Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
nejona schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:58:
Nog eens een vervolg op mijn saga met Samsung.
Ik had dus via de klantendienst een klacht ingediend over de klantendienst omdat ze lege beloftes doen en ........................
Anyway, ik kan ondertussen wel al enkele dagen genieten van mijn toestel. Vervelend dat Samsung me zo op m'n paard heeft gejaagd, maar van het toestel ben ik wel helemaal tevreden!
Ik snap helemaal wat je bedoeld, afgelopen zaterdag nog maar eens gevraagd naar de status van mijn retour order gezien die nog steeds staat op Retour aangevraagd (verstuurd op 06-02).
De medewerker deze keer kon me ook niks vertellen, alleen dat ze het heel druk hebben met pakketjes (wat een slecht excuus is om 10 werkdagen te wachten met een reactie sturen dat je het pakketje ontvangen hebt).
Daarnaast moet die eerst goed verwerkt zijn en gaan "oudere orders" eerst voor voordat ze de 24e mijn nieuwe telefoon kunnen sturen en hij hoopt voor mij dat het dus goed komt.

Echt dit is alles behalve service en het lijkt alsof je over een muis van 50,- loopt te zeuren en niet over een telefoon van meer dan 1100,- :(
Ook de terugbetaling van het standaard hoesje met flap moet nog geregeld worden dus (wat een waardeloos hoesje, die flap zit er gewoon los op....).

Nooit meer direct bij Samsung dat weet ik 100% zeker.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-10 12:11

g86

g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:43:
[...]

Telenet heeft me ook goed liggen gehad. Wilde eigenlijk de groene S23U 512gb, maar die was plots uitverkocht en de levertermijn was dan plots 2-4 weken.
Ik heb dan maar snel een zwarte besteld, omdat ik dacht: straks ook uitverkocht en geen cashback/watch ...
2 dagen nadien (en na de levering) was die groene terug in stock. Grom.
Nog een reden om te retourneren... :-)
Heb dan toch maar mijn S23U zwart retour gestuurd naar Telenet en ondertussen de groene versie besteld.
Morgen komt de retour aan bij Telenet en komt de groene versie bij mij aan.

Benieuwd of Telenet de retour correct afhandelt en ik het volledig terugbetaald krijg.
Toestel is gewoon uit de verpakking genomen om na te kijken, maar dus niet gebruikt.
Niet ingeschakeld, niet opgeladen, niet geconfigureerd, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xargos
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-03-2023
One more question in english guys.

I've decided to cancel my order from official Samsung website due to 3 weeks of delivery delay, Other offers that you explain here on forum are way better
If you order your Samsung by Tele2 and you fully pay for it straight away. will you also get an invoice that you can get BTW back and put it as costs as ZZP'er ?
I was checking t-mobile for zzpers but offer from Tele 2 for privates is way better (more data etc.).
I'm only wondering if I will be able to declare it at my accountant to get BTW back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 18:35
Heeft iemand 1 van de 2 speciale kleuren die je alleen mijn krijgen bij Samsung zelf al gekregen (bv graphite)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
Ja. En dus ook weer retour gestuurd vanwege een kapotte pixel

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Op zondag 19-2-2023 15:10 uur de groene Samsung S23 Ultra 12 GB/512 GB besteld. Vandaag dinsdag 21-2-2023 17:20 uur is die bezorgd.
Besteld via ING bij Samsung zonder inruil en geen andere accessoires besteld voor €1159,10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-10 09:04
Toch maar overstag gegaan, ik wilde eigenlijk wachten tot de prijs van de S23 Ultra 1TB onder de 1000 euro zou zakken. Maar ik kon nog een mooie prijs krijgen voor mijn Surface Duo.
Dus toch maar een S23 Ultra 1TB, zwart. Eergisteren besteld bij Tele2 incl 1 maand abonnement, gisteren geleverd. 1401,- minus 240,- cashback en straks een gratis Watch 5 LTE (hopelijk te verkopen voor rond 120 euro of zo). Dus totaal rond 1040,-.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-10 22:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uyiK9ZOEfGkGkFwFsbtyNvbUMc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7G3Ak3Ytgf7hHPOq6tzuquR3.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn promotie is goedgekeurd nu nog wachten op de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:50
Kan mij iemand vertellen wie de bezorger is voor bestellingen via ICS-Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:30

spartacusNLD

This is Sparta!!

Nog wat Samsung member codes gekregen. 10% korting + draadloos lader.

VND-CZ7E-KK1K-CGSP

VND-CZ7E-KHMG-HSLH

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:21
Ik kan voor Sky Blue op de Samsung site nu niet meer de datum van 24 February vinden, nog wel in mijn order. Maar niet meer op de site zelf. Betwijfel of ze hem gaan versturen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 08:28
Ik vind het raar dat jullie de telefoon niet geleverd krijgen. Ik heb gisteravond via het ING portaal bij samsung zelf (+-21:30) de S23 ultra 512GB sky blue besteld en heb hem letterlijk nu in mijn handen. Dit zeg ik niet om jullie ogen uit te steken maar meer dat ik het een raar verhaal vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:34
Ik ben voornemens de groene S23 Ultra 1TB via Tele2 te bestellen. Er staat echter al een aantal dagen levertijd 4 - 6 weken.

Heeft iemand enig idee hoe lang die melding er al staat...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
SnoozeOperator schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:51:
Ik vind het raar dat jullie de telefoon niet geleverd krijgen. Ik heb gisteravond via het ING portaal bij samsung zelf (+-21:30) de S23 ultra 512GB sky blue besteld en heb hem letterlijk nu in mijn handen. Dit zeg ik niet om jullie ogen uit te steken maar meer dat ik het een raar verhaal vind...
Nou ja zeg, ik snap er helemaal niets meer van. Fijn dat het bij jou in ieder geval wel goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 09:06
Ik heb de mijne S23U 1TB green op 7-02 besteld.. Een tijdje stond mijn order op 24-02 maar sinds begin deze week staat de datum in een oranjekleur op 10-3-2023.. Ben ik nou de enige?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceMarine
albert04 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:43:
Ik heb de mijne S23U 1TB green op 7-02 besteld.. Een tijdje stond mijn order op 24-02 maar sinds begin deze week staat de datum in een oranjekleur op 10-3-2023.. Ben ik nou de enige?
Ik begreep van de helpdesk dat de datum in oranje de datum is waarop ze verwachten weer voorraad te krijgen. Je moet zelf kijken of die verspringt. Als de voorraad dus veranderd om welke reden dan ook, of ze hebben andere bestellingen eerder de deur uit gedaan kan die dus naar een datum in de toekomst schuiven helaas. Het is dus de eerst mogelijke verzenddatum :|

nope geen signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
tploumen schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:07:
Ik ben voornemens de groene S23 Ultra 1TB via Tele2 te bestellen. Er staat echter al een aantal dagen levertijd 4 - 6 weken.

Heeft iemand enig idee hoe lang die melding er al staat...?
Ik heb inderdaad gezien dat daar een langere levertijd op staat. Hoe lang weet ik ook niet. Was een van de overwegingen om de zwarte variant te bestellen. 's Middags besteld, volgende ochtend geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Zojuist SMS ontvangen dat bestelling op Vrijdag 24 geleverd gaat worden. Het heeft even geduurd. Bij Samsung kopen we nooit meer direct.We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3vLye0wvWtY2dlKz8ps7q5bNbg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TpcQsEAzwM9VoZXmfzYCbduy.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk. Mijn (Online Exclusive) Graphite versie van de normale S23 wordt voorbereid voor de verzending. Toch wel veel geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:13
Op het moment een code bij mobiel.nl waardoor de prijs voor 512gb S23 ultra met Tele2 abonnement uitkomt op 858 euro met nog 180 cashback van samsung die er nog af moet, eigenlijk moet je dan wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verona27 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:23:
Op het moment een code bij mobiel.nl waardoor de prijs voor 512gb S23 ultra met Tele2 abonnement uitkomt op 618 euro met nog 180 cashback van samsung die er nog af moet, eigenlijk moet je dan wel..
Welke code? Wat voor abonnement? Meer informatie is nuttig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 21:43
Exclusief aanbod voor mobiel.nl-klanten. Bestel nu de nieuwe Galaxy S23 Ultra met €370 korting. Gebruik je kortingscode.

Vanavond via de mail ontvangen, het is wel een persoonlijke code, dus kan hem niet delen, want heb hem zojuist zelf gebruikt. Dus alleen interessant voor degene die de nieuwsbrief van mobiel.nl ontvangen hebben.

S23 Ultra 512 icm nieuw 2 jarig KPN onbeperkt, moest 761 euro bijbetalen, daar gaat de cashback van 180 euro nog vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banus19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 10:30
Ik heb ook een code van mobiel.nl gekregen, als ik de code invul krijg ik de melding "is alleen toepasbaar op S23ultra" terwijl ik een S23ultra 512gb in de winkelmand heb.

Iemand anders ook problemen mee?

Mvg Gertjan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tvdoc
banus19 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:26:
Ik heb ook een code van mobiel.nl gekregen, als ik de code invul krijg ik de melding "is alleen toepasbaar op S23ultra" terwijl ik een S23ultra 512gb in de winkelmand heb.

Mvg Gertjan
De codes in de mail staan omgewisseld. Voor een los toestel moet je de code met S23ULTRLOS***** hebben, voor een met een abonnement S23ULTRABO******

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
banus19 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:26:

Mvg Gertjan
Let er ook op dat je de code invult waar je normaal het IMEI nummer invult, en niet bij het 'ik heb een code' veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
tvdoc schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:10:
Exclusief aanbod voor mobiel.nl-klanten. Bestel nu de nieuwe Galaxy S23 Ultra met €370 korting. Gebruik je kortingscode.

Vanavond via de mail ontvangen, het is wel een persoonlijke code, dus kan hem niet delen, want heb hem zojuist zelf gebruikt. Dus alleen interessant voor degene die de nieuwsbrief van mobiel.nl ontvangen hebben.

S23 Ultra 512 icm nieuw 2 jarig KPN onbeperkt, moest 761 euro bijbetalen, daar gaat de cashback van 180 euro nog vanaf
Ik ben ook Mobiel.nl klant, maar geen e-mail ontvangen. Ben wel benieuwd hoeveel mensen die mail krijgen.
Ik zie op Pepper.com nu wel een kortingscode S23ULTRABOS... op de S23 Ultra bij Mobiel.nl langskomen, maar dat is denk ik niet dezelfde, want daarmee kom je uit op 999 euro, niet op de hierboven genoemde 581 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verona27 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:30:
[...]

Let er ook op dat je de code invult waar je normaal het IMEI nummer invult, en niet bij het 'ik heb een code' veld
Wanneer krijg je dit veld te zien?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Ik ben ook Mobiel.nl klant, maar geen e-mail ontvangen. Ben wel benieuwd hoeveel mensen die mail krijgen.
Ik zie op Pepper.com nu wel een kortingscode S23ULTRABOS... op de S23 Ultra bij Mobiel.nl langskomen, maar dat is denk ik niet dezelfde, want daarmee kom je uit op 999 euro, niet op de hierboven genoemde 581 euro.
Die code op pepper werkt volgens mij al niet meer, want volgens mij zijn het allemaal persoonlijke codes, dus die zal inmiddels wel geblokkeerd zijn.
Het is afhankelijk welk abonnement je neemt, elke combinatie heeft een andere bijbetaalprijs, en daar gaat aan het eind met de code die 370 euro vanaf.
Een nieuw KPN onbeperkt 2 jaar heeft op dit moment de laagste bijbetaalprijs ( 1151 euro) + 4,75 verz. kosten - 25 euro aansluitkosten ( volgens de voorwaarde wordt die na 3 weken teruggestort, maar die kreeg ik gelijk verrekend bij het afrekenen van het toestel) dus 1151+4,75-25-370=760.75 Cashback van 180 nog eraf =580.75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verona27
wilmundo schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:45:
[...]

Wanneer krijg je dit veld te zien?
incognito werkte bij mij. Stop toestel+abonnement in je mandje en klik dan nog 1x voorbij de accessoires en dan zou je het moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-03 21:32
Iemand nog een code voor mobiel.nl over voor gebruik icm abo?

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53
Ik denk dat Samsung zelf niet meer weet wat ze mij gaan leveren (gevolg van automatizatieprocess zeker en de banner van de mail voor de s23 reeks niet juist aanpassen). Dit is in de mailbevestiging.

Iemand anders dit ook meegemaakt?
[EDIT] Reeds mogen ontvangen en het was de juiste telefoon S23

Nu hopen dat ik geen Galaxy Fold ontvang ipv samsung galaxy S23.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqbLNU-W6k8SBg9K0gN1qjbVT_g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7oqf3WiliU481i7DKfQJLWBU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door sn33ky op 23-02-2023 12:13 ]

• SpaceMarine
Maar meer mensen die eerst de datum voor voorraad op de 24e hadden staan en maar niets horen van Samsung?
Snap echt niet dat zo'n groot bedrijf zo slecht hiermee om gaat. Ook het feit dat ze de 7e een retourzending ontvangen en dus 16 dagen (waarvan ruim 12 werkdagen) ze niet eens de moeite nemen om terug te koppelen dat ze het ontvangen hebben valt me echt tegen :(

nope geen signature

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-01 14:35
SpaceMarine schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:22:
Maar meer mensen die eerst de datum voor voorraad op de 24e hadden staan en maar niets horen van Samsung?
Snap echt niet dat zo'n groot bedrijf zo slecht hiermee om gaat. Ook het feit dat ze de 7e een retourzending ontvangen en dus 16 dagen (waarvan ruim 12 werkdagen) ze niet eens de moeite nemen om terug te koppelen dat ze het ontvangen hebben valt me echt tegen :(
Ik denk dat je mss eens Bpost/PostNL moet contacteren, mijn pakket was opeens zoek geraakt, toen ik dit aan samsung vertelde zeiden ze me dat ik een wachttijd van 14 dagen kon verwachten omdat ze dit eerst moesten onderzoeken, maar toch kreeg ik 2 dagen later opeens mijn vervangingstoestel doorgestuurd. Zeker heb je al veel ervaring gehad met de vreselijke support van samsung?

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Bij mij was de retourzending op donderdag opgestuurd, vrijdag aangekomen op Schiphol. Vervolgens op dinsdag bevestiging terugbetaling gekregen. Ik heb op maandag de helpdesk gevraagd naar de status, maar ze konden toen niks zeggen daarover.

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
sn33ky schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:35:
Ik denk dat Samsung zelf niet meer weet wat ze mij gaan leveren (gevolg van automatizatieprocess zeker en de banner van de mail voor de s23 reeks niet juist aanpassen). Dit is in de mailbevestiging.
Iemand anders dit ook meegemaakt?

Nu hopen dat ik geen Galaxy Fold ontvang ipv samsung galaxy S23.
Kreeg dat bericht ook inderdaad, maar gelukkig heb ik wel de S23+ Graphite ontvangen.

From DEC to Dragon.

• SpaceMarine
Sisatitans schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:30:
[...]

Ik denk dat je mss eens Bpost/PostNL moet contacteren, mijn pakket was opeens zoek geraakt, toen ik dit aan samsung vertelde zeiden ze me dat ik een wachttijd van 14 dagen kon verwachten omdat ze dit eerst moesten onderzoeken, maar toch kreeg ik 2 dagen later opeens mijn vervangingstoestel doorgestuurd. Zeker heb je al veel ervaring gehad met de vreselijke support van samsung?
van PostNL heb ik netjes de T&T code gekregen en daar staat dat het afgeleverd op de 7e op Schiphol dus voor hun is het afgerond. Lijkt er op dat het heel druk is bij Samsung, maar zo druk dat je niet eens een confirmation kunt sturen is wel heel vreemd toch.
Ze vragen steeds geduld te hebben, maar kunnen ook niks vertellen over de status, en dat is echt raar als je het mij vraagt....

13:25: toch maar weer eens gebeld. Samsung geeft aan dat het pakket binnen is en de software nog niet bij is, nieuwe telefoon wordt opgestuurd maar omdat Graphite (voorraad 24-02) alweer op is moet ik nog 2 weken wachten voor het versturen van de nieuwe telefoon... Niet heel hapy met het antwoord maar is niet anders. ben in ieder geval blij dat het nu (hopelijk) duidelijk is :)

[ Voor 17% gewijzigd door SpaceMarine op 23-02-2023 13:26 ]

nope geen signature

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
stin00 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:48:
[...]

1. Dit werkt gewoon. Via een online opzegformulier heb ik 2 dagen na ontvangst telefoon m'n Tele2 abo opgezegd. Je gebruikt de Tele2 hardware factuur voor alle promotie aanvragen.
Krijg je deze nog via de mail na aankoop? ik heb net alleen een papieren pakbon gekregen en een contract, geen hardware factuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
mellowpimp schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:10:
[...]
Krijg je deze nog via de mail na aankoop? ik heb net alleen een papieren pakbon gekregen en een contract, geen hardware factuur
Ja je krijgt een fysieke pakbon (nutteloos) en een contract per mail. Na ontvangst telefoon krijg je na 1 tot 2 werkdagen je hardware factuur per mail van Tele2. Deze dient als garantiebewijs + je gebruikt deze factuur voor alle promoties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:30
Zojuist via mobiel.nl de Ultra 512GB besteld voor in totaal 868 euro.

50+ mobiel 1 jaar: 72,-
Eenmalig toestel: 1341.-
Samsung cashback: - 180,-
Mobiel.nl kortingscode (aangevraagd via klantenservice Whatsapp): - 370,-
Verzendkosten: 5,-

Ohja en de draadloze lader kan je ook nog aanvragen volgens mij...

[ Voor 7% gewijzigd door EyeWitness op 23-02-2023 16:11 ]

• SpaceMarine
EyeWitness schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:27:

netjes en slimme actie zo. nog beter dan de samsung promo!

nope geen signature

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:26

Hier ook op dezelfde manier! Had niet verwacht dat de klantenservice een code zou geven, maar heb hem gehad! :)

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 16:16
@vandeven66 en @EyeWitness wat hebben jullie aangegeven als reden om toch die code te ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:26
danielrene schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:39:
@vandeven66 en @EyeWitness wat hebben jullie aangegeven als reden om toch die code te ontvangen?
Ik had aangegeven dat ik altijd mails van hun kreeg maar geen code had ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 30-09 22:30
Dat ik geen klant ben en dus geen mail heb ontvangen met een kortingscode. En dat ik graag klant wordt zodra ik een code van hun krijg :).

• wph
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Mocht iemand toevallig een Mobiel.nl kortingscode in de mail hebben en er niks mee doen, dan hou ik me van harte aanbevolen.

• Capstie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 17:54
Hebben mensen ervaring met het kwijtraken van een inruiltoestel bij PostNL na het opsturen? Heb het pakket 15 februari op de post gedaan maar sindsdien is er geen beweging in de Track & Trace gekomen.
Zie in de algemene voorwaarden van Samsung dat het opsturen op eigen risico is, maar vraag me af of dit juridisch wel klopt aangezien het verzendlabel van hen komt.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:32

The Executer

Lekker belangrijk!

Zijn de codes voor mobiel.nl alleen voor de Ultra, of ook voor de Plus?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Ook bij Mobiel.nl besteld icm KPN abbo.

€1151 toestel kosten bij 2 jarige abbo (maand bedrag blijft 25€ per maand voor mij, net als huidige sim-only)
- €220 euro toestelvoordeel werd €395 na toevoegen van de mobiel.nl voordeel code.
- Bovenstaande i.c.m €359 s21 ultra inruilwaarde
- €180 euro geheugen cashback
= €217 aan Toestelkosten uiteindelijk 🥹

Te goed om niet te upgraden

[ Voor 12% gewijzigd door LNBL op 23-02-2023 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
LNBL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:18:
Ook bij Mobiel.nl besteld icm KPN abbo.

€1151 toestel kosten bij 2 jarige abbo (maand bedrag blijft 25€ per maand voor mij, net als huidige sim-only)
- €220 euro toestelvoordeel werd €395 na toevoegen van de mobiel.nl voordeel code.
- Bovenstaande i.c.m €359 s21 ultra inruilwaarde
- €180 euro geheugen cashback
= €217 aan Toestelkosten uiteindelijk 🥹

Te goed om niet te upgraden
Inderdaad heel interessant, als je een nieuw abonnement of verlengen bij KPN wil, en bereid bent twee jaar daaraan vast te zitten. Die 600 euro abonnementskosten moet je eigenlijk wel bij die 217,- optellen, want die ben je ook kwijt. En de inruil op je S21 Ultra ook niet, want nu kun je dat toestel; niet meer op V&A aanbieden. Maar goed, de 1176,- die je echt kwijt bent is ook best een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Zojuist mijn 512 Sky Blue ontvangen, na 18 dagen wachten. Samsung is een hele slechte webshop.
Er wordt trouwens nergens meer gevraagd naar mijn inruil toestel. Hij viel met de IMEI in de categorie "Others", willen ze hem misschien niet omdat hij echt niets meer waard is? In geen van hun emails lees ik er iets over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:21
stfnz schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:29:
Zojuist mijn 512 Sky Blue ontvangen, na 18 dagen wachten. Samsung is een hele slechte webshop.
Er wordt trouwens nergens meer gevraagd naar mijn inruil toestel. Hij viel met de IMEI in de categorie "Others", willen ze hem misschien niet omdat hij echt niets meer waard is? In geen van hun emails lees ik er iets over.
Mails erover komen pas in paar dagen na ontvangst (en dan heb je 7 dagen om hem daar ontvangen te krijgen, dus effectief 5-6 dagen). Maar zou kunnen als je waarde maar enkele euros is. Mijn s9+ van 51,- wouden ze wel in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:44
Jammer dat ik de mail vn mobiel.nl niet heb ontvangen. Krijg normaliter wel mails, ff contact opnemen, is wel een mooie prijs om te upgraden. Als iemand z'n code niet gebruikt houd ik me aanbevolen

[ Voor 32% gewijzigd door Musta op 24-02-2023 09:44 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansv89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-09 13:14
Net via whatsapp om de code gevraagd van mobiel.nl, maar tot dusver zonder succes. Mocht iemand nog een code hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Dit viel voor mij ook in de categorie te mooi om te laten lopen. Eigenlijk wou ik geen groter toestel dan mijn huidige S21, maar de S23 is kleiner dan wat ik nu heb. Kleiner wou ik ook niet, dus met deze prijzen dan maar direct naar de S23 Ultra i.p.v. de S23+.

Qua providers heb ik eigenlijk geen keuze, Vodafone is de enige met goed bereik bij mij thuis. Echter, Vodafone zelf is behoorlijk aan de prijs qua abonnementen. Nu bleek dat 50+ Mobiel ook op het Vodafone-netwerk zit, dus dat is hem geworden. Geen 5G, maar dat mis ik toch niet, op mijn huidige toestel staat het zelfs uit omdat het zo slecht werkt (netwerk steeds kwijt).

Uiteindelijk betaal ik ongeveer € 790,- voor het toestel met 1-jarig abonnement bij 50+ Mobiel (kortingscode Mobiel.nl en cashback Samsung zijn hier af). Ik vond het nog wel wat verwarrend met die kortingscode en de code voor geld terug voor je toestel. De aanbieding lijkt zo te zijn dat je beide krijgt, dus 220 voor toestel en 370 van kortingscode, maar ja dat was helaas natuurlijk te mooi om waar te zijn.

Dan heb ik nog een S21 die ik kan verkopen. In het verleden hield ik vaak mijn oude toestellen, voor het geval dat, maar uiteindelijk bleek altijd dat ze in een la belanden en ik er niks meer mee deed. Voor die S21 moet ik ook nog wel ongeveer 300 euro kunnen krijgen en ik ben af van mijn veel duurdere Vodafone abonnement.

Hopelijk bevalt de grootte van de S23 Ultra wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
wph schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:17:
Dit viel voor mij ook in de categorie te mooi om te laten lopen. Eigenlijk wou ik geen groter toestel dan mijn huidige S21, maar de S23 is kleiner dan wat ik nu heb. Kleiner wou ik ook niet, dus met deze prijzen dan maar direct naar de S23 Ultra i.p.v. de S23+.

Qua providers heb ik eigenlijk geen keuze, Vodafone is de enige met goed bereik bij mij thuis. Echter, Vodafone zelf is behoorlijk aan de prijs qua abonnementen. Nu bleek dat 50+ Mobiel ook op het Vodafone-netwerk zit, dus dat is hem geworden. Geen 5G, maar dat mis ik toch niet, op mijn huidige toestel staat het zelfs uit omdat het zo slecht werkt (netwerk steeds kwijt).

Uiteindelijk betaal ik ongeveer € 790,- voor het toestel met 1-jarig abonnement bij 50+ Mobiel (kortingscode Mobiel.nl en cashback Samsung zijn hier af). Ik vond het nog wel wat verwarrend met die kortingscode en de code voor geld terug voor je toestel. De aanbieding lijkt zo te zijn dat je beide krijgt, dus 220 voor toestel en 370 van kortingscode, maar ja dat was helaas natuurlijk te mooi om waar te zijn.

Dan heb ik nog een S21 die ik kan verkopen. In het verleden hield ik vaak mijn oude toestellen, voor het geval dat, maar uiteindelijk bleek altijd dat ze in een la belanden en ik er niks meer mee deed. Voor die S21 moet ik ook nog wel ongeveer 300 euro kunnen krijgen en ik ben af van mijn veel duurdere Vodafone abonnement.

Hopelijk bevalt de grootte van de S23 Ultra wel...
Welke abonnement heb je dan precies afgesloten... ? En begrijp ik het goed dat je wel die 370,- korting + 180,- cashback van Samsung krijgt...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wph

wph

tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:23:
[...]

Welke abonnement heb je dan precies afgesloten... ? En begrijp ik het goed dat je wel die 370,- korting + 180,- cashback van Samsung krijgt...?
Een 1-jarig abonnement van 12 GB data bij 50+ Mobiel van 11 euro in de maand. Dat abo kan je overigens ook nog lager zetten, dat doet voor de prijs niks.

Met kortingscode van Mobiel.nl krijg je 180 cashback van Samsung, die je kunt aanvragen wanneer je je toestel binnen hebt, en 370 euro korting van Mobiel.nl, deze gaat direct van de prijs af. Ik heb even de exacte bedragen niet paraat, maar prijs voor aanbetaling gaat dan van ongeveer 1340 naar 1340-370 = 970 euro. Zodra je de kortingscode hebt ingevuld kan je geen IMEI van je oude toestel meer invullen, daar was bij mij dus wat verwarring over, omdat de korting voor je oude toestel wel in beeld blijft staan. Maar goed, wel dus 370 euro korting zonder een toestel te moeten inleveren.

Zonder kortingscode van Mobiel.nl krijg je 180 cashback van Samsung, die moet je later aanvragen, en moet je je IMEI-nummer van een oud toestel invullen en krijg je (minimaal) 220 euro terug voor je oude toestel.

Uiteindelijk moest ik dus het obscene bedrag van 1000 euro aftikken (nog een snellader erbij gekocht, verzendkosten, etc.). Maar met cashback bij Samsung van 180 euro en geschatte verkoopprijs van 300 euro van mijn huidige toestel en een forse verlaging van mijn abonnementskosten is het gewoon erg snel terugverdiend en kan ik weer een paar jaar vooruit met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
wph schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Een 1-jarig abonnement van 12 GB data bij 50+ Mobiel van 11 euro in de maand. Dat abo kan je overigens ook nog lager zetten, dat doet voor de prijs niks.

Met kortingscode van Mobiel.nl krijg je 180 cashback van Samsung, die je kunt aanvragen wanneer je je toestel binnen hebt, en 370 euro korting van Mobiel.nl, deze gaat direct van de prijs af. Ik heb even de exacte bedragen niet paraat, maar prijs voor aanbetaling gaat dan van ongeveer 1340 naar 1340-370 = 970 euro. Zodra je de kortingscode hebt ingevuld kan je geen IMEI van je oude toestel meer invullen, daar was bij mij dus wat verwarring over, omdat de korting voor je oude toestel wel in beeld blijft staan. Maar goed, wel dus 370 euro korting zonder een toestel te moeten inleveren.

Zonder kortingscode van Mobiel.nl krijg je 180 cashback van Samsung, die moet je later aanvragen, en moet je je IMEI-nummer van een oud toestel invullen en krijg je (minimaal) 220 euro terug voor je oude toestel.

Uiteindelijk moest ik dus het obscene bedrag van 1000 euro aftikken (nog een snellader erbij gekocht, verzendkosten, etc.). Maar met cashback bij Samsung van 180 euro en geschatte verkoopprijs van 300 euro van mijn huidige toestel en een forse verlaging van mijn abonnementskosten is het gewoon erg snel terugverdiend en kan ik weer een paar jaar vooruit met dit toestel.
Wat een ingewikkeld verhaal :P haha Begrijp ik het goed dat je voor je S23 Ultra 512Gb uiteindelijk 1341 - 370 - 180 = 791 gaat betalen...? (zonder bijkomende zaken zoals abonnementskosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:17:
[...]

Wat een ingewikkeld verhaal :P haha Begrijp ik het goed dat je voor je S23 Ultra 512Gb uiteindelijk 1341 - 370 - 180 = 791 gaat betalen...? (zonder bijkomende zaken zoals abonnementskosten).
Haha ja het was ook best ingewikkeld. Ik trachtte het proces uit te leggen zodat het voor anderen wellicht minder ingewikkeld zou zijn. Ik weet niet of dat gelukt is 8)7

Kort samengevat komt het er inderdaad op neer dat ik € 791 ga betalen, wat natuurlijk een hele mooie prijs is wanneer je kijkt naar de adviesprijs van € 1579 bij aankondiging.

[ Voor 8% gewijzigd door wph op 24-02-2023 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
Nette deal, het is dat ik nog aan het wachten ben op mijn backorder, anders zou ik die ook nemen zo. Slim ;)
Dit betaal ik ook omdat ik de BTW terug krijg maar zo is het een nog strakkere deal :D.
Dit is wel inclusief cashback voor een inruil, dus het is niet 100 1-1. Bij Samsung krijg je ook 200,- extra als je inruil doet.

en wat hierboven staat over de samsung webshop, helemaal mee eens, nooit meer!!

maar als ik het goed begrijp krijg je die kortingscodes dus niet meer als je er om vraagt?

[ Voor 45% gewijzigd door SpaceMarine op 24-02-2023 12:35 ]

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ohja en de draadloze lader kan je ook nog aanvragen volgens mij...
Hoe ga je die draadloze oplader aanvragen dan?
Volgens mij heb je daar een bonuscode voor nodig die je alleen kreeg bij een pre-order?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
iVibes schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:41:
[...]

Hoe ga je die draadloze oplader aanvragen dan?
Volgens mij heb je daar een bonuscode voor nodig die je alleen kreeg bij een pre-order?
VPIPPFR in "[Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen"

Zowel de email als de code zijn volledig generiek, dus dat is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Goede aanbieding bij Tele2 idd, maar ik wil geen Tele2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Okasha schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:06:
Goede aanbieding bij Tele2 idd, maar ik wil geen Tele2 :(
Maar als je wil ben je daar na een maand weer vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Oh wacht, nu zie ik het inderdaad, je kunt gewoon "maandelijks opzegbaar" klikken..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• danielrene
Uiteindelijk ook een nummer ontvangen, dank @vandeven66 @EyeWitness! Inmiddels ultra incl. abo besteld bij mobiel.nl voor een prijs (incl aftrek samsungkorting) van € 695,-. (1.245 (i.c.m. Vodafone abo) - 370 - 180).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-10 13:47
Mijn Huawei P30 Pro begint het na 4.5 jaar langzaam te begeven (batterij). Echter heb ik mijn abonnement nog lopen tot augustus en daarna kan ik verlengen.

Hoe realistisch is het om te wachten tot augustus en te verwachten dat de 23 ultra rond de 900 geprijsd is? Ik heb wat historie lopen kijken van de 22 ultra, maar qua prijzen zakt het eigenlijk niet bijzonder veel.

Ik krijg via ING nu de 23 ultra voor 1050 (inclusief inruil). Ik twijfel nu heel erg om nu los de 23 ultra te komen met alle kortingen of dat ik het erop ga wagen nog een half jaartje uit te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:21
Voor de mensen die bij samsung besteld hebben maar de charger code missen, je kan hem gewoon aanvragen met de algemene winkelcode (is al eerder tich keer gedeeld). Dan screenshot van een van de specifieke samsung codes op deze site. Dan other => "samsung webshop" als winkel. En helaas wordt de pdf factuur van samsung niet geaccepteerd omdat hij te groot is (maar ook na pd verkleinen niet), maar als je met je s23 een screenshot maakt van volledige factuur wordt hij wel geaccepteerd. Hoop dat iemand er nog wat aan heeft.
Wel jammer, had nog even moeten wachten op die 50+ aanbieding, die is wel ziekelijk goed :P maarja te ongeduldig en bang voor lange levertijden etc :+

[ Voor 12% gewijzigd door andries98 op 24-02-2023 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primo
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 30-09 19:46
Ook de methode geprobeerd om via de klantenservice van mobiel.nl nog een code te krijgen, maar die willen ze niet meer geven. Mijn oude toestel is ook beschadigd dus inleveren daarvan gaat ook niet :-(

Mocht iemand nog een code over hebben dan houd ik mij aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 08:38
heb nog code van mobiel.nl in m'n mailbox ontvangen.
abo: S23ULTRABOCG61U4
los: S23ULTRLOS67TJLB

Heb zelf geen interesse in de ultra. Geloof dat deze maar eenmalig te gebruiken zijn.. dus weg = weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:07
xingchen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 18:04:
heb nog code van mobiel.nl in m'n mailbox ontvangen.
abo: S23ULTRABOCG61U4
los: S23ULTRLOS67TJLB

Heb zelf geen interesse in de ultra. Geloof dat deze maar eenmalig te gebruiken zijn.. dus weg = weg :P
Die mét abo is helaas gebruikt. Mocht iemand er nog één hebben, hoor ik het graag!

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verona27
kevin12 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:52:
Mijn Huawei P30 Pro begint het na 4.5 jaar langzaam te begeven (batterij). Echter heb ik mijn abonnement nog lopen tot augustus en daarna kan ik verlengen.

Hoe realistisch is het om te wachten tot augustus en te verwachten dat de 23 ultra rond de 900 geprijsd is? Ik heb wat historie lopen kijken van de 22 ultra, maar qua prijzen zakt het eigenlijk niet bijzonder veel.

Ik krijg via ING nu de 23 ultra voor 1050 (inclusief inruil). Ik twijfel nu heel erg om nu los de 23 ultra te komen met alle kortingen of dat ik het erop ga wagen nog een half jaartje uit te zitten.
Lastig te zeggen natuurlijk maar er zijn wel vaker cashback acties en extra inruil kortingen geweest op de s22. Je zou ook even terug kunnen kijken in het s22 levertijden topic, daar worden die dingen wel vaak besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik snap bij mobiel.nl niet, ik moet de IMEI invullen voor de extra 220 euro korting, maar die optie krijg ik nergens in het bestelproces?

Oh zie dat dit ondertussen al 30x was gevraagd ;)

Toch werk het uitschakelen van AdBlocker niet..

[ Voor 27% gewijzigd door Okasha op 24-02-2023 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De eerste poging werd afgewezen, maar met de KPN promo code lukte het wel. Betreft een S23+ aangeschaft via Samsung webshop:

"We hebben je Wireless Mono Pad Fast Charging Excl. Adapter (Dark Gray) € 0,00 afgegeven aan de bezorgdienst. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primo
Okasha schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 20:48:
Ik snap bij mobiel.nl niet, ik moet de IMEI invullen voor de extra 220 euro korting, maar die optie krijg ik nergens in het bestelproces?

Ik heb hetzelfde probleem, geen idee waar die optie te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Primo schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:50:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, geen idee waar die optie te vinden is.
Eerder in het topic begreep ik ondertussen dat met deze code de inruilcode niet werkt. Anders zou het wellicht ook wel héél aantrekkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primo
Okasha schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 22:09:
[...]

Eerder in het topic begreep ik ondertussen dat met deze code de inruilcode niet werkt. Anders zou het wellicht ook wel héél aantrekkelijk zijn.
Nee, dat klopt, maar ik zie de plek waar je de inruilcode invoert ook niet. Alleen de plek van een normale kortingscode.

Mocht je het vinden, let me know (al heb ik geen code :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielrene
@Primo ik moest de kortingscode invoeren op de plek van de imei code. Die code sluit idd dus inwisselen telefoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Als iemand nog een mobiel.nl code heeft voor de s23 ultra los toestel, houd ik mij aanbevolen, die waar ik gisteren mee begon doet het nu niet meer, maar heb toen niet afgemaakt en nu is hij dood 😅

Edit: Haha op mijn desktop stond de code nog ingeladen in het winkelmandje. Dus top! Ik netjes alles ingevuld, door naar "betalen", moet ik in ideal opeens 1570 euro aftikken :) Maar de bestelling wel bevestigd natuurlijk. Maar even appje gestuurd naar mobiel.nl..

[ Voor 40% gewijzigd door Okasha op 25-02-2023 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primo
danielrene schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 00:59:
@Primo ik moest de kortingscode invoeren op de plek van de imei code. Die code sluit idd dus inwisselen telefoon uit.
Klopt, dat had ik tot zover ook begrepen. Alleen waar je de imei code kan invoeren in het bestelproces is mij een raadsel. Zie dat echt nergens terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
Primo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 09:45:
[...]

Klopt, dat had ik tot zover ook begrepen. Alleen waar je de imei code kan invoeren in het bestelproces is mij een raadsel. Zie dat echt nergens terug.
Pihole aanstaan op je netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Primo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 09:45:
[...]

Werkte bij mij eerst ook niet, even via incognito werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primo
ascent schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Pihole aanstaan op je netwerk?
Heb net adblock uitgezet op mobiel.nl en nu krijg ik de optie wel te zien. Lol, thanks!

Alleen jammer dat ik nu te laat ben voor die code van gisteren :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
Okasha schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 20:48:

Pihole op je netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Nee met de code heb je géén (extra) inruilkorting bij mobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Okasha schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:23:
Als iemand nog een mobiel.nl code heeft voor de s23 ultra los toestel, houd ik mij aanbevolen, die waar ik gisteren mee begon doet het nu niet meer, maar heb toen niet afgemaakt en nu is hij dood 😅

Edit: Haha op mijn desktop stond de code nog ingeladen in het winkelmandje. Dus top! Ik netjes alles ingevuld, door naar "betalen", moet ik in ideal opeens 1570 euro aftikken :) Maar de bestelling wel bevestigd natuurlijk. Maar even appje gestuurd naar mobiel.nl..
Nou update: de code was al gebruikt ondertussen en ze hebben de bestelling er gewoon uit gegooit geen coulantie met een code of korting 😅

Nogmaals: mocht iemand een los toestel code hebben : ik houd mij aanbevolen ❤️
Vraag vervallen! Dank voor de code via de DM :)

[ Voor 3% gewijzigd door Okasha op 25-02-2023 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:59
Ik zoek juist een code met abbo. Hou me ook aanbevolen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Brutalsranan schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:08:
Ik zoek juist een code met abbo. Hou me ook aanbevolen!
Check je DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emproh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 11:05
Voor iedereen: Je kan mobiel.nl een appje sturen om een kortingscode te ontvangen van 370 euro. Ik heb er net ook een gekregen. Betere actie dan de inruilcode van 220 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Primo
Emproh schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:36:
Voor iedereen: Je kan mobiel.nl een appje sturen om een kortingscode te ontvangen van 370 euro. Ik heb er net ook een gekregen. Betere actie dan de inruilcode van 220 euro.
Ik heb dit gisteren en vandaag al met twee verschillende nummers geprobeerd en mij geven ze er geen :-( . Wat had je precies gestuurd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Primo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:37:
[...]

Ik heb dit gisteren en vandaag al met twee verschillende nummers geprobeerd en mij geven ze er geen :-( . Wat had je precies gestuurd?
Bij mij gaven ze er ook niet eentje, zelfs niet met een openstaande bestelling dus. Die gooiden ze er gewoon uit.

Maar opgelost nu dus, ga hem zo afhalen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emproh
Mijn bericht (Misschien had ik gewoon geluk):

Beste mobiel.nl,

Ik heb online gelezen dat jullie klanten een mail hebben gestuurd met een kortingscode van 370 euro voor een Samsung Galaxy S23 ultra met abonnement. Ik ben zeer geïnteresseerd in deze deal, alleen heb ik zelf helaas geen mail ontvangen. Zou ik ook zo een code kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Emproh schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:01:
Mijn bericht (Misschien had ik gewoon geluk):

Beste mobiel.nl,

Ik heb online gelezen dat jullie klanten een mail hebben gestuurd met een kortingscode van 370 euro voor een Samsung Galaxy S23 ultra met abonnement. Ik ben zeer geïnteresseerd in deze deal, alleen heb ik zelf helaas geen mail ontvangen. Zou ik ook zo een code kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,
Ben jij wel ooit klant geweest? Ik namelijk niet, dat was (zeiden ze) de reden. Mijn bericht was verder soortgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emproh
Okasha schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:05:
[...]

Ben jij wel ooit klant geweest? Ik namelijk niet, dat was (zeiden ze) de reden. Mijn bericht was verder soortgelijk.
Ja, maar ik betwijfel of ze dat hebben gecheckt. Het zou best kunnen dat dat wel de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:02
Een vraagje op de Samsung site wordt aangegeven dat je tot 40% korting krijgt op horloges en andere accessoires als je de S23 koopt.
Moet je dit tegelijkertijd kopen met je s23 of kun je deze korting ook later krijgen?
Misschien wel interessant om dit te doen.
Wie heeft antwoord op mijn vraag?

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Wimhaw schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:33:
Een vraagje op de Samsung site wordt aangegeven dat je tot 40% korting krijgt op horloges en andere accessoires als je de S23 koopt.
Moet je dit tegelijkertijd kopen met je s23 of kun je deze korting ook later krijgen?
Misschien wel interessant om dit te doen.
Wie heeft antwoord op mijn vraag?
Direct mee bestellen, niet achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

tvdoc schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:04:
[quote]rreginaldd schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:56:
Via Belsimpel nu mijn 1 Tb versie binnen!

Iemand nog een code en screenshot voor mij van de pre registratie toevallig?
[Afbeelding]

Hierbij die belsimpel versie. Code is BELMD23
Wellicht handig voor de Topicstart.
De bovenstaande code (en uit de e-mail) is niet te gebruiken.
Deze code wordt overigens wel geaccepteerd op de website: BELDM23

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkev
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 19:57
Iemand nog een mobiel.nl code nodig?
Heb met abbo gebruikt maar proberen kan altijd.

Iemand nog een bonuscode over voor de wireless charger? Ik heb geen code ontvangen en Samsung wil niets doen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
mikkev schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:27:
Iemand nog een mobiel.nl code nodig?
Heb met abbo gebruikt maar proberen kan altijd.

Iemand nog een bonuscode over voor de wireless charger? Ik heb geen code ontvangen en Samsung wil niets doen 😂
Als je je telefoon via mobiel.nl hebt gekocht, zie openingspost voor de code ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
wph schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Haha ja het was ook best ingewikkeld. Ik trachtte het proces uit te leggen zodat het voor anderen wellicht minder ingewikkeld zou zijn. Ik weet niet of dat gelukt is 8)7

Kort samengevat komt het er inderdaad op neer dat ik € 791 ga betalen, wat natuurlijk een hele mooie prijs is wanneer je kijkt naar de adviesprijs van € 1579 bij aankondiging.
Dus je hebt ook recht op die €180 cashback as je die kortingscode gebruikt van €370? Of gaat dat niet beide....me oom wil eentje bestellen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Als Samsung member zou ik als het goed is 10% korting kunnen krijgen maar kan nergens een werkende code vinden. Iemand enig idee?
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste