Het grote Smart #1 topic

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:31
ElMayo schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:47:
[...]

Je bent dan uitgelogd. Je moet opnieuw de QR code scannen en inloggen
Gebeurt dit vaker bij de #1?

In het begin heeft die van ons wekenlang bij de garage gestaan vanwege een defecte communicatiemodule. De auto logt helaas nog steeds heel regelmatig uit. Ik dacht altijd dat dit nog een nawee van die module was, maar omdat de dealer nogal ver weg zit, heb ik er nooit meer naar laten kijken. Wel knap irritant!

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Frie2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:11
Dat regelmatig uitloggen hebben meer mensen last van

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:59
driel24 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:09:
[...]

Gebeurt dit vaker bij de #1?

In het begin heeft die van ons wekenlang bij de garage gestaan vanwege een defecte communicatiemodule. De auto logt helaas nog steeds heel regelmatig uit. Ik dacht altijd dat dit nog een nawee van die module was, maar omdat de dealer nogal ver weg zit, heb ik er nooit meer naar laten kijken. Wel knap irritant!
Zoals Frie2 aangeeft gebeurd dat helaas vaker. Denk wel dat het beter is geworden heb de auto nu twee jaar en in het begin was het vaker.

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:09
Het vermoeden is dat het uitgelogd worden te maken heeft met problemen bij Smart. Als de server een probleem heeft en misschien herstart wordt. Zoals gezegd, een vermoeden.

• Ston
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-07 20:51
Frie2 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:31:
Dat regelmatig uitloggen hebben meer mensen last van
Ik herken dit ook. Ongeveer eens per maand, soms eens per twee maanden.

• AadvanFulpen
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 11-07 11:11
De reparatie heeft drie dagen geduurd. Een kabelboom moest vervangen worden. Alles onder garantie. De dealer had geen ervaring met dit euvel, vandaar de lange reparatietijd. De auto rijdt nu weer zoals het hoort.

• buzzbuzz68
Gisteren de melding gekregen dat per einde van de maand mijn Premium Connectivity verloopt. Als je vervolgens probeert op de website in te loggen om dit te verlengen werkt het inloggen niet.

Nu is de extra functionaliteit niet bepaald kritisch en ik heb nog even, maar het is wel erg slordig. Vandaag is het me nog steeds niet gelukt om in te loggen.

• HeWie
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 16:06
buzzbuzz68 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 10:40:
Gisteren de melding gekregen dat per einde van de maand mijn Premium Connectivity verloopt. Als je vervolgens probeert op de website in te loggen om dit te verlengen werkt het inloggen niet.

Nu is de extra functionaliteit niet bepaald kritisch en ik heb nog even, maar het is wel erg slordig. Vandaag is het me nog steeds niet gelukt om in te loggen.
Typisch. Het lukt mij wel om in te loggen op www.smart.nl. Kan dan ook het connectivity pakket kopen.

• buzzbuzz68
HeWie schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 11:06:
[...]

Typisch. Het lukt mij wel om in te loggen op www.smart.nl. Kan dan ook het connectivity pakket kopen.
Via de app geprobeerd via Whatsapp contact op te nemen, maar die zegt dat er geen account aan het nummer gekoppeld is :-( . Vervolgens gebeld en na een kwartier maar opgehangen. Nu maar een e-mail gestuurd.

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Die melding krijg ik ook sinds deze week, maar eigenlijk is dat premium pakket totaal niet boeiend als je android auto gebruikt en zeker geen €99/jr waard.

[ Voor 10% gewijzigd door mstx op 14-07-2026 11:23 ]

• Frie2
Als je wat rond neust op Duitse fora dan lopen mensen toch wel tegen tegenvallers aan zonder premium.

Voor € 0.27 per dag ga ik niet hannesen met hotspot en dan erachter komen dat je toch dingen mist.

• HeWie
Frie2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 14:13:
Als je wat rond neust op Duitse fora dan lopen mensen toch wel tegen tegenvallers aan zonder premium.

Voor € 0.27 per dag ga ik niet hannesen met hotspot en dan erachter komen dat je toch dingen mist.
Doe je het uploaden via de auto of via de app?

Ik heb inmiddels het bericht ook gekregen.

• Frie2
Uploaden van wat?

• HeWie
We hadden het over connection software waarvan de werking afloopt. Daardoor wordt je gedwongen een abonnement voor een jaar te nemen à € 99. Doe je het niet dan kan je problemen krijgen. Navigatie wordt niet meer geüpdatet. Überhaupt geen OTA meer.

• BarremansNL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
HeWie schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:31:
Navigatie wordt niet meer geüpdatet. Überhaupt geen OTA meer.
Dit is niet wat er in de productbeschrijving staat. Je zult voor sommige diensten een eigen dataverbinding moeten verzorgen, dus bijvoorbeeld een hotspot of een wifi thuis.

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Firmware updates, kaartupdates en de app store blijven idd gewoon werken via wifi, dus het premium pakket is alleen interessant als je geen wifi bereik hebt bij je parkeerplek. Of als je de ingebouwde streamingapps wil gebruiken zonder android auto/carplay.

• BarremansNL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Of een hotspot op je mobiele telefoon, dan heb je ook onderweg bereik.

• Frie2
HeWie schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:31:
[...]

We hadden het over connection software waarvan de werking afloopt. Daardoor wordt je gedwongen een abonnement voor een jaar te nemen à € 99. Doe je het niet dan kan je problemen krijgen. Navigatie wordt niet meer geüpdatet. Überhaupt geen OTA meer.
Dat is geen up- maar downloaden vandaar dat ik vroeg wat je wilde uploaden...

• HeWie
Frie2 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:29:
[...]

Dat is geen up- maar downloaden vandaar dat ik vroeg wat je wilde uploaden...
Heb ik het gehad over uploaden of updaten?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste