• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:48
dfbt schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 08:48:
[...]

Volgens mij zijn ze al begonnen aan Seizoen 2 filmen. Ik verwacht ( hoop) ieder jaar rond kerst dus nu afleveringen van nieuw seizoen.
Ze hebben al aangegeven niet ieder jaar met een nieuw seizoen te komen.
"You have to balance it," Bloys said. "For some of the bigger shows like Harry Potter or House of the Dragon, or The Last of Us, huge world-building shows, it would be nice to have those on an annual basis. But from a production point of view, it's just not possible.
https://www.ign.com/artic...dragon-and-the-last-of-us

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:54
Mog schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 08:43:
Is het al bekend of deze serie een seizoen per boek aanhoudt?

-Edit-

Ja dus. Staat in de OP 8)7

Dan gaat deze serie heel lang duren. 1,5-2 jaar per seizoen gok ik. Tussen de 10 en 14 jaar lang als ze The Cursed Child niet meepakken.
Zoals de films ongeveer dan. Dat was 10 jaar. Dus iets langer is best goed en ok zelfs :)

Alleen benieuwd hoelang ze de seizoenen maken, boek 1,2 en 3 zijn natuurlijk heel kort in vergelijking met de latere boeken. Hoop dan ook dat die seizoenen langer worden zodat alles kan verteld worden. En ze niet gaan vasthouden aan 10 afleveringen per seizoen van 50 minuten.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19
Chelseamarre123 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:35:
[...]

Zoals de films ongeveer dan. Dat was 10 jaar. Dus iets langer is best goed en ok zelfs :)

Alleen benieuwd hoelang ze de seizoenen maken, boek 1,2 en 3 zijn natuurlijk heel kort in vergelijking met de latere boeken. Hoop dan ook dat die seizoenen langer worden zodat alles kan verteld worden. En ze niet gaan vasthouden aan 10 afleveringen per seizoen van 50 minuten.
Ze moeten kijken naar wat ze kunnen vertellen en niet vasthouden aan zoveel afleveringen van zoveel minuten. Zijn er meer afleveringen nodig, maak die gewoon dan :P

Er zijn ook geruchten dat er een of meerdere spin-offs komen, in de vorm van series. Wat is niet bekend, maar je zou kunnen denken aan de Hogwarts Founders, een serie rondom de First Wizarding War of de opkomst van Voldemort.
During an earnings conference call (via Variety), Warner Bros. Discovery leader JB Perrette seemed to imply that HBO has early intentions to expand the Harry Potter TV slate with spinoffs, noting that "HBO is banking on some 10 years of Harry Potter-branded series starting next year."

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:33
RobinNL schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 11:13:
[...]

Ze moeten kijken naar wat ze kunnen vertellen en niet vasthouden aan zoveel afleveringen van zoveel minuten. Zijn er meer afleveringen nodig, maak die gewoon dan :P

Er zijn ook geruchten dat er een of meerdere spin-offs komen, in de vorm van series. Wat is niet bekend, maar je zou kunnen denken aan de Hogwarts Founders, een serie rondom de First Wizarding War of de opkomst van Voldemort.

[...]
Als je niet elk jaar een nieuw seizoen uitbrengt zit je al gauw aan 'komende tien jaar Harry Potter'

• RobinNL
Jovatov schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 12:10:
[...]

Als je niet elk jaar een nieuw seizoen uitbrengt zit je al gauw aan 'komende tien jaar Harry Potter'
Mijn reactie ging ook niet over hoelang het zou zijn tot ze helemaal klaar zijn met het verhaal, maar dat ze niet moeten kiezen voor een fixed aantal afleveringen per seizoen ;) Hebben ze meer nodig, dan moeten ze gewoon kiezen om het seizoen langer te maken.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Jovatov
RobinNL schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 12:12:
[...]

Mijn reactie ging ook niet over hoelang het zou zijn tot ze helemaal klaar zijn met het verhaal, maar dat ze niet moeten kiezen voor een fixed aantal afleveringen per seizoen ;) Hebben ze meer nodig, dan moeten ze gewoon kiezen om het seizoen langer te maken.
En ik verwees in mijn bericht dan ook weer specifiek naar het citaat dat hbo nog tien jaar harry potter uitbrengt.

Verder mee eens dat er in de latere boeken logischerwijs veel meer content zit. Al zouden ze in boek vijf best wat mogen schrappen als je het mij vraagt...

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:32

Dennis1812

Amateur prutser

Juist 5 en 6 leggen een enorm belangrijke basis voor de ontknoping in 7.

4 is mijn inziens de minste.
Maar eenieder denkt hier anders over gok ik.
Ik hoop dat boek 6 tot in detail besproken gaat worden.

Maar spinoff series, niet elk jaar uitbrengen en wel 10 jaar. Dan zal er niet heel veel meer tussen moeten zitten dan een jaar.
En rond de kerst is een mooi moment eigenlijk. Elk jaar kerst zou prima zijn.

Zeker omdat ze nu al S2 filmen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
edit:
Oh, draakje was nog een pagina eerder :P

[ Voor 89% gewijzigd door Stukfruit op 26-03-2026 12:54 ]

Dat zit wel Schnorr.

• RobinNL
Trailer breakdown

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:14
Dennis1812 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 12:21:
Juist 5 en 6 leggen een enorm belangrijke basis voor de ontknoping in 7.

4 is mijn inziens de minste.
Maar eenieder denkt hier anders over gok ik.
Ik hoop dat boek 6 tot in detail besproken gaat worden.

Maar spinoff series, niet elk jaar uitbrengen en wel 10 jaar. Dan zal er niet heel veel meer tussen moeten zitten dan een jaar.
En rond de kerst is een mooi moment eigenlijk. Elk jaar kerst zou prima zijn.

Zeker omdat ze nu al S2 filmen.
Ik vind boek 4 1 vd beste, maar film technisch mwa. Zo is filmtechnisch 3 in mijn ogen echt pure perfectie maar valt boek 3 zwaar tegen :D

Maar door grootte van verhalen het verfilmen in een 2/2.5 uur tijdframe moet je dingen skippen die cruciaal zijn.

Met een serie van x afleveringen per seizoen moet je echt wel genoeg info kunnen delen

[ Voor 12% gewijzigd door dfbt op 26-03-2026 13:47 ]

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:22
Ik snap de positieve reacties niet zo? Alsof ik naar de trailer van een 13-in-een-dozijn Netflix speelfilm zit te kijken. Ik laat dit fiasco wel lekker aan mij voorbij schieten en vermaak me nog wel met de films.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:53

Agent47

I always close my contracts.

Deel drie en zes van de films vind ik enorm onderschat. Ik vind dat de beste.

Deel 2 vind ik het slechtst qua film.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• RobinNL
Finding Harry: The Craft Behind the Magic - 5 april op HBO Max

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:17
Dat ziet er heel erg goed uit, ik ben benieuwd!
In één van de shots uit die trailer is te zien dat de scènes op het station in aflevering 2 zitten, dus ik neem aan dat aflevering 2 eindigt met een eerste blik op Hogwarts.
Ik hoop dan dat ze de eerste twee afleveringen vrijgeven met kerst, alleen de eerste voelt dan zo karig als we niet eens Hogwarts te zien krijgen :P
Ik neem dan aan dat aflevering 1 eindigt met Hagrid die tegen Harry zegt dat hij een tovenaar is, dat lijkt mij het meest logische punt om te eindigen.

Dan heb je dus aflevering 1 bij de Dursleys, de brief, en de vlucht van de familie, en aflevering 2 met de Diagon Alley, terugkeer naar de Dursleys, de Hogwarts express en de eerste blik op Hogwarts.

Maar dat is uiteraard allemaal mijn eigen speculatie 😅

[ Voor 20% gewijzigd door EDIT op 02-04-2026 15:49 ]

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:14
Het ziet er inderdaad leuk uit, ik ben benieuwd uiteindelijk. Ga het zeker een kans geven :).

• RobinNL
EDIT schreef op donderdag 2 april 2026 @ 15:47:
Dat ziet er heel erg goed uit, ik ben benieuwd!
In één van de shots uit die trailer is te zien dat de scènes op het station in aflevering 2 zitten, dus ik neem aan dat aflevering 2 eindigt met een eerste blik op Hogwarts.
Ik hoop dan dat ze de eerste twee afleveringen vrijgeven met kerst, alleen de eerste voelt dan zo karig als we niet eens Hogwarts te zien krijgen :P
Ik neem dan aan dat aflevering 1 eindigt met Hagrid die tegen Harry zegt dat hij een tovenaar is, dat lijkt mij het meest logische punt om te eindigen.

Dan heb je dus aflevering 1 bij de Dursleys, de brief, en de vlucht van de familie, en aflevering 2 met de Diagon Alley, terugkeer naar de Dursleys, de Hogwarts express en de eerste blik op Hogwarts.

Maar dat is uiteraard allemaal mijn eigen speculatie 😅
Ik twijfel een beetje... Ik wil het graag zien, maar krijg je dan niet te veel spoilers voor de serie?

Ik hoop eigenlijk dat het begin is wanneer James en Lily worden vermoord en dat ze Harry in veiligheid brengen. Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik zou dit ook wel een mooie intro vinden.

• EDIT
Het probleem met dat als intro is dat (als ze de boeken volgen, zoals ze zeggen) we dan zouden zien hoe Harry beschermd wordt. Dat zijn twee enorme spoilers voor een van de latere seizoenen én de grote spoiler van het laatste seizoen.
Ik verwacht dus niet dat we dat in seizoen 1 al zien.

Ik heb zelf geen problemen met spoilers voor de nieuwe serie, al is het misschien wel wat apart om het te zien vóór de serie uitkomt, maar ik verwacht geen enorme spoilers. Ik ben altijd heel erg benieuwd hoe ze dingen op de achtergrond hebben gedaan, dus dit soort documentaires zijn voor mij perfect :)

• RobinNL
EDIT schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:06:
Het probleem met dat als intro is dat (als ze de boeken volgen, zoals ze zeggen) we dan zouden zien hoe Harry beschermd wordt. Dat zijn twee enorme spoilers voor een van de latere seizoenen én de grote spoiler van het laatste seizoen.

Ik heb zelf geen problemen met spoilers voor de nieuwe serie, al is het misschien wel wat apart om het te zien vóór de serie uitkomt, maar ik verwacht geen enorme spoilers. Ik ben altijd heel erg benieuwd hoe ze dingen op de achtergrond hebben gedaan, dus dit soort documentaires zijn voor mij perfect :)
Je hoeft niet per se alles te laten zien in het begin. In de eerste film zag je ook dat Voldemort Lily vermoorde. Zoiets, maar dan net wat dramatischer in beeld gebracht.

Voldemort voelde voor mij ook weer niet heel gevaarlijk aan in de films. Naar mijn mening mag hij overkomen als een zeer grote dreiging.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
EDIT schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:06:

Vooral het stukje we volgen de boeken is al niet meer van toepassing en geloofwaardig, aangezien Professor Sneep in de boeken totaal anders omschreven word.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O34wX27hns8AFvqetN_wpF3KVU4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oDBPKU1D9d3GZtSMuU2bu59S.jpg?f=fotoalbum_large

Dit geeft al duidelijk aan dat ze het meer als marketing ding gebruiken, had het helaas persoonlijk ook anders gezien.

Verder hoop ik dat ze zich wel strict aan de boeken gaan houden en niet nog meer personages gaan veranderen, denk ergens ook niet dat ze het nog durven na de storm van kritiek die ze over zich heen hebben gehad..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• RobinNL
G_Dragon schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:18:
[...]

Vooral het stukje we volgen de boeken is al niet meer van toepassing en geloofwaardig, aangezien Professor Sneep in de boeken totaal anders omschreven word.

[Afbeelding]

Dit geeft al duidelijk aan dat ze het meer als marketing ding gebruiken, had het helaas persoonlijk ook anders gezien.

Verder hoop ik dat ze zich wel strict aan de boeken gaan houden en niet nog meer personages gaan veranderen, denk ergens ook niet dat ze het nog durven na de storm van kritiek die ze over zich heen hebben gehad..
Maar die discussie is hier al meerdere keren gevoerd, en dat loopt toch op niks uit. Zolang ze verder het verhaal volgen vind ik het best.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobinNL schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:20:
[...]

Maar die discussie is hier al meerdere keren gevoerd, en dat loopt toch op niks uit. Zolang ze verder het verhaal volgen vind ik het best.
Het is ook goed om dit niet zomaar neer te leggen en te accepteren, dan zouden er heel veel dingen zomaar kunnen. Ik hoop dat ze nu in ieder geval geleerd hebben van hun fout en verder de boeken gaan volgen voor de fans

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Jovatov
G_Dragon schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:18:
[...]

[Afbeelding]

Dat men een andere acteur heeft gekozen maakt het toch niet per se een 'marketing ding'? Wat is dat voor rare conclusie.

Verder zal er zeker nog meer gaan wijzigen tov de boeken. De boeken zijn namelijk kinderboeken en géén seriescript. Dus hoed je maar.

• EDIT
Inderdaad, boehoe, ze hebben een donkere man gecast, ze volgen de boeken niet meer!!!!111oneone
Kom op zeg, kunnen we gewoon die oeverloze discussie buiten dit topic houden? Dat lijkt mij een stuk leuker voor iedereen.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ter verduidelijking voordat er een verkeerd beeld komt:

Ik reageerde vooral op de opmerking 'als ze de boeken gaan volgen', want dat lijken ze nu dus al niet te doen. Mijn punt komt gewoon voort uit de verwachting dat het bronmateriaal gerespecteerd wordt. Als een auteur een personage in alle boeken zo specifiek omschrijft, dan is dat voor mij de basis. Als je die details weghaalt, komt dat een stabiel en consistent verhaal niet ten goede.

Ik heb dit niet alleen bij Harry Potter, maar ook bij andere films en series. Ik heb er respect voor dat anderen dit makkelijker kunnen accepteren, maar ik kan het gewoon moeilijk loslaten als er niet trouw wordt gebleven aan het bronmateriaal. Bij mij krijgt mijn hoofd dan direct een 'error' omdat het simpelweg botst met de boeken. Ik hoop dan ook dat dit hun enige misstap is en we verder een getrouwe verfilming krijgen _/-\o_

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:14
G_Dragon schreef op donderdag 2 april 2026 @ 17:42:

Ik reageerde vooral op de opmerking 'als ze de boeken gaan volgen', want dat lijken ze nu dus al niet te doen. Mijn punt komt gewoon voort uit de verwachting dat het bronmateriaal gerespecteerd wordt. Als een auteur een personage in alle boeken zo specifiek omschrijft, dan is dat voor mij de basis. Als je die details weghaalt, komt dat een stabiel en consistent verhaal niet ten goede.

Ik heb dit niet alleen bij Harry Potter, maar ook bij andere films en series. Ik heb er respect voor dat anderen dit makkelijker kunnen accepteren, maar ik kan het gewoon moeilijk loslaten als er niet trouw wordt gebleven aan het bronmateriaal. Bij mij krijgt mijn hoofd dan direct een 'error' omdat het simpelweg botst met de boeken. Ik hoop dan ook dat dit hun enige misstap is en we verder een getrouwe verfilming krijgen _/-\o_
Ja ik snap het op zich ook wel, naast de boeken heb je ook al de films tig keer gezien.
Dus bij bepaalde personages ga je een beeld scheppen, en deze wil je ook liever niet teveel veranderen.

Uiteraard kan de nieuwe sneep ons enorm positief verassen, maar goed dit is afwachten.
Dus in 1ste instantie vind ik het ook jammer, dat ze met het personage heel erg afwijken van de Boeken / Films.
Maar goed het is nu afwachten tot de serie online staat, zodat we het kunnen beoordelen hoe het uiteindelijk gaat zijn :).

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online

IAls een auteur een personage in alle boeken zo specifiek omschrijft, dan is dat voor mij de basis. Als je die details weghaalt, komt dat een stabiel en consistent verhaal niet ten goede.
Ik denk inderdaad dat het verhaal niet meer te volgen is als een karakter een ander uiterlijk heeft...
8)7

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
jeroenkb schreef op donderdag 2 april 2026 @ 18:54:
[...]

Ik denk inderdaad dat het verhaal niet meer te volgen is als een karakter een ander uiterlijk heeft...
8)7
Nouja. Als je de pianist in The Green Book blank zou maken zou de film nergens op slaan :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:48

Waarom heb je dat niet met de films dan? Want film Snape klopt ook niet met de boeken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op donderdag 2 april 2026 @ 22:55:
[...]

Waarom heb je dat niet met de films dan? Want film Snape klopt ook niet met de boeken.
Wie zegt dat ik het bij de films niet had dan? :p Daar had ik het ook, net als bij Hermelien. Die is in de serie qua beschrijving juist weer beter gecast, al blijft Emma Watson voor mij que vrouw onverslaanbaar haha :D.

Het gaat mij puur om het principe: respecteer je bronmateriaal. Je hebt een basis en die ga je aanpassen? Onnodig in mijn mening. Ik heb ook nooit gezegd dat het verhaal er anders door wordt, maar ik kan er gewoon moeilijk tegen als het bronmateriaal niet wordt aangehouden.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
@G_Dragon:

Dan zijn deze hele serie én de films niets voor je, want er zitten te veel knappe mensen in. Harry is een nerdy jochie, terwijl de serie dat met de trailer niet laat zien.

"Cultural appropriation" is ook voor nerds een ding. Tegenwoordig ben je cool als je een bril draagt en wat men niet toont is hoe het dragen van een bril ooit extra effecten had: je werd gepest, je ging daardoor onopvallender lopen, je raakte steeds meer teruggetrokken. En toen kwam als bij een toverspreuk het internet, zodat je er ook een slechte houding bij kreeg vanwege het lange en voorovergebogen staren naar een CRT-monitor.

Nee, deze Harry heeft niets te maken met waar het volgens die boeken voor zou staan.

Paapa Essiedu is trouwens wel een leuke acteur.

Dat zit wel Schnorr.

• dfbt
Of het een leuke acteur is of niet, ik begrijp hier dragon wel.

Ga ik gelijk zeggen voordat ik een hele shitstorm over mij heen krijg, nee ik ben nergens tegen, niet anti dit of anti dat. Maar de kritiek op deze casting is er gewoon omdat t 1 vd hoofd acteurs is die gewisseld wordt terwijl er een duidelijke boekbeschrijving is. En ja film/series makers zijn daar vrij in om anders in te vullen, maar er is duidelijk van te voren aangegeven dat ze zoveel mogelijk book material wilde volgen en alles zo passend mogelijk te maken.

Weet trouwens niet of ze t bij HBO voor diversiteit hebben gedaan, (anti racism) ? maar je wekt het toch juist andersom om of ben ik nou gek? Zie ook reactie hieronder..

https://x.com/robbystarbuck/status/2036904355379450133

• EDIT
Wat ik al eerder vroeg: kunnen we gewoon kappen met deze discussie? Er is iemand gecast, en ja, we weten nu wel dat diegene een zwarte huid heeft.
Als je het niks vind, prima, maar kijk dan gewoon niet en ga niet in een topic als dit een jaar later er nog steeds over lopen posten. We weten het nu wel.

Overigens, een of ander Amerikaans twitteraccount aanhalen die ook nog eens leugens vertelt ter ondersteuning 8)7
Snape is nooit letterlijk opgehangen door Harry's vader. Hij werd opgetild en omgekeerd door een spreuk, niet opgeknoopt.
Overigens komt racisme op basis van huidskleur helemaal niet voor in Harry Potter. Wat wél voorkomt is racisme op basis van tovenaarsafkomst (mudbloods etc).

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
en slavernij...

Strava | AP | IP | AW

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb pas van de week de trailer gezien. Snape daargelaten. Ik vind de hele volwassenen casting wennen. De nieuwe acteur/actrice voor Hagrid, McGonagall, Dumbledore. Het voelt gewoon anders aan. Nu zijn veel oudere acteurs/actrices uit de films ons al ontvallen. Maar ik merk dat ik juist door de films dat ik anders kijk naar de serie. Vind juist alle kinderrollen wel goed gecast overigens. Laat er maar een nieuw trio opstaan, ben benieuwd naar alle Weasleys, Neville, Luna, Chang, Cedric.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Ik ben zelf nog niet eens overtuigd dat de TV Show bestaansrecht heeft. Dat vind ik een veel groter risico dan de nieuwe acteurs.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mog schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 11:01:
Ik ben zelf nog niet eens overtuigd dat de TV Show bestaansrecht heeft. Dat vind ik een veel groter risico dan de nieuwe acteurs.
Vergeet niet dat de films ondertussen al 25-15 jaar oud zijn. Er is ondertussen een hele nieuwe generatie die mogelijk wel de films al heeft gezien, maar waar dit veel minder een sentiment-dingetje zal zijn. Ik geloof best dat er een markt voor zal zijn.

Neemt niet weg dat het natuurlijk vanuit HBO gewoon ook een cashgrab gaat zijn...

Nomen nescio

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:34
EDIT schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 08:25:
Wat ik al eerder vroeg: kunnen we gewoon kappen met deze discussie? Er is iemand gecast, en ja, we weten nu wel dat diegene een zwarte huid heeft.
Als je het niks vind, prima, maar kijk dan gewoon niet en ga niet in een topic als dit een jaar later er nog steeds over lopen posten. We weten het nu wel.
Tja, schijnbaar toch een belangrijk deel van de discussie rondom Harry Potter. Waarom mogen we het er niet meer over hebben volgens jou? Omdat jij het niet erg vind dat Snape donker is? Tsja, dit is precies wat de makers wilde. Andere mensen storen zich hier wel erg aan, en nee niet gelijk de racisme kaart spelen.

Ik kan ook zeggen, prima dat jij de discussie niet wilt voeren, maar kijk en reageer dan niet op die comments. ;) Laat het los.

• dfbt
zal ongetwijfeld extra kijkcijfers voeren, dus kan ook gewoon een ''marketing'' trucje zijn geweest haha.

Ik vind t trio verder wel goed gecast en trailer vind ik er veel belovend uit zien, dus ik ga ook zeker door alle veranderingen heen kijken, ik ben een fan van de wizarding world an sich ( vond fantastic beast) ook geweldig en vind t nog steeds jammer dat die gestopt is.

• RobinNL
Net even Finding Harry: The Craft Behind the Magic gekeken. In ongeveer 25 minuten krijg je een beetje info over het casten, de locaties, de kleding, dieren en nog een paar kleine andere dingetjes.

Alles is achter de schermen, dus je ziet geen beeldmateriaal van de serie zelf.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste