- = Radeon Topic part 20 = -

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 768 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8801

he jongens weten jullie of ati nog drivers maakt van de ati rage furi maxx want de laatste drivers zijn voor directx7
Want ik geloof niet dat ati nog een maxx versie uitbrengt als ze deze niet eens drivers surport geven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23375

Op vrijdag 07 september 2001 19:37 schreef Dark_Neve het volgende:
Weet iemand goeie drivers voor WinXP final????????
Het enige wat ik heb gezien is hier: http://www.radeonic.com/atisite/drivers.htm

(zijn wel van 27 mei :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

ik zoek Radeon W98 drivers versie 7140, maar de links op www.rage3d.com kloppen niet meer

weet iemand een andere site waar oude betadrivers vandaan kunt halen?

iedereen linkt naar 3d Chipset

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nou die MAXX is eigenlijk een ondergeschoven kindje geworden. te meer omdat er toen nog aardig wat bus in de techniek zaten. Ik denk dat ATi er zo weinig spport voor geeft omdat de kaart dramatisch slecht verkocht werd. Leuk om te weten is wel dat de kaart uiteindelijk sneller was dan een Geforce, omdat hij erg processor aafhankelijk was. dus toen er snellere procs kwamen werd de kaart ook sneller, best grappig :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8801

ik hoorde zelfs dat de ati rage furi maxx zelfs sneller was dan een ati radeon (welke versie weet ik niet )in d3d in opengl niet .
zal dat komen omdat hij een dubbelen proc heeft zitten met elk 32mb ?
ik hoop dat er een ati radeon maxx uit komt misschien krijg ik dan wel weer update's

voor alle anderen ati rage 128 serie is er wel directx8 support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dat hij sneller was zal dan wel in 16 bit geweest zij, want daar kand e Radeon niet mee uit de voeten. van de gewone Radeon komt er geen MAXX meer. maar van de 8500 misschien wel, maar dat zal weinig veranderen aan support voor de oude maxx, want dat is een wereld van verschil.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 03:23
Als die 8500 MAXX uit gaat komen wordt ie vast onbetaalbaar :{ .. er zit een grens aan hoeveel je voor een videokaart uit wil geven toch (bij mij ong. 800,-).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13710

Ik heb even een vraagje.

Ik draai nu winxp met de win2k drivers. Ik heb nu iedere keer dat ik een HOM (hall of mirrors) in beeld krijg. heel irritant. Hebben meer mensen dit probleem. I khad het niet onder windows 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

WAAROM zou een Radeon 8500 MAXX toch zo duur moeten zijn volgens iedereen? ik denk dat hij toch echt niet duurder hoeft te zijn dan de AIW versie van de 8500

De Rage Fury MAXX scheelde ook niet zoveel in prijs met de normale.

natuurlijk gaat hij wel meer kosten, maar je krijgt er ook wat voor terug

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
De R8500 Maxx gebruikt veel duurder geheugen dan de Maxx toendertijd, waar ie dus 2x zoveel van nodig heeft. Als je nagaat dat de extreem hoge prijzen van videokaarten voor een groot deel bepaald worden door de hoge prijs van het geheugen .. Verder was de Maxx in het begin toch echt wel een heel stuk duurder dan de gewone Rage Fury 128 Pro (bijna 2x)! Maargoed we zullen maar gewoon afwachten, laten ze eerst die normale 8500 maar eens uitbrengen ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ja, maar je kan toch gewoon elke chip 32 MB toewijzen of ben ik nou zo gek als een deur?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Kan wel, maar je wilt toch geen 32MB effectief op zo'n snelle kaart zeker? Als je gewoon 64MB effectief wilt maar dan een dubbel zo hoge bandbreedte (en dat wil je met 2 GPU's) dan heb je gewoon 2x zoveel geheugen nodig :) (iedere GPU z'n eigen 128-bit breede DDR geheugenbus).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

huh, als je elke chip zijn 32 MB geeft dan heb je toch gewoon 64 MB? Maarja, ja hij word duur, maar net zo duur als de AIW 8500 is zeker binnen het bereik denk ik

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op maandag 10 september 2001 17:18 schreef The_PyroPath het volgende:
huh, als je elke chip zijn 32 MB geeft dan heb je toch gewoon 64 MB?
Nee .. lees maar eens wat oude Voodoo5 of Fury Maxx reviews, zelfde principe :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dan zal het wel :o

Maar ff wat anders:

In dat ene GF3 topic zei je dat we wel mogen hopen dat dde Radeon 8500 sneller is, omdat hij een product cycle achter ligt.

ATi zegt wel heel scheinheilig dat alles precies op schema is verlopen, maar het mag toch wel duidelijk zijn dat de kaart MINSTENS 3 maanden verlaat is. Er is duidelijk ergens wat mis gegaan, dat neemt niet weg dat de kaart dus wel uit de generatie GF3 is, hij loopt wat sneller, dus zou hij ook sneller moeten zijn, maar in principe is het dezelfde generatie. Daarom zal het me nix verbazen als de R300 hier vrij snel op volgt. Dus dit keer wel gelijk of eerder, of net later dan nVidia.

Het is trouwens ook maar net wat je als product Cycle bepaald. Ik vind generaties een cycle en niet zoals nVidia elk nieuw doosje in de vitrine. wat dat betreft zit ATi halverwege die van nVidia.

Eerder heb ik aangegeven een Radeon 8500 te willen gaan halen, maar ik moet eerlijk erkennen dat hij dan wel een flink stuk rapper moet worden dan een GF3, verder moet truform ook lekker inburgeren, anders ga ik deze kaart niet kopen, want dan voldoet mijn Radeon 64 ViVo nog wel een generatie.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is jullie al opgevallen dat we wel een trend hebben gezet op GoT. :D

je ziet steeds vaker -= Het grote ... topic =-

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23180

Op maandag 10 september 2001 20:54 schreef hjs het volgende:
Is jullie al opgevallen dat we wel een trend hebben gezet op GoT. :D

je ziet steeds vaker -= Het grote ... topic =-

:+
alleen is dit de enige die echt doorbreekt... om het zo maar ff te zeggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
The_Pyropath, ik hoop dat je gelijk hebt en dat de R300 niet zo lang op zich laat wachten als de R200 :) .

En over dat -= Grote Topic =-, dat was me ook al opgevallen ja :7 .. wel grappig dat ze vaak helemaal niet zo groot zijn (of worden) ;) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dat komt vooral doordat dit een klein select gezelschap is. er zijn bijna geen plaatsen waar je over je Radeon kan ouwehoeren iig niet in het nederlands. dus als er dan word geopend ga je daar vanzelf rondhangen. er zijn zo gruwelijk veel GF topics dat ze je niet hoeft te blijven, en je dus niet verbonden voelt.

Denk dat als de Radeon 8500 een grote hit word dat ik het klein schalige toch wel ga missen, dus laat het maar een monster kaart worden maar laat heel nederland dat ding links laten liggen :D

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

best comisch al die nVidia users die vol smart op nieuwe drivers hebben zitten w8en en nu ze er zijn blijken alleen GF3 useres er echt baat bij te hebben, en er zijn ZAT mensen met allerlij problemen, goh

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, geen beter vermaak dan leedvermaak >:)

Wat mij persoonlijk erg kan aanspreken is dat mijn Radeon toch beter presteert dan veel van de GF2's.

Ik blijf de ontwikkelingen nauwgezet volgen voor m'n volgende kaart, maar ben voorlopig nog heel tevreden met mijn huidige O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb de discussie even niet helemaal gevolgd.
Maar is de nieuwe Radeon al verkrijgbaar in de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4712

Op maandag 10 september 2001 19:38 schreef The_PyroPath het volgende:
Dan zal het wel :o

Maar ff wat anders:

In dat ene GF3 topic zei je dat we wel mogen hopen dat dde Radeon 8500 sneller is, omdat hij een product cycle achter ligt.

ATi zegt wel heel scheinheilig dat alles precies op schema is verlopen, maar het mag toch wel duidelijk zijn dat de kaart MINSTENS 3 maanden verlaat is. Er is duidelijk ergens wat mis gegaan, .....
Het gegeven dat ATI nu met stepping A12 nog een aantal hardware bugs heeft (3) geeft al aan dat het niet een soepel verlopend traject is geweest. Stepping A5 van nVidia was al goed genoeg voor produktie (geen hardware bugs). Enkele feature fixen hebben ze met de drivers gedaan, zoals 3D textures met de 14.xx drivers.
Dit doet mij dan ook het ergste vermoeden voor de R300, mischien moet ATI wat meer investeren in een goede simulatie farm zodat er niet weer zeveel steppings nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmmm, aan de andere kant kan het ook gewoon een andere manier van ontwikkelen van ATi zijn, een kwestie van anders de stickertjes plakken of zoiets.

Het is in ieder geval akelig stil op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik lach me helemaal ziek over de lengte van die GF3 topics.
Is er nu al wat resultaat geboekt??
Moeten we bang worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 11 september 2001 10:53 schreef Wekkel het volgende:
Hmmm, aan de andere kant kan het ook gewoon een andere manier van ontwikkelen van ATi zijn, een kwestie van anders de stickertjes plakken of zoiets.

Het is in ieder geval akelig stil op dit moment..
Een stepping is een (pre-)produktie sample. Dus wel degelijk een stuk hardware die gemaakt is op basis van de van de simulatie software. Hoe meer steppings hoe meer vertraging je oploopt omdat elke sample geëvalueerd moet worden om vervolgens een nieuwe stepping te laten maken. Daarnaast kost het vrachten geld om zoveel samples te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34592

Die 8500 is die voor de Geforce 3 net zo goed als de radeon voor de geforce 2 was... (betere beeld minder snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ga er maar niet van uit dat de GF3 sneller is, ga ook niet van het tegendeel uit,je moet eigenlijk gewoon nix verw8en.

Ik weet niet wie hier met enkele regelmaat op Rage3D komt, maar ik wil. Steeds meer mensen die bij ATi werken hobbelen daar ook rond, en daar las ik laatst(enkele dagen terug) dat de 3Dtextures helemaal niet gefixed zijn zoals het hoort. de 3Dtextures en nog een aantal dingen worden alleen als een soort software ondersteund. 3Dtextures worden gedaan door een shader programma, dus zodra er een spel met beiden uitkomt heeft de GF3 eigenaar een probleem.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Het forum van www.rage3dcom bedoel je zeker?
mhhh. al een tijd niet meer geweest, zakte een beetje in met alleen nog maar steeds dezelfde vragen, maar nu is het daar natuurlijk wel weer intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op dinsdag 11 september 2001 13:40 schreef The_PyroPath het volgende:
ga er maar niet van uit dat de GF3 sneller is, ga ook niet van het tegendeel uit,je moet eigenlijk gewoon nix verw8en.

Ik weet niet wie hier met enkele regelmaat op Rage3D komt, maar ik wil. Steeds meer mensen die bij ATi werken hobbelen daar ook rond, en daar las ik laatst(enkele dagen terug) dat de 3Dtextures helemaal niet gefixed zijn zoals het hoort. de 3Dtextures en nog een aantal dingen worden alleen als een soort software ondersteund. 3Dtextures worden gedaan door een shader programma, dus zodra er een spel met beiden uitkomt heeft de GF3 eigenaar een probleem.
Voor zover ik weet kan een GF3 best verschillende shaderfuncties/opdrachten in paralel uitvoeren .. maargoed tegen de tijd dat er ook werkelijk 3DTextures in games gebruikt worden zien we wel weer verder .. om nou te zeggen dat dat een probleem is ;) . Ik ga ook weer eens wat rondkijken op dat forum, ben er al lang niet meer geweest (op die ene anisotropic post laatst na). Kennislevel daar van sommige mensen is erg hoog idd ..

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

bijvoorbeeld dit stukje van Humus en dat is de maker van een van de Radeon Tweakers :+
I'm almost decided now. Just got answer from ATi on a bunch of questions and got very, I mean very positive answers. The only negative thing was what wer already knew, that anisotropic + trilinear still wont be possible. But there are other things that annoyed me about the Radeon that has been fixed, for instance 3d textures are now fully ortogonal, that is, they don't require two texture units each as they did on the Radeon. So while a Radeon would be able to do one 3D + one 2D, the Radeon 8500 will be able to do 6 3D textures in a single pass
Moreover, the Radeon 8500 supports subtractive blending aswell as a bunch of other blending modes that Radeon didn't have and I always wished it had.
And maybe the most exciting thing: ATi will make their own Radeon 8500 Linux drivers! They supposedely already had a driver up and running, so while it may not be ready at launch it'll be available not too long after I hope.
Now don't complain too much on the driver team will ya? There seams to be happening things over there.
It also seams like they will improve their OpenGL support.
I can't wait to get one of these cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 11 september 2001 13:40 schreef The_PyroPath het volgende:
Steeds meer mensen die bij ATi werken hobbelen daar ook rond, en daar las ik laatst(enkele dagen terug) dat de 3Dtextures helemaal niet gefixed zijn zoals het hoort. de 3Dtextures en nog een aantal dingen worden alleen als een soort software ondersteund. 3Dtextures worden gedaan door een shader programma, dus zodra er een spel met beiden uitkomt heeft de GF3 eigenaar een probleem.
DroneZmark heeft beiden en ik heb geen problemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

maar ook tegelijk?

em wat kost het je aan performance?

Hebben trouwens meer mensen last van het feit dat wanneer je tv kijkt via je computer in een venstertje dat de computer wat traagjes gaat lopen?

Breek je nek voorzichtig

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Doe je dat met een all-in-wonder pro?

De software van ATi voor tv kijken schijnt 70% van je cpu power te pakken, waar die van hauppage of zo 10% neemt..

Op dinsdag 11 september 2001 23:14 schreef The_PyroPath het volgende:
maar ook tegelijk?

em wat kost het je aan performance?
Ik zie geen duidelijke framedrop. Ik vermoed (weet het bijna zeker, maar houd een slag om de arm ;) ) Dat 3D textures bijvoorbeeld gebruikt worden voor rook of wolk effecten (wolkjes die uit die bloemen komen bijvoorbeeld). Aangezien je dat veel ziet in combinatie met de bliksemstraaltjes maak ik hieruit op dat het tegelijk wordt gebruikt.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

dat is verrassend, misschien dat de effecten nog niet van dien complexe aard zijn dat het een vertraging opleverd, maar ik denk dat als er meerdere shader effecten en dan ook nog 3d textures gedaan moeten worden dat hij het dan knap benouwd krijgt, maar dat is slechts gissen uiteraard

Breek je nek voorzichtig

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-05 13:20
And maybe the most exciting thing: ATi will make their own Radeon 8500 Linux drivers!
Dat is wel goed, ik hoop dat ze dezelfde kwaliteit (liefst open-source) gaan leveren als nvidia

btw: ik hoorde dat de radeon 8500 voor de helft van de prijs in duitsland wordt verkocht (ergens rond de 6xx dmark), weet iemand waar dat is? en nog veel intressanter: verkopen ze daar ook gf3-kaarten (aangezien mijn budget niet groot is en de gf3 toch nog steeds een flink stuk goedkoper is)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Op Rage3d wordt gemeld dat er een winkel is die de Radeon 8500 op 24 september zegt te hebben... 8 oktober in Nederland :Y) ?

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Waar blijven die benchmarks nou?

Gaat ATi met een klapper de winkels in?

• blouweKip
In preorder:
VS: $ 299
Duitsland: 615 DM
Oftwel, dat valt best mee...
Dat ie in de vs tijdelijk $299 is weet ik wel (nog duurder dan de gf 3 btw), maar dat is toch maar tijdelijk, ik zou wel willen weten waar degene een ati-radeon pre-order voor 615 dm heeft gezien, das toch ongeveer de helft van de prijs in nederland dus dat lijkt me een redlijke deal.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-05 20:51

edward2

Schieten op de beesten

Ik blijft het ook op z'n zachtst gezegd vreemd vinden dat er geen (final A13) reviews verschijnen.

Ik ben 1 van de weinige waarschijnlijk, wat ik nog vreemder vind, want er is geen enkele (ATI) site die eens op het idee komt een contactje met ATI te leggen.

Niet op voorraad.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Er zijn zat sites die het geprobeerd hebben, ik zelf heb eraan meegeholpen door wat heel aardige deals voor beide partijen te bedenken, maar er word of geen gehoor aan gegeven of je word met een kluitje het riet ingestuurd heel erg frustrerend als je er vet veel werk in hebt zitten :(

Maar ze komen er aan en dat het wat word lijkt wel zeker te zijn...

Breek je nek voorzichtig

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

misschien zijn er toch meer problemen dan dat er is verteld :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dat lijkt me niet, als ze niet zeker wisten dat ze die dingen snel konden brengen hadden ze de NDA op de eerste samples nog wel even vol gehouden denk je ook niet?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BAH ik kan er bijna niet meer tegen...

even wat ander ATi news, althans, ik vind het geweldig wat die Flipper chip voor grapics weet te maken, vooral aan het begin van deze demo, heel erg mooi.

Je moet eigenlijk de grootste nemen en nooit de kleinste, die doet het spel geen recht:

Biohazard klein,
Biohazard medium &
Biohazard groot

klein is 6 MB medium 12 en large 40, maar dan krijg je ook wel wat moois te zien, het zijn allemaal ingame graphics btw.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
[OT]

Over 'Flipper' gesproken, zijn er hier nog meer mensen die naar de GameCube uitkijken? Hij is in Japan gereleased vandaag :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.lik-sang.com/catalog/images/content/gc/gcopen06_s.jpg
* click *

PC Specs

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

The_PyroPath, ik heb gister Biohazard klein gedownd.
Ik had toch niks te doen. Het moest even met een modem dus vandaar de kleine. Maar helaas helaas krijg ik fout melding ik schijn de juiste codec weer niet te hebben.
Heb je misschien suggesties??

Jammer eigenlijk dat er verder weinig Radeon nieuws te melden is. Ik ben wel benieuwd naar de uiteindelijke resultaten. Dan weet ik of er nog snel een moet bestellen.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ik heb hem bekeken met de fileplayer van ATi, verder weet ik ook niet waarom hij het niet deed

Breek je nek voorzichtig

• Bomberman
Hier doet ie het ook goed met MediaPlayer 6.4 .. volgens mij is het formaat gewoon standaard MPEG1.

PC Specs

• Allardie
  • Laatst online: 30-05 21:20

Allardie

AT..

Heeft er misschien iemand een site ofzo (of wil even een lijstje maken) wat nu de verschillende radeons zijn? Het gaat me vooral om de radeon 1 en zijn snelheid.

Ik zie door de bomen het bos niet meer met radeon sdr, ddr en ve, vivo etc

Wat is de volgorde in snelheid en eventuele features????

Thanx!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

NOg precies een maand voor de release in NL!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wekkel, wanneer in de VS?
Misschien een wat foute vraag voor dit moment, maar ik wil eigenlijk best graag weten.

Ik heb het nog een keer geprobeerd met dat filmpje, helaas weer een foutmelding. Zeker wat fout gegaan met het downloaden. Jammer, volgende keer beter. :(
Maandag maar even op m'n werk proberen, daar kan ik teminste de grote uitvoering snel binnenhalen. Thanks anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nou, ik las net op het forum dat ATi de eerste officiele prijslijsten naar Duitsland gefaxd heeft, en dat ding word omgerekend $412 oid, iig niet zo goedkoop als sommige sites preorderen. Hij komt half october daar, dus dat klopt wel met na 2 weken, en de 7500 moet $189 kosten en is vanaf begin Oktober te krijgen

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Dan zal hij inmiddels ook eens eindelijk op de NL prijslijsten komen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edward, ik heb hier nog nuttige info voor je.

http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=999163471

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zondag 16 september 2001 18:13 schreef Slashhead het volgende:

Tsja, dat wordt weer moeilijk kiezen, dan nog een nForce + Palomino, ik mag wel weer gaan sparen ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Nice :) .. ik doe het voorlopig nog ff met deze combo. Het volgende wat ik ga kopen is een aluminium case, Lian-Li PC60 waarschijnlijk :) ..

[OT] Heb je die laatste case al gezien van Coolermaster .. holy sh*t die is mooi!!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Op zondag 16 september 2001 18:13 schreef Slashhead het volgende:

G3 Titanium 500, daar ga ik voor. das de Geforce3 Ultra. hij zal binnekort in Uk te koop zijn.
de R8500 kun ik ook uit Uk krijgen. eerder dan in NL denk ik.
ik betaal dan ook geen belasting. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nog een berichtje van Reactorcritical:

Chinese PCPOP have reported that they have a graphics board based on A13 revision of RADEON 8500 GPU. This revision is rumoured to be the final revision of this chipset and should go in mass production someday. The fact they`ve got the card alludes that those boards will soon appear on the shelves of the stores.

We can confirm that several partners of Canadian company have already got this revision as well and now it is being tested by their verification laboratories. According to what we know, RADEON 8500 is not going to be released to mass in the nearest future. There are a number of issues, including manufacturing itself, marketing, forecasts, prices, etc.

So, please be patient ;-)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nog leuke info op beyond 3d:

http://bbs.pcstats.com/beyond3d/messageview.cfm?catid=3&threadid=661

Enkele facts:

-geen trilinear in combinatie met aniso :(
-A13 zijn geen 13 revisies, (dat sommige sites dat zomaar klakkeloos aannemen)
-voorlopig geen Maxx

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben erg benieuwd naar de FSAA van de Radeon 8500. Niet dat ik de intentie heb om die kaart te kopen maar ik hoop dat het beter is dan wat de GF3 kan.
Ik wacht lekker op nieuws van PowerVR. :9 (heb de stille hoop dat ze hun midrange strategie overboord gooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

In die link van edward staat een stuk over FSAA van de radeon 8500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, weet ik Maar aan een hoop geklets heb je niks omdat dat doorweekt is van PR. Gewoon hands-on is de manier om achter de waarheid te komen, een ieder heeft zijn eigen waarheid ;) (zie aniso deel van het interview)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

hands-on he, dus je gaat er ook een kopen :?
misschien kun je je gf3 nog inruilen ;) (je bent zo tevreden over die kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm, valt het zo op dan ?

Ik wacht op PowerVR. Ben benieuwd naar hun DirectX 8 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zon' zonde dat hij dat niet kan, ANI en TRI linear, dat is op het moment mijn enige minpunt, en dat hij misschien te ver vertraagd is ( ze zeggen wel van niet maar het mag nu wel duidelijk zijn dat deze kaart wat eerder op de markt had gehoord) En ik wil die vette performance ingrease wel even zien van die niewe drivers, en als ze dan echt heeeeeel vet zijn een paar nVidioten slaan die altijd schreeuwen dat ATi het niet kan en nVidia roelt met zn det 4's :P

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Hit me baby 8-) !

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Laatst online: 30-03 17:33
* Badger slaps Bomberman right int he face >:)

Hmzl ik vraag me af of hij niet net als de Kyro2 bugs gaat geven met bepaalde processoren of moederboarden.

Een vriend had onlangs een P4 aangeschaft bleek zijn Kyro nie helemaal meer te werken naar behoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

vraag: 299.- pond voor de R8500. kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 17 september 2001 18:22 schreef FMS het volgende:
vraag: 299.- pond voor de R8500. kopen?
Nee, wachten op final review en anders GF3Ti500 :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 17 september 2001 18:40 schreef edward2 het volgende:

[..]

Nee, wachten op final review en anders GF3Ti500 :)
G3 Ti500 of Ultra koop ik zeker :7 noway dat radeon dat bij kan houden, vooal als ie OC'd is. hij loopt @ 275/540 ofzo?

maar 299.- pond is wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Wat staat de pond nu dan? en wanneer wordt de R8500 waar verwacht?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

pond weet ik nie, iets van 3.1 gulden?

ik kan hem nu bestellen , en minder dan een 2 weken zou ik heb moeten hebben.

niet een winkel, maar een soort inkoop zaak. ik betaal dan ook geen vervoer kosten of belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik vraag me af of het echt zo verstandig is om die Ti 500 te kopen, ik denk dat dat sterk afhangt van de prijzing. tegen de tijd dat de snelheid namelijk echt nodig is zijn we wel even verder

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Het pond kost Fl 3.534 exclusief omzet kosten dus das 1056,67, exclusief omwissel kosten, verzend kosten, enz.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
1050 piek is nog redelijk .. maar niet echt goedkoop. Tja als je niet kan wachten, waarom niet. Het is net zoveel als een dure GeForce3 incl overige kosten (ongeveer).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

ik dacht dat de G3 Ti 500 rond de 1000-1100 piek zou kosten?

ik ga in ieder geval voor de G3TI 500. maar die komt nu nog niet uit, ik denk eerder bij kerst. tot die tijd kan ik met de R8500.

als ik het fout heb, zeg het maar, het zou zo kunnen dat de G3 Ti eerder uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

uit veel tests bleekvtoch dat overklokken van een gf3 niet zoveel nut had toch? of heb ik dat verkeerd, als hij dat zo is vraag ik me af of een GF3 TI500 een grote sprong in performance gaat betekenen, maar zoals het er nu naar uitziet gaat het zo worden, niet mee eens? zeg het dan ff:

GF3- langzamer dan R8500, en ongeveer even duur, minder feaurures/mindere beeldkwaliteit
R8500- sneller dan GF3 maar langzamer dan Ti500, wel goedkoper, zeer goede beeldkwaliteit
GF3 Ti- snelste kaar maar wel duur, en niet zo'n goede beeld kwaliteit als de R8500, evens een gebrek aan bepaalde key features van de R8500
Radeon 8500 MAXX- R0X0Rs YOUR WORLD, helaas nog wel even duren voor hij er is :( best wel vreemd, ze hebben de middelen om hem te maken en toch doen ze het niet, ze doen het pas als de markt "er klaar voor is". vind ik vaag

Het is dus maar net wat je wilt hebben.
Die GF3 Ti200 word volgens velen als GF3MX gezien, maar ik vraag me dan af hoe ze die gaan prijzen.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Overklokken helpt wel degelijk met de GF3, alleen i.t.t. vroeger met de GF2 moet je nu core en mem ongeveer even veel overklokken voor het beste resultaat.

Het zou best kunnen dat de R8500 nog de betere kaart is tov de GF3Ti, het ligt er maar aan wat we als criterium nemen, met name de pixel- en vertex performance van de R8500 is beduidend beter, de FSAA ben ik erg benieuwd naar, trueform ect. het is even afwachten hoe nou precies het eindplaatje van de R8500 eruit gaat zien, mooie kaart?...zeker weten.

Ik koop hem zeker :9.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik had ook graag een maxx gezien, maar wie is er zo gek om 1500-1700 voor een vidkaartje neer te leggen? ja, ik en FMS misschien ;) , terwijl het voor het imago van ATI misschien best wel goed zal zijn..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Vrij veel speculatie in die post van je The_Pyropath ;) (prijs, snelheid, beeldkwaliteit).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Yup, moet altijd de beste hebben ;)

over die G3 Ti 500; dat is de Geforce3 Ultra, het heeft een 2de vertex engine. de clock snelheden zijn hoog, 300/600 is er uit te halen. kwa snelheid zal de G3 Ultra van de R8500 winnen.

ik heb die preview's van de R8500 gelezen, er staat heel wat nieuws bij dat de G3 niet heeft, allemaal leuke namen voor FSAA en vertex shader. maar of dat ook gebruikt wordt, zoja merk je dat? (tegen over de G3 dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ik denk dat het niet eens zoveel speculatie is maar meer redenatie, zet even neer waar je specifiek twijfels over hebt dan kijk ik of ik het beter kan beargumenteren als ik terug ben, vanavond 11 uur

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 17 september 2001 20:57 schreef The_PyroPath het volgende:
zet even neer waar je specifiek twijfels over hebt dan kijk ik of ik het beter kan beargumenteren als ik terug ben, vanavond 11 uur
Waar ik nog steeds twijfels over heb, voor zover als het me nu te binnen schiet:

-lukt het ATI om de theoretische performance te halen met de drivers?
-hoe is de fog/particle performance?
-in hoeverre wordt met de Radeon8500 rekening bij het onwikkelen van games (ja Slashhead deze komt een beetje van jou ;))

Als jij hier antwoord op heb, ben ik benieuwd, 11 uur en geen seconde later! ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tis een beetje later geworden maar daar issie dan:

-Over de benutting van theoretische performance ben ik zeer positief omdat ze al in het verleden al hebben bewezen daar niet zo slecht in te zijn:

De Rage Fury MAXX haalde uiteindelijk een rendement van 90% met twee chips, dus er ging wat verloren door 2 chip opstelling, maar opzich deden die chips het dus HEEL goed.

-Particle performance hoef ik maar een ding over te zeggen:

Bekijk de bechmark van de preprod kaart en dan bij Point Sprites, en als dat niet genoeg zegt , laad dan even het waterfall filmpje neer. alle watervallen in die demo zijn uit point sprites opgeboud, en dat zijn er een HELE HOOP, ga maar kijken :)

-over het uitdelen van kaarten:

Op het moment zijn er al een aantal titels die zeker met Truform gaan werken, het mooie daaraan is dat hoe meer games dat krijgen hoe meer andere developers dat ook in hun spel willen, en tsja dan zit er nix anders voor ze op dan met zo'n kaart te werken. Er stond ergens in een ander interview dat het niet zozeer aan ATi lag als wel aan de ontwikkelaars. Die kozen voor de Massa. Nu ze gezien hebben hoe groot de vraag naar Radeon werd, zie je ook steeds meer dingen van de Radeon in spellen verschijnen.
Ook zijn er al veel meer ontwikkelaars die zeggen zo'n kaart te hebben dan er in al die tijd aan Radeons verkregen is. Dus ik denk dat wel okee is.

Wat ik nog wel appart vind is dat ze dat morph gerommel er niet doorheen krijgen, en waarom nVidia daar nix mee doet, want op zich zou dat toch een hoop aan bandbreedte moeten schelen.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morphen gebeurd in Serious SAM. Alleen wordt dat door de CPU gedaan vanwege compatibiliteits oorzaken. Het is blijkbaar het èèn of het ander en dan gaat men al snel voor de mainstream. Dus gewoon CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ligt ed al in zijn bed?

naja het zal wel. Best grappig er had iemand een brute flame bait neer gezet bij dat nieuws over dat interview, ik had daar vrij uitgebreid op gereageerd, het ging weer eens over drivers :(

maar nu is zijn post inclusief mijn reactie verwijded, althans ik zie hem niet meer.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mischien moet je dezelfde status hebben als ik (-1) dan zie je alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

heej is dat even vreemd in het balkje staat, dat ik 0 berichten niet zie maar als ik hem op -1 ziet zie ik er toch meer, vreemd, maar het hoofdje van die knakker is ook rood nu

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
GF3- langzamer dan R8500,
Klopt, scheelt echter niet veel, hij is al wel weer een tijdje uit
en ongeveer even duur,
Alleen sommige pre-orders zijn gelijk geprijsd, de prijs voor de pre-order is $299 (als je m kan krijgen) en de prijs voor de radeon 8500 is standaard $389, terwijl je voor $280 een geforce 3 hebt, dat is $109 piek (+/- 30%) prijsverschil, daarnaast kun je niet gewoon de dollarkoers omrekenen omdat je op die wijze bij de geforce 3 uitkomt op 750-800 piek (incl btw) en ik heb nog geen gf3 voor die prijs gezien, als je ziet dat je nu een gf3 voor +/- 1000 piek hebt dan kun je zelf wel raden dat de radeon 8500 flink wat meer gaat kosten
minder feaurures/mindere beeldkwaliteit
Het eerste is deels waar, de gf3 heeft andere feautures en soms ook mindere features (de pixelshader was trager d8 ik), het 2e is onzin, de 3d kwaliteit verschilt niet en de 2d kwaliteit verschilt nauwelijks, sterker nog, nu ati ook radeon's door andere fabrikanten wil laten maken zal het "slechte 2d filter" issue ook bij ati gaan spelen.
R8500- sneller dan GF3 maar langzamer dan Ti500, wel goedkoper, zeer goede beeldkwaliteit
Het eerste klopt, maar aangezien de prijs van de ti 500 nog niet bekend is is dit verder speculatie, mijn gok: nvidia prijst de ti 500 net zo hoog als de radeon 8500, het tweede heb ik hierboven al besproken
GF3 Ti- snelste kaar maar wel duur, en niet zo'n goede beeld kwaliteit als de R8500, evens een gebrek aan bepaalde key features van de R8500
Ik weet de prijs van de ti 500 nog niet, dus ik weet ook nog niet of ie ati's hoge prijs zal overtreffen, welke features jij bedoeld vraag ik me af, bovendien moet ati de drivers nog zodanig tweaken dat alle features ook daadwerkelijk worden gebruikt, en op dat gebied hebben ze niet zon goede reputatie, daarnaast is het ook maar de vraag in welke mate bepaalde features nodig zijn/worden gebruikt in de software/games (hoewel ik trueform intressanter vind dan n-patches)

Ik had gehoopt dat de radeon 8500 flink beter zou worden dan de gf3 en ook scherp geprijsd, helaas is dat niet zo, maar wat niet is kan nog komen (mbt de prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Met keyfeatures bedoel ik de smoothvisionen de SmartShader, en niet te vergeten de TruForm.

over de beeldkwaliteit: ik bedoel uiteraard de 2D kwaliteit voor het grootste deel. En nu zullen we zien of de opmerking ligt aand e producent echt geheel gegrond is.
Maar ATi zal toch zijn eigen kaarten blijven maken en daar veranderd nix aan de kwaliteit.
Ik hoor nu al dat de 2D kwaliteit van de GF3 lager is dan die van de gewone Radeon, misschien niet veel maar alles telt mee, vooral nu de Radeon 8500 een nog beter RAMDAC krijgt. Ook op 3D gebied zijn er verschillen waar te nemen tussen de gewone Radeon en de GF3, dus het zal toch wel weer een verschil worden.

Over de prijzen:
ATi gaat de Radeon 8500 prijsen rond de GF3 gewoon (dat heb ik al uit diverse kanalen mogen vernemen (wie wat waar en hoe kan ik niet zeggen :( )dus dan zal de GF3 Ti 500 een stuk duurder worden, ik heb een post zien rondslingeren ergens met prijzen van de Ti 500 erin kan hem alleen niet meer vinden.

Ik vermoed toch dat hij redelijk kont gaat schoppen tov GF3, hoop doet leven zullen we maar zeggen. En die koe van driver support kan je nu in de sloot laten liggen en laten verdrinken want die koe is inmiddels al bijna weg gerot in die sloot.
Implementatie van Smartshaders schijnt ook makkelijke stap te zijn vanaf normale shaders, en nogmaals als een spellen maker met een klein beetje werk veel dingen mooier/sneller kan maken zal hij dat echt niet laten.

Ten tijde van de Radeon keken alle ontwikkelaars duizenden
katten uit de boom omdat ATi kaarten nooit erg bekend waren bij de harde gamers kern, dat is nu anders, en dat is alleen maar positief, het is immers een leuke spiraal:
makkelijk Truform=> meer mensen kopen kaart=> ontwikkelaars meer features=> meer kaarten over de toonbank. het probleem is de cirkel op gang krijgen, maar het ziet er naar uit dat het begin er is...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Radeon 8500 - $ 399, available end of September
Radeon 7500 - $ 179, available mid of September
Dit zijn gewoon de officiele prijzen, kan ik weinig aan veranderen...lijkt me dat wanneer ati deze prijs wil aanpassan ze dat al lang van te voren aankondigen.

Trueform en smarktshader heeft de gf3 ook (andere naam, andere implementatie, soms minder snel maar toch hetzelfde)

De 3d van ati is altijd goed getest, net als die van nvidia, 2d kwaliteit van sommige (goedkoper) nvidia kaarten is slecht, niet door nvidia's ramdac maar door de 2d filters van sommige kaartbakker, dat probleem krijgt ati automatische ook wanneer ze de kaart-productie ook aan derden gaat overlaten

Ik ben daarnaast best wel benieuwd naar de prijzen van de ti 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Meer nVidia Titanium series specificaties

400.-$ is de prijs volgens boven staande.
De GeForce3 Ti 500 kan gezien worden als een GeForce3 Ultra en verschilt met een standaard GF3 in de vorm van de nFiniteFX engine, welke iets aangepast zal worden. Zo krijgt hij ondersteuning voor Shadow Buffers, waarmee realistische schaduwen en 3D textures verzorgd kunnen worden. De core van de chip zal verder op 280MHz lopen, en het 64MB DDR SDRAM op 500MHz. Met een adviesprijs van $400 mogen wij Nederlanders weer rekenen op een prijs van boven de 1000 gulden.
geheugen @ 500mhz :? ik had 540mhz 0f meer verwacht.
De snellere Ti 500 staat gepland voor 8 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

En de klok tikt geduldig door...

Hmm, een instapprijs van 1000 pieken moet toch wel wat leuks laten zien...

Laat de benchmarks maar komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

De shaders van GF3 en Radeon 8500 zijn dus TOTAAL verschillend, de Radeon is 1.4 met backwards campatibilty naar lagere versies, de GF3 is "slechts" 1.3 maar dan met multipasses. Ook heeft de GF3 geen Trufrom(ZONDER e) maar een andere vorm van npatches, dat is veel moeilijker te implementeren.

TruForm gaat weinig aanpassing en tijd kosten, nPatches van nVidia gaat echter totale hercreatie van het spel inhouden, dus alle modellen moetn opnieuw gerenderd worden en dergelijken, dat kost zo veel tijd dat het bedenkelijk word of een ontwikkelaar dat er in wil stoppen.

Leuk ditail om te melden is dat in het interview gemeld werd dat de Radeon 8500 bijna zonder problemen ook de nVidia manier kan toepassen, maar er werd wel bijgezegd dat het niet "the way to go" is voor de Radeon 8500.

Dus gewoonm zeggen dat het hetzelfde is is NIET waar. ze verschillen WEZENLIJK van elkaar, als je wilt weten op welke gebieden de shaders en TruForm verschillen dan moet je even op de site van ATi kijken in de whitepapers over de onderwerpen.

Ik d8 dat hij trouwens ook sneller geheugen zou hebben, de Radeon heeft al 550 dus....

over de prijs van de Radeon 8500 zal ik nog maals zeggen dat hij erg snel veel goedkoper zal worden

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja, Ed lag op bed ;)

Dit is misschien nog wel de leukste quote voorlopig:

"And the difference in performance is startling"

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Hier nog een newssite: http://www.ati-news.de/HTML/news.html

Verder; grootste probleem voor de R8500 wordt denk ik de release date, A13 is pas net vers uit de fabriek, dus eer dat de final produktie eens opgang is gekomen en eer dat ze NL ook eens bereiken..straks scheelt het meer dan een half jaar met de GF3 en komt de GF3Ti nog eerder uit..en dan sommige retailers maar braaf de 24 sept als release date noemen, jongens wordt wakker.

En waar blijven die benchmarks toch?...ik wil verd*mme nou wel eens zien waar we mee te maken hebbben! ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ATI niet opschiet dan denk ik dat Bitboys nog eerder is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven, eerst komt er een "officiele" lijst van ATi om de prijzen te bevestigen en daar staan ook dat ain van midden oktober(=na 2 weken) en nu zouden de kaarten met A13 stepping pas terug komen. ik denk dat dat net terug nogal relatief gezien moet worden.
of zijn mensen het hier radicaal mee oneens?

BTW Ed, wat vond jij nou zo speculatief, of heeft onze grote vriend alles al gevraagd?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op dinsdag 18 september 2001 14:53 schreef The_PyroPath het volgende:
Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven, eerst komt er een "officiele" lijst van ATi om de prijzen te bevestigen en daar staan ook dat ain van midden oktober(=na 2 weken) en nu zouden de kaarten met A13 stepping pas terug komen. ik denk dat dat net terug nogal relatief gezien moet worden.
of zijn mensen het hier radicaal mee oneens?

BTW Ed, wat vond jij nou zo speculatief, of heeft onze grote vriend alles al gevraagd?
Ik weet niet wat ik moet denken, er komt van ATI zo weinig info naar buiten over dit soort zaken dat het gissen blijft wanneer de kaart gereleased wordt.

Het feit dat er nog geen enkele (final) review verschenen is , strookt niet met de releasedatum van eind Sept. in de VS, het duurt gewoon gewoon veel te lang.

Ik weet wel dat een goede grafische highend kaart met 100% werkende drivers wat anders is dan oliebollen verkopen, maar dadelijk kaapt nv weer een hoop weg...

Niet op voorraad.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.