Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:14
Mede-auteurs:
  • Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

Bubbles

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58

Suicyder

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:31

Panzer_V

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:54

dylan111111

Stampede #22 - World Community Grid Folding@Home - 2023 Edition

Okay, dit jaar is maart de stampedemaand. Al weer voor de 22e keer gaan de koeien los om op één project een maand lang zo veel mogelijk punten te pakken. Dat punten pakken klinkt banaal maar de wetenschap is er zeer mee gebaat :)

Afbeeldingslocatie: https://foldingathome.org/wp-content/uploads/2016/10/cropped-foldingathome-logo.png

Folding@Home is het 2e project van dit jaar, het 1e project WCG heeft momenteel verstoringen zonder duidelijke eindtijd.. De stampede begint hierdoor op 6 maart 2023 00.00 uur en eindigt op 6 april 2023 om 00.00 uur.

Wat is Folding@Home?
Medisch, onderzoek naar hoe eiwitten vouwen om defecten op te sporen en te voorkomen.

Gebruikte apparatuur
Gebruik alleen eigen apparatuur. Is er toestemming geregeld van apparatuur van de werkgever kan deze ook meewerken. Zonder toestemming van de werkgever hardware inzetten kan risico (en gedonder) opleveren, dit is GEHEEL op eigen risico.

Hoe kan ik de client installeren?
Folding@Home maakt geen gebruik van de BOINC client zoals bekend bij velen onder ons maar van een eigen client. Te downloaden op hun website voor Windows / MacOS / Linux-distro's

Hoe word ik lid van DPC bij F@H?
Tijdens het opstarten van de client wordt gevraagd een naam in te vullen en als optie een teamid, het teamID voor de Dutch Power Cows is 92

GEEN SUBTEAMS
Er zijn twee manieren om samen met anderen onder een naam te werken ofwel een subteam te vormen.

De eerste manier kan door alle leden van je subteam hetzelfde WCG account te laten gebruiken. Het nadeel van deze methode is dat je dan dus ook het wachtwoord maar ook de instellingen voor dat account moet delen. Het voordeel is dat het subteam behalve in de DPC hitparades op Got ook in de statistieken pagina's van WCG te zien is.

De tweede manier is door je naam als volgt aan te maken: subteamnaam.gebruikersnaam. Hierbij hebben alle leden dus dezelfde subteamnaam gevolgd door een punt maar een andere gebruikersnaam. Bijvoorbeeld MijnTeam.Jantje en MijnTeam.Pietje. Het voordeel van deze methode is dat ieder een eigen account en instellingen heeft bij WCG. Het nadeel is dat de subteams alleen zichtbaar zijn binnen de statistieken van DPC. Bij WCG en eventueel andere sites op internet zullen de leden individueel worden weergegeven.

Let op! Bij WGC moet je dus een punt (.) gebruiken om de subteamnaam te scheiden van je gebruikersnaam en niet een tilde (~) zoals gebruikelijk is bij andere BOINC-projecten.

[h2]WCG met BOINC Manager?[/h2]
Je hebt een WCG member-account nodig, registreer je hiervoor op http://www.worldcommunitygrid.org/reg/viewRegister.do Je kan dan je membername ingeven eventueel voor subteams zoals hierboven beschreven. Het gebruikte password heb je ook nodig om het project op te starten met de BOINC-Manager, verder moet je een werkend email-adres opgeven.

Je kan de laatste versie van BOINC Manager downloaden op boinc.berkeley.edu of de WCG custom skin met extra feature (under the hood) ophalen: Download Again. Na installatie kan je een Project toevoegen onder Projectbeheer. Geef hiervoor als project-url op: http://www.worldcommunitygrid.org/ Bij nieuwere versies van BOINC kan je het project selecteren. Vervolgens je membername en password zoals geregistreerd bij WCG.

Vergeet niet DPC als team te kiezen. De 'Join' quick link is Join This Team

[h2]Hoe kan ik zien wat de Status is van mijn project werkstukken?[/h2]
Het werk dat ontvangen wordt, alhier benaamd met woorden als taak, blokje, werkstuk, assignment en zelfs projecten ter meerdere verwarring worden in het 'taken' venster van de BOINC Manager uitgelijst. Aldaar is de voortgang der werkzaamheden zichtbaar. Nadat het werk af is en geretourneerd kan op My Grid > Result Status bekeken worden of het resultaat goed ontvangen is en of het al goedgekeurd is en of andere condities als wachtende op goedkeuring (Pending Validation). Dat kan dagen en sporadisch tot een week of langer duren. Voor een uitgebreide omschrijving moge verzocht worden op het WCG Start Here FAQ forum het relevante topic te bezoeken. Ga daarvoor direct naar hier.

Interessante links
Punten en bonus punten: https://foldingathome.org...how-is-the-qrb-determined & https://foldingathome.org...how-is-the-qrb-determined
PPD van gpu's: https://folding.lar.systems/gpu_ppd/overall_ranks

Blijkbaar heeft Alzheimer de laagste TPF en dan krijg je dus de meeste punten.

Folding@Home FAQ

De Stats
Dagelijks wordt er een overzicht gegenereerd van de behaalde resultaten.

Stampede Stats HIERRRRR!
De officiele stats van Jis vindt je (met dank aan Damousys!) hier
A-Jay heeft backupstats gemaakt en die vindt je hier

Geen stampede stats dit jaar :(

Daarnaast geeft WCG badges uit als dank voor je blijvende inzet. Die badges vindt je hier maar ze worden ook met de stats van Jis meegepost.

Bovenstaande is grotendeels overgenomen uit onze, deels verouderde wiki. Aanvullingen zijn van harte welkom en mocht er een ervaren, enthousiaste DPC-er mee willen helpen met het onderhouden van de startpost dan horen we dat uiteraard graag :)

[ Voor 30% gewijzigd door Damic op 25-03-2023 11:13 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De TS is inderdaad verouderd. WCG is al een jaar niet meer van IBM, maar van Krembil.

En het Microbiome Immunity Project is al 2 jaar terug afgelopen.

En OPN is allang niet meer bèta.

Wat extra info voor de mensen die niet zo heel erg bekend zijn met WCG: het enige actieve project op dit moment dat GPU-werk heeft is OPN (OpenPandemics), de andere projecten hebben enkel CPU-werk (OPN doet ook CPU-werk overigens).

Daarnaast wordt er op dit moment alleen werk uitgegeven voor OPN1 en MCM1 (Mapping Cancer Markers).

Alle andere officieel actieve projecten liggen momenteel stil:

- ARP (Africa Rainfall Project, een Nederlands project): die hebben aan hun kant storage-problemen, zijn ze mee bezig om dit op te lossen

- SCC (Smash Childhood Cancer): zijn ingeleverd werk uit het verleden aan het analyseren, nog geen nieuwe workunits gemaakt

- HSTB (Help Stop TB): hebben al sinds de herstart geen workunits meer aangeboden (en voor de migratie waren deze WU's ook al heel schaars)...

In alledrie de gevallen ligt het probleem dus bij het projectteam, niet bij Krembil.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Wooo, ik ben er klaar voor }:O

Zullen we morgen ons ook weer inschrijven voor de WCG team challenges?
https://www.worldcommunit.../viewAllTeamChallenges.do

Op de BOINC github staat overigens een iets nieuwere client versie dan op de BOINC website:
https://github.com/BOINC/...t_release%2F7.22%2F7.22.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Destrega schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 18:49:
Wooo, ik ben er klaar voor }:O

Zullen we morgen ons ook weer inschrijven voor de WCG team challenges?
https://www.worldcommunit.../viewAllTeamChallenges.do

Op de BOINC github staat overigens een iets nieuwere client versie dan op de BOINC website:
https://github.com/BOINC/...t_release%2F7.22%2F7.22.0
Staat ook op de main site alleen nog geen directe link: https://boinc.berkeley.ed...7.22.0_windows_x86_64.exe ik zou niet verschieten als de main site doorlinkt naar de github.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44
WU Problemen zouden weer voorbij moeten zijn, volgens onderstaande post

https://www.worldcommunit...g/viewthread_thread,44947

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:17

BlueTooth76

Let the sun shine!

DaMoUsYs schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:31:
WU Problemen zouden weer voorbij moeten zijn, volgens onderstaande post

https://www.worldcommunit...g/viewthread_thread,44947
Wel een goede timing, zo vlak voor de stampede :)

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:24

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik laat de koe ook vast zachtjes warmtrappelen. Morgen mag 'ie los. O+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

APClll schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:45:
Ik laat de koe ook vast zachtjes warmtrappelen. Morgen mag 'ie los. O+
Hier huppelen ze al door de weide, op zoek naar vers gras ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a9vzVIL.gif

[ Voor 200% gewijzigd door BlueTooth76 op 28-02-2023 23:01 ]

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:39
Leuk dat we zijn begonnen! Mijn koetje staat nog op stal en zijn baasje heeft dit weekend pas tijd om ‘m in af te richten. Deze koe sluit dus later aan!

[ Voor 3% gewijzigd door Radiodurans op 28-02-2023 23:37 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ White
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:47

JJ White

Prutser Eerste Klas

Oh oh, de WCG servers lijken eruit te liggen. De website en forum geven een error en als ik tasks op vraag krijg ik een "Server error: feeder not running". Het zit ze ook niet mee daar...

edit: De errors die returned worden bij een poging om een result te uploaden veranderen wel, dus het lijkt alsof iemand er mee bezig is.

[ Voor 28% gewijzigd door JJ White op 01-03-2023 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, uploaden werkt idd ook niet meer.

1-3-2023 08:15:02 | World Community Grid | [error] Error reported by file upload server: Server is out of disk space
1-3-2023 08:15:02 | World Community Grid | [error] Error reported by file upload server: Server is out of disk space
1-3-2023 08:15:02 | World Community Grid | Temporarily failed upload of OPN1_0128828_01801_0_r248103441_0: transient upload error
1-3-2023 08:15:02 | World Community Grid | Backing off 04:56:21 on upload of OPN1_0128828_01801_0_r248103441_0
1-3-2023 08:15:02 | World Community Grid | Temporarily failed upload of OPN1_0128828_01761_0_r694073406_0: transient upload error

Oeps....

Hopelijk herstellen ze het snel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Het is in Toronto nu 5:28 in de ochtend, dus het zal nog even duren voor we een oplossing zien, verwacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ White

JJ White

Prutser Eerste Klas

Update van WCG op Twitter:
As of 6am today, we have been investigating a disk failure that has prevented access to our network file system. Until it has been fixed, the BOINC & website/forums databases and science filesystems will be unavailable. We will post a follow-up when it has been resolved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Oef...een disk failure. Lijkt mij dat er toch wel iets van redundancy is en dat ze disk array failure bedoelen?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Mmmh ik heb rariteiten met boinc. Regelmatig dat Explorer vastloopt had blijkbaar een vaste OC ingesteld en dat ging niet goed.

Edit wat ik ook spijtig vind aan boinc is dat als je gefaalde WU's hebt dat je die niet kunt herstarten :(

edit: @KuuKe kun je het stem topic unpinnen en dit eventueel pinnen :D done

[ Voor 75% gewijzigd door Damic op 01-03-2023 20:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destrega
Update van een uur geleden:

Update: Our RAID controller card failed, so SHARCNET provided us with a spare. We can use it to hopefully restore the configuration and access the storage room soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Destrega schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:55:
Update van een uur geleden:

Update: Our RAID controller card failed, so SHARCNET provided us with a spare. We can use it to hopefully restore the configuration and access the storage room soon.
En anders is het wel de korste stampede ooit (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Lol ik heb nog wat werk staan maar dat gaat er vandaag ook door zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoToP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-07 16:56
Hier is het werk op. Jammer. 8)7

Me think, why waste time say lot word, when few word do trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
Hier is het werk ook op geraakt. :'(
Hopelijk kunnen ze het snel repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik vind de keuze wel wat bijzonder, als een van de projecten nogal instabiel loopt de laatste tijd dan is het wel WCG.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De keuze is natuurlijk gemaakt in het stemtopic, WCG leek laatste maanden juist steeds beter te gaan lopen, wel pech ook dat het laatste week ineens weer huilen met de pet op is.

Er wordt overlegd, maar wil niet te ver vooruit lopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DukeBox schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:02:
Ik vind de keuze wel wat bijzonder, als een van de projecten nogal instabiel loopt de laatste tijd dan is het wel WCG.
Die instabiliteit was de laatste 2 maanden nu juist vrijwel volledig verdwenen, het liep behoorlijk stabiel (wel gebrek aan communicatie-updates, maar ok, dat is minder erg).

Dit lijkt me overmacht, hun RAID-controller heeft het begeven. Ik kan je uit ervaring met dat soort zaken (ben zelf systeembeheerder) vertellen dat het rebuilden van een RAID-array aardig wat tijd kost.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Helaas blijft het speculeren wanneer alles weer up is.

-Met een beetje geluk is de RAID informatie/metadata/data op de storage niet corrupt geraakt en is het vervangen van de controller genoeg en werkt het over enkele minuten weer.
-Met een beetje pech moet er een volledige restore gedaan worden vanuit de backup (als die er is, hoe snel/langzaam gaat dat) Of erger; de server moet opnieuw ingericht worden en ze liggen nog dagen plat.

Koffiedik kijken dus / wachten op updates.
De vraag is hoe lang wij de koeien willen wachten.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Alternatief zou kunnen zijn de stampede te verlengen met de 'gemiste dagen'. Dus stel dat het morgen (3-3) allemal weer werkt, dat je stampede door laat lopen tot 3-4.

Dan heb je nog steeds een volledige maand.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

wildhagen schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:31:
Die instabiliteit was de laatste 2 maanden nu juist vrijwel volledig verdwenen, het liep behoorlijk stabiel (wel gebrek aan communicatie-updates, maar ok, dat is minder erg).
Ik heb WCG altijd aanstaan maar zowat dagelijks wel een issue met werk opvragen, dan is er weer geen GPU werk beschikbaar en dan weer geen CPU. Aangezien ik altijd maar een van beiden aan heb staan is mijn laptop vaak niets aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

DukeBox schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:37:
[...]

Ik heb WCG altijd aanstaan maar zowat dagelijks wel een issue met werk opvragen, dan is er weer geen GPU werk beschikbaar en dan weer geen CPU. Aangezien ik altijd maar een van beiden aan heb staan is mijn laptop vaak niets aan het doen.
Doe je aan alle WCG projecten mee of maar aan een enkele? Dat maakt natuurlijk ook uit voor de beschikbaarheid van werk.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

MadMarky schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:47:
Doe je aan alle WCG projecten mee of maar aan een enkele? Dat maakt natuurlijk ook uit voor de beschikbaarheid van werk.
OPN en MCM de rest geeft haperingen op mijn laptop tijdens gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Ik hoop nog steeds dat WCG in een paar dagen weer "up and running" is.
Zal eerst wel druk zijn met alle computers die werk proberen in te leveren en nieuw werk aan te vragen.

Tot die tijd heb ik Folding@Home maar eens een kans gegeven en aan het werk gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramadam0
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09 21:55
is er een gekozen deadline voordat we over gaan naar iets anders, als WCG niet gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Het moet niet te lang duren, deze outage.

Voor sommige WU's is de deadline al verlopen...
Ga ik geen punten meer voor krijgen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@BlueTooth76 Ik denk dat ze met de outage wel een uitzondering gaan maken en gewoon alles accepteren.

Om terug te komen we gaan nog even wachten , kan zijn dat de andere straks nog een beslissing maken om toch over te schakelen naar F@H of niet. Hangt af van de communicatie van WCG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:12

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Als het op de communicatie van WCG hangt, dan zou ik nu al overstappen. Hun communicatie is nog dramatischer dan hun technische vaardigheden 8)7

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Ik pas mijn stem met terugwerkende kracht aan naar Folding@home.

Een storing aan je server is overmacht. Niet communiceren is onwil.

Het is er niet beter op geworden sinds WCG bij IBM weg is. De migratie was al tergend langzaam vorig jaar. Je zou zeggen het migreren van een productieomgeving met goede planning in een weekend moet kunnen, in plaats daarvan deden ze er maanden over.

Ik besloot WCG nog een kans te geven voor de stampede maar gevoelsmatig is er weinig veranderd. Het is een zijproject voor Krembil en er gaan te weinig resources naar toe.

[ Voor 4% gewijzigd door BlueTooth76 op 03-03-2023 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:12

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Het is vooral een gevoel dat ze niet snappen hoe het werkt. Zo is er al sinds de overgang een probleem met het automatisch zichtbaar worden van een een nieuwe computer in jouw lijst met devices. Nu, maanden later dus, is de oplossing daarvan uitgekristalliseerd tot

- mail met support
- meldt in het forum, 2 weken later, dat je gemaild hebt met support
- krig als antwoord dat je met support moet mailen
- ergens een week of 3 later verschijnt je nieuwe computer in de lijst

Ergens kort na de overvang is er een 'communications intern' in dienst gekomen, die volgens mij het grootste luizenbaantje op aarde heeft. Af en toe melden dat 'het team er mee bezig is', zo 1x per week ofzo, en verder hoor je niets. Gelukkig was er op hun forum vlak voor deze storing sprake van het aannemen van nog een communications professional, Kun je 2x zo vaak niets lezen.

Het beste wat ik er van kan zeggen is dat ze de moeite om zo iets draaiend te houden schromelijk overschat hebben. Aan de andere kant, TN-Grid heeft ook de nodige problemen met opslag.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 09:07
thunder7 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:28:
Het beste wat ik er van kan zeggen is dat ze de moeite om zo iets draaiend te houden schromelijk overschat hebben. Aan de andere kant, TN-Grid heeft ook de nodige problemen met opslag.
Het is door Krembil totaal onderschat. ;)

Hoewel TN-Grid ook problemen heeft met opslag, kan altijd gebeuren, communiceren zij dit wel direct op de homepage en forum. Tevens blijft hun forum bereikbaar en wordt er een datum aangegeven (6 mrt) voor het oplossen van het probleem.

Bij Krembil is er inmiddels al veel meer uit de lucht en is het forum onbereikbaar geworden. Over een mogelijke datum voor het oplossen mag iedereen in het duister tasten.

Zie het verschil tussen beide organisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Laten we het zo zeggen: de migratie van WCG naar Krembil begon in Februari 2022, en de verwachte einddatum was April. Granted, nu hebben ze er het jaartal niet bij genoemd, maar volgens mij werd er April 2022 bedoeld, en niet April 2023, waar we alweer bijna zijn....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ White

JJ White

Prutser Eerste Klas

Nieuwe update van WCG:
Update: The borrowed RAID card worked and the drive layout was recognized, so we have all data safe (there is also a tape backup, but accessing that would be slower). Data center managed a full boot and we expect we will resume operation later today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Als je een RAID controller moet 'lenen' dan vraag ik mij af hoe (financieel)stabiel de organisatie is. Desalniettemin, goed in ieder geval een reactie te krijgen én zelfs een verwachte back to business tijd.
Ik had voor de zekerheid wel al wat F@H getest, dit liep hoe dan ook al beter dan 2 jaar geleden (toen had ik er best last van wanneer het op de achtergrond draaide) maar nu dus weer terug naar WCG ;)

[ Voor 66% gewijzigd door DukeBox op 03-03-2023 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Ik twijfel nog wat ik doe, Folding draait nu wel mooi op alle systemen.
Misschien dat ik na het weekend wel weer aanhaak, mocht de boel stabiel draaien bij WCG.
Voordat iedereen z'n uploads er uit heeft en weer nieuw werk heeft, is het mss toch al maandag ;)

[ Voor 23% gewijzigd door BlueTooth76 op 03-03-2023 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Good news everyone
https://twitter.com/WCGrid/status/1631646924062203905
@Suicyder had dat ook hier vergeten te posten :X

[ Voor 9% gewijzigd door Damic op 03-03-2023 17:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DukeBox schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:06:
Als je een RAID controller moet 'lenen' dan vraag ik mij af hoe (financieel)stabiel de organisatie is. Desalniettemin, goed in ieder geval een reactie te krijgen én zelfs een verwachte back to business tijd.
Ik had voor de zekerheid wel al wat F@H getest, dit liep hoe dan ook al beter dan 2 jaar geleden (toen had ik er best last van wanneer het op de achtergrond draaide) maar nu dus weer terug naar WCG ;)
Ik las laatst een blog (nu uiteraard offline...) op de Krembil site van een hoge pief binnen Krembil dat WCG een budget van ongeveer 1000 dollar per maand zou hebben, waarvan én de hardware, én de medewerkers van betaald moeten worden.

Ik geef ze nog tot morgenochtend vroeg. Als het dan up and running is, ga ik door met WCG. Zo niet, dan is het exit WCG na 14 jaar, en ga ik op zoek naar betrouwbaardere projecten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@wildhagen welkom bij RC5-72, stats liggen af en toe plat maar de key servers niet :+

mmmh blijkbaar niet volledig juist gequoted:
Update: The borrowed RAID card worked and the drive layout was recognized, so we have all data safe (there is also a tape backup, but accessing that would be slower). Data center managed a full boot and we expect we will resume operation later today.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Damic schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:21:
@wildhagen welkom bij RC5-72, stats liggen af en toe plat maar de key servers niet :+
RC5 ken ik, daar is DPC ooit mee begonnen (toen nog wel RC5-64), ik zat er toen ook al bij, en ik zat toen ook in de DPC-Crew. En ik heb zelfs nog een paar jaar een upload-server gehost voor RC5 (en later kwam OGR-27 daarbij). Toen kon dat nog, geen idee of dat nu nog kan :)

Je hebt het dan ergens over 2000-2005, iets in die richting.

Edit: haha, blast from te past. iemand was mijn upload-server aan het DDoS-en: wildhagen in "OGR-stubs op pvdeijnd.icts.tue.nl" :P

En kennelijk liepen de MegaFlushes (tm) toen ook niet altijd even soepel: Oproep :P

Maar RC5 vind ik nu niet zo nuttig meer. Ik concentreer me liever op óf medische projecten, of wetenschappelijke zaken (denk aan Universe@Home etc).

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 03-03-2023 17:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er zit progressie in....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
Volgens mij hebben ze geleerd dat ze iets moeten laten weten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan toch nog een paar dagen geduld hebben...?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
Heb boinc even afgezet, zal wel hier merken als het werk kan verzonden worden :) even op F@H dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
Wat gaan we doen? Het ziet er naar uit dat het dit weekend niks meer wordt en hoe snel het dan de volgende week gaat weten we niet.

Gaan we door met de stampede op WCG of toch om naar Folding@Home? Jullie mening graag :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als het bij ons op de zaak allemaal zo lang duurde, had ik een draai om de oren gehad van mijn 'baas'. ;)

Denk dat ik maar ga vouwen. Dus ik ben voorstander om te switchen naar Folding@Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gezien het laatste bericht wacht ik maandagavond/dinsdagnacht (het is immers Toronto-tijd) nog even af. Daarna haak ik af en ga ik op zoek naar iets anders.

Zou wel voorstellen om in dat geval dan de stampede te verlengen, dus tot 6/7 april, om een volle maand te houden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Het is natuurlijk wel zo dat WCG sinds het onder Krembil valt een toegezegde deadline nog nooit gehaald heeft. Ook nu weer, zou in de middag online komen maar is al weer 2 keer uitgesteld zonder enige garantie.

Zeg dan we zijn over 7 dagen weer online en mogelijk eerder als alles meezit.

[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 04-03-2023 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 09:07
Ik ben van mening dat we WCG nog even tijd moeten geven om de problemen op te lossen. Het is ook niet de eerste stampede met issues tijdens het stampen. We gunnen alle vrijwilligers tenslotte hun vrije weekend.

Hebben ze het bij Krembil begin volgende week nog niet opgelost, dan kan het gezien de ervaring met ze nog veel langer gaan duren. Dan kan begin volgende week de beslissing genomen worden om de stampede over te laten gaan naar een ander project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Ik ben al over naar Folding dus wat mij betreft…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destrega
Ik ben er ook voor om naar folding te gaan. De communicatie vanuit wcg is erg mager en hun trackrackord qua tijdschattingen is ook niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:39
ik was al voor vouwen 8)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramadam0
ik stem er ook wel voor om over te gaan op folding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
G P U G P U G P U G P U G P U G P U G P U G P U :+ m.a.w. F@H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Damic schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:03:
G P U A R M G P U A R M G P U A R M G P U A R M G P U A R M G P U A R M G P U A R M G P U A R M :+ m.a.w. F@H
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@DukeBox niet iederee heeft zo'n dual ARM CPU :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

@Damic er zijn vast mensen met een ARM based telefoon of een Raspberry Pi (kloon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@DukeBox dat was jij toch met die dual 128 (of iets minder?) core ARM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

@Damic Jazeker, toen nog de Altra, nu de Altra max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

DukeBox schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:44:
@Damic Jazeker, toen nog de Altra, nu de Altra max.
Ik heb eens gekeken naar wat zoiets kost maar dat maakt me ARM.

[ Voor 3% gewijzigd door BlueTooth76 op 04-03-2023 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@BlueTooth76 GPU's zijn krachtiger voor het meeste werk dan een cpu :+

Juist de HD 7990 getest in F@H, die gaan dus niet meedoen, 90000 punten per dag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Damic schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:59:
@BlueTooth76 GPU's zijn krachtiger voor het meeste werk dan een cpu :+

Juist de HD 7990 getest in F@H, die gaan dus niet meedoen, 90000 punten per dag :/
Dat is wel wat matig idd, dat weegt niet op tegen het stroomverbruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Hello everyone, hope you had a great weekend. We are still working with data centre to resolve the hardware failure so we can restart the storage, BOINC and website ASAP. We will post updates as we receive them. Thank you for your patience.
Weer eens een niets zeggende update...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

DukeBox schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:51:
[...]

Weer eens een niets zeggende update...
Ik zou zeggen: welkom bij de Folding@home DPC Stampede :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Het is natuurlijk wel zo dat hun werkdag net is begonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frelg
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:10

Frelg

-= Its BigBoss =-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uv4qeWCX__7h7FMoFm-cMPFsTWA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k6wJu4eh3jJDRdU3q79G1pVx.png?f=user_large

Frelg de; m,v een Friese Belg. Een Fries die in België woonachtig is/geweest is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JJ White

JJ White

Prutser Eerste Klas

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/bVh8C-q-TG4AAAAC/interstellar-cost.gif

Als de RAID controller vervangen al meer dan een week duurt om te vervangen denk ik dat we dit project wel kunnen opgeven voor de nabije toekomst.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online
Laten we de stampede, voor wat het nog waard is dit jaar, verplaatsen naar Folding@Home en die dan laten doorlopen tot 6 april...

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frelg
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:10

Frelg

-= Its BigBoss =-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4dfDjDHerz38nS_H4ovsh0M594=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aTQ6YKRAO13P7CcrNtlKUsuJ.png?f=user_large

Frelg de; m,v een Friese Belg. Een Fries die in België woonachtig is/geweest is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eens met KuuKe, laten we inderdaad de stampede maar gewoon verplaatsen naar F@H en dan komt WCG wellicht ooit weer. Nu blijft het gewoon wachten op iets wat wellicht nog lang duurt.

@KuuKe
Ik denk dat het in dat geval wijs is de topictitel te wijzigen
Ik heb de startpost alvast iets aangepast, de rest kan iemand anders doen of komt vanavond wanneer ik meer tijd heb.

[ Voor 18% gewijzigd door Suicyder op 07-03-2023 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

Het loopt iig soepel bij Folding@home.
Alle koeien hebben onafgebroken werk gehad tot nu toe.

Ik klop het ook direct af }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramadam0
krijgen we nu ook nieuwe icons 0-0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@Bramadam0 momenteel heeft @A-Jay problemen met de stats op te vragen en is de data incompleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Damic schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 06:33:
@Bramadam0 momenteel heeft @A-Jay problemen met de stats op te vragen en is de data incompleet.
Ik heb geen issues gehad met de stats? De statsdumps zijn afgelopen dagen prima beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
DukeBox schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:06:
[...]

Ik heb geen issues gehad met de stats? De statsdumps zijn afgelopen dagen prima beschikbaar.
Ja ik weet er het fijne niet van, ik schrijf maar wat ik heb gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Dit moet beter kunnen toch? ~800k per dag is te weinig als er ~5M gesuggereerd wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bvzoh340IgRkWjT-8FIaoRQaX_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/075WnDTYsukrRZnmOlIChDQ9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
@PD2JK gpu? Gaat de frequentie wel omhoog of te snel naar beneden omdat de kaart te warm word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De 7900XT wordt rond de 70 graden, niet extreem warm ofzo. Zal de frequenties eens monitoren. Laatste driver staat erop. Anders met Linux aan de gang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
DDU en een vorige versie van de driver? Even HW monitor laten lopen om te kijken wat er verkeerd gaat.

In principe zou je ver boven mij moeten staan. O-) https://folding.lar.systems/gpu_ppd/overall_ranks ik heb een vega 64

Edit: heb de TS aangepast met een aantal interessante links :)

[ Voor 94% gewijzigd door Damic op 11-03-2023 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

PD2JK schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:13:
Dit moet beter kunnen toch? ~800k per dag is te weinig als er ~5M gesuggereerd wordt.

[Afbeelding]
Je kan eens proberen om alleen Alzheimer werk te accepteren. Dat zijn wat complexere taken en mogelijk is je GPU wat meer in z'n element dan.

(Congfigure -> tabblad "Advanced" -> "Cause preference")

[ Voor 4% gewijzigd door BlueTooth76 op 11-03-2023 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
16705 zit mee onder covid denk ik.

Edit: @PD2JK ik zien dat het nu beter gaat :+

[ Voor 42% gewijzigd door Damic op 11-03-2023 13:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
De stats gaan de goede kant op, moet het nog even valideren met wat andere bronnen. Maar dan kunnen we dedicated stampede stats genereren.

De echte vraag is wat is het preciese start moment van de Folding@Home stampede?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
@A-Jay 6 maart

[ Voor 41% gewijzigd door Damic op 11-03-2023 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Damic schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:58:
16705 zit mee onder covid denk ik.

Edit: @PD2JK ik zien dat het nu beter gaat :+
Hij staat nu op Alzheimers maar ik ben nog niet onder de indruk. Maandag maar eens een Linux distro proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76

BlueTooth76

Let the sun shine!

PD2JK schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:08:
[...]

Hij staat nu op Alzheimers maar ik ben nog niet onder de indruk. Maandag maar eens een Linux distro proberen.
Heb je ook een CPU-slot meedraaien? Heb je dat al eens uitgeschakeld?

En wat is je TPF voor de videokaart ongeveer?

[ Voor 7% gewijzigd door BlueTooth76 op 11-03-2023 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
@PD2JK volgens die tabel doet een Radeon RX 7900XT/XTX 5.188.418 ppd ja alles van nVidia is sneller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Geen koetjes van mij dit jaar. WCG heb ik een half jaar geleden al opgegeven en F@H heeft geen 32 bit cliënt meer voor mijn Pi 2 cluster. Jammer maar helaas, volgend jaar beter.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• A-Jay
Dit is nu ongeveer de status...

De daily en totaal score zou ongeveer wel moeten kloppen...
Voor de stampede stats ben ik op basis van andere stats engine de records handmatig aan het aanmaken aangezien toen de stats nog niet aan het draaien waren.

Voor iedereen heb ik eerste een score erin gezet van 1000000000000, dus daar komen de - scores vandaan. De positieve scores zouden al correct moeten zijn.

Mocht je in de daily, (je positieve stampede score) en/of je totaal score van jouw records iets zien wat niet klopt.... stuur dan ff een PM.

In een latere reactie zal ik straks de verschillen met de normale stampede stats uitleggen :|

Voor nu eerste een verjaardag vieren :w

Stampede stats van 11-3-2023

Users daily
Afbeeldingslocatie: https://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/pixel.gifAfbeeldingslocatie: https://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/pixel.gifAfbeeldingslocatie: https://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/pixel.gif

#  +/-    DailyNameStampede#Totaal#

1(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/stil.gif)90,643,420.00BlueTooth76418,530,227.00(1)538,880,322.00(13)
2(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+3)22,298,646.00[DPC]_hansR30,667,412.00(4)47,045,562.00(171)
3(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)16,612,381.00schuifpui80,928,873.00(2)861,361,189.00(8)
4(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)10,284,665.00MPG-999,945,661,461.00(278)54,338,539.00(157)
5(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)7,216,790.00Bramadam37,424,497.00(3)162,622,952.00(63)
6(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/stil.gif)3,771,595.00ludi_cosman22,165,033.00(5)2,816,871,782.00(1)
7(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+1)2,828,965.00asterix7813,382,722.00(7)101,897,374.00(99)
8(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+5)2,547,307.00[DPC]PD2JK6,540,559.00(10)6,912,690.00(577)
9(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-2)2,491,438.00Destrega14,296,757.00(6)26,111,341.00(247)
10(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)1,648,463.00DukeBox4,387,464.00(11)22,752,608.00(268)
11(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)1,469,862.00Damic7,030,278.00(9)15,853,070.00(336)
12(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+4)1,058,847.00HenkM-999,992,343,424.00(649)7,656,576.00(548)
13(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+1)919,356.00Dylan1111114,237,285.00(12)5,014,121.00(689)
14(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-2)917,013.00[DPC]_Fatal_Error_Group0Bubbles-999,851,285,316.00(195)148,714,684.00(68)
15(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+4)732,872.00DPC_Division_Brabant0Cow_tipping-999,893,261,704.00(220)106,738,296.00(95)
16(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+11)709,882.00damousys-999,823,423,529.00(186)176,576,471.00(56)
17(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-6)697,668.00h3x4d3c1m4l4,179,731.00(13)457,141,727.00(18)
18(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+10)551,842.00pjvksoft-999,926,448,495.00(252)73,551,505.00(128)
19(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+3)428,010.00jeroenathome2,088,064.00(16)467,856,929.00(16)
20(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-2)418,369.00FV2,348,995.00(14)464,580,544.00(17)
21(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+2)309,540.00Ettevehc1,820,430.00(18)179,092,174.00(54)
22(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+11)292,861.00Propurple2,167,557.00(15)110,441,105.00(92)
23(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-2)292,833.00ski19782,011,758.00(17)164,660,321.00(61)
24(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/stil.gif)225,780.00Tristano-999,990,125,490.00(571)9,874,510.00(465)
25(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+5)212,904.00[DPC]_Fatal_Error_Group0smoking2000-999,634,379,777.00(157)365,620,223.00(25)
26(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)200,227.00Chris1,602,669.00(20)40,793,914.00(192)
27(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+8)187,339.00Oever771,234,727.00(21)340,313,549.00(28)
28(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+31)185,378.00pbvbree409,609.00(24)62,976,213.00(140)
29(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+7)166,446.00Holy_Cow!0Yobby-999,083,860,003.00(144)916,139,997.00(7)
30(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-13)158,760.00thec0mpler-999,493,960,559.00(149)506,039,441.00(14)
31(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+1)154,420.00Mia-999,954,323,084.00(295)45,676,916.00(176)
32(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-3)117,308.00anjo_zwartkruis971,241.00(22)46,408,476.00(174)
33(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)110,840.00gjam-999,962,559,558.00(320)37,440,442.00(203)
34(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)92,152.00marelo92,152.00(36)120,641,449.00(86)
35(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+5)84,049.00DKuiken368,224.00(26)9,263,370.00(490)
36(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+2)71,129.00Bereman539,190.00(23)3,802,421.00(805)
37(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)70,000.00Anonymous-999,935,446,498.00(261)64,553,502.00(138)
38(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-4)63,505.00Siebe249,104.00(31)28,105,199.00(239)
39(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/stil.gif)52,586.00TKnobbe341,840.00(28)41,737,966.00(188)
40(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+5)51,368.00Petra110,401.00(35)10,150,770.00(451)
41(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+3)48,122.00eprillios-999,995,643,656.00(839)4,356,344.00(743)
42(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/stil.gif)43,868.00JOHNNY_5K253,830.00(30)30,229,973.00(226)
43(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+3)39,003.00mrfu166,269.00(32)64,940,014.00(137)
44(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-7)37,497.00itspec55322,498.00(29)8,466,691.00(520)
45(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+10)20,845.00H&H145,998.00(34)31,032,402.00(223)
46(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-5)17,263.00jdg71nl-999,993,411,061.00(687)6,588,939.00(588)
47(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)15,166.00rien65,206.00(39)6,811,999.00(578)
48(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)14,160.00Huismeubel24,915.00(41)7,846,002.00(538)
49(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+9)13,940.00JohnDriessen69,700.00(38)9,709,860.00(470)
50(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)9,425.00-krekel-9,425.00(43)3,144,138.00(877)
51(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)8,368.00[DPC]_Fokschaap0zakjapannertje-999,993,491,110.00(692)6,508,890.00(593)
52(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-4)6,798.00kuiphuis-999,995,534,700.00(829)4,465,300.00(733)
53(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/down.gif-1)6,142.00ViperNL-999,986,463,224.00(478)13,536,776.00(369)
54(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/up.gif+2)5,709.00henisa22,925.00(42)171,577,010.00(59)
55(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)3,540.00b4bbb7,800.00(44)2,786,887.00(920)
56(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/dpc/new.gif)3,400.00serieslectionum38,500.00(40)6,180,560.00(607)

171,640,062.00671,663,874.007,610,843,123.00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asterix78
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-08 02:20
goed bezig! en voor de jarige proficiat @A-Jay

https://stats.free-dc.org/cpidtagb.php?cpid=1774c0adc3408697fb50168c04d9749e&theme=1&cols=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destrega
Bedankt voor de moeite @A-Jay!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
@A-Jay thx voor de stats! :)
Goed dat we van project voor de stampede zijn veranderd, het draait nog steeds niet bij WCG wat ik zo zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
De stats draaien nu stabiel, dus de daily per user werkt. De stampede score is echter afhankelijk van alle mensen die meedoen hun startscore. Hier ben ik mee bezig :X

[ Voor 58% gewijzigd door A-Jay op 13-03-2023 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
A-Jay schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:31:
De stats draaien nu stabiel, dus de daily per user werkt. De stampede score is echter afhankelijk van alle mensen die meedoen hun startscore. Hier ben ik mee bezig :X
Als je wil, kan ik in mijn database wel even kijken om je een dump te leveren van de userscores van de eerste stampededag (6 maart, als ik me niet vergis). Dan kan je vanaf daar wel een diff doen met de huidige scores, zodat je specifiek de stampedeoutput kan genereren voor de actieve users. :)

Also, ik heb net de OP aangepast en de F@H FAQ bij de linkjes gezet. :)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

@A-Jay, de stand op 5 maart:

DPC_Division_Brabant0Cow_tipping: 103.712.361,00
https://roarnet.nl/iis/dp...sdate=03-05-2023&period=1

[DPC]_Fatal_Error_Group0Bubbles: 143.401.561,00
[DPC]_Fatal_Error_Group0smoking2000: 364.382.259,00

Holy_Cow!0Yobby: 133.009,00

[DPC]_Fokschaap0zakjapannertje: 13.456,00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BetelgeuseFive
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-05 15:05
A-Jay schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:31:
@A-Jay Ik wil je feestje niet verpesten (van harte gefeliciteerd !), maar volgens mij zijn de statistieken niet (geheel) correct. In de statistieken van de Folding@Home hitparade sta ik al een aantal dagen vermeld (in de laatste op plek 42), maar in de statistieken hier niet. Jouw lijstje hier geeft 56 deelnemers terwijl er in het lijstje van de hitparade 65 deelnemers staan. Ik heb derhalve de indruk dat ik niet de enige ben die ergens tussen wal en schip is beland.

Ik hoop dat je kan vinden wat het probleem is en het op kan lossen, want het lijstje hier is voor mij (omdat ik buiten de top-30 val) een stuk gemakkelijker te bekijken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• A-Jay
BetelgeuseFive schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:38:
[...]

@A-Jay Ik wil je feestje niet verpesten (van harte gefeliciteerd !), maar volgens mij zijn de statistieken niet (geheel) correct. In de statistieken van de Folding@Home hitparade sta ik al een aantal dagen vermeld (in de laatste op plek 42), maar in de statistieken hier niet. Jouw lijstje hier geeft 56 deelnemers terwijl er in het lijstje van de hitparade 65 deelnemers staan. Ik heb derhalve de indruk dat ik niet de enige ben die ergens tussen wal en schip is beland.

Ik hoop dat je kan vinden wat het probleem is en het op kan lossen, want het lijstje hier is voor mij (omdat ik buiten de top-30 val) een stuk gemakkelijker te bekijken.
Ik had dit verschil ook al gezien, dit zou opgelost moeten zijn vanaf morgen...

Voor iedereen even een prachtige bloemlezing waarom de stats er nog niet zijn....

De laatste keer dat ik F@H stats ophaalde was al een lange tijd geleden en dat ging via de API (https://stats.foldingathome.org/api/team/92) hier kreeg we van het hele team een XML met alles user id's, namen, scores etc....

Deze is nu deprecated..

Vol goede moed de nieuwe API opgezocht, maar deze werkt dus blijkbaar niet helemaal. Een net JSON object krijg je terug op de endpoints https://api.foldingathome.org/team/92/accounts en https://api.foldingathome.org/team/92/members, maar bij de laatste alleen de eerste 1000. De parameter om deze 1000 op te rekken werkt niet en dus liep ik vast aangezien we ongeveer 9600 leden hebben.

Blijkbaar is er ook al jaren een file die op de webserver gedumpt wordt met alle users die aan folding@home meedoen met hun scores. Dus deze gebruik ik nu.

Belangrijkste verschil is dat in die file er alleen namen staan en geen user id's. En dat deze file door het project op bepaalde tijden gedumpt wordt, terwijl ik de API zelf om bijvoorbeeld middernacht kon aanroepen.

Dus dat vroeg wat aanpassingen.... nu dus alleen nog maar bezig met data herstel, omdat ik te laat deze nieuwe methode ben gaan toepassen. Maar dat mag de pret niet drukken *O*
Pagina: 1 2 Laatste