Net me Comate binnengekregen, echt superblij met de grijze kleur, ziet er in het echt echt top uit. De eerste twee ritjes waren ook meteen lekker soepel en comfortabel. Wat me ook opviel: zelfs rond de 26 km/u krijg je nog een beetje ondersteuning van de motor, wat best een fijne bonus is.
Eén klein dingetje dat ik niet had verwacht: de textuur van de lak. Ik had eerder een testrit gedaan op de matte zwarte versie, en die voelde best glad aan. De grijze lak voelt juist wat ruwer of steviger aan. Ik heb ze niet naast elkaar om te vergelijken, maar je merkt duidelijk verschil.
Geen idee welke eigenlijk beter is, misschien is de grijze juist beter bestand tegen krassen? Zelf vond ik het gladde gevoel van de zwarte wel iets fijner. Maar goed, waarschijnlijk gewoon even wennen...
Eén klein dingetje dat ik niet had verwacht: de textuur van de lak. Ik had eerder een testrit gedaan op de matte zwarte versie, en die voelde best glad aan. De grijze lak voelt juist wat ruwer of steviger aan. Ik heb ze niet naast elkaar om te vergelijken, maar je merkt duidelijk verschil.
Geen idee welke eigenlijk beter is, misschien is de grijze juist beter bestand tegen krassen? Zelf vond ik het gladde gevoel van de zwarte wel iets fijner. Maar goed, waarschijnlijk gewoon even wennen...
:strip_exif()/f/image/I3ya2S9LyCaSWrIHQOPb6KSb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bBU6i3vEQJHWBXKs5nteUjvi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e9UTr3IAdO88EUmNBPRfHSBr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CN3SjCD1ZeCJ1eQEjXkfm1FD.png?f=fotoalbum_large)