Zou de s20+ 5g zijn. Maar ik doe het niet. Is geheel krasvrij. Verkoop hem wel via marktplaats.
[ Voor 38% gewijzigd door Rob500 op 16-01-2024 21:26 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Rob500 op 16-01-2024 21:26 ]
Tja als je hem via Belsimpel aanschaft is hij ruim 300 euro goedkoper dan via Samsung zelf...swhnld schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:04:
Samsung heeft tot 150 Euro extra inruil op de S23 serie zag ik net:
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s23-ultra/buy/
Maar via Belsimpel heb je bij losse koop grijze import toestellen, en zoals elders op dit forum in een discussie werken bepaalde zaken dan mogelijk niet, zoals de ant spam detectie bij belletjes op S23 toestellen met Griekse landcode.Mother_lepard schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:58:
[...]
Tja als je hem via Belsimpel aanschaft is hij ruim 300 euro goedkoper dan via Samsung zelf...
Daar aanschaffen en je toestel zelf verkopen (hogere pijs dan via Samsung) levert meer op.
Alleen in bepaalde regio's kwam deze uitGigapower schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:51:
Volgens pricewatch is er een 512GB versie van de S23. Deze is voor zover ik kan zien niet leverbaar.
Was die maar een korte tijd leverbaar geweest of word die alleen in bepaalde regios uitgebracht?
Is dit voor de 512gb versie? zo ja, dan goed.DorrieCorrie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:38:
hoi!
Ik ben al een paar maanden aan het neuzen naar s23 of s24.
Nu is de s23 bij MediaMarkt voor 499 euro. De laatste paar maanden was s23 bij belsimpel het meest goedkoop (549,00).
Zijn hier mensen die tips kunnen geven of dit een goede prijs is nu of zal ik nog langer afwachten of er eind november nog meer / betere aanbiedingen komen online?
Groeten
[ Voor 24% gewijzigd door DorrieCorrie op 14-11-2024 17:06 ]
499 euro is maar 100 euro goedkoper dan de S24 terwijl de S23 krijgt nog maar 3 jaar beveiligingsupdates krijgt en de S24 6 jaar! Ik zou dus op een betere deal wachten.DorrieCorrie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:56:
neen.. 128gb.. Heb ik eigenlijk genoeg aan, maar als jij denkt dat dit nog te duur is? Ik vind dit heeeeel lastig want ik wil hem heel graag! haha. Maarja ik wil eigenlijk ook niet teveel betalen dus wil de rust houden en het goed uitzoeken ;-)
Registreer je bij Samsung als member en geinteresseerd in telefoons, dan kun je ook leuke acties krijgen. Ik kreeg vandaag een black friday deal met 100 Euro terug in de mail van ze. Ook doen ze nog wel eens iets met inruil bonussen, dus chat ook eens met de support op hun website.DorrieCorrie schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:38:
hoi!
Ik ben al een paar maanden aan het neuzen naar s23 of s24.
Nu is de s23 bij MediaMarkt voor 499 euro. De laatste paar maanden was s23 bij belsimpel het meest goedkoop (549,00).
Zijn hier mensen die tips kunnen geven of dit een goede prijs is nu of zal ik nog langer afwachten of er eind november nog meer / betere aanbiedingen komen online?
Groeten
Ik ook, ga al die reclame zooi niet bewaren. net zoals al die neiuwsbrieven van de provider. Maakt me over 3 weken echt niet uit dat er gister onderhoud was.SamSid schreef op maandag 18 november 2024 @ 07:58:
Wie gooit er tegenwoordig nog mails weg?
Opslag is jezelf kennen en kijken naar je huidige telefoon, plus wat de toekomst verwacht te brengen:DorrieCorrie schreef op zondag 17 november 2024 @ 13:48:
573 euro voor 256 gb
513 euro voor 128 gb
Kreeg 5% download-de-app korting
5% korting voor een taxi-spelletje
Nu alleen nog de vraag of ik 60 euro het waard vind voor wat ik misschien niet nodig ben. Ik heb altijd genoeg gehad aan 128. Maar. Als ik wel jaren vooruit wil.. en foto's, wat extra apps die ik nu niet download omdat ik geen ruimte-problemen wil.. ik ga hem vanavond maar bestellen maar nu nog bepalen welk geheugen 😄
Ik had het over actief verwijderen. Zoals in dit geval dat poster aangaf. Ik sluis middels een regel al die emails door naar de prullenbak. Na 30 dagen worden die emails verwijdert. Loop je ook niet de kans van oh nee ik heb mijn kortingscode per ongeluk verwijderd.jongetje schreef op maandag 18 november 2024 @ 09:05:
[...]
Ik ook, ga al die reclame zooi niet bewaren. net zoals al die neiuwsbrieven van de provider. Maakt me over 3 weken echt niet uit dat er gister onderhoud was.
AndereKoekoek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:16:
Heeft er iemand zijn S23 besteld via Samsung Lease (Evollis)?
Lees namelijk dat bij einde contract de telefoon terug moet. Voor mij zou dat dan over 2 weken zinn. Kan alleen nergens vinden hoe dat in zijn werk gaat.
Samsung zelf een berichtje gestuurd en zin weten het ook niet blijkbaar. Benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door r_buren op 28-01-2025 23:06 ]
r_buren schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 22:58:
[...]
Je krijgt vanzelf een mail van evollis. En daarin staat dat je binnen 48 uur een mail gaat krijgen van NES France (tenminste dat was het 2 jaar geleden) en in die mail staat de retourprocedure en een retourlabel van PostNL. Hier onder een voorbeeld van de mail die ik toen had.
[ Voor 3% gewijzigd door r_buren op 28-01-2025 23:02 . Reden: Foto bijgevoegd ]
Ah thx. Was al 'bang' voor zoiets. Dat je een korte periode zou hebben om vervanging, overzetten etc te regelen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq