Maar die 7 euro geloof ik niet. Ik krijg eerder het idee dat je gasmeter kuren heeft en dat daarom in de app alleen de elektra wordt meegerekent. En daardoor lijkt het alsof je weinig verbruik had. Als ik hoor wat voor huis het is moet je tijdens de koude dagen toch al snel minimaal 4 kuub gas verstokenwat al ruim boven die 7 euro zit. Oftewel in het kort gezegd lijkt het er op dat in de app alleen je stroomverbruik wordt meegeteld. En dan ben je nu appels met peren aan het vergelijken. En het probleem daarmee is dat je niet weet of er iets niet goed is met de airco of dat je gewoon een koud huis hebt wat veel warmte verliest.nancy43 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 18:24:
Jawel, want in de Eneco app staat iedere dag 7 euro verbruik zeg maar.
Tot vorige week, sinds we de airco hebben staat er iedere dag 35 euro. Dus of het nu met of zonder gas is er is een enorme prijsstijging sinds de airco, dus dit moet aan de airco liggen , ik heb toch ook de stroom bijgehouden of mis ik iets?
Aangezien je stelt dat er voorheen 1200m3 verbruik was zou ik zeggen dat het een combinatie is. Die 7 euro/dag zou dan in deze maanden rond de 20 euro per dag liggen. Waarbij die airco nog steeds erg veel verbruikt. Ik zou dus eens beginnen met dat ding maximaal op 23 graden te zetten en op automatische ventilatorstand. En dan de meterstand eens gedurende de dag monitoren, dat ding zou nl. niet continue vol aan het draaien moeten zijn met bijbehorend verbruik.
[removed]