All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Vakjury heeft gewoon een veelste grote invloed.mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:02:
Dit is vals spel.
"When you grow up your heart dies"
Valt wel mee, live was het nu niet best, maar het nummer is best goed herkenbaar en werkt in de basis met muziek grondtonen. Er zitten toonladder in zoals Gotye dat 12 jaar terug deed. Dat heeft Zweden zeer goed door. Finland kan je ook platslaan met “ het was maar cha cha cha”sjaool schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:03:
[...]
Daar verschillen de meningen dus. Zweden was gewoon niet goed. Inspiratieloos en volgens een formule geproduceerd.
Het opvallend slechte Poolse nummer blijft ook verrassend goed hangen.
[Voor 6% gewijzigd door Delerium op 14-05-2023 01:07]
Krijgen we niet nog de post-race analyses dan op Sky?hoevenpe schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:06:
Het was weer een waar genoegen, tot volgend jaar of bij de F1!
The winner takes it all!!!!!!sjaool schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:06:
Hoe ging dat nummer van Zweden ook alweer? Ik zit alleen maar met cha cha cha in mijn hoofd.
En dan heb je Abba nog niet eens genoemd.Delerium schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:07:
[...]
Valt wel mee, live was het nu niet best, maar het nummer is best goed herkenbaar en werkt in de basis met muziek grondtonen. Er zitten toonladder in zoals Gotye dat 12 jaar terug deed. Dat heeft Zweden zeer goed door. Finland kan je ook platslaan met “ het was maar cha cha cha”

Lol we hosted a massive expensive party and all of the guests made a big league table at the end of the night and voted us the second shittest person at the party and that's even kind of worst than being the shittest 😂
— Stephen Collins (@stephen_collins) 13 mei 2023

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
't begint wel een soort traditie te worden dat Duitsland laatste komt
Zal je mij nooit over horen. Altijd dat Waterloo, dat is gewoon overdosis ABBA geweest en sindsdien heeft ABBA ook beter spul.
Tijd voor Match of the Day.
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Als die niet bij The Big 5 zaten...CyBeR schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:08:
[...]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
The Day Before You Came is wel een van de beste nummers. Ik krijg er altijd kippenvel van.Delerium schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:09:
[...]
Zal je mij nooit over horen. Altijd dat Waterloo, dat is gewoon overdosis ABBA geweest en sindsdien heeft ABBA ook beter spul.
Eurovision is een spel met 26 landen en een microfoon, en uiteindelijk wordt Duitsland altijd laatsteCyBeR schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:08:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Edit. Nee
Cd versie blijft het beste. Maar zeker geen onterechte winnaar. Wij hadden daar niets te zoeken met burning daylight
[Voor 79% gewijzigd door Delerium op 14-05-2023 01:13]
LiveAW_Bos schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:10:
Is dit nou opnieuw live of een herhaling?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Live te horen aan het vermoeide zingen.AW_Bos schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:10:
Is dit nou opnieuw live of een herhaling?
Komt door de drank.nadroJ schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:10:
Beter dan eerder vanavond

I don't wanna go
But baby, we both know
This is not our time
It's time to say goodbye
Until we meet again
'Cause this is not the end
It will come a day
When we will find our way
Violins playing and the angels crying
When the stars align then I'll be there
No, I don't care about them all
'Cause all I want is to be loved
And all I care about is you
You're stuck on me like a tattoo
No, I don't care about the pain
I'll walk through fire and through rain
Just to get closer to you
I'm letting my hair down
I'm taking it cool
You got my heart in your hand
Don't lose it, my friend
It's all that I got
Violins playing and the angels crying
When the stars align then I'll be there
No, I don't care about the pain
I don't care about the pain
All I care about is love
No
All I care about is love
Dat is hip tegenwoordigEdd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:11:
Vind het nog steeds onverstaanbaar, maar oke..

Dat had ik er allemaal niet uit gehaald.
Ach, er zit tenminste een beetje melodie in.Edd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:11:
Vind het nog steeds onverstaanbaar, maar oke..

mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:13:
Ik blijf erbij dat het Zweedse liedje ergens gejat is. Ik kan alleen het originele liedje niet vinden.
Zo Loreen klinkt wel heel erg als dit nummer.
Zoek eens op Max Martin. Het liedje wil juist in je hoofd kruipen, blijven hangen, herhalen maar net anders continu. De trucage die onderandere Max tot in de puntjes beheerst. Zo toch weer een brug naar Max nummer 1.mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:13:
Ik blijf erbij dat het Zweedse liedje ergens gejat is. Ik kan alleen het originele liedje niet vinden.

Dat is ook hip, vertel ik mijn kinderen tenminsteEdd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:14:
[...]
Jajaja... Je hoeft het niet in te wrijven.. Ik zie iedere ochtend ook weer die grijze haren

[Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 14-05-2023 01:20]
Hier maar even gedaan en MsMojo heeft een top 10.DoeEensGek schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:18:
[...]
Zoek eens op Max Martin. Het liedje wil juist in je hoofd kruipen, blijven hangen, herhalen maar net anders continu. De trucage die onderandere Max tot in de puntjes beheerst. Zo toch weer een brug naar Max nummer 1.
Ik heb dat met Arrival. En 'I'm a marionette' vind ik ook erg goed, al is die een stuk onbekender. M'n moeder is groot fan van ABBA en deze moest ik lang geleden een keer voor haar opzoeken.sjaool schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:10:
[...]
The Day Before You Came is wel een van de beste nummers. Ik krijg er altijd kippenvel van.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Nu op BBC 2 Sam Ryder Rocks.
Groot scherm in de IKEA?sjaool schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:25:
Het was weer leuk! Op naar volgende week weer de F1 en volgend jaar het ESF vanuit Zweden.
Op BBC4 zenden ze nu twee supergoede fims uit.sjaool schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:25:
Het was weer leuk! Op naar volgende week weer de F1 en volgend jaar het ESF vanuit Zweden.
Nu op BBC 2 Sam Ryder Rocks.
Wij hebben niks.
Het is hier mager gesteld met de nachtuitzendingen. Of het zijn verkoopkanalen of loops van nieuwsuitzendingen.mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:32:
[...]
Op BBC4 zenden ze nu twee supergoede fims uit.
Wij hebben niks.
Gelukkig doet ene M. Verstappen mee aan de virtuele 24-uur van Nurburgsjaool schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:34:
[...]
Het is hier mager gesteld met de nachtuitzendingen. Of het zijn verkoopkanalen of loops van nieuwsuitzendingen.

-
Iedereen hier was voor Finland en dat blijkt wel:
Publiek gaf
Finland: 376 pt / 36 = 10,44 -> plaats 2+ gemiddeld
Zweden: 243 pt / 36 = 6,75 -> plaats 4- gemiddeld
Ik vermoed dat Loreen beter scoorde bij een oudere generatie, die dus ook in juries beter vertegenwoordigd is. (beter scoren op basis van bekendheid)
[Voor 66% gewijzigd door Red Griffin op 14-05-2023 05:53. Reden: cijfertjes, juries]

Wel een lekker nummer, ik heb het gevoel dat ik het al ken.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik las ergens wel een goeie comment: Zweden wint 2x met hetzelfde nummer en Finland wint niet met 2 nummers in 1.mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:13:
Wel jammer, maar de zaal liet duidelijk blijken wie voor hun de winnaar was. Cha cha cha!

Battlenet: Gold#21419
Definieer songfestivalnummerMarzman schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:03:
Ik vind het liedje van Zweden meer een Radio 538 nummer dan een songfestival nummer (en ik weet niet of dit iets zegt over de staat van de radio of juist over die van het songfestival)

Naar mijn smaak ging het een aantal jaren de goede kant op, nu is het weer meer een freakshow aan het worden.
Het was al weken op de radio te horen (nummer 16 in de top40 nu). Dus misschien vandaarMarzman schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:03:
Ik vind het liedje van Zweden meer een Radio 538 nummer dan een songfestival nummer (en ik weet niet of dit iets zegt over de staat van de radio of juist over die van het songfestival)

[Voor 6% gewijzigd door souljah1h op 14-05-2023 08:48]
Dat was het inderdaad, het voelde heel bekend. Finland was echter veel leuker.souljah1h schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:46:
Het was al weken op de radio te horen (nummer 16 in de top40 nu). Dus misschien vandaar
Eh, als articuleren en verstaanbaar zijn een significante factor had moeten zijn...dan hadden we dit jaar kunnen overslaan.Admiral Freebee schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:50:
Loreen kon toch niet articuleren? Ik vond het geen top 3 waard.
Bij dit nummer vond ik dat wel belangrijk ja. Ik heb de studio versie nog niet gehoord maar als die ook zo gezongen wordt dan snap ik de hype helemaal niet.eric.1 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:16:
[...]
Eh, als articuleren en verstaanbaar zijn een significante factor had moeten zijn...dan hadden we dit jaar kunnen overslaan.
Nee, de studioversie is niet veel duidelijker. Van mij had Loreen ook niet hoeven winnen, Zweden had in mijn optiek leukere/uniekere opties om te sturen.Admiral Freebee schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Bij dit nummer vond ik dat wel belangrijk ja. Ik heb de studio versie nog niet gehoord maar als die ook zo gezongen wordt dan snap ik de hype helemaal niet.
Maar ik vind de kritiek wel een beetje biased. Het was gewoon allemaal bijzonder matig te noemen, een carnaval-niveau of gewoon slecht. Als je dan met een nummer komt met een soort 'succesformule', ja, dan kom je ver. Dit zegt echter meer over de tegenstanders dan over Tattoo.
En ook Finland was niet geweldig. De interessante stukken waren volgens mij niet eens live. En Cha Cha Cha kan iedereen wel meeblèren.
En dan nummer drie. Kunnen dansen maar niet zingen, ja, geweldig die pop votes.
[Voor 6% gewijzigd door eric.1 op 14-05-2023 11:29]
Hannah is fantastisch. Ken haar eigenlijk alleen van Ted Lasso, maar echt geweldig hoe ze dit heeft gepresenteerd.CyBeR schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:16:
Oh en van mij mag iemand een petitie starten dat Hannah dit elk jaar presenteert.
MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED
Wth is er toch gebeurd met die "vak"jury...
In geen 100.000 jaar had Zweden mogen winnen dit jaar.
Euphoria is inmiddels ook uit mijn playlist verdwenen.
Het blijven meningen heWolfp4ck schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:24:
Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha Cha
Wth is er toch gebeurd met die "vak"jury...
In geen 100.000 jaar had Zweden mogen winnen dit jaar.
Euphoria is inmiddels ook uit mijn playlist verdwenen.

Het is een mening van een groepje mensen, die representeren niet per se de gedachten van de gehele wereldbevolking.
Sjah, en Noorwegen klinkt als Run to the Hills en Finland klinkt als een of ander Duits nummer waarbij de Finse zanger zelfs hetzelfde kapsel heeft als die groep...Wolfp4ck schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:37:
[YouTube: Mika Newton-V Plenu]
Liedje van 11 jaar oud, doet het jullie aan iets denken ?
Is dat nu niet noot voor noot plagiaat ?
Nee, dat is niet per definitie plagiaat.
Spanje was vorig jaar een stuk spannender hoorVeertienKaVier schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:37:
Zo, Spanje rolt bijna uit die jurk.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

[Voor 3% gewijzigd door PD2JK op 14-05-2023 17:08]
PC#1: Pentium MMX 200 @ 233 MHz
PC#2: Athlon Classic 700 MHz Orion / Thunderbird 1000 MHz
PC#3: AthlonXP 1700+ @ 2200 MHz (3200+)
SET BLASTER=A220 I5 D1 T3
Nee man weg er mee. Hele tijd doen van kijk mij eens leuk zijn.CyBeR schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:16:
Oh en van mij mag iemand een petitie starten dat Hannah dit elk jaar presenteert.
Noorwegen klinkt als Run to the Hills van Iron Maiden ? Really ...eric.1 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:25:
[...]
Sjah, en Noorwegen klinkt als Run to the Hills en Finland klinkt als een of ander Duits nummer waarbij de Finse zanger zelfs hetzelfde kapsel heeft als die groep...
Nee, dat is niet per definitie plagiaat.

Frankrijk had er duidelijk meer van verwacht: zangeres steekt middelvinger op naar camera
Neen, niet van Iron Maiden, Klara HammarströmWolfp4ck schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:43:
[...]
Noorwegen klinkt als Run to the Hills van Iron Maiden ? Really ...
Plagiaat kan je dat toch niet noemen

Welke band had je het dan die voor Cha Cha Cha diende ?