Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:48

Dido

heforshe

gambieter schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:15:
De snobberige muziekjournalist van de Guardian heeft alle winnaars op een ranglijst gezet. Duncan komt er niet best uit, Nicole en Brotherhood of Man ook niet :p
Teach-in dan weer wel... en dan ga ik toch twijfelen aan de muzieksmaak van de schrijver :X
Ik laat Neil Innes (Rutles, Bonzo Dog Doo-Dah Band) aan het woord:
Dat is het rare met die Britten(*). Op het moment dat ze iets niet serieus nemen en lol gaan trappen, dan is het resultaat niet zelden dusdanig goed dat het (soms onverwacht) veel succes scoort. Dat gebeurde ook met
perfecte schoonzoon Cliff Richard die wel even zou gaan winnen met "Congratulations" (maar tweede werd) - de parodie van Living Doll samen met The Young Ones werd een wereldhit.

(*) Er is nog veel meer raars aan die eilanders, maar dan gaan we wel heel ver off-topic. Er is al een heel topic over Brexit alleen :+

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:48

Dido

heforshe

Frieda schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:25:
Als ik mijn vader mag geloven keken mijn ouders net zo naar het Songfestival als ik, met de juiste dosering drank erbij wordt Ein Bisschen idd fantastisch om mee te blèren ;)
Met genoeg drank in mijn giegel heb ik ooit met Gert en Hermien meegezongen (en met Peter Koelewijn). Geen idee hoe ze die gasten opgegeraven krijgen voor studenten-introductieweken 8)7
Zegt an sich heel weinig over de kwaliteit van de muziek of de artiest (hoewel, kom niet aan Peter Koelewijn!)
Er zijn nog wel meer goede nummers toch, die van Katrina & the waves, Barbara Pravi, Salvador Sobral en van eigen grond Common Linnets, Anouk, Edsilia Rombley (eerste keer dat ze meedeed), Ruth Jacott
Ja, Love shine a light is inderdaad een earworm (helaas :( ) maar die valt buiten de gesampelde jaren (1997), evenals Ruth Jacot (en haar nummer kan ik me niet meer herinneren).
Voila vond (en vind) ik fantastisch, maar ik keek even alleen naar winnaars (Frankrijk had wmb moeten winnen in 2021). The common Linnets en Anouk idem, hebben ook niet gewonnen (waarbij ik de laatste ook gewoon tegen vond vallen, terwijl ik haar verder als artiest goed kan hebben).

Sobral was op de avond zelf heel indrukwekkend en een begrijpelijke winnaar, maar het is geen nummer dat ik regelmatig op zet of waar ik een blijde vonk van herkenning bij voel als het op de radio zou komen. Sowieso is het verder ook niet veel geworden met zijn carriere. Ok, dat is hard, maar stiekem misschien ook wel gedeeltelijk de reden dat hij de gedoodverfde winnaar was met een nummer waarvan iedereen wist dat het zijn zwanenzang was. Want zo werkt Eurovisie ook. Naast de show en een beetje de muziek speelt ook het achtergrondverhaal een heel belangrijke rol als het gaat om stemmen vergaren. Of vinden we allemaal echt helemaal oprecht dat Oekraine vorig jaar het sterkste nummer had en dat ze sowieso ook gewonnen hadden zonder "hulp" van Tsar Vlad?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:50
Leuk al die meningen van jullie, maar dit is feitelijk en boven alle twijfel verheven, het beste nummer ever van het songfestival!

Dit is mijn uitspraak. De zaak is afgedaan. *O* }) *O* :)F

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat ik met dit nummer prima mee kan als absurd songfestivalnummer. Dit zien we sowieso bijna nooit.

[ Voor 44% gewijzigd door Delerium op 12-05-2023 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-10 12:20
Dido schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:19:
[...]

Oh, ik vind het nog steeds leuk om elk jaar te kijken.
Maar smaken verschillen, zo mis ik in jouw lijstje het in mijn ogen grandiose Voila van Barbara Pravi (2021) terwijl ik van die Italianen nog tijdens het festival onpasselijk werd.

De acts die een verder doodsaaie avond toch nog enige kleur geven zijn op het moment zelf zeker welkom, maar muzikale ""staying power" missen ze bijna altijd. Als ik dan alleen even naar de winnende nummers kijk, dan lijkt het alsof de eerder genoemde jaren '70 en '80 iets meer staying power hadden dan de afgelopen decennia (met, inderdaad, Euphoria als uitzondering die de regel bevestigt als de facto nieuwe Eurovisie hymne)
De Franse Engel had ik vernoemd hoor ;)

Jammer dat ze zoveel stress had in de finale, ze had moeten winnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck
Delerium schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:38:
[YouTube: Australia - LIVE - Kate Miller-Heidke - Zero Gravity - Grand Final - Eurovision 2019]

Ik denk dat ik met dit nummer prima mee kan als absurd songfestivalnummer. Dit zien we sowieso bijna nooit.
Hoe kon ik Kate Miller vergeten ... WAT EEN STEM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck

my guilty pleasure ... (blame me, shame me, i don't care :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:33
Delerium schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:38:
[YouTube: Australia - LIVE - Kate Miller-Heidke - Zero Gravity - Grand Final - Eurovision 2019]

Maar visueel was dit gewoon helemaal top!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeteoVir
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is interessant om te zien hoe de kansen bij de wedkantoren (zie grafieken hier die ik elkaar heb gezet) zijn veranderd in de afgelopen twee weken. Op 6 mei was Frankrijk opgeklommen tot 9%, maar nu weer terug naar 2,2%. België is flink gestegen na de halve finale.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEuWbC_W39VBaRAAeIbe1fttoLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LsFQYW2NAFndkDctoXpSsFBr.jpg?f=user_large

Door te kijken naar de kanspercentages ipv. rangorde zie je beter welke landen dicht bij elkaar zitten en makkelijk kunnen stuivertje wisselen. Dat geldt bijvoorbeeld voor Frankrijk, Noorwegen en Spanje, die de onderste helft van de top 10 vermoedelijk gaan invullen.

Overigens een (statistische) kanttekening dat de verschillen/rangorde in de kans op winst bij de lagere percentages niet zo sterk meer correleert met de uiteindelijke notering, als bij de hogere percentages (2+%). Oftewel buiten de top 10 zijn de foutmarges doorgaans tamelijk groot. Andere constatering: een winstkans van 0,5% of hoger lijkt ongeveer de grens te zijn waarboven kwalificatie wel gegarandeerd lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

RobinNL schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:38:
[...]

Maar visueel was dit gewoon helemaal top!
audio… eel ook. Kate kan ontzettend goed zingen. Ik heb d'r al 15 jaar geleden gevonden denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 13-05-2023 02:21 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:24

sjaool

Every life should have 9 cats

Wolfp4ck schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:12:
[...]

Misschien dat de ouderdom je een beetje aan het inhalen is :) en je niet meer meekan met de jeugd....

It will happen to the best of us !
Dat is van een feit een dooddoener maken. Het Eurovisie Songfestival een Showfestival geworden sinds ze het live orkest hebben uitgebannen. Het heeft niks te maken met niet meer mee kunnen met de jeugd dat is te gemakkelijk opgemerkt. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wolfp4ck schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:12:
Vorig jaar
Give that wolf a banana (Noorwegen)
Slomo (spanje :) )
Moldavie - trein liedje (zalig gewoon)

Jaar ervoor (top 5 van 2021 was geweldig gewoon)
Lithuania "Discoteque"
Noorwegen "Fallen Angel"
Azerbaijan Efendi "Mata Hari"
Go A met het majestueze Shum (ukraine)
Frankrijk met Barbara Pravi
en Italie met Maneskin ...

Zo is er elk jaar wel leuke dingen te zien

Dit jaar,
Servië
Finland
België
Israel
Het is een goed jaar :)
En de meeste mensen van deze acts niemand meer. Dat kun je toch wel een succes noemen. ;)

De enige die de afgelopen jaren een grote hit gehad heeft was Rosa Linn met Snap en dat gebeurde pas ver na het Eurovisie Songfestival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MeteoVir schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 00:38:
Het is interessant om te zien hoe de kansen bij de wedkantoren (zie grafieken hier die ik elkaar heb gezet) zijn veranderd in de afgelopen twee weken. Op 6 mei was Frankrijk opgeklommen tot 9%, maar nu weer terug naar 2,2%. België is flink gestegen na de halve finale.

[Afbeelding]

Door te kijken naar de kanspercentages ipv. rangorde zie je beter welke landen dicht bij elkaar zitten en makkelijk kunnen stuivertje wisselen. Dat geldt bijvoorbeeld voor Frankrijk, Noorwegen en Spanje, die de onderste helft van de top 10 vermoedelijk gaan invullen.

Overigens een (statistische) kanttekening dat de verschillen/rangorde in de kans op winst bij de lagere percentages niet zo sterk meer correleert met de uiteindelijke notering, als bij de hogere percentages (2+%). Oftewel buiten de top 10 zijn de foutmarges doorgaans tamelijk groot. Andere constatering: een winstkans van 0,5% of hoger lijkt ongeveer de grens te zijn waarboven kwalificatie wel gegarandeerd lijkt.
Ik denk dat Zweden vooral zo hoog scoort vanwege de artiest en niet vanwege de song.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
CyBeR schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 02:20:
[...]

audio… eel ook. Kate kan ontzettend goed zingen. Ik heb d'r al 15 jaar geleden gevonden denk ik.
Dat ook idd!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zit iedereen er weer klaar voor? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
sjaool schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:56:
Yes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:59

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ja! Met genoeg hapjes en drankjes voor de lange zit van vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En toch zit dat nummer van Oekraïne goed en slim in elkaar. Zeker als je het in zoveel verschillende uitvoeringen kunt doen.

Okay, en natuurlijk de fluit. Die doet het hem! :D

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 13-05-2023 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:40

Pierre

Van nature lui!

Ha Jan is er ook.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

In elk geval een goed begin, al blijft het droevig dat het niet in Kyiv kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 12:37
2021 ukraine represent!

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Eurythmics altijd goed. Met de onnavolgbare Annie Lennox. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17
Golden oldies hoor, S-express 👏

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ik moet zeggen, die Britten maken er wat moois van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

loekf2 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:11:
Golden oldies hoor, S-express 👏
Lekker om weer een keer te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Woohoo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ik moet even bijkomen van Duitsland

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Leuk Rammstein uit Duitsland.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ik had Duitsland nog niet gezien... Dat belooft wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wtf is dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

loekf2 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:12:
Ik moet even bijkomen van Duitsland
Ik denk dat je deze act nog een keer moet bijkomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 22:46

wontcachme

You catch me? No you wont

oh god

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Welke buur moet ik nu aanmoedigen? België is ook tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
De bodem is gelijk gezet, wat was dit??

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

België spat van het scherm af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Wie kent Verka niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik heb altijd het idee dat de Big Five over komen als onuitgenodigde gasten, als je de halve finales al hebt gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Graham Norton! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Rebecca Welton is altijd ok natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat is die klein hè. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
VeertienKaVier schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:11:
Ik moet zeggen, die Britten maken er wat moois van.
Was vanavond ook in het nieuws: Nederland heeft de kwaliteit van Eurovisie naar een hoger niveau getild. Er worden ook Nederlanders gevraagd om te helpen aan de productie (ook van dit jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die milf getver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Zo, die blonde dame is nog laat open, zoals mijn oma zaliger altijd over een flink decolleté zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobinNL schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:15:
[...]

Was vanavond ook in het nieuws: Nederland heeft de kwaliteit van Eurovisie naar een hoger niveau getild. Er worden ook Nederlanders gevraagd om te helpen aan de productie (ook van dit jaar)
Net als de organisatie van een F1 grand prix race. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

RobinNL schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:15:
[...]

Een echte Europese samenwerking dus, het kan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Primeur op songfestival: hele wereld mag vanavond stemmen
Een primeur voor het Eurovisiesongfestival: tijdens de finale vanavond mag iedereen uit de hele wereld stemmen – dus ook als je buiten Europa woont. De stem kan worden uitgebracht via de officiële website en werkt met creditcard. Alle wereldwijde stemmen worden uiteindelijk op een hoop gegooid ('Rest of the World') en tellen net zo zwaar als die van een land.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Milf en getver in één zin? :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
even de VPN aanslingeren :P

en hallo iedereen! wat heb ik gemist??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Contradictio in terminis? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Heerlijk lenteweer, check
BBQ met spareribs, check
Anderhalve fles wijn leeg, check

Ben er klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ha, Luxemburg komt terug!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Frieda schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:17:
[...]

even de VPN aanslingeren :P

en hallo iedereen! wat heb ik gemist??
Een best wel bijzonder intro met diverse oud-deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

VeertienKaVier schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:16:
Zo, die blonde dame is nog laat open, zoals mijn oma zaliger altijd over een flink decolleté zei.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:26
Pfff ik weet nog niet of ik het af ga kijken. Die lichtshows en visuele aspecten zijn … eh … nogal aanwezig. Ik word er heel onrustig van.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Joris748 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:19:
Pfff ik weet nog niet of ik het af ga kijken. Die lichtshows en visuele aspecten zijn … eh … nogal aanwezig. Ik word er heel onrustig van.
Het is het Songfestival, wat had je verwacht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Schreef Rebecca, maar is natuurlijk Hannah Waddinham bekend uit Ted Lasso. Daar pakt ze ook altijd flink uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ben ik de enige met een stortbui?

Toevallig was de hele maaltijd hier Duits (Spargel, Spätzle, Riesling), dus ja, nu moet ik wel juichen voor die buur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Die lichtshows en visuele aspecten zijn … eh … nogal aanwezig.
En dan valt het nog mee qua windmachines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Kunnen woorden als diversiteit, duurzaam etc niet verboden worden. Gewoon meedoen en lekker muziek maken. Daar hoort het om te gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

sjaool schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:56:
Helaas! Verjaardag van de vrouw, dus morgen of later in de week kijk ik het in het geheel terug.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Heel het ESF is een 'onveilige werksfeer' voor onze heteroseksuele rubbertegelgeneratie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
en daar gaan we.... oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

loekf2 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:19:
[...]

Schreef Rebecca, maar is natuurlijk Hannah Waddinham bekend uit Ted Lasso. Daar pakt ze ook altijd flink uit.
Ze is in ieder geval lekker spontaan en expressief. Niet zo'n saaie tante. Ik kan er wel aan wennen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Quad schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:20:
[...]

Helaas! Verjaardag van de vrouw
Gefeli, maar... dit is toch de ultieme party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
poe poe poe poe edgar allan edgar allan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Begin Oostenrijk steeds leuker te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

VeertienKaVier schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:21:
[...]

Gefeli, maar... dit is toch de ultieme party?
Helaas, ik kijk het graag alleen /samen met m'n vrouw ivm tv streamer voor m'n hoortoestellen en ambilight voor de effecten en ervaring. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Deze gaat wel ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik ben vanavond toch voor Zweden, het liedje blijft toch in je kop zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Quad schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:22:
[...]

Helaas, ik kijk het graag alleen /samen met m'n vrouw ivm tv streamer voor m'n hoortoestellen en ambilight voor de effecten en ervaring. :)
Als je het maar inhaalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

"Oh my God, you're such a good writer"
"Oh, it's not me, it's Edgar"
"Who the hell is Edgar?"
There's a ghost in my body and he is a lyricist
It is Edgar Allan Poe, and I think he can't resist
Yeah, his brain is in my hand, and it's moving really fast
Don't know how he possessed me, but I'm happy that he did
'Cause this song is feeling special, and is gonna make me rich
Yeah, the words are spilling out, what the heck is this about?
Oh, mio padre, there's a ghost in my body, oh-oh-oh-oh-oh
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Edgar Allan, Edgar Allan
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Edgar Allan Poe
Maybe I should call a doctor or an exorcist
Maybe someone out there knows where Shakespeare is so I can get a taste
What's your IPI? Where's the A&R?
Girl, call Universal, you're about to be a star
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Edgar Allan, Edgar Allan
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Poe, Poe, Poe, Poe, Poe
Edgar Allan
"Who the hell is Edgar?"
Oh, mio padre
There's a ghost in my body
Oh, mio padre
Zero, dot, zero, zero, three
Give me two years, and your dinner will be free
Gas station champagne is on me
Edgar cannot pay rent for me
Zero, dot, zero, zero
Zero, dot, zero, zero
Zero, dot, zero, zero, three
At least it pays to be funny
Ugh
Oh, mio padre
Oh, mio padre
There's a ghost in my body (Edgar Allan, Edgar Allan Poe)
Oh, mio padre
Oh, mio padre
Oh, mio padre, there's a ghost in my body, oh-oh-oh-oh-oh
"Who the hell is Edgar?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Net als Edgar een literair hoogtepuntje zeg !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Curacao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Toch maar BBC erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobinNL schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:23:
Ik ben vanavond toch voor Zweden, het liedje blijft toch in je kop zitten.
Ik vond het anders maar niets. Te goedkoop jatwerk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Zweden viel mij ook tegen. Plus nagelfobie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:24:
[...]

gejat van zweden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Toch altijd iets meer respect voor inzendingen in de eigen taal :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
stampestampestampe ai coracaooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ja, eigen taal is een dikke plus. En Portugees (en zeker Braziliaans) klinkt gewoon heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
sjaool schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:24:
[...]

Achja, maar als je me nu vraagt om het lied van Oostenrijk te zingen... Ben ik alweer vergeten XD Ik vind het zelf wel fijn als je het nummer een beetje kan mee neuriën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:26
RobinNL schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:19:
[...]

Het is het Songfestival, wat had je verwacht? :+
Nouja, ik krijg er letterlijk hoofdpijn van. Al die lichtflitsen en snel wisselende kleuren. Ben maar iets anders gaan kijken.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-10 09:21
Leuk liedje Portugal, alleen jammer dat ze Pino hiervoor vermoord hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
De geluidsmix is een stuk beter tov de semifinales niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Dit is wel erg... rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

PjotrStroganov schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:26:
idee heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:24
PjotrStroganov schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:26:
Lijkt het wel op ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Tijd voor kaasfondue, Zwitserland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het beeld op de NPO is wel een stuk beter dan dat van de BBC. Het geluid vind ik ook beter. Het commentaar is dan weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Chocola! Rösti!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Wegens geen tv hang ik aan de stream op YT, geen commentaar, wel goed beeld en geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:28:
Het beeld op de NPO is wel een stuk beter dan dat van de BBC. Het geluid vind ik ook beter. Het commentaar is dan weer een ander verhaal.
voor commentaar moet je echt op de Belg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:51
Ik kan die Sam Ryder nog steeds niet zo goed hebben :X

Dit is gewoon een Lewis Capaldi kopie en dat was al een slechte afdruk van wel competente artiesten. Meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dit klinkt als een rip-off van een ander liedje....
Ja, Lewis Capaldi.

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 13-05-2023 21:31 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Dit doet mij weinig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
sjaool schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:28:
BBC geluid heeft te weinig dynamiek, ik moet m’n receiver echt hard zetten. Graham Norton klinkt alsof ie op de WC zit en er te hard door heen gemixed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Niet de laatste van de Duncan Laurence klonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

loekf2 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:31:
[...]

BBC geluid heeft te weinig dynamiek, ik moet m’n receiver echt hard zetten. Graham Norton klinkt alsof ie op de WC zit en er te hard door heen gemixed,
:D

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Rare broek ook.
Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste