Elga | Valliant eco TEC plus VHR 30-34/5-5L | Kamstrup 602 |Nodo OTGW | Raspberry Pi 3B+/4B+|RFXcom rfxtrx433xl | UniFi netwerk | PVoutput 8.625 kWp
Vraag
Alle reacties
Dat moeten haast wel grijze keys zijn inderdaad. Tweede hands software bestaat ook trouwens.
Maar updaten vanaf 2010 is niet verplicht hè, of gebruik je het zakelijk en/of open je veel spul vanaf het internet al dan niet met exotische macro's?
Maar updaten vanaf 2010 is niet verplicht hè, of gebruik je het zakelijk en/of open je veel spul vanaf het internet al dan niet met exotische macro's?
[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 30-03-2023 20:52 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Het viel mij op dat relafief veel hits op de zoekterm 'Office 2021' die bovenaan staan in Google in de categorie €15 tot € 30 vallen.PD2JK schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:51:
Dat moeten haast wel grijze keys zijn inderdaad. Tweede hands software bestaat ook trouwens.
Ik gebruik wel veel, soms pittige, macro's en ik gebruik het alleen privé (pensionado
Ik wil best voor legale software betalen als het (voor mij) toegevoegde waarde heeft. Als bijvoorbeeld een 64 bits versie sneller is dan mij oude 32 bits versie heb ik daar best wat voor over. Verder lees ik over het algemeen dat in de nieuwere versie weinig tot geen nieuwe functies zijn toegevoegd.
EDIT: Hmmm, ik zie net dat Office 2010 Pro + al de 64 bits versie is. Dus daar is geen winst te behalen

[ Voor 4% gewijzigd door Copitano op 30-03-2023 21:26 ]
Elga | Valliant eco TEC plus VHR 30-34/5-5L | Kamstrup 602 |Nodo OTGW | Raspberry Pi 3B+/4B+|RFXcom rfxtrx433xl | UniFi netwerk | PVoutput 8.625 kWp
Uiteraard als er wat verbeterslagen (sneller en/of meer functionaliteit) valt te krijgen zou je dat niet vervelend vinden, maar het klinkt als dat je prima uit de voeten kan met Office 2010. Het wordt een ander verhaal als je natuurlijk wel ergens tegen aan loopt.
Deze vraag komt vaak voor, ongeveer een jaar geleden:
Goedkope Office licenties wél of niet oké?
Simpel samengevat, de 15 euro aanbiedingen zijn vaak grijs gebied, waarschijnlijk OEM versies van hardware boeren, die de licenties los verkopen (ipv installeren). En je waarschijnlijk veiliger bent door de licenties te kopen van gerenommeerde partijen zoals Telegraaf en/of Bol.com, maar dan ben je ongeveer het drievoudige kwijt (50 euro als je nu op de telegraag site kijkt voor Office 2021_.
Ter referentiekader ik ben wel een abonnee op Office 365 en waar de normale jaarprijs 70 euro is, maar vaak genoeg komt er een aanbieding voor 2 tientjes midner en ben ik dus in praktijk 50 euro kwijt (maar inderdaad wel per jaar, maar dat vind ik het ook wel waard, ik maak veel gebruik van Excel zowel qua werk als privé).
Deze vraag komt vaak voor, ongeveer een jaar geleden:
van:corporalnl schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:58:
Hier zijn al genoeg topics over. Nogal een grijs gebied.
Is mijn Office versie illegaal? En is het veilig?
Office 2019 aanschaffen, waarom zoveel prijsverschil
Betrouwbare goedkope adressen voor aankoop MS Office 2016
Is mijn Office versie illegaal? En is het veilig?
Goedkope Office licenties wél of niet oké?
Simpel samengevat, de 15 euro aanbiedingen zijn vaak grijs gebied, waarschijnlijk OEM versies van hardware boeren, die de licenties los verkopen (ipv installeren). En je waarschijnlijk veiliger bent door de licenties te kopen van gerenommeerde partijen zoals Telegraaf en/of Bol.com, maar dan ben je ongeveer het drievoudige kwijt (50 euro als je nu op de telegraag site kijkt voor Office 2021_.
Ter referentiekader ik ben wel een abonnee op Office 365 en waar de normale jaarprijs 70 euro is, maar vaak genoeg komt er een aanbieding voor 2 tientjes midner en ben ik dus in praktijk 50 euro kwijt (maar inderdaad wel per jaar, maar dat vind ik het ook wel waard, ik maak veel gebruik van Excel zowel qua werk als privé).