu is het gewoon leuk om grote afstanden af te leggen, waar ik bij de vorige delen direct tot fast travel over ging. Komt met dit deel wellicht ook wel, maar de eerste paar uurtjes is het lekker slingeren!
Ook erg blij met mn nieuwe tv. Die 40fps optie is echt fantastisch!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb Spider-Man en Miles beide gespeeld en ben nu bezig met Spider-Man 2.theduke1989 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:04:
Ik heb de game gekregen bij de aankoop van een PS5.
Het combat systeem was voor mij bij Spider-Man erg wennen het is in het begin wat overweldigend maar als je door blijft spelen krijg je het onder controle en is het echt een feestje om mooie combo’s te maken.
Speel op een LG OLED met alle toeters en bellen aan en ook ik had het grafisch wel beter verwacht. Na een tijdje spelen lijkt het trouwens wel mooier te worden. De intro van de game komt gewoon wat grof over.
het enige minpuntje is dat spiderman charisma mist in de game. zoals aloy bij horizon. dat doet naughty dog dan weer supergoed.
[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 23-11-2023 14:34 ]
Game uitgespeeld. Echt ongelooflijk dat deze game geen enkele award heeft gewonnen. Echt een toffe rollercoaster met sublieme graphics!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ook van de week uitgespeeld. Fantastische game. Met een paar mooie verassingen aan het einde. Graphics echt top!
Vandaag eindelijk begonnen aan SP2, merk wel dat ik aardig weer wat muscle memory moet opbouwen. Dat slingeren is wel weer heerlijk zeg, beste traversal van alle games
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ben nog in het begin. Ik kan nu die Hunter Blinds en bases doen. Ik vind ze wel vrij pittig. Je hebt daar ook een vijand wat ik nog in de main story nog niet heb gehad. Die heeft een soort van grote bijl. Hoort dat zo dat het al vrij pittig is. Ik speel op amazing.
Ik vind het ook een erg leuke game na MM en SM1 ook gespeeld te hebben, maar dit is wel iets wat me stoort;Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 00:54:
Platinum is binnen.![]()
Ik heb nooit de behoefte om games 100% te completen, maar Insomniac weet dat met Spider-Man op de één of andere manier wel altijd bij me te triggeren. Wat een geweldige game weer. Enige minpuntje vond ik dat het af en toe net iets te kinderachtig was. Had best een tikkeltje minder gekund.
Over eindbazen;
spoiler:
Waarom moeten de zogenaamde boss fights telkens over minimaal drie rondes gespeeld worden. heb je het eindelijk verslagen is ineens alle health weer terug van je tegenstander en begint het weer opnieuw. Doet een beetje afbreuk aan m'n plezier
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit is zo godsgruwelijk irritant inderdaad. Ik dacht nog even snel voor het slapen gaan een story mission te spelen en dan gebeurd dit.Gunner schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:29:
[...]
Ik vind het ook een erg leuke game na MM en SM1 ook gespeeld te hebben, maar dit is wel iets wat me stoort;
Over eindbazen;
spoiler:Waarom moeten de zogenaamde boss fights telkens over minimaal drie rondes gespeeld worden. heb je het eindelijk verslagen is ineens alle health weer terug van je tegenstander en begint het weer opnieuw. Doet een beetje afbreuk aan m'n plezier
Inderdaad hier stoorde ik mij ook enorm aan, hierdoor soms gewoon de moeilijkheidsgraad even wat lager gezet.Gunner schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:29:
[...]
Ik vind het ook een erg leuke game na MM en SM1 ook gespeeld te hebben, maar dit is wel iets wat me stoort;
Over eindbazen;
spoiler:Waarom moeten de zogenaamde boss fights telkens over minimaal drie rondes gespeeld worden. heb je het eindelijk verslagen is ineens alle health weer terug van je tegenstander en begint het weer opnieuw. Doet een beetje afbreuk aan m'n plezier
Ik speel voor mijn plezier een beetje uitdaging prima(Effe ontspannend en afleiding van al het andere), maar het moet niet ontzettend irritant worden je iets 10 keer moet doen ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-02-2024 10:52 ]
Net de main story uitgespeeld, viel me heel erg mee. Het verhaal is echt heel saai en alsof je een slechte (voorspelbare) film kijkt.
Ach, dat nu achter me laten en de game 100% spelen, platinum trofee mee en in de verkoop.
Ach, dat nu achter me laten en de game 100% spelen, platinum trofee mee en in de verkoop.
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 11-02-2024 23:41 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hey, nog iemand die zich stoort aan eindbazenGunner schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:29:
[...]
Over eindbazen;
Iemand tips om die symbioot areas met 2 cores het beste aan te pakken? Ik ben bezig met een van mijn laatste in een soort tunnel. Maar kan steeds opnieuw beginnen omdat ze de cores vernietigen.
Heen en weer vliegen lukt maar werkt dus niet voldoende.
Heen en weer vliegen lukt maar werkt dus niet voldoende.
Er komt binnenkort een New Game+ uit met wat nieuwe functies, misschien even wachten ?BBTM schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 21:20:
Inmiddels de game 100% en de platinum is binnen! En nu op marktplaats/vraag en aanbod er mee!
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom, nooit interesse gehad in dat soort functies.Carlos0_0 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 06:54:
[...]
Er komt binnenkort een New Game+ uit met wat nieuwe functies, misschien even wachten ?
New game+ update is uit maar aan begonnen, toch wel weer even leuk beetje slingeren
.
Wat mij wel opvalt ze laten helemaal niks zien wat je moet doen, ik loop nu bij in die school en moet je niet gepakt worden.
Je moet op gegeven moment dan weer tegen plafon springen, ik heb moeten opzoeken welke 2 knoppen dat waren(Ze laten niet zien wat je moet indrukken).
Ik weet niet of dit een foutje is ofzo, want ook toen ik iemand gered had lieten ze niet zien waar de ambulance was hem te brengen
.
Wat mij wel opvalt ze laten helemaal niks zien wat je moet doen, ik loop nu bij in die school en moet je niet gepakt worden.
Je moet op gegeven moment dan weer tegen plafon springen, ik heb moeten opzoeken welke 2 knoppen dat waren(Ze laten niet zien wat je moet indrukken).
Ik weet niet of dit een foutje is ofzo, want ook toen ik iemand gered had lieten ze niet zien waar de ambulance was hem te brengen
YouTube: Spider-Man: The Great Web | Leaked Trailer
Gelekte trailer van een multiplayer modus die kennelijk geschrapt is.
Gelekte trailer van een multiplayer modus die kennelijk geschrapt is.
Mocht iemand aan new game+ beginnen, je kan in 1 game niet alles unlocken.
Gisteren verhaal uitgespeeld, en heb maar 2 pak upgrades kunnen upgraden van de 4.
Verder 1 wapen/ gadget van de 4 kunnen upgraden, je moet new game+ dus minstens 2 misschien zelfs 3 keer spelen om alles te kunnen uitspelen.
Dit vind toch wel een beetje te veel, dan komt het verhaal je toch wel een beetje je neus uit?.
Gisteren verhaal uitgespeeld, en heb maar 2 pak upgrades kunnen upgraden van de 4.
Verder 1 wapen/ gadget van de 4 kunnen upgraden, je moet new game+ dus minstens 2 misschien zelfs 3 keer spelen om alles te kunnen uitspelen.
Dit vind toch wel een beetje te veel, dan komt het verhaal je toch wel een beetje je neus uit?.
De reden voor mij om geen new game plus te willen doen zijn de bosses. Meerdere heatlhbars vind ik het een na grootste nadeel van een verder fantastische game.
Misschien in de toekomst maar waarschijnlijk dat ik de originele game met enkel Peter dan nog eerder opstart.
Misschien in de toekomst maar waarschijnlijk dat ik de originele game met enkel Peter dan nog eerder opstart.
De eindbazen heb ik zelfs bij de 1ste run hekel aan gehad, heb de moeilijkheidsgraad gewoon even op makkelijk gezet zelfs.Anoniem: 1486766 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:34:
De reden voor mij om geen new game plus te willen doen zijn de bosses. Meerdere heatlhbars vind ik het een na grootste nadeel van een verder fantastische game.
Een beetje uitdaging is prima uiteraard, maar je moet niet iets 10 keer opnieuw doen om verder te komen.
Ben inmiddels eindelijk begonnen aan eerste play through door wat omstandigheden niet eerder gelukt.
Bij Miles Morales werd ik echt meteen in het verhaal gezogen. Dat heb ik hier echt heel veel minder. Soms zelfs de neiging scènes over te slaan. T spelen is leuk en typisch Spider man.
Maar ik kom gewoon nog niet in t verhaal.
Meer mensen die t verhaal van miles morales beter vinden?
Bij Miles Morales werd ik echt meteen in het verhaal gezogen. Dat heb ik hier echt heel veel minder. Soms zelfs de neiging scènes over te slaan. T spelen is leuk en typisch Spider man.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik had precies hetzelfde. Deel 1 en Miles vond ik uitstekend. Bij deze game kreeg ik al heel snel een been there done that gevoel.Dennis1812 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:58:
Ben inmiddels eindelijk begonnen aan eerste play through door wat omstandigheden niet eerder gelukt.
Nergens geheel vernieuwend. Voor velen niet zo'n groot probleem; De massa blijft ook elk jaar Assassin's Creed en Call of Duty spelen. Maar ik kon er maar moeilijk inkomen.
Wingsuit ziet er voor heel even leuk uit. En natuurlijk ook leuk dat je met 2 personages kan spelen. Maar verder ? Niet heel speciaal. Story-wise ook niet heel boeiend. Boss fights ? nahh..
Uiteraard blijft het wel gewoon een prima game.
Gelukkig is Insomniac bezig met Wolverine en komt er daarna een nieuwe Ratchet game.
Voorlopig heb ik het wel even gehad met onze spinnen vriend.
[ Voor 27% gewijzigd door Sefaex op 27-03-2024 09:33 ]
Ik vond MM op alle vlakken de minste juist. Voor mij blijft SM Remastered uiteindelijk toch nog de beste van de 3. Het ouderwetse SM gevoel zonder teveel extra meuk voelt gewoon goed. Alsnog is deel 2 een top game.Dennis1812 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:58:
Het blijft wel angstvallig stil rondom Wolverine. Volgens mij hebben we alleen maar een teaser trailer uit 2021.Sefaex schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:32:
[...]
Gelukkig is Insomniac bezig met Wolverine en komt er daarna een nieuwe Ratchet game.
Voorlopig heb ik het wel even gehad met onze spinnen vriend.
Er is ook geen releasedatum bekend hiervan of wel?
Overigens ben ik net begonnen met Spider-man 2. Echt een hele toffe game tot nu toe (2 uur gespeeld)
Van de roadmap leak eind vorig jaar:yorroy schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:17:
[...]
Het blijft wel angstvallig stil rondom Wolverine. Volgens mij hebben we alleen maar een teaser trailer uit 2021.
Er is ook geen releasedatum bekend hiervan of wel?
Overigens ben ik net begonnen met Spider-man 2. Echt een hele toffe game tot nu toe (2 uur gespeeld)
/f/image/m8mt8UgZafyujNDPjZ6fAUry.webp?f=fotoalbum_large)
5 jaar voor een nieuwe AAA game is vrij gemiddeld tegenwoordig. Maar mogelijk krijgen we volgend jaar dus eerst nog een Venom game.
Ben benieuwd naar beide, hopelijk krijgen we dan dit jaar eens wat beelden van Venom
.
Hoe vet zou een AAA X-Men game wel niet zijnkazuka schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:46:
[...]
Van de roadmap leak eind vorig jaar:
[Afbeelding]
5 jaar voor een nieuwe AAA game is vrij gemiddeld tegenwoordig. Maar mogelijk krijgen we volgend jaar dus eerst nog een Venom game.
Ratchet pas over 5 jaar weer
Ik vind het zelf best een ding eigenlijk.kazuka schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:46:
[...]
5 jaar voor een nieuwe AAA game is vrij gemiddeld tegenwoordig.
De levensduur van een console is ongeveer een jaar of 6-7, kijkend naar PS3 en PS4? Weet niet of dat houdbaar is, minder wordt of opgerekt gaat worden met zaken als Pro releases, maar laten we dit als historisch gemiddelde nemen. Release jaren zijn over het algemeen vrij karig op gebied van exclusieve titels en/of opgevuld met cross-gen titels / remasters. Dat was in ieder geval mijn ervaring met PS4 en PS5.
Met ontwikkeltijden van 5 jaar wordt de spoeling van exclusieve system sellers dan noodzakelijkerwijs steeds dunner binnen een generatie.
Voor mij is dat altijd een van de hoofdredenen geweest om een Playstation te nemen, maar dat wordt steeds minder relevant. Zeker wanneer die titels op termijn toch geport worden naar PC, hetgeen ook een duidelijke trend/keuze is sinds PS4. Dat is helemaal prima, maar ik vind het investeren in een Playstation wel steeds lastiger te verantwoorden. Mogelijk is de PS5 wel mijn laatste console en ga ik weer terug naar exclusief gamen op PC.
Om Consoles interessant te houden moeten ze of meerdere 1st party studio's hebben om genoeg boeiende games uit brengen.
Maar dat is waarschijnlijk ook niet kost effectief plus je weet niet of elke titel succesvol is.
Denk wel dat het belangrijk is om diversere titels uit te brengen, want alles op Triple A en live service in te zetten opent gaten als er niks anders te spelen is tussendoor.
Hoeft allemaal niet hoge productie waardes te zijn. Maar zolang het kwaliteit is en misschien wat meer back to basics.
Des noods maak wat meer co-op/party games met online multiplayer.
Maar dat is waarschijnlijk ook niet kost effectief plus je weet niet of elke titel succesvol is.
Denk wel dat het belangrijk is om diversere titels uit te brengen, want alles op Triple A en live service in te zetten opent gaten als er niks anders te spelen is tussendoor.
Hoeft allemaal niet hoge productie waardes te zijn. Maar zolang het kwaliteit is en misschien wat meer back to basics.
Des noods maak wat meer co-op/party games met online multiplayer.
Heel benieuwd of dit lijstje waar gaat zijn.kazuka schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:46:
[...]
Van de roadmap leak eind vorig jaar:
[Afbeelding]
Insomniac Games heeft twee studios.Ze hebben een goede engine dus het is bouwen voor die lui.
Vanaf vandaag ook eindelijk op PC, downloading as we speak
De vorige delen waren zeer goed bevallen, en nu met inmiddels dlss 4 ontzettend veel zin in het vervolg!!!
De vorige delen waren zeer goed bevallen, en nu met inmiddels dlss 4 ontzettend veel zin in het vervolg!!!
Ik heb heel erg uitgekeken naar deze game. Ik heb de vorige twee helemaal uitgespeeld. Ik heb het gisteren maar een uurtje of twee gespeeld. Maar tot op heden vindt ik het vreselijk. Alle bewegingen en animaties lijken niet op elkaar aan te sluiten. Terwijl het in de vorige delen juist zo fluïde uit zag. En dan die constante wissel tussen die twee spidermans dat neemt m'n inlevingsvermogen compleet weg. En dan die gigantische robot armen die uit z'n rug komen. Dat ziet er zo beroerd en ongeloofwaardig uit. Ik hoop dat het gaande weg beter wordt.
Inmiddels weer even een poging gedaan om verder te spelen. Dat is bij een poging gebleven. Na de patch crashed het spel constant. En grafisch wordt spiderman in eens een pixel festijn tijdens het webslingeren. Ik dacht dat zal wel FSR zijn. Maar dat heb ik uitgeschakeld. Ik kan maar niet ontdekken welk bagger setting dat veroorzaakt. Motionblur heb ik ook al uitgezet. Dat haat ik in games.
Inmiddels weer even een poging gedaan om verder te spelen. Dat is bij een poging gebleven. Na de patch crashed het spel constant. En grafisch wordt spiderman in eens een pixel festijn tijdens het webslingeren. Ik dacht dat zal wel FSR zijn. Maar dat heb ik uitgeschakeld. Ik kan maar niet ontdekken welk bagger setting dat veroorzaakt. Motionblur heb ik ook al uitgezet. Dat haat ik in games.
[ Voor 26% gewijzigd door Seth_Chaos op 08-02-2025 10:16 ]
De game heeft idd een lastige release. Veel bugs en dingetjes die niet lekker gepolished zijn. Helaas ook veel mensen die last hebben van crashes.Seth_Chaos schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:10:
Ik heb heel erg uitgekeken naar deze game. Ik heb de vorige twee helemaal uitgespeeld. Ik heb het gisteren maar een uurtje of twee gespeeld. Maar tot op heden vindt ik het vreselijk. Alle bewegingen en animaties lijken niet op elkaar aan te sluiten. Terwijl het in de vorige delen juist zo fluïde uit zag. En dan die constante wissel tussen die twee spidermans dat neemt m'n inlevingsvermogen compleet weg. En dan die gigantische robot armen die uit z'n rug komen. Dat ziet er zo beroerd en ongeloofwaardig uit. Ik hoop dat het gaande weg beter wordt.
Ik heb hem zelf ook nog eventjes opzij liggen, ik speel kleine stukjes nadat er een patch is geweest om te zien of er verbeteringen zijn.
En gelukkig, voor Nvidia gebruikers (iig voor mij), heeft de laatste patch een hoop goeds gebracht!
Het is idd wel even wennen om nu met 2 personages te spelen. Maar ja, in GTA 5 had je zelfs 3 personages en dat ging ook goed.
Binnenkort maar eens serieus een (web)slinger aan geven!