En, was het terecht of niet, dat de politie al een paar weken een middelvinger naar ‘supporters’ van (in dit geval Ajax) uitstak?
Oordeel zelf:
Heel erg hard totaal afstand nemen van dit totale uitschot, dork daadwerkelijke supporters(organisaties), clubleiding, spelers en staf, is de enige manier.
Met dank aan @Osiris voor de heads up.
Weg met dit type wangedrag, vertoond door totale hersenlozen.
Oordeel zelf:
Elke ‘supporter’ die dit normaal vindt, heeft helemaal niets in de buurt van een sportclub, professioneel of niet, te zoeken.Vandaag, 16:17
ME voert charges uit tegen rellende Ajaxfans bij politiebureau in Amsterdam
In Amsterdam is een groep Ajax-supporters aan het rellen. Volgens de politie richtten ze vernielingen aan bij het hoofdbureau van de politie aan de Marnixstraat en vernielen ze politieauto's.
De Mobiele Eenheid (ME) is aanwezig en stuurt mensen weg. Op beelden is te zien hoe in het zwart geklede mensen met maskers een fiets, stenen en andere objecten tegen politiebusjes gooien.
Ook voert de ME charges uit, omdat 'ondanks vele waarschuwingen een groep de confrontatie met de politie blijft zoeken'.
Heel erg hard totaal afstand nemen van dit totale uitschot, dork daadwerkelijke supporters(organisaties), clubleiding, spelers en staf, is de enige manier.
Met dank aan @Osiris voor de heads up.
Weg met dit type wangedrag, vertoond door totale hersenlozen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 15-09-2024 19:48 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan