Vanavond vanaf 21.00 de eerste halve finale, donderdag de 2e en op zaterdag de finale!
Soms ben ik bijna gelukkig
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ergens is het jammer dat het in de UK is, commentaar van Graham Norton is altijd genieten, die zal zich nu als presentator vast in moeten houden.Dido schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:38:
offtopic:
Heb je nou echt zitten wachten met dat plaatje tot dit topic eindelijk geopend werd, @Rukapul ?
Maar goed, dit jaar maar wwer eens naar de Beeb kijken, scheelt ongetwijfeld een hoop ergernis aan het commentaar.
Ik ben geen expert, maar ik verwacht niet dat "we" de finale halen. Maar wie weet, misschien zijn er genoeg inzendingen die nog minder bekoorlijk zijn
(En ja, als "we" winnen, dan mag ik om de oren geslagen worden met deze post)
Graham en "zich inhouden"... dat moet ik zienHomeland schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:56:
Ergens is het jammer dat het in de UK is, commentaar van Graham Norton is altijd genieten, die zal zich nu als presentator vast in moeten houden.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
[Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2023 21:41]
Hier de inzending van Israël, gaat je helpen:
[Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2023 21:39. Reden: Quote aangepast]
U komt hier voor het eerst?
[Voor 32% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2023 21:40. Reden: Quote aangepast]
Een TR is afdoende
[Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2023 21:41]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
[Voor 23% gewijzigd door Delerium op 09-05-2023 18:50]
Laten we het hopen. Die opmerkingen van hun tijdens het gastoptreden van Madonna. Dat was echt werkelijk briljantGrasshopperNL schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:08:
Iemand ergens gelezen of Mark en Ramon van 3FM weer een stream gaan doen met commentaar?
[Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 09-05-2023 19:45]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
[Voor 41% gewijzigd door RobinNL op 09-05-2023 21:02]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
"When you grow up your heart dies"
Z'n beoordeling van de eigen inzending wekt anders elk jaar wel ergernis opDido schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:38:
offtopic:
Heb je nou echt zitten wachten met dat plaatje tot dit topic eindelijk geopend werd, @Rukapul ?
Maar goed, dit jaar maar wwer eens naar de Beeb kijken, scheelt ongetwijfeld een hoop ergernis aan het commentaar.
Ik ben geen expert, maar ik verwacht niet dat "we" de finale halen. Maar wie weet, misschien zijn er genoeg inzendingen die nog minder bekoorlijk zijn
(En ja, als "we" winnen, dan mag ik om de oren geslagen worden met deze post)
Ik moest ook even klooien idd om 't harder op m'n speakers te krijgen.Quad schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:09:
Opener was mooi.
Wel staat het volume op bijna maximaal en is het geluid nog steeds wat zacht in verhouding.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Als de klok 00u slaat, dan staat ze ook wel bekend als Big Ben.sjaool schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:11:
Wie is die rechtse presentatrice? Hebben ze het Statue of Liberty ingehuurd?
Hannah Waddingham, bekend van oa Game of Thrones & Ted Lasso.sjaool schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:11:
Wie is die rechtse presentatrice? Hebben ze het Statue of Liberty ingehuurd?
Battlenet: Gold#21419
[Voor 13% gewijzigd door sjaool op 09-05-2023 21:14]
Bij optreden 14 is het weer stuksjaool schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:16:
Het geluid op NPO1 lijkt gefikst. Het klinkt in ieder geval beter dan in het begin.
PVOutput | MHI SCM60/SCM40/SRC25
8-bit song.VeertienKaVier schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:17:
Malta, wat doe je nu? Een truienlied?
[Voor 26% gewijzigd door Pinobigbird op 09-05-2023 21:18]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik ene M Jackson..VeertienKaVier schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:18:
Krijg een beetje jaren-80 flashback,
-
Wel een stukje minder epic naar mijn smaak, maar goed een toeter doet het doorgaans wel goed
[Voor 8% gewijzigd door gekkie op 09-05-2023 21:21]
Wel met oordopjes in. Dan hoor je de valse klanken niet zo.Quad schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:21:
Pas 3 optredens gehad en lichteffecten zijn weer genieten.
Appeltaart is lekker!
Ik heb juist oordoppen in. Anders hoor ik niet voldoende.LED-Maniak schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:22:
[...]
Wel met oordopjes in. Dan hoor je de valse klanken niet zo.
Komt nog genoeg aan waarschijnlijk.DoeEensGek schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:21:
Halllooooo epileptische aanval!
Sorry hoor, maar ik snap echt niet waar ze deze mensen vandaan halen.Quad schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:22:
[...]
Ik heb juist oordoppen in. Anders hoor ik niet voldoende.
[Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 09-05-2023 21:27]
Appeltaart is lekker!
Val je al in slaap? Want dat was geloof ik de bedoeling bij dit liedje..VeertienKaVier schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:25:
Na Servië is Letland opeens zo... normaal.
-
Ja bijzonder.DoeEensGek schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:27:
"te ingewikkeld"??
Sommige landen hebben gewoon lage standaarden.LED-Maniak schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:26:
[...]
Sorry hoor, maar ik snap echt niet waar ze deze mensen vandaan halen.
Nu ook weer Latvia.. het is echt gewoon vals.
Of is dat een competitie op zich.
Hoi trouwens![]()
O, het is een strik. Ik dat een mooi gekleurde dichtgebonden vuilniszak.VeertienKaVier schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:28:
wat een jurk. Je hebt een parkeervergunning nodig voor die strik.
Een valstrik!sjaool schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:28:
[...]
O, het is een strik. Ik dat een mooi gekleurde dichtgebonden vuilniszak.
Vuilstrik
Hou ons op de hoogte! Hier is de afstandsbediening kwijt zegt de vrouw.hoevenpe schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:30:
Beken eerlijk dat Real-City tot nu toe amusanter is.
Mexicoooosjaool schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:33:
Naar Curaçao... Zingt ze toch?
DoeEensGek schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:31:
[...]
Hou ons op de hoogte! Hier is de afstandsbediening kwijt zegt de vrouw.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details