Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:04
stin00 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:50:
[...]

Lijkt volledig willekeurig.. ik had m'n cashback toezegging inmiddels 3 weken geleden. Nog niks ontvangen.
welke toezegging ..... (binnen een week ontvang je je terugbetaling op rekeningnummer ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
danda schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:59:
[...]
welke toezegging ..... (binnen een week ontvang je je terugbetaling op rekeningnummer ?)
Aha dus die 3e mail volgt ook nog? Ik kreeg:

- Ontvangstbevestiging aanvraag (direct na indienen)

- X dagen later: goedkeuring mail met:

"Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang nu tot €240 retour bij een upgrade naar meer geheugen bij aankoop van de Galaxy S23, S23+ of S23 Ultra” met registratienummer
XXXXXXXX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen negen weken het retourbedrag naar je over te maken"

Hierna krijg je dus nóg een mail? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 11:04
stin00 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:05:
[...]

Aha dus die 3e mail volgt ook nog? Ik kreeg:

- Ontvangstbevestiging aanvraag (direct na indienen)

- X dagen later: goedkeuring mail met:

"Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang nu tot €240 retour bij een upgrade naar meer geheugen bij aankoop van de Galaxy S23, S23+ of S23 Ultra” met registratienummer
XXXXXXXX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen negen weken het retourbedrag naar je over te maken"

Hierna krijg je dus nóg een mail? :+
klopt je krijgt nog een mailtje.... dus geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
danda schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:09:
[...]
Ik weet dat Samsung altijd de tijd neemt, al lijkt het wel stukken beter geworden. Kreeg bij een magnetron en tablet een wachttijd van 3 maanden. Maar ik heb alle tijd :)

Kreeg wel zojuist een verzendbevestiging van de Watch 5 LTE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
danda schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:09:
[...]

Heb de derde mail ook al gehad met de melding "we zijn je niet vergeten", maar dat is inmiddels ook al ruim twee weken geleden, nog geen geld gezien....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaiHoiJoostHier
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-07 15:19
Ik zit inmiddels dus ook te kijken voor een S23, en zit zo een beetje te vergelijken tussen providers.
We hebben thuis meerdere T-mobile abonnementen en ziggo internet/tv. Zodoende zijn T-mobile en Vodafone de twee providers die voor mij het meest in aanmerking komen qua maandelijkse abbo kosten (unlimited data+bellen/sms).
Beiden zitten op 25euro per maand na aftrek van klantvoordeel etc.

Waar echter het grote verschil in zit is de prijs van het toestel icm. een abbonnement. Op het moment heb ik ook T-Mobile en ben ik hier heel tevreden mee. Mijn eerste keuze zou dan verlengen zijn bij T-Mobile. Maar.... hierbij de kosten van het toestel bij de volgende opties (samen met eerdergenoemd abbo van 25eu per maand) op belsimpel:

- Verlengen T-Mobile: 765 euro
- Nieuw abbonement T-Mobile: 696 euro
- Nieuw abbonement Vodafone: 672 euro

Waarom zit er zo'n prijsverschil tussen verlengen bij T-Mobile en een nieuw abbo bij T-Mobile? Een nieuw abonnement bij T-Mobile valt een beetje af voor mij, aangezien ik dus al bij T-Mobile zit.. Met dus als direct gevolg dat ik maar naar Vodafone overstap, omdat ik die 93 euro veel liever in mijn zak houd. Dit is toch gewoon dom in elkaar gezet, of zie ik dit verkeerd?
Overigens is er dezelfde trend in prijzen te vinden bij Mobiel.nl en Gsmweb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
HaiHoiJoostHier schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:08:
Ik zit inmiddels dus ook te kijken voor een S23, en zit zo een beetje te vergelijken tussen providers.
We hebben thuis meerdere T-mobile abonnementen en ziggo internet/tv. Zodoende zijn T-mobile en Vodafone de twee providers die voor mij het meest in aanmerking komen qua maandelijkse abbo kosten (unlimited data+bellen/sms).
Beiden zitten op 25euro per maand na aftrek van klantvoordeel etc.

Waar echter het grote verschil in zit is de prijs van het toestel icm. een abbonnement. Op het moment heb ik ook T-Mobile en ben ik hier heel tevreden mee. Mijn eerste keuze zou dan verlengen zijn bij T-Mobile. Maar.... hierbij de kosten van het toestel bij de volgende opties (samen met eerdergenoemd abbo van 25eu per maand) op belsimpel:

- Verlengen T-Mobile: 765 euro
- Nieuw abbonement T-Mobile: 696 euro
- Nieuw abbonement Vodafone: 672 euro

Waarom zit er zo'n prijsverschil tussen verlengen bij T-Mobile en een nieuw abbo bij T-Mobile? Een nieuw abonnement bij T-Mobile valt een beetje af voor mij, aangezien ik dus al bij T-Mobile zit.. Met dus als direct gevolg dat ik maar naar Vodafone overstap, omdat ik die 93 euro veel liever in mijn zak houd. Dit is toch gewoon dom in elkaar gezet, of zie ik dit verkeerd?
Overigens is er dezelfde trend in prijzen te vinden bij Mobiel.nl en Gsmweb..
Ik vermoed dat dit door commissies komt, voor een nieuw abonnement krijgen de sites meer geld toe wat dan vervolgens weer verwerkt ziet in de toestelprijzen bij abonnementen.
Overigens is Mobiel.nl wel goedkoper met 741 euro bij T-Mo, plus als je bij ING zit dat je nog een 25 euro kortingsvoucher kan claimen.
Bij Vodafone al helemaal, dan zou hij met kortingsvoucher (€50 bij Vodafone) van ING op 622 euro uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaiHoiJoostHier
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-07 15:19
vandeven66 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:19:
[...]

Ik vermoed dat dit door commissies komt, voor een nieuw abonnement krijgen de sites meer geld toe wat dan vervolgens weer verwerkt ziet in de toestelprijzen bij abonnementen.
Overigens is Mobiel.nl wel goedkoper met 741 euro bij T-Mo, plus als je bij ING zit dat je nog een 25 euro kortingsvoucher kan claimen.
Bij Vodafone al helemaal, dan zou hij met kortingsvoucher (€50 bij Vodafone) van ING op 622 euro uitkomen.
Hmm, klinkt logisch. Wel jammer voor T-Mobile dan 😅

Verder zit ik niet bij ING. Weet je toevallig of andere banken ook zo'n actie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zojuist laatste mail (uitbetaling binnen 1 week) ontvangen voor 2x €180. Beide cashback-aanvragen ingediend op 19 februari.

Stuk sneller dan ik had verwacht.

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 15-03-2023 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Ik ben in de markt voor een S23 Ultra. Er lopen op dit moment allerlei acties met extra inruilkorting, deze kan ik ook verzilveren. Ik kom dan rond de 1000 euro uit voor dit toestel.

Wat is op dit moment de beste aanbieding voor een los toestel? Ik heb gekeken bij MM, Mobiel.nl en Belsimpel. Ik kan helaas mijn abonnement niet verlengen; KPN heeft een goede deal maar dat gaat hem niet worden.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 19:21

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

DerOllie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:09:
[...]

Ja heb 7 februari aanvraag ingediend, en meteen mail ontvangen dat de aanvraag ontvangen was. Op 14 februari mailtje gekregen dat mijn aanvraag was goedgekeurd en er "binnen 9 weken" geld wordt overgemaakt. Tot zover dus bij mij alles vlotjes. Geld is er nog niet trouwens.

Heb je ook die eerste bevestiging gekregen van de aanvraag, dat ze de aanvraag ontvangen hebben. Daar staat ook een registratienummer in, dan zou je eens na kunnen vragen voor een status.
Zojuist de terugbetaling ontvangen, na gisteren melding gekregen te hebben dat het binnen een week betaald werd. Uiteindelijk dus wel prima.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-10 17:00
17 feb goedkeuring gekregen, gisteren bevestiging dat het overgemaakt zou worden en vandaag op mn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
Hier is de 180 ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hier ook binnen 24 uur de 2x €180 binnen na de laatste email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Hier ook de cashback van €240 binnen vandaag (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
Kreeg vanmiddag een sms dat het toestel morgen geleverd gaat worden door Dynalogic, dus het lange wachten lijkt tot een eind te komen. De status op de orderpagina is zelfs bijgewerkt naar "Voorbereiding van de verzending", dus dik 6 weken mogen wachten op de levering (al is het toestel nog niet geleverd)....

@Tom.Gerritse
Jij inmiddels al iets mogen vernemen betreffende jouw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
@DeliciousBrown® hier precies hetzelfde
Ik heb zo ontzettend veel zin om er mee aan de slag te gaan!

En.... Aankomend weekend gaan we even naar Berlijn dus kan ik hem direct op de proef stellen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
Heeft iemand de ervaring met deze foutmelding in de Samsung webshop?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SN8N9qpSBtewpDeAUmf8bvWEB44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2h9AMt6ipIm5AXh4UXtGGA2q.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan de onderstaande bestelling niet plaatsen. Samsung helpdesk geeft niet thuis. Alsof ze de kortingen en gratis oordopjes niet willen uitleveren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zXpuKVvTumTL6SlDceUHIKgOnfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WjNkOJvTWjfAgdhAibG7zNDY.jpg?f=fotoalbum_large

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:49
Aurora schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:48:
Heeft iemand de ervaring met deze foutmelding in de Samsung webshop?
[Afbeelding]

Ik kan de onderstaande bestelling niet plaatsen. Samsung helpdesk geeft niet thuis. Alsof ze de kortingen en gratis oordopjes niet willen uitleveren.

[Afbeelding]
Waarom staan die oortjes er 2 keer in? Is dat misschien de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
andries98 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:27:
[...]

Waarom staan die oortjes er 2 keer in? Is dat misschien de reden?
Heb ook een Tab S8 (25% stapelkorting) erbij gegooid. Dus 2x oortjes. Dat vind Samsung blijkbaar niet leuk. Klantenservice vertelde dat het om voorraad issues ging omtrent 1 van de artikelen. Maar als ik de boel individueel van elkaar bestel, kan ik het gewoon bestellen. Maar zonder die stapelkorting.

Lame!

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Ik ben mij alvast aan het oriënteren op een vervanger van m'n S21 die bij Samsung ter reparatie ligt (waterschade... ik verwacht dat het een total loss is en reparatie zeer prijzig gaat worden). Aangezien ik dat toestel met een budget van m'n werkgever heb gekocht ben ik de laatste jaren niet echt bezig geweest met de prijzen, maar ik wordt toch een beetje misselijk als ik zie hoe duur een standaard S23 al kost.

Aan de andere kant was ik verliefd op m'n S21 en lees dat de S23 nog sneller en zuiniger is, dus ik ben wel bereid om er wat in te investeren. Nu zie ik dat verkopers op Bol.com Plaza de goedkoopste aanbieders zijn... vaak een paar tientjes (tot wel honderd euro) minder. Daar ben ik wel een beetje bang voor grijze import. Iemand die daar ervaring mee heeft? Als ik zoveel geld uit geef, wil ik pertinent geen Pools toestel (oid).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 09:29
yinx84 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:55:
Ik ben mij alvast aan het oriënteren op een vervanger van m'n S21 die bij Samsung ter reparatie ligt (waterschade... ik verwacht dat het een total loss is en reparatie zeer prijzig gaat worden). Aangezien ik dat toestel met een budget van m'n werkgever heb gekocht ben ik de laatste jaren niet echt bezig geweest met de prijzen, maar ik wordt toch een beetje misselijk als ik zie hoe duur een standaard S23 al kost.

Aan de andere kant was ik verliefd op m'n S21 en lees dat de S23 nog sneller en zuiniger is, dus ik ben wel bereid om er wat in te investeren. Nu zie ik dat verkopers op Bol.com Plaza de goedkoopste aanbieders zijn... vaak een paar tientjes (tot wel honderd euro) minder. Daar ben ik wel een beetje bang voor grijze import. Iemand die daar ervaring mee heeft? Als ik zoveel geld uit geef, wil ik pertinent geen Pools toestel (oid).
Ik heb Samsung gebeld. Gezegd dat ik interesse heb in de s23. Voordeel was dat ik eerst een s9 had (jij dus s21), maar dit kan je altijd roepen. Ze deden geen echte controle met IMEI nummer of dat ik iets moest terugsturen. Ik kreeg een kortingscode die 7 dagen geldig was en dat scheelde zo'n 150,= en daardoor was hij goedkoper dan de goedkoopste andere aanbieder (ook bol.com). Was wel in de beginfase (februari), dus ik weet niet of het nog steeds zo makkelijk is en hoeveel korting je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
elpino.rv schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:56:
[...]

Ik heb Samsung gebeld. Gezegd dat ik interesse heb in de s23. Voordeel was dat ik eerst een s9 had (jij dus s21), maar dit kan je altijd roepen. Ze deden geen echte controle met IMEI nummer of dat ik iets moest terugsturen. Ik kreeg een kortingscode die 7 dagen geldig was en dat scheelde zo'n 150,= en daardoor was hij goedkoper dan de goedkoopste andere aanbieder (ook bol.com). Was wel in de beginfase (februari), dus ik weet niet of het nog steeds zo makkelijk is en hoeveel korting je krijgt.
Dank! Is wellicht te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jassy schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:05:
Ik ben in de markt voor een S23 Ultra. Er lopen op dit moment allerlei acties met extra inruilkorting, deze kan ik ook verzilveren. Ik kom dan rond de 1000 euro uit voor dit toestel.

Wat is op dit moment de beste aanbieding voor een los toestel? Ik heb gekeken bij MM, Mobiel.nl en Belsimpel. Ik kan helaas mijn abonnement niet verlengen; KPN heeft een goede deal maar dat gaat hem niet worden.
Als je bestaande klant bij KPN bent kun je mogelijk gewoon in de KPN winkel het toestel met korting halen als je op een rustig moment binnen loopt. Het is ook gewoon omzet voor ze. Werkt alleen in de fysieke winkel met voorraad, dat doen ze niet via telefonische verkoop, chat of website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:34
De cashbacks en promoties via Samsung en Tele2 zijn binnen. Verliep vlekkeloos. Sta versteld hoe beide organisaties hun behandeling van klanten verbeterd heeft over de jaren. GROTE COMPLIMENTEN voor beide organisaties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:22
nergens nog promotie op deze toestellen?

wachten op eerste prijsdalingen pas id zomer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
Sjonniebwoi schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:56:

Vorig jaar was er een actie in april, effe afwachten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:14
Sjonniebwoi schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:56:

Ik heb vrijdag de s23 ultra besteld bij Tmobile en krijg hierbij een Samsung watch 5 cadeau via Samsung. Actie is tm vandaag volgens mij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:01
elaho schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:25:
[...]

Ik heb vrijdag de s23 ultra besteld bij Tmobile en krijg hierbij een Samsung watch 5 cadeau via Samsung. Actie is tm vandaag volgens mij. :)
Dit is geen actie van Samsung zelf, maar van de provider. De website om je aan te melden is ook een anders. Neemt niet weg dat het een mooie actie is. 😉

Edit: Hier kan je de promotie indienen, mocht je de site nog niet gevonden hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Glassertje op 02-04-2023 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:09
Er is nu een actie dat je een Harman Kardon speaker bij krijgt: https://www.galaxyclub.nl...is-harman-kardon-speaker/

Je krijgt hem dan binnen 9 weken (zoals altijd bij Samsung acties) opgestuurd en moet ze er na 9 weken waarschijnlijk mailen en hoort dan dat het wegens succes nog een aantal weken duurt. Zo heb ik eens 3 maanden op de earbuds gewacht.

[ Voor 43% gewijzigd door jongetje op 03-04-2023 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-10 07:54
Ook S23 besteld. Zeker nu het snapdragon gebruikt.
Had nu voor 2 jaar de A52. Ben benieuwd hoe weer terug gaan naar iets "kleiner" gaat zijn.
Al heeft de S23 meer body to screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 09:25
Vandaag de knoop eindelijk doorgehakt en via ING promosite bij Samsung besteld: 100 euro extra inruilwaarde (+ 16 euro voor het oude toestel) en de Harman Kardon speaker erbij.

In totaal nu €792,10 afgerekend voor de groene versie met 256 GB opslag en een gratis speaker. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:36

ilm

Is er nog een verschil tussen 'international' en US versies?

Wil de S23+ kopen in Amerika voor 850 dollar. Er staat US version bij maar zolang ie unlocked is werkt hij toch overal? Of zijn er nog verschillen in de ondersteunde kanalen / frequenties?

Toch maar even checken omdat het wel over een serieus bedrag gaat:
https://www.amazon.com/SA...e-Adaptive/dp/B0BLP46D6W/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakmand
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:40
ilm schreef op donderdag 6 april 2023 @ 22:18:
Is er nog een verschil tussen 'international' en US versies?

Wil de S23+ kopen in Amerika voor 850 dollar. Er staat US version bij maar zolang ie unlocked is werkt hij toch overal? Of zijn er nog verschillen in de ondersteunde kanalen / frequenties?

Toch maar even checken omdat het wel over een serieus bedrag gaat:
https://www.amazon.com/SA...e-Adaptive/dp/B0BLP46D6W/
Kijk even op kimovil.com
Mogelijk heeft de Amerikaanse versie niet de juiste netwerkbanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:36

ilm

Kraakmand schreef op donderdag 6 april 2023 @ 22:20:
[...]

Kijk even op kimovil.com
Mogelijk heeft de Amerikaanse versie niet de juiste netwerkbanden.
Bedankt, het lijkt inderdaad om andere (minder) netwerkbanden te gaan. SM-S916U is USA en SM-916B is global. Als ik me het goed herinner heeft het mogelijks geen / weinig effect afhankelijk van de gsm aanbieder in Belgie / Nederland en 4G vs 5G.

Ik dacht dat dit al lang verleden tijd was, maar niet dus... dan maar kijken naar de pixel 7 of oneplus 11

Edit: ik zie juist dat de US versie in totaal meer netwerkbanden ondersteund. Toch eens verdiepen in welke dat dan juist zijn en of er dan een band is die er niet opzit tov global.

Edit2: Ok, ik was veel te snel met posten en ik had de 'network compatbility' optie niet gezien. De S916U ondersteund dus alle banden van Proximus Belgie normaal. Prima.

[ Voor 23% gewijzigd door ilm op 06-04-2023 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@ilm los van technische zaken, moet je voor garantie zaken wel kijken of je dan wel geholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Mijn vriendin wil ook de S23. Maar de plus.
Ze heeft ing dus konden die 20% korting gebruiken. Helaas was zwart geen optie meer. Maar Graphite wel.
Maakt niet veel uit. Toch een case erover heen. Er stond gewoon op voorraad en koop nu.
Maar als ik wil betalen. Staat er opeens nalevering en 3 tot 5 weken wachttijd.
Is dat waar of is het gewoon extra zekerheid ingebouwd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
lHybridl schreef op zondag 9 april 2023 @ 11:10:
Mijn vriendin wil ook de S23. Maar de plus.
Ze heeft ing dus konden die 20% korting gebruiken. Helaas was zwart geen optie meer. Maar Graphite wel.
Maakt niet veel uit. Toch een case erover heen. Er stond gewoon op voorraad en koop nu.
Maar als ik wil betalen. Staat er opeens nalevering en 3 tot 5 weken wachttijd.
Is dat waar of is het gewoon extra zekerheid ingebouwd ofzo?
Als ik graphite selecteer staat er:

"De exclusieve kleuren via Samsung.com worden speciaal voor jou geproduceerd en hebben daarom een langere levertijd. Houd rekening met een levertijd van 3-4 weken."

Deze indicatie klopt vaak wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
stin00 schreef op zondag 9 april 2023 @ 11:40:
[...]

Als ik graphite selecteer staat er:

"De exclusieve kleuren via Samsung.com worden speciaal voor jou geproduceerd en hebben daarom een langere levertijd. Houd rekening met een levertijd van 3-4 weken."

Deze indicatie klopt vaak wel aardig.
ah oke. Dat gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Niet online
@DeliciousBrown®
Hoe vindt jij de rode kleur? Ik vond hem foeilelijk en heb hem teruggestuurd, omgeruild voor de grijze variant.
ik hoop echter dat deze nog deze week binnenkomt ivm vakantie... We gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Zaterdag een S23 (256GB) bij CB gekocht voor 863 euro (met korting en cashbacks wat kadokaarten gekocht)

Vandaag een zelfde S23 (voor vrouwlief) gekocht voor 808 euro bij Samsung zelf

Had ff gemist dat je met korting bij Samsung de telefoon kon kopen... kan mijnes wel retourneren bij CB en ook via Samsung kopen, maar vind dat voor die 60 euro eerlijk gezegd het niet waard... bij CB vond ik dat ik "een goede deal" had, dus ben er ook gewoon blij mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 15:21
Jammer dat Samsung geen leuke cashback acties meer heeft zoals vorig jaar, had het eigenlijk wel verwacht.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
Moet zeggen dat deze in het echt ook niet helemaal is wat ik ervan verwachtte en heb er dus maar de leren cognac kleur back cover van Samsung overheen gedaan om het maar zoveel mogelijk af te dekken.

Had gehoopt dat het meer tegen rood dan tegen oranje aan zou zitten qua kleur, maar dat viel toch echt tegen toen ik de kleur voor het eerst in het echt zag. Mooi rood is niet lelijk, maar echt mooi is deze kleur rood ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels89
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-04 17:49
Samsung heeft een nieuwe actie

https://www.samsung.com/n...e3371c9713cdbda9dd96f7d09

Mag toch hopen dat als je eerder de telefoon hebt gekocht hier ook gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
niels89 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:17:
Samsung heeft een nieuwe actie

https://www.samsung.com/n...e3371c9713cdbda9dd96f7d09

Mag toch hopen dat als je eerder de telefoon hebt gekocht hier ook gebruik van kan maken.
Dat staat toch in de voorwaarden... Natuurlijk kan dat niet, alleen in de actie periode.

Maar is geen nieuws:
jongetje schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:32:
Er is nu een actie dat je een Harman Kardon speaker bij krijgt: https://www.galaxyclub.nl...is-harman-kardon-speaker/

Je krijgt hem dan binnen 9 weken (zoals altijd bij Samsung acties) opgestuurd en moet ze er na 9 weken waarschijnlijk mailen en hoort dan dat het wegens succes nog een aantal weken duurt. Zo heb ik eens 3 maanden op de earbuds gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Niet online
DeliciousBrown® schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:24:
Had gehoopt dat het meer tegen rood dan tegen oranje aan zou zitten qua kleur, maar dat viel toch echt tegen toen ik de kleur voor het eerst in het echt zag. Mooi rood is niet lelijk, maar echt mooi is deze kleur rood ook niet.
Helemaal mee eens, exact de reden dat ik hem dus had teruggestuurd...
Morgen (vrijdag) komt de nieuwe als het goed is binnen! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
BastaRhymez schreef op maandag 10 april 2023 @ 22:00:
Zaterdag een S23 (256GB) bij CB gekocht voor 863 euro (met korting en cashbacks wat kadokaarten gekocht)

Vandaag een zelfde S23 (voor vrouwlief) gekocht voor 808 euro bij Samsung zelfv

Had ff gemist dat je met korting bij Samsung de telefoon kon kopen... kan mijnes wel retourneren bij CB en ook via Samsung kopen, maar vind dat voor die 60 euro eerlijk gezegd het niet waard... bij CB vond ik dat ik "een goede deal" had, dus ben er ook gewoon blij mee :-)
S23+ is maar €20 duurder via ing, echt apart. De normale s23 kon wel goedkoper.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Amaze86 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 07:40:
[...]

S23+ is maar €20 duurder via ing, echt apart. De normale s23 kon wel goedkoper.
Hoe bedoel je dat S23+ maar 20 euro duurder is via ing? 20 euro ten opzichte van...

Prijzen die ik bij ing zie (inclusief de extra inruilwaarde, los van wat je nog terug krijgt voor je eventuele inruil zelf):
S23 (256 GB): 808,10 euro
S23+: 759,20 euro
S23 Ultra: 989,15 euro

Daarnaast krijg je nog de speaker met een winkelwaarde van 299 euro cadeau.

De S23+ is dus zelfs goedkoper dan de S23 :+. Echter, ik vind de S23+ te groot en heb daarom gekozen voor de S23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@BastaRhymez Bij mij was S23+ rond €829 en S23 voor 809. Mooie deal voor S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:59
Vanmorgen ook de S23+ besteld via ING.

Heb de Graphite besteld.
Hier stond 3-5 weken levertijd bij.
Meer die deze of de lime besteld hebben en kunnen bevestigen dat het echt zo lang duurt.
Of stiekem toch korter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-10 17:45
RvD86 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:27:

Heb de Graphite besteld.
Meer die deze of de lime besteld hebben en kunnen bevestigen dat het echt zo lang duurt.
Hier een s23 graphite besteld op 2 februari en deze werd 23 februari verzonden, exact 3 weken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:01

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Weet iemand wanneer de S23 ultra 12GB - 256 uitkomt? Als ik google krijg ik allemaal verkeerde paginas met óf de 8gb versie óf de 512 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Vapormax schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:38:
[...]

Hier een s23 graphite besteld op 2 februari en deze werd 23 februari verzonden, exact 3 weken dus.
Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Vapormax schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:38:
[...]

En hoelang was ie dan nog onderweg?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-10 17:45
FireFoz schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:43:
[...]

En hoelang was ie dan nog onderweg?
Succesvol bezorgd
We hebben de zending op donderdag 23 februari succesvol bezorgd.

2 februari besteld en 23 februari fysiek in handen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:00
superduper schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:35:
Weet iemand wanneer de S23 ultra 12GB - 256 uitkomt? Als ik google krijg ik allemaal verkeerde paginas met óf de 8gb versie óf de 512 GB
Niet normaal, de 22 had een basis versie met 8-128, bij de 23 is de basisversie 8-256, wil je meer ram moet je een upgrade naar 512 nemen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

izzet3838 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 00:13:
[...]

Niet normaal, de 22 had een basis versie met 8-128, bij de 23 is de basisversie 8-256, wil je meer ram moet je een upgrade naar 512 nemen.
Als je in de pricewatch kijkt, staat daar dat de12-256 wordt verwacht, vandaar mijn vraag. Is dat binnen enkele weken of pas na de zomer bv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
superduper schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:16:
[...]

Als je in de pricewatch kijkt, staat daar dat de12-256 wordt verwacht, vandaar mijn vraag. Is dat binnen enkele weken of pas na de zomer bv...
In de VS is deze variant al wel te krijgen: https://www.amazon.com/SA...ss-Included/dp/B0BV7GGB94

Ik betwijfel echter of Samsung dit model ook in Nederland gaat uitbrengen.. ik heb er helemaal niets over gehoord/gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

stin00 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:07:
[...]

In de VS is deze variant al wel te krijgen: https://www.amazon.com/SA...ss-Included/dp/B0BV7GGB94

Ik betwijfel echter of Samsung dit model ook in Nederland gaat uitbrengen.. ik heb er helemaal niets over gehoord/gelezen.
Zou jammer zijn. Vraag me dan af hoe die artikelen in de PW terecht komt:
uitvoering: Samsung Galaxy S23 Ultra, 12GB ram, 256GB opslag Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superduper schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:38:
[...]

Zou jammer zijn. Vraag me dan af hoe die artikelen in de PW terecht komt:
uitvoering: Samsung Galaxy S23 Ultra, 12GB ram, 256GB opslag Zwart
Grijze import. Winkel meld het artikel aan en zit vervolgens in de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobouzi
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 27-04-2023
Heeft er iemand ook een samsung s 23 ultra 1TB besteld via telenet. Ik heb hem op 3 februari besteld en nu nog steeds niet ontvangen. Er was een promotie lopende op de telenet webshop van dat je een cashback krijgt van 240€ en een gratis watch 5. Maar nu blijkt dat de (groene) utra model niet in aanmerking komt voor de watch5 bij samsung. En dit stond niet vermeld op de telenet webshop. En ik krijg al bijna 3 maanden lang emails van telenet dat ze geen voorraad hebben van het toestel dat ik het besteld, vandaar ik het toestel nog niet heb ontvangen. Ik denk dat telenet de promotie van de watch5 proberen te ontlopen.

Nog iemand diet probleem. Heeft iemand nog bewijs van de promotie dat stond op de telenet webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12:11

g86

Mobouzi schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 23:16:
Heeft er iemand ook een samsung s 23 ultra 1TB besteld via telenet. Ik heb hem op 3 februari besteld en nu nog steeds niet ontvangen. Er was een promotie lopende op de telenet webshop van dat je een cashback krijgt van 240€ en een gratis watch 5. Maar nu blijkt dat de (groene) utra model niet in aanmerking komt voor de watch5 bij samsung. En dit stond niet vermeld op de telenet webshop. En ik krijg al bijna 3 maanden lang emails van telenet dat ze geen voorraad hebben van het toestel dat ik het besteld, vandaar ik het toestel nog niet heb ontvangen. Ik denk dat telenet de promotie van de watch5 proberen te ontlopen.

Nog iemand diet probleem. Heeft iemand nog bewijs van de promotie dat stond op de telenet webshop.
Vreemd, want ik kreeg wel een Watch 5 via Telenet voor een groene S23 Ultra 12/512.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:16
Geen idee of dit de juiste plek is voor de vraag, maar ik verwacht het wel:

Ik zit zo eens wat rond te kijken voor de S23 (de normale 128GB uitvoering) en het valt me op dat in tegenstelling tot bijv. de A54 het toestel véél goedkoper met een jaar abonnement aan te schaffen is dan los.

Bij Belsimpel kost hij nu i.c.m. het goedkoopste T-Mobile 476 eenmalig en 14,50 per maand, ofwel 675 euro totaal voor het toestel zelf + de verplichte contractperiode bij T-Mobile.

Nu zit ik zelf prima bij mijn huidige Provider en lig daar contractueel ook nog ~15 maanden vast, dus overstappen/opzeggen is geen optie, echter los kost het toestel al snel €850.

M.a.w. zelfs als ik dat gebundelde T-Mobile abonnement gewoon ongebruikt in de la laat liggen en deze direct opzeg na de verplichte contractperiode van 1 jaar dan ben ik dus gewoon ~170 euro goedkoper uit dan bij goedkoopste aanbieder die het toestel los verkoopt? Dat klinkt natuurlijk interessant, maar krijgt het gevoel dat ik ergens een addertje onder het gras mis nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
!mark schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:58:
Geen idee of dit de juiste plek is voor de vraag, maar ik verwacht het wel:

Ik zit zo eens wat rond te kijken voor de S23 (de normale 128GB uitvoering) en het valt me op dat in tegenstelling tot bijv. de A54 het toestel véél goedkoper met een jaar abonnement aan te schaffen is dan los.

Bij Belsimpel kost hij nu i.c.m. het goedkoopste T-Mobile 476 eenmalig en 14,50 per maand, ofwel 675 euro totaal voor het toestel zelf + de verplichte contractperiode bij T-Mobile.

Nu zit ik zelf prima bij mijn huidige Provider en lig daar contractueel ook nog ~15 maanden vast, dus overstappen/opzeggen is geen optie, echter los kost het toestel al snel €850.

M.a.w. zelfs als ik dat gebundelde T-Mobile abonnement gewoon ongebruikt in de la laat liggen en deze direct opzeg na de verplichte contractperiode van 1 jaar dan ben ik dus gewoon ~170 euro goedkoper uit dan bij goedkoopste aanbieder die het toestel los verkoopt? Dat klinkt natuurlijk interessant, maar krijgt het gevoel dat ik ergens een addertje onder het gras mis nu.
Nee hoor, op deze manier heb ik al vaker telefoons aangeschaft. Zo'n voorbeeld met een bedrag van €500 verschil gebeurd niet vaak op zo'n bedrag, maar is zeker niet onmogelijk.
Heb dit ook met mijn S23 Ultra gedaan, abo met 50PlusMobiel scheelde mij €250, het abonnementje zit in mijn secundaire toestel maar doe er verder niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:16
vandeven66 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 18:11:
Nee hoor, op deze manier heb ik al vaker telefoons aangeschaft. Zo'n voorbeeld met een bedrag van €500 verschil gebeurd niet vaak op zo'n bedrag, maar is zeker niet onmogelijk.
Top, het klonk voor mij eerst namelijk een beetje als te mooi goed om waar te zijn.

Ik snap dat een toestel+abbo in zijn geheel goedkoper kan zijn dan wanneer je los een toestel+ SimOnly aanschaft. Maar dat zelfs de combinatie van toestel+abbo bij een provider als T-Mobile alsnog dik goedkoper is dan alleen de aanschafprijs van het toestel vind ik wel bij bijzonder. De meerprijs voor de 256GB versie is via deze weg ook 'slechts' 20 euro, vooral gezien de 128GB versie blijkbaar nog UFS 3.1 opslaggeheugen lijkt te hebben neig ik dan toch maar naar de 256GB voor totaal net geen 700 euro via deze route.

Zat initieel te twijfelen tussen de S23 en A54, maar nu de S23 op deze manier ineens 150-200 euro goedkoper wordt dan gedacht + die gratis speaker ga ik toch definitief voor de S23 denk ik :)

[ Voor 23% gewijzigd door !mark op 25-04-2023 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
RvD86 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:27:

Heb de Graphite besteld.
Eerste keus was de groene variant.
Deze was toen helemaal niet leverbaar en heb toen voor de grafiet gekozen.

Echter had ik toch liever de groene.
Dus de grafiet geannuleerd en de groene besteld.
Bijkomend voordeel: Wordt Vrijdag geleverd!

Voor mensen die ook nog op leveringen zitten te wachten....Volgens een medewerker van Samsung kwam deze week weer nieuwe voorraad binnen.
Grote kans dus dat als je nog zit te wachten het niet lang meer duurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:27
Momenteel heb je een actie waarbij je 200 euro boven op inruil krijgt.

Ik heb nog een Chinese tablet liggen… deze werkt niet meer.

Kan ik dan gewoon tablet kiezen, ander merk, ander model?
Dan krijg ik 0 euro voor de tablet plus 200 inruil van de actie…

Bij deze tablet zit geen oplader of kabel meer en werkt ook niet. De doos heb ik nog wel

Iemand die dit weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rojansse
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-04 15:11
Aggressor schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:55:
Momenteel heb je een actie waarbij je 200 euro boven op inruil krijgt.

Ik heb nog een Chinese tablet liggen… deze werkt niet meer.

Kan ik dan gewoon tablet kiezen, ander merk, ander model?
Dan krijg ik 0 euro voor de tablet plus 200 inruil van de actie…

Bij deze tablet zit geen oplader of kabel meer en werkt ook niet. De doos heb ik nog wel

Iemand die dit weet?
Ja dat lukt. Ik heb de IMEI van mijn pa zijn oude GSM ingevoerd. Daar krijg ik 0 euro voor. Maar bij afrekening wordt er 200 euro korting toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Rojansse schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:09:
[...]

Ja dat lukt. Ik heb de IMEI van mijn pa zijn oude GSM ingevoerd. Daar krijg ik 0 euro voor. Maar bij afrekening wordt er 200 euro korting toegepast.
Stuur je hem dan nog open wat voor telefoon was het? Ook overige?

Ik moest wel een imei nummer of serie nummer invullen ...
Het serienummer was 1 letter/getal te lang ... ik heb de p weggelaten zullen ze hier moeilijk over doen?

Het serienummer is:
P11M7B152323617

Ik heb de P maar weggelaten ... anders gaf ie aan: "We kunnen dat IMEI-/serienummer niet controleren"
Aangezien ik toch maar 0 euro krijg ... + de bonus van Samsung.

[ Voor 41% gewijzigd door Aggressor op 27-04-2023 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rojansse
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-04 15:11
Aggressor schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:48:
[...]

Stuur je hem dan nog open wat voor telefoon was het? Ook overige?

Ik moest wel een imei nummer of serie nummer invullen ...
Het serienummer was 1 letter/getal te lang ... ik heb de p weggelaten zullen ze hier moeilijk over doen?

Het serienummer is:
P11M7B152323617

Ik heb de P maar weggelaten ... anders gaf ie aan: "We kunnen dat IMEI-/serienummer niet controleren"
Aangezien ik toch maar 0 euro krijg ... + de bonus van Samsung.
Ik heb nog niet besteld. Enkel eens gekeken.
Maar inderdaad onder 'andere'.

Maar als je geen juiste IMEI geeft kan je niet verder met je registratie.
Als je een correcte IMEI geeft meldt hij dat en kan je verder.

Dus dan ga ik ervan uit dat het oke is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Rojansse schreef op donderdag 27 april 2023 @ 16:14:
[...]

Ik heb nog niet besteld. Enkel eens gekeken.
Maar inderdaad onder 'andere'.

Maar als je geen juiste IMEI geeft kan je niet verder met je registratie.
Als je een correcte IMEI geeft meldt hij dat en kan je verder.

Dus dan ga ik ervan uit dat het oke is.
op een horloge of tablet/oordopjes zit geen imei .. dan moet je het serienummer opgeven.
Maar mijn serienummer is te lang van mijn oude tablet... vandaar.
Ik heb de p van de serienummer afgehaald...

aangezien ik toch maar 0 euro krijg voor de tablet...

[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 27-04-2023 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Aggressor schreef op donderdag 27 april 2023 @ 16:43:
[...]

op een horloge of tablet/oordopjes zit geen imei .. dan moet je het serienummer opgeven.
Maar mijn serienummer is te lang van mijn oude tablet... vandaar.
Ik heb de p van de serienummer afgehaald...

aangezien ik toch maar 0 euro krijg voor de tablet...
Ik vul altijd een random nummer in en stuur dan een niet werkend, volledig kapotte telefoon op zonder doos en oplader/kabel. Door 0 waarde boeit het dan toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
stin00 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 17:32:
[...]

Ik vul altijd een random nummer in en stuur dan een niet werkend, volledig kapotte telefoon op zonder doos en oplader/kabel. Door 0 waarde boeit het dan toch niet :+
oke, daar kijken ze niet naar ofso?
krijg je dan wel altijd een mail dat het goed gekeurd is?

Voor mij maakt het niet uit denk je?
Inruilwaarde staat op 0 ...

Gaat om een oude pipo tablet, serienummer was 1 letter/cijfer te lang ...
Ik de eerste letter weggelaten.
Tablet heeft geen schade, maar gaat verder niet aan.

Gaat mij puur om de 200 van samsung...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Aggressor schreef op donderdag 27 april 2023 @ 17:44:
[...]

oke, daar kijken ze niet naar ofso?
krijg je dan wel altijd een mail dat het goed gekeurd is?

Voor mij maakt het niet uit denk je?
Inruilwaarde staat op 0 ...

Gaat om een oude pipo tablet, serienummer was 1 letter/cijfer te lang ...
Ik de eerste letter weggelaten.
Tablet heeft geen schade, maar gaat verder niet aan.

Gaat mij puur om de 200 van samsung...
Gewoon opsturen en ze keuren het altijd goed is mijn ervaring (4 keer gedaan). Heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen gelezen over toestellen die wel een X bedrag waard zijn. Dan beloven ze bijv 150 euro maar vinden ze toch wat krassen of een deukje en wordt het ineens maar 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 14:10

tismij

???

Is het ING korting òf member account korting of kun je beide op een of andere manier gebruiken (voor 20% en daarna 10% o.d.) ?
Zie nu voor de S23+ ook 200,- extra inruilkorting en basis is iets goedkoper dus met alleen ING 700,- als nog iets lager kan dan hak ik de knoop door.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
tismij schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:03:
Is het ING korting òf member account korting of kun je beide op een of andere manier gebruiken (voor 20% en daarna 10% o.d.) ?
Zie nu voor de S23+ ook 200,- extra inruilkorting en basis is iets goedkoper dus met alleen ING 700,- als nog iets lager kan dan hak ik de knoop door.
Zover ik weet kan je dat niet combineren helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:48

aex351

I am the one

stin00 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:27:
[...]

Gewoon opsturen en ze keuren het altijd goed is mijn ervaring (4 keer gedaan). Heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen gelezen over toestellen die wel een X bedrag waard zijn. Dan beloven ze bijv 150 euro maar vinden ze toch wat krassen of een deukje en wordt het ineens maar 90 euro.
Ja, daar kan ik een (negatieve) ervaring aan toevoegen.

KPN (en mogelijk ook andere bedrijven) maken gebruik van Recommerce voor deze dienst. Voor een S21 256GB zonder beschadigingen en in werkende staat werd 271 euro geboden. Dit was exclusief het bonusbedrag van KPN van 300 euro. Het totaal zou 571 euro zijn. Na de telefoon opgestuurd te hebben kwamen ze al vrij snel met het bericht dat ze beschadigingen hebben geconstateerd en mij een nieuw voorstel doen. Er werd nu alleen een totaal bedrag van 417 euro geboden, voor het gemak tellen ze direct al het bonus bedrag van KPN mee, want dan lijkt het meer.

Dus voor de telefoon bieden ze 117 euro. Een verlaging van 154 euro (56%). Voor niet bestaande beschadigingen. Ik heb het toestel geïnspecteerd voordat ik het opstuurde en overal foto's van gemaakt. Ook aan de verpakking had het niet kunnen liggen.

In elk geval, na het voorstel te hebben ontvangen ben ik direct gaan mailen en gevraagd om een herbeoordeling (immers, ik kan aantonen dat het toestel geen beschadigingen had) en gevraagd of zij anders ook foto's konden opsturen. Je kan natuurlijk al raden dat ze hier verder geen gehoor aangegeven hebben.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

knoop doorgehakt en voor 699,25 een S23+ gekocht, wel levertijd van 3-5 weken helaas. (graphite exclusive overigens, alle andere modellen buiten cream waren niet te koop)

Als hij maar op tijd komt om de speaker nog te claimen dan met wat mazzel nog wat eraf door verkoop van dat ding.

Voordeel van wachten is wel dat ik kan annuleren mocht er een nog betere actie komen terwijl ik wacht op levering :)

[ Voor 11% gewijzigd door tismij op 29-04-2023 21:35 ]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:00

The Executer

Lekker belangrijk!

tismij schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 21:31:
knoop doorgehakt en voor 699,25 een S23+ gekocht, wel levertijd van 3-5 weken helaas. (graphite exclusive overigens, alle andere modellen buiten cream waren niet te koop)

Als hij maar op tijd komt om de speaker nog te claimen dan met wat mazzel nog wat eraf door verkoop van dat ding.

Voordeel van wachten is wel dat ik kan annuleren mocht er een nog betere actie komen terwijl ik wacht op levering :)
Kun je je prijsdetails delen? Heb je bv iets ingeruild, ING/members-korting o.i.d.?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

met ING code besteld, toestel inruil 0,- waard + 200,- extra inruil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hier ook besteld voor me vrouw, ze was niet tevreden met haar google pixel 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
:( Mijn afgelopen Vrijdag binnen gehad.
Was toen nog €55 duurder -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:31
Samsung heeft weer een nieuwe promo voor de S23. Je krijgt nu bij een Galaxy S23+ of Ultra een Galaxy Watch4 (adviesprijs €199). Actie t/m 21-05-2023.

Helaas geen Watch5 gek genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:50
Robino schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:24:
Samsung heeft weer een nieuwe promo voor de S23. Je krijgt nu bij een Galaxy S23+ of Ultra een Galaxy Watch4 (adviesprijs €199). Actie t/m 21-05-2023.

Helaas geen Watch5 gek genoeg!
Een oude Watch en de prijzen flink verhoogd. Stom dat ik gisteren niet besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 23:25
Wenzel schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:39:
[...]

Een oude Watch en de prijzen flink verhoogd. Stom dat ik gisteren niet besteld heb.
Pirjzen verhoogd? Volgens mij zijn de prijzen van de S23 Ultra en S23+ juist verlaagd ondertussen, je kan nu bijvoorbeeld een S23+ 256GB voor €699 bestellen met de juiste kortingen (incl. €200 inruilbonus) of een S23 Ultra voor €919, volgens mij is het toestel zelf nog nooit zo goedkoop geweest als nu?

De Watch 4 is qua retail waarde wel minder dan de Harman bluetooth speaker van vorige maand, maar dat verschil lijkt dus eigenlijk in de toestelprijs te zijn verwerkt wat mij gunstiger lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Redblader schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:55:
[...]

Pirjzen verhoogd? Volgens mij zijn de prijzen van de S23 Ultra en S23+ juist verlaagd ondertussen, je kan nu bijvoorbeeld een S23+ 256GB voor €699 bestellen met de juiste kortingen (incl. €200 inruilbonus) of een S23 Ultra voor €919, volgens mij is het toestel zelf nog nooit zo goedkoop geweest als nu?

De Watch 4 is qua retail waarde wel minder dan de Harman bluetooth speaker van vorige maand, maar dat verschil lijkt dus eigenlijk in de toestelprijs te zijn verwerkt wat mij gunstiger lijkt.
Ik heb vanochtend nog gekeken, maar er wordt geen € -200 inruilkorting meer toegevoegd bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:50
Redblader schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:55:
[...]

Ik weet niet waar je de prijs vandaan haalt, bij ING? Ik kan alleen bij ICS terecht, de prijzen waren altijd gelijk aan ING bij mijn weten.

Vanaf vandaag bij ICS:
S23u 256GB 1189,15
S23u 512GB 1342,15
S23+ 256GB 959,20
S23+ 512GB 1055,20

Daar gaat nog minimaal €200 vanaf als je wat inruilt en je krijgt erbij Watch4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 23:25
Wenzel schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:29:
[...]

Ik weet niet waar je de prijs vandaan haalt, bij ING? Ik kan alleen bij ICS terecht, de prijzen waren altijd gelijk aan ING bij mijn weten.

Vanaf vandaag bij ICS:
S23u 256GB 1189,15
S23u 512GB 1342,15
S23+ 256GB 959,20
S23+ 512GB 1055,20

Daar gaat nog minimaal €200 vanaf als je wat inruilt en je krijgt erbij Watch4
Ik zie nu ook deze prijzen, eerder vandaag waren de S23+ en S23 Ultra echter €60 goedkoper. Ik zag dezelfde prijs als @tismij enkele dagen geleden noemde in dit topic (€699,25) voor een S23+.

Bij hem was dit via ING, ik keek vanmorgen via corporate benefits op de samsung website. Jammer genoeg is dit dus alweer aangepast nu. :/

Het was ook wel vreemd, de S23+ was namelijk goedkoper dan de S23 in de 256GB uitvoering gecombineerd met de hogere inruilkorting bij de S23+.
The Executer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:14:
[...]

Ik heb vanochtend nog gekeken, maar er wordt geen € -200 inruilkorting meer toegevoegd bij Samsung.
De inruilkorting staat er toch echt nog, in de actievoorwaarden staat ook dat deze actie loopt tot 21 mei 2023.

[ Voor 25% gewijzigd door Redblader op 01-05-2023 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Gister was laatste dag via ING met €200 extra inruil korting voor s23+ 256gb versie voor €699,25. Prima prijs, die speaker verkoop ik toch.

[ Voor 9% gewijzigd door Amaze86 op 01-05-2023 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

Amaze86 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:21:
Gister was laatste dag via ING met €200 extra inruil korting voor s23+ 256gb versie voor €699,25. Prima prijs, die speaker verkoop ik toch.
Mazzel dat ik toch besteld heb, gedaan onder het motto "als de actie beter wordt annulleer ik en bestel opnieuw".
Zie inderdaad dat de prijzen voor de 23+ met 60,- zijn verhoogd, en de speaker lijkt meer waard dan de watch 4 (inderdaad bijzonder de oudere versie).

[ Voor 17% gewijzigd door tismij op 01-05-2023 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Hij pakt hem via de telefoon wel bij mij, via de computer kreeg ik de €200 niet toegevoegd. Staat bij de overzichtspagina ook bij het toestel vermeld.

Prijsopbouw:
- ING toegangscode
- Inruil Galaxy S10 128GB met schade, €20 inruilwaarde
- €200 extra inruilkorting
- Galaxy S23+ 512GB graphite

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWgbwtJOLaMGVmVjc83fVv-G0rU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tInsJpY86WB81CF5SNuNSlCn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door The Executer op 01-05-2023 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:49
Heb al vaker meegemaakt dat kortingscode velden of inruilvelden niet werken bij gebruik van piihole of andere type blockers, misschien was dat het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
tismij schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 21:31:

Ik heb de 30e dezelfde bestelling gedaan, ook Graphite. Vandaag heb ik via Samsung Whatsapp support gevraagd of ze de order kunnen aanpassen naar een groene. Dat hebben ze direct geregeld, alleen zonder garanties dat hij eerder geleverd kan worden dan de online exclusive. Als ik nu naar de site kijk dan zijn de normale kleuren gewoon leverbaar, dus ik heb de stille hoop dat ik hem eerder onvang nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcBorek2002
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2023
stin00 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:12:
[...]

Ik heb de 30e dezelfde bestelling gedaan, ook Graphite. Vandaag heb ik via Samsung Whatsapp support gevraagd of ze de order kunnen aanpassen naar een groene. Dat hebben ze direct geregeld, alleen zonder garanties dat hij eerder geleverd kan worden dan de online exclusive. Als ik nu naar de site kijk dan zijn de normale kleuren gewoon leverbaar, dus ik heb de stille hoop dat ik hem eerder onvang nu :D
Interessant, ik heb op de 29e een S23+ graphite besteld via de ING actie. Twee dagen later heb ik contact gehad met Samsung via Whatsapp en heb ik gevraagd of ik naar de zwarte versie kon switchen, dit was niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
tcBorek2002 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:37:
[...]

Interessant, ik heb op de 29e een S23+ graphite besteld via de ING actie. Twee dagen later heb ik contact gehad met Samsung via Whatsapp en heb ik gevraagd of ik naar de zwarte versie kon switchen, dit was niet mogelijk.
Hmm dat is wel bijzonder. Als ik m'n order opzoek dan staat er ook nog steeds Graphite Online Exclusive. Ben ik nou verneukt door support? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

stin00 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:46:
[...]

Hmm dat is wel bijzonder. Als ik m'n order opzoek dan staat er ook nog steeds Graphite Online Exclusive. Ben ik nou verneukt door support? :+
In het ergste geval krijg je gewoon de graphite lijkt me (of iemand moet denken eindelijk een klant voor de lime gevonden te hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ga het ook proberen :)

Hier helaas noet mogelijk via whatsapp, ja als ik nieuwe order plaats. Dacht het niet :) lekker wachten dan maar.

[ Voor 72% gewijzigd door Amaze86 op 05-05-2023 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:17
Ik heb de S23 256Gb kunnen kopen voor 630euro. Volgens mij is dat wel een mooie prijs. Voor de geïnteresseerd: Via ING 50euro korting op mobiel.nl gekregen bij aanschaf van een vodafone abbo. Die wilde ik toch al vanwege de combinatiekorting met ziggo.

Betaal nu 19,50 voor onbeperkt bellen en 40gb internet.

Op zijn goedkoopst kan je de s23 256gb krijgen voor 596euro, ik heb alleen niet zo'n groot/duur abonnement nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 08:57
NIB0R schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:17:
Ik heb de S23 256Gb kunnen kopen voor 630euro. Volgens mij is dat wel een mooie prijs. Voor de geïnteresseerd: Via ING 50euro korting op mobiel.nl gekregen bij aanschaf van een vodafone abbo. Die wilde ik toch al vanwege de combinatiekorting met ziggo.

Betaal nu 19,50 voor onbeperkt bellen en 40gb internet.

Op zijn goedkoopst kan je de s23 256gb krijgen voor 596euro, ik heb alleen niet zo'n groot/duur abonnement nodig.
Hi NIB0R, hoe heb je de ING korting kunnen toepassen op mobiel.nl? Bij mij wordt de code niet geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:17
Refution schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:32:
[...]

Hi NIB0R, hoe heb je de ING korting kunnen toepassen op mobiel.nl? Bij mij wordt de code niet geaccepteerd.
Het is een andere actie dan die van Samsung dus daar hoort ook een andere code bij. Zie: https://www.ing.nl/punten/productdetail/1015628
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste