Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05 17:14
tweaker2010 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:33: Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben (gehad) op Samsung website?
Iets aan mijn (voor)naam moeten aanpassen tijdens het bestellen, anders wilde het bestelproces met geen mogelijkheid naar de volgende stap gaan.

Je zou bijna verwachten dat ze na het afgelopen jaar met het uitbrengen van de S22 het een en ander in het bestelproces zouden hebben aangepast.

Goedkoper is niet noodzakelijk beter blijkt maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-05 09:00
Heb via Twitter contact gehad en na 3 keer vragen bevestiging dat de S23 Ultra Sky Blue nog steeds op voorraad is, waarom anderen hier hem op dezelfde dag (afgelopen Maandag) inmiddels al binnen hebben en ik niet weet ik nog steeds niet. Maar hopelijk komt daar snel verandering in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:43

AndereKoekoek

Ping! Pong?

stfnz schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:38:
Heb via Twitter contact gehad en na 3 keer vragen bevestiging dat de S23 Ultra Sky Blue nog steeds op voorraad is, waarom anderen hier hem op dezelfde dag (afgelopen Maandag) inmiddels al binnen hebben en ik niet weet ik nog steeds niet. Maar hopelijk komt daar snel verandering in
Heb zelf juist voor een gangbare zwarte kleur gekozen die ruim op voorraad zou zijn.
Samsung heeft letterlijk gezegd dat ze de grote stroom aan orders niet verwerkt krijgen.
Het idee dat het flink wat stress is daar in het logistieke centrum en bij stress worden meer fouten gemaakt enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-05 03:36
Samsung en hun webshop is gewoon waardeloos en qua contact idem, heb nog steeds meerdere tickets lopen betreft orders de afgelopen twee jaar. De

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik word echt woest van die klantendienst van Samsung.
Voor EN na mijn bestelling meerdere malen contact gehad omdat de lader op leveringsdatum 17/2 stond. Er werd me meerdere malen gegarandeerd dat de Ultra eerder zou geleverd worden. Wanneer ik nu contact op neem met de klantendienst zeggen ze me: "oja, je toestel wordt geleverd op 17/2". Zomaar eventjes negeren dat verschillende medewerkers me dus voorgelogen hebben en de leverdatum voorlezen alsof ik die zelf niet kan lezen, lekker in m'n gezicht uitlachen enzo. Ik sta echt te koken nu. Wat een kutservice hebben die.

Oja, en dan nog wetende dat er meerdere Reddit-gebruikers nu klagen dat hun levering uitgesteld wordt mte 2 weken... Maar deze boodschap komt pas op de dag dat het toestel zou moeten geleverd worden.

[ Voor 15% gewijzigd door nejona op 13-02-2023 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohtfan66
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-01 19:03
stfnz schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:38:
mijn limoen versie was er plots (weer of uberhaupt) schijnbaar want in principe gaan ze het morgen leveren kreeg net een mailtje binnen. Ik had het liever afgelopen vrijdag ontvangen volgens afspraak maar goed afwachten wat ik wel of niet ontvang van de totaal bestelling. Nog geen T&T van de vervoerder ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Yes! Bestelling is eindelijk gelukt, bleek inderdaad een bugje te zijn op de Samsung webshop. Koppelstreepje weglaten was de oplossing. 😀

Heb uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten. Het is een S23 Plus geworden met 512GB (is nu gratis upgrade vanaf de 256GB versie).
Ben uiteindelijk voor de kleur Green gegaan omdat de Graphite een maand extra levertijd had en dat vond ik toch wel erg veel. Had nog een oude S8 liggen waar de extra 100 inruilkorting bijkomt.

Met hoesje erbij kom ik op 960 euro uit.
Als het goed ik krijg ik ook nog een gratis draadloos lader twv 40 euro erbij.

Verwachte levertijd staat nu op donderdag. 😀

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 13-02-2023 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:54

spartacusNLD

This is Sparta!!

dutchnltweaker schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:31:
[...]

Alles goed verlopen met die bonus documenten in te leveren? Ik heb ze ingeleverd, maar als ik de pagina refresh staan ze er opeens niet meer op? Waar eerst dus de documenten stond bij ingeleverd.
Heb uiteindelijk gekozen om via samsung.com een S23U te bestellen inc inruil. Ondertussen is mijn oude toestel al aangekomen, maar nog geen bevestiging dat deze daar verwerkt is.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
mohtfan66 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:01:
[...]
mijn limoen versie was er plots (weer of uberhaupt) schijnbaar want in principe gaan ze het morgen leveren kreeg net een mailtje binnen. Ik had het liever afgelopen vrijdag ontvangen volgens afspraak maar goed afwachten wat ik wel of niet ontvang van de totaal bestelling. Nog geen T&T van de vervoerder ontvangen.
Fijn te horen, had je er een gratis wireless charger bij? Vraag mij af of mijn bestelling zo lang duurt omdat ze wachten tot die op 17 February ook voorradig is, want nog steeds niets vernomen. Jammer dat het zo lang moet duren, hij staat nu al 3-4 dagen op " Voorbereiding van de verzending ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
stfnz schreef op maandag 13 februari 2023 @ 23:49:
[...]

Fijn te horen, had je er een gratis wireless charger bij? Vraag mij af of mijn bestelling zo lang duurt omdat ze wachten tot die op 17 February ook voorradig is, want nog steeds niets vernomen. Jammer dat het zo lang moet duren, hij staat nu al 3-4 dagen op " Voorbereiding van de verzending ".
De klantendienst beweert telkens dat het toestel verzonden wordt voor de draadloze lader maar het tegendeel blijkt waar. Mijn toestel wordt ook niet verzonden voor de 17e blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
Mensen, ik snap er ff geen fluit meer van. Overal en nergens zag ik allerlei promoties van Samsung / KPN. Nu heb ik in een KPN winkel verlengd maar ik mis volgens mij iets..

- voor die wireless charger moest je je pre-registeren ( nu zeker te laat..... )
- Voor die memory upgrade-vergoeding moet je bij Samsung rechtstreeks toestel bestellen ?

Had mijn beklag gedaan voor de grote onduidelijkheid bij zowel Samsung als KPN maar beide konden weinig voor me betekenen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:20
BootVluchteling schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:24:
Mensen, ik snap er ff geen fluit meer van. Overal en nergens zag ik allerlei promoties van Samsung / KPN. Nu heb ik in een KPN winkel verlengd maar ik mis volgens mij iets..

- voor die wireless charger moest je je pre-registeren ( nu zeker te laat..... )
- Voor die memory upgrade-vergoeding moet je bij Samsung rechtstreeks toestel bestellen ?

Had mijn beklag gedaan voor de grote onduidelijkheid bij zowel Samsung als KPN maar beide konden weinig voor me betekenen..
Voor de cashback moet je je toestel registeren bij Samsung via deze link

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
The-dragon schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:28:
[...]

Voor de cashback moet je je toestel registeren bij Samsung via deze link
Dank !! Scheelt me in ieder geval weer € 120,-. Alleen beetje vreemd dat ze 2 x de optie € 120,- cashback gaven, maar je er maar 1 kon selecteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-05 21:59
BootVluchteling schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:24:

De wireless charger kan je claimen via Samsung promos.

Ik heb de openingspost aangepast met de codes en screenshots die je kan gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door VPIPPFR op 14-02-2023 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
VPIPPFR schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Ik heb de openingspost aangepast met de codes en screenshots die je kan gebruiken.
Oeh, als iemand mij daarmee kan helpen, zou mijn dank groot zijn !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
BootVluchteling schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:05:
[...]

Zie openingspost in dit topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:05:
[...]

Je kan jezelf helpen: VPIPPFR in "[Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
VPIPPFR schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:06:
[...]

Zie openingspost in dit topic :)
Dank! Jij bent vandaag mijn held ! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
En bewoog er ineens toch iets bij Samsung. Gisteren klacht ingediend dus misschien daarmee? (Je moet wel je klacht over de klantendienst indienen bij de klantendienst en zij geven het dan door... Wat een systeem.)
Mijn bestelling staat ineens op "Voorbereiding van verzending"

[ Voor 28% gewijzigd door nejona op 14-02-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 17:43

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Gisteravond een mail gekregen dat mijn order nog niet is verzonden door de drukte.

Zojuist een sms gekregen
Beste ..., wij hebben je bestelling ontvangen en zullen deze woensdag 15 februari 2023 bij je aanbieden. Groet, Samsung
Blij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
nejona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:55:
En bewoog er ineens toch iets bij Samsung. Gisteren klacht ingediend dus misschien daarmee? (Je moet wel je klacht over de klantendienst indienen bij de klantendienst en zij geven het dan door... Wat een systeem.)
Mijn bestelling staat ineens op "Voorbereiding van verzending"
Waar kan ik een klacht indienen? Want ik wordt er zo ook wel een beetje moe van.
Ik sta nu echt al een week op voorbereiding van verzending..

[ Voor 6% gewijzigd door stfnz op 14-02-2023 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nejona
stfnz schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Waar kan ik een klacht indienen? Want ik wordt er zo ook wel een beetje moe van.
Ik sta nu echt al een week op voorbereiding van verzending..
Ik moest m'n klacht in 1 Whatsapp bericht schrijven en dan zou de medewerker van de klantendienst dit intern doorsturen... Heeft het nut...? Geen idee, maar ik heb toch effe mijn frustraties van me af kunnen schrijven en hopelijk komt deze dan toch terecht bij een medewerker die wel even wil luisteren ipv medewerkers van de klantendienst die enkel iedereen bezig houden en niets nuttigs verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
nejona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:48:
[...]

Ik moest m'n klacht in 1 Whatsapp bericht schrijven en dan zou de medewerker van de klantendienst dit intern doorsturen... Heeft het nut...? Geen idee, maar ik heb toch effe mijn frustraties van me af kunnen schrijven en hopelijk komt deze dan toch terecht bij een medewerker die wel even wil luisteren ipv medewerkers van de klantendienst die enkel iedereen bezig houden en niets nuttigs verrichten.
Gelijk heb je. Ik zie net op de site dat de Wireless Charger nu verschoven is van 17.2 naar 24.2, dus ik weet nu echt niet meer wanneer ze wat gaan verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nejona
stfnz schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:52:
[...]

Gelijk heb je. Ik zie net op de site dat de Wireless Charger nu verschoven is van 17.2 naar 24.2, dus ik weet nu echt niet meer wanneer ze wat gaan verzenden.
Het irritantste aan de zaak is dat ik de charger niet eens gratis krijg maar deze wel degelijk betaald heb (ivm studentenkorting kwam het een paar euro goedkoper dan wanneer ik de members korting gebruikte). En nu kunnen ze m'n order niet verzenden omdat ze ze allemaal gratis uitgedeeld hebben 8)7 Dat ze er dan tenminste wat in stock houden voor betalende klanten ofzo.
Nuja, wel goede hoop nu ze de voorbereiding tot verzending aan het doen zijn. Mochten ze uitstellen tot 24/02 zou ik echt wel gek worden dan. Ik zou er nog toe in staat zijn uit pure colère een iPhone voor veel te veel geld te kopen :+

Edit: net eens gekeken op de Belgische store. Daar is de melding voor de wireless charger over levering op 17/02 nu verdwenen (zowel op de bestelpagina als op mijn orderpagina), wellicht in BE dus wel op stock?

[ Voor 10% gewijzigd door nejona op 14-02-2023 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gengar
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-04 16:13
weet er iemand trouwens wat het verschil is tussen bestellen via de webshop op samsung.com en de "membershop" voor samsung members op dezelfde site waar je via via op uitkomt? Zelfde telefoon maar scheelt hem paar tientallen euro's. Moet je iets speciaals doen "samsung member" te zijn of is een account hebben voldoende?

voor alle duidelijkheid dus vershil tussen:
"normale": https://www.samsung.com/be/smartphones/galaxy-s23-ultra/buy/
"members": https://www.samsung.com/b...rs_be/buy.SM-S918BZGHEUB/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawai0
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 22:40
L8P/Loop reageert niet snel zeker?
Pakje met oude phone daar vrijdag toegekomen maar geen bevestiging van het ontvangen ervan

Uiteraard volgt dan pas later de bevestiging van inruilwaarde na controle maar zelfs die eerste mail komt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
gengar schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:30:
weet er iemand trouwens wat het verschil is tussen bestellen via de webshop op samsung.com en de "membershop" voor samsung members op dezelfde site waar je via via op uitkomt? Zelfde telefoon maar scheelt hem paar tientallen euro's. Moet je iets speciaals doen "samsung member" te zijn of is een account hebben voldoende?

voor alle duidelijkheid dus vershil tussen:
"normale": https://www.samsung.com/be/smartphones/galaxy-s23-ultra/buy/
"members": https://www.samsung.com/b...rs_be/buy.SM-S918BZGHEUB/
Geen verschil, de Samsung member store is net als de Samsung partnerportalen van ING en ICS. Vaak wat extra korting en voordelen. Is gewoon promotie en marketing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:27
dawai0 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:40:
Pakje met oude phone daar vrijdag toegekomen maar geen bevestiging van het ontvangen ervan

Uiteraard volgt dan pas later de bevestiging van inruilwaarde na controle maar zelfs die eerste mail komt niet.
Same here, S22U vorige week maandag verzonden, was de volgende dag al afgeleverd in België. Ik heb nog steeds niks gehoord. Ik heb geprobeerd om ze gisteren te bellen om te verifiëren, maar kon ze niet bereiken.

Ik wacht verder af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04 12:07
Op de membershop van samsung lukt het mij niet om mijn inruiltoestel te selecteren.

Het eerste dropdown menu 'type apparaat' kies ik mobile phone en bij de tweede voor 'productversie' kies ik samsung. Vervolgens verschijnt er geen derde drop down om het model te kunnen selecteren. Hierdoor kan ik niet verder.

Bij alle andere merken werkt dit wel prima maar alleen bij samsung niet.
Heb het probleem zowel op mijn telefoon als op mijn laptop.
Scheelt toch weer €200 als ik mijn oude S9 in kan ruilen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
kefjoo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:00:
Op de membershop van samsung lukt het mij niet om mijn inruiltoestel te selecteren.

Het eerste dropdown menu 'type apparaat' kies ik mobile phone en bij de tweede voor 'productversie' kies ik samsung. Vervolgens verschijnt er geen derde drop down om het model te kunnen selecteren. Hierdoor kan ik niet verder.

Bij alle andere merken werkt dit wel prima maar alleen bij samsung niet.
Heb het probleem zowel op mijn telefoon als op mijn laptop.
Scheelt toch weer €200 als ik mijn oude S9 in kan ruilen.

Iemand enig idee?
Werkt bij mij wel prima, via Chrome op m'n laptop. Via welke weg probeer je? Via je GSM of computer?
Je kan eventueel ook eens je bestelling in de gewone winkel aanmaken en daarna inloggen als member en je kortingscode ingeven.
Voor je S9 krijg je overigens 47 euro (dus 247 euro in totaal met de promo). Weet ik toevallig omdat ik eerst van plan was m'n S9 in te ruilen maar uiteindelijk beslist heb om een S8 in te ruilen met kapot scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
nejona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:08:
[...]

Werkt bij mij wel prima, via Chrome op m'n laptop. Via welke weg probeer je? Via je GSM of computer?
Je kan eventueel ook eens je bestelling in de gewone winkel aanmaken en daarna inloggen als member en je kortingscode ingeven.
Voor je S9 krijg je overigens 47 euro (dus 247 euro in totaal met de promo). Weet ik toevallig omdat ik eerst van plan was m'n S9 in te ruilen maar uiteindelijk beslist heb om een S8 in te ruilen met kapot scherm :)
Bedankt voor de vlotte reactie!
Heb het tot nu toe geprobeerd via Chrome op GSM en op de laptop via zowel Chrome als Opera.

Ik zou het kunnen proberen in de gewone winkel aan te maken alleen heb ik geen kortingscode om in te geven?
Via de membershop wordt die 10% automatisch aangeslagen.

Mijn S9 heeft overigens ook een gebarsten achterkant dus ik verwacht geen €47 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarlinAngel
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-08-2024
dawai0 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:40:

Wij hadden onze oude telefoons afgelopen woensdag opgestuurd, donderdag bij ze aangekomen volgens de track&trace.
Vriend heeft inmiddels net bevestiging van ontvangst + bevestiging van inruilwaarde tegelijk gehad. Ik beide nog niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 23:45
nejona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:11:
[...]

Mochten ze uitstellen tot 24/02 zou ik echt wel gek worden dan. Ik zou er nog toe in staat zijn uit pure colère een iPhone voor veel te veel geld te kopen :+
Joh, niet flauw bedoeld van mij hoor, maar.........

Het is maar een telefoon! Er is meer in het leven.

Als er een logistiek verhaal aan vast zit, voorraad, orders, uitleveren, alles is een flinke organisatie. Zeker als daar nog allerlei acties aan vast geknoopt worden. En dan........ duurt het soms even.

Je hebt werkelijk op 13-2 & 14-2 7(!) keer gepost in dit topic, waarvan 6 x om je ongenoegen te uiten.

Vergeet de telefoon even en geniet van het mooie weer of zo? Hij komt vast, misschien een weekje later dan verwacht........ :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nejona
Edit: weg

[ Voor 110% gewijzigd door nejona op 20-03-2023 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
kefjoo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Bedankt voor de vlotte reactie!
Heb het tot nu toe geprobeerd via Chrome op GSM en op de laptop via zowel Chrome als Opera.

Ik zou het kunnen proberen in de gewone winkel aan te maken alleen heb ik geen kortingscode om in te geven?
Via de membershop wordt die 10% automatisch aangeslagen.

Mijn S9 heeft overigens ook een gebarsten achterkant dus ik verwacht geen €47 :+
Het is mijzelf uiteindelijk gelukt na vele malen proberen!

Heeft er iemand toevallig nog een pre-registratie code over van Samsung voor de gratis wireless charger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 13:58
Heb mijn code over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBisFnBqKSLQvK40VhXoB7oBEc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/63n0wyfXVnYZjqhXtGUwsp4n.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Nog wat codes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCZwyDljP8za3RfV1QlCw8C3DkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NYeScbcjB2mDv8AJ6YSasrL9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZFW9Q7hw12e9BQB76IdmFHjduA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqXwSz7NgxF2MKYb34SKOvmd.jpg?f=fotoalbum_large

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

kefjoo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:37:
[...]

Het is mijzelf uiteindelijk gelukt na vele malen proberen!

Heeft er iemand toevallig nog een pre-registratie code over van Samsung voor de gratis wireless charger?
Zie bovenstaande codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
Nice, zojuist de bevestiging gehad van Samsung dat ook de cashback akkoord is. Binnen 9 weken op de rekening, dat dan weer wel.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 10:53
Binnen 3 dagen de promotie met draadloze actie goedgekeurd en kreeg zojuist mail van DHL (via Europakket+) dat hij morgen al komt! Dat is snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Nog steeds niet verzonden, bestelling was van 6 Februari, zijn er nog meer die al zo lang wachten? Snap echt niet dat dit zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-05 14:12
stfnz schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 23:17:
Nog steeds niet verzonden, bestelling was van 6 Februari, zijn er nog meer die al zo lang wachten? Snap echt niet dat dit zo lang moet duren.
Ik heb gisteren besteld en die van mij staat op "Voorbereiding van de verzending, wordt geleverd 16 februari."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
@Kozz Dank voor delen van de codes !

De jouwe deed het nog en zorgde voor een mooi stukje korting!

Uiteindelijk op 14-2 om 23:53 besteld en volgens website op 17-2 gaan ze leveren.
Voor wat het waard is natuurlijk! Mocht die later komen dan ook prima.

Besteld trouwens S23 256GB samen met de gratis lader, met 1 X Samsung Care+ 1 Jaar Onopzettelijke Schade en Vloeistofschade, voor de prijs na inruil net iets boven de € 700,- incl. BTW.

Maar eens zien of hij de oude trouwe S10 512GB fijn gaat vervangen naast de S21 256GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Robi schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 23:49:
[...]

Ik heb gisteren besteld en die van mij staat op "Voorbereiding van de verzending, wordt geleverd 16 februari."
Wat raar zeg, ik wacht al een week op een specifieke datum en bij jou staat hij er na een dag al. Nou gelukkig gaat het toch ergens goed, maar ik vindt het wel heel erg lang duren hier.

Zit er bij jou een Wireless Charger bij? Ben benieuwds of dat dan de reden is. Vindt niet dat ze me zo lang zouden moeten laten wachten omdat die bij hun niet voorradig is..

[ Voor 17% gewijzigd door stfnz op 15-02-2023 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robi
stfnz schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 00:30:
[...]

Wat raar zeg, ik wacht al een week op een specifieke datum en bij jou staat hij er na een dag al. Nou gelukkig gaat het toch ergens goed, maar ik vindt het wel heel erg lang duren hier.

Zit er bij jou een Wireless Charger bij? Ben benieuwds of dat dan de reden is. Vindt niet dat ze me zo lang zouden moeten laten wachten omdat die bij hun niet voorradig is..
Heb er geen oplader bij, alleen een s23U phantom black 512gb. Betwijfel ook of die daadwerkelijk wel de 16e geleverd gaat worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

VPIPPFR schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Er wordt om een IMEI nummer gevraagd dus dat kan pas zodra je nieuwe toestel geleverd is volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
tweaker2010 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 06:50:
[...]

Er wordt om een IMEI nummer gevraagd dus dat kan pas zodra je nieuwe toestel geleverd is volgens mij..
Klopt, maar die worden toch al gewoon geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
stfnz schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 00:30:
[...]

Klopt dat dit door de lader komt, omdat deze niet in stock is. Hier zelfde probleem.
Er kan mogelijks ook vertraging op zitten door de kleur van je toestel. Sommige kleuren zijn meteen leverbaar, andere weer niet. Bij mij staat de levering op 17/02 omdat de lader niet in stock was. Is nu echter wel veranderd naar "Voorbereiding voor verzending". Ik begreep echter dat de lader nog wat meer vertraging opgelopen heeft in NL.

[ Voor 4% gewijzigd door nejona op 15-02-2023 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
nejona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:42:
[...]

Klopt dat dit door de lader komt, omdat deze niet in stock is. Hier zelfde probleem.
Er kan mogelijks ook vertraging op zitten door de kleur van je toestel. Sommige kleuren zijn meteen leverbaar, andere weer niet. Bij mij staat de levering op 17/02 omdat de lader niet in stock was. Is nu echter wel veranderd naar "Voorbereiding voor verzending". Ik begreep echter dat de lader nog wat meer vertraging opgelopen heeft in NL.
Oke dus toch die lader dus. Ja, ik heb geinformeerd over de kleur in mijn bestelling en die was dus gewoon voorradig. Beetje vervelend om zo lang te moeten wachten op een lader.

Dus niemand die een telefoon heeft ontvangen hier die ook de wireless charger code gebruikt heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door stfnz op 15-02-2023 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
Zojuist een SMS gekregen dat hij morgen geleverd gaat worden. Dat is mooi snel, 2 dagen na bestelling. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Robi op 15-02-2023 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Gisteren nog eens zitten kijken naar een Galaxy S23+ 512GB.
- Via Samsung kom ik uit op €965 (Inruil S10 128GB kapot scherm, member-korting)
- Via Vodafone, ongeacht welk abonnement ik aanklik, blijft de toestelprijs €1104.
- Via Tele2 (maandelijks opzegbaar, goedkoopste abo) kom ik op € 1005 uit.
- Via KPN, ongeacht welk abonnement ik aanklik, blijft de toestelprijs € 1080.

Had gehoopt dat, net als met de introductie van de S22 de prijzen toch wel wat lager uit zouden komen. Daar waren prijzen in de 600-reeks wel te vinden.

Mensen nog tips om goedkoper uit te komen?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:55
The Executer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:49:
Gisteren nog eens zitten kijken naar een Galaxy S23+ 512GB.
- Via Samsung kom ik uit op €965 (Inruil S10 128GB kapot scherm, member-korting)
- Via Vodafone, ongeacht welk abonnement ik aanklik, blijft de toestelprijs €1104.
- Via Tele2 (maandelijks opzegbaar, goedkoopste abo) kom ik op € 1005 uit.
- Via KPN, ongeacht welk abonnement ik aanklik, blijft de toestelprijs € 1080.

Had gehoopt dat, net als met de introductie van de S22 de prijzen toch wel wat lager uit zouden komen. Daar waren prijzen in de 600-reeks wel te vinden.

Mensen nog tips om goedkoper uit te komen?
Ik vrees dat die tijd voorlopig niet terug komt. De toestellen hebben een fiks hogere prijs gekregen dan de S22. Daardoor vallen de kortingen ook tegen. Vorig jaar kon je ook de S22 Ultra voor rond de 700-800 euro scoren, nu is het niet mogelijk onder de 1000 euro.
Maar we houden moed! Misschien komt er in de zomer een betere deal, dat was bij de S22-serie ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Laatst online: 08-05 20:12

g86

Ik heb mijn S23 Ultra 512gb gekocht met een opleg van 249 euro! :-)
1579 adviesprijs
- 180 Samsung cashback
- 300 Telenet korting
- 350 privé overname OnePlus 9 Pro
- 500 tussenkomst werkgever
+ gratis Watch 5 LTE 40mm
Wel nog oplader, hoesje en screenprotector te kopen.

Heeft iemand nog een code voor een gratis draadloze oplader? Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
g86 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:47:
Ik heb mijn S23 Ultra 512gb gekocht met een opleg van 249 euro! :-)
1579 adviesprijs
- 180 Samsung cashback
- 300 Telenet korting
- 350 privé overname OnePlus 9 Pro
- 500 tussenkomst werkgever
+ gratis Watch 5 LTE 40mm
Wel nog oplader, hoesje en screenprotector te kopen.

Heeft iemand nog een code voor een gratis draadloze oplader? Thanks alvast!
Zie OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
@Robi Was dat met 'gratis lader' erbij of zonder?

Want volgens sommigen zit daarin de vertraging?

Misschien ook even vermelden ( of lees ik erover heen) wat je precies besteld hebt en bij wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Ik zal mijn codes ook maar eens posten (al betwijfel ik of er ondertussen nog mensen op zoek zijn, iedereen krijgt er precies belachelijk veel toegestuurd. Gisteren kreeg ik er zelfs nog twee.):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCZVfVyxSmjV5KaEINg_ApPxrCs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DSjWYC0LVcKswe9YeOP6HOna.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ft0IJCMBur84nkfB1xgL2rHFbrU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9f2YM39Xg7xV6azWDMrFWzTk.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
robbvdb schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:11:
@Robi Was dat met 'gratis lader' erbij of zonder?

Want volgens sommigen zit daarin de vertraging?

Misschien ook even vermelden ( of lees ik erover heen) wat je precies besteld hebt en bij wie?
Stond in een eerdere reactie, S23 Ultra 512GB phantom black vanuit de ING samsung store. Zonder accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

nejona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:13:
Ik zal mijn codes ook maar eens posten (al betwijfel ik of er ondertussen nog mensen op zoek zijn, iedereen krijgt er precies belachelijk veel toegestuurd. Gisteren kreeg ik er zelfs nog twee.):

[Afbeelding]

[Afbeelding]
ik wil ze gebruiken, maar krijg melding "ongeldige bonuscode" :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
g86 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:39:
[...]

Hmm vreemd, misschien zijn ze al gebruikt? Ben je ingelogd als member?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

nejona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:48:
[...]

Hmm vreemd, misschien zijn ze al gebruikt? Ben je ingelogd als member?
ik ben inderdaad aangemeld als member.
heb nu de algemene code van KPN gebruikt.
benieuwd of dit gaat werken met mijn aankoop via Telenet BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
g86 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:49:
[...]

ik ben inderdaad aangemeld als member.
heb nu de algemene code van KPN gebruikt.
benieuwd of dit gaat werken met mijn aankoop via Telenet BE.
Tja, tuurlijk kan je geen Samsung members korting krijgen bij Telenet :D
Bij Telenet krijg je een cashback en een watch, meer niet.
Bovenstaande kortingen zijn voor bestellingen bij Samsung zelf.
Denk niet dat je de draadloze lader gaat krijgen maar wie weet checken ze niet al te nauw (vrees er wel een beetje voor). Laat maar gerust weten of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

nejona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:00:
[...]

Tja, tuurlijk kan je geen Samsung members korting krijgen bij Telenet :D
Bij Telenet krijg je een cashback en een watch, meer niet.
Bovenstaande kortingen zijn voor bestellingen bij Samsung zelf.
Denk niet dat je de draadloze lader gaat krijgen maar wie weet checken ze niet al te nauw (vrees er wel een beetje voor). Laat maar gerust weten of het lukt.
ik laat het weten ;-)
hopelijk pakken ze mijn andere bonussen af :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
g86 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:03:
[...]

ik laat het weten ;-)
hopelijk pakken ze mijn andere bonussen af :-D
Wil gerust ruilen hoor, bij mij komt er een draadloze charger aan. Als je wil ruilen tegen je watch... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Robi schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:20:
[...]

Stond in een eerdere reactie, S23 Ultra 512GB phantom black vanuit de ING samsung store. Zonder accessoires.
Thnx voor de reactie.

Geen idee of het een andere stock is die gebruikt wordt voor de ING-Samsung-store , of dat dit ook gewoon uit de grote hoop bij de gewone Samsung-store komt.

Mooi vlot i.i.g.! Misschien ook wel omdat het zonder accessoires is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heb mijn S23+ vandaag binnen gekregen, echter de wireless pad aanvraag lukt niet via de promo pagina.

Heb het IMEI nr ingevuld maar de Samsung pagina geeft foutmelding Ongeldige bonuscode.

Mocht iemand nog een kortingscode over hebben graag, mijn code pakt hij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:20:
Heb mijn S23+ vandaag binnen gekregen, echter de wireless pad aanvraag lukt niet via de promo pagina.

Heb het IMEI nr ingevuld maar de Samsung pagina geeft foutmelding Ongeldige bonuscode.

Mocht iemand nog een kortingscode over hebben graag, mijn code pakt hij niet.
Codes en mails staan hier: VPIPPFR in "[Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen"

Waarschijnlijk gebruik je zo'n unieke Samsung code, die is niet daarvoor bedoeld.. die is alleen voor een wireless charger + 10% korting als je direct bij Samsung bestelt.

[ Voor 14% gewijzigd door stin00 op 15-02-2023 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:17
Of-Aaargh schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:25:
[...]

Ik heb de ervaring dat ze bij Loop niet echt kieskeurig zijn als je een toestel inlevert met 0 euro inruilwaarde. Ik heb een paar jaar geleden een kapotte HTC One M8 uit 2014 ingeleverd, en vorig jaar een Huawei Watch Classic Milanese (de eerste, nog steeds qua behuizing en scherm de mooiste en degelijkste Huawei Watch ooit, maar totaal verouderde hard- en software). Beiden zonder problemen als 'other' geaccepteerd.
Heb je de toestellen met 0 euro inruilwaarde ook moeten opsturen? Of was het niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gengar

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En toch kan ben ik steeds te laat of werken ze gewoonweg niet voor mij..

Iemand die er mij eentje wil bezorgen via PM? Ik dacht hier wel ergens gelezen te hebben dat er een verschil was tussen NL en BE codes. Voor mij zou het een BE code moeten zijn.

Thanks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:55
Wenzel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:54:
[...]

Heb je de toestellen met 0 euro inruilwaarde ook moeten opsturen? Of was het niet nodig.
Ja, als je niet opstuurt moet je de extra inruilwaarde terugbetalen.

• nejona
gengar schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 23:15:
[...]

En toch kan ben ik steeds te laat of werken ze gewoonweg niet voor mij..

Iemand die er mij eentje wil bezorgen via PM? Ik dacht hier wel ergens gelezen te hebben dat er een verschil was tussen NL en BE codes. Voor mij zou het een BE code moeten zijn.

Thanks.
Denk niet dat daar het probleem ligt, want ik ben van België ;)
Vermoedelijk inderdaad dus al gebruikt.

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:49
Of-Aaargh schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:40:
[...]

Ja, als je niet opstuurt moet je de extra inruilwaarde terugbetalen.
Ze doen er alleen een tijd erover voordat je reactie krijgt. Nu ruim 1 week verder en nog niets gehoord van L8P.

• nejona
Lijkt me logisch dat je een toestel met 0 waarde ook moet opsturen.
Jij krijgt er dan niets voor, zij halen er wel hun winst uit hoor (ze kunnen er nog steeds waardevolle dingen uit halen).

Ik heb zonet een Bpost tracking nummer binnen, dat geeft goede hoop dat het toestel morgen misschien effectief komt.

• The-dragon
Gisteren heb ik de galaxy Watch 5 mogen ontvangen(Telenet Promotie), ging dus redelijk vlot. Vrijdag 3 Februari geregistreerd bij Samsung, Vrijdag 10 Februari bericht gekregen dat het goedgekeurd is, 14 februari bericht gekregen van Bpost dat er een pakket werd voorbereid en geleverd op 15 Februari.

Nu nog wachten op de cashback, deze was geweigerd, na contact te hebben opgenomen met de klantendienst gaan ze mijn aanvraag opnieuw beoordelen... ben benieuwd

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

• BootVluchteling
Nadat alles goed is gekeurd, streven we ernaar om binnen zes weken jouw Wireless Mono Pad Fast Charging Excl. Adapter (Dark Gray)BonusAmount:€ 0,00 te versturen naar het opgegeven adres.
Wat een aanfluiting. Waarom maken ze niet gewoon een compleet item er van. Je krijgt nu de helft en kan dus doodleuk weer een extra adapter kopen omdat die er niet bij zit. à € 25,- .....

• nejona
BootVluchteling schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Wat een aanfluiting. Waarom maken ze niet gewoon een compleet item er van. Je krijgt nu de helft en kan dus doodleuk weer een extra adapter kopen omdat die er niet bij zit. à € 25,- .....
Net omdat ze het zo leuk vinden dat je extra geld uitgeeft omdat je iets gratis krijgt.
Ik zou vooral de lader niet bij Samsung kopen en lekker een ander merk kopen. :)

• Robi
Mijn S23 Ultra 512GB phantom black die ik van de ING store had besteld de 13e is zojuist binnen gekomen! :9

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
[...]

Is niet nodig hoor...na een paar mailtjes hoor je niks meer van ze...doe het al jaren zo.

• nejona
Wanneer krijg je eigenlijk de factuur van je toestel bij bestelling bij Samsung? Bij verzending? Bij aankomst? Nog later?
Het is al meer dan een week geleden dat ik m'n toestel heb besteld en de betaling ging meteen door.

Ik krijg op m'n werk 10.50 euro per maand terug betaald voor m'n toestel en zou deze tussenkomst dus meteen willen aanvragen maar moet op de factuur zitten wachten... Hopelijk komt ie nog snel zodat ik alvast vanaf deze maand terugbetaling krijg van het werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 09:48
nejona schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:10:
Wanneer krijg je eigenlijk de factuur van je toestel bij bestelling bij Samsung? Bij verzending? Bij aankomst? Nog later?
Het is al meer dan een week geleden dat ik m'n toestel heb besteld en de betaling ging meteen door.
Zodra die is verzonden. Dan krijg je in PDF een factuur.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:46
[...]

Kans bestaat dat je het toch moet opsturen, soms belt samsung je op. Alleen kans is heel erg klein.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:27
patshad schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:25:
[...]

Same here, S22U vorige week maandag verzonden, was de volgende dag al afgeleverd in België. Ik heb nog steeds niks gehoord. Ik heb geprobeerd om ze gisteren te bellen om te verifiëren, maar kon ze niet bereiken.

Ik wacht verder af...
Ik heb zojuist bericht gehad dat mijn toestel is ontvangen en om hetzelfde tijdstip meteen ook een tweede bericht dat de inruil is goedgekeurd en afgerond.

Dit heeft in mijn geval dus 7 werkdagen geduurd (toestel 7 februari aangekomen in BE, 16 februari de bevestiging). Ze hebben het waarschijnlijk wat drukker dan normaal.

[ Voor 4% gewijzigd door patshad op 16-02-2023 11:11 ]

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 09:45

Reley

Simply Clever

g86 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:39:
[...]

Idem hier...

Helaas :)

• gengar
nejona schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:00:
[...]

Denk niet dat daar het probleem ligt, want ik ben van België ;)
Vermoedelijk inderdaad dus al gebruikt.
Ha ok, goed om te weten.
Just to be sure, heb je de code ingegeven in de samsung members shop?
Ik had er nu eentje gekregen van iemand maar die blijkt die dan weer niet te aanvaarden in de "Kortingscode" sectie. Melding: "Voer een geldige code in"
kleine edit: code was reeds gepost in thread en reeds gebruikt. Dus bij deze nogmaals een warme oproep!

wat een gedoe infeite 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door gengar op 16-02-2023 12:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbvdb
Codes:

Was met de codes hier ook wel een dingetje hoor. Na heel veel codes proberen uiteindelijk toch een werkende hier ergens tussen de posts gevonden, die het (toen nog) wél deed.

Geen idee of niemand hem toen al had gebruikt of dat een code sowieso meermaals is te gebruiken? Beetje ondoorzichtig allemaal hoe het achter de schermen werkt bij Sammie.

Levering:

Ik geloof nooit dat ik morgen het toestel met de lader krijg :) . Hij staat al vanaf bestellen op "Wordt geleverd op 17/02/2023", maar tevens op "Voorbereiding van de verzending" en daarin is nooit iets gewijzigd.

Nou ja, het zal me ook worst zijn. Heb toch niet direct de tijd om hem in gebruik te nemen en het hoesje is ook nog onderweg. Ik zie hem wel komen een keer :+

[ Voor 37% gewijzigd door robbvdb op 16-02-2023 12:39 ]

• nejona
robbvdb schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:35:

Levering:

Ik geloof nooit dat ik morgen het toestel met de lader krijg :) . Hij staat al vanaf bestellen op "Wordt geleverd op 17/02/2023", maar tevens op "Voorbereiding van de verzending" en daarin is nooit iets gewijzigd.
Het kan mogelijks wel. Ik bestelde mijn toestel vorige week woensdag, toen bleef hij op "Bestelling aangemaakt" staan (en ik kon voor de levering ten vroegste 17/02 kiezen). Sinds een tweetal dagen staat de status op "Voorbereiding van de verzending". Deze ochtend kreeg ik meteen een tracking toegestuurd van Bpost dus de zending is nu ook effectief aangemaakt. Nu alleen nog hopen dat ie vandaag nog opgehaald wordt, want dat zou inderdaad betekenen dat ie morgen geleverd wordt. (De status op de Samsung website is echter nog niet veranderd en op de Bpost tracking staat er dat het pakje wordt voorbereid)

[ Voor 7% gewijzigd door nejona op 16-02-2023 13:48 ]

• stfnz
Ik sta ook nog steeds op "Wordt geleverd op 24/02/2023", dus ik zie dat ook niet veranderen nee. Vraag me toch af wanneer die Wireless Chargers dan echt binnenkomen.

• g86

g86

The-dragon schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:30:
Gisteren heb ik de galaxy Watch 5 mogen ontvangen(Telenet Promotie), ging dus redelijk vlot. Vrijdag 3 Februari geregistreerd bij Samsung, Vrijdag 10 Februari bericht gekregen dat het goedgekeurd is, 14 februari bericht gekregen van Bpost dat er een pakket werd voorbereid en geleverd op 15 Februari.

Nu nog wachten op de cashback, deze was geweigerd, na contact te hebben opgenomen met de klantendienst gaan ze mijn aanvraag opnieuw beoordelen... ben benieuwd
Wat was de reden van weigering van de cashback? Want kan perfect gecombineerd worden met de gratis Watch5. Ik heb ook besteld via Telenet.be.

Hoe heb je contact opgenomen met de klantendienst? Dan weet ik dat ook al als ze bij mij ook zouden weigeren. Thx.

• The-dragon
g86 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:15:
[...]

Wat was de reden van weigering van de cashback? Want kan perfect gecombineerd worden met de gratis Watch5. Ik heb ook besteld via Telenet.be.

Hoe heb je contact opgenomen met de klantendienst? Dan weet ik dat ook al als ze bij mij ook zouden weigeren. Thx.
Zie mijn post:
The-dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:09:
ik heb zonet een mail ontvangen van Samsung waarin ze vermelden dat mijn aanvraag voor de 180€ cashback is geweigerd.

[Afbeelding]

Toestel is aangekocht Via Telenet.
Ik heb ook de promo geregistreerd i.v.m. galaxy watch 5 LTE.
Op de website van Telenet staat dit vermeld.

[Afbeelding]

Nog iemand met dit probleem?
Heb gewoon contact opgenomen via whatsapp

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-04 16:22
Iemand hier ervaring met de Samsung helpdesk voor het omruilen van je telefoon?

Gekocht 02-02 : Samsung S23 ultra Gray.
Retour 06-02 : telefoon was dus defect helaas en wilde graag omruilen.
volgens PostNL 07-02 : aangekomen bij Samsung.
Er zou een nieuwe geleverd worden 10-02, als de retour op tijd verwerkt is.
Nu staat erbij dat ze weer een voorraad verwachten op 24-02 maar mijn retour is nog steeds niet verwerkt.....

Na appen en bellen met de helpdesk hoor je alleen maar het is druk, en komt dus wel goed. Maar ze weten niet wanneer de retour verwerkt kan worden en hopen met mij mee dat dit voor de 24e is en of ze dan ook het toestel kunnen sturen kunnen ze ook niet vertellen.....

Nu heb ik al veel meegemaakt qua customer service, maar Samsung Nederland spant de kroon in het vaag blijven en er maar lang over doen om je echt te helpen.
De mensen op whatsapp en aan de telefoon zijn wel heel vriendelijk en kunnen er ook niks aan doen, maar het blijft allemaal heel vaag voor een bestelling van meer dan 1000,-

Nu lees ik de verhalen op de samsung community forums maar daar wordt je niet vrolijk van, sommige wachten ruim 2 a 3 maanden op een omruil :|.... maar hopen dat het met deze bestelling beter gaat :+

[ Voor 8% gewijzigd door SpaceMarine op 16-02-2023 14:35 ]

nope geen signature

• nejona
Mijn ervaring: gelijk welke klantendienstmedewerker vertelt maar wat om je toch maar eventjes te sussen.
Maakt niet of wat ze zeggen correct of niet is.
Ik hoop alvast met je mee dat er snel een oplossing komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gengar

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Door de opmerking van hierboven nog eens door de thread gegaan en de 2e code die je postte deed het opeens voor mij in de member store. Fantastisch. Totaal "voordeel" €524 (1TB versie) en gratis wireless charging pad erbij. Trek daar nog eens de BTW van af en dat maakt het toch wel serieus betaalbaar. Thanks allen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 22:33

Acradavos

Poetsfanaat

Zo, de Wireless Charger is binnen. Prima dingetje, alhoewel ik er zelf geen 30 euro voor betaald zou hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/avia_Ogn0W17ZiyGK5MdIEqp23c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9PAqk8OYlJ0hkTbHbAxQvQ3W.jpg?f=fotoalbum_large

• stfnz
Acradavos schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:54:
Zo, de Wireless Charger is binnen. Prima dingetje, alhoewel ik er zelf geen 30 euro voor betaald zou hebben.

[Afbeelding]
Hmm, hoe heb jij hem ontvangen? Niet rechtstreeks van Samsung?
Want mijn order staat blijkbaar stil tot ze deze chargers hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 22:33

Acradavos

Poetsfanaat

stfnz schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:08:
[...]

Hmm, hoe heb jij hem ontvangen? Niet rechtstreeks van Samsung?
Want mijn order staat blijkbaar stil tot ze deze chargers hebben.
Ja, rechtstreeks via Samsung. Mijn telefoon is afkomstig van Tele2 en die had ik 6 februari binnengekregen.

• g86

g86

Ik heb 20,25 euro betaald bij Samsung voor die draadloze oplader. Is ondertussen ook geleverd binnen de 24u.

• stfnz
Nou dan weet ik het ook niet meer waarom ik zo belachelijk lang moet wachten tot mijn order van 6.2 verzonden wordt. Alles is dus op voorraad. Ik snap het echt niet meer, en de klantenservice is compleet nutteloos want die lezen alleen maar op wat er in mijn order staat.

• nejona
Edit: weg

[ Voor 98% gewijzigd door nejona op 20-03-2023 16:58 ]

• nejona
stfnz schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:45:
Nou dan weet ik het ook niet meer waarom ik zo belachelijk lang moet wachten tot mijn order van 6.2 verzonden wordt. Alles is dus op voorraad. Ik snap het echt niet meer, en de klantenservice is compleet nutteloos want die lezen alleen maar op wat er in mijn order staat.
Ik vermoed overigens dat ze een niet zo intelligent logistiek systeem gebruiken. Je levering werd op de verwachte leverdatum van de lader gezet maar het systeem is vermoedelijk niet slim genoeg om je hele bestelling vroeger te zetten als alles binnen is. We kunnen in dat geval wel erg hopen dat ze niet eerst alle laders gratis eerst uitdelen.

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-04 09:30
Ik ben aan het twijfelen voor een nieuwe mobiel, de S23 reeks lijkt behoorlijk goed, maar ook behoorlijk duur. Normaal pak ik via belsimpel de normale variant en dan betaal ik het in 1x af in combinatie met een abonnement (vaak scheelde dat 300 euro) nu scheelt dat amper 50 euro.

Ik kom nu van een s10 af die qua accu begint in te leveren, behoorlijk zelfs, is de s23 dan de uitkomst of ga je dan al gauw naar de plus/ultra? Of is een s21FE of S22 dan een betere bang for the buck? (exynos vs gen2?)

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-04 09:30
theorganiser schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:09:
https://www.mobiel.nl/sma...12gb#abonnement=1105-8923|1158-8007|888-7266|hc24-41_5|plv-256|pvu-53512

Eenmalig 1253 euro , en dan 180 euro retour via samsung, en 200 euro extra inruilwaarde.
Hoe werkt dit precies, ik probeer dit maar de prijs die ik zie is niet overeenkomstig met wat ze zeggen? het toestel kost normaal zonder inruilen bij tmobile 1275. En via mobiel.nl zie ik nergens die 200 extra eraf gaan?
Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste