Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 12:44

Rudios

Lost in space?

NightShadow22 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:34:
[...]

Phantom Liberty zat er aardig tegen aan, op momenten bijna fotorealistich, maar natuurlijk een heel andere art style.

Vind SM2 ook behoorlijk next level.
Eens! Ben nu ook nog met CP 2.0 aan de gang en dat is grafisch ook een parel!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:13
@shads inmiddels een uitgebreid antwoord gekregen met mogelijke oplossing. Die oplossing probeer ik op dit moment.
Bedankt voor uw e-mail.

Goed om te horen dat u uw bestelling heeft ontvangen, maar vervelend om te horen dat u problemen ervaart met het installeren.

De error code is bekend bij ons en het lijkt normaal gesproken op een kleine issue die gemakkelijk op te lossen is, echter verschilt dit per console.
Door de volgende stappen te volgen kan het eventueel opgelost worden normaal gesproken:
YouTube: 6 Ways To Fix PS5 Error Code CE-100005-6 | Can’t download or copy | ...

Wij hebben inmiddels zo'n 20 klanten gesproken die dit zelfde probleem hebben en dezelfde error code bij Spider-Man 2.
Het lijkt er daarom op dat het specifiek met deze game te maken heeft en online lijken meerdere mensen er last van te hebben wereldwijd:
https://www.reddit.com/r/SpidermanPS5_/s/sEk6yPAWEV

Één klant van ons die hetzelfde probleem had is het inmiddels wel gelukt. Hij heeft alles verwijderd en daarna de game opnieuw geïnstalleerd.
Op het moment van installeren download uw Playstation 5 de Spider-Man 2 game en een update.
Hij heeft direct de update gepauzeerd en daarna lijkt de game wel te installeren zonder problemen.
Natuurlijk kan het dat dit niet voor iedereen werkt, maar ik wil het u wel melden want wellicht verhelpt dit het probleem ook bij u.

Inmiddels hebben wij ook contact gehad met de uitgever Sony en die geeft aan dat ze op de hoogte zijn van de problemen en bezig zijn dit op te lossen.
De verwachting is dat er een patch/update uitkomt uiterlijk dit weekend die de problemen bij iedereen zal verhelpen. We kunnen niet exact zeggen wanneer, want daarin zijn wij helaas ook afhankelijk van Sony en/of Insomniac.

Dit is natuurlijk erg vervelend, omdat de game gisteren gereleased is en u deze ook direct wilt spelen.
Wij kunnen er weinig aan doen, maar wij zijn natuurlijk wel verantwoordelijk voor uw bestelling en daarom ook bij dezen mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak!

Er zijn in het dit geval dan ook 3 opties die ik nu kan aanbieden:

1. U wilt nog even afwachten op de eventuele patch/update uiterlijk dit weekend. Mocht het dit weekend nog niet opgelost zijn kunt u de game alsnog omruilen/retourneren maandag.
2. U wilt de game retour sturen en uw geld terug ontvangen. In dat geval ontvangt u een retourlabel met retourinstructies per e-mail.
3. U kunt de game omruilen. De game wordt dan maandag opnieuw toegestuurd en wij sturen een gefrankeerde retour envelop mee. Daarmee kunt u de huidige exemplaar retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Helaas werkt de oplossing niet. Dat wordt ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-04 11:47
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:45:
[...]

Diverse fanatieke PlayStation gamers hebben Tweakers inderdaad verlaten. Dit heeft verschillende oorzaken. Een aantal waren erg actief en kwamen met veel interessante informatie.
Is er een leuk forum waar nog wel actief over (ps5) games gepraat wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:48
Het is weer even geleden dat een game mij zo weet te boeien. Speelt heerlijk weg. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:15
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:28:
@shads inmiddels een uitgebreid antwoord gekregen met mogelijke oplossing. Die oplossing probeer ik op dit moment.

[...]
Moet zeggen dat ik de reactie wel netjes vind.
Stuk beter dan mijn ervaringen met andere bedrijven onlangs😆

Had zelf mazzel gelukkig, installatie ging hier moeiteloos vanaf disk. Maar wel heel lullig voor jou & vele anderen 👎
Zou hem zelf dan ook retour sturen & langs dichtstbijzijnde mediamarkt rijden of online kopen, dan maar wat extra kwijt. Maar ja, ik ben gevoelig voor FOMO 😂

Mijn eerste ervaringen na uurtje of 7 spelen zijn iig positief. Precies wat je verwacht van een vervolg game, wel aantal keren al goed dood gegaan.. ik wordt te oud voor al die knoppen combinaties 🤪
Grafisch weer top, en speelt gewoon lekker weg!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2PfkJDYD6d-ILofme2ZPuvt86vI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XTFFmwOgcM3JW6VA29txDqOm.png?f=fotoalbum_large

Zo mooi, zo fricking gaaf! :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Ja het is echt absurd dit, echt een nieuwe benchmark kwa visuals man man man :9~ :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aIwzQcX01NdRkMop0Mn432YXy0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nqth1h0Al2dP2mSLRZv2nOc7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOe_zRnYa06of0iJq0Y5w5EFK0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z2xSJ7PEHxwfOdMRovwPmD0H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDA8VzNl7U6CkeUCrynLg6Kk9gk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ljLjDd44AWnE6WImxSyLblV4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xazfuT1553vKWD1fuPtnH2BdLiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NQIQm0MJNEIqxTnDAJksOcCC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ueBs6Mmty_nlnVDeAld2Z7PTKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THn91plpJDi0yD9WggQ5BT9H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5noai5nGrkaXAIcLNqJUfj-TW_o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2MM6L7JzJuloVhdTs6JoJ1UB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FW9vgzAJC8XPAvHjQBKOZWvP8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JKxsLRdoPnI97RyGZQw2N34g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6Ptp6Jo1L_nIflU2Nfw2woRaJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dyOXvqIEgyuft2IgerLBYXR0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hiLTaraV_Y37h7jdsRR5gSmhfJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sBsuffscZdeJq68HpmQ4UJGN.jpg?f=fotoalbum_large

Genieten geblazen😌

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Het is zeker genieten geblazen! Mooi om te zien wat er mogelijk is wanneer een developer moeite doet voor een platform. Geen 30fps only, geen brakke HDR implementatie, geen lading aan bugs en meer van die ongein. Gewoon zoals het hoort: Kwaliteit. Ray Tracing is niet eens uit te schakelen haha. Dit is toch wat je wilt in een AAA exclusieve. De reden dat PlayStation mijn favoriete console is. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:30:
Het is zeker genieten geblazen! Mooi om te zien wat er mogelijk is wanneer een developer moeite doet voor een platform. Geen 30fps only, geen brakke HDR implementatie, geen lading aan bugs en meer van die ongein. Gewoon zoals het hoort: Kwaliteit. Ray Tracing is niet eens uit te schakelen haha. Dit is toch wat je wilt in een AAA exclusieve. De reden dat PlayStation mijn favoriete console is. :9
Eens! Heb recentelijk afscheid genomen van de XSX die hier al maanden stof stond te vangen, want al mijn ‘gaming hoogtepunten’ van de afgelopen maanden / jaren waren op PlayStation (Spider-Man, God of War, The Last of Us) - met een enkele uitzondering op pc. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:43:
[...]

Eens! Heb recentelijk afscheid genomen van de XSX die hier al maanden stof stond te vangen, want al mijn ‘gaming hoogtepunten’ van de afgelopen maanden / jaren waren op PlayStation (Spider-Man, God of War, The Last of Us) - met een enkele uitzondering op pc. :)
Ja same, die staat hier alleen nog in huis omdat soms als een third party game dan ok is en ik hem op day one voor 20 30 euro minder kan krijgen op Eneba dat ik hem daarvoor gebruik, maar verder..... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:30:
Precies wat je zegt, zonde dat dat niet vaker gebeurd.... ben heeeeel benieuwd waar NaughtyDog mee gaat komen wanneer ze eindelijk eens besluiten met remakes en dergelijke klaar te zijn, ook heel erg benieuwd naar de output van Suckerpunch... Hulde aan Insomniac wat een team zeg _/-\o_ god tier level.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:41

RBH

Hier gelukkig geen issues met installeren en vanavond eindelijk een uur kunnen spelen, wat een game weer zeg. :9~

Nog maar net voorbij de openingsscène, beetje rondvliegen en de combo’s leren ontdekken nu. Genieten gewoon. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Spiderman 1 toen een poosje gespeeld maar weer weggelegd, Miles Morales ook heel ff gespeeld en ook weer weggelegd.

Maar had toch weer zin om wat te slingeren en te knokken en wou dus eigenlijk Spiderman 2 kopen.

Voor de zekerheid Miles Morales ff opgestart om niet weer het risico te lopen er zo weer klaar mee te zijn maar damn wat ziet MM er mooi uit, paar missies gespeeld en zit ineens helemaal in het verhaal.

Ga eerst MM nou wel spelen en als ik nog niet SM moe ben dan komt deel 2 er ook, anders nog ff wachten maar spelen ga ik deze nu zeker.

Beetje of topic maar kun je qua Graphics MM een beetje vergelijken met Spiderman remastered?
Anders moet ik die misschien ook nog eens checken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:56
Sipio schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:33:
Spiderman 1 toen een poosje gespeeld maar weer weggelegd, Miles Morales ook heel ff gespeeld en ook weer weggelegd.

Maar had toch weer zin om wat te slingeren en te knokken en wou dus eigenlijk Spiderman 2 kopen.

Voor de zekerheid Miles Morales ff opgestart om niet weer het risico te lopen er zo weer klaar mee te zijn maar damn wat ziet MM er mooi uit, paar missies gespeeld en zit ineens helemaal in het verhaal.

Ga eerst MM nou wel spelen en als ik nog niet SM moe ben dan komt deel 2 er ook, anders nog ff wachten maar spelen ga ik deze nu zeker.

Beetje of topic maar kun je qua Graphics MM een beetje vergelijken met Spiderman remastered?
Anders moet ik die misschien ook nog eens checken.
Jawel hoor, allebei grafisch erg sterk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
SpeedyNick schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:44:
[...]

Ja vind de reactie van GameResource ook heel netjes :) dinsdag ga ik dan eindelijk ook kunnen gamen, even geduld nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:52
SpeedyNick schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:44:
[...]

Had zelf mazzel gelukkig, installatie ging hier moeiteloos vanaf disk. Maar wel heel lullig voor jou & vele anderen 👎
Zou hem zelf dan ook retour sturen & langs dichtstbijzijnde mediamarkt rijden of online kopen, dan maar wat extra kwijt. Maar ja, ik ben gevoelig voor FOMO 😂

Mijn eerste ervaringen na uurtje of 7 spelen zijn iig positief. Precies wat je verwacht van een vervolg game, wel aantal keren al goed dood gegaan.. ik wordt te oud voor al die knoppen combinaties 🤪
Grafisch weer top, en speelt gewoon lekker weg!
Haha ja dat heb ik ook ben meer van fan de battles in Spiderman 1, het zijn gewoon te veel knoppen combo's.
Maar goed ik had er vroeger al niks mee met Tekken enzo onthield ik het al tijd, ik wil gewoon een beetje kunnen rammen enzo en niet allemaal knoppen combo's onthouden.

Dus het spel staat bij mij na een aantal keer dood gaan in een steeg gevechtje op easy weer, waar ik spiderman 1 ook uiteindelijk op had staan.
Ik vind jammer dat je gezondheid zo moeilijk aanvult, je allemaal speciale aanvallen moet doen. om wat te verdienen om je gezondheid weer te kunnen aanvullen.
Dat dit niet automatisch langzaam healt balk weer aanvult, misschien dat dit nog komt als je Healt verbeterd in het menu geen idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 12:44

Rudios

Lost in space?

Ik vind de healthbar/aanvulling prima, moet ook uitdagend blijven!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Carlos0_0 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 08:23:
[...]

Haha ja dat heb ik ook ben meer van fan de battles in Spiderman 1, het zijn gewoon te veel knoppen combo's.
Maar goed ik had er vroeger al niks mee met Tekken enzo onthield ik het al tijd, ik wil gewoon een beetje kunnen rammen enzo en niet allemaal knoppen combo's onthouden.

Dus het spel staat bij mij na een aantal keer dood gaan in een steeg gevechtje op easy weer, waar ik spiderman 1 ook uiteindelijk op had staan.
Ik vind jammer dat je gezondheid zo moeilijk aanvult, je allemaal speciale aanvallen moet doen. om wat te verdienen om je gezondheid weer te kunnen aanvullen.
Dat dit niet automatisch langzaam healt balk weer aanvult, misschien dat dit nog komt als je Healt verbeterd in het menu geen idee.
Het is ook maar net hoe je een gevecht benaderd, zo had ik gisteren een gevecht met Kraven zijn Hunters wat ‘head on’ best overweldigend was (Vultures, snipers, RPG’s en brutes). Toen ik eenmaal voor de ‘stealth approach’ ging, lukte het mij wel om het gevecht te volbrengen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

[...]

Ik heb ook niets met teveel knopcombinaties en was bang dat het too much ging worden in deze game. Gelukkig worden de gadgets gedeeld onder de 2 characters, dat scheelt dus alweer. De max 4 abilities beginnen langzaam te wennen en je hebt keuze. Ik speel op aangeraden moeilijkheid en het is heel goed te doen. Op tijd dodgen onder de knie hebben is belangrijk.
Echte gekke combo’s zoals in bepaalde fighters heb ik altijd al verschrikkelijk gevonden. :P
Persoonlijk vind ik (meestal in games) stealth leuk en die nieuwe optie om een draad te spannen tussen 2 punten is een heerlijke toevoeging daarvoor.

Voor mij mag er ooit een Spider-Hitman uitkomen. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 13:23
Echt te lang geleden dat ik zo kon genieten van een game, heerlijk.

De vrijdagmiddag had ik vrij genomen en de post kwam tegelijk met mij aan thuis, Spidey installeren en vervolgens de hele dag gespeeld, ik kon vervolgens niet wachten om de boel weer aan te slingeren 😉 gisterochtend en weer gespeeld tot ik naar een gezellig feestje “moest” en terwijl de afbakbroodjes nu in de oven liggen staat de boel weer aan en weet ik wel waar de zondag aan kapot zal gaan….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shads
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-12-2023
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:38:
Helaas werkt de oplossing niet. Dat wordt ruilen
Idd goeie oplossing van GR, maar wel jammer dat alles zo moet verlopen met het spel. Bij dit soort spellen verwacht je niet dat het misgaat met de installatie.

Ik ga zelf straks denk ik nog even naar de media markt. Hoop dat je snel ook een goede disc vind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Cardwizard schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:34:
Echt te lang geleden dat ik zo kon genieten van een game, heerlijk.

De vrijdagmiddag had ik vrij genomen en de post kwam tegelijk met mij aan thuis, Spidey installeren en vervolgens de hele dag gespeeld, ik kon vervolgens niet wachten om de boel weer aan te slingeren 😉 gisterochtend en weer gespeeld tot ik naar een gezellig feestje “moest” en terwijl de afbakbroodjes nu in de oven liggen staat de boel weer aan en weet ik wel waar de zondag aan kapot zal gaan….
Hier is het wachten tot Jr. in bed ligt, dan kan ik weer los. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
[...]

Tja, ik begrijp je ergens wel, maar ergens ook weer niet. Ik hoop dat je begrijp dat je voor jezelf spreekt, en dat de gameplay systemen, en gameplay loops jammer zijn voor jou, maar dat dit net is wat veel gamers aantrekt in dit soort games.

Je kan er een verhalende game van maken waar je zo doorloopt. Insomniac kennende zijn er vast legio accessibility options. Maar anderszijds is het niet fundamenteel anders dan de risk-reward-skill gameplay systemen die in zoveel games zitten, net zoals mario.

Zoals health aanvullen in battle. Je wordt beloond als je af en toe de systemen gebruikt die de game je aanreikt. Het is ook een motivatie om wat dieper te gaan dan attacks spammen, want je krijgt iets terug als je bepaalde combo's of aanvallen gebruikt (health).

Voor elk wat wils dus. Het hoeft voor mij ook niet te moeilijk te zijn, anders haak ik ook af, maar absoluut ook niet te gemakkelijk want die gameplay loop is net wat me trekt.

En ja, soms ga je dood. Dat hoort ook bij gamen, toch? Als ik niet te vaak dood ga, en en de brawls grotendeels overleef (hoeft niet met 100% health te zijn, op het randje kan ook), ga ik er van uit dat ik op de juiste moeilijkheidsgraad zit. Zoniet, dan stapje naar beneden. Maar niet eerder. Dus niet bij de eerste keer dood al vloekend de moeilijkheidsgraad omlaag zetten.

Spiderman vergelijken met Tekken wat betreft combo's is ook onzin. Ik ben ontzettend slecht in fighters, omwille van die combo's, maar in een game als spiderman slijten ze bijna automatisch (na een paar uurtjes) in je muscle memory. Ze zijn ook helemaal niet moeilijk, en veranderen ook niet veel gedurende de game. Dezelfde combos blijven werken, ook al veranderen de achterliggende skills via de skill tree. Andere animaties voor dezelfde combo. Dus het valt wel mee met het aantal combo's uit het hoofd leren.

Ook zijn dat soort games heel erg gul met hun combos. Hoe dan ook, zelfs als je wat ramt, ga je onverhoopt wel wat combo's scoren, puur op goed geluk. Wie drukt nu niet 3x op dezelfde knop als 'ie attacks spamt, resultaat, een combo ;)

Ik leg het steeds als volgt uit, je moet in het begin even op de tanden bijten, en vooral jezelf rustig overgeven aan de 'flow'. En na een paar uurtjes ga je door de game zoals jij op de fiets door de stad gaat. Daar denk je ook niet meer over na. Je 'wordt' bijna spiderman, wat je 'denkt' kan je meteen invoeren op de controller en gebeurt op het scherm.

Focus in het begin enkel op dodgen/ontwijken en aanvallen. Dit is een flow. Ik vergelijk het met dansen, je moet reageren op de flow. Dat moet klikken, de rest komt vanzelf wel. Er zal inderdaad een punt zijn in de progressie (met de health bar) waar het allemaal even wat krap aanvoelt. Maar normaal gezien zal je door betere skill steeds meer afstand nemen van die progressie en meer 'overhouden'/meer marge hebben tov je stats.

Dat 'klikken' is dat stukje 'magie' die deze games hebben, en die me steeds weer in de game trekken. Daarom ben ik ook zo'n fan. Ik vermoed dat fans van Fromsoft dit ook hebben. Ook al is dat te hoog gegrepen voor mij, ik denk te begrijpen wat deze Dark Souls fan voelen. Net zoals ik met Spiderman heb, maar dan op een ander niveau. Dus ik begrijp het, en respecteer het. En accepteer dat het bij fromsoft niet voor mij is, en nooit zal zijn. :P

Het enige waar ik in het begin moeite mee had, is dat de dodge op een andere knop stond dan de batman games. Man, wat heb ik daar uren moeite mee gehad. Ik kwam met SM 1 net uit een periode dat ik vrij veel batman games had gespeeld. Nu heb ik al jaren geen batman game aangeraakt, en mocht rocksteady ooit nog eens een goede game maken >:) , zou ik vast weer moeite hebben om van Spiderman naar Batman te gaan.

Dat gezegd zijnde, kan je je een ps5 exclusive batman game inbeelden? Met dezelfde grafische truukjes? Insane asset streaming (door de stad gaan), zoveel detail, Ray tracing, animaties... My god, ik kan daar enkel van dromen. Rocksteady is op sterven na dood. Mijn hoop is gevestigd op de wolverine game. En batman zijn die pareltjes uit het verleden die we moeten koesteren.

Ik koop vrij veel games in de hoop dat ik ergens anders ook mee 'klik' zoals dit soort actie games, maar het gebeurt nooit. Ik denk dat ik stilletjes aan moet gaan besluiten dat dit 'mijn' genre is. Zal mij een mooi budget uitsparen ipv mezelf te 'forceren' in andere genres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Net weer begonnen aan de game en wat is het toch genieten. Vandaag zoveel mogelijk tijd in stoppen. >:) Dit gaat zoals de vorige SM games weer een van de weinige open-world games worden die ik wel (minimaal 1x) ga uitspelen.

Als ik 1 ding kan noemen wat mij wel soms stoort is de geforceerde inclusiviteit. Alsof iedere groepje mensen een generiek donker iemand en iemand met een aziatisch uiterlijk er tussen moet hebben. Kan ik niet zo goed tegen als het er dik op legt. Maar goed, als dat het enige is. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38

kaanmijo

Picobello B.V.

:D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIhUyfeKjbv5BWOOAmG6fkq5fLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PraXXO74suOW7jP60L03Jo7O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:44
Wauw, de fast travel in deze game is ook echt fast. :9~ :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Raem schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:47:
En zonde om te gebruiken toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:27
Cardwizard schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:40:
[...]

Hangt van de game af en als je zat open world games speelt dan is het wel een feature die welkom is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Raem schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:47:
Ja daar kwam ik ook achter vandaag, heel snel. Ook voor het eerst zo een platform gebruikt om te katapulteren. Geweldig die snelheid waar je dan mee door de stad vliegt.
Wel een vervelend idee dat de game relatief kort is. Ik had een Story van alleen al 30uur wel zien zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Yonix schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:32:
[...]

Het is ook maar net hoe je een gevecht benaderd, zo had ik gisteren een gevecht met Kraven zijn Hunters wat ‘head on’ best overweldigend was (Vultures, snipers, RPG’s en brutes). Toen ik eenmaal voor de ‘stealth approach’ ging, lukte het mij wel om het gevecht te volbrengen. :)
Ja ik heb ondertussen ook Stealth, en gaat al weer een stukje makkelijker.
Het gene waar voornamelijk moeite mee had waren de willekeurige vijanden op de grond, berovingen etc want die kom je regelmaat tegen dus dan ga ik ze weer doen.

In de tussentijd ook al Health 2 of 3 keer en fight kracht of hoe je ook noemt 2 of 3 keer verbeterd, dus gaat beetje beter ben al op 30% :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Cardwizard schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:40:
[...]

Het slingeren is weer fantastisch, dus waarschijnlijk ga ik het niet veel gebruiken nee. Maar het is wel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Anoniem: 1486766 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:11:
[...]

Ik heb ook niets met teveel knopcombinaties en was bang dat het too much ging worden in deze game. Gelukkig worden de gadgets gedeeld onder de 2 characters, dat scheelt dus alweer. De max 4 abilities beginnen langzaam te wennen en je hebt keuze. Ik speel op aangeraden moeilijkheid en het is heel goed te doen. Op tijd dodgen onder de knie hebben is belangrijk.
Echte gekke combo’s zoals in bepaalde fighters heb ik altijd al verschrikkelijk gevonden. :P
Persoonlijk vind ik (meestal in games) stealth leuk en die nieuwe optie om een draad te spannen tussen 2 punten is een heerlijke toevoeging daarvoor.

Voor mij mag er ooit een Spider-Hitman uitkomen. ;)
Ja het valt ook wel weer mee als je iets verder ben, gene waar ik moeite mee had waren die willekeurige vijanden op de grond.
Dus de straatgevechten etc die je regelmaat tegen komt, die wil dan toch even mee pakken. Maar ja je Health balk vult niet terug(Ja met special moves etc in gevechten).

Dat is enige wat ik jammer vind dat zo lastig is Health terug te krijgen, anders moet je door na echte missie.
In de tussen tijd Health al wat verbeterd, en de slaan kracht om zo effe te noemen ook dus gaat al een stuk beter(En de stealth is ook leuk :) )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Wat een game. :9

Edit: Maar even deze 2 screenshots in spoiler tag geplaatst na het bericht van @Raxious
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TcwEXZqOolSGxkMyivn8yFQ__Eg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZsdsrQsJfB35nUeJP2AQVwDH.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AwPfTZt7_Xm0Yar5wORgTUoS9_Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Nm8T1Pk7jiFBjcUKCWmCTMw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 22-10-2023 23:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
Inderdaad @Anoniem: 1486766

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rALfBbDS-LeJvuk-_Y9TdCZIpbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g6p6cWTMsYF6V2PfmFNdDKzF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y3ZGreLM7L8qh22QFi2Hso05rew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKWLG6UNCSt8hHUQPiJ8674o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Is wel een downgrade:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMvSShVyScmXPD2uiHnocrtIScY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0vEFkzlxAWtsD7349yUkijNQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Voor jou als blikjes liefhebber kan ik je geruststellen ik heb blikjes gezien die er veel beter uitzien. Denk dat het een lod bug is in vuilnisbakken, komt vast goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Anoniem: 1486766 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:00:
[...]

Ja daar kwam ik ook achter vandaag, heel snel. Ook voor het eerst zo een platform gebruikt om te katapulteren. Geweldig die snelheid waar je dan mee door de stad vliegt.
Wel een vervelend idee dat de game relatief kort is. Ik had een Story van alleen al 30uur wel zien zitten. :P
Kort vind ik m niet, ben al 20 uur in en pas 9 mains quests gedaan, lekker crimes doen, parts verzamelen de side content afwerken.

die 30u plat is mischien voor mensen die m rushen en op story mode spelen, Spectacular is het leukst.

[ Voor 8% gewijzigd door NightShadow22 op 22-10-2023 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

NightShadow22 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:35:
[...]

Kort vind ik m niet, ben al 20 uur in en pas 9 mains quests gedaan, lekker crimes doen, parts verzamelen de side content afwerken.

die 30u plat is mischien voor mensen die m rushen en op story mode spelen, Spectacular is het leukst.
Eventjes opgezocht hoe ver ik ben en zit net in Act 2. Minder ver dan gedacht. :) Howlongtobeat gaf een behoorlijke korte speeltijd aan maar daar zal ik dan dik boven komen. Ik doe ook veel side stuff en neem de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Anoniem: 1486766 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:53:
[...]

Eventjes opgezocht hoe ver ik ben en zit net in Act 2. Minder ver dan gedacht. :) Howlongtobeat gaf een behoorlijke korte speeltijd aan maar daar zal ik dan dik boven komen. Ik doe ook veel side stuff en neem de tijd.
Ja ik las het op IGN en idd ook op how long to beat en ben het er totaal niet mee eens net als jij.

er waren ook een stel artikelen over en maakte me ook zorgen, maar die how long to beat tijden gaan echt over een stel mensen die het gerushed hebben voor braggin rights.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
Ben nauwelijks bezig geweest met het verhaal, hele weekend zo goed als alleen maar sidequests gedaan en rondslingeren

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lKHj_Jnvb2GMLEJe20VHF4oZFGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0OzlLQzxhPM9KX15Rv9m1yeA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vA7bIGdFnyCDz3-jx2krzuiHq84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xA9ZndqH42bTE53HQO4H6LcQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s3uRyXLX_WIW6FoS7dhzk8w-wyA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6U3yL2OHWekS0vKxuc3rB4Y2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v7O_Yy_NwUuNSNUpjqpMS-hIQiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8msVGdRYS8fTKT8Z3u0u60et.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
Man, die missie met
spoiler:
Black Cat en Miles
was toch wel érg gaaf! :*)

Ik neem hier ook de tijd voor het spel en focus mij vooral op de spelwereld in zijn geheel, het heeft geen haast. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGjxHfvDvnoWCNpgIs_QEbK5I0E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rV8HwxEjK3JWzeuAkJuqkWfH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CS2cbsXEzjvy_P-FXnlcxPHKCGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S3RFH440uTNhRsdqklu1MNFC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kG3usZby8hTHtvqhDuraDBiKQM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yjyTQ4SCa2n2zLDy8xEBXA9q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kICk3eWTVwIf_SDmr_GQS4ErdMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Madmdp1Gelwcq24Yr7Z3R4fm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K48QRvU-5wgXJUA19_lsjVFquCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QzbVhrBRd9LvTiHtGeyEhH9B.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:18:
Man, die missie met
spoiler:
Black Cat en Miles
was toch wel érg gaaf! :*)

Ik neem hier ook de tijd voor het spel en focus mij vooral op de spelwereld in zijn geheel, het heeft geen haast. (y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Echt mega vette screenshots! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:47
vandaag eindelijk een werkend exemplaar weten te bemachtigen en een half uurtje kunnen spelen. Combat is weer even wennen maar speelt weer geweldig weg.

Wel jammer dat ik direct een aantal spoilers te zien kreeg hier in de screenshots :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-04 18:56
Zo! Miles Morales uitgespeeld. Morgen op naar deel twee. Zin in. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4acesNL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 00:44:
Zo! Miles Morales uitgespeeld. Morgen op naar deel twee. Zin in. 😊
Dat vind ik het minste deel van de 3. Je gaat genieten morgen. :)
Ik heb er ook alweer zin in, wat een game.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 23-10-2023 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dit lijkt mij echt een prachtig spel (Ik heb geen PS5), die screenshots zien er ook echt heel goed uit! Keep them coming people..

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2023 09:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
NightShadow22 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:35:
[...]

Viel mij ook al op dat het vrij snel gaat het verhaal, ik heb volgens de playstation app 10 uur gespeeld en was al op 30%.
Nu heb ik nog niet super veel side quest gedaan, gewoon eens iets als ik onderweg tegen kwam ofzo.
Waar precies ben in het spel geen idee kan ik niet zien, maar heb al met Venom gespeeld ondertussen ook. Ik ben gestopt gisteren volgens mij na Stay Positive als ik zo volgende missie lees Wings of my own heb ik die nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Volgens de PS app heb ik 2 uur gespeeld en zit ik op 2%. Lijkt mij prima als dit tot de 100% zo doorgaat. :9 Vind het swingen en de side missies voor nu nog veel te leuk om te doen. Gewoon uberhaupt een beetje de stad leren ontdekken en tussendoor werken aan de skills, combo's en uberhaupt alle vormen van swingen/travel onder de knie weer te krijgen. Op naar de 100 uur. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Carlos0_0 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:17:
[...]

Viel mij ook al op dat het vrij snel gaat het verhaal, ik heb volgens de playstation app 10 uur gespeeld en was al op 30%.
Nu heb ik nog niet super veel side quest gedaan, gewoon eens iets als ik onderweg tegen kwam ofzo.
Waar precies ben in het spel geen idee kan ik niet zien, maar heb al met Venom gespeeld ondertussen ook. Ik ben gestopt gisteren volgens mij na Stay Positive als ik zo volgende missie lees Wings of my own heb ik die nog niet gedaan.
Dat punt ben ik gisteren ook precies bij gestopt (stay positive). Heb wel meer side content gespeeld en een paar uur meer in de game zitten. volgens een mission list online zitten we dan op de helft maar dat wil natuurlijk niets zeggen over de duur daarvan. Mocht de rest ook zo lang gaan duren ben ik tevreden. Ik zie mij in de toekomst sowieso NG+ nog eens aanslingeren om het het hele avontuur opnieuw te beleven.

Hier en daar lees ik wat over bepaalde side content die saai zou zijn maar zo ervaar ik dat niet zo. De main story kan zo enorm veel spektakel brengen dat ik kan genieten van kleine (onbenullige) dingen tussendoor. Ook een stuk met een ander character spelen vind ik leuk voor de afwisseling.
Storen jullie je wel aan bepaalde side content?

Waar ik minder mee heb zijn van die dingen waar je zilver, brons of goud kunt halen zoals ook al in de eerste game zat. Ben ik (nog) goed genoeg voor en dan vind ik brons goed genoeg. :P Denk dat ik dat op het eind pas ga completen met alle skills op max.

Tussenstand voor mij: hele dikke 9 dat waarschijnlijk een 9.5 gaat worden uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:51:
[...]

Dat punt ben ik gisteren ook precies bij gestopt (stay positive). Heb wel meer side content gespeeld en een paar uur meer in de game zitten. volgens een mission list online zitten we dan op de helft maar dat wil natuurlijk niets zeggen over de duur daarvan. Mocht de rest ook zo lang gaan duren ben ik tevreden. Ik zie mij in de toekomst sowieso NG+ nog eens aanslingeren om het het hele avontuur opnieuw te beleven.

Hier en daar lees ik wat over bepaalde side content die saai zou zijn maar zo ervaar ik dat niet zo. De main story kan zo enorm veel spektakel brengen dat ik kan genieten van kleine (onbenullige) dingen tussendoor. Ook een stuk met een ander character spelen vind ik leuk voor de afwisseling.
Storen jullie je wel aan bepaalde side content?

Waar ik minder mee heb zijn van die dingen waar je zilver, brons of goud kunt halen zoals ook al in de eerste game zat. Ben ik (nog) goed genoeg voor en dan vind ik brons goed genoeg. :P Denk dat ik dat op het eind pas ga completen met alle skills op max.

Tussenstand voor mij: hele dikke 9 dat waarschijnlijk een 9.5 gaat worden uiteindelijk.
Ja ik vind ook niet erg side content wat minder spannend is, dat hoort er ook een beetje bij(en had deel 1 ook).
Dat maakt het ook een beetje luchtiger af en toe, en wat lekkerder speelbaar.

Ik ben zelf ook minder blij met die dingen zilver/goud of brons moet halen, had een gevecht waarin ik 20 vijanden moest verslaan wat niet lukte.
Of nou ja het had mij gaan lukken ma op de helft kwam erin eens gif in het spel, waardoor ik mij tijdens het spel moet healen extra(Waar gewoon al een beetje issue mee heb).
Dus ja de vaardigheden waren toen ook nog niet zo geweldig, dus heb na 3 keer proberen maar even opgegeven :).
Ik hoef ze ook zeker niet op goud te hebben brons is prima, ben ook geen trophy hunter ofzo dus dat scheelt :P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:38:
Dit lijkt mij echt een prachtig spel (Ik heb geen PS5), die screenshots zien er ook echt heel goed uit! Keep them coming people..
Serieuse vraag Dragon, maar waarom niet toch een keer een PS5 erbij?
Jij kunt altijd zo goed genieten van bijv Screenshots van een (PS) game.

Ook vaak in topics te vinden van PS games (toch?)

Volgens mij heb je al een keer zoiets gezegd over 2 consoles dat je dat niet wou of zo?

Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat er voor jou nog een hoop mooie games extra te spelen zijn op een PS5 d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sipio schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:27:
[...]

Serieuse vraag Dragon, maar waarom niet toch een keer een PS5 erbij?
Jij kunt altijd zo goed genieten van bijv Screenshots van een (PS) game.

Ook vaak in topics te vinden van PS games (toch?)

Volgens mij heb je al een keer zoiets gezegd over 2 consoles dat je dat niet wou of zo?

Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat er voor jou nog een hoop mooie games extra te spelen zijn op een PS5 d:)b
Die twijfel is ook wel eens door mijn hoofd gegaan, maar ik heb twee vrienden die er ook een hebben dus wie weet leen ik hun console wel een keer. Maar heb nu nog zoveel te spelen dat het gewoon zonde van de tijd is om er een te kopen of te lenen :D, je komt mij overal denk ik wel tegen want als een spel mij interessant lijkt maakt mij het niet uit op welk platform hij uitkomt en praat of lees ik er graag over mee :D. Dat er tegenwoordig al bijna standaard een fotomodus in spellen zit maakt het nog leuker om mee te lezen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Die twijfel is ook wel eens door mijn hoofd gegaan, maar ik heb twee vrienden die er ook een hebben dus wie weet leen ik hun console wel een keer. Maar heb nu nog zoveel te spelen dat het gewoon zonde van de tijd is om er een te kopen of te lenen :D, je komt mij overal denk ik wel tegen want als een spel mij interessant lijkt maakt mij het niet uit op welk platform hij uitkomt en praat of lees ik er graag over mee :D. Dat er tegenwoordig al bijna standaard een fotomodus in spellen zit maakt het nog leuker om mee te lezen _/-\o_
Ik zou ook al genoeg te spelen hebben zonder een ps5 in huis maar als gamer en liefhebber van het soort games dat Sony maakt, zou ik die games voor geen goud willen missen. Het is het neusje van de zalm op dat gebied. Ik zou Uncharted, TLOU, GoW of Spider-Man niet willen missen ongeacht hoe groot mijn backlog is.
Uiteraard wel waardering voor je keus en altijd leuk om je even te zien verschijnen in een topic. Dat je een hoop doet voor GoT dat is een ding wat zeker is. :)

En weer on-topic: wat een game! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:43:
[...]

Ik zou ook al genoeg te spelen hebben zonder een ps5 in huis maar als gamer en liefhebber van het soort games dat Sony maakt, zou ik die games voor geen goud willen missen. Het is het neusje van de zalm op dat gebied. Ik zou Uncharted, TLOU, GoW of Spider-Man niet willen missen ongeacht hoe groot mijn backlog is.
Uiteraard wel waardering voor je keus en altijd leuk om je even te zien verschijnen in een topic. Dat je een hoop doet voor GoT dat is een ding wat zeker is. :)

En weer on-topic: wat een game! :P
offtopic:
Haha ik ben het helemaal met je eens, mijn vriendin heeft het ook wel eens over GoW want die kwam beelden tegen via de Facebookshorts. Ik zou zelf ALS ik ooit een Playstation 5 in huis haal de volgende spellen willen spelen: GoW, Uncharted, Spiderman, Horizon, Days Gone en ik vergeet er waarschijnlijk nog wel een paar..

Dank je wel voor je compliment, dat waardeer ik ontzettend _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2023 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:47:
[...]

offtopic:
Haha ik ben het helemaal met je eens, mijn vriendin heeft het ook wel eens over GoW want die kwam beelden tegen via de Facebookshorts. Ik zou zelf ALS ik ooit een Playstation 5 in huis haal de volgende spellen willen spelen: GoW, Uncharted, Spiderman, Horizon, Days Gone en ik vergeet er waarschijnlijk nog wel een paar..

Dank je wel voor je compliment, dat waardeer ik ontzettend _/-\o_
Ik zou gewoon indien je een xbox heb die verkopen, en een ps5 er voor terug kopen.
Je kan het zelfde spelen + meer gave excluses, dat 1ne spelletje Halo of Forza kan dan op een steamdeck of pc ook wel :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:33:
[...]

Ik zou gewoon indien je een xbox heb die verkopen, en een ps5 er voor terug kopen.
Je kan het zelfde spelen + meer gave excluses, dat 1ne spelletje Halo of Forza kan dan op een steamdeck of pc ook wel :P.
offtopic:
Zonder een discussie te willen starten kan ik alleen maar zeggen dat ik het niet eens ben met wat je zegt, ik heb namelijk nu voor €120 3 jaar lang GamePass Ultimate en kan veel spellen hierdoor spelen. Dat zie ik bij PS5 niet gebeuren sorry! Maar als extra console erbij is het misschien ooit in de verre toekomst wanneer ik geen spellen meer te spelen heb nog wel als een mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Carlos0_0 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:17:
[...]

Ja als je je alleen op het verhaal zou richten , zou, het idd best kort kunnen zijn.

Ik doe echt alle side content en veel crimes erbij en zit alweer op 25 uur en nog niet op de helft van de story.

Overigens ook leuk om alle skills , gadgets etc vrij te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Deze offtopic discussie hoeft hier niet gevoerd te worden.

[ Voor 84% gewijzigd door Bart ® op 23-10-2023 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-04 13:24
Geweldige game tot nu toe, love it!
Ik heb alleen geen Pre-order code ontvangen, ik heb besteld bij Amazon.nl.
Amazon gecontacteerd, maar die zeggen neem maar contact op met Sony wij kunnen niets inhoudelijks met game content.... beetje kort door de bocht lijkt mij maar goed doe maar braaf wat er gevraagd wordt.
Bij Sony de chat gestart maar wordt gezegd bel maar, hang nu al 20 minuten in de wacht, ben benieuwd of ze wat voor mij kunnen doen...
Buurman die bij Bol.com heeft besteld die kreeg van bol.com een code gemaild die je in kan vullen op de playstationstore.
Zijn er mede tweakers die ook bij amazon besteld hebben en wel een code hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:24
Hier ook bij amazon.nl niks ontvangen. Maar geen zin om moeite te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nietdatikweet op 23-10-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-04 12:49
carnage6 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:40:
Geweldige game tot nu toe, love it!
Ik heb alleen geen Pre-order code ontvangen, ik heb besteld bij Amazon.nl.
Amazon gecontacteerd, maar die zeggen neem maar contact op met Sony wij kunnen niets inhoudelijks met game content.... beetje kort door de bocht lijkt mij maar goed doe maar braaf wat er gevraagd wordt.
Bij Sony de chat gestart maar wordt gezegd bel maar, hang nu al 20 minuten in de wacht, ben benieuwd of ze wat voor mij kunnen doen...
Buurman die bij Bol.com heeft besteld die kreeg van bol.com een code gemaild die je in kan vullen op de playstationstore.
Zijn er mede tweakers die ook bij amazon besteld hebben en wel een code hebben ontvangen?
Ik heb de game fysiek besteld bij Amazon, en deze heb ik vrijdagavond ontvangen van Amazon.
Sinds wanneer werkt amazon met digitale codes?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Buizerd__NL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:53:
[...]

Ik heb de game fysiek besteld bij Amazon, en deze heb ik vrijdagavond ontvangen van Amazon.
Code voor wat extra items en skillpoints als je een pre-order had geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:56
Ben nog even bezig met Miles Morales, maar vraag me af of je ook gewoon in de attracties kunt in dat themepark ná de missie, dus in freeroam.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5PDgrG6eT5O3ky4aRRYdxVp--U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ad9uJT8LhxctMMuVDahGb1w.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oeyCWwmgzc6uERIEw0tE9bIS2LM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ahSXYo58Gt48r6r3CLxoLlIL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 23-10-2023 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:07:
[...]

offtopic:
Zonder een discussie te willen starten kan ik alleen maar zeggen dat ik het niet eens ben met wat je zegt, ik heb namelijk nu voor €120 3 jaar lang GamePass Ultimate en kan veel spellen hierdoor spelen. Dat zie ik bij PS5 niet gebeuren sorry! Maar als extra console erbij is het misschien ooit in de verre toekomst wanneer ik geen spellen meer te spelen heb nog wel als een mogelijkheid
Dat is dan wel weer wel zo dit scheelt wellicht weer geld, en je hoeft idd niet direct een ps5 te kopen.
Wellicht paar jaartjes wachten, en dat je hem goedkoop op de kop kan tikken met veel afgeprijsde spellen dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
NightShadow22 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:09:
[...]

Ja als je je alleen op het verhaal zou richten , zou, het idd best kort kunnen zijn.

Ik doe echt alle side content en veel crimes erbij en zit alweer op 25 uur en nog niet op de helft van de story.

Overigens ook leuk om alle skills , gadgets etc vrij te spelen.
Ja ik doe ook wel de side dingen maar niet constant, doe dat over algemeen na de story mode altijd.
Ik pak wel eens wat dingen enzo mee, maar is niet dat ik paar uur alleen maar side content doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Buizerd__NL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:53:
[...]

Probleem is met deze grote shops heb je wel bij amazon besteld, of bij een bol.com uiteindelijk.
Zij hebben ook shops in shops dus dat je niet bij hun besteld, er zijn genoeg aanbieders die via bol of amazon ook hun producten verkopen(Hier moet je altijd goed op letten).

Het kan best zijn dat het dus een andere site was die adverteerde via amazon, en dat die alleen digitale releases verkoopt.
Daarom ben ik sowieso niet zo happig op altijd de goedkoopste te kiezen als dat amazon of bol is, maar dan een andere te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:03
flugelisoke schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:59:
Ben nog even bezig met Miles Morales, maar vraag me af of je ook gewoon in de attracties kunt in dat themepark ná de missie, dus in freeroam.
nee ik denk het niet, ben eens langs geweest maar ben niet de mogelijkheid tegengekomen om in de attracties te stappen
spoiler:
De achtbaan is sowieso niet beschikbaar nadat die vernield is door Kraven

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e4Te2CXu2VFWHngXRqMZ00gwnWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/POkwGMQbiX7TOxYu5V3t5ZFk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Goed nieuws! Zo blijft het de moeite waard om met dit soort toptitels te komen. Ik ben dan ook voorstander van hun aanpak waarbij deze games niet meteen in Plus worden gestopt, kan me niet voorstellen dat we dan dezelfde kwaliteit zouden krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54
Dit voegt niets toe aan dit topic (of eigenlijk helemaal nergens op T.net). Graag achterwege laten.

[ Voor 109% gewijzigd door Bart ® op 23-10-2023 22:05 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Dit voegt niets toe aan dit topic (of eigenlijk helemaal nergens op T.net). Graag achterwege laten.

[ Voor 115% gewijzigd door Bart ® op 23-10-2023 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:54
Ziet er echt gestoord goed uit zeg! Deel 1 en Miles Morales heb ik beide niet uitgespeeld, omdat ik het allemaal niet boeiend genoeg vond. Ik mag deze game van mezelf daarom niet kopen, maar al die screenshots maken het niet makkelijker :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-04 16:17
Hulleman schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:17:
Ziet er echt gestoord goed uit zeg! Deel 1 en Miles Morales heb ik beide niet uitgespeeld, omdat ik het allemaal niet boeiend genoeg vond. Ik mag deze game van mezelf daarom niet kopen, maar al die screenshots maken het niet makkelijker :P
Wees gerust...als je deel 1 en MM niet heel boeiend vond ga jij deze ook niet boeiend vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hulleman schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:17:
Ik had hetzelfde met deel 1 en MM maar was toch nieuwsgierig naar deel 2.

Toch eerst MM weer eens geïnstalleerd en was behoorlijk onder de indruk van de gfx, en vanmiddag MM daadwerkelijk uitgespeeld.

Ik denk dat deel 2 hier toch gaat komen binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe doe je snelreizen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Een wijk tot het tweede ‘bolletje’ completen en dan unlock je fast travel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:27
heb nog een aantal locks betreft side stuff, over bepaalde regio's neem aan dat je dat allemaal unlocked door story progression?

Gezien ik daar meer op wil concentreren, en niet te snel door de game heen wil. Heb er nu bijna 12 uur inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Psyonara schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:06:
heb nog een aantal locks betreft side stuff, over bepaalde regio's neem aan dat je dat allemaal unlocked door story progression?

Gezien ik daar meer op wil concentreren, en niet te snel door de game heen wil. Heb er nu bijna 12 uur inzitten.
Ja door progression idd, maar sommige activities unlocken er bv 2 van en de rest moet je wel zelf naar op zoek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Nog eentje hoor. :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1MYTuv90xUhsYlo-v5Fbc2G4r8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYpPSp1et92s34Vl4xKkTJR6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Bond, Peter Bond

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyyVwUaYMQ5qTPev-KxSb6KQLeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/acdsUBp7YUYntC2gO9yQtjN9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:03
vanmiddag de game uitgespeeld en wow, wat een einde. Voor de rest van de dag bezig geweest met nog wat side missies en collectibles wat maakt dat ik er bijna door ben.
Ik vind het oprecht spijtig dat het tot een einde komt, de game had gerust nog 5 uurtjes langer mogen zijn.
Dat zou zeker mogen in de vorm van side missies, die zijn heerlijk om te spelen en geven ook echt het gevoel dat je bezig bent met iets nuttig.

De dag dat ze NG+ uitbrengen speel ik het direct opnieuw, ik ga de game daarom zelfs niet verwijderen!

hier zijn nog enkele screens (de foto mode is zo verslavend)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RF-q1HgItqX4tNjkFUnyvrH0WiU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EVNVtFNbEklEdZ06bdwaneek.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mw1dX3Ao1S7OB6Lzdggsova9XTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iuP2kHRbdynnceGXX76TKi1o.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-9rGJxO8XFe2spwerWRPkAqTpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOfqSw9n92Fvjil8nESREurI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zw_ZzvQ9dkxzr7GvNPnoXiK-kxE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAvZ1P5GH9KC15tImEQW46vo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6pggxnArwaf4GisU-AAeBKUpIQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HPjzTtPv16aNuOyb1Qw66NTP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond de missie gedaan waar
spoiler:
voor het eerst een ‘team up’ met Harry hebt.
Wat fricking gaaf was dat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:33
Yonix schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 21:27:
Vanavond de missie gedaan waar
spoiler:
.
Wat fricking gaaf was dat! :D
Pfff, je spoiler tag werkt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Eindelijk kunnen beginnen aan Spiderman 2, damn wat was de opening scene ontzettend tof in elkaar gezet. Ik ben zo benieuwd naar de rest van de game, dit spel smaakt zeker naar meer. :P

De game heeft mijn verwachtingen wel al verbaasd, en dat is een goed tekenen want ik vind het echt knap hoe 2 spidermans zo goed kunnen samen werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38

kaanmijo

Picobello B.V.

Deze game blijft maar grafische pracht op m’n scherm toveren, ongekend!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eyFs0IVIehywIHgUjyedeRrRcb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/62ZpZG1anDxHUiWyu3jKB52h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9sOkNECndKUkOGd2TgzQDu3CZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DReBWp03mlQD4br41TqQ53VT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik kom volgens mij al erg dicht richting het einde, zoooo jammer…….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RXwWI1DnvlNg8hKkPPsTkQ3yYBE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DsgurEoMBysPH0nK29TM1oKG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:15

Dennis1812

Amateur prutser

Vandaag pas opgehaald bij game mania uiteindelijk.
Seal was open, ze hebben alle games getest daar door die installatie problemen die genoemd zijn.

Het moet je baan maar zijn, alle games testen door te installeren.
Maargoed, ik ben dus ook begonnen!
Pre order voordeel code had ik netjes ontvangen van game mania

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dennis1812 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:20:
Vandaag pas opgehaald bij game mania uiteindelijk.
Seal was open, ze hebben alle games getest daar door die installatie problemen die genoemd zijn.
Het hangt toch niet van de disc af lijkt mij? Alle schijfjes zijn gelijk qua inhoud.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:15

Dennis1812

Amateur prutser

Chaoss schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:56:
[...]

Het hangt toch niet van de disc af lijkt mij? Alle schijfjes zijn gelijk qua inhoud.
Aldus de game mania zat de fout in de helft van de schijfjes.

Ik heb van dat specifieke weinig verstand. Maar zoals ik hier een paar paginas teruglees leek het wel in de schijfjes te zitten.
Geen idee exact, ik geloof ze daar ook gewoon als ze dit vertellen. Verder zat de game erin, onbeschadigd en volledig functioneel. Ik hecht weinig waarde aan zelf de seal eraf halen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0xmPybrdrsNiaSFeIOsN-82-A7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78DHxveJuNLjdCWFPZGFya9Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Raem op 24-10-2023 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-04 17:21
Chaoss schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:56:
[...]

Schijnt een batch te zijn met krassen op de disc.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:51
Top game!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bkDsZT46OL22rFDmL_-_J4C3Ns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eYmh9PR1TGf9seEUtofhRtjr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
AppleFan2007 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:07:
vanmiddag de game uitgespeeld en wow, wat een einde. Voor de rest van de dag bezig geweest met nog wat side missies en collectibles wat maakt dat ik er bijna door ben.
Ik vind het oprecht spijtig dat het tot een einde komt, de game had gerust nog 5 uurtjes langer mogen zijn.
Dat zou zeker mogen in de vorm van side missies, die zijn heerlijk om te spelen en geven ook echt het gevoel dat je bezig bent met iets nuttig.

De dag dat ze NG+ uitbrengen speel ik het direct opnieuw, ik ga de game daarom zelfs niet verwijderen!

hier zijn nog enkele screens (de foto mode is zo verslavend)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat ziet dit spel er toch gruwelijk uit! :9~ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Is die moeilijk om platium te behalen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-04 14:49