Ik snap helemaal wat je bedoeld, afgelopen zaterdag nog maar eens gevraagd naar de status van mijn retour order gezien die nog steeds staat op Retour aangevraagd (verstuurd op 06-02).nejona schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:58:
Nog eens een vervolg op mijn saga met Samsung.
Ik had dus via de klantendienst een klacht ingediend over de klantendienst omdat ze lege beloftes doen en ........................
Anyway, ik kan ondertussen wel al enkele dagen genieten van mijn toestel. Vervelend dat Samsung me zo op m'n paard heeft gejaagd, maar van het toestel ben ik wel helemaal tevreden!
De medewerker deze keer kon me ook niks vertellen, alleen dat ze het heel druk hebben met pakketjes (wat een slecht excuus is om 10 werkdagen te wachten met een reactie sturen dat je het pakketje ontvangen hebt).
Daarnaast moet die eerst goed verwerkt zijn en gaan "oudere orders" eerst voor voordat ze de 24e mijn nieuwe telefoon kunnen sturen en hij hoopt voor mij dat het dus goed komt.
Echt dit is alles behalve service en het lijkt alsof je over een muis van 50,- loopt te zeuren en niet over een telefoon van meer dan 1100,-
Ook de terugbetaling van het standaard hoesje met flap moet nog geregeld worden dus (wat een waardeloos hoesje, die flap zit er gewoon los op....).
Nooit meer direct bij Samsung dat weet ik 100% zeker.
nope geen signature