@Aldmar interessant moment om naar de live data te kijken! Mijn Xtend staat nu ook in de volle zon, maar op de dakkapel vangt 'ie af en toe nog wel een zuchtje wind. Bij mij zijn de Exhaust en Suction line temperaturen vergelijkbaar met de jouwe, maar mijn Evaporator (denk hetzelfde als jouw Coil) is 'slechts' 40 graden, waardoor mijn Suction line Overheat ook maar -2,5 graad is, tegenover -28,5 bij jou. Als de error inderdaad hiermee te maken heeft, heb ik dus nog wel een ruime marge.
Bij mij geeft de Outside temperature altijd al onbetrouwbare waarden als de zon schijnt (in de winter werkt dat i.c.m. WAR redelijk om de zoninstraling te 'compenseren'), maar nu zag ik die binnen vijf minuten fluctueren tussen de 47,5 en de 42 (2x op en neer), waarschijnlijk door dat zuchtje wind, dat af en toe langskomt.
Bij mij geeft de Outside temperature altijd al onbetrouwbare waarden als de zon schijnt (in de winter werkt dat i.c.m. WAR redelijk om de zoninstraling te 'compenseren'), maar nu zag ik die binnen vijf minuten fluctueren tussen de 47,5 en de 42 (2x op en neer), waarschijnlijk door dat zuchtje wind, dat af en toe langskomt.
/f/image/F7gfJH0Pju2DBBEAwpbFdy4B.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hPMJrWL7dsC9kkZBWkLKlnLL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IVXQMVewPMSPnJwUbyBOSQXr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Boqlke8bYlOhiPbtUC7FOxbJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nOOOmf27Gqfo96gGTrdUUfPs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qv11kCFzjaRkFhxu8Amda85y.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KnCOMFg0HAEwwElN0QMWrvgH.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NzxIZQFXWwiAhl62kg6mWYtl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/joSHRqKNwWJhFfzSCdY8D6Hn.jpg?f=fotoalbum_large)