Toon posts:

Comate CT Elite & CT Cruiser

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57
Erg interessante fiets, vooral voor de indiegogo prijs. Wat ik me afvraag, gezien het een single speed is, hoe is de trapfrequentie bij 25 km/h? Want ook al heb je goede elektrische ondersteuning, als je als een malle rond moet fiets je nog niet relaxed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J.dV
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 16:17
Nielson schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 13:42:
Erg interessante fiets, vooral voor de indiegogo prijs. Wat ik me afvraag, gezien het een single speed is, hoe is de trapfrequentie bij 25 km/h? Want ook al heb je goede elektrische ondersteuning, als je als een malle rond moet fiets je nog niet relaxed.
Hallo Nielson,

Ik heb een test fiets en ik kan je garanderen, de trap frequentie is heel prettig, heel rustig.

Het zweet komt niet op je rug te staan 😅

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joost Meijer
  • Laatst online: 08:38
Nielson schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 13:42:
Hier dezelfde ervaring. Je fietst juist erg relaxed. Ik heb ook nog een testfiets staan. Mocht je willen proefrijden en toevallig in de buurt van Hengelo (ov) wonen, kom gerust testen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J.dV
Joost Meijer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:59:
[...]

Hier dezelfde ervaring. Je fietst juist erg relaxed. Ik heb ook nog een testfiets staan. Mocht je willen proefrijden en toevallig in de buurt van Hengelo (ov) wonen, kom gerust testen
Ik woon in Alkmaar voor het geval dat beter uitkomt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ewf
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:03
Niemand in het centrum van het land met een testfiets?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maurits2023
  • Laatst online: 29-05 06:03
ewf schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:52:
Niemand in het centrum van het land met een testfiets?
Je kan Comate ook zelf benaderen voor een proefrit..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ewf
Was ik niet op gekomen..😉

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rudeen
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-05 11:52
Weet iemand of de snelheidslimiet van deze fiets valt te ontgrendelen? Voor recreatief gebruik op eigen terrein
natuurlijk ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
rudeen schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:30:
Weet iemand of de snelheidslimiet van deze fiets valt te ontgrendelen? Voor recreatief gebruik op eigen terrein
natuurlijk ;)
Vanuit de dictatuur van hier mag je dat zelfs niet bespreken op eigen terrein volgens mij. Maar we gaan het zien of er ook een VeloHacky voor komt. De vraag is natuurlijk wel hoe je dan zit met je tandwielverhouding omdat er geen versnellingen op de fiets zitten.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:51
Is er ook iets als een gedeelte aanbetalen/ reservering doen en de "rest" bij levering.
Zou mij een beter gevoel geven .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neb0
  • Registratie: Mei 2021
  • Nu online
Wat betreft de drager: die zou nog ietsje dichter op het spatbord kunnen, voor de looks. ;) Als ze dan toch nog bezig zijn met fine tunen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 03:09
samuel123 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:47:
Is er ook iets als een gedeelte aanbetalen/ reservering doen en de "rest" bij levering.
Nope. Alles of niks, roll the dice. Bij Indiegogo is geen enkele garantie. Zodra het 18 mei is heb je nergens meer recht op en levering is op zijn vroegst in juli. Het risico bestaat dat dit nooit gebeurt en je geld weg is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 12:07
Is het niet gewoon veilig als je met creditcard betaalt? Of vergoedt de creditcard maatschappij niet als er uiteindelijk niet geleverd wordt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johan Bogle
Op grond waarvan zou die vergoeden? Afschrijving heeft dan ook al lang plaatsgevonden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:47
samuel123 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:47:
Johan Bogle schreef op maandag 8 mei 2023 @ 20:28:
[...]
Nope. Alles of niks, roll the dice. Bij Indiegogo is geen enkele garantie. Zodra het 18 mei is heb je nergens meer recht op en levering is op zijn vroegst in juli. Het risico bestaat dat dit nooit gebeurt en je geld weg is.
Comate/Indiegogo zegt toch echt het volgende op de website:

What’s the refund policy?
We are subject to Indiegogo's refund policy, moreover, we offer a 100% refund if the delivery is 8 weeks later than the planned delivery date.

Ja, van een kale kip kan je niet plukken, dus als er niet geleverd wordt dan betwijfel ik of je ooit je geld terug ziet. Zie ook de reviews over Indiegogo in het algemeen.
Reckoner schreef op maandag 8 mei 2023 @ 20:48:
Is het niet gewoon veilig als je met creditcard betaalt? Of vergoedt de creditcard maatschappij niet als er uiteindelijk niet geleverd wordt?
Heb wat gegoogeld, maar dit lijkt een beetje hit or miss te zijn. Officieel is Indiegogo een crowdfunding website en credit card maatschappijen hebben in hun algemene voorwaarden staan dat er geen refunds plaatsvinden van crowdfunding. Maar toch, als je kan bewijzen dat je een al afgemaakt product koopt dan kan je nog wel een kans van slagen hebben.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maurits2023
Klopt er zijn heel veel negatieve reviews van Indiegogo, maar er zijn tal van ebikes campagnes op Indiegogo die wel succesvol zijn geweest:

Mate X
Tenways
Ampler
Strom bikes
AM1 bike
Kan nog wel even doorgaan…

En ja, het blijft een risico…
En nogmaals, ik ben geen medewerker van Comate 😉

• neb0
  • Nu online
Die merken gaven er volgens mij wel veel meer reuring aan.
Niet dat ik er een per se een voorstander van ben maar vooruit: vanuit Comate snap ik niet dat ze elke (video)review op social media (YouTube, Insta, FB etc.) van de concurrerende merken en type fietsen niet voorzien van wat 'slinkse' comments die verwijzen naar hun fiets/actie, evenals meer fora.

Verder: Bright is een advertorial platform. Je betaalt 25k voor een ''review'' (gewoon een video over een fiets dus) maar met die views verkoop je er vast meer dan 25.

[Voor 3% gewijzigd door neb0 op 11-05-2023 02:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maurits2023
neb0 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 18:12:
Die merken gaven er volgens mij wel veel meer reuring aan.
Niet dat ik er een per se een voorstander van ben maar vooruit: vanuit Comate snap ik niet dat ze elke (video)review op social media (YouTube, Insta, FB etc.) van de concurrerende merken en type fietsen niet voorzien van wat 'slinkse' comments die verwijzen naar hun fiets/actie, evenals meer fora.

Verder: Bright is een advertorial platform. Je betaalt 25k voor een ''review'' (gewoon een video over een fiets dus) maar met die views verkoop je er vast meer dan 25.
Ze zouden zeker wat actiever en sluwer op social media kunnen zijn.

Maar de andere merken en vooral Tenways hebben veel meer marketingbudget

• SupplelyFiend1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-05 16:39
Due to the long warranty period, the model you originally purchased may upgrade and the part to be replaced is possibly no longer available in the same colour or model, we may deliver a different colour or an upgrade to the successor model based on an agreement with you in advance.
Het laatste maakt mij een beetje zorgen. Ik lees dit als wanneer wij het item niet meer op stock hebben (bvb na 2 jaar), gaan wij u aan aanbieding doen om de fiets te wisselen tegen een bepaalde opleg. Het zou natuurlijk fijn zijn wanneer Comate een minimale beschikbaarheidstermijn zou definiëren zoals dat bij bepaalde merken van huishoudtoestellen ook het geval is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• neb0
  • Nu online
@SupplelyFiend1 Zou zo niet weten waarom dat een probleem zou vormen. Mechanisch gezien zijn het 'standaardonderdelen' die je zelf of elke fietshandel kunt bestellen.
Hooguit m.b.t. de accucover die een andere kleur kan hebben omdat ze de fietsen in een andere kleur aanbieden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neb0
  • Nu online
.

[Voor 112% gewijzigd door neb0 op 12-05-2023 23:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mar!uis_007
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-05 12:35
Ik heb wat contact gehad en ook wat foto's gekregen van CC model (doorstap/unisex). Weet niet zeker of ik die hier mag posten.

Dezelfde prijs bij indiegogo, CT aanklikken en bij afronden mailen Customer Service <service@comatebikes.com> dat het CC in plaats van CT moet zijn.

Let op sluiting indiegogo op de 18e! Daarna zijn ze dus duurder (of je moet er heel veel afnemen krijg je misschien flinke korting 😎).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:46
Weet iemand misschien hoe hoog het zadel maximaal kan? Op de site van Comate staat dat de zadelbuishoogte 510mm is, maar helaas geen informatie over de maximale totale hoogte van het zadel.

Ik ben 2.00m dus twijfel een beetje of dit nog gaat passen op een frame dat ze zelf aangeven voor 165-195cm.
Daarom zou ik de totale hoogte graag vergelijken met mijn huidige fiets (met XL frame).

Een verzoek voor proefrit (omgeving Groene Hart) ook aangevraagd bij de Customer Service, misschien lukt dat nog vóór het einde van de Indiegogo actie :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tammo Tenways
  • Laatst online: 18:17
Mar!uis_007 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:01:
Ik heb wat contact gehad en ook wat foto's gekregen van CC model (doorstap/unisex). Weet niet zeker of ik die hier mag posten.
Bijgaande foto’s staan gewoon op hun eigen site. Heb jij dezelfde gekregen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maurits2023
JohanF schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:05:
Weet iemand misschien hoe hoog het zadel maximaal kan? Op de site van Comate staat dat de zadelbuishoogte 510mm is, maar helaas geen informatie over de maximale totale hoogte van het zadel.

Ik ben 2.00m dus twijfel een beetje of dit nog gaat passen op een frame dat ze zelf aangeven voor 165-195cm.
Daarom zou ik de totale hoogte graag vergelijken met mijn huidige fiets (met XL frame).

Een verzoek voor proefrit (omgeving Groene Hart) ook aangevraagd bij de Customer Service, misschien lukt dat nog vóór het einde van de Indiegogo actie :)
Ik heb de fiets getest, ben zelf 197 cm en het zadel stond toen op het hoogste punt, zie mijn bijgevoegde foto's in de eerste comments. Ik paste er prima op!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 21:17
Het is wel bijzonder om te zien dat Comate op Indiegogo maar weinig animo heeft.
In totaal maar 39 fietsen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pukvg
  • Registratie: Juni 2021
JohanF schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:05:
Ben bang dat dat niet meer gaat lukken. Ik heb 25 april een testrit aangevraagd en kreeg 28 april te horen dat er verder contact met mij zou worden opgenomen. Daarna helaas niks meer gehoord. Blijkbaar ben ik wel opgenomen in de mailing lijst, want heb nog wel twee herinneringen ontvangen dat de indiegogo actie bijna afloopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maurits2023
-Muncky- schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:26:
Het is wel bijzonder om te zien dat Comate op Indiegogo maar weinig animo heeft.
Hoe kom jij aan 39 fietsen? Er zijn 84 backers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maurits2023
Er is € 135.774 tot nu toe opgehaald, bij 34 fietsen, zou je €3.993,35 per fiets betalen, ik wil best wel iets investeren, maar dat gaat mij te ver. ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pukvg
  • Registratie: Juni 2021
Maurits2023 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:47:
[...]

Hoe kom jij aan 39 fietsen? Er zijn 84 backers
19x elite
10x cruiser
2x elite/cruiser bundel
3x cruiser bundel

Totaal 39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maurits2023
pukvg schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:54:
[...]

19x elite
10x cruiser
2x elite/cruiser bundel
3x cruiser bundel

Totaal 39
je telt de aantallen, maar die kloppen niet, je moet echt naar de backers kijken, Er zijn namelijk ook heel veel secret perks (waaronder ik) die zie je niet bij die aantallen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johan Bogle
-Muncky- schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:26:
Is denk ik door het risico dat je nooit iets krijgt en je geld kwijt bent. Komt nog al eens voor op indiegogo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maurits2023
Johan Bogle schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:30:
[...]
Is denk ik door het risico dat je nooit iets krijgt en je geld kwijt bent. Komt nog al eens voor op indiegogo.
Nogmaals het zijn er geen 39, maar je wil blijkbaar continue benadrukken dat je je geld direct kwijt bent op Indiegogo, er zijn zat succesvolle e-bike projecten geweest op Indiegogo.

Als dit een project was geweest bv rechtstreeks uit Hong-Kong dan zou ik ook wel een paar keer nadenken om er in te investeren, maar doordat ik een testrit heb kunnen maken, wekelijks contact heb met één van de co-owners heb ik hier een goed gevoel aan.

Ik krijg net een bericht van hem, ik kan je bevestigen dat er 83 fietsen (eind vorige week) zijn verkocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johan Bogle
Maurits2023 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:50:
[...]

Nogmaals het zijn er geen 39, maar je wil blijkbaar continue benadrukken dat je je geld direct kwijt bent op Indiegogo, er zijn zat succesvolle e-bike projecten geweest op Indiegogo.
Ik ben mij bewust van het risico en denk dat iedereen die zich daar bewust van is, wellicht wat meer terughoudend is met 1400 euro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:46
Maurits2023 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:16:
[...]

Ik heb de fiets getest, ben zelf 197 cm en het zadel stond toen op het hoogste punt, zie mijn bijgevoegde foto's in de eerste comments. Ik paste er prima op!
Uitgebreid antwoord ontvangen binnen 1,5 uur (y) waarin jij genoemd wordt :P
Hoogte van crank tot onderkant zadel van m'n huidige fiets is 770mm, dus dan komt max 830mm voor de CT helemaal goed.
Cranklengte identiek met 170mm.
Stuurspacers nog even over nadenken gezien de eerdere plus-/minpunten hierover in deze thread.

Proefrit mogelijk in Rotterdam, maar dat is me even te ver weg, denk dat ik hem gewoon ga bestellen vanavond (dan wel de Cruiser i.p.v. Elite). oOo
The maximum height of the saddle depends on the length of the seatpost. We provide a 350mm seatpost by default, but this can be upgraded to 400mm for a higher saddle position.

If you choose a 400mm seatpost for the CT Elite, the maximum length from the bottom bracket to the bottom of the saddle will be 510mm + 400mm - 80mm (safety line) = 830mm, adding the length of the crank (170mm) and the thickness of the saddle (~100mm), the maxium distance from the top of the saddle to the pedal will be 830mm + 170mm + 100mm = 1100mm. For your information, we have a backer who is 1.97m tall and rides the Elite comfortably. We also have a collegue who is 1.96m tall and uses the CT Elite every day.

Moreover, we can also install 2 extra spacer rings on the headtube to raise the handlebar by 20mm to 1150mm. This will help you achieve a more relaxed riding posture.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J.dV
Johan Bogle schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:54:
[...]
Ik ben mij bewust van het risico en denk dat iedereen die zich daar bewust van is, wellicht wat meer terughoudend is met 1400 euro.
Ik snap dat er twijfels zijn, heb ik zelf ook gehad. Maar sinds een aantal weken heb ik een test fiets en bijna dagelijks contact met één van de founders.

Daarnaast kreeg ik afgelopen week onderstaand bericht per News-letter

A reputable Amsterdam-based dealer is convinced, we’re sure you will be too!
We are exited to share with you that seven dealers in the Netherlands and Germany have joined our network of authorized dealers. These dealers are fully confident that the CT models, with retail prices starting at €2,190 and €2,490, will become their next bestsellers. This includes a reputable Amsterdam-based dealer with a 92-year history.

We are currently in negotiations with dozens of additional dealers and plan to authorize 50 dealers by the end of 2023. Our strict cooperation terms, including pre-payment, ensure that our dealers are fully convinced by our products and meet our high standards.

Don’t miss out on this opportunity on Indiegogo! Act now and get your own Comate CT at a dealer price for a limited time!

Al met al heb ik er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ewf
Na lang twijfelen op de valreep er ook maar eentje besteld... (cruise)

Nu 2 maanden geduld hebben!

• evleerdam
Na lang twijfelen.. niet besteld.

Ik zoek een fiets gelijkwaardig aan de Tenways CGO600 PRO maar dan iets minder sportief. Dat zou dan een Comate kunnen zijn, voordeel is dat de Comate via Indiegogo nog goedkoper is ook.

Hoofdreden om het niet te doen is Indiegogo. Ik zie teveel campagnes mislukken en het voelt als crowdfunding. Andere redenen om het niet te doen zijn twijfel aan service (met name vanwege software en batterij, bij een reguliere fiets speelt dit minder) en twijfel over de bagagedrager.

Ik hoop overigens dat de fietsen netjes uitgeleverd worden, er goede service verleend wordt en ik zal dit topic nog zeker volgen!

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Maurits2023
Op zich begrijp ik echt wel de twijfel betreft Indiegogo, hun doelstelling is om 100 fietsen te verkopen via dit platform, dit was nooit gelukt als ze het zelf zouden doen, nog geen netwerk en nog geen dealers, door Indiegogo hebben ze publiciteit, halen ze de 100 fietsen en waarschijnlijk meer, daarnaast hebben ze ook al een aantal fietsen verkocht aan dealers en is de productie van het frame in volle gang.

Nu is het aan hun de taak om de overige onderdelen op tijd bij elkaar te krijgen en de fiets te laten assembleren.
Ik vraag mij af, als zij deze aanbieding via hun eigen site hadden gedaan, en je ook met een wachttijd van 8 weken, had je het dan wel gedaan?

Het blijft een startup, maar wel met een product wat in principe af is en niet nog helemaal uit ontwikkeld hoeft te worden.

• Maurits2023
En ik ben iets bevooroordeeld en erg enthousiast, vind het leuk om aan het begin van zoiets mee te doen en ik houd wel van wat risico nemen, zo doe ik het ook wel eens met aandelen/bitcoin, you lose some, you win some!

• evleerdam
Maurits2023 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:44:
Op zich begrijp ik echt wel de twijfel betreft Indiegogo, hun doelstelling is om 100 fietsen te verkopen via dit platform, dit was nooit gelukt als ze het zelf zouden doen, nog geen netwerk en nog geen dealers, door Indiegogo hebben ze publiciteit, halen ze de 100 fietsen en waarschijnlijk meer, daarnaast hebben ze ook al een aantal fietsen verkocht aan dealers en is de productie van het frame in volle gang.

Nu is het aan hun de taak om de overige onderdelen op tijd bij elkaar te krijgen en de fiets te laten assembleren.
Ik vraag mij af, als zij deze aanbieding via hun eigen site hadden gedaan, en je ook met een wachttijd van 8 weken, had je het dan wel gedaan?

Het blijft een startup, maar wel met een product wat in principe af is en niet nog helemaal uit ontwikkeld hoeft te worden.
Daar heb je helemaal gelijk, het gaat mij ook niet specifiek om Indiegogo. Maar meer om dat het hun 1e model is en er nog niets bewezen geleverd kan worden. Er is blijkbaar Indiegogo voor nodig om geld te verzamelen en orders te verzamelen, dat geeft mij net te weinig vertrouwen. Ik snap sowieso dat het lastig is voor een start up om geld binnen te krijgen (maar dat laat ik dus niet mijn probleem worden).

Als ze al genoeg geld hadden voor bijvoorbeeld 1.000 fietsen en die op voorraad hadden, dan had ik er meer vetrouwen in. Of als de Indiegogo campagne nu storm loopt, dan wellicht ook wel. Om te vergelijken, de Tenways Indiegogo campagne heeft EUR 760,740 opgehaald. Comate zit nu pas aan EUR 151,814. Nu snap ik dat er naast Indiegogo wellicht ook al gewerkt wordt aan een dealernetwerk, maar dat was bij Tenways wellicht ook zo.

• Maurits2023
evleerdam schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:27:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk, het gaat mij ook niet specifiek om Indiegogo. Maar meer om dat het hun 1e model is en er nog niets bewezen geleverd kan worden. Er is blijkbaar Indiegogo voor nodig om geld te verzamelen en orders te verzamelen, dat geeft mij net te weinig vertrouwen. Ik snap sowieso dat het lastig is voor een start up om geld binnen te krijgen (maar dat laat ik dus niet mijn probleem worden).

Als ze al genoeg geld hadden voor bijvoorbeeld 1.000 fietsen en die op voorraad hadden, dan had ik er meer vetrouwen in. Of als de Indiegogo campagne nu storm loopt, dan wellicht ook wel. Om te vergelijken, de Tenways Indiegogo campagne heeft EUR 760,740 opgehaald. Comate zit nu pas aan EUR 151,814. Nu snap ik dat er naast Indiegogo wellicht ook al gewerkt wordt aan een dealernetwerk, maar dat was bij Tenways wellicht ook zo.
Fair point, Tenways heeft een aanzienlijk groter marketingbudget en dat betaald op dit moment zich goed uit, zijn zijn al een paar stappen verder dan Comate

• tomhier
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:44
Zie hier het Tenways marketingbudget 😁

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

YKW

mobiliteit ten top

Just my 2 cents: ik snap dat Indiegogo wat risico met zich mee kan brengen, maar ik koop liever een fiets van een paar enthousiastelingen die met een goed idee en product komen (en gebruik maken van bewezen componenten), dan een partij die de helft van het geld aan marketing uitgeeft (ik wordt op Insta ook gestalked door Tenways). Overigens had ik de Tenways ook zeker op mijn radar staan, maar gun het Comate gewoon meer, ben bereid het risico te nemen en vind de Comate ook gewoon mooier (zeker met geintegreerd achterlicht)

Automatiseren kan je leren!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tammo Tenways
Zo zit ik er ook in. Overigens haalde het (nu) gerenommeerde Ampler een vergelijkbaar bedrag op via Indiegogo.
https://www.indiegogo.com...lectric-bike/x/33485940#/

• Maurits2023
YKW schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:50:
Just my 2 cents: ik snap dat Indiegogo wat risico met zich mee kan brengen, maar ik koop liever een fiets van een paar enthousiastelingen die met een goed idee en product komen (en gebruik maken van bewezen componenten), dan een partij die de helft van het geld aan marketing uitgeeft (ik wordt op Insta ook gestalked door Tenways). Overigens had ik de Tenways ook zeker op mijn radar staan, maar gun het Comate gewoon meer, ben bereid het risico te nemen en vind de Comate ook gewoon mooier (zeker met geintegreerd achterlicht)
Ik had het niet beter kunnen verwoorden…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J.dV
De Indiegogo actie is trouwens met 7 dagen verlengd, wel met minder korting

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 21:17
Heb ook lang zitten twijfelen en toch maar niet besteld uiteindelijk vanmorgen.

Ik ga mij toch oriënteren op een fiets met een wat minder sportievere zit. Ook had ik het idee dat het frame (voor mij) toch echt aan de kleinere kant was. Lange benen en 1,99m is niet ideaal, I know, en dat gaat mij tegen tegen staan op den duur.
Heb bij Joost in Hengelo (nogmaals dank voor de gastvrijheid!) een testritje gemaakt en de ondersteuning was zeer zeker goed op orde!

Ik blijf Comate echter wel volgen, benieuwd naar het vervolg én naar het uiteindelijke model!

• Joost Meijer
  • Laatst online: 08:38
Graag gedaan!
-Muncky- schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 18:42:
Heb ook lang zitten twijfelen en toch maar niet besteld uiteindelijk vanmorgen.

Ik ga mij toch oriënteren op een fiets met een wat minder sportievere zit. Ook had ik het idee dat het frame (voor mij) toch echt aan de kleinere kant was. Lange benen en 1,99m is niet ideaal, I know, en dat gaat mij tegen tegen staan op den duur.
Heb bij Joost in Hengelo (nogmaals dank voor de gastvrijheid!) een testritje gemaakt en de ondersteuning was zeer zeker goed op orde!

Ik blijf Comate echter wel volgen, benieuwd naar het vervolg én naar het uiteindelijke model!
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee