Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkev
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 19:57
Amaze86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:55:
[...]

Dus je hebt ook recht op die €180 cashback as je die kortingscode gebruikt van €370? Of gaat dat niet beide....me oom wil eentje bestellen.
Ja die 180euro gaat via Samsung zelf. Die €370 is van Mobiel.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
mikkev schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:42:
[...]

Ja die 180euro gaat via Samsung zelf. Die €370 is van Mobiel.nl
Top, dacht het ook. Thx

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissa
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 14-09 08:32
Knip, om codes vragen doen we op Tweakers niet aan.

[ Voor 70% gewijzigd door 13art op 25-02-2023 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 19:48
Voor de aanvraag van de wireless charger:
Dus als ik het goed begrijp bonuscode en screenshot (met code) is gelijk? Ik heb namelijk bij Mobiel.nl mijn S23U vandaan en zie maar 1 code hier voorbij komen van de mail.

[ Voor 11% gewijzigd door darksnake88 op 25-02-2023 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb hem einde van de middag opgehaald bij Mobiel.nl en in mijn bezit, sim en nummer komen pas dinsdag dus moet daar even geduld voor hebben. Verder heeft mijn kind het grootste deel van de avond er mee gespeeld icm de S-pen, zij vindt hem in elk geval prachtig ;).

Was erg druk bij mobiel.nl, de verkoopster snapte niet waarom: "Dit heb ik eigenlijk alleen bij Black Friday gezien". Ik was zeker niet de enige die voor de S23 Ultra kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 11:04
Okasha schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:13:
Heb hem einde van de middag opgehaald bij Mobiel.nl en in mijn bezit, sim en nummer komen pas dinsdag dus moet daar even geduld voor hebben. Verder heeft mijn kind het grootste deel van de avond er mee gespeeld icm de S-pen, zij vindt hem in elk geval prachtig ;).

Was erg druk bij mobiel.nl, de verkoopster snapte niet waarom: "Dit heb ik eigenlijk alleen bij Black Friday gezien". Ik was zeker niet de enige die voor de S23 Ultra kwam..
En ben je geholpen door die donkere schoonheid met blauwe ogen 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Wie heeft er nog een kortingscode met abonnement van mobiel.nl die ik kan gebruiken?

Ik heb er nog een liggen voor zonder abonnement mocht iemand geïnteresseerd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik zie van diverse shops screenshots voor de wireless charger... Alleen niet voor Belsimpel... Iemand die me daar aan kan helpen toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 21:43
tvdoc schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:04:

[Afbeelding]

Hierbij die belsimpel versie. Code is BELDM23
@Tweakriez
Ik had hem al eerder gepost, en gisteren is ie ook nog een keer langsgekomen in dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29

Tweakriez

clicksmashstuff.com

tvdoc schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:39:
[...]

@Tweakriez
Ik had hem al eerder gepost, en gisteren is ie ook nog een keer langsgekomen in dit forum
Gevonden! Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 11:59
Heb op 19 feb de aanvraag voor charger en de cashback op een kwartier na elkaar gedaan.

De charger is inmiddels binnen, dank voor de code / email screenshots!

De cashback nog niets van gehoord, behalve de bevestigingsmail van de aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
De charger was toch alleen voor mensen die een pre order hadden gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
Okasha schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:49:
De charger was toch alleen voor mensen die een pre order hadden gedaan?
Nee hoor. Die is voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
ascent schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:50:
[...]

Nee hoor. Die is voor iedereen
Hmm de openingspost zegt:

"Claimen wireless charger
Promo website:
Voor het claimen van de gratis Wireless Charger, heb je een pre-registratie code nodig.
De codes van Samsung zijn éénmalig te gebruiken, en alleen tijdens het bestelproces op de Samsung site.
De codes van de telefoonwinkels zijn te hergebruiken, en achteraf via de promo site."

Daar liep ik gisteren op de website ook tegenaan, dat ik een factuur met een code moest uploaden. Tja die had ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Okasha schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:56:
[...]

Promo website:
Voor het claimen van de gratis Wireless Charger, heb je een pre-registratie code nodig.
De codes van Samsung zijn éénmalig te gebruiken, en alleen tijdens het bestelproces op de Samsung site.
De codes van de telefoonwinkels zijn te hergebruiken, en achteraf via de promo site."

Daar liep ik gisteren op de website ook tegenaan, dat ik een factuur met een code moest uploaden. Tja die had ik niet.
Volgens mij lukt het tot nu toe bijna iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
[...]

Promo website:

Factuur met code? Ik heb zelfs met een Tele2 factuur volledig onterecht een draadloze lader gekregen met de generieke Mobiel code :+ Samsung lijkt erg makkelijk te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
HIer ook de ultra besteld vrijdagavond bij mobiel.nl. Wordt morgen bezorgd.
Dan maar gelijk even de Wireless pad en cashback claimen bij Samsung, gelukkig daar tot april de tijd voor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 09-10 09:22
Netsrek schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:47:
Dan maar gelijk even de Wireless pad en cashback claimen bij Samsung, gelukkig daar tot april de tijd voor! :)
Wou eigenlijk de Xiaomi 13 (non-pro) bestellen, maar aangezien die 999 euro kost, toch voor de s23 ultra gegaan. Hopelijk krijgen wij beide nog de cashback en charger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Gaat het eigenlijk altijd zo bij Samsung met de aanbiedingen? Ik kom van Apple en daar betaal je 1 week voor release van het nieuwe toestel nog zo'n beetje de consumentenadviesprijs. Nu deze S23 Ultra is de adviesprijs 1579 euro (12GB/512GB) en koop ik hem voor 1000 euro. Zeg maar ~36% korting in de releasemaand.

Weten we eigenlijk waarom Samsung de S23 Ultra zo hard aan het pushen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-10 09:04
Okasha schreef op maandag 27 februari 2023 @ 06:44:
Gaat het eigenlijk altijd zo bij Samsung met de aanbiedingen? Ik kom van Apple en daar betaal je 1 week voor release van het nieuwe toestel nog zo'n beetje de consumentenadviesprijs. Nu deze S23 Ultra is de adviesprijs 1579 euro (12GB/512GB) en koop ik hem voor 1000 euro. Zeg maar ~36% korting in de releasemaand.

Weten we eigenlijk waarom Samsung de S23 Ultra zo hard aan het pushen is?
Dit is hoe Samsung het altijd doet. Dat is geen hard pushen, maar de marketingstrategie van Samsung. Zet de top-segment telefoons duur in de markt, maar geef wel gul kortingen, cashbacks en goodies.
Apple kan die prijzen hoog houden omdat ze geen concurrentie hebben van andere IOS-merken. En heel goed klanten hun ecosysteem in kunnen zuigen en dwingen daar te blijven.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 16:17
The-dragon schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:04:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om de draadloze oplader te krijgen met aankoop via telenet?
Hier ook,

Het horloge gekregen (BE promo)
180 EUR cashback (BE promo)
Wireless charger (NL promo)
300 EUR Telenet korting (BE promo)
900 EUR return van Fold3 (Verzekering, voorste scherm deed het opeens niet meer)

Mij hoor je niet klagen, echt een toptoestel ook. Had hem al van dag 1 kunnen afhalen en heb hem alleen nog maar moeten rebooten na een security update.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
tvdoc schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:39:
[...]

@Tweakriez
Thanks, toegevoegd aan startpost.

[ Voor 6% gewijzigd door VPIPPFR op 27-02-2023 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:11
Iemand die toevallig zijn S23 (ultra) al verkocht heeft? Mijn cashback is inmiddels goedgekeurd, maar heb in het verleden een keer een toestel verkocht waarbij iemand na mij de promo heeft geregistreerd waarbij vervolgens de mijne geannuleeerd werd 8)7

De reden van verkoop is overigens niet omdat het toestel mij niet bevalt, maar omdat ik hem een stuk goedkoper kon krijgen dus heb inmiddels alweer een nieuwe 512gb (deze keer in het groen) besteld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Rzarect0r schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:00:
Iemand die toevallig zijn S23 (ultra) al verkocht heeft? Mijn cashback is inmiddels goedgekeurd, maar heb in het verleden een keer een toestel verkocht waarbij iemand na mij de promo heeft geregistreerd waarbij vervolgens de mijne geannuleeerd werd 8)7

De reden van verkoop is overigens niet omdat het toestel mij niet bevalt, maar omdat ik hem een stuk goedkoper kon krijgen dus heb inmiddels alweer een nieuwe 512gb (deze keer in het groen) besteld >:)
Als je je telefoon bij bv. Samsung zelf hebt gekocht kun je 'm binnen 30 dagen gratis retourneren, dan hoef je 'm niet zelf proberen te verkopen met alle mogelijke gedoe van dien.
Om de goedgekeurde cashback hoef je geen zorgen te maken als je annuleert, dat doet Samsung voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:20:
[...]

Als je je telefoon bij bv. Samsung zelf hebt gekocht kun je 'm binnen 30 dagen gratis retourneren, dan hoef je 'm niet zelf proberen te verkopen met alle mogelijke gedoe van dien.
Om de goedgekeurde cashback hoef je geen zorgen te maken als je annuleert, dat doet Samsung voor je.
Hij staat in het Tweakers Scalper register, dus hij verkoopt graag met winst. Retourneren levert niks op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Laatst online: 21:11
Of-Aaargh schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:20:
[...]

Tele2 helaas, en langer dan 2 weken inmiddels. Maar goed, in dit geval is verkoop nog gunstig voor mij gezien ik maar 870~ voor een 512GB aanschaf, en is die omgerekend 230 euro goedkoper dan de 1TB versie (wat ik toch niet gevuld ga krijgen).
stin00 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:27:
[...]

Hij staat in het Tweakers Scalper register, dus hij verkoopt graag met winst. Retourneren levert niks op :+
Oooouh, waar kan ik dit register vinden? :o

[ Voor 17% gewijzigd door Rzarect0r op 27-02-2023 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
Rzarect0r schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:28:
[...]

Oooouh, waar kan ik dit register vinden? :o
Doe je netjes, is al gereserveerd zie ik :P

Maar hoe komen jullie aan de promo voor dat horloge? Kan dat ook als je de telefoon via de NL site van samsung hebt gekocht?

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
SpaceMarine schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:30:
[...]

Doe je netjes, is al gereserveerd zie ik :P

Maar hoe komen jullie aan de promo voor dat horloge? Kan dat ook als je de telefoon via de NL site van samsung hebt gekocht?
Nope, alleen via tele2 en t-mobile

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
En ik denk dat misschien voor een draadloze lader van 30 euro nog wel wat door de vingers wordt gezien bij het controleren van je aanvraag, maar niet bij een Watch van 270 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:11
Hoe lang duurde het bij jullie om een bevestiging/goedkeuring te krijgen van Samsung voor zowel de Cashback als de draadloze lader?

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
red1 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:20:
Hoe lang duurde het bij jullie om een bevestiging/goedkeuring te krijgen van Samsung voor zowel de Cashback als de draadloze lader?

.
Charger: 6 dagen
Cashback: 7 dagen
Watch 5 (Tmobile): 3 dagen.

Charger was dag na bevestiging binnen, cashback kreeg ik deze week (twee weken later) nog een reminder van "we zijn er mee bezig, stuur ons vooral geen vragen hierover".
Watch moet nog verstuurd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door VPIPPFR op 28-02-2023 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
VPIPPFR schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:39:
[...]

Charger: 6 dagen
Cashback: 7 dagen
Watch 5 (Tmobile): 3 dagen.

Charger was dag na bevestiging binnen, cashback kreeg ik deze week (twee weken later) nog een reminder van "we zijn er mee bezig, stuur ons vooral geen vragen hierover".
Watch moet nog verstuurd worden.
Welke verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik was aan het hopen dat de tweedehands markt vol zou staan met de horloges aan een interessant prijsje, ik ben wel eens aan vervanging van m'n Garmin Vivoactive 3s toe. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
nejona schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:01:
Ik was aan het hopen dat de tweedehands markt vol zou staan met de horloges aan een interessant prijsje, ik ben wel eens aan vervanging van m'n Garmin Vivoactive 3s toe. Jammer maar helaas.
Komt nog wel. De meeste watches moeten nog geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
nejona schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:01:
Die zijn waarschijnlijk nog allemaal niet ontvangen.. die van mij wordt "binnen 6 weken geleverd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Iemand hier een S23 Ultra via Vodafone zelf besteld? Hoe zijn zij qua levertijden?

Ik heb er gisteravond 1 besteld die op voorraad stond en binnen 1 werkdag geleverd zou worden. Maar de order staat nog steeds op "in behandeling"
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 14:11
[...]

Promo website:

Ik heb de S23 Ultra bij T-mobile gekocht. Met code en screenshot uit de openingspost de charger kunnen claimed en werd erg snel verstuurd.

Cashback en Watch5 zit ik al een tijdje op te wachten.

Watch5: 3 Feb ingediend, 6 Feb goedgekeurd.
Cashback: 3 Feb ingediend, geen melding gekregen dat deze is goedgekeurd, wel 21 Feb email dat ze me niet zijn vergeten.
Charger: 16 Feb ingediend, 20 Feb goedgekeurd, 24 Feb bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 14:34
Ik kom ook in aanmerking voor de Watch 5. Registratie is goedgekeurd. Ik kan de watch erg goed gebruiken.

Het betreft een 40mm uitvoering zie ik. Heeft iemand hier ervaring mee qua batterijduur...? 284 mah is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven. Het liefst zou ik tegen bijbetaling voor de 44 mm uitvoering gaan, maar daar zal Samsung niet in meegaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
Nou, mijn telefoon was gisteren in eens binnen :D.
Kreeg een mailtje out of the blue dat het onderweg was, de T&T code werkte niet, en een uurtje later kreeg ik een mail van postNL dat mijn pakje bij het ophaalpunt lag.

Er stond geen naam op het pakketje dus daar vroegen ze zich ook af wat ze ermee moesten doen :D.

Maar gelukkig maar 3 weken met wel wat frustratie in dat je dus online helemaal niks te zien krijgt.

Die draadloze lader is nutteloos voor mij, had liever een smartwatch 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door SpaceMarine op 01-03-2023 10:40 ]

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
SpaceMarine schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:39:
Die draadloze lader is nutteloos voor mij, had liever een smartwatch 8)7
Dan had je bij Tele2 of T-Mobile moeten bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
Of-Aaargh schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:36:
[...]

Dan had je bij Tele2 of T-Mobile moeten bestellen :)
Tsja Touche, heb nu direct bij Samsung besteld gehad :).Dacht daar al een mooie deal te hebben gehad met een prijs van minder dan duizend euro.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpaceMarine schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:02:
[...]
Tsja Touche, heb nu direct bij Samsung besteld gehad :).Dacht daar al een mooie deal te hebben gehad met een prijs van minder dan duizend euro.
Had je ook, want op dat moment was je er blij mee.
Je kunt altijd terugkijken had ik maar dit of dat gedaan, maar daar voel je dan alleen jezelf ongelukkig door. Dat is verspilde energie. Gewoon gaan genieten van je nieuwe toestel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
Netsrek schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:47:
Is de promo al voorbij voor charger en cashback?
Heb de mijne vandaag pas kunnen ophalen bij PostNL en staat niet meer bij https://www.samsung.com/nl/promo/

Orderdatum is 26e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zensu schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:25:
[...]

Heb de mijne vandaag pas kunnen ophalen bij PostNL en staat niet meer bij https://www.samsung.com/nl/promo/

Orderdatum is 26e
Je moet wat verder naar beneden scrollen, bij registratie (beetje greyed out is het).
Zolang je uiterlijk de 26e hebt besteld kan je het registreren. Dat kan namelijk tot april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
Netsrek schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:34:
[...]

Je moet wat verder naar beneden scrollen, bij registratie (beetje greyed out is het).
Zolang je uiterlijk de 26e hebt besteld kan je het registreren. Dat kan namelijk tot april.
Wireless charger kon ik geen aankoop datum 26e kiezen. Was blacked out en alleen 25e was mogelijk. Hopelijk doen ze niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:02
Zensu schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:25:
[...]

Orderdatum is 26e
Als de besteldatum op de bon de 26 februari is dan geld deze actie nog voor je.
Op de samsung site staat deze actie nog en kun je nog steeds je promo claimen voor zowel cash-back als de oplader. Op de samsung site staat duidelijk Aankoopdatum: 1-2-2023 t/m 26-2-2023 dus tot en met.

Ik heb ze beide ingediend op de 20ste en voor beide heb ik inmiddels een bevestiging ontvangen dat alles geaccepteerd is. cash-back uitbetaling duurt max 9 wkn en de oplader wordt binnen 6wkn geleverd.
Ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Wimhaw op 02-03-2023 08:11 ]

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banus19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 10:30
Ik heb de S23ultra 512gb black inmiddels 1 week in mij bezit. Ik heb hem besteld bij Mobiel.nl icm een 24 maanden Lebara abbo. 15gb, 150mbit snelheid (kpn netwerk) voor gemiddeld 13.75 p/m (eerste 6 maanden 50% korting).

Telefoon: 1500,-
Korting ivm abonnement: -225
Mobiel.nl code: -370
Samsung cashback: -180
totaal: 725 euro

Mooie prijs voor dit heerlijke toestel! En een lekker goedkoop abonnement met prima internet :)

En mijn 3 jaar oude S20+ 5G verkocht voor 220,- via MP.
Ik ben erg blij met deze upgrade, ik vond de S20+ behoorlijk vloeiend, maar de S23U is een heel andere catagorie. Geweldig.

Succes aan de anderen die nog een mooie deal zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
swhnld schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:04:
[...]

Had je ook, want op dat moment was je er blij mee.
Je kunt altijd terugkijken had ik maar dit of dat gedaan, maar daar voel je dan alleen jezelf ongelukkig door. Dat is verspilde energie. Gewoon gaan genieten van je nieuwe toestel:)
Wat een wijsheid :D.
Nee snap ik, ben al lang bij dat die binnen is. Was alleen leuk geweest voor mijn zoontje, meer niet ;)

nope geen signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:52
Zojuist bericht gehad voor de wireless charger Dat het is goedgekeurd. Had mijn S23+ van de Mediamarkt. Daarna de KPN code gebruikt uit de startpost. Dank daarvoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Glassertje op 02-03-2023 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zensu
Wimhaw schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:09:
[...]

Als de besteldatum op de bon de 26 februari is dan geld deze actie nog voor je.
Op de samsung site staat deze actie nog en kun je nog steeds je promo claimen voor zowel cash-back als de oplader. Op de samsung site staat duidelijk Aankoopdatum: 1-2-2023 t/m 26-2-2023 dus tot en met.

Ik heb ze beide ingediend op de 20ste en voor beide heb ik inmiddels een bevestiging ontvangen dat alles geaccepteerd is. cash-back uitbetaling duurt max 9 wkn en de oplader wordt binnen 6wkn geleverd.
Ben benieuwd.
Mijn factuur bon is helaas van 27 februari, maar heb het wel besteld op 26e en betaald op 26e. Was rond 23:00 besteld. Als zij moeilijk doen, heb ik gelukkig bewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

wvexeltweakers schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 20:54:
Iemand hier een S23 Ultra via Vodafone zelf besteld? Hoe zijn zij qua levertijden?

Ik heb er gisteravond 1 besteld die op voorraad stond en binnen 1 werkdag geleverd zou worden. Maar de order staat nog steeds op "in behandeling"
8)7
Nou 1 ding is me al duidelijk: wil je snel een S23 Ultra hebben, dan kun je Vodafone beter skippen. Beloven “Op voorraad” en “levering binnen 1 werkdag”. Maandag besteld en de order is 4 werkdagen later nog niet eens goedgekeurd. Wat een fl@pdrollen daar.
:O

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
Zojuist bevestiging vanuit Tmobile dat de Watch 5 verzonden is (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:45
Hier trouwens iemand die gebruik heeft gemaakt van de tradein bij KPN (icm recommerce)?

Na een bericht van 2 weken geleden dat mijn aanvraag goed is gekeurd (0 euro terug voor de telefoon zelf) maar dat de terugbetaling van de 300 euro bonus langer kon duren als benodigde documenten nog niet binnen of beoordeeld waren en ik daar in dat geval bericht van zou krijgen heb ik niets meer gehoord.

Vandaag maar even een mail gestuurd om te informeren naar de status, maar vooral benieuwd of anderen hier ook gebruik van hebbeng emaakt en hun ervaringen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvexeltweakers schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:43:
[...]

Nou 1 ding is me al duidelijk: wil je snel een S23 Ultra hebben, dan kun je Vodafone beter skippen. Beloven “Op voorraad” en “levering binnen 1 werkdag”. Maandag besteld en de order is 4 werkdagen later nog niet eens goedgekeurd. Wat een fl@pdrollen daar.
:O
Enige methode als je zekerheid wil hebben, koop in de winkel uit voorraad. Is mogelijk iets duurder dan online, maar dan weet je zeker dat je ermee naar buiten loopt.

Overal online, zelfs bij Amazon en Bol staat in de kleine lettertjes dat ze de belofte morgen geleverd niet na hoeven te kunnen komen, en ik heb het vaak genoeg ook meegemaakt dat het mis ging. trouwens beide kanten op, ook dat pakketten dan dagen eerder kwamen dan aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tploumen
Alle cashbacks en promoties goedkeurd binnen een week. Grote complimenten voor Samsung! Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

swhnld schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:43:
[...]

Enige methode als je zekerheid wil hebben, koop in de winkel uit voorraad. Is mogelijk iets duurder dan online, maar dan weet je zeker dat je ermee naar buiten loopt.

Overal online, zelfs bij Amazon en Bol staat in de kleine lettertjes dat ze de belofte morgen geleverd niet na hoeven te kunnen komen, en ik heb het vaak genoeg ook meegemaakt dat het mis ging. trouwens beide kanten op, ook dat pakketten dan dagen eerder kwamen dan aangegeven.
Vanmorgen maar eens gebeld. Medewerkster “ik zie dat de order is blijven hangen. Komt door systeemfout bij ons. Ik zet hem door en dan heeft u snel een e-mail dat hij wordt verzonden” (…j
Twee en een half uur later nog geen e-mail. Weer gebeld. “Ik zie dat de order weer is blijven hangen. Ik zal hem nogmaals doorzetten.
En wonder boven wonder zie ik na 4werkdagen dat er iets wordt verzonden.
Dat was eens maar nooit meer.

Noot: via Vodafone kreeg ik er wel een Samsung tablet bij kado, anders had ik de order allang geannuleerd.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:22
tploumen schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:59:
Alle cashbacks en promoties goedkeurd binnen een week. Grote complimenten voor Samsung! Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ja, goedkeuring wel ja. En dan wachten tot je eens ons weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
WouterL schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:15:
[...]

Ja, goedkeuring wel ja. En dan wachten tot je eens ons weegt.
Valt reuze mee deze keer. Charger is al lang binnen, watch komt morgen. Alleen de cashback nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:22
VPIPPFR schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:27:
[...]

Valt reuze mee deze keer. Charger is al lang binnen, watch komt morgen. Alleen de cashback nog.
Hier nog geen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
VPIPPFR schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:27:
[...]

Welke tijdsspannes hebben er tussen goedkeuring en levering gezeten bij jou...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-10 12:11

g86

Hoe lang duurt het alvorens die 180 euro cashback wordt betaald door Samsung?
In de mail staat max. 9 weken. Iemand die het al heeft ontvangen en hoe lang heb je moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
g86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 01:00:
Hoe lang duurt het alvorens die 180 euro cashback wordt betaald door Samsung?
In de mail staat max. 9 weken. Iemand die het al heeft ontvangen en hoe lang heb je moeten wachten?
Meestal na 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Beste Wouter,

We hebben je aanvraag voor onze Galaxy S23 Ultra 5G 512GB Black promotie een tijdje geleden goedgekeurd. We zijn hem momenteel nog aan het verwerken.

Houd rekening met een standaard verwerkingstijd van 22 werkdagen. Maar wegens het grote succes van de actie kan dit nog oplopen en wat langer duren dan je van ons gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 12:06
Mijn inruil van Buds Live heb terug ontvangen met een aantekening op mijn afstandverklaring met "cancelled".

Iemand die dit bekend voor komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
beezjeh schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:34:
Mijn inruil van Buds Live heb terug ontvangen met een aantekening op mijn afstandverklaring met "cancelled".

Iemand die dit bekend voor komt??
Misschien heb je hem niet uit je account gehaald ... (zijn alle persoonlijke accounts verwijderd? Is de "zoek-mijn-toestel"-functie gedeactiveerd?)

[ Voor 13% gewijzigd door danda op 04-03-2023 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 12:06
danda schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:36:
[...]

Misschien heb je hem niet uit je account gehaald ... (zijn alle persoonlijke accounts verwijderd? Is de "zoek-mijn-toestel"-functie gedeactiveerd?)
Werkelijk geen idee en volgens mij heeft oortjes niet echt een blijvende registratie omdat ik vanmiddag gewoon heb gekoppeld aan mijn telefoon.

Ik de Buds Live via hier gekocht van iemand en direct opgestuurd na ontvangst van de S23u.

Bijzonder dat ze er niet direct bij melden waarom ik ze hebben terug ontvangen en wacht het gewoon is even af.

[ Voor 15% gewijzigd door beezjeh op 04-03-2023 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:58
Als ik nu een s23+ kan kopen (256 Gb) voor 1019 euro, los. Is dat dan een goede prijs (hoe relatief dat ook is). Of worden er nog grote acties verwacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
ChromeFR schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:44:
Als ik nu een s23+ kan kopen (256 Gb) voor 1019 euro, los. Is dat dan een goede prijs (hoe relatief dat ook is). Of worden er nog grote acties verwacht?
De s23 serie is pas net uit, dus echte acties zullen nu nog niet komen (los van alle reeds bekende acties hier in het topic). Kijk in de pricewatch naar het prijsverloop van de s22+, dan heb je een aardige indicatie wat je kan verwachten.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
tploumen schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:41:
[...]

Welke tijdsspannes hebben er tussen goedkeuring en levering gezeten bij jou...?
Watch:
Aanmelding - 7 feb
Bevestiging - 10 feb
Ontvangen - 4 mrt

Charger:
7 feb/13 feb/14 feb

Cashback:
7 feb/14 feb/nog niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
ChromeFR schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:44:
Krijg je niet nog cashback bij met geheugen? Ik kocht vorige week de ultra 512 voor 1000 los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:58
Helaas is de cashback actie vgm over. Kan er niks meer van vinden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Okasha schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:51:
[...]

Krijg je niet nog cashback bij met geheugen? Ik kocht vorige week de ultra 512 voor 1000 los toestel.
Dat lijkt me lastig als de cashback promotie al voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
[...]

Wat was je aankoopdatum...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:59
[...]

Ja, jij krijgt wel de cashback. We hebben ons telefoon op dezelfde dag gehaald(had de code van jou gekregen). Als hij het voor 26 februari gehaald heeft, krijgt hij ook. De cashback is inmiddels goedgekeurd bij mij.

De cashback kan je hier aanvragen:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=G9SNUFHH64NFR

[ Voor 36% gewijzigd door Brutalsranan op 06-03-2023 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RsDSmileY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-03 06:19
m0ridin schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:15:
Hier trouwens iemand die gebruik heeft gemaakt van de tradein bij KPN (icm recommerce)?

Na een bericht van 2 weken geleden dat mijn aanvraag goed is gekeurd (0 euro terug voor de telefoon zelf) maar dat de terugbetaling van de 300 euro bonus langer kon duren als benodigde documenten nog niet binnen of beoordeeld waren en ik daar in dat geval bericht van zou krijgen heb ik niets meer gehoord.

Vandaag maar even een mail gestuurd om te informeren naar de status, maar vooral benieuwd of anderen hier ook gebruik van hebbeng emaakt en hun ervaringen,.
Ik heb wel alles klaar staan om mijn huidige mobiel op te sturen met de tradin van KPN.
Heb de Ultra 512gb (green) besteld volgende de website zou deze 3 maart weer op voorraad zijn.
Helaas vanochtend een mail gekregen dat vanwege een wereldwijd tekort aan chips dit toestel helaas niet op voorraad is.

Ik wacht dus nog even met verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
RsDSmileY schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:19:
[...]

Ik heb wel alles klaar staan om mijn huidige mobiel op te sturen met de tradin van KPN.
Heb de Ultra 512gb (green) besteld volgende de website zou deze 3 maart weer op voorraad zijn.
Helaas vanochtend een mail gekregen dat vanwege een wereldwijd tekort aan chips dit toestel helaas niet op voorraad is.

Ik wacht dus nog even met verzenden.
Ah, balen...

Hier trouwens ondertussen reactie gekregen op de mail dat de formulieren ok zijn en de bonus 'binnenkort' overgeboekt zal worden (onder voorbehoud van goedkeuring door KPN zelf weer). Neem dus aan dat het allemaal wel los zal lopen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Laatst online: 07-06 10:06
VPIPPFR schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:16:
[...]

Watch:
Aanmelding - 7 feb
Bevestiging - 10 feb
Ontvangen - 4 mrt

Charger:
7 feb/13 feb/14 feb

Cashback:
7 feb/14 feb/nog niet ..
Pff mijn watch aanvraag was 6 februari al bevestigd, maar nog steeds niet opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008

Oxigeon

En zo is dat!

Hier al vanaf het begin de s23 in bezit. Zou 89euro terug krijgen voor mijn s10. Die voldeed aan alle eisen die ze stelden.

Nu krijg ik zojuist een mail van de partner dat ik niet 89euro maar 59 euro terug krijg. Rare is dat nergens staat waarom het bedrag anders wordt. Heb er dus maar een boos mailtje achteraan gestuurd

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Oxigeon schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:23:
Hier al vanaf het begin de s23 in bezit. Zou 89euro terug krijgen voor mijn s10. Die voldeed aan alle eisen die ze stelden.

Nu krijg ik zojuist een mail van de partner dat ik niet 89euro maar 59 euro terug krijg. Rare is dat nergens staat waarom het bedrag anders wordt. Heb er dus maar een boos mailtje achteraan gestuurd
Als je op de Samsung S23 community een bericht plaatst, kan een medewerker van Samsung waarschijnlijk vertellen wat er aan de hand is. (mits je Samsung zelf gekocht hebt)

[ Voor 3% gewijzigd door Glassertje op 06-03-2023 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Glassertje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:32:
[...]

Als je op de Samsung S23 community een bericht plaatst, kan een medewerker van Samsung waarschijnlijk vertellen wat er aan de hand is. (mits je Samsung zelf gekocht hebt)
Dan zal ik dat morgens eens gaan doen als er iemand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Oxigeon schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:17:
[...]

Dan zal ik dat morgens eens gaan doen als er iemand is
Hier heb je een linkje. Hopelijk wordt je daar verder geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Brutalsranan schreef op maandag 6 maart 2023 @ 01:47:
[...]

Ja, jij krijgt wel de cashback. We hebben ons telefoon op dezelfde dag gehaald(had de code van jou gekregen). Als hij het voor 26 februari gehaald heeft, krijgt hij ook. De cashback is inmiddels goedgekeurd bij mij.

De cashback kan je hier aanvragen:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=G9SNUFHH64NFR
Ja uiteraard aangevraagd! En goedgekeurd ook. de wireless lader werd paar keer gebounced, maar is vandaag óók goedgekeurd. Toestel bevalt goed, maar blijf hem wel groot vinden. De S-pen vind ik erg handig, dus dat zie ik maar als de prijs ;). Maar in veel gevallen vind ik het scherm eigenlijk te groot en zie ik te weinig voordeel in het grote formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Laatst online: 07-06 10:06
lars1233211 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:49:
[...]

Pff mijn watch aanvraag was 6 februari al bevestigd, maar nog steeds niet opgestuurd.
Hij is aangemeld voor verzending! Vond het toch lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Mijn lader wordt vandaag ter verzending aangeboden bij de cowboys van DHL. Duimen dat ie aankomt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
Net is de draadloze lader afgeleverd en heb zojuist ook bericht gehad van Samsung dat ik de cashback van promotie gratis storage upgrade binnen een week op de rekening heb. Goed bezig Sammy 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
Update:
MischaBoender schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:20:
Watch5: 3 Feb ingediend, 6 Feb goedgekeurd, 8 Maart bezorgd.
Cashback: 3 Feb ingediend, 8 Maart bevestiging dat het geld binnen een week op mijn rekening moet staan.
Charger: 16 Feb ingediend, 20 Feb goedgekeurd, 24 Feb bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Samsung is duidelijk communicatiever geworden met acties. Voorheen kreeg je maar 1 mailtje en kon het zo 8 weken duren. Nu krijg je proactief updates en alles veel sneller geleverd. Goede ontwikkeling :)

Rest nu alleen nog de website en klantenservice, want dat gaat allemaal traag als stront nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Toevallig vandaag van zowel Samsung als Recommerce het bericht dat de cashbacks komende week overgemaakt zullen worden...

180 euro van Samsung en 300 euro van Recommerce/KPN... toch erg lekker en de moeite waard! Fijn dat het allemaal idd goed is gekomen en niet eindeloos lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
Laatste update aangezien alles binnen is:
Watch5 (33 dagen totaal): 3 Feb ingediend, 6 Feb goedgekeurd, 8 Maart bezorgd.
Cashback (34 dagen totaal): 3 Feb ingediend, 8 Maart bevestiging, 9 maart cashback op mijn rekening.
Charger (8 dagen totaal): 16 Feb ingediend, 20 Feb goedgekeurd, 24 Feb bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Glassertje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:57:
[...]

Hier heb je een linkje. Hopelijk wordt je daar verder geholpen.
Uiteindelijk contact gehad via de whattsapp. Wat blijkt het glas aan d'r achterzijde schijnt helemaal stuk te zijn.

Weet zeker toen ik hem verstuurd dat dit niet het geval was. Heb gevraagd voor een foto... maar ze hoeven natuurlijk maar een andere telefoon uit het magazijn te pakken die echt stuk is. Heb natuurlijk zelf ook geen foto gemaakt van mijn S10 voordat ik hem in de doos heb gedaan. Dit is vanuit Samsung dus geen nette manier van zaken doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Oxigeon schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:45:
[...]

Uiteindelijk contact gehad via de whattsapp. Wat blijkt het glas aan d'r achterzijde schijnt helemaal stuk te zijn.

Weet zeker toen ik hem verstuurd dat dit niet het geval was. Heb gevraagd voor een foto... maar ze hoeven natuurlijk maar een andere telefoon uit het magazijn te pakken die echt stuk is. Heb natuurlijk zelf ook geen foto gemaakt van mijn S10 voordat ik hem in de doos heb gedaan. Dit is vanuit Samsung dus geen nette manier van zaken doen
Je leest helaas meer dat dit niet alleen bij Samsung gebeurt. Moet je maar eens kijken op het kpn forum, het regent klachten. Het zure is wel dat je geen foto gemaakt hebt, waardoor je moeilijk je gelijk kunt halen. Ik zou er ook pissig van worden. Dit is geen manier van zaken doen. Misschien heeft de bezorger er wel mee gegooid. Er zijn erbij die niet zo nauw kijken, is mijn ervaring.

Overigs wat anders:
Gisteren melde ik dat ik bericht had gehad over de cashback (extra storage voor zelfde prijs) en dat de betaling onderweg was. Vanmorgen stond het op de rekening. Dus dat is snel. Alles is eindelijk afgehandeld. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Glassertje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:59:
[...]

Je leest helaas meer dat dit niet alleen bij Samsung gebeurt. Moet je maar eens kijken op het kpn forum, het regent klachten. Het zure is wel dat je geen foto gemaakt hebt, waardoor je moeilijk je gelijk kunt halen. Ik zou er ook pissig van worden. Dit is geen manier van zaken doen. Misschien heeft de bezorger er wel mee gegooid. Er zijn erbij die niet zo nauw kijken, is mijn ervaring.

Overigs wat anders:
Gisteren melde ik dat ik bericht had gehad over de cashback (extra storage voor zelfde prijs) en dat de betaling onderweg was. Vanmorgen stond het op de rekening. Dus dat is snel. Alles is eindelijk afgehandeld. 😁
Mja... ik kan me bijna niet voorstellen dat de bezorger er hard mee gegooit heeft waardoor die stuk gaat. Heb werkelijk het doosje verpakt in kranten etc en die weer verpakt in een ander doosje. Ik wacht even de reactie af. Laat de foto komen en dan zien we wel weer. Gaat uiteindelijk om 30 euro. Maar dan nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten op hun Samsung Exclusive model?
11 februari besteld, nog steeds mijn S23U 1TB Red niet binnen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
Tom.Gerritse schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:30:
Zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten op hun Samsung Exclusive model?
11 februari besteld, nog steeds mijn S23U 1TB Red niet binnen.... :/
Zelfde model besteld op 6 Februari en wacht er (helaas) ook nog steeds op...

Volgens de Samsung website is de levertijd van de "online exclusive" kleuren nu 3-4 weken, dus het lijkt mij dat er al het een en ander op een containerschip onderweg richting Europa moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
DeliciousBrown® schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:39:
Zelfde model besteld op 6 Februari en wacht er (helaas) ook nog steeds op...

Volgens de Samsung website is de levertijd van de "online exclusive" kleuren nu 3-4 weken, dus het lijkt mij dat er al het een en ander op een containerschip onderweg richting Europa moet zijn...
Ja dat zou je denken, hoop het wel!
Van de Klantenservice wordt je helaas ook niet veel wijzer, die kunnen ook niets zien verder....
Het grote wachten begint me nu wel lang te duren haha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-10 12:11

g86

Iemand zijn 180 euro cashback al ontvangen? Hier bevestiging gehad op 20 februari dat de cashback werd goedgekeurd. Maar we zijn al 13 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
g86 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:25:
Iemand zijn 180 euro cashback al ontvangen? Hier bevestiging gehad op 20 februari dat de cashback werd goedgekeurd. Maar we zijn al 13 maart.
Kan wel 6 weken duren na goedkeuring, totaal random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
cashback heb ik vorige week al ontvangen, 1 dag na de emailbevestiging van Samsung ...... (volgens mij wachten ze ook tot je retourtermijn minimaal is verlopen ....)

[ Voor 29% gewijzigd door danda op 13-03-2023 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
danda schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:06:
cashback heb ik vorige week al ontvangen, 1 dag na de emailbevestiging van Samsung ...... (volgens mij wachten ze ook tot je retourtermijn minimaal is verlopen ....)
Lijkt volledig willekeurig.. ik had m'n cashback toezegging inmiddels 3 weken geleden. Nog niks ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 13-03-2023 17:51 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste