Voor een lokale sportvereniging zoek ik een set "slimme stekers incl energiemeter".
De vereniging beschikt over eigen lokalen met dus uiteraard ook een zeker elekticiteitsverbruik. Nu is enkel het totale verbruik gekend via de afrekening maar welk apparaat het meest of veel gebruik is niet gekend.
(PS vereniging en lokaal zijn in België gelegen)
Ook om na te gaan of zonnepanelen eventueel interessant zouden zijn willen we weten wanneer we wat gebruiken.
Vandaar het idee om een aantal slimme stekkers met een ingebouwde energiemeter aan te schaffen om zo het verbruik in de gaten te kunnen houden.
Ik heb nu oa. deze gevonden:
TP Link Mini Smart Wi-Fi Socket, Energy Monitoring | Tapo P110 V1
Deze is verkrijgbaar is pack van 1, 2 of 4.
Deze zijn niet de "goedkoopste" maar het is een merk die ik "ken" en geen merkloos chinees materiaal.
Heeft iemand ervaring met deze meters?
Of eventueel ervaring met andere merken?
De vereniging beschikt over eigen lokalen met dus uiteraard ook een zeker elekticiteitsverbruik. Nu is enkel het totale verbruik gekend via de afrekening maar welk apparaat het meest of veel gebruik is niet gekend.
(PS vereniging en lokaal zijn in België gelegen)
Ook om na te gaan of zonnepanelen eventueel interessant zouden zijn willen we weten wanneer we wat gebruiken.
Vandaar het idee om een aantal slimme stekkers met een ingebouwde energiemeter aan te schaffen om zo het verbruik in de gaten te kunnen houden.
Ik heb nu oa. deze gevonden:
TP Link Mini Smart Wi-Fi Socket, Energy Monitoring | Tapo P110 V1
Deze is verkrijgbaar is pack van 1, 2 of 4.
Deze zijn niet de "goedkoopste" maar het is een merk die ik "ken" en geen merkloos chinees materiaal.
Heeft iemand ervaring met deze meters?
Of eventueel ervaring met andere merken?