Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Dankzij @Bubbles voor het voorzien van 80.000 database records hebben we nu werkende stats vanaf het begin *O*

De workunites zijn wel pas sinds 13-3 in de stats, maar dat maakt voor de echte score's waar we naar kijken niets uit.

Stats zijn aangemaakt in [Stampede 22] Folding@Home - Week 1 en [Stampede 22] Folding@Home - Week 2

Korte samenvatting is dat we met 79 users in totaal al 1.162.743.751 als score hebben gehaald deze stampede en dat er ook al behoorlijk wat laaghangende badges geplukt zijn.

Alleen de tweakers cache van de afbeeldingen is erg hardnekkig... de gecached te afbeeldingen zitten er een factor 100 naast.

[ Voor 9% gewijzigd door A-Jay op 15-03-2023 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
A-Jay schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:46:
[...]

Blijkbaar is er ook al jaren een file die op de webserver gedumpt wordt met alle users die aan folding@home meedoen met hun scores. Dus deze gebruik ik nu.

Belangrijkste verschil is dat in die file er alleen namen staan en geen user id's. En dat deze file door het project op bepaalde tijden gedumpt wordt, terwijl ik de API zelf om bijvoorbeeld middernacht kon aanroepen.

[...]
Op de FAH website staat dan ook dat je deze file dient te gebruiken, als je externe stats wilt maken en dat het niet de bedoeling is om de team-pages te harvesten daarvoor. :>

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramadam0
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09 21:55
hebben we ook de badges wat groter, deze zijn te klein voor profiel afbeeldingen :3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:13

DukeBox

loves wheat smoothies

Bubbles schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:35:
Op de FAH website staat dan ook dat je deze file dient te gebruiken, als je externe stats wilt maken en dat het niet de bedoeling is om de team-pages te harvesten daarvoor. :>
Het jammere is alleen dat het nogal een rommeltje is met CR en/of LF in usernames en teamnames. Zelfs meerdere lege usernames (en ontbrekende user id's).

Eigenlijk is het zeldzaam dat er goede raw stats beschikbaar zijn, zelfs bij de boinc projecten zijn er geen user stats per team beschikbaar waardoor je nooit consistente stats kan maken. Als oud statsbouwer is het plezier er daardoor wel een beetje afgegaan.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BetelgeuseFive
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-05 15:05
A-Jay schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:23:
Dankzij @Bubbles voor het voorzien van 80.000 database records hebben we nu werkende stats vanaf het begin *O*

De workunites zijn wel pas sinds 13-3 in de stats, maar dat maakt voor de echte score's waar we naar kijken niets uit.

Stats zijn aangemaakt in [Stampede 22] Folding@Home - Week 1 en [Stampede 22] Folding@Home - Week 2

Korte samenvatting is dat we met 79 users in totaal al 1.162.743.751 als score hebben gehaald deze stampede en dat er ook al behoorlijk wat laaghangende badges geplukt zijn.

Alleen de tweakers cache van de afbeeldingen is erg hardnekkig... de gecached te afbeeldingen zitten er een factor 100 naast.
Helaas sta ik nog steeds niet in deze statistieken terwijl ik wel dagelijks werk inlever (en ook in FaH hitparade sta op plek 38). In de FaH hitparade staan meer dan 60 DPC leden die werk hebben ingeleverd, terwijl er in de statistieken hier maar 53 staan.
Ik vermoed dus dat er nog steeds het een en ander tussen wal en schip terecht komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

@BetelgeuseFive onder welke username? (en teamnummer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
https://api.foldingathome.org/user/BetelgeuseFive

Hij zou in de dump moeten zitten, ik zal er zo ff induiken.

Je zit in de DB met inderdaad verschillende scores... dan moet ik morgen de code induiken, ik denk dat je er ergens tussendoor glipt, omdat je user record geen boinc_id heeft. Dan is er toch ergens iets niet meteen goed gegaan met mijn code aanpassing om zonder user id's te kunnen werken.... Tijd voor unittests :+

[ Voor 63% gewijzigd door A-Jay op 15-03-2023 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BetelgeuseFive
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-05 15:05
A-Jay schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:38:
https://api.foldingathome.org/user/BetelgeuseFive

Hij zou in de dump moeten zitten, ik zal er zo ff induiken.

Je zit in de DB met inderdaad verschillende scores... dan moet ik morgen de code induiken, ik denk dat je er ergens tussendoor glipt, omdat je user record geen boinc_id heeft. Dan is er toch ergens iets niet meteen goed gegaan met mijn code aanpassing om zonder user id's te kunnen werken.... Tijd voor unittests :+
Hallo A-Jay,

Ik dacht dat er geen verband was tussen Folding@Home en Boinc. Is er een manier om de accounts te koppelen zodat je een boinc_id krijgt binnen Folding@Home ?
Zo ja, dan zou ik graag weten hoe ...

Dank voor het werk aan de statistieken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A-Jay
BetelgeuseFive schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:27:
[...]

Hallo A-Jay,

Ik dacht dat er geen verband was tussen Folding@Home en Boinc. Is er een manier om de accounts te koppelen zodat je een boinc_id krijgt binnen Folding@Home ?
Zo ja, dan zou ik graag weten hoe ...

Dank voor het werk aan de statistieken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat is er ook niet, maar in mijn db was de boinc_id bij veel gebruikers wel gevuld en bij sommige folding gebruikers niet, tenzij ze een boinc account hadden met dezelfde naam. Ergens zat nog een group by op de boinc_id en daar verdwenen jouw resultaten.

Die van jouw en andere zijn nu bovenwater, ik heb alle al geposte stats geüpdatet en vraag bij deze of @KuuKe de stats van vandaag kan updaten.

Bedankt voor je feedback en je geduld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

A-Jay schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:34:
Bedankt voor je feedback en je geduld :)
Vind het hoe dan ook knap dat je het zo snel voor elkaar hebt, voorheen hadden we op zijn minst een paar weken de tijd (nodig) om de boel in orde te maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
@A-Jay : done!

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
En weer een nieuwe dag met weer nieuwe stats... A-Jay in "[Stampede 22] Folding@Home - Week 2"

13 badges zijn er uitgedeeld en met 71 leden is er 157M weggezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:43
Dinsdag komt er hier versterking aan, het is wel kamp groen maarja "leen" GPU :+

[ Voor 38% gewijzigd door Damic op 18-03-2023 07:46 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Damic schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:46:
Dinsdag komt er hier versterking aan, het is wel kamp groen maarja "leen" GPU :+
Kamp groen is hier ook veel beter in, kan ik je vertellen. ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
PD2JK schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:10:
[...]

Kamp groen is hier ook veel beter in, kan ik je vertellen. ;)
Ja daarmee kamp groen, ook eens zien wat het doet in rc5 :D

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
Er staan weer hele mooie stamp-stats klaar :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damic
Mooooeeehhhahahahahahaha versterking is gearriveerd

Vraagje: hoe werkt die remote acces werkt? Heb die ingesteld maar kan niet connecteren [F@H] remote client uitlezen/beheren. client herstarten doet de truck

Edit: ik zien nu dat de 4070ti maar 80% word gebruikt (CUDA in taakbeheer) moet dat niet 99% ofzo zijn?

[ Voor 43% gewijzigd door Damic op 21-03-2023 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Damic schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:31:

Vraagje: hoe werkt die remote acces werkt? Heb die ingesteld maar kan niet connecteren [F@H] remote client uitlezen/beheren. client herstarten doet de truck

Edit: ik zien nu dat de 4070ti maar 80% word gebruikt (CUDA in taakbeheer) moet dat niet 99% ofzo zijn?
Misschien op je CPU wat minder cores gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Bubbles schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 21:57:
[...]

Misschien op je CPU wat minder cores gebruiken?
CPU doet niet mee. Ha wacht, vergt F@H veel pci-e bandbreedte? Ik zit nl op een X1 naar X16 rizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Damic schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:08:
[...]

CPU doet niet mee. Ha wacht, vergt F@H veel pci-e bandbreedte? Ik zit nl op een X1 naar X16 rizer.
Dan denk ik dat daar je probleem zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damic
Zal het donderdag weten, juist andere riser besteld :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:59

BlueTooth76

Let the sun shine!

Damic schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:31:

De 4080 kaarten geven hier 92% belasting aan in taakbeheer onder prestaties en CUDA.

edit: aangepast, ik keek verkeerd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DcxZ4GY.png

[ Voor 18% gewijzigd door BlueTooth76 op 21-03-2023 23:00 ]

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
Voor bij het ontbijt, verse stampstats !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
BlueTooth76 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:56:
[...]

De 4080 kaarten geven hier 92% belasting aan in taakbeheer onder prestaties en CUDA.

[Afbeelding]
F@H heeft wel wat bandbreedte nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-spec
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
BlueTooth76 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:56:
[...]

[Afbeelding]
Mag ik vragen wat de TPF (Time Per Frame) prestaties zijn van een 4080? De tijd die de FaH client daarvoor aangeeft. Ik ben even benieuwd naar de CUDA prestaties, los van het aantal credits wat de GPU meer krijgt tov 3000 serie. Het Alzheimer project heeft zo ver ik weet ook de hoogste GPU-load.
Ter referentie; met Win 10 heeft de 3090 een opgegeven TPF van 52-54 seconden bij ~310W @1900Mhz en 21Gb mem.

R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damic
4070ti (op x1 link) heeft en tpf 1:32 op kanker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

M-spec schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:11:
[...]

Mag ik vragen wat de TPF (Time Per Frame) prestaties zijn van een 4080? De tijd die de FaH client daarvoor aangeeft. Ik ben even benieuwd naar de CUDA prestaties, los van het aantal credits wat de GPU meer krijgt tov 3000 serie. Het Alzheimer project heeft zo ver ik weet ook de hoogste GPU-load.
Ter referentie; met Win 10 heeft de 3090 een opgegeven TPF van 52-54 seconden bij ~310W @1900Mhz en 21Gb mem.
Wat ouder plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c0yBEgT.png

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-spec
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kijk aan, bedankt. Een goede anderhalf keer zo snel dus. De veel hogere kloksnelheid schaalt met rekenwerk zoals FaH dus gewoon door tov gaming. En de geheugenbus maakt hier dan verder geen onderscheid. PPD is bijna het dubbele maar dat is dankzij de referentieformule van FaH en het sneller weer inleveren. Mooi stel grazers met die daily output (y) :)

R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
En morgen nog versterking, wel kamp rood want die komt de vega 64 FE vervangen. Vandaag eerst die riser vervangen dan hopelijk wat meer oempf want ik zou bijna 12.000.000 punten/dag moeten hebben en daar zit ik niet :/

[ Voor 46% gewijzigd door Damic op 23-03-2023 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Het is dat ik vanaf morgen een week lang op wintersport ga, anders had ik deze week al een pc upgrade gekocht. M'n pc is bijna 9 jaar oud en dus wel een keertje aan vervanging toe. Videokaart blijft echter nog wel hetzelfde (die zijn nieuw gewoon nog steeds te duur), maar de processor zal wel een stuk harder gaan dan m'n huidige i7 4930k. :X

Nieuwe pc gaat dan waarschjinlijk een AMD Ryzen 7 7700X worden. Hoewel ik nog een beetje twijfel of ik er niet een 7900X in moet proppen, aangezien dat per core nog wat goedkoper is, maar absoluut gezien wel 120 euro extra, wat op het huidige budget zo'n 10% is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damic
Voila de nieuwe rizer ertussen en cuda vergbruik staat nu op 92% hopelijk geeft dat een groot verschil aan :) wat wel raar is dat de hdmi uitgang het niet doet, dp kabel in zijn gat en direct beeld zie post wat verder

[ Voor 19% gewijzigd door Damic op 23-03-2023 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Damic schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:41:
Voila de nieuwe rizer ertussen en cuda vergbruik staat nu op 92% hopelijk geeft dat een groot verschil aan :) wat wel raar is dat de hdmi uitgang het niet doet, dp kabel in zijn gat en direct beeld
Ik heb hier HDMI dummy's op de videokaarten, anders heb ik geen beeld in TightVNC.
Heb er geen schermen aan, vandaar.

Toen ik nog crypto aan het ontginnen was (in een ver verleden) had ik een (68 Ohm?) weerstandje in 2 gaatjes van de VGA-aansluiting (op ATI / AMD) kaarten) om hetzelfde te bereiken, anders kreeg je 'm vaak niet aan de gang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damic
* Damic is dumb dumb als je een hdmi in een kaart steekt moet je ook de bron op het scherm veranderen :F

Edit: TPF ziet er al beter uit 42 seconden en dat is dan goed voor iets meer dan 10 miljoen/dag

[ Voor 30% gewijzigd door Damic op 23-03-2023 15:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Damic schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:55:
* Damic is dumb dumb als je een hdmi in een kaart steekt moet je ook de bron op het scherm veranderen :F
_O-
Edit: TPF ziet er al beter uit 42 seconden en dat is dan goed voor iets meer dan 10 miljoen/dag
Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
Laten we de techtalk weer eens afwisselen met de stampstats van 23 maart :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damic
Voila 2de bakbeest is aan't werken
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lP0XnJK.jpg

TPF van 52 seconden :/

[ Voor 13% gewijzigd door Damic op 24-03-2023 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Damic schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:36:
Voila 2de bakbeest is aan't werken
[Afbeelding]

TPF van 52 seconden :/
Nice, wat extra cowpower! }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
Weet niet wat het is maar de 4070ti doet nu 1m16 tpf :/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6A341t2.png

RX7900XTX
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EynclJO.png

Edit: ow doen verschillende projecten :F even laten doen en straks terug zien.

edit nu op hetzelfde project: kanker
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2N83RKG.png

Gaan ze beide op Alzheimer zetten, dat is sneller :D
edit2:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Dfq8tFL.png

De graka's doen liever Alzheimer, anders vergeten ze wat :+ ongeveer 9s verschil @PD2JK zet je kaart op Alzheimer ;)

[ Voor 110% gewijzigd door Damic op 24-03-2023 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
klik HIER voor de stampstats van 24 maart 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Te lang ver in de top 10 gestaan:
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fj.gifs.com%2FERqYAv.gif&f=1&nofb=1&ipt=20d76272921da31f867e52527b164d6e1045db1d4a48de305fd7ff4c428ba9d2&ipo=images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springtouwtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 12:57
ter info:
Mijn GPU is RTX4090 (@ 50% power met MSI Afterburner) en geeft ca. 17M PPD.
Voor F@H gbruik ik alleen de GPU. Ter volledigheid, de CPU is een Ryzen 9 7950X.
Ik gebruik de client van de FAH website.
Heeft het nog zin om de BOINC client uit te proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
@springtouwtje boinc doet niets bij F@H alleen resources stelen. Je kan een aantal cpu taken inladen, maar dat is zo traag dat het energie verspilling is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

WCG is overigens wel echt triest. We zijn nu dik 3 weken na de crash en de boel draait nog steeds niet.
Dat zou in een productieomgeving ondenkbaar zijn. Kan je zien wat voor prioriteit het project heeft.
Ik ga er ook zeker een mail aan wagen met het verzoek om het project weer terug over te dragen aan IBM of een andere partij die het wél serieus neemt. Die onderzoeken liggen nu ook gewoon een maand of langer stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
OMFG wat is een killer nic killer, verbindingen dat uitvallen (ineens geen internet meer of een stream dat gewoon stopt), downloads dat corrupt binnenkomen waardoor de F@H client in error gaat.

Heb alleen de laatste driver geïnstalleerd staan niet de hele "killer" suite. Hoop dat het nu beter gaat terug vermits ik terug naar mijn 10Gb kaartje ben gegaan in een X1 slot :(

Edit: Euhm ik heb op Alzheimer heel veel werk dat een BAD_WORK_UNIT geeft op de AMD kaart
13:14:22:WU00:FS01:0x22:Folding@home Core Shutdown: BAD_WORK_UNIT
13:14:23:WARNING:WU00:FS01:FahCore returned: BAD_WORK_UNIT (114 = 0x72)
13:14:23:WU00:FS01:Sending unit results: id:00 state:SEND error:FAULTY project:18213 run:15180 clone:1 gen:35 core:0x22 unit:0x00000001000000230000472500003b4c
nog iemand last van toevallig?

[ Voor 51% gewijzigd door Damic op 26-03-2023 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

@Damic
Hier staat de 7900 XT sinds gisteren op Alzheimers.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
@PD2JK jeej meer punten :D

ik ben wat aan't kijken waar het fout loopt en kwam het volgende tegen
13:48:20:WU01:FS01:0x22:An exception occurred at step 1209568: bad allocation
13:48:20:WU01:FS01:0x22:ERROR:98: Attempting to restart from last good checkpoint by restarting core.
13:48:20:WU01:FS01:0x22:Folding@home Core Shutdown: CORE_RESTART
Als ik wat zoek op het internet kan dit komen omdat je pagefile te klein is. :F bij mij stond die af, nu terug opgezet, hopelijk lost dat het probleem op.

Edit: lijkt dat probleem op te lossen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Damic op 26-03-2023 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
We beginnen vandaag aan de laatste week van de stampede. De stamp-dpch van gisteren staat hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:29

hansR

koffie zwart graag

Succes allemaal. Ik heb sinds gisteren variabel tarief dus ik haak af ... :'(

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
hansR schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:37:
Succes allemaal. Ik heb sinds gisteren variabel tarief dus ik haak af ... :'(
Variable valt nog mee als je geen digitale meter hebt, heb je dat wel word je geneukt.

Anyway ik zou nu al ver voorbij de 10 miljoen (als 20 miljoen toch een ganse dag nodig heeft) moeten zijn maar nog maar aan de 7 miljoen :/ wat is er nu weer gaande. Lijkt wel of 1 kaart geen werk door stuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

KuuKe schreef op maandag 27 maart 2023 @ 06:06:
We beginnen vandaag aan de laatste week van de stampede. De stamp-dpch van gisteren staat hier.
Stampede was toch met een weekje verlengd vanwege de problemen bij WCG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
BlueTooth76 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 17:58:
[...]

Stampede was toch met een weekje verlengd vanwege de problemen bij WCG?
Ja onze KuuKe is wat in de war met het zomeruur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
Ehmm, daar heb je een punt. Ik baseerde me op het feit dat we drie weken stampede-stats hebben staan...

Maar we gaan dus door !!

[ Voor 11% gewijzigd door KuuKe op 27-03-2023 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
KuuKe schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:13:
Ehmm, daar heb je een punt. Ik baseerde me op het feit dat we drie weken stampede-stats hebben staan...

Maar we gaan dus door !!
Ja iemand heeft dat zo in de TS gezet dus zal dat wel kloppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
Stampedestats week vier: hier !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Ik weet niet of het een internetprobleem aan mijn kant is geweest of iets bij Folding@home maar m'n output ligt fors achter.

Tussen 1:25 en 5:25 is m'n stroomverbruik aanzienlijk lager geweest, dus er mist ongeveer 4 uur werk.

Update / edit:

Het probleem zat blijkbaar toch hier, een oude HP 8-poort switch die er niet zoveel zin meer in had, heb vrijwel alles op 10 en 2.5Gbit maar enkele koeien hingen nog aan een oudere HP switch die wat instabiel geworden is. Het is niet m'n eerste defecte HP helaas, de TP-Links die ik gelijktijdig heb aangeschaft doen het allemaal nog, dus heb er daar 1 van aangesloten nu. M'n output valt vandaag dus een beetje tegen maar het is niet anders.

[ Voor 51% gewijzigd door BlueTooth76 op 28-03-2023 15:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Ik dacht even dat ik hetzelfde probleem wellicht had, 1 computer van mij besloot na vannacht ook geen nieuwe taken meer binnen te halen. Fah opnieuw geinstalleerd, geen verschil.

Wat blijkt nu, F-secure heeft vannacht blijkbaar in al zijn wijsheid besloten alles rondom foldingathome.org te markeren als schadelijk 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKt2bY0H2ycZftmzOUUD01_wPBI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SkFKDwEBPNwzoPB9smd1uSaq.png?f=user_large

Inmiddels werkt hij gelukkig weer.

[ Voor 23% gewijzigd door Destrega op 29-03-2023 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@Destrega dat is gewoon pech hebben

Vraagje: weet er iemand hoe je een lijst van de afgewerkte WU's kunt krijgen van de laatste dag ofzo?

Ja kan via hier al de CPU's zien die ooit op mijn account hebben gewerkt https://apps.foldingathome.org/cpu?q=Damic maar als je dan op de 2 laatste drukt dan zie je alleen de laatste afgewerkte? Kan die lijst neit langer worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
De stampstats van 1 april staan ook online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR

hansR

koffie zwart graag

Bericht van WCG:

World Community Grid: BOINC System Restart
The storage failure recovery process has been completed and we have resumed computation on the new storage system.
3-4-2023 22:13:08 · meer...

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Meer dan een maand downtime.... Misschien dat het allemaal vrijwilligers zijn, hartstikke tof natuurlijk, maar hoe verkoop je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

PD2JK schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:48:
Misschien dat het allemaal vrijwilligers zijn, hartstikke tof natuurlijk, maar hoe verkoop je dit.
Het zijn voornamelijk vrijwilligers of mensen die het naast hun normale baan doen.

Waar ik mij voornamelijk aan erger is de gebrekkige communicatie en als die er wel is heb je er vrijwel niets aan. Het zou oorspronkelijk binnen een paar dagen weer in orde zijn.. roep dat dan niet, geef gewoon aan dat ze eerst een paar dagen nodig hebben om een diagnose te stellen en dan pas met een oplossingstijd komen.

Ik vind het echt jammer dat zo'n mooi (overkoepelend) project waar voor ieder wel wat is dat aanspreekt eigenlijk door de overgang naar de huidige beheerders volledig naar de maan geholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Ow Alzheimer heeft geen werk meer? Zit nu automatisch op random en dat werkt duurt veel langer of korter :(

[ Voor 12% gewijzigd door Damic op 04-04-2023 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ White
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:47

JJ White

Prutser Eerste Klas

hansR schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:28:
Bericht van WCG:

World Community Grid: BOINC System Restart
The storage failure recovery process has been completed and we have resumed computation on the new storage system.
3-4-2023 22:13:08 · meer...
Dit betekent ook dat de WUs die je af hebt maar niet hebt kunnen uploaden van een maand terug nu wel geupload kunnen worden, dus het is het wellicht waard om die weer even aan te zetten ook al is het alleen maar om results te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR

hansR

koffie zwart graag

JJ White schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 20:41:
[...]

Dit betekent ook dat de WUs die je af hebt maar niet hebt kunnen uploaden van een maand terug nu wel geupload kunnen worden, dus het is het wellicht waard om die weer even aan te zetten ook al is het alleen maar om results te uploaden.
Dat dus 😇

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

DukeBox schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 17:01:
[...]

Het zijn voornamelijk vrijwilligers of mensen die het naast hun normale baan doen.

Waar ik mij voornamelijk aan erger is de gebrekkige communicatie en als die er wel is heb je er vrijwel niets aan. Het zou oorspronkelijk binnen een paar dagen weer in orde zijn.. roep dat dan niet, geef gewoon aan dat ze eerst een paar dagen nodig hebben om een diagnose te stellen en dan pas met een oplossingstijd komen.

Ik vind het echt jammer dat zo'n mooi (overkoepelend) project waar voor ieder wel wat is dat aanspreekt eigenlijk door de overgang naar de huidige beheerders volledig naar de maan geholpen wordt.
Geheel mee eens.
Zal m'n cache uploaden en dan BOiNC/WCG verwijderen. Mij zijn ze kwijt.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Juist, ik had oook nog wat wcg klaar staan om up te loaden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• A-Jay
Met zijn alle bijna 5 miljard aan punten neergezet ondanks alles.
Dat vind ik wel netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

A-Jay schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:44:
Met zijn alle bijna 5 miljard aan punten neergezet ondanks alles.
Dat vind ik wel netjes
Ja, keurig.

Gelukkig bij Folding ook geen noemenswaardige problemen of outages gehad die de stampede voor onze koeien verstierden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
@BlueTooth76 op het laatste was wel het grote punten (Alzheimer) werk op :( maar daar heeft iedereen last van, omdat het werk dan langer duurd

@KuuKe dit topic mag terug unpinnend worden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Damic op 08-04-2023 13:16 ]

Pagina: 1 2 Laatste