Het grote Ford Kuga PHEV topic

Pagina: 1 ... 69 70 Laatste
Acties:

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Draakje5 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:45:
[...]

Ik heb ook al 2 mails gehad om de update uit te voeren. Terwijl ik normaal nooit een bericht krijg en mijn auto niet eens in onderhoud heb bij deze dealer.
Ditto alhier.
Tot mijn stomme verbazing, het eerste mailtje in al die jaren, van Ford Broekhuis of ik:
...
Inmiddels is er een softwarematige oplossing beschikbaar voor uw voertuig. Wij adviseren u om hiervoor een afspraak te maken.
...

Maar uiteraard (!) niks over de consequenties van die update... :X

Mooie Plaatjes   

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nidebo schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:05:
[...]

Antwoord vandaag op mijn vragen van gisteren.het blijft onduidelijk wat er buiten de 2 gratis servicebeurten voor compensatie mogelijk is tot nu toe.
...
[nietszeggend, geen concreet antwoord]
Blijft toch opvallend hè? Dat Ford gewoonweg geen antwoord geeft op concrete vragen.
Stelletje... }) :( ;(

Mooie Plaatjes   

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02

Sport_Life

Solvitur ambulando

Retir schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 20:07:
[...]

Stel je gaat akkoord met de twee keer gratis odnerhoudsbeurten, staat er dan iets in een voorwaarde die je moet accepteren voordat je hier aanspraak op kan maken? Als er verder geen voorwaarden ergens beschreven staan, dan kan je toch gewoon gebruik maken van de servicebeurten zonder dat je jezelf gaat uitsluiten van een eventuele toekomstige permanente oplossing?
Geen idee, ben geen jurist maar ik wil sowieso eerst kijken hoever rechtsbijstand wil gaan hierin.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Pagina: 1 ... 69 70 Laatste