Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 14:39
Enjoy! jij hebt hem gebruikt?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40
Tim01 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:30:
[...]

Wees gerust...als je deel 1 en MM niet heel boeiend vond ga jij deze ook niet boeiend vinden ;)
Nee, eens. Ik wacht wel tot ie een keer in PS+ Extra komt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-09 19:44
Zou mij benieuwen of dit deel net zo leek als als deel 1 en MM
Krijg hem donderdag binnen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Toch maar gekocht nu ik Miles Morales heb uitgespeeld.

Ik was nog niet echt uitgeslingerd :P

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:49
Buizerd__NL schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:14:
[...]

Is die moeilijk om platium te behalen?
Nee, ligt er wel aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt natuurlijk maar deze valt voor mij onder makkelijke platinum game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:07
DM89 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:15:
[...]

Nee, ligt er wel aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt natuurlijk maar deze valt voor mij onder makkelijke platinum game.
Moeilijkheids graad is vaak niet meer van toepassing bij Sony games in ieder geval geen idee hoe het zit met andere 3rd party titels e.d..

Daarnaast de muziek ambience geeft me geregeld Spider-verse Vibes en misschien ook wat Guardians of the Galaxy.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie al dat de game mooi is? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23C5T69iNBGztMuoIF9UTe7y_S0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tBBvBvyQFpRYf9EGQDhf2syP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

DF interview/ deep dive:

[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 24-10-2023 21:36 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Vind je dat niet enorm zonde dat je zo snel al klaar bent, het spel is net uit en jij heb het al in 3 a 4 dagen klaar ?.
Ik ben blij dat ik pas op 30% ben en vind dat eigenlijk al veel, ik heb maar 10 uur gespeeld sinds zaterdag(Alleenzaterdag en zondag even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:24
Het is van wat ik lees niet perse een lange game om platinum te halen toch? Dat kan in een weekendje lekker doorspelen wel lukken. Ideaal voor een game als deze imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Carlos0_0 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 06:58:
[...]

Vind je dat niet enorm zonde dat je zo snel al klaar bent, het spel is net uit en jij heb het al in 3 a 4 dagen klaar ?.
Ik ben blij dat ik pas op 30% ben en vind dat eigenlijk al veel, ik heb maar 10 uur gespeeld sinds zaterdag(Alleenzaterdag en zondag even).
Nee, zat er goed in en dan dan ik door😜 en had er nu ook de tijd voor.
Timothy3000 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:31:
Het is van wat ik lees niet perse een lange game om platinum te halen toch? Dat kan in een weekendje lekker doorspelen wel lukken. Ideaal voor een game als deze imo.
Ik heb er net geen 30 uur over gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Carlos0_0 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 06:58:
[...]

Want? Ga je ook enkel naar de bios als de film vijf uur lang is? Of zit je 70 euro te delen door x minuten om zo aan een aantal euro/minuut te komen die voor jou acceptabel is.

Elke game heeft een natuurlijke flow en pacing, zoals de makers het bedoeld hebben.

Ik heb liever een 25-30 uur durende compacte, krachtige, mooie ervaring dan een oneindig slugfest zoals een assassins creed game. Ik vond Spiderman 1 zelfs op het randje net iets te lang, al heb ik daar ook de platinum gehaald toen ik de game later eens oppakte om 'm af te werken.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een game heb uitgespeeld, behalve SP1 en MM. Als volwassene is een moderne game ontmoedigend, er komt gewoon geen eind meer aan!

Een dagje pretpark kost al gauw 50 euro, dus ik heb geen idee waarom 70 euro voor 3, 4 dagen dik gameplezier steeds zo'n ramp is. Waren meer games maar wat korter. Het zou de kwaliteit en de ervaring zeker goed doen.

En dan nog, ben je verplicht om 'm na 3 of 4 dagen te verwijderen van de PS? Nooit meer aan te raken? Dit is een prima game om af en toe nog eens wat te slingeren als je daar zin in hebt. Beetje brawlen op straat... Een paar missies of hide-outs herspelen. Een recordje scherper te zetten op de challenges... Misschien (bijna zeker) komt er wel wat DLC.

Ik herinner me alvast dat ik SP1 toch minstens 5 -6 maand op de PS had staan en het af en toe wel terug oppakte.

Ik heb nu jammer genoeg geen tijd om rustig van deze game te genieten. Ik houd 'm voor eindejaar. Maar ik kijk er alvast naar uit _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:02

Dennis1812

Amateur prutser

Ik vind het vooral knap dat je die tijd hebt om hem in 3 dagen uit te spelen.

Met Hogwarts legacy ben ik nog steeds niet klaar.
Spiderman zal ook zeker enkele maanden zijn.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-09 19:55
Amos_x schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:36:
[...]

Want? Ga je ook enkel naar de bios als de film vijf uur lang is? Of zit je 70 euro te delen door x minuten om zo aan een aantal euro/minuut te komen die voor jou acceptabel is.

Elke game heeft een natuurlijke flow en pacing, zoals de makers het bedoeld hebben.

Ik heb liever een 25-30 uur durende compacte, krachtige, mooie ervaring dan een oneindig slugfest zoals een assassins creed game. Ik vond Spiderman 1 zelfs op het randje net iets te lang, al heb ik daar ook de platinum gehaald toen ik de game later eens oppakte om 'm af te werken.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een game heb uitgespeeld, behalve SP1 en MM. Als volwassene is een moderne game ontmoedigend, er komt gewoon geen eind meer aan!

Een dagje pretpark kost al gauw 50 euro, dus ik heb geen idee waarom 70 euro voor 3, 4 dagen dik gameplezier steeds zo'n ramp is. Waren meer games maar wat korter. Het zou de kwaliteit en de ervaring zeker goed doen.

En dan nog, ben je verplicht om 'm na 3 of 4 dagen te verwijderen van de PS? Nooit meer aan te raken? Dit is een prima game om af en toe nog eens wat te slingeren als je daar zin in hebt. Beetje brawlen op straat... Een paar missies of hide-outs herspelen. Een recordje scherper te zetten op de challenges... Misschien (bijna zeker) komt er wel wat DLC.

Ik herinner me alvast dat ik SP1 toch minstens 5 -6 maand op de PS had staan en het af en toe wel terug oppakte.

Ik heb nu jammer genoeg geen tijd om rustig van deze game te genieten. Ik houd 'm voor eindejaar. Maar ik kijk er alvast naar uit _/-\o_
De sleur van assassin's creed herken ik haha, maar goed je moet toch alles doen om de platinum throphy te halen.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Geraedus schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:47:
[...]

De sleur van assassin's creed herken ik haha, maar goed je moet toch alles doen om de platinum throphy te halen.
Ooit eens black flag begonnen. Inderdaad een van de beste uit die serie, wat een 'inleving'. Tien, vijtien uur bezig. Gaat opeens heel die map open en zag ik dat ik pas 3 eilandjes van de 600 of zo had gedaan, in een hoekje van de map (herinner me niet precies meer wanneer ik vaststelde dat de map HUGE was) en heb de game meteen weggelegd. Ontgoocheld, want dat kan ik niet maken. Ik ben geen student met eindeloze zeeën van nietszeggende tijd om uren en uren en dagen en weken hetzelfde te doen in een dom spelletje.

Daar zijn uncharted ook mijn favoriete games. Die kan ik tenminste uitspelen.

25-30 uur is echt de max, de bovengrens. Hoeft niet meer te zijn. Zorg dan voor wat replayability om af en toe eens terug te komen, en dan heb je voor mij een goede game te pakken.

Ik heb batman arkham city ook nog geïnstalleerd staan. Ook al lang uitgespeeld, gewoon om af en toe een rondje te vliegen, en dat gevoel terug op te roepen. Beetje thugs in elkaar slaan, en uit. Fijn momentje in je favoriete games. Prima zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het valt me anders wel op dat je genoeg tijd hebt om hele lange teksten te typen hier, doe je dit via je telefoon of laptop? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Dennis1812 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:38:

🤷‍♂️ Spider-Man 2 en enkele maanden vind ik dan weer knap 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn gevoel zit ik inmiddels al best lang in de game en ben nog steeds niet klaar met de main story. Een hoop side stuff gedaan en dat scheelt een berg. Denk dat de duur van de game prima is uiteindelijk. In de toekomst nog eens NG+ en dan alleen de story doorlopen gaat vast gebeuren. Ook hier zal de game op de SSD blijven staan net zoals Spider-Man 1 er nog steeds op staat al zal die er wel er af gaan nu.
Zit nu wel op een punt dat ik me meer focus op de main story omdat het niet goed voelt om 'onbelangrijke' side content te doen. Wil niets spoilen verder. ;)

Goede video van DF in @Chaoss zijn post. Mooi om te horen hoe goed die lui zijn in wat ze doen. Al heel lang bezig mogen zijn met de PS5 hardware draagt ook bij aan het resultaat van Insomniac. Het is natuurlijk een Sony partij maar alsnog fijn om te horen wat de PS5 kan wanneer er moeite in wordt gestopt. Kraken compressie blijft ook interessant.

Kan niet wachten op Wolverine. :P

@Amos_x Uncharted en TLOU zijn mijn top 2 titels. :9

@G_Dragon Stealth is leuk in deze game! :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IjFxBjOA1y2l9n0W5HwL6jRAKho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j1abp8QOXrDpoOIXJMvM7SHt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2023 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:43

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@Verwijderd Thanks voor de tag, oh wauw dat ziet er echt gruwelijk uit! Wat ben ik elke keer weer blij met die prachtige foto's die hier gepost worden _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:33:
@Amos_x Uncharted en TLOU zijn mijn top 2 titels. :9

@G_Dragon Stealth is leuk in deze game! :P
[Afbeelding]
De nieuwe optie om weblines te maken maakt stealth spelen wel een stuk makkelijker (en leuker) dan in de vorige spiderman. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:54:
[...]

De nieuwe optie om weblines te maken maakt stealth spelen wel een stuk makkelijker (en leuker) dan in de vorige spiderman. :)
Stiekem voor mij de beste toevoeging van alle abilities. :P Echt zoiets dat nu het er eenmaal is je niet kunt voorstellen dat het er niet eerder in zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:49

s0kkie

Cowabunga

Wat een toffe game, zit er nu 9 uurtjes in en nog steeds krijg je nieuwe dingen of doe je missies net even op een andere manier waardoor de missies veel gevarieerder lijken dan in deel 1 of MM.
Wel veel bugs maar dat beinvloed verder niet hoe super uitgebreid en tof deze game is _/-\o_

Voor mij al GOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:12:
Wat een toffe game, zit er nu 9 uurtjes in en nog steeds krijg je nieuwe dingen of doe je missies net even op een andere manier waardoor de missies veel gevarieerder lijken dan in deel 1 of MM.
Wel veel bugs maar dat beinvloed verder niet hoe super uitgebreid en tof deze game is _/-\o_

Voor mij al GOTY.
Ik hoorde het al eerder over bugs maar ik kom er helemaal geen tegen. :?
Vraag me af waar het aan kan liggen. Heb je een SSD ingebouwd? Disc versie van de game? Benieuwd wat het zou kunnen zijn.
Digital hier op de SSD waar de PS5 mee komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2023 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nog niet echt bugs tegen gekomen, moest 1x een checkpoint restarten en thats it. En misschien 1 visuele glitch wat ook gelijk weer instant over is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Tot nu toe een paar bugs tegen gekomen. Ondertiteling wat voor liep met wat er gezegd werd, driehoek prompt die soms ontbreekt (op driehoekje drukken werkt wel gewoon) en 1x een aantal vijanden die ik verslagen had die rechtop bleven staan.

Verder 1x een vastloper gehad (error code), en zelfs 1x dat het hele OS van de PS5 vastliep terwijl de game in de achtergrond nog draaide. Moest de stroomkabel eruit halen, want kon verder niks meer. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:23:
[...]

Ik hoorde het al eerder over bugs maar ik kom er helemaal geen tegen. :?
Vraag me af waar het aan kan liggen. Heb je een SSD ingebouwd? Disc versie van de game? Benieuwd wat het zou kunnen zijn.
Digital hier op de SSD waar de PS5 mee komt.
Yes normale ssd van de PS5 en de game gedownload.
Net zoals @Raem verkeerd lopende subtitles, maar ook tweemaal vijanden vast achter een muur waardoor ik niet verder kon en checkpoint moest restarten, suits dat het ene moment beschadigd zijn en de volgende camera shot in een cutscene gelijk er na weer normaal zijn.
En verder op internet van andere spelers ook verschillende dingen gezien (de speler is een witte kubus, Miles dat salto’s blijft maken zonder te stoppen en zo de lucht in vliegt).

Zal vast wel snel een patch voor uitkomen, het zijn kleine bugs wat het zeker niet gelijk een slechte game maakt, het blijft een meesterwerk van Insomniac 8)

Voorbeeld:

[ Voor 5% gewijzigd door s0kkie op 25-10-2023 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
The Insta Fast Travel is geniaal:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:39:
[...]

Net zoals @Raem verkeerd lopende subtitles, maar ook tweemaal vijanden vast achter een muur waardoor ik niet verder kon en checkpoint moest restarten, suits dat het ene moment beschadigd zijn en de volgende camera shot in een cutscene gelijk er na weer normaal zijn.
En verder op internet van andere spelers ook verschillende dingen gezien (de speler is een witte kubus, Miles dat salto’s blijft maken zonder te stoppen en zo de lucht in vliegt).

Zal vast wel snel een patch voor uitkomen, het zijn kleine bugs wat het zeker niet gelijk een slechte game maakt, het blijft een meesterwerk van Insomniac 8)

Voorbeeld:
[YouTube: Marvel's Spider-Man 2 CUBE GLITCH]
Nu jij (en @Raem) het zegt, ondertiteling een paar keer een misser gehad. Verder niets wat ik mij kan herinneren. :)
Video die gisteren is gepost hier van DF is een aanrader als je rustig wilt genieten van wat de game op je scherm tovert. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
s0kkie schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:39:
[...]

Voorbeeld:
[YouTube: Marvel's Spider-Man 2 CUBE GLITCH]
Heb ook wat last van kleine bugs. Npcs die de t pose aannemen of naast een bank gaan zitten in de lucht. 1x was ik zelf op een bankje gaan zitten en kon vervolgens niet meer opstaan. Moest laatste save opnieuw laden. Gelukkig niets game breaking. Game staat bij mij overigens op de extra interne ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Niemand last van dat UI elementen in beeld blijven staan? Bij mij al een aantal keer dat bijv. als je in de lucht van die trucjes doet dit dan in beeld blijft staan tot je een volgende cutscene hebt of je save reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Dennis1812 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:38:

Ja dat ook nog eens inderdaad, ik heb Hogwarts wel uit maar niet platinum ofzo.
Dat doe ik al sowieso nooit ben geen trophies hunter, maar heb 4 maanden gedaan over de story en Side missies te halen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Vanavond het zwarte pak bemachtigd, man wat gaaf! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oBfLdWa7kn1mSH1BwsVFDT7F9uQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1B0GbLpPti2iisIINufVGM4S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 13:03

Rudios

Lost in space?

Yonix schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:39:
Vanavond het zwarte pak bemachtigd, man wat gaaf! :D

[Afbeelding]
Typisch dat de reflectie het normale pak is. :?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Rudios schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:42:
[...]

Scherp!, Vaag idd! zo zitten er wel meerdere kleine schoonheidsfoutjes in maar alsnog meer polished dan de rest van de halfdoorbakken games die half af worden geleverd op release.

Maar slordig is het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben onlangs op PS5 begonnen aan Miles Morales. En die vind ik ook overwacht erg leuk. Kan dus niet wachten om met deze game te beginnen!

Als je eenmaal dat swingen door hebt is het erg leuk om te doen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 25-10-2023 21:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:17
Rudios schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:42:
[...]

Tsss…. Glas die de weerspiegeling van je ware zelf onthult, beetje creatief denken soms

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
Cardwizard schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:03:
[...]

Tsss…. Glas die de weerspiegeling van je ware zelf onthult, beetje creatief denken soms
Klopt, het is dan ook een bewerkte screenshot en tevens een verwijzing naar Spider-Man 3:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5I5kUAr7y76eFhqWusEBOT4Cg4w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eNxmwBpAQkGtweiaIMuIWXBX.webp?f=user_large

@Rudios & @NightShadow22

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/foUzIkvOQT3JceoS-zIX7Xtkz8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/msgeNFrvrJ5QMtEa5yCfSIOK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gp5IAN-Ryv-W4rzcN-zR-KybKKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEHEsQozTksRFDZbHMEr9yAv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSVfWb4flt9KUdKnbAUffrSUz4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7QIl0WikNRhYSeNCxg8y35o8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLKWGnxOgE-NfySaiAMfDaDIwGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7QDDulu81LcptXBB5EcYepAG.jpg?f=fotoalbum_large

Blijf me nog steeds verbazen over hoe mooi dit spel is. :9~

[ Voor 31% gewijzigd door Raem op 26-10-2023 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Yonix schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:55:
[...]

Klopt, het is dan ook een bewerkte screenshot en tevens een verwijzing naar Spider-Man 3:

[Afbeelding]

@Rudios & @NightShadow22
Spider-man 3 confirmed 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
[...]

Tuurlijk het is voor iedereen verschillend, maar ik vind zelf gewoon zonde 70 euro gelijk 1ste weekend al gespeeld is.
Kijk ik hoef er ok geen half jaar perse over te doen ofzo, maar uiteindelijk blijft het wel veel geld vind ik voor een spel. en dan direct na 3 dagen of 4 klaar te zijn wel zijn.

Het is ook dat ik weinig speel en ik totaal geen enkel spel heb liggen wat ik nog wil spelen, dus heb geen banklog aan games.
Ik speel geen Becht, race, sport etc spellen al, echt alleen story games dus aanbod is al beperkt.

Dan had ik vorige week Spiderman 70 euro kunnen spelen, en dit weekend Mario al weer voor 50 euro op de switch kunnen kopen.
Ik heb het geld allemaal wel maar ik hoef er toch niet zo door heen te jagen, er is geen haast van het spel moet snel uitgespeeld te zijn :).

Verder mag iedereen voor zich zelf weten uiteraard.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timothy3000
Er zit toch geen verschil in 30 uur in vier dagen spelen of 30 uur verspreid over een paar weken spelen? Het blijft 30 uur die je speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
En als je zelf eens in NY bent geweest, heeft dit echt een extra dimensie aan het spel want je herkent waar je bent, en de 'vibe' van de verschillende regio's. Het is geen 1 op 1 kopie, maar de grote lijnen en landmarks heb je wel.

Nu met extra zones en dat je kan kijken naar manhattan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Carlos0_0 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:25:
[...]

Tuurlijk het is voor iedereen verschillend, maar ik vind zelf gewoon zonde 70 euro gelijk 1ste weekend al gespeeld is.
Kijk ik hoef er ok geen half jaar perse over te doen ofzo, maar uiteindelijk blijft het wel veel geld vind ik voor een spel. en dan direct na 3 dagen of 4 klaar te zijn wel zijn.

Het is ook dat ik weinig speel en ik totaal geen enkel spel heb liggen wat ik nog wil spelen, dus heb geen banklog aan games.
Ik speel geen Becht, race, sport etc spellen al, echt alleen story games dus aanbod is al beperkt.

Dan had ik vorige week Spiderman 70 euro kunnen spelen, en dit weekend Mario al weer voor 50 euro op de switch kunnen kopen.
Ik heb het geld allemaal wel maar ik hoef er toch niet zo door heen te jagen, er is geen haast van het spel moet snel uitgespeeld te zijn :).

Verder mag iedereen voor zich zelf weten uiteraard.
Ik heb de game best veel gespeeld vind ik maar de main story is nog steeds niet uit. Ik ga er sowieso een week over doen. Vermoed dat de 30 uur wel gaat lukken. Best veel geld voor een week. Aan de andere kant ik speel niet iedere game meteen met release, alleen de games die ik echt goed vind.
Geld is hier ook het probleem niet maar dat is geen reden om er mee te smijten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Timothy3000 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:51:
Er zit toch geen verschil in 30 uur in vier dagen spelen of 30 uur verspreid over een paar weken spelen? Het blijft 30 uur die je speelt.
Nee uiteraard niet en iedereen mag het voor zich zelf weten, maar ik vind het gewoon zonde om 70 euro neer te leggen en direct 1ste weekend al klaar te zijn.
Verder mag iedereen dat voor zich zelf weten uiteraard, maar ik vind veel geld om zo snel er al klaar mee te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Carlos0_0 Het is trouwens wel genre afhankelijk natuurlijk. Als je een Diablo 4 oid pakt daar kun je veel meer uur in stoppen. Daar is de gameplay loop dan weer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:55:
@Carlos0_0 Het is trouwens wel genre afhankelijk natuurlijk. Als je een Diablo 4 oid pakt daar kun je veel meer uur in stoppen. Daar is de gameplay loop dan weer na.
Ik heb dan weer helemaal niets met dat soort oneindige grind/filler games, al kosten ze 20 euro.

Bij mij is de prijselasticiteit voor een blockbuster best groot. Vraag 100 euro voor een GoW, Uncharted, TLOU, Spiderman, en ik betaal het wellicht nog. Dan ga ik gewoon beter en gerichter kiezen wat ik koop en wat niet, waardoor ik op jaarbasis niet duurder uit ben.

Hoeveel echte blockbusters zijn er nu echt? 1 per jaar? 2 max? Weet je nog hoe we 'vroeger' 6 maand tot een jaar 1 game konden spelen omdat we gewoon niet beter wisten? Eindeloos SSX of Tony Hawk of Tombraider spelen, of AoE op pc? Soms verlang ik daar naar terug, en ik ga in de toekomst ook bewust proberen om minder games te kopen. Dure games ook, day 1 (om mezelf te 'dwingen' om ze niet als pulp te beschouwen) om zo terug helemaal terug opgezogen te worden door 1 of 2 games. En niet 20 games spelen, en nergens 'plezier' uit halen. In November loopt m'n PS+ extra af, en die ga ik ook niet verlengen.

Bij het spelen van een assassins creed bijvoorbeeld, heb ik steeds een knagend gevoel van 'ga iets nuttig doen'. Bij een Spiderman/GoW/... zit ik op het eind met een grote glimlach, voldaan... Net genoeg, niet te veel, niet te weinig, net goed. Vergelijk het met een goed restaurant. Dat is voor mij 100 keer meer waar dan euro/minuut berekeningen.

Ik vergelijk het ook wel eens met een dagje pretpark, of een korte city trip. Compact, intens, maar een echte rush. Het is gewoon een andere markt met een ander publiek. Daarom vind ik het (op de frontpage bvb, ik viseer hier niemand) ook vermoeiend alle reacties te lezen ivm dat het spel veel te duur is. Het is niets voor de persoon in kwestie, prima, reageer dan niet en ga verder. 2,5 miljoen exemplaren verkocht, er is wel degelijk een publiek voor spektakel games. Gamers die 3 keer per jaar de ps5 aan slingeren voor een goed avontuur, en daar veel meer plezier uit halen dan uit andere type games.

De andere games die ik speel zijn ook 'repetitief' (wreckfest, rocket league, GT7, ...) maar dat schaar ik toch niet onder hetzelfde type als de 200 uur RPG (BG, starfield, ...). Potje spelen, paar potjes racen, en dan heb ik m'n fix wel gehad. Geen progression, gewoon een 'potje'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Amos_x schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:37:
Ik heb dan weer helemaal niets met dat soort oneindige grind/filler games, al kosten ze 20 euro.
Eindeloos SSX of Tony Hawk of Tombraider spelen, of AoE op pc? Soms verlang ik daar naar terug,
Huh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Nope, SSX, tony hawk, kent geen progression of nauwelijks. Je hoeft niet steeds door te spelen, je hoeft niet te ultra traag en grindy te levelen. Ik weet het, het klinkt dom en tegenstrijding, ik kan het niet uit leggen. Voor mij is en voelt het anders.

Dit zijn 'sessie' games. Zoals een real life spelletje badminton of pingpong. Of zoals een potje mario kart. Geen long-term verplichting.

[ Voor 12% gewijzigd door Amos_x op 26-10-2023 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Weet je nog hoe we 'vroeger' 6 maand tot een jaar 1 game konden spelen omdat we gewoon niet beter wisten? Eindeloos SSX of Tony Hawk of Tombraider spelen, of AoE op pc
In die tijd speelde ik ook niet maar 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]
Daarom vind ik het (op de frontpage bvb, ik viseer hier niemand) ook vermoeiend alle reacties te lezen ivm dat het spel veel te duur is. Het is niets voor de persoon in kwestie, prima, reageer dan niet en ga verder. 2,5 miljoen exemplaren verkocht, er is wel degelijk een publiek voor spektakel games.
Het 1 sluit het ander niet uit. Ik ben deel van het publiek voor dit soort games maar ook deel van het publiek die geen 80 euro betaald voor een relatief korte game die ik 1x en daarna nooit weer speel. Voor een euro of 40 komt hij vast wel eens in huis (en uitgespeeld) op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 15:13
Heb zelf last van een paar kleine irritante bugs zoals het vertraagd of helemaal niet verschijnen van action prompts bij het openen van kisten of deuren.

Bij die techpart kistjes moet ik some meerdere keren op en neer lopen voordat ik de prompt krijg om het te openen

En op enige moment kon ik zelfs niet meer verder omdat de prompt om een simpele deur te openen maar niet te voorschijn kwam. Uiteindelijk een checkpoint reset gedaan en het verscheen toen weer wel gelijk.

Ook al een paar keer gehad dat bij gevechten de laatst overgebleven gast gewoon zoek is/gebugged in de grond of map en onbereikbaar. Uiteindelijk via pearch takedowns ze toch nog kunnen uit schakelen. Anders was het weer alles van voor af aan beginnen...

Los van deze kleine irritaties verder een prachtige game, heb niet eens de tijd gehad om de hele map echt te verkennen omdat ik telkens dacht bijna de blacksuit te krijgen :D Nu het zover is, eventjes maar wat meer side missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Timothy3000 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:27:
[...]

Het 1 sluit het ander niet uit. Ik ben deel van het publiek voor dit soort games maar ook deel van het publiek die geen 80 euro betaald voor een relatief korte game die ik 1x en daarna nooit weer speel. Voor een euro of 40 komt hij vast wel eens in huis (en uitgespeeld) op Marktplaats.
Dat wou ik ook nog even vermelden, vergeten. Persoonlijk (maar opnieuw, voor iedereen anders), heb ik er geen probleem mee om een verhalende game 2 of 3 keer te spelen. Ook al ken je het verhaal al. Het gaat mij om de mechanics, de 'roller coaster'. Zelfs steengoede verhalende games zijn hooguit middelmatig als je het afzet tegen een goede serie of film. Het is leuk, mooi meegenomen dat er wat context is, maar is voor mij geen reden tot een gebrek aan replayability.

Ik zie het meer als een aaneenschakeling van levels, setpieces, challenges, ...

Batman arkham city heb ik ook 3 keer gespeeld. Uncharted 2 ook 2 of 4 3 keer, uncharted 4 2 keer. Het gaat me echt om de acties. Ik verkoop dit soort games dan ook niet na ze gespeeld te hebben. Er is een dikke kans dat ik ze over 2 jaar nog eens wil doorspelen (NG+, of level select), en dan mag ik ze weer aankopen (doe niet aan tweedehands, met bijhorende vage afspraken en figuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

RBH

Ik merk bij mijzelf dat ik tot nu toe liever de stad aan het ontdekken ben qua sidemissions dan the main story. Het blijft echt heerlijk om zo rond te slingeren in de stad. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wat een discussies 8)7 zelfs voor 80 in huis halen kan je het daarna weer voor 40 of 50 verkopen als je het uitspeelt, kost het je alsnog alleen maar 30 of 40 euro en heb je de game ervaren.

En je zal deze meesterwerken (SM1, MM, SM2) maar missen omdat het 'te veel tegelijkertijd' is, man man man wat zonde. Dat is gewoon een kwestie van de tijd er voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
de plaatjes die hier gedeeld worden doen het spel teniet. het ziet er echt 10x mooier uit op een fatsoenlijke HDR-tv. ik vind het er niet uit zien hier. heel gek, lijkt wel op een 1e generatie PS4-spel. je hebt sowieso 4K,HDR en raytracing nodig om het juiste te kunnen weergeven. dus stop aub met slechte reclame :P

[ Voor 38% gewijzigd door Farabi op 26-10-2023 11:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij mij is de prijselasticiteit voor een blockbuster best groot. Vraag 100 euro voor een GoW, Uncharted, TLOU, Spiderman, en ik betaal het wellicht nog. Dan ga ik gewoon beter en gerichter kiezen wat ik koop en wat niet, waardoor ik op jaarbasis niet duurder uit ben.

Hoeveel echte blockbusters zijn er nu echt? 1 per jaar? 2 max? Weet je nog hoe we 'vroeger' 6 maand tot een jaar 1 game konden spelen omdat we gewoon niet beter wisten? Eindeloos SSX of Tony Hawk of Tombraider spelen, of AoE op pc? Soms verlang ik daar naar terug, en ik ga in de toekomst ook bewust proberen om minder games te kopen. Dure games ook, day 1 (om mezelf te 'dwingen' om ze niet als pulp te beschouwen) om zo terug helemaal terug opgezogen te worden door 1 of 2 games. En niet 20 games spelen, en nergens 'plezier' uit halen. In November loopt m'n PS+ extra af, en die ga ik ook niet verlengen.

Bij het spelen van een assassins creed bijvoorbeeld, heb ik steeds een knagend gevoel van 'ga iets nuttig doen'. Bij een Spiderman/GoW/... zit ik op het eind met een grote glimlach, voldaan... Net genoeg, niet te veel, niet te weinig, net goed. Vergelijk het met een goed restaurant. Dat is voor mij 100 keer meer waar dan euro/minuut berekeningen.

Ik vergelijk het ook wel eens met een dagje pretpark, of een korte city trip. Compact, intens, maar een echte rush. Het is gewoon een andere markt met een ander publiek. Daarom vind ik het (op de frontpage bvb, ik viseer hier niemand) ook vermoeiend alle reacties te lezen ivm dat het spel veel te duur is. Het is niets voor de persoon in kwestie, prima, reageer dan niet en ga verder. 2,5 miljoen exemplaren verkocht, er is wel degelijk een publiek voor spektakel games. Gamers die 3 keer per jaar de ps5 aan slingeren voor een goed avontuur, en daar veel meer plezier uit halen dan uit andere type games.

De andere games die ik speel zijn ook 'repetitief' (wreckfest, rocket league, GT7, ...) maar dat schaar ik toch niet onder hetzelfde type als de 200 uur RPG (BG, starfield, ...). Potje spelen, paar potjes racen, en dan heb ik m'n fix wel gehad. Geen progression, gewoon een 'potje'.
Ik kan het allemaal waarderen op z’n tijd. Van een Diablo naar een story driven game en dan weer een Mirage. Zo blijft gamen leuk voor mij. Eigenlijk is het gewoon een heerlijke hobby. :P

Om weer wat meer on-topic te gaan:
Na deze Spider-Man is het voor mij even genoeg geweest met onze slingerende good guy. ;) Heel benieuwd naar Wolverine! Ik zou zeggen dat Spider-Man op de PS6 weer mag langs komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:27:
Wat een discussies 8)7 zelfs voor 80 in huis halen kan je het daarna weer voor 40 of 50 verkopen als je het uitspeelt, kost het je alsnog alleen maar 30 of 40 euro en heb je de game ervaren.

En je zal deze meesterwerken (SM1, MM, SM2) maar missen omdat het 'te veel tegelijkertijd' is, man man man wat zonde. Dat is gewoon een kwestie van de tijd er voor nemen.
Games doorverkopen.. daar begin ik dus nooit aan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:35
[...]

Mja Niet helemaal eens Diablo 4 heeft ook een unieke story mode met IMO een beter verhaal dan de toch wat matige superheroes verhalen van de spiderman games. Na die story mode heb je dan een uitgebreide endgame die na circa 20 uur wel repetitive wordt maar dan heb je al iets van 30/40 uur in de game zitten dus dan heb je minstens evenveel waar voor je geld als met een spiderman 2 voordat je in die loop komt. Spiderman 2 doet ook weinig vernieuwend en je bent in principe ook weer hetzelfde aan het doen als in spiderman 1 en miles morales, komop zeg ze hebben zelfs de stad hetzelfde gelaten had even een jaartje extra genomen en een compleet nieuwe stad neergezet.

Beide games vind ik trouwens tof hoor maar ik vind dat Diablo zo makkelijk wegzetten als grind/filler game wel een beetje onzin, zeker bij Diablo 4 waar een erg toffe story in zit. De gevechten in spiderman zijn ook de hele tijd hetzelfde maar dat hoort er ook gewoon bij.

Nogmaals niks tegen Spiderman wat ik ook een toffe game vind maar vernieuwend en uniek is het echt totaal niet, je bent gewoon weer precies hetzelfde aan het doen als de delen ervoor.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stylze schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:56:
[...]

Mja Niet helemaal eens Diablo 4 heeft ook een unieke story mode met IMO een beter verhaal dan de toch wat matige superheroes verhalen van de spiderman games. Na die story mode heb je dan een uitgebreide endgame die na circa 20 uur wel repetitive wordt maar dan heb je al iets van 30/40 uur in de game zitten dus dan heb je minstens evenveel waar voor je geld als met een spiderman 2 voordat je in die loop komt. Spiderman 2 doet ook weinig vernieuwend en je bent in principe ook weer hetzelfde aan het doen als in spiderman 1 en miles morales, komop zeg ze hebben zelfs de stad hetzelfde gelaten had even een jaartje extra genomen en een compleet nieuwe stad neergezet.

Beide games vind ik trouwens tof hoor maar ik vind dat Diablo zo makkelijk wegzetten als grind/filler game wel een beetje onzin, zeker bij Diablo 4 waar een erg toffe story in zit. De gevechten in spiderman zijn ook de hele tijd hetzelfde maar dat hoort er ook gewoon bij.

Nogmaals niks tegen Spiderman wat ik ook een toffe game vind maar vernieuwend en uniek is het echt totaal niet, je bent gewoon weer precies hetzelfde aan het doen als de delen ervoor.
Klopt wat je zegt. Het komt er dan ook op neer, wat vindt je leuk en voor hoelang. Wanneer je Spider-Man saaie gameplay vindt hebben kun je het ook grinden noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

[...]

Liever niet, doe mij maar lekker 100+ uur, niks met volwassen zijn te maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
70 euro voor betaald
Platinum gehaald
Voor 40 euro verkocht
Netto voor 30 euro gespeeld, 32 uur over gedaan

94 cent per uur voor een geweldig avontuur

Lang leve de disc versie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d68_IH4SlDwNaoi0q0gHSV7utI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hp8ZVPwwJrHaSfk4OrYY3g1G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Cardwizard op 26-10-2023 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
NightShadow22 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 12:35:
[...]

Liever niet, doe mij maar lekker 100+ uur, niks met volwassen zijn te maken.
Inderdaad ook geen problemen met 100 euro, heeft niks met volwassen zijn te maken.
Ik heb met red dead redemption 2 ook een half jaar gedaan, had ik nog geen platinum maar wel story mode en meeste Side missies gedaan.

Als spel leuk is geen probleem er lang mee te doen, daarna Spider-Man 1 gekocht die tegelijk eigenlijk uit kwam met red dead redemption ongeveer.
Ook hiermee inclusief dlc 4 maanden ofzo gedaan, totaal geen problemen mee.

Maar goed dit weekend eens paar uurtjes in Spider-Man 2 steken, al weer sinds zondag niet meer gespeeld 😋.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hoe gebruik ik mijn focusbalk? Door alle knop combinaties vergeten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Cardwizard schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:56:
70 euro voor betaald
Platinum gehaald
Voor 40 euro verkocht
Netto voor 30 euro gespeeld, 32 uur over gedaan

94 cent per uur voor een geweldig avontuur

Lang leve de disc versie

[Afbeelding]
En hoeveel cent per minuut? Ook berekend?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yxq7cY6hH7jZNclq04ueoG1HCo4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EsUhergd4JQ0nHd3OLmN86Cf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9t2KRfP1uHXo45tj12dWedBo4dc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hYRpF4xHnIAMVTJ3xQKrXRZ3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r80q6S-DBF8Wsok8bNx2padKHZU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XrhYBPWeoC0Ed5cUe0DdWmDj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qog0OWAVoC5T14tKPE7ksuS-uwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7Mlx5RP6WfiuO7n85qkygxdT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-VFb4gsMjJ6pBZr-e43xC7vV6Ds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dgw5r0QM0w67cgz0X4WKoOSE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
Ik heb er een aantal uren in zitten en ik vind het erg goed gedaan. Het is meer van hetzelfde, maar dan in alles beter gedaan. Dat is wat ik van een sequel verwacht. Ik vind vooral de pacing erg goed in deze, snelle actievolle momenten worden goed afgewisseld door rustigere momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-09 18:05
Prachtige game, alleen maar genieten :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Continu 3 of 4x een zelfde healthbar naar beneden brengen bij een boss begin ik wel wat flauw te vinden na de zoveelste keer. Heb de Health van tegenstanders wat naar beneden gebracht in de opties inmiddels. Stuk beter zo. :P
Perfecte games bestaan niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
mister_S schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:13:
Ik heb er een aantal uren in zitten en ik vind het erg goed gedaan. Het is meer van hetzelfde, maar dan in alles beter gedaan. Dat is wat ik van een sequel verwacht. Ik vind vooral de pacing erg goed in deze, snelle actievolle momenten worden goed afgewisseld door rustigere momenten.
En dat had ik ook met Ragnarök: hetzelfde, maar toch weer beter! En die game heb ik ook ‘grijs’ gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was de main story. Ik heb genoten van de game. Zoals al aangegeven werd iedere keer opnieuw een health bar naar beneden brengen van een boss wat flauw maar de hele rit was goed. Heel veel spektakel, goede graphics en lekkere gameplay. -knip- dit soort opmerkingen mogen achterwege blijven
Een welverdiende 9+ van mij.

En nu mag Insomniac alle tijd stoppen in Wolverine want hoe goed de Spider-Man serie ook is, nu heeft ie wel even genoeg aandacht gehad imo. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2023 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
-knip- dit gaat nergens meer over.

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2023 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Met topgames als deze wil je ook niet te lang op bed blijven liggen. ;) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:27:
Met topgames als deze wil je ook niet te lang op bed blijven liggen. ;) :)
Hij is uit maar laat ‘m wel op de SSD staan om af en toe nog wat side content te doen en rond te slingeren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Uitgespeeld! :) Wat een fantastisch mooie game heeft Insomniac weer neergezet. Ben erg benieuwd wat ze met Wolverine gaan doen, maar tot die tijd mag er van mij nog wel DLC komen. Waarschijnlijk wel iets met
spoiler:
Carnage
?

Vond het erg gaaf dat
spoiler:
je toch een stuk met Venom speelt. Kwam als een verrassing.
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:17
Raem schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:46:
Uitgespeeld! :) Wat een fantastisch mooie game heeft Insomniac weer neergezet. Ben erg benieuwd wat ze met Wolverine gaan doen, maar tot die tijd mag er van mij nog wel DLC komen. Waarschijnlijk wel iets met
spoiler:
Carnage
?

Vond het erg gaaf dat
spoiler:
je toch een stuk met Venom speelt. Kwam als een verrassing.
.
Ja ik hoop het inderdaad wat betreft je eerste spoiler. Lijkt me wel een mooie DLC. Dat is volgens mij het enige stukje verhaal wat "open" blijft op het einde?

En je 2e spoiler ook 100% mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gms007
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-09 07:18
Net platinum behaald, toe aan een break 😅. Wat een game, vanaf
spoiler:
het moment dat Venom ten tonele kwam was het in een ruk main story uitspelen.

Echt goed de basis uitgebouwd en bleef boeien!

Nu hopen op DLC of een volledig vervolg.
spoiler:
Er zijn immers genoeg balletjes om opgeworpen met Green Goblin, Dr Octopus, Chameleon, Silk en natuurlijk Carnage!

Zolang deze kwaliteit blijft, laat maar komen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wat een game _/-\o_ kon ik het maar een 12 geven.
Een paar zeer interessante cliffhangers aan het einde dat ik nu al niet meer kan wachten op een deel 3 of DLC.
Insomniac neemt toch wel de kroon als beste PSS naar mijn mening.
Vanaf het moment dat een bepaald character er in kwam zat ik alleen nog maar met een open mond te spelen, ik kon gewoon niet meer stoppen met het verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Verbaast me dat ik nog niemand heb gehoord hier over de kermis. Die vond ik echt supervet! Te gekke sfeer ook!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Wat een spel 25 uur nu in zitten sinds dag 1 uit kwam, en pas op 89% lijkt geen einde aan te komen.
Ben er wel bijna denk ik alleen maar grote verhalen aan doen en gevechten, alle Side quest zijn gedaan.

Dus denk wel volgende keer spelen het spel ga uitspelen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik ben ook zo onder de indruk van de details in het spel - als Spider-Man een gesprek voert aan de telefoon ‘in rust’, klinkt z’n stem ook rustig. Zodra je begint te slingeren, klinkt ook z’n stem gelijk hijgend.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ben ik de enige die harry en peter door elkaar haalt? waarom lijken die gasten zoveel op elkaar? zou al stuk helpen als de ene ander kleur haar had : :P

[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 30-10-2023 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
B-Bandit schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
Verbaast me dat ik nog niemand heb gehoord hier over de kermis. Die vond ik echt supervet! Te gekke sfeer ook!
was inderdaad een mooi stukje cinematografie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Still going strong, combat is genieten gewoon! :D

[YouTube: Spider-Man 2]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8KTy573GM-Sga_9envhgB-X1Mo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lbjAfqS1R0tRCAy98tIFQAyc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxtqDrQ4qDtKaOtHDGccpP0N1Is=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v538vpayUg2y28WdODiLkT5W.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUmwtmzgylW_z0z-APitKBAtiSk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j4no07qdGLdbuAZDn4YFykx7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Gruwelijke game! Main story uitgespeeld. Ik vind deze echt een stuk beter dan Spiderman 1 en Miles Morales

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Ben nu op zo’n 40% (na ongeveer 18 uur) en voor mijn gevoel nog lang niet klaar. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGXOO9xpQFRQRAtVDqBOZM2Tgks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wNROtlnUhNAs7LqHnrF5Ahcc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 28-09 18:05
B-Bandit schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:25:
Idd super mooi, gister gespeeld. Doe best veel sidequest, heb geen haast :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Begint ook een beetje een Sony staple trope te worden. Leuk gedaan waardeer het wel maar deed me niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Yonix schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:20:
Ben nu op zo’n 40% (na ongeveer 18 uur) en voor mijn gevoel nog lang niet klaar. 8)

[Afbeelding]
Elke keer als ik het spel open ben ik weer verbaasd over hoe weinig % ik al voltooid heb na zoveel uur spelen. Heerlijk!

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
LAD93 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:00:
[...]

Elke keer als ik het spel open ben ik weer verbaasd over hoe weinig % ik al voltooid heb na zoveel uur spelen. Heerlijk!
Nou verkijk je niet. Spiderman remastered heb ik uitgespeeld bij 68% ofzo. Ligt ook een beetje aan de sidequests en collectibles. Maar bij Spiderman 2 merk ik dat ik meer sidequests doe. Zit wat meer variatie in en het loont ook. Vooral de Mysteriums zijn leuk en krijg je hero tokens voor, die je hard nodig hebt!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabpPeople
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:37
Bij de eerste Spiderman-game was ik op een gegeven moment klaar met al die 'collectables', en elk chapter werden het er meer, rugzakken enzo. Zit dat hier ook weer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

CrabpPeople schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:58:
Bij de eerste Spiderman-game was ik op een gegeven moment klaar met al die 'collectables', en elk chapter werden het er meer, rugzakken enzo. Zit dat hier ook weer in?
Het zijn andere collectibles maar het idee is hetzelfde ja :)
Ze zijn niet verplicht dus de story uitspelen voor een hele toffe ervaring zonder collectibles te gaan verzamelen kan ook.
Ze hebben dit keer de side quests iets meer uitgebreid dat ze niet altijd 100% constant hetzelfde zijn. Deel 2 doet eigenlijk alles wat deel 1 al deed maar dan vele malen beter uiteraard.

[ Voor 16% gewijzigd door s0kkie op 01-11-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 17:44
Dit is echt een game waar de tijd voor wil nemen, om eerst side missions af te ronden om dan tussendoor een main mission. Deze spel kan gewoon niet ophouden.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 07:17
Ik voel me soms echt een callcenter als ik dit spel speel. Ik kan bijna niks doen zonder trrrrrrrrrrring trrrrrrrrrrrrrrring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
s0kkie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:07:
[...]

Het zijn andere collectibles maar het idee is hetzelfde ja :)
Ze zijn niet verplicht dus de story uitspelen voor een hele toffe ervaring zonder collectibles te gaan verzamelen kan ook.
Ze hebben dit keer de side quests iets meer uitgebreid dat ze niet altijd 100% constant hetzelfde zijn. Deel 2 doet eigenlijk alles wat deel 1 al deed maar dan vele malen beter uiteraard.
Klopt bij deel 1 moest je bijv 5 keer een bende oppakken die een winkel berooft, en 5 keer een wegrijdende auto met een bende dieven stoppen.
Al deze events gebeurde uiteraard allemaal willekeurig door de wereld heen, dus ja niet elke melding had je gelukt dat het de gene was die jij nodig had.

Nu gebeurt dit nog steeds willekeurig maar je hoeft ze niet te doen, maar het wel soms even handig zijn voor wat meer xp(doe ze ook niet allemaal).
En ook de ja hoe noem je die dingen ook al weer, die gebouwen waar je in moet om uiteindelijk al die bendes op te pakken is wat aangepast.

Het is allemaal net wat beter gedaan en minder herhalend, waardoor het soms een beetje vermoeiend kon gaan worden.
Hierdoor zijn de sidequest ook wat leuker geworden om die te blijven doen, en ook om je district te gaan voltooien uiteindelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 07:54:
Ik voel me soms echt een callcenter als ik dit spel speel. Ik kan bijna niks doen zonder trrrrrrrrrrring trrrrrrrrrrrrrrring.
Valt me nog mee dat ik geen telefoontje heb gehad met; "Hey Nico, let's go bowling!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-09 19:44
Vond de eerst uur minder leuk dan de andere delen maar ik zit er nu helemaal in.
De tijd vloog voorbij gisteren toen ik een paar missies uitvoerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Okay heb de eerste game eind 2018 ook daar voor het eerst gespeelt op PS4 maar had het gevoel dat toen de game meer content had dan dit deel? is dat een gevoelsmatig iets of?

Plus kan bevoorbeeld hideouts niet opnieuw doen.
Moet nog 3 trophies doen dus dacht waarom ook niet.
Maar dan moet ik wel de Hideouts hebben om het voor elkaar te hebben.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste