Ja, ik kan vanaf geen enkel device inloggen!alienfruit schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:24:
Hebben jullie ook problemen met het inloggen in F1 TV? Krijg CORS errors in Safari.
*Edit: Via 5G werkt het wel!
[ Voor 6% gewijzigd door Danielson op 24-10-2025 21:10 ]
Alles staat voor zover ik weet goed ingesteld op de Chromecast (50hz, hw overlay uit). En de LG C4 ook
Ervaren andere kijkers dit ook?
Hier ook af en toe spontaan halverwege het kijken , via 5G niks geen last , gebruik je ook ipv6 van kpn?Danielson schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:06:
[...]
Ja, ik kan vanaf geen enkel device inloggen!
*Edit: Via 5G werkt het wel!
Is het iemand opgevallen dat er in de F1LIVE-feed van FP1 geen onboard-beelden zitten?
Wel KPN, maar geen ipv6(KBX) Harkanoid schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:53:
[...]
Hier ook af en toe spontaan halverwege het kijken , via 5G niks geen last , gebruik je ook ipv6 van kpn?
Dat dacht ik ook totdat ik op www.watismijnip.nl keek en zag dat mijn ip toch begon bij 2a02:a466:x.x.x.x.x.x
Misschien verslikt hij zich daarin
Misschien eens proberen om die HW-overlays juist níet uit te zetten? Die workaround is al een tijdje niet meer nodig als je Chromecast de laatste updates heeft.b.o.n.s schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:31:
Ik kijk nu sinds een aantal races met de 4k variant van F1pro. Maar toch zie ik wat microstutters in het beeld zo nu en dan.
Alles staat voor zover ik weet goed ingesteld op de Chromecast (50hz, hw overlay uit). En de LG C4 ook
Ervaren andere kijkers dit ook?
In welke app kijk je?Rene44 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:24:
Die F1 live app is een zegen maar de menustructuur is wel heel vreemd. Je kan niet eens zien wanneer of hoe laat de volgende sessie is?
Rene44 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:24:
Die F1 live app is een zegen maar de menustructuur is wel heel vreemd. Je kan niet eens zien wanneer of hoe laat de volgende sessie is?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Eens zien of dat helpt, wist ik niet namelijk.TexMex schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:11:
[...]
Misschien eens proberen om die HW-overlays juist níet uit te zetten? Die workaround is al een tijdje niet meer nodig als je Chromecast de laatste updates heeft.
In nvidia tv shield app op de televiie. Ik zie nu dat de telefoonapp wel een schema toont.
Edit: Op YouTube doet ie het wel
[ Voor 24% gewijzigd door Mr Magic op 26-10-2025 23:09 ]
Die kan je niet meer afnemen, tenzij je hem al hebt dacht ik.Albert020 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:03:
Is al bekend wat een jaarabonnement bij F1TV gaat kosten in 2026?
Ik zat hem ook te kijken en ineens weg.Mr Magic schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:06:
De post race uitzending doet het inderdaad niet, prutsers
Edit: Op YouTube doet ie het wel
Gelukkig wist ik dat hij ook op YouTube te zien is. En daar betaal je dus bijna €150 per jaar voor.
Hij doet het weer.
"When you grow up your heart dies"
Annual is er nog, alleen niet in de pro variant, maar in de duurdere premium oid.Shinji schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:07:
[...]
Die kan je niet meer afnemen, tenzij je hem al hebt dacht ik.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
een treffende spreuk
F1TV heeft toch ook gewoon de post-race show?pro_6or schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:36:
Ik heb F1 TV (4K) beeldkwaliteit prima, werkt ook altijd goed (afgelopen race 2 mini hikjes maar dat gebeurt eigenlijk nooit). Ik mis de viaplay na de race chat wel een beetje.
De laatste paar dagen is het weer raak. Als ik iets wil terugkijken start de stream bij het einde. Moet ik weer met m’n ogen dicht terugspoelen. Zo irritant!maniac2003 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:18:
[...]
F1TV heeft toch ook gewoon de post-race show?
Moest ik even aan denken met de term post-race show. Sorry
Dat werkt ook nog steeds zonder premium, maar maatje en ik konden van het weekend gewoon weer tegelijk kijken met 1 account vanaf 2 verschillende adressen. Dat werkte wel alleen dat hij streamt via zijn telefoon en ik via de nvidia shield tv. Als ik een stream wil starten op de pc/ telefoon met die 2 al aan werkt het niet meer. Volgens mij met premium kan je gewoon vanaf 6 devices tegelijk kijken ongeacht het ip adres.Treveo schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:58:
Als ik het goed gezien heb, kun je je F1 TV Premium-account gebruiken op maximaal 6 devices om live te kijken. Werkt dat ook vanaf verschillende IP-adressen?
Dus:charrel schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:14:
[...]
Dat werkt ook nog steeds zonder premium, maar maatje en ik konden van het weekend gewoon weer tegelijk kijken met 1 account vanaf 2 verschillende adressen. Dat werkte wel alleen dat hij streamt via zijn telefoon en ik via de nvidia shield tv. Als ik een stream wil starten op de pc/ telefoon met die 2 al aan werkt het niet meer. Volgens mij met premium kan je gewoon vanaf 6 devices tegelijk kijken ongeacht het ip adres.
Pro = 2 streams tegelijk, max 6 devices
Premium = 6 streams tegelijk, max 6 devices
Correct?
Pro zou nog maar 1 stream doen maar je kan wel 6 devices toevoegen, maar hier werken er dus nog 2 streams tegelijk. "If you are using an F1 TV Pro subscription you may only access the F1 TV service on up to a maximum of 6 devices with only 1 of those devices permitted to stream content at any one time"Treveo schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:39:
[...]
Dus:
Correct?
Premium is correct ja, tegelijk 6 streams op 6 verschillende devices
Meer mensen last van?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Op mijn LG TV keek ik altijd via Airplay. Maar dat gaf toch best vaak gedoe. Ook kan je dan niet meer wisselen tussen e F1TV stream en de "landenstreams" als je eenmaal via Airplay speelt. En als je op je telefoon een ander filmpje opent ben je de stream ook kwijt.
Dus via de TV-browser maar naar de F1TV site gegaan en dat werkt verbazingwekkend goed. Ik moet wel de "fullscreen" knop even aanklikken al was het al fullscreen, want anders ging de TV op screensaver na een minuut. Maar toen ik daar achter was heb ik de hele wedstrijd bekeken en dat werkt prima.
Pro is meerdere streams, maar er mag 'officieel' maar 1 van de streams de worldfeed zijn.Treveo schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:39:
[...]
Dus:
Correct?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee. Als ik 1x de world feed met 2 (of meer) onboards opende knalde ze allemaal op de eerste 2 na er uit. (En hetzelfde met F1Live + International + 1 onboard, 1 knalt er dan steeds uit).YakuzA schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:39:
[...]
Pro is meerdere streams, maar er mag 'officieel' maar 1 van de streams de worldfeed zijn.
Afgelopen weekend hebben mijn zoon en ik tegelijkertijd de wedstrijd gekeken op verschillende locaties met hetzelfde premium abo. Beide dus 1x world feed, uk commentaar.RobertMe schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:53:
[...]
Nee. Als ik 1x de world feed met 2 (of meer) onboards opende knalde ze allemaal op de eerste 2 na er uit. (En hetzelfde met F1Live + International + 1 onboard, 1 knalt er dan steeds uit).
Dus max 2 streams, dat lukt mij ook. En jij hebt Premium dat dus tot 6 streams schijnt te werken (terwijl ik Pro heb en @YakuzA het ook over Pro had).IJsbeer schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:20:
[...]
Afgelopen weekend hebben mijn zoon en ik tegelijkertijd de wedstrijd gekeken op verschillende locaties met hetzelfde premium abo. Beide dus 1x world feed, uk commentaar.
Sorry, heb ook pro.... (stomme namen!)RobertMe schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:26:
[...]
Dus max 2 streams, dat lukt mij ook. En jij hebt Premium dat dus tot 6 streams schijnt te werken (terwijl ik Pro heb en @YakuzA het ook over Pro had).
:strip_exif()/f/image/DKLDZnUiIWbh2PNZaMMviNNa.jpg?f=fotoalbum_large)
Op Pro met 2 live streams, allebei streamen naar Chromecast lukte niet meer, 1x Chromecast en 1x op phone ging nog wel. Maar ja.
[ Voor 1% gewijzigd door QwaftZefoni op 28-10-2025 15:48 . Reden: abbo vorm ]
Voordat ze het premium abo introduceerde (en het standaard abo beperkten) kon dat. Dus ik neem aan dat het nu ook kan (bij het premium abo). Verder moet je het gewoon maar eens proberenTreveo schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:58:
Als ik het goed gezien heb, kun je je F1 TV Premium-account gebruiken op maximaal 6 devices om live te kijken. Werkt dat ook vanaf verschillende IP-adressen?
[ Voor 5% gewijzigd door jeanj op 29-10-2025 10:51 ]
Everything is better with Bluetooth
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen