Nee blijven we in de UKQuad schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:17:
Als Australië hem wint, krijgen we dan ESF in de nacht?
"When you grow up your heart dies"
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
⏩ PVOutput☀️
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Daar knappen veel nummers van op.sjaool schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:21:
Deze song had een Ian Gillan of Ozzie Osbourne nodig.
Lijkt me wel. Al doet dat blauwe pak oudere kijkers vast aan Jerney Kaagman denken.Detmer schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:21:
Hebben ze nu expres de ene een blauwe en de andere een gele outfit gegeven als in de vlag van Oekraïne?
Ga daar maar wel vanuit. Dit is eigenlijk ook de Oekraïne editie.Detmer schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:21:
Hebben ze nu expres de ene een blauwe en de andere een gele outfit gegeven als in de vlag van Oekraïne?
⏩ PVOutput☀️
Ze moet alleen niet teveel bewegen want dat gaat geheid fout. Het is wel een figuur zeg.Quad schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:23:
Pfft die hightower is zo'n enorm houterig type.
Ze deed mij heel even aan Sharon Stone denken.Frieda schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:25:
Holy fuck die IJslandse staat op 1 hand de handstand te doen
Helemaal mee eens, snap ook niet waar het vandaan kwam dat het vandaag juist een stuk slechter zou zijn, wat op voorhand werd geroepen?Cass Casey schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:25:
Bijna alle acts vanavond waren beter dan wat we dinsdag hebben doorstaan.
Als Nederland hier tussen had gestaan zouden we net zo goed niet door gegaan zijn.
Griekenland en Denemarken mogen naar huis, dat wel.
Nou inderdaad! Kansloos laatste!Robicide schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:27:
[...]
Helemaal mee eens, snap ook niet waar het vandaan kwam dat het vandaag juist een stuk slechter zou zijn, wat op voorhand werd geroepen?
Als Nederland hier tussen had gestaan zouden we net zo goed niet door gegaan zijn.
Viel me 100% mee vanavond, ik miste het extreme /gekke alleen wel een beetje.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Tot zaterdag!
⏩ PVOutput☀️
Zeker weten!Quad schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:42:
Allemaal playback?
Volgens mij: 4uur Cup-A-SoupVeertienKaVier schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 21:44:
Hij heeft vast een boodschap, maar welke?
Maar als je dat ff wegdenkt is het wel goed gedanst en goede show.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het teveel SBS6.
Hier hetzelfde hoor. Al vond ik Make Up Your Mind wel leuk om te zien, maar dan vooral om te weten welke bekende Nederlanders er meededen.sjaool schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:43:
Ik heb hier dus totaal niets mee, ook al is de bedoeling nog zo goed.
Al is het altijd wel vrolijk om een of andere reden.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Absoluut!gambieter schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:45:
Was dat gewoon playback show?
Het draait ook o.a. om in het inleven van iemand en overtuigend overkomen. Playback hoort erbij.gambieter schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:45:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Moeilijker te zeggen op een klein schermpje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is meestal met draggambieter schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:45:
⏩ PVOutput☀️
Ik heb wel drags gezien die behoorlijk goed konden zingen. Maar die zijn zeldzaam.
Het was geen negatief commentaar, ik kon het niet goed zien op de telefoon
Aldus de rest van Europa, al eeuwen langFrieda schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:56:
Spanje leek op Portugal
[ Voor 9% gewijzigd door sambalbaj op 11-05-2023 22:59 ]
Nou echt zo! Ze doen 't erom!sambalbaj schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:59:
De UK doet weer traditiegetrouw een gooi naar de laatste plaats
[ Voor 6% gewijzigd door Frieda op 11-05-2023 23:03 ]
Tot zaterdag!
[ Voor 22% gewijzigd door sambalbaj op 11-05-2023 23:09 ]
Bier chips nootjes en de cha cha cha .. zal een gezellige fuif worden daar bij jouDetmer schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:10:
Nou, dat was het dan alweer vanavond. Tijdens de finale hebben we bezoek, dus moet ik gezellig doen. Dus veel plezier zaterdag!
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 11-05-2023 23:28 ]
Ik als het even kan wel.
zeker met zo een expressieve gezichtsuitdrukkingen!!!
Trots op onze Gustaph
:fill(white):strip_exif()/f/image/R9KhPCSpoUFf6tpYBOcF1iXF.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/w46XqrChLNxkaCLNxJtjdq86.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/uXYoPMjCWgjkLI14Pstyn01c.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/p6sVWSgOTjgEsR1uXN0gYH2P.png?f=user_large)
Maar het valt wel op, en eerlijk is eerlijk, Belgie - Nederland 1-0
In het verleden keek ik mee met m'n vrouw. Maar tegenwoordig kijk ik wat anders of zit ik erbijw at te gamen en luister ik met een scheef oor naar de optreden. Ik snap ook niet hoe sommige landen hun act hebben gekozen en die dan ook nog laten gaan. Maar goed, mijn mening. Genoeg mensen die het wel geweldig vinden.
Misschien dat de ouderdom je een beetje aan het inhalen isSparkiee schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:43:
Even mijn mening. Puur persoonlijk. In het verleden was het leuker. Toen ging het ook nog meer om de zang. Tegenwoordig is het meer om hoe veel indruk (goed of slecht) je als act maakt. Ondermaats gezang gaat vaak door omdat ze een hyper act hebben, iemand die er goed uitziet..... Is meer een Eurovison Show Contest geworden.
In het verleden keek ik mee met m'n vrouw. Maar tegenwoordig kijk ik wat anders of zit ik erbijw at te gamen en luister ik met een scheef oor naar de optreden. Ik snap ook niet hoe sommige landen hun act hebben gekozen en die dan ook nog laten gaan. Maar goed, mijn mening. Genoeg mensen die het wel geweldig vinden.
It will happen to the best of us !
Dit was het toch eigenlijk altijd al zo? Als het voornamelijk om de zang gaat, dan hebben we al 1001 talentenshows. Een Eurovision Got Talent zou in dat opzicht weinig toevoegen noch interessant zijn.Sparkiee schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:43:
Even mijn mening. Puur persoonlijk. In het verleden was het leuker. Toen ging het ook nog meer om de zang. Tegenwoordig is het meer om hoe veel indruk (goed of slecht) je als act maakt. Ondermaats gezang gaat vaak door omdat ze een hyper act hebben, iemand die er goed uitziet..... Is meer een Eurovison Show Contest geworden.
Het had altijd al iets politieks, activistisch, unieks. En dat gaat niet altijd samen met goede zang. Sterker nog, als je af en toe merkt dat je voornamelijk een bandje hoort ipv echte zang en instrumenten niet live mogen spelen - dan kunnen we inderdaad concluderen dat het vooral om de act gaat en niet om de zangkunsten
Uit die twee decennia zijn Waterloo, What's another year en Hold me now toch redelijke klassiekers gebleken, en zijn Apres toi, Ding-a-dong, Save your kisses for me, Making your mind up, Ein bisschen Frieden, J'aime la vie en Ne partez pas sans moi nog steeds geliefd bij scharen fans (en minimaal herkenbaar bij vele malen grotere scharen muziekliefhebbers).Frieda schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:43:
De lalalala dingdong tingtong songs uit de jaren 70-80 waren echt niet veel beter, en toen zat er al net zoveel glitter op de outfits en de rokjes waren net zo kort
Dat zijn er tien in 20 jaar.
Kijk ik naar de afgelopen 23 jaar (2000-2022) dan steekt alleen Euphoria er met kop en schouders boven uit, is Arcade in Nederland nog wel een dingetje, en herinneren we ons Rise like a phoenix en Toy nog vooral vanwege de artiest.
Het zegt heel wat dat mijn betere helft gisteravond verzuchtte dat ze tot haar eigen verbazing, in retrospect, "Give that wolf a banana" eigenlijk best kon waarderen
Give that wolf a banana (Noorwegen)
Slomo (spanje
Moldavie - trein liedje (zalig gewoon)
Jaar ervoor (top 5 van 2021 was geweldig gewoon)
Lithuania "Discoteque"
Noorwegen "Fallen Angel"
Azerbaijan Efendi "Mata Hari"
Go A met het majestueze Shum (ukraine)
Frankrijk met Barbara Pravi
en Italie met Maneskin ...
Zo is er elk jaar wel leuke dingen te zien
Dit jaar,
Servië
Finland
België
Israel
Het is een goed jaar
[ Voor 11% gewijzigd door Wolfp4ck op 12-05-2023 16:14 ]
De snobberige muziekjournalist van de Guardian heeft alle winnaars op een ranglijst gezet. Duncan komt er niet best uit, Nicole en Brotherhood of Man ook nietDido schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:05:
Uit die twee decennia zijn Waterloo, What's another year en Hold me now toch redelijke klassiekers gebleken, en zijn Apres toi, Ding-a-dong, Save your kisses for me, Making your mind up, Ein bisschen Frieden, J'aime la vie en Ne partez pas sans moi nog steeds geliefd bij scharen fans (en minimaal herkenbaar bij vele malen grotere scharen muziekliefhebbers).
Kijk ik naar de afgelopen 23 jaar (2000-2022) dan steekt alleen Euphoria er met kop en schouders boven uit, is Arcade in Nederland nog wel een dingetje, en herinneren we ons Rise like a phoenix en Toy nog vooral vanwege de artiest.
Het zegt heel wat dat mijn betere helft gisteravond verzuchtte dat ze tot haar eigen verbazing, in retrospect, "Give that wolf a banana" eigenlijk best kon waarderen
Ik laat Neil Innes (Rutles, Bonzo Dog Doo-Dah Band) aan het woord:
Hey Mister Eurovision song contest man
Would you like to hear my song?
Bing Bang Bong
Inky Pinky Parlez-Vous
Wunderbar! Oo-la-la!
Olé!
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 12-05-2023 16:21 ]
Oh, ik vind het nog steeds leuk om elk jaar te kijken.Wolfp4ck schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:12:
Zo is er elk jaar wel leuke dingen te zien
Maar smaken verschillen, zo mis ik in jouw lijstje het in mijn ogen grandiose Voila van Barbara Pravi (2021) terwijl ik van die Italianen nog tijdens het festival onpasselijk werd.
De acts die een verder doodsaaie avond toch nog enige kleur geven zijn op het moment zelf zeker welkom, maar muzikale ""staying power" missen ze bijna altijd. Als ik dan alleen even naar de winnende nummers kijk, dan lijkt het alsof de eerder genoemde jaren '70 en '80 iets meer staying power hadden dan de afgelopen decennia (met, inderdaad, Euphoria als uitzondering die de regel bevestigt als de facto nieuwe Eurovisie hymne)
Is dat misschien ook niet een stukje nostalgie? De muziek en acts van destijds waren natuurlijk ook totaal anders dan nu. Bedoel, in hitlijsten blijven nummer 1 nummers ook zo lang niet meer hangen dan dat ze vroeger deden. Tegenwoordig gaat het veel sneller van het ene nummer naar het andere. Soms hebben artiesten ook meerdere nummers in de top 40 lijsten staan bijvoorbeeld. Dus de periode dat een liedje "leeft" is vandaag de dag aanzienlijk korter dan vroeger.Dido schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:19:
[...]
Oh, ik vind het nog steeds leuk om elk jaar te kijken.
Maar smaken verschillen, zo mis ik in jouw lijstje het in mijn ogen grandiose Voila van Barbara Pravi (2021) terwijl ik van die Italianen nog tijdens het festival onpasselijk werd.
De acts die een verder doodsaaie avond toch nog enige kleur geven zijn op het moment zelf zeker welkom, maar muzikale ""staying power" missen ze bijna altijd. Als ik dan alleen even naar de winnende nummers kijk, dan lijkt het alsof de eerder genoemde jaren '70 en '80 iets meer staying power hadden dan de afgelopen decennia (met, inderdaad, Euphoria als uitzondering die de regel bevestigt als de facto nieuwe Eurovisie hymne)
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2023 16:22 ]
Als ik mijn vader mag geloven keken mijn ouders net zo naar het Songfestival als ik, met de juiste dosering drank erbij wordt Ein Bisschen idd fantastisch om mee te blèrenDido schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:05:
[...]
Uit die twee decennia zijn Waterloo, What's another year en Hold me now toch redelijke klassiekers gebleken, en zijn Apres toi, Ding-a-dong, Save your kisses for me, Making your mind up, Ein bisschen Frieden, J'aime la vie en Ne partez pas sans moi nog steeds geliefd bij scharen fans (en minimaal herkenbaar bij vele malen grotere scharen muziekliefhebbers).
Er zijn nog wel meer goede nummers toch, die van Katrina & the waves, Barbara Pravi, Salvador Sobral en van eigen grond Common Linnets, Anouk, Edsilia Rombley (eerste keer dat ze meedeed), Ruth Jacott