• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:56
@mxmemx Natuurlijk is de S23 de opvolger van de S10; plus en ultra is weer anders.

Verder natuurlijk gewoon kijken wat het jou waard is en waar je voorkeuren liggen. Dat kan niemand voor je bepalen natuurlijk.
Uiteraard zijn er wat zaken serieus sneller en verbeterd, maar ook andere zaken die niet serieus een vooruitgang waren. Mijn S10 512GB is nog steeds een heel fijne daily!

Wel weer eens lekker een vers toestel met een nieuwe batterij, die overall goed schijnt te presteren.

Maar je kan het ook zo
benaderen natuurlijk :+

Leveringsupdate:
Heb toch een SMS en mail van Sammie gehad dat er morgen geleverd zou gaan worden door Dynalogic. De status op de website van Sammie zelf bleef onveranderd staan op "Voorbereiding voor verzending".

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
robbvdb schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:30:
@mxmemx Natuurlijk is de S23 de opvolger van de S10; plus en ultra is weer anders.

Verder natuurlijk gewoon kijken wat het jou waard is en waar je voorkeuren liggen. Dat kan niemand voor je bepalen natuurlijk.
Uiteraard zijn er wat zaken serieus sneller en verbeterd, maar ook andere zaken die niet serieus een vooruitgang waren. Mijn S10 512GB is nog steeds een heel fijne daily!

Wel weer eens lekker een vers toestel met een nieuwe batterij, die overall goed schijnt te presteren.

Maar je kan het ook zo [YouTube: Why I’m NOT Buying The Galaxy S23 And Will Be Keeping The Galaxy S10 #samsung #galaxy #s23 #s10] benaderen natuurlijk :+

Leveringsupdate:
Heb toch een SMS en mail van Sammie gehad dat er morgen geleverd zou gaan worden door Dynalogic. De status op de website van Sammie zelf bleef onveranderd staan op "Voorbereiding voor verzending".
Ik snap niet helemaal wat er gebeurd met die cashback, inruilkorting acties hoeveel kost de upgrade nou daadwerkelijk aan de eind streep want het lijkt alsof de ultra 930 kost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsja83
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-10 18:54
Is gelukt met de code van @Rhahyrion, waarvoor dank!!

Heeft er iemand nog een Samsung 10% code over voor de membershop? De al geposte codes werken helaas niet.

Ik heb m'n eigen code al gebruikt voor een nieuwe s23 en m'n broertje wil nu ook graag eentje. Dank alvast!

[ Voor 13% gewijzigd door Tsja83 op 17-02-2023 11:33 ]

PV-output | 5,32 kWp | platdak 13° | ZZW | regio 0299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Tsja83 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:34:
Heeft er iemand nog een Samsung 10% code over voor de membershop? De al geposte codes werken helaas niet.

Ik heb m'n eigen code al gebruikt voor een nieuwe s23 en m'n broertje wil nu ook graag eentje. Dank alvast!
Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag? Met de cashback en evt inruil van je oude mobiel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

nejona schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:10:
Wanneer krijg je eigenlijk de factuur van je toestel bij bestelling bij Samsung? Bij verzending? Bij aankomst? Nog later?
Het is al meer dan een week geleden dat ik m'n toestel heb besteld en de betaling ging meteen door.

Ik krijg op m'n werk 10.50 euro per maand terug betaald voor m'n toestel en zou deze tussenkomst dus meteen willen aanvragen maar moet op de factuur zitten wachten... Hopelijk komt ie nog snel zodat ik alvast vanaf deze maand terugbetaling krijg van het werk.
Je krijgt een mail met als titel "Je bestelling is onderweg", hierbij hangt als bijlage de factuur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsja83
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-10 18:54
mxmemx schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 00:14:
[...]

Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag? Met de cashback en evt inruil van je oude mobiel?
Bij de Samsung store was ik ongeveer 675 euro kwijt voor de S23 met inruil van een S10 en 10% member korting.

PV-output | 5,32 kWp | platdak 13° | ZZW | regio 0299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:57
tweaker2010 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 00:30:
[...]

Je krijgt een mail met als titel "Je bestelling is onderweg", hierbij hangt als bijlage de factuur. ;)
Ik had hem in de avond besteld bij Samsung. Kreeg alleen in mijn post.nl app een melding dat de volgende dag het pakketje zou worden afgeleverd, maar helemaal niks van Samsung zelf. Ook geen factuur.
Heb er zelf achteraan moeten gaan, en kreeg via de mail alsnog de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03-2023
Zonet wakker geworden en zag een mailtje van Samsung met de factuur. Verder is de tracking van Bpost ineens van "Pakje wordt verwacht" naar "Pakje is onderweg" gegaan. Levering deze voormiddag, voel een beetje alsof Sinterklaas gaat komen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhahyrion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 18:43
Voor diegene die nog een code zoekt.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:45
Gisteren bericht van de tradein van mijn oude telefoon... Er was 'schade' dus het tegenvoorstel was 0 euro voor de telefoon zelf en alleen de 300 'extra' inruil van KPN/Samsung. (En anders retourneren toestel).

Nou ja, vooruit... Geen idee wat de schade zou zijn, want toestel zag er nog prima uit. Enige waren enkele lichte stipjes op de achterkant van een hoesje.

Ging sowieso om maar 30 euro inruilwaarde zelf, dus de schade is wat dat betreft minimaal. Maar toch irritant dat je geen details ofzo krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
m0ridin schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:55:
Gisteren bericht van de tradein van mijn oude telefoon... Er was 'schade' dus het tegenvoorstel was 0 euro voor de telefoon zelf en alleen de 300 'extra' inruil van KPN/Samsung. (En anders retourneren toestel).

Nou ja, vooruit... Geen idee wat de schade zou zijn, want toestel zag er nog prima uit. Enige waren enkele lichte stipjes op de achterkant van een hoesje.

Ging sowieso om maar 30 euro inruilwaarde zelf, dus de schade is wat dat betreft minimaal. Maar toch irritant dat je geen details ofzo krijgt.
Vervelend, na die verhalen koos ik er voor inruil te doen met een beschadigd toestel. Kunnen ze me alvast niet verrassen :D Scheelde 40 euro maar zo hoef ik niet een perfect werkend toestel in te sturen terwijl een ander toestel met gebarsten scherm hier maar ligt te liggen. Was wel verrassend hoe snel die S8 nog werkte, wat was dat eigenlijk een mooi toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:45
nejona schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:58:
[...]

Vervelend, na die verhalen koos ik er voor inruil te doen met een beschadigd toestel. Kunnen ze me alvast niet verrassen :D Scheelde 40 euro maar zo hoef ik niet een perfect werkend toestel in te sturen terwijl een ander toestel met gebarsten scherm hier maar ligt te liggen. Was wel verrassend hoe snel die S8 nog werkte, wat was dat eigenlijk een mooi toestel..
Ach ja, ik had het toestel van iemand overgenomen voor 50e speciaal voor deze actie en zou er dan evt nog tegen de 30 (+300) voor terug krijgen. Die +300 was vooral belangrijk dus in die zin allemaal niet zo'n punt.

Had ik echter een prima toestel ingeleverd met hogere inruilwaarde en dan zo een verhaal terug gekregen was het een stuk lastiger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:48
Cashback goedkeuren duurt wel erg lang, langer dan de voorgeschreven twee weken nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 23:25
Ik kom op dit moment zelf nu op € 1060,10 via samsung, met de code hierboven. Daar is die 180 euro upgrade korting al vanaf neem ik aan? Bij mobiel.nl kwam ik op iets van 1055, en volgens mij gaat daar nog wel die 180 euro upgrade korting vanaf, is dat correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:04
mxmemx schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:33:
[...]

Ik snap niet helemaal wat er gebeurd met die cashback, inruilkorting acties hoeveel kost de upgrade nou daadwerkelijk aan de eind streep want het lijkt alsof de ultra 930 kost?
Een ding waar je wel rekening mee moet houden dat je ook nog een fiks bedrag aan abonnementskosten kwijt bent. Dus je moet ook net toe zijn aan twee jaar vast aan T-Mobile.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nejona
Ik heb m'n S23 Ultra zonet ontvangen, eindelijk!
Maar helaas moet ik nu wel merken dat ik per ongeluk het Silicone Grip Case hoesje besteld heb voor de S23 en niet de S23 Ultra. Stom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
loentje48 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 06:28:
[...]

Ik had hem in de avond besteld bij Samsung. Kreeg alleen in mijn post.nl app een melding dat de volgende dag het pakketje zou worden afgeleverd, maar helemaal niks van Samsung zelf. Ook geen factuur.
Heb er zelf achteraan moeten gaan, en kreeg via de mail alsnog de factuur.
Bij mij wordt hij uitgeleverd door Dynalogic zoals lijkt; mail komt van dynalogic m.b.t. track & trace. Ook besteld bij Samsung zelf.

Lijkt dat ze dus in de uitlevering voor verschillende aanbieders gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:21
Het kan inderdaad zo zijn dat de charger niet op voorraad is. Toen je de bestelling deed stond er ook levering vanaf 24 februari. Ik raad je aan om ook deze datum aan te houden.
Ondertussen staat heel internet vol met mensen die hun order weken eerder dan deze aangegeven datum hebben ontvangen, maar die van mij laten ze lekker liggen ondanks dat alles gewoon voorradig is. Wat een slechte webshop zeg, ongelooflijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emproh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:05
Memberkorting: VND-CKEC-KRCH-GSM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Of-Aaargh schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:38:
[...]

Een ding waar je wel rekening mee moet houden dat je ook nog een fiks bedrag aan abonnementskosten kwijt bent. Dus je moet ook net toe zijn aan twee jaar vast aan T-Mobile.
Ik heb zelf nu tmobile thuis met unlimited dus 1ghz en unlimited mobiel data voor 25 euro per abo, das goedkoper dan kpn/ziggo voor alleen internet dus opzich zie ik daar geen probleem.

Blijkbaar hebben wij via het werk benefitsatwork waar ik dus ook met 10% korting een s23 kan aanschaffen. Bij inruil van mijn s10 komt dat neer op een 660 euro. Niet te shabby eigenlijk. De vraag is alleen, leg ik 300 euro bij voor de ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:00
Emproh schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:54:
Memberkorting: VND-CKEC-KRCH-GSM7
Duizendmaal dank! Heb een S23+ Met gratis draadloze oplader voor €1030 besteld! Anders was die 1199 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 20:29
Ik had nog een 10% kortingscode voor bestellen bij Samsung zelf mét gratis draadloze oplader...

Vergeven!

[ Voor 51% gewijzigd door RiCk op 17-02-2023 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
nejona schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:58:
[...]

Ik vermoed overigens dat ze een niet zo intelligent logistiek systeem gebruiken. Je levering werd op de verwachte leverdatum van de lader gezet maar het systeem is vermoedelijk niet slim genoeg om je hele bestelling vroeger te zetten als alles binnen is. We kunnen in dat geval wel erg hopen dat ze niet eerst alle laders gratis eerst uitdelen.
Je vraagt je idd af waar ze in godsnaam mee werken, ze kunnen eigenlijk niks zien, statussen kloppen niet op de site en ze kunnen je ook niet vertellen wanneer je je product nu echt gaat ontvangen.
Dacht bestel eens een keer bij Samsung zelf, leuke aanbieding, maar nu eigenlijk als spijt van....

nope geen signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 17:30

spartacusNLD

This is Sparta!!

Member codes:

VND-CZ7E-KHMG-HSLH
VND-CZ7E-KK1K-CGSP

10% + draadloos lader

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 17-02-2023 12:56 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Paar rekensommen gemaakt, bij mobiel.nl in combinatie met een tmobile abonnement 500 voor de s23 720 voor de plus en 730 voor de ultra. Makkelijke keuze zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
mxmemx schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:38:
Paar rekensommen gemaakt, bij mobiel.nl in combinatie met een tmobile abonnement 500 voor de s23 720 voor de plus en 730 voor de ultra. Makkelijke keuze zou je zeggen.
Hoe kom je aan die bedragen? Is er ook sprake van betaling van het toestel in de maandbijdrage? Bij 2 jaar onbep internet en bellen kom ik bij T-Mobile op 653 bijbetaling, want een groot verschil is met de 500 die jij noemt.

Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mxmemx
wilmundo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:44:
[...]

Hoe kom je aan die bedragen? Is er ook sprake van betaling van het toestel in de maandbijdrage? Bij 2 jaar onbep internet en bellen kom ik bij T-Mobile op 653 bijbetaling, want een groot verschil is met de 500 die jij noemt.
Mijn berekening is als volgt:

TMobile abonnement 20gb + onbeperkt bellensms + voordeel thuis = 20 per maand.

Toestel:
S23 eenmalig 753 euro
S23 plus eenmalig 1023 euro
S23 ultra 1222 euro

Cashback:
€60
€120
€180

Extra inruilwaarde:
€100
€100
€220

Mijn toestelwaarde:
€89

Onderaan de streep korting +-:
250
310
490

In mijn geval is de ultra dus 738
de plus 722
en de normale 502

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Uitstekende toelichting, dank je wel!

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
wilmundo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:52:
Uitstekende toelichting, dank je wel!
Geen enkel probleem!

Los toestel via samsung zou de ultra +- 1100 bedragen dus de winst met een abonnement is ommenabij 400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 17:30

spartacusNLD

This is Sparta!!

De plus versie is bij samsung altijd een rare optie geweest imho. Maar vaak doen fabrikanten dit expres.

De ''medium'' optie bij zo'n beetje elk product is altijd in verhouding geen goede deal. Zodat mensen eerder nijgen naar de duurste optie. Bijv popcorn in de bios:

klein: 1.50
medium 3.20
groot 4.00

Dus de medium optie bestaat alleen om meer van de duurste optie te verkopen. Zonder de medium optie lijkt de duurste optie veel te duur volgens ons gevoel.

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 17-02-2023 15:40 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
spartacusNLD schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:38:
[...]

De plus versie is bij samsung altijd een rare optie geweest imho. Maar vaak doen fabrikanten dit expres.

De ''medium'' optie bij zo'n beetje elk product is altijd in verhouding geen goede deal. Zodat mensen eerder nijgen naar de duurste optie. Bijv popcorn in de bios:

klein: 1.50
medium 3.20
groot 4.00

Dus de medium optie bestaat alleen om meer van de duurste optie te verkopen. Zonder de medium optie lijkt de duurste optie veel te duur volgens ons gevoel.
Het klopt ook wat je zegt. Vaak tegen een geringe meerprijs kan je de volgende versie krijgen. Maar in dit geval komt het door de hoge cashback,want bij de S22+ en ultra is het prijsverschil wel fors hoger volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53
Heeft er al iemand de exclusieve kleur geleverd gekregen van de S23?

Ik zit al van launchday te wachten op de S23 Graphite versie die ik persoonlijke een mooiere zijkant (mat) vind hebben die matcht met de rest van de telefoon.

Edit S23 Graphite idd

[ Voor 6% gewijzigd door sn33ky op 17-02-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
sn33ky schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:36:
Heeft er al iemand de exclusieve kleur geleverd gekregen van de S20?

Ik zit al van launchday te wachten op de S20 Graphite versie die ik persoonlijke een mooiere zijkant (mat) vind hebben die matcht met de rest van de telefoon.
je bedoelt hoop ik de S23 Graphite.... anders zit je wel heeeel lang te wachten :D.

Ja die had ik voor de S23 Ultra, en dat is ook de reden dat ik nu zo lang moet wachten met de omruil omdat ze die maar heel beperkt op voorraad hebben.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53
SpaceMarine schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:12:
[...]

je bedoelt hoop ik de S23 Graphite.... anders zit je wel heeeel lang te wachten :D.

Ja die had ik voor de S23 Ultra, en dat is ook de reden dat ik nu zo lang moet wachten met de omruil omdat ze die maar heel beperkt op voorraad hebben.
inderdaad de S23 (normale). jij hebt hem al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
sn33ky schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:41:
[...]

inderdaad de S23 (normale). jij hebt hem al gehad?
Ik had de 23 Ultra maar dan met een blauw knipperende pixel (dat het nog voorkomt :S ).
Ja heb die kleur gehad, is wel mooi! nadeel is dat ik het toch weer in een Spigen hoesje doe dus achteraf doet de kleur er minder toe, had liever de groene gehad, dan konden ze nu namelijk al een nieuwe toesturen. nu is het nog tot (op zijn vroegst) wachten tot volgende week vrijdag.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Update levering:

Vandaag S23 met gratis draadloze lader geleverd door Dynalogic; Keurig track & trace gehad, sms-je, factuur PDF per mail etc. . 14-2-2023 om 23:54 besteld en 17-2-2023 geleverd om 10:52 . Het elders bestelde hoesje laat langer op zich wachten en daarvoor gebruik ik hem niet echt.

Eigenlijk al met al qua bestelling en levering een goede ervaring, zeker voor de uiteindelijk betaalde prijs door alle mooie kortingen en codes hier _/-\o_

Vandaag meteen even tussendoor de nodige apps erop, 5 minuten bellen per sim om de sim-lock te voorkomen, CSC veranderd naar ILO om alle telefoongesprekken native op te kunnen nemen (ivm werk) en heel kort even gespeeld....

Heel fijn toestel, die me terug doet denken aan de Iphone 4 qua vorm en looks en grootte aan de voorzijde. Mooi vlot responsive en heerlijk zonder Bixby knop, die ik nog wel eens per ongeluk aanraakte bij de voorgangers.

Al met al positieve ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
Vandaag meteen even tussendoor de nodige apps erop, 5 minuten bellen per sim om de sim-lock te voorkomen, CSC veranderd naar ILO om alle telefoongesprekken native op te kunnen nemen (ivm werk) en heel kort even gespeeld....
Ah, ik koos voor sek om die reden. Waarom koos je voor ilo? (Das Oekraïne vs Israël toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
robbvdb schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 20:39:
Update levering:

Vandaag S23 met gratis draadloze lader geleverd door Dynalogic; Keurig track & trace gehad, sms-je, factuur PDF per mail etc. . 14-2-2023 om 23:54 besteld en 17-2-2023 geleverd om 10:52 . Het elders bestelde hoesje laat langer op zich wachten en daarvoor gebruik ik hem niet echt.

Eigenlijk al met al qua bestelling en levering een goede ervaring, zeker voor de uiteindelijk betaalde prijs door alle mooie kortingen en codes hier _/-\o_

Heel fijn toestel, die me terug doet denken aan de Iphone 4 qua vorm en looks en grootte aan de voorzijde. Mooi vlot responsive en heerlijk zonder Bixby knop, die ik nog wel eens per ongeluk aanraakte bij de voorgangers.

Al met al positieve ervaring :)
Hoe verander je van CSC? Gewoon flashen met odin?

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
@The-dragon Nope, via een tool in dit geval SamFw_Tool v4.0 , Developer optie aan op je S23* en dan via ADB.

Wijst zich eigenlijk vanzelf als je de tool hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
ascent schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 20:42:
[...]

Ah, ik koos voor sek om die reden. Waarom koos je voor ilo? (Das Oekraïne vs Israël toch?)
Klopt, SEK=Oekraïne , ILO= Israël .

Voor mij is essentieel dat de telefoongesprekken perfect native op kunnen nemen. Dat kan met een aantal CSC's, oa THL, INS, ILO, SEK en zo nog wel een paar. Van die genoemde zijn de mogelijkheden wisselend v.w.b. Samsung Health i.c.m. een smartwatch ( wel of geen koppeling en wel of geen ECG etc) , Samsung-Pay en HD-voice bij de verschillende providers of helemaal niet aanwezig en zo nog wat kleinere verschillen.

ILO sloot het meeste aan bij wat ik gebruik en wil. Enige minpunt is was dat updates in de regel minder frequent voorkomen voorkwamen op ILO, maar ik verwacht dat sinds die in de Multi_CSC zitten daar geen verschil meer in is.

Volgens mij zit het zo, waarbij ik niet weet of HD-voice op SEK werkt:

INS - wel: callrec, caller-ID, samsung-pay | niet: ECG en bloeddruk
THL - wel: callrec, caller-ID | Niet: ECG en bloeddruk, samsung-pay
XXV - wel: callrec, samsung-pay | Niet: caller-ID | ECG
SEK - wel: callrec, caler-id, ECG en bloeddruk| niet samsung pay
ILO - wel: callrec, caler-id, ECG en bloeddruk, HD-voice | niet samsung pay

Verder schijnen THL & INS geen HD-call op Vodafone te ondersteunen

caller-ID is trouwens als bedoeld met Hiya spam detector

Dat gaan we binnenkort eens zien als er updates komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsDeKa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:17
Misschien nog iemand een extra Samsung code voor de Belgische webshop? Geen van de andere codes lijken te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
robbvdb schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:22:
[...]

ILO sloot het meeste aan bij wat ik gebruik en wil. Enige minpunt is was dat updates in de regel minder frequent voorkomen voorkwamen op ILO, maar ik verwacht dat sinds die in de Multi_CSC zitten daar geen verschil meer in is.
Hd voice klinkt interessant.. updates zeer zeker ook. Laten we elkaar up2date houden bij de eerstvolgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:00
EsDeKa schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:48:
Misschien nog iemand een extra Samsung code voor de Belgische webshop? Geen van de andere codes lijken te werken
Ik had Samsung gebeld, ze deden nergens moeilijk over en stuurde me een code naar mn mail toe voor de draadloze oplader en 10% korting op de S23 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Maar dan zit je wel voor twee jaar vast aan T-Mobile. Niet iedereen wil of kan dat. Ik zit bij KPN.
Bij Mobiel.nl zijn ze met KPN helaas minder scheutig. Ik kom zelfs met het duurste 2-jarige abonnement uiteindelijk op 943 euro (1334,-. minus 220 extra inruilkorting en 180 euro cashback). Dus ruim 200 euro meer dan bij T-Mobile.
Dan is bestellen bij KPN zelf voordeliger voor 888,- (1368,- minus 300 euro extra inruilkorting en 180 euro cashback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zu73aSccdlMS1xiOR5L1WdiuxBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZoT3TbnwgXQfriRYjeJF4sJv.jpg?f=fotoalbum_large

Gister besteld vandaag in huis, ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
mxmemx schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:05:
[Afbeelding]

Edit: er zat een plakbandje op de 3 vandaar dat die weg is, verder volledig gesealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
En ik maar wachten op mijn S23U red 1TB :|

[ Voor 3% gewijzigd door Tom.Gerritse op 18-02-2023 12:52 . Reden: Smily ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xargos
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-03-2023
Hey guys,

I know it's a dutch forum but I decided to share my frustration here anyway,

I've ordered Samsung galaxy s23 ultra 1TB (exclusive colour graphite) with free wireless charger and additional case in Netherlands right after it was announced (1st of February). Today I have received wireless charger and yet case is descired as "delivery after 24th of February. About phone itself there are absolute ZERO updates. Customer service keeps telling me to wait few days more "LOL". Have anyone received thier "exclusive" 1 TB version till now ? It's been 17 days and it's getting really annoying specially because it was written that delivery will take place next day while I was ordering it....

Sorry once again for english on your forum guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Xargos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:30:
Hey guys,

I've ordered Samsung galaxy s23 ultra 1TB (exclusive colour graphite) with free wireless charger and additional case in Netherlands right after it was announced (1st of February). Today I have received wireless charger and yet case is descired as "delivery after 24th of February. About phone itself there are absolute ZERO updates. Customer service keeps telling me to wait few days more "LOL". Have anyone received thier "exclusive" 1 TB version till now ? It's been 17 days and it's getting really annoying specially because it was written that delivery will take place next day while I was ordering it....

No, but my situation is similar with my Sky Blue 512GB. No wireless charger received yet, ordered on the 6th of February and keep getting told to wait until the 24th.

I have no doubt the phone is great, but I've never seen a big company handle aa order this poorly. Absolutely ridiculous when everything occurs to be in stock yet somehow they can not push the order through and instead have you wait for nearly 20 days instead.

[ Voor 11% gewijzigd door stfnz op 18-02-2023 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xargos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:30:
Hey guys,

Every time it is the same with special colors or sizes. Just buy what is in stock for delivery the next day.

Also with special colors or sizes, if they break and send back for repair might take longer as they will not have replacement models in stock which they otherwise would send out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07 21:47
Heb inmiddels mijn S23 ultra binnen, wat een upgrade t.o.v. mijn oude S9!!

Ik zou graag nog achteraf de promo invullen voor de gratis wireless charger, alleen zijn de codes die eerder gepost zijn inmiddels al gebruikt.

Heeft er iemand nog een code + screenshot mail van samsung zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 22:17
kefjoo schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:01:
Heb inmiddels mijn S23 ultra binnen, wat een upgrade t.o.v. mijn oude S9!!

Ik zou graag nog achteraf de promo invullen voor de gratis wireless charger, alleen zijn de codes die eerder gepost zijn inmiddels al gebruikt.

Heeft er iemand nog een code + screenshot mail van samsung zelf?
Hmm heb de code van mobiel.nl gebruikt (daar ook besteld) en die werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
Rostares schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:21:
[...]

Hmm heb de code van mobiel.nl gebruikt (daar ook besteld) en die werkt zonder problemen.
Probleem is dat ik via de webshop van samsung zelf heb gekocht. Dan gaat een code van mobiel.nl niet goedgekeurd worden lijkt mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostares
  • Laatst online: 09-10 22:17
kefjoo schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:24:
[...]

Probleem is dat ik via de webshop van samsung zelf heb gekocht. Dan gaat een code van mobiel.nl niet goedgekeurd worden lijkt mij :')
Ai, nee dat wordt wat lastig inderdaad. Wellicht komt er zo nog 1 voorbij in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:01
[...]

Op het Samsung forum werd verteld als je bij Samsung zelf een bestelling doet, je de code had moeten invullen tijdens bestelling en de wireless charger toe had moeten voegen. Achteraf was niet meer mogelijk.

Bericht op Samsung Community

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XIM--xY2iP5z5f-6fvP-BeOqSE0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FtC2ZnScJmHKNdwYx8aLFrlF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Glassertje op 18-02-2023 20:58 . Reden: Screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
Glassertje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:49:
[...]

Op het Samsung forum werd verteld als je bij Samsung zelf een bestelling doet, je de code had moeten invullen tijdens bestelling en de wireless charger toe had moeten voegen. Achteraf was niet meer mogelijk.

Bericht op Samsung Community

[Afbeelding]
Ah helaas, bedankt voor de duidelijkheid en het toevoegen van de bron!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
[...]

Samsung store + Mobiel.nl code werkte wel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
MercedesCLS schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:28:
[...]

Samsung store + Mobiel.nl code werkte wel bij mij.
Het is het proberen waard, wat heb jij bij winkel van aankoop ingevuld? Gewoon webshop en dan samsung.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
kefjoo schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:47:
[...]

Ah helaas, bedankt voor de duidelijkheid en het toevoegen van de bron!
En toch zou ik Samsung zelf nog even bellen :) , lief zijn en het gewoon vragen zoals onderstaand:
silverchaoz schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:59:
[...]

Ik had Samsung gebeld, ze deden nergens moeilijk over en stuurde me een code naar mn mail toe voor de draadloze oplader en 10% korting op de S23 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Niet online
kefjoo schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:44:
[...]

Het is het proberen waard, wat heb jij bij winkel van aankoop ingevuld? Gewoon webshop en dan samsung.com?
Samsung inderdaad. Alleen de code en de screenshot van de code van Mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-10 13:49
Is de code voor de draadloze oplader alleen voor de s23 ultra? Heb de normale s23 besteld via Belsimpel en kreeg geen code o.i.d.

Zo ja, heeft iemand nog een code waar geen gebruik van wordt gemaakt? Wordt zeer gewaardeerd :)

[ Voor 27% gewijzigd door Neco75 op 19-02-2023 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:34
Ik heb een Samsung Members code en wil graag de S23 Ultra 1TB (los) bestellen. Tevens wil ik een oude Galaxy S7 inruilen. Ik wil wachten tot de laatste preorder dag (zondag 26 februari) om te kijken wat de prijzen elders nog doen.

Ik heb 2 vragen:

1) Is er momenteel nog een betere deal te vinden dan bovenstaande...?

2) Tevens wil ik hem bestellen via CashbackXl om nog een keer 2% cashback te krijgen. Werkt dat in combinatie met de Samsung Members kortingscode...?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
mxmemx schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:05:
[Afbeelding]

Kun je aangeven waar je hem hebt besteld en of dit i.c.m. met accessoires, welke acties en inruil zodat anderen iets aan je bericht hebben. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
tploumen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:06:
Ik heb een Samsung Members code en wil graag de S23 Ultra 1TB (los) bestellen. Tevens wil ik een oude Galaxy S7 inruilen. Ik wil wachten tot de laatste preorder dag (zondag 26 februari) om te kijken wat de prijzen elders nog doen.

Ik heb 2 vragen:

1) Is er momenteel nog een betere deal te vinden dan bovenstaande...?

2) Tevens wil ik hem bestellen via CashbackXl om nog een keer 2% cashback te krijgen. Werkt dat in combinatie met de Samsung Members kortingscode...?

Alvast bedankt!
1) Ja, via Tele2, en dan je S7 voor een paar tientjes verkopen is nog steeds goedkoper.
Bij Samsung: uiteindelijk 1241,- met 200 euro extra inruilkorting voor je S7, en dan nog 10% extra korting met de Members-code. En dan krijg je ook gratis 1 jaar Care+ en een draadloze oplader.
Bij Tele2: uiteindelijk 1181,- inclusief 240 euro cashback, en dan krijg je nog een gratis Watch 5 LTE.
Dan moet je denk ik zelf bedenken hoe je de gratis extra's waardeert. Voor de lader zul je wel een tientje kunnen krijgen op V&A, voor de Watch zo'n 150 euro.

2) Volgens mij zou dat moeten werken, omdat je niet via een speciale url moet inloggen. Je krijgt de korting via de code.
Bij Tele2 kun je trouwens ook via CashbackXL cashback ter waarde van de ene maand abonnement krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Ik heb met zeer veel interesse de 31 pagina's aan posts doorgenomen. Wat ik mis voor nieuwe lezers is als iemand een toestel heeft ontvangen om aan te geven wanneer en waar die is besteld, welk model het betreft, en of dat in combinatie is met met accessoires, welke acties en inruil, zodat anderen iets aan je bericht hebben.

Nu moest ik regelmatig opzoeken wanneer iemand iets had besteld.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 10-10 19:22
Heb deze vraag in de verkeerde topic gesteld, dus doe het hier nu nog een keer: Iemand ervaring met de cashback van 180 euro vanuit Samsung promo? Heb het op hetzelfde moment aamgevraagd als de draadloze oplader. Die laatste is in 1 week goedgekeurd en verzonden. Die eerst nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 19:21

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dutchnltweaker schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:33:
Heb deze vraag in de verkeerde topic gesteld, dus doe het hier nu nog een keer: Iemand ervaring met de cashback van 180 euro vanuit Samsung promo? Heb het op hetzelfde moment aamgevraagd als de draadloze oplader. Die laatste is in 1 week goedgekeurd en verzonden. Die eerst nog niks gehoord.
Ja heb 7 februari aanvraag ingediend, en meteen mail ontvangen dat de aanvraag ontvangen was. Op 14 februari mailtje gekregen dat mijn aanvraag was goedgekeurd en er "binnen 9 weken" geld wordt overgemaakt. Tot zover dus bij mij alles vlotjes. Geld is er nog niet trouwens.

Heb je ook die eerste bevestiging gekregen van de aanvraag, dat ze de aanvraag ontvangen hebben. Daar staat ook een registratienummer in, dan zou je eens na kunnen vragen voor een status.

[ Voor 12% gewijzigd door DerOllie op 19-02-2023 15:26 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Samsung is altijd heel, heel traag met cashback uitbetalen. Ik zou minimaal 6 tot 8 weken aanhouden na goedkeuring. Dit is bij mijn telefoon + tablet aankopen altijd zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:10
Heb toch icm met een abonnementsverlenging bij T-mobile via de Samsung website afgelopen vrijdag de S23 Ultra 512Gb besteld en zaterdag bij mobiel.nl opgehaald in Leidschendam.
Kom van de S22 Ultra 128Gb af.
Heb een Galaxy S6 aangeboden om in te leveren hierdoor kreeg ik €13 + €220 extra korting.
Mijn S22 Ultra staat nu op marktplaats. Om het aanbetalingsbedrag ruimschoots te compenseren.
Betaal nu €12 voor de telefoon per maand en aan het einde lever ik de telefoon in of betaal €372. Als ik nu ca. €600 krijg dan moet ik aan het eind nog geen €100 betalen.
Deze deal kon ik niet aan me voorbij laten gaan.

En om eerlijk te zijn de S23 Ultra is beduidend beter dan de S22 Ultra.

O ja de S6 zou ik normaliter moeten opsturen, maar de innemendepartij wil hem niet hebben. Desondanks heb ik toch de €13 en €220 gekregen met dank aan mobiel.nl. IMEI nr doorgeven was voldoende.

[ Voor 12% gewijzigd door Wimhaw op 19-02-2023 20:40 ]

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Of-Aaargh schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:06:
[...]

1) Ja, via Tele2, en dan je S7 voor een paar tientjes verkopen is nog steeds goedkoper.
Bij Samsung: uiteindelijk 1241,- met 200 euro extra inruilkorting voor je S7, en dan nog 10% extra korting met de Members-code. En dan krijg je ook gratis 1 jaar Care+ en een draadloze oplader.
Bij Tele2: uiteindelijk 1181,- inclusief 240 euro cashback, en dan krijg je nog een gratis Watch 5 LTE.
Dan moet je denk ik zelf bedenken hoe je de gratis extra's waardeert. Voor de lader zul je wel een tientje kunnen krijgen op V&A, voor de Watch zo'n 150 euro.

2) Volgens mij zou dat moeten werken, omdat je niet via een speciale url moet inloggen. Je krijgt de korting via de code.
Bij Tele2 kun je trouwens ook via CashbackXL cashback ter waarde van de ene maand abonnement krijgen.
Heel erg bedankt voor je reactie, maar ik heb geen abonnement nodig, dus Tele2 valt dan af. Ik ga er dus vanuit dat rechtstreeks bij Samsung bestellen dan nog steeds de beste deal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
gozoman schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:02:
[...]

Kun je aangeven waar je hem hebt besteld en of dit i.c.m. met accessoires, welke acties en inruil zodat anderen iets aan je bericht hebben. Alvast bedankt!
Mobiel.nl

180 cashback
220 extra inruil
89 eigen mobiel waarde

Tmobile 2 jaar 22gb onb bellen sms

Bijbetaling 730 euro

20 euro per maand abonnement (zelfde als ik nu heb)

Achteraf was tmobile misschien beter geweest en dan proberen met je tmobile aankoop de 200 inruilwaarde via samsung te krijgen, dan zou je ook nog een galaxy watch 5 cadeau hebben denk ik, niet volledig zeker, achteraf pas over nagedacht dat wss samsung alsnog die 200 extra zou geven als je hem via tmobile zou kopen maar geen zekerheid, wellicht het proberen waard!

[ Voor 28% gewijzigd door mxmemx op 19-02-2023 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 10-10 19:22
DerOllie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:09:
[...]

Ja heb 7 februari aanvraag ingediend, en meteen mail ontvangen dat de aanvraag ontvangen was. Op 14 februari mailtje gekregen dat mijn aanvraag was goedgekeurd en er "binnen 9 weken" geld wordt overgemaakt. Tot zover dus bij mij alles vlotjes. Geld is er nog niet trouwens.

Heb je ook die eerste bevestiging gekregen van de aanvraag, dat ze de aanvraag ontvangen hebben. Daar staat ook een registratienummer in, dan zou je eens na kunnen vragen voor een status.
Nou het lijkt me dat Samsung hier meeleest :P .
Paar uur later kreeg ik een mail dat het was goedgekeurd :D . Nu nog max 9 weken wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
tploumen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:17:
[...]

Heel erg bedankt voor je reactie, maar ik heb geen abonnement nodig, dus Tele2 valt dan af. Ik ga er dus vanuit dat rechtstreeks bij Samsung bestellen dan nog steeds de beste deal is...
Als ik een berekening maak, tel ik altijd de abonnementskosten waar je aan vast zit op bij het totaal. Echter, je kunt bij Tele2 kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Dat je meteen kunt opzeggen. Die ene maand abonnementskosten van 11,50 krijg je terug via cashback (edit: via cashbackXL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
robbvdb schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:22:
[...]

Voor mij is essentieel dat de telefoongesprekken perfect native op kunnen nemen. Dat kan met een aantal CSC's, oa THL, INS, ILO, SEK en zo nog wel een paar. Van die genoemde zijn de mogelijkheden wisselend v.w.b. Samsung Health i.c.m. een smartwatch ( wel of geen koppeling en wel of geen ECG etc) , Samsung-Pay en HD-voice bij de verschillende providers of helemaal niet aanwezig en zo nog wat kleinere verschillen.

Volgens mij zit het zo, waarbij ik niet weet of HD-voice op SEK werkt:

INS - wel: callrec, caller-ID, samsung-pay | niet: ECG en bloeddruk
THL - wel: callrec, caller-ID | Niet: ECG en bloeddruk, samsung-pay
XXV - wel: callrec, samsung-pay | Niet: caller-ID | ECG
SEK - wel: callrec, caler-id, ECG en bloeddruk| niet samsung pay
ILO - wel: callrec, caler-id, ECG en bloeddruk, HD-voice | niet samsung pay

Verder schijnen THL & INS geen HD-call op Vodafone te ondersteunen

caller-ID is trouwens als bedoeld met Hiya spam detector

Dat gaan we binnenkort eens zien als er updates komen.
Ik heb ook mijn CSC veranderd naar ILO, maar ik krijg nu helaas de februari update niet door op mijn S23 Ultra, de update is sinds deze morgen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Of-Aaargh schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:18:
[...]

Als ik een berekening maak, tel ik altijd de abonnementskosten waar je aan vast zit op bij het totaal. Echter, je kunt bij Tele2 kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Dat je meteen kunt opzeggen. Die ene maand abonnementskosten van 11,50 krijg je terug via cashback.
Dat klinkt zeer interessant. Dankje!

Echter, ik kom wel op een ander bedrag uit dan jou bij Tele2, namelijk 1395,-. Dus met 240,- cashback komt dat neer op 1395 - 240 = 1155,- :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRoCBLFQ3ptTB1hm5_psChx4a20=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NplCHBSmduIMr9RQsEopZuUS.png?f=fotoalbum_large

Dan heb ik nog 3 vragen:

1) Heb je de Tele2 actie zelf uitgeprobeerd...? Er staat in de kleine letters namelijk dat de actie gebaseerd is op een overeenkomst van 24 maanden. Hang je echt nergens meer aan vast wanneer je het abonnement na 1 maand beëindigd...?

2) Moet je voor de registratie van de Galaxy Watch 5 en de 240,- Cashback het toestel op 26 februari in huis hebben...? Of gaat het er alleen om dat je uiterlijk op 26 februari (uiterlijk 0:00 uur) besteld hebt...?

3) De S7 die ik bij Samsung wilde inruilen heeft een deels loslatende achterplaat (lijm begint los te laten), waardoor ik ervan uit kan gaan dat ik hem via Marktplaats niet meer verkocht krijg. Blijft dan aankopen bij de Samsung Webshop gebruik makend van de members kortingscode toch het interessantste...?

Wederom dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
tploumen schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:22:
[...]

Echter, ik kom wel op een ander bedrag uit dan jou bij Tele2, namelijk 1395,-. Dus met 240,- cashback komt dat neer op 1395 - 240 = 1155,- :

[Afbeelding]

Dan heb ik nog 3 vragen:

1) Heb je de Tele2 actie zelf uitgeprobeerd...? Er staat in de kleine letters namelijk dat de actie gebaseerd is op een overeenkomst van 24 maanden. Hang je echt nergens meer aan vast wanneer je het abonnement na 1 maand beëindigd...?

2) Moet je voor de registratie van de Galaxy Watch 5 en de 240,- Cashback het toestel op 26 februari in huis hebben...? Of gaat het er alleen om dat je uiterlijk op 26 februari (uiterlijk 0:00 uur) besteld hebt...?

3) De S7 die ik bij Samsung wilde inruilen heeft een deels loslatende achterplaat (lijm begint los te laten), waardoor ik ervan uit kan gaan dat ik hem via Marktplaats niet meer verkocht krijg. Blijft dan aankopen bij de Samsung Webshop gebruik makend van de members kortingscode toch het interessantste...?

Wederom dank!
1. Dit werkt gewoon. Via een online opzegformulier heb ik 2 dagen na ontvangst telefoon m'n Tele2 abo opgezegd. Je gebruikt de Tele2 hardware factuur voor alle promotie aanvragen.

2. Dat staat vrij duidelijk op de Tele2 site:

Watch 5: 1 februari t/m 2 april (aankoopdatum). Registeren kan t/m 2 mei
Cashback: 1 februari t/m 26 februari (aankoopdatum). Registeren kan t/m 26 april

3. Geen idee, dat moet je echt zelf uitrekenen :D

CashbackXL leverde mij nog € 23.80 extra op. Dat is zelfs al vrijgegeven, niet heel slim van Tele2 aangezien ik maar 1 maand abo kosten betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
tploumen schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:22:
[...]

[Afbeelding]

Dan heb ik nog 3 vragen:

Wederom dank!
1) Ik heb vorig jaar meegedaan aan eenzelfde actie met de Samsung Flip 4.
Wat betreft de prijs: Je moet ook nog de thuiskopieheffing van 6,41 meetellen, die wordt bij Tele2 apart berekend; en ik heb de ene maand abonnementskosten meegeteld in de totaalprijs.
Vroeger (tot vorig jaar) was opzeggen een heel gedoe, je moest bellen om op te zeggen en dan werd er heel indringend op je ingepraat om het abonnement toch voort te zetten. Tegenwoordig vul je een webformulier in op Mijn Tele2, klaar.

2) en 3) zijn hierboven al helder uitgelegd door @stin00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:00:
[...]

1) Ik heb vorig jaar meegedaan aan eenzelfde actie met de Samsung Flip 4.
Wat betreft de prijs: Je moet ook nog de thuiskopieheffing van 6,41 meetellen, die wordt bij Tele2 apart berekend; en ik heb de ene maand abonnementskosten meegeteld in de totaalprijs.
Vroeger (tot vorig jaar) was opzeggen een heel gedoe, je moest bellen om op te zeggen en dan werd er heel indringend op je ingepraat om het abonnement toch voort te zetten. Tegenwoordig vul je een webformulier in op Mijn Tele2, klaar.

2) en 3) zijn hierboven al helder uitgelegd door @stin00.
De 'Eenmalig' prijs bij Tele2 bevat al alle kosten. Dat is toestelprijs + thuiskopieheffing + 1 maand abonnement. Als je dit menu uitklapt zie je ook deze kostenspecificatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
stin00 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:02:
[...]

De 'Eenmalig' prijs bij Tele2 bevat al alle kosten. Dat is toestelprijs + thuiskopieheffing + 1 maand abonnement. Als je dit menu uitklapt zie je ook deze kostenspecificatie.
Nee, die ene maand abonnement staat niet bij de eenmalige kosten. Tele2 gaat er van uit dat je het abonnement niet opzegt en het dus geen eenmalige kosten zijn. O-)
Die moet je er nog wel even bij optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hier ook inmiddels de wireless charger en de 180 eur cashback goedgekeurd gekregen per mail voor een telefoon die ik via de mediamarkt heb gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:04
Heb hier net een inruil aanvraag gedaan met een xiaomi a1 die ik hier nog heb liggen voor mijn s23U
Nu kan ik die niet aanvinken in de lijst maar a2 staat er wel bij.
Zouden ze dit weigeren denken jullie aangezien het correcte toestel niet is.
Betreft s23U aangekocht via proximus(belgie).

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Laatst online: 12:11

g86

5 dagen geleden mijn aanvragen ingediend en vandaag 3x goedkeuring gekregen.
S23U aangekocht via Telenet.be en volgende ontvangen:
* 180 euro cashback
* gratis Watch 5 LTE 40mm
* draadloze oplader (zonder adapter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:17
g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:29:
* 180 euro cashback
ohw, krijg je die wireless charger ook in Belgie?

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:29:
* 180 euro cashback
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om de draadloze oplader te krijgen met aankoop via telenet?

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Unrealiac schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:58:
[...]

ohw, krijg je die wireless charger ook in Belgie?
ik heb gewoon de code op de eerste pagina van dit topic genomen samen met een screenshotje die erbij hoort.
en dan heb ik alles gewoon ingevuld zoals bij de 2 andere dingen die ik zou krijgen. 8)7
gewoon geprobeerd en gekregen, dus geen controle?

[ Voor 5% gewijzigd door g86 op 20-02-2023 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:17
Straks ook eens even doen. Op het werk nu en geen kopie van de factuur in bezit :P

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Nou, een nieuwe week. Hopelijk ga ik die Sky Blue dan toch eindelijk krijgen op de 24ste. Ik blijf 18 dagen wachten toch wel achterlijk vinden, voor iets dat voorradig is. En ik koop nooit meer direct via Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:04:
[...]

ik heb gewoon de code op de eerste pagina van dit topic genomen samen met een screenshotje die erbij hoort.
en dan heb ik alles gewoon ingevuld zoals bij de 2 andere dingen die ik zou krijgen. 8)7
gewoon geprobeerd en gekregen, dus geen controle?
Ik kan die promotie nergens vinden op de be website? Of heb je dit via de nl website gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:04
Die wireless charger promo laadt mijn galaxy watch4 classic niet op ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
stfnz schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:10:
Nou, een nieuwe week. Hopelijk ga ik die Sky Blue dan toch eindelijk krijgen op de 24ste. Ik blijf 18 dagen wachten toch wel achterlijk vinden, voor iets dat voorradig is. En ik koop nooit meer direct via Samsung.
Ken het gevoel, maar voel me enigszins opgelicht omdat ik een mail zou ontvangen van Samsung wanneer de kleur die ik wilde, rood, weer op voorraad zou zijn. Direct na het ontvangen van de mail waarin vermeld stond dat het toestel op voorraad zou zijn deze besteld en het toestel staat sinds 6 Februari op "Verzending aangevraagd". Weet niet in welk land het toestel op voorraad was, maar die voorraad zal niet groot geweest zijn.

Het zal mij overigens benieuwen of het toestel de 24ste verzonden / geleverd gaat worden, maar iets zegt me dat het pas eind Maart gaat worden als ik zo de berichtgeving lees betreffende de pre-orders van S23-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

DeliciousBrown® schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:40:
[...]

Ken het gevoel, maar voel me enigszins opgelicht omdat ik een mail zou ontvangen van Samsung wanneer de kleur die ik wilde, rood, weer op voorraad zou zijn. Direct na het ontvangen van de mail waarin vermeld stond dat het toestel op voorraad zou zijn deze besteld en het toestel staat sinds 6 Februari op "Verzending aangevraagd". Weet niet in welk land het toestel op voorraad was, maar die voorraad zal niet groot geweest zijn.

Het zal mij overigens benieuwen of het toestel de 24ste verzonden / geleverd gaat worden, maar iets zegt me dat het pas eind Maart gaat worden als ik zo de berichtgeving lees betreffende de pre-orders van S23-serie.
Telenet heeft me ook goed liggen gehad. Wilde eigenlijk de groene S23U 512gb, maar die was plots uitverkocht en de levertermijn was dan plots 2-4 weken.
Ik heb dan maar snel een zwarte besteld, omdat ik dacht: straks ook uitverkocht en geen cashback/watch ...
2 dagen nadien (en na de levering) was die groene terug in stock. Grom.
Nog een reden om te retourneren... :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:49
danda schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:31:
Die wireless charger promo laadt mijn galaxy watch4 classic niet op ....
Klopt, daar is die ook niet voor gemaakt. Helaas heeft de watch een specifiekere oplaadplaat nodig (die denk ik strakker op horloge aansluit, apple heeft overigens zelfde issue). De duo oplader doet het wel (heeft een horloge deel en een universeel), the trio ook maar die zou ik niet kopen aangezien die volgens reviews slecht werkt en snel stuk gaat. Koop een mooie standaard op amazon, werken veel beter en heb je telefoon + horloge + eventuele 2e apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
The-dragon schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:22:
[...]

Heb ondertussen terugkoppeling gekregen van Samsung.

[Afbeelding]

De horloge is goedgekeurd en zal deze week opgestuurd worden
Goed nieuws!
ik kreeg zonet bericht dat mijn cashback goedgekeurd is! *O* :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Niet online
Degenen die de telefoon retour heeft gestuurd, hoe lang duurde dit proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansv89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-09 13:14
Mede door de acties via bv Tele2 aan het twijfelen om de S23 Ultra te kopen. Heb momenteel de s21 Ultra en zou dus ook nog wel even door kunnen met deze telefoon. Weten jullie mogelijk wat het beleid een beetje is van Samsung. Hebben ze vaak na een aantal maanden weer "goede" acties of duurt dat daarna vaak een langere periode voor ze weer met een actieperiode komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hansv89 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:54:
Mede door de acties via bv Tele2 aan het twijfelen om de S23 Ultra te kopen. Heb momenteel de s21 Ultra en zou dus ook nog wel even door kunnen met deze telefoon. Weten jullie mogelijk wat het beleid een beetje is van Samsung. Hebben ze vaak na een aantal maanden weer "goede" acties of duurt dat daarna vaak een langere periode voor ze weer met een actieperiode komen?
Beste actie is meestal de preorder, daarna om de zoveel maanden een 100-150 Euro cashback, maar geen directe logica gevonden wanneer dat exact is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nejona
Edit: weg

[ Voor 107% gewijzigd door nejona op 20-03-2023 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Iemand nog in een Belsimpel kortingscode van 100 euro?
Stuur even een berichtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
stin00 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:48:
[...]

1. Dit werkt gewoon. Via een online opzegformulier heb ik 2 dagen na ontvangst telefoon m'n Tele2 abo opgezegd. Je gebruikt de Tele2 hardware factuur voor alle promotie aanvragen.

2. Dat staat vrij duidelijk op de Tele2 site:

Watch 5: 1 februari t/m 2 april (aankoopdatum). Registeren kan t/m 2 mei
Cashback: 1 februari t/m 26 februari (aankoopdatum). Registeren kan t/m 26 april

3. Geen idee, dat moet je echt zelf uitrekenen :D

CashbackXL leverde mij nog € 23.80 extra op. Dat is zelfs al vrijgegeven, niet heel slim van Tele2 aangezien ik maar 1 maand abo kosten betaal.
Nog 2 vragen die me te binnen schieten:

1) Als ik bij Tele2 bestel is die dan niet door hun gesimlocked of op een andere manier beperkt...?

2) Met welke abonnementsspecificaties ben jij aan die € 23.80 CashbackXL korting gekomen...? Ik kom daar namelijk niet op uit...

Wederom dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
tploumen schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:52:
[...]

Nog 2 vragen die me te binnen schieten:

1) Als ik bij Tele2 bestel is die dan niet door hun gesimlocked of op een andere manier beperkt...?

2) Met welke abonnementsspecificaties ben jij aan die € 23.80 CashbackXL korting gekomen...? Ik kom daar namelijk niet op uit...

Wederom dank!
1. Nee, toestel is simlockvrij en het is geen rare provider variant. Gewoon hetzelfde als een los toestel.

2. Geen idee hoe ze dit berekent hebben, cashback zou 8% moeten zijn. Toch kreeg ik 23,80 :+ Dit was uiteraard met het goedkoopste, maandelijks opzegbare abonnement.
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste