Jij bent ook gewoon een enorme zeikstengel natuurlijkMatsuMatsu85 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:49:
@yingli405 Wij zullen het nooit eens zijn met elkaar hier op dit forum. En toch moet je elke keer weer reageren op mijn posts. Negeer ze dan gewoon lkr. Dus wie kan het nu niet loslaten. Tijdje terug zat jij mij ook af te kraken dat ik de nieuwe Jomanda ben, en het kwam weldegelijk uit dat maart heel slecht was, wat ik toen zei. Bij deze het vriendelijke verzoek dus vooral niet meer op mij te reageren. De rest is uiteraard van harte welkom
Ik kan er wel om lachen altijd, net als die waneer blijft het nu eens echt echt echt echt... etc etc
Net als dat mijn nieuwe set vandaag wederom geen flikker opgebracht heeft...
Heb al wel met de rolmaat op het dak staan zwaaien of het allemaal wel past, ze zijn iets groter dan wat er nu ligt maar het komt goed.
Maar ik kan nog heel lang vol houden dat ze weer geen flikker opgebracht hebben denk ik
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.