- = Radeon Topic part 20 = -

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik wil meer over de G3 Ti 500 weten, der staat niet veel over op het wereld wijde web. er zijn ook helemaal geen pics van te vinden. dat ie over een maand uit komt :? lijkt me sterk. vooral in nederland.

The_PyroPath, zou je zo vriendelijk willen zijn om die R8500 features op een rijtje te zetten, ik wil nou es wetten wat groot vooruitgang is tegenover de G3, in detail. een link waar ik het zelf kan uitzoeken is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

HMZ ja ik zal je even een kleine opsomming van features geven meer details kan je bij ATi vinden.

-TRUFORM
-SMARTSHADER
-DirectX® 8.1 support
-OpenGL® 1.3
-SMOOTHVISION anti-aliasing
-HYPER Z II
-CHARISMA ENGINE II
-PIXEL TAPESTRY II
-VIDEO IMMERSION II
-High Performance Memory Support
-Dual Display Support
-Integrated Transformation, Clipping and Lighting
-Twin Cache Architecture
-SuperScalar Rendering
-Single-Pass Multi-texturing
-True Color Rendering
-Triangle Setup Engine
-Texture Cache
-Bilinear/Trilinear Filtering
-Line & Edge Anti-aliasing
-Full-Screen Anti-aliasing
-Texture Compositing
-Texture Decompression
-Specular Highlights
-Perspectively Correct Texture Mapping
-Mip-Mapping
-Z-buffering and Double-buffering
-Emboss, Dot Product 3 and Environment bump mapping
-Spherical, Dual-Paraboloid and Cubic environment mapping
-Fog effects, texture lighting, video textures, reflections, shadows, spotlights, LOD biasing and texture morphing

poging tot ligte uitleg:

-Smoothvision (AKA Adaptive FSAA, programeerbare FSAA, ook tegen texture aliasing)
-Truform (renderd intern met meer punten waardoor het lijkt alsof er meer polygonen gebruikt worden.
-KeyFrame interpolation (soort morphing word echter nog nergens gebruikt, en zit al in de RadeonI)
-4 matrix skinning om overgangen van ledematen van modelen naar torso ed echter te laten lijken.
- Anisotropic filtering
-CHARISMA ENGINE II, a second-generation hardware accelerated, fixed function transform & lighting engine, which now works in parallel with the programmable -SMARTSHADER Vertex Shader engine and offers the highest level of performance ever found in a consumer based graphics processor.
-PIXEL TAPESTRY II, a new and highly optimized rendering architecture that not only adds SMARTSHADER support for DirectX® 8.1 Pixel Shaders, but also features unparalleled rendering speed.
-HYPERZ II, a second-generation memory bandwidth-saving technology that reduces or eliminates one of the primary bottlenecks for 3D performance.
-VIDEO IMMERSION II technology that continues ATIs tradition of providing the ultimate in video performance, quality and features.
-HYDRAVISION technology brings industry-leading dual display technology to high-end gaming products for the first time ever.

Ik heb hier en daar genipt en geplakt en er zullen nog wel een aantal kleine dingetjes vergeten zijn maar ook ik weet niet alles :)

meer details over enkele features kan je hier vinden

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Meer nVidia Titanium series specificaties

400.-$ is de prijs volgens boven staande.
Hij wordt dus initieel net zo prijzig als de radeon 8500

De radeon 8500 gaat dus direct concurreren met de ti 500 en niet zozeer met de gewone geforce 3
Dus gewoonm zeggen dat het hetzelfde is is NIET waar. ze verschillen WEZENLIJK van elkaar, als je wilt weten op welke gebieden de shaders en TruForm verschillen dan moet je even op de site van ATi kijken in de whitepapers over de onderwerpen.
Ik zeg ook niet dat de implementatie gelijk is, ik zeg dat de fautures qua kenmerken sterk op elkaar lijken, trueform en npatches zijn bijvoorbeeld beide andere namen (en implementaties) van hetzelfde idee, dat ati's implementatie beter/anders is maakt niet uit (had ik btw wel verwacht van een kaart die zo laat uitkomt en zoveel meer kost)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Op dinsdag 18 september 2001 03:03 schreef blouweKip het volgende:

Trueform en smarktshader heeft de gf3 ook (andere naam, andere implementatie, soms minder snel maar toch hetzelfde)
Daarmee sugereerde je dat het eigenlijk geen verschil maakte vond ik, vandaar de ietwat felle post.

Nogmaals over de prijzen:
Mocht de kaart later uitkomen dan de GF3 Ti 500 dan zal hij vast niet net zo duur geprijsd worden, ze zijn heus niet zo gek bij ATi, althans dat hoop ik >:)

Wat ik ook wel opmerkelijk vind is dat iedereen om het hardst loopt te schreeuwen dat er nog geen benches ed zijn van "final hardware" van de Radeon 8500 en dat dat niet veel goeds voorspelt als hij snel uit moet komen ed. maar de meerderheid neemt wel klakkeloos aan dat nVidia alles op orde heeft, terwijl daar nog VEEL minder van bekend is, zeg maar gerust niets. vind ik opzich wat vreemd. Ik heb er vooralsnog behoorlijk wat vertrouwen in, aangezien ATi deze weg altijd al bewandeld heeft: trap de specs de deur uit, laat wat demootjes zien, laat ff nix van je horen, en hop daar is de kaart, enige verandering is dit keer dat er van te voren een preprod kaarten vrijgegeven zijn voor benches.

Maar ik of jij kan er nix aan veranderen. Mits goed geprijst een geweldig alternatief voor de GF3. Voor de mensen die echt willen pronken de GF3 Ti 500, maar toch "mist" die wat vind ik, maar dat is mijn mening.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Op dinsdag 18 september 2001 17:37 schreef The_PyroPath het volgende:

[..]

Wat ik ook wel opmerkelijk vind is dat iedereen om het hardst loopt te schreeuwen dat er nog geen benches ed zijn van "final hardware" van de Radeon 8500 en dat dat niet veel goeds voorspelt als hij snel uit moet komen ed. maar de meerderheid neemt wel klakkeloos aan dat nVidia alles op orde heeft, terwijl daar nog VEEL minder van bekend is, zeg maar gerust niets. vind ik opzich wat vreemd. .
Huh? wie loopt er hier te schreeuwen?!

De GF3Ti was nooit bedoeld om gelijktijdig uit te komen met de R8500, dat GFTi is pas recentelijk onoff. tevoorschijn gekomen.

De R8500 zou aan het einde van de zomer uitkomen.

Volgens mij zijn deze 2 zinnen voldoende om deze quote te rechtvaardigen ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

oepsie met ed bedoel ik en dergelijken. Overal op het net zijn er mensen die blijven vragen waar de final kaarten nou blijven voor benches, als ze vrij binnenkort uit moeten komen. Echter GF3 Ti 500 zou ook zeer binnenkort uit moeten komen en daar hoor ik niemand daarover ( het niet beschikbaar zijn van benches ATM) Of loop ik toevallig steeds tegen dat soort mensen aan? dat kan natuurlijk ook :)
Het viel mij enkel op

edit:

Ik weet ook wel dat veel mensen hem eerder verwachtten, maar als iets niet klaar is is het niet klaar, en nu moet hij dus wel omstreeks zelfde tijd uitkomen, dat verander toch niets aan de situatie?

als ik een Auto aankondig in Januari oid en ik kom uiteindelijk in juli met die kar zal ik maar zeggen, en jij weet dat. Dan hoor je op een bepaald moment de concurend met een andere kar uitkomt hij zegt het dus later, maar de datum is gelijk, zou jij dan eerder gaan zeuren om dingen van die eerste kaar puur omdat er eerder over gespeculeerd werd.

Nog een puntje ATi heeft nooit gezegd eind van de zomer ermee te komen, dat is de schuld van al die roddelsites, nogmaals ik weet wel dat hij erg laat is maar toch het gaat om het principe

PS. tis niet om je pissed of te maken, ik probeer je alleen te laten zijn wat bedoel.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool interview met Mark Holmes van ATI over de Radeon 8500.

http://bbs.pcstats.com/beyond3d/messageview.cfm?catid=3&threadid=661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op dinsdag 18 september 2001 21:35 schreef The_PyroPath het volgende:
oepsie met ed bedoel ik en dergelijken.
edit:

PS. tis niet om je pissed of te maken, ik probeer je alleen te laten zijn wat bedoel.

Haha, ja, ik wist wel dat je met "ed", "en dergelijke" bedoelde, en nee hoor ik was beslist niet pised, maar geef alleen mijn toelichting op mijn eerdere posting mbt de relatie "final review vs. het uitkomen van de kaart" omdat ik ook die mening deelde.

Verder meende ik te herinneren dat op de ATI website ook eind sept.staat, dus die datum onstond niet enkel uit speculatie, ik ga niet over 1 nachts ijs ;) en naar mijn idee gaan ze dat beslist niet halen als de A13 idd vers van de bakker ;) komt.

Er zit altijd nog een aardige periode tussen het uitkomen van final samples en het shippen van kaarten, zeg 1-2 maanden.

Als er final samples zijn, verwacht je op z'n minst reviews om de kaart aan te prijzen, een betere reclame is er niet.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ik heb de oplossing waarom ATI nog geen kaarten heeft vrijgeven voor een benchmark.

ATI wacht met het vrijgeven van die kaarten tot ze in grote getalen in het magazijn liggen om meteen te kunnen leveren zodra anand, tom, sharky en weet ik veel wie nog meer hun Review posten!!
Dit om niet de zelfde fout te maken als nvidia waarvan van de GF3 de final reviews al 2 maanden op het net stonden voordat de kaart in de winkel lag.

Of is dit iets te hoopvol gedacht :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op dinsdag 18 september 2001 22:08 schreef hjs het volgende:
ik heb de oplossing waarom ATI nog geen kaarten heeft vrijgeven voor een benchmark.

ATI wacht met het vrijgeven van die kaarten tot ze in grote getalen in het magazijn liggen om meteen te kunnen leveren zodra anand, tom, sharky en weet ik veel wie nog meer hun Review posten!!
Dit om niet de zelfde fout te maken als nvidia waarvan van de GF3 de final reviews al 2 maanden op het net stonden voordat de kaart in de winkel lag.

Of is dit iets te hoopvol gedacht :? ;)
Denk je dat ze anders de kaart al weer vergeten zijn ;)

Het zou idd hoopvol zijn mbt tot shipping date ja.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het zou voor mij in ieder geval een hele geruststelling zijn. Al die stilte zint me niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Hier nog een ATI dedicated site van het kaliber rageunderground;

http://www.ati-news.de/HTML/news.html

Niet op voorraad.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nou ik weet het niet, ik vind het natuurlijk ook jammer dat dit speeltje zo laat komt. En ik vraag me echt af in hoeverre dat net terug ook echt net terug is. Toen de benchmarks plaats vonden zeiden ze namelijk al dat stepping A13 er was, dus al met al een beetje vaag. Maar ook ATi is niet gek en zal ook niet zomaar iets zeggen, of een prijslijst met data geven...

Wat ze trouwens wel hebben toegegeven in een interview ( onofficieel dan wel maar toch) is dat de R200 features heeft gekregen die eigenlijk in de R300 zouden komen. Dus indirrect zeggen ze daarmee ook dat hij verlaat was, maar zover gaan ze niet in toegeven :) Die R300 zou ik ook wel eens wat meer over willen horen, zoals een officiele bevestiging/roadmap van wat ze al in diverse sluikse zinnetjes hebben laten vallen, dat hij erg goed op schema ligt. Misschien is het wel leuk om te weten dat ATi nogal eens van zijn cycle afwijkt, maar dat de R300 word gemaakt door het ArtX team, wat in het verleden al erg leuke dingen verzonnen heeft, dus laten we hopen dat hij inderdaad op het geplande schema ligt. want de geruchtte over de GF3 opvolger release periode liggen verder weg dan die van de R300, maarja zoals zoveel in de electronica wereld is nix zeker.

Vraagje aan de mensen hier, wat vinden jullie er van dat de GF3 wel op tijd uitkomt maar dat beloofde features nu pas geimplementeerd word in de Ti500. De Radeon 8500 is daarentegen verlaat maar wel compleet.

Breek je nek voorzichtig

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Heeft hier iemand al de unreal 2 alpha met de radeon gespeeld?

• blouweKip
Vraagje aan de mensen hier, wat vinden jullie er van dat de GF3 wel op tijd uitkomt maar dat beloofde features nu pas geimplementeerd word in de Ti500. De Radeon 8500 is daarentegen verlaat maar wel compleet
Ik weet niet welke features door nvidia beloofd waren en er nu niet inziiten, maar ik heb liever een kaart die op tijd is en de voldoende feautures heeft om een tijdje mee te gaan (mijn gemiddelde kaart-levensduur is ongeveer 1-1,5 jaar) dan een kaart die erg laat uitkomt en ook niet exact presteert zoals verwacht en daarnaast ook nog eens flink prijzig is...ik denk dat ati als ze daar de mogelijkheid toe hadden gehad ze waarschijnlijk ook liever sneller een iets mindere kaart hadden uitgebracht tegen een concurrerende prijs, als de radeon 85000 gelijk zou zijn uitgekomen met de gf3 dan zou ati iig zeker wat markt hebben kunnen krijgen, nu kan nvidia al meteen de ti 500 er tegenover zetten terwijl ze ook weer bijna aan hun volgende kaart toe zijn...

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Na hoeveel posts was het een nieuw topic ook alweer?

naja ik noem een complete implementatie van 3Dtextures.
de Radeon 8500 kan zeker langer mee dan een GF3, daar hoef je NIET bang voor te zijn, en de prijs zal omstreeks GF3 niveau komen te liggen, dat ga ik nu niet vaker zeggen, anders krijg ik klappen.

ergens in een vaag artikel van een PC gamer November staat een interview met/over ATi en ze verw8een performance voordeel van 20% op de GF3 bij LAUNCH, ALS dat waar is kan dat nog leuk worden.
het blijft speculeren, maar een beetje concurentie kan geen kwaad.

Breek je nek voorzichtig

• hjs
  • Niet online

hjs

255 posts

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Op woensdag 19 september 2001 06:23 schreef hjs het volgende:
255 posts
Dank u :)

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 00:12 schreef The_PyroPath het volgende:
Vraagje aan de mensen hier, wat vinden jullie er van dat de GF3 wel op tijd uitkomt maar dat beloofde features nu pas geimplementeerd word in de Ti500. De Radeon 8500 is daarentegen verlaat maar wel compleet.
Ik heb nu niet direct de indruk dat nVidia met de GF3 een aantal beloften heeft gedaan die ze niet zijn nagekomen.
Ik denk wel dat je de geruchten moet scheiden van de officiële press releases die nVidia doet.
Wel is het zo dat er vaak wat hacks komen om bepaalde zaken aan het werk te krijgen, enige maanden na de release. Als ik even naar de GF2 kijk dan denk ik aan FSAA. Nu doet nVidia hetzelfde met 3D textures. Opzich vind ik dat niet zo erg omdat er niet geadverteerd wordt met deze features op het moment van release. Ik kan me er wat bij voorstellen dat je op een gegeven moment bepaalde features niet gebruikt omdat dat de release te veel zou vertragen. Zo is FSAA pas echt gebruikt bij introductie van de GF3 en toen het beschikbaar werd voor de GF2. (Ik vind nog steeds dat de FSAA van nVidia zuigt, maar dat terzijde)
Nu heb je natuurlijk ook nog de manier van interpreteren van bepaalde technieken. Dat is iets waar beide bedrijven zich schuldig aan maken.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 02:20 schreef The_PyroPath het volgende:
naja ik noem een complete implementatie van 3Dtextures.
de Radeon 8500 kan zeker langer mee dan een GF3, daar hoef je NIET bang voor te zijn, en de prijs zal omstreeks GF3 niveau komen te liggen, dat ga ik nu niet vaker zeggen, anders krijg ik klappen.
3D textures zullen heel weinig toegepast worden omdat die erg veel bandbreedte nodig hebben (256x256x256x32bits i.p.v. 256x256x32bits) (dacht ik tenminste kan er niks over vinden)
Dat de PR van ATI dan ook 6 3D textures in èèn pass kan doen is dus weer theoretische bullshit, ze zullen de fps wel niet noemen ;)

edit
mijn formules kloppen wel. (gelukkig ;) )
Let er wel even op dat je natuurlijk ook kleinere textures hebt bijvoorbeeld 32x32x32 die bruikbaar kunnen zijn.
/edit

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22

DDX

zat ik net op ENPC.COM te kijken :

ATI Radeon 8500 64MB AGP Dual Monitor - Retail Boxed (Pre-Order - Only)

In Stock: Yes :P

https://www.strava.com/athletes/2323035

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 19 september 2001 11:25 schreef ddx2 het volgende:
zat ik net op ENPC.COM te kijken :

ATI Radeon 8500 64MB AGP Dual Monitor - Retail Boxed (Pre-Order - Only)

In Stock: Yes :P
;), Maar mocht iemand ooit over degrens gaan bestellen, ik doe mee.

Niet op voorraad.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22

DDX

vriend van me is de us een mailtje gestuurd of hij voor mij een kaart kan bestellen, enpc.com levert nml niet aan buitenland
(lijkt wel of steeds meer shops dit niet doen ?!? :( )

https://www.strava.com/athletes/2323035

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11
We apologize but we're NO LONGER accepting international orders! Thank you for shopping with us.
Das nou weer jammer. Nou maar hopen dat ze hier wat sneller verkrijgbaar zijn dan de radeon, dan kan ik namelijk m'n nvidia kaartje weg doen.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Als ze der zijn en hij wil er 2 bestellen hiou ik me aanbevolen, maar het lijkt me sterk.

Niet op voorraad.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11
iK OOK :)

• hjs
  • Niet online

hjs

hier nog wat A12 benchmarks van PCpop.

(die hebben we toch al eerder gezein :? nou ja post de link maar voor de zeurigheid.)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, niet echt wereldverschillen in die benchmarks..

De winst zal veelal uit de features gehaald moeten worden.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ben weer ff terug. Search leverde niets op, dus bij deze...
Heeft iemand van jullie Unreal2 al werkend met zijn Radeon?! Ik krijg het nl niet voor elkaar!!! Ik draai de 7075's en heb voor de rest een aardig systeem, maar vlgs de geruchten schijnt het daar zowiezo niet aan te liggen.
Hebben jullie tips?!
Thnx

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Er staan wat tips in het forum van Rage3d. Kijk even in het U2 Alpha screenies topic.

Verwijderd

message deleted by mr Slashhead himself

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

delete.

Niet op voorraad.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ey Slash, jij als die-hard moet toch weten dat er geen warez-requests mogen worden gedaan?! ;)

Verwijderd

message deleted by : mr slashhead himself

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 19 september 2001 15:36 schreef Slashhead het volgende:
Is dat zo'n file :? Da wis 'k nie

mail'm nog maar eens Edward >:)
Nee dat was een link ;) maar laten we er hier nou niet verder over lullen, want het ligt nogal zwaar bij Legend.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 15:44 schreef edward2 het volgende:

[..]

Nee dat was een link ;)
Hey, ik ben niet seniel hoor Afbeeldingslocatie: http://forums.electic.com/iB_html/non-cgi/emoticons/wow.gif

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 19 september 2001 15:47 schreef Slashhead het volgende:

[..]

Hey, ik ben niet seniel hoor [afbeelding]
Waarom zij je dan dat het een file is en heb je hem zomaar weggegooid, toch niet een beetje ;)?

Niet op voorraad.

Verwijderd

ik mail je vanavond wel. Dit is geen #$%%#% chatbox

• blouweKip
de Radeon 8500 kan zeker langer mee dan een GF3, daar hoef je NIET bang voor te zijn,
tuurlijk gaat de radeon 8500 langer mee (mag ook wel)
en de prijs zal omstreeks GF3 niveau komen te liggen, dat ga ik nu niet vaker zeggen, anders krijg ik klappen.
Tja, als jij extra informatie mbt de prijzen hebt deel die dan met anderen, de prijzen die nu bekend zijn ondersteunen jouw stelling niet, zo als het er nu uitziet wordt de radeon 8500 net zo duur als de geforce 3 ti500 en hoewel ik niet weet hoe die laaste presteert verwacht ik toch iig dat die kaart op verschillende gebieden (t&l/shaders etc) beter is dan de "gewone" geforce 3

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Naja mijn bronnen komen hier toch niet maar verwacht een prijdaling van $399 naar $285 binnen ZEER korte tijd, het blijft een gerucht binnen de scene waar ik die bronnen heb, maar een HEEL hardnekkige, ik had daar ook al eerder info vandaan over Smartshaders, een grote groep mensen ging huilen toen ze hoorden dat die niet zouden komen, ik heb toen stug vol gehouden dat die er wel zouden komen, vanwege de bronnen :) Ik wil die kaart hebben, maar $399 vind ik te veel van het goeie, $285 is een redelijke prijs voor wat je krijgt en zeker NIET onmogelijk.

Ik wil nu wel eens horen wat de kloksnelheden worden van de Ti500, want daar zijn geen 2 berichten het zelfde

Breek je nek voorzichtig

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb een vraag, misschien dat jullie Radeon die-hards deze vraag eerder gezien hebben en de oplossing weten.

Ik draai sinds kort windows 2000 ipv. win 98.
Ik heb directx8 en de directx8 dig. video update geinstalleerd zoals aangeraden wordt.
Ik heb powerdvd 3.0 (een echte retail, geen rare warez crap) geinstalleerd.

Probleem: Ik kan geen DVD's bekijken (beeld zwart, wel geluid). PowerDVD komt met de melding dat de overlay niet goed functioneert. Er wordt dan geadviseerd de res. te verlagen, maar dat helpt niet.

Onder win98 had de radeon geen enkele moeite met het afspelen van DVD's op 1280x1024x32bit.

Weet iemand de oplossing? Tooltje installen? Ouwere drivers gebruiken? (ik gebruik nu de nieuwste beta's)
Ik ga liever niet terug naar Win98...

Alvast bedankt!

https://www.strava.com/athletes/10490675

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Allem8ig hoe krijgen ze het voor elkaar HL/CS/TFC werken niet meer na de updat, we worden met overflows van de servers geknikkerd als we in OGL spelen :(

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

ja kut zooi en d3d is niet fijn in cs

• hjs
  • Niet online

hjs

(p)review maar ik zie geen benchmarks :(

Weer een artikel over de functies enzo op de Radeon.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Die overflow wordt veroorzaakt omdat je in OpenGL mode speelt! Schakel om naar D3D en je bent van het gezeik af.

Zal wel weer een patchje voor komen, want ik vind D3D zwaaaaar zuigen!!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Waar blijven die #@*%^!! drivers nou!

Ja, sorry, ik weet dat jullie dit ook niet kunnen verhelpen, maar waarom moet het zo lang duren?!

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 12-09 19:57
WHAHA :) Doen jullie Radie's het nog steeeeds niet? :P

Nah, * NiGeLaToR is een potentiele Radeon II (whatever it's name will be) buyer dus dan zal ik hier ook wel vaaaak komen :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BLAAT flame lekker een end heen kerel

En RADkill ik zei toch dat hij niet werkte in OGL, en dat ik moest werken in D3D, en dat ziet er NIET uit.

[edit]
en die site met preview van Radeon 8500 maakt een aantal foutjes, en das jammer, ze zeggen dat het enige verschil tussen shaders 1.3 en 1.4 twee textures units is, maar er zitten ook wezelijke verschillen in de manier van programmeren van de dingen, het is een stuk programeur vriendelijker geworden. En toch een comische claim van nVidia dat het geen verschil in snelheid maakt :) Dat zeiden ze ook over de extra TU van de Radeon, en kijk nu in de nieuwe spellen trekt het het gat tussen de kaarten dicht :D
[/edit[

Breek je nek voorzichtig

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Bijna 255 posts.

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Op donderdag 20 september 2001 02:42 schreef The_PyroPath het volgende:
Allem8ig hoe krijgen ze het voor elkaar HL/CS/TFC werken niet meer na de updat, we worden met overflows van de servers geknikkerd als we in OGL spelen :(
JA, daar heb ik dus ook last van :( :( .

Wat houdt zo'n overflow precies in eigenlijk? Spelen in d3d is echt geen optie, dan zit Wolf3d (het origineel dus ;) ) er nog stukken beter uit....

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

www.rage3d.com
A number of people have emailed me about this so I should post it! Thanks everyone. Here is the problem

Please note: If you are using an ATI video card, you must run in Direct3d (D3D) for the time being. If you are getting the overflow error you are either cheating or using an ATI card. This is a Half-Life engine issue and affects HL and all HL mods. This bug will be fixed soon by Valve.

Here is the update:

ATI Patch Update
Valve has informed me that they will have a small patch out for those running ATI cards having the "overflow" error messages. This will most likely occur tomorrow (Friday). Stay tuned right here to cs.net -- we'll have the patch as soon as it is ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik kijk nu gewoon naar een PowerPoint presentatie als ik onder D3D speel...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

En weer een week zonder benchmarks :(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

nou dit duurt allemaal te lang. zit ik hier met een vodoo3 :( .

is er nog wat info over de G3 Ti-500?
er is dus helemaal nix over te vinden, geen previews, niet eens een pic. en hij komt 9 oktober uit? ik denk het niet. of het word het zelfde verhaal met G3, er is een introductie, en pas na maanden kunnen gewoon mensen kopen.

ik ga dus echt geen maand wachten, ik wacht tot mid oktober als er dan nix bekend is, ga ik dan maar voor R8500.

als ik iets fout heb zegt u het maar. maar er is toch bijna nix bekend over die Ti-500. ik heb het dan over fabrikanten die de kaarten gaan leveren, (leadtek wil nix zeggen) previews, benches...

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zo, de patch is er dus al, ik heb hem al binnen, maar geen tijd om hem te testen, iemand die dat al gedaan heeft, zijn we er nog meer mee opgeschoten of hebben we er wat mee verloren? feedback plz :)

Breek je nek voorzichtig

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

...255

Wie maakt de nieuwe?

Modjes, een slotje. AUB ;)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1 2 3 Laatste