WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Het grote Smart #1 topic

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
ElMayo schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:47:
[...]

Je bent dan uitgelogd. Je moet opnieuw de QR code scannen en inloggen
Gebeurt dit vaker bij de #1?

In het begin heeft die van ons wekenlang bij de garage gestaan vanwege een defecte communicatiemodule. De auto logt helaas nog steeds heel regelmatig uit. Ik dacht altijd dat dit nog een nawee van die module was, maar omdat de dealer nogal ver weg zit, heb ik er nooit meer naar laten kijken. Wel knap irritant!

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Frie2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:56
Dat regelmatig uitloggen hebben meer mensen last van

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:59
driel24 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:09:
[...]

Gebeurt dit vaker bij de #1?

In het begin heeft die van ons wekenlang bij de garage gestaan vanwege een defecte communicatiemodule. De auto logt helaas nog steeds heel regelmatig uit. Ik dacht altijd dat dit nog een nawee van die module was, maar omdat de dealer nogal ver weg zit, heb ik er nooit meer naar laten kijken. Wel knap irritant!
Zoals Frie2 aangeeft gebeurd dat helaas vaker. Denk wel dat het beter is geworden heb de auto nu twee jaar en in het begin was het vaker.

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:16
Het vermoeden is dat het uitgelogd worden te maken heeft met problemen bij Smart. Als de server een probleem heeft en misschien herstart wordt. Zoals gezegd, een vermoeden.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste