Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:05

JB

Cédric roelt!

Seroczynski schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:04:
Ik zie het nut er niet van om nu al te verlengen. Volgende maand hoogstwaarschijnlijk toch actie bij F1TV Pro, kan wel even zonder :P
Gaat die 64,99 euro zo blijven? Dan is wachten logisch inderdaad, anders kun je alsnog voor 64,99 euro verlengen.

Mijn boefje is liev!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:00
JB schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:06:
[...]

Gaat die 64,99 euro zo blijven? Dan is wachten logisch inderdaad, anders kun je alsnog voor 64,99 euro verlengen.
Toen ik in november 2021 mij ben gaan oriënteren op F1 TV Pro was die prijs volgens mij ook € 65. Toen in december voor € 49 met een actie een abo afgesloten. Toen was er ook nog een referralprogramma waarmee je weer 20% korting kon krijgen voor nieuwe abonnees.

Wellicht dat er dit jaar geen actie is, maar goed daar komen we vanzelf achter.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
Ik zie het nut er niet van om nu al te verlengen. Volgende maand hoogstwaarschijnlijk toch actie bij F1TV Pro, kan wel even zonder :P
Afsluiten/verlengen is geregeld. Ik wacht inderdaad wel op een actie. Was het vorig jaar niet iets van 50 euro? Mocht er geen aanbieding komen, vind ik 65 euro ook wel best.
Vorig seizoen overigens gekeken via Viaplay. Op het tweakers forum een bericht gelezen dat Viaplay halverwege februari ook met een aanbieding gaat komen. Dat wil ik ook nog wel even afwachten. Engels voetbal kan ik ook wel waarderen.

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56
Als je vanaf maart een maand abbo f1tv neemt ben je even duur uit. 5 maanden - zomerstop - 3 maanden. Totaal 8 x €7,99. Wel ff Augustus uitzetten. Maar dat is dan ook het enige. En als je geen zin meer hebt in de laatste maand want Max is al in oktober kampioen, dan heb je zelf de optie om m nog eerder te stoppen ;)

[Voor 28% gewijzigd door alexhooven op 25-01-2023 10:25]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:01
alexhooven schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:21:
Als je vanaf maart een maand abbo f1tv neemt ben je even duurt uit. 5 maanden - zomerstop - 3 maanden. Totaal 8 x €7,99. Wel ff Augustus uitzetten. Maar dat is dan ook het enige.
Kun je wel 4 maanden geen F1 kijken. Zo heb ik laatst (week of twee terug) Brazilië 2012 eens gekeken. Met Vettel die kampioen kan worden en in bocht 4 van de eerste ronde achterstevoren staat en vervolgens niet te repareren schade heeft. En Hulkenberg in de Force India die lange tijd aan de leiding gaat, op een gegeven moment door Hamilton wordt ingehaald, maar een paar ronden later, mede door backmarkers, terug komt en vervolgens Hamilton van de baan af kegelt. Was toch wel een vermakelijke race. Ondanks dat ik wist dat Vettel dat jaar kampioen is geworden en Hulkenberg nog nooit op het podium heeft gestaan.

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 08:53

mmniet

De beetje weter

ik had vorig jaar een abo in maart afgesloten voor een kleine 50 euro, gewoon via f1tv, dus ik wacht nog af. Het was volgens mij toen wel een voorwaarde dat het je eerste abo was op je emailadres, dus ik maak gewoon een alias aan en het komt weer goed (of emailadres met mijn eigen domein).

It's me Mario

• meesje
CH4OS schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:53:
[...]
Mwa, was vorig jaar bijvoorbeeld ook niet het geval. Ik wacht echt nig op korting, anders is het voor mij niet zo interessant. Afgelopen jaar ook zonder F1TV gedaan en kreeg alsnog genoeg mee.
Voor jou is 14/15 euro korting op een bedrag van 65 euro echt beslissend hierin? Gezien je laatste zin denk ik dat je 50/51 euro dan nog steeds te veel vindt. Voor jou is denk ik een abo gewoon niet interessant genoeg. Kennelijk volstaat voor jou de samenvatting van de NOS en voor/nabeschouwingen van Ziggo (om maar wat te noemen). Ik wil de race wel graag live kijken. Of af en toe uitgesteld kijken.
Dit neemt overigens niet weg dat ik natuurlijk nog wel even wil wachten op een mogelijke aanbieding halverwege volgende maand van F1tv of Viaplay. :)

[Voor 9% gewijzigd door meesje op 25-01-2023 10:37]

• Extigo
  • Laatst online: 05-06 13:22
RobertMe schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:29:
[...]

Kun je wel 4 maanden geen F1 kijken. Zo heb ik laatst (week of twee terug) Brazilië 2012 eens gekeken. Met Vettel die kampioen kan worden en in bocht 4 van de eerste ronde achterstevoren staat en vervolgens niet te repareren schade heeft. En Hulkenberg in de Force India die lange tijd aan de leiding gaat, op een gegeven moment door Hamilton wordt ingehaald, maar een paar ronden later, mede door backmarkers, terug komt en vervolgens Hamilton van de baan af kegelt. Was toch wel een vermakelijke race. Ondanks dat ik wist dat Vettel dat jaar kampioen is geworden en Hulkenberg nog nooit op het podium heeft gestaan.
Er zijn zoveel leuke races om terug te kijken. Ik ben deze lijst een beetje aan het aflopen:
https://www.racefans.net/rate-the-race/f1-fanatic-top-100/

Zeker Duitsland 2019 en Canada 2011 zijn aan te bevelen naast Brazilie 2012.

Steam

• JB

JB

Cédric roelt!

meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:35:
[...]

Voor jou is 14/15 euro korting op een bedrag van 65 euro echt beslissend hierin? Gezien je laatste zin denk ik dat je 50/51 euro dan nog steeds te veel vindt. Voor jou is denk ik een abo gewoon niet interessant genoeg. Kennelijk volstaat voor jou de samenvatting van de NOS en voor/nabeschouwingen van Ziggo (om maar wat te noemen). Ik wil de race wel graag live kijken. Of af en toe uitgesteld kijken.
Dit neemt overigens niet weg dat ik natuurlijk nog wel even wil wachten op een mogelijke aanbieding halverwege volgende maand van F1tv of Viaplay. :)
Mja snap het wel als je zeker weet dat het toch 65 euro blijft, om te wachten op een aanbieding maar ik denk ergens dat het dit jaar niet zo zal zijn. Tegenwoordig is _alles_ duurder :+

Mijn boefje is liev!

• RobertMe
Extigo schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:41:
[...]

Er zijn zoveel leuke races om terug te kijken. Ik ben deze lijst een beetje aan het aflopen:
https://www.racefans.net/rate-the-race/f1-fanatic-top-100/

Zeker Duitsland 2019 en Canada 2011 zijn aan te bevelen naast Brazilie 2012.
Die eerste heb ik live gezien :+ En die tweede heb ik ook helemaal gezien, inclusief rode vlaggen.

En een lijstje sinds 2008 is natuurlijk ook vrij beperkt. Spa 1998 anyone? Of die gekke Monaco GP met 4 finishers (1996?)

• Extigo
RobertMe schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:44:
[...]

Die eerste heb ik live gezien :+ En die tweede heb ik ook helemaal gezien, inclusief rode vlaggen.

En een lijstje sinds 2008 is natuurlijk ook vrij beperkt. Spa 1998 anyone? Of die gekke Monaco GP met 4 finishers (1996?)
Helemaal mee eens. Vergeet bijvoorbeeld 1996 Spanje niet als een van de beste races van Schumacher niet. Of Raikkonen zijn inhaalrace in Japan 2005. Er zijn zoveel mooie races om terug te kijken :D

Steam

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 06:23
Iemand enig idee of Viaplay dit jaar weer met Carglass als mega reclame in beeld gaat komen? Zo ja, dan dit jaar maar eens F1TV.

• Extigo
UTM schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:51:
Iemand enig idee of Viaplay dit jaar weer met Carglass als mega reclame in beeld gaat komen? Zo ja, dan dit jaar maar eens F1TV.
Ik zou er maar wel van uit gaan. En wat Viaplay ook zegt, veel beloftes zijn gewoon gebroken dit jaar.

Steam

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56
RobertMe schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:29:
[...]

Ik kijk dan ook puur en alleen maar de races. Maar in de 8 maanden kan je alles uit die lijst ook prima kijken. Maar snap dat als je niet zonder f1 kan dat 4 maanden lang is ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:44
De enige redenen waarom iemand bij Viaplay zou willen blijven is volgens mij dat je het op kanaal 200 kan kijken en veel waarde hecht aan de voorbeschouwing.

Verder zou ik totaal geen reden zien waarom je uberhaupt bij Viaplay zou willen blijven. Commentaar van Viaplay is ook bij F1TV te kijken, kwaliteit (bitrate) is/was hoger bij F1TV. Je kan alles live kijken, terug kijken, uitgesteld kijken, historische races kijken. Na de race zijn al snel samenvattingen beschikbaar, en het is nog de helft goedkoper ook.

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Senaxx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:56:
De enige redenen waarom iemand bij Viaplay zou willen blijven is volgens mij dat je het op kanaal 200 kan kijken en veel waarde hecht aan de voorbeschouwing.

Verder zou ik totaal geen reden zien waarom je uberhaupt bij Viaplay zou willen blijven. Commentaar van Viaplay is ook bij F1TV te kijken, kwaliteit (bitrate) is/was hoger bij F1TV. Je kan alles live kijken, terug kijken, uitgesteld kijken, historische races kijken. Na de race zijn al snel samenvattingen beschikbaar, en het is nog de helft goedkoper ook.
En eigenlijk zijn de voor- en nabeschouwing bij F1TV ook dik in orde. Ik geef er zelfs de voorkeur aan, omdat je bij F1TV veel meer kunt meeproeven van de sfeer op het circuit.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:35:
Ik heb twee jaar terug een abo gehad met 50% korting. Betaalde dus ~30 euro voor een heel jaar F1. Jaar daarvoor was er ook een dergelijke actie, maar mistte de boot voor 50% en had 25% korting. Schijnbaar is die andere 16.25 of 32.5 euro (respectievelijk 25% en 50% korting dus) alleen maar marge voor FOM. Ik heb intussen genoeg kosten en ben aan het einde van de maand praktisch blut. Als ik mezelf dan 25-50% kan besparen, omdat ze dat in het verleden ook deden, dan... Ja.

Om het in wat meer context te zetten; die 32.5 euro (50%) die ik mij dan uitspaar, is voor mij ook de ongeveer de helft van mijn boodschappen voor 1 week (1 persoons huishouden). ;) En natuurlijk gaat het om een bedrag voor een heel jaar, maar als ik zo zou denken over alle abonnementen en kosten, dan zou ik echt niet rondkomen in deze tijden. ;) Ik weet dat ze een maand optie hebben, maar dan ben ik uiteindelijk aan het einde van het jaar net iets meer kwijt.

Ik zou een maandje kunnen pakken wanneer er een triple header is of zo. :) Ik kijk ook meer autosport dan F1 alleen. De Dakar, WEC (m.n. 6hr of Spa en 24 hours of Le Mans die ook niet gratis zijn) en IMSA vind ik bijvoorbeeld ook wel interessant, al gaat het hier om F1. :+

[Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 25-01-2023 11:26]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Senaxx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:56:

Of als je ook geïnteresseerd bent in de andere sporten (darts of buitenlandse voetbal competities bijvoorbeeld) of content die Viaplay aanbiedt.

[Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 25-01-2023 11:13]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb vorig jaar juni een jaarabonnement afgesloten. Als er komende maand acties zijn, zou ik dan voor de actieprijs een verlenging kunnen afsluiten die start in juni?

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:09

vliegnerd

Nintendo fan.

BreadFan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:30:
[...]

Ik heb vorig jaar juni een jaarabonnement afgesloten. Als er komende maand acties zijn, zou ik dan voor de actieprijs een verlenging kunnen afsluiten die start in juni?
Je mag 1x raden.
Vorig jaar was de kortingcode alleen voor nieuwe abonnementen. (Ik heb toen dus een nieuw account aangemaakt en dat ga ik vast weer doen)

Het is wellicht goedkoper voor jou om dat ook te doen en dan te accepteren dat je 3 maanden dubbel betaald.

[Voor 10% gewijzigd door vliegnerd op 25-01-2023 11:32]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• meesje
CH4OS schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:02:
[...]

Ik heb twee jaar terug een abo gehad met 50% korting. Betaalde dus ~30 euro voor een heel jaar F1. Jaar daarvoor was er ook een dergelijke actie, maar mistte de boot voor 50% en had 25% korting. Schijnbaar is die andere 16.25 of 32.5 euro (respectievelijk 25% en 50% korting dus) alleen maar marge voor FOM. Ik heb intussen genoeg kosten en ben aan het einde van de maand praktisch blut. Als ik mezelf dan 25-50% kan besparen, omdat ze dat in het verleden ook deden, dan... Ja.

Om het in wat meer context te zetten; die 32.5 euro (50%) die ik mij dan uitspaar, is voor mij ook de ongeveer de helft van mijn boodschappen voor 1 week (1 persoons huishouden). ;) En natuurlijk gaat het om een bedrag voor een heel jaar, maar als ik zo zou denken over alle abonnementen en kosten, dan zou ik echt niet rondkomen in deze tijden. ;)
50% korting had ik nog niet over gelezen. Dat is inderdaad flink! Tot voor kort keek ik altijd via Ziggo. Pas sinds F1 daar verdween ben ik de topics op het tweakers forum gaan volgen. Toen kwam ik een korting van 14/15 euro tegen. Je hebt gelijk dat het serieus geld blijft. Ook alle kleine bedragen hebben invloed op je te besteden budget.

• RobertMe
alexhooven schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:54:
[...]

Ik kijk dan ook puur en alleen maar de races. Maar in de 8 maanden kan je alles uit die lijst ook prima kijken. Maar snap dat als je niet zonder f1 kan dat 4 maanden lang is ;)
Tussen de races door hoef ik niet perse nog eens oude races te kijken. Zeker met de overvolle kalender van afgelopen jaren niet. Maar off season is het nog wel eens leuk om een oude race terug te kijken.

• meesje
Haha. Sommige vragen kan men inderdaad zelf wel beantwoorden. :)
CH4OS schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:11:
[...]

Of als je ook geïnteresseerd bent in de andere sporten (darts of buitenlandse voetbal competities bijvoorbeeld) of content die Viaplay aanbiedt.
Klopt helemaal. In dit topic is Viaplay synoniem aan F1, maar het is meer dan dat. Zelf zou ik wel naar Engels voetbal willen kijken. Idem overigens voor NL voetbal. Voor beide vind ik 14-16 euro p/m best veel geld. Helemaal als ik via Ziggo al op 1 kanaal al af en toe een leuke wedstrijd kan kijken. Als Viaplay straks met een leuke aanbieding komt (bv 99 euro voor een jaar) dan wil ik daar nog wel over nadenken. Ach, allemaal keuzes met als resultaat dat je meer voor de tv zit…. Er is al zoveel streaming aanbod en elke dienst heeft wel iets interessants. Straks als Netflix niet meer gedeeld kan worden, gaat dat er als eerste uit. Dan is het een mooi moment om de andere abonnementen ook kritisch te bekijken. Ook al zijn deze per stuk maar een fractie van een Netflix abo.

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 10:09
Waar hebben we het over? € 2,80 euro per race, inclusies onboard, live timing en een sh7tload aan content. Misschien het onderwerp aanpassen naar "Waar zo goedkoop F1 kijken"

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Niet iedereen zit natuurlijk ruim in de slappe was en kostenbewustzijn en voordelig uit willen zijn vind ik niets mis mee :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• meesje
Help!!!! schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:49:
^
Niet iedereen zit natuurlijk ruim in de slappe was en kostenbewustzijn en voordelig uit willen zijn vind ik niets mis mee :)
Mee eens. En mocht je korting niet interessant vinden, kun je altijd wachten op een aanbieding en de korting aan een goed doel schenken.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jvbragt schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:46:
Waar hebben we het over? € 2,80 euro per race, inclusies onboard, live timing en een sh7tload aan content. Misschien het onderwerp aanpassen naar "Waar zo goedkoop F1 kijken"
Je mag mij anders best €2,80 per race geven hoor, als het voor jou toch peanuts is? :+

• Spetznaz-NL
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-05 10:28
"Whoa! I feel good, I knew that I would, now
I feel good, I knew that I would, now
So good, so good, I got you"

Nooit meer naar Viaplay. Ik stap wel over naar F1 TV Pro en ik kijk wel hoe ik het op mijn tv krijg.

[Voor 14% gewijzigd door Spetznaz-NL op 25-01-2023 16:17]

• djeck
  • Laatst online: 04-06 16:09
Ik weer blij, €10.49 pm voor een jaar, ben best tevreden over viaplay voor dit bedrag kon ik hem niet laten lopen >:)

| geen |

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-06 11:23
ik wacht weer op een 25/50% korting. F1 voor <50 euro is prima.

Ik ben na 4 maanden gestopt met Viaplay. Ik vind niet dat ze het waarmaken. Ik merkte dat ik hun pre en after show amper keek. Terwijl ik die van de F1 zelf nu wel weer kijk.

• jvbragt
CH4OS schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:41:
[...]
Je mag mij anders best €2,80 per race geven hoor, als het voor jou toch peanuts is? :+
*knip*
Dergelijke opmerkingen zijn nergens voor nodig.

[Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 26-01-2023 19:20]

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:24
beerse schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 00:43:
Maar als/zolang ziggo het via kanaal 200 (of elk ander nummer) uitzend en je hebt thuis nog een harddisk recorder (zoals hier een humax 5050 en een humax 5200) dan kan je het zelf opnemen en zelf terugkijken.
Ik denk dat je naast een Humax 5050 of 5200 ook nog een Ziggo smartcard nodig hebt. En het Viaplay abo moet via Ziggo lopen.

• meesje
Is deze reactie nu echt nodig?

[Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 26-01-2023 19:21. Reden: Quote aangepast + TR kan ook in het vervolg.]

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:30
JB schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:45:
[...]

Dus ook gewoon voor de 65 euro net zoals @Winkiller? Ik ga het denk ik ook maar gewoon verlengen nu.
Ja klopt, voor 65 euro een jaar abonnement via de F1TV app gekocht. Via de website zelf moet je een (virtual)creditcard gebruiken en via de app kan je met PayPal betalen.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 17:27
NeverSettle schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:24:
[...]

Ja klopt, voor 65 euro een jaar abonnement via de F1TV app gekocht. Via de website zelf moet je een (virtual)creditcard gebruiken en via de app kan je met PayPal betalen.
Met Google Pay kun je ook betalen en zelfs korting krijgen met Google Rewards :)

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:58
Ik kijk de eerste aflevering wel via servus tv eens kijken of dat de moeite is.

Viaplay komt er niet meer in en F1TV pro wil ik nog wel overwegen.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 08:57
alwind schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:43:
ik wacht weer op een 25/50% korting. F1 voor <50 euro is prima.

Ik ben na 4 maanden gestopt met Viaplay. Ik vind niet dat ze het waarmaken. Ik merkte dat ik hun pre en after show amper keek. Terwijl ik die van de F1 zelf nu wel weer kijk.
Is die actie met 25% er niet al? Ik zag gisteren na een zoektocht als de code Earlybirds25 voorbijkomen, maar loop zelf tegen het probleem aan dat ik alleen kan verlengen tegen de volle prijs. Hoewel die 65 euro alsnog een prima prijs is. Ik twijfel nog even om een nieuw account aan te maken en korting te pakken.

Ik gebruik F1TV Pro overigens sinds het bestaat en RTL Duitsland eerst een deel en daarna alle uitzendrechten verloor. Mijn ervaringen zijn wisselend, maar overwegend positief. Het eerste jaar was echt dramatisch met constante buffers, verbindingsproblemen en inlogproblemen. Het tweede jaar was dat grotendeels opgelost, maar zelfs aflopen jaar heb ik het nog een keer of 3 meegemaakt. En dat gebeurt dan tijdens de beslissende fase tijdens het seizoen wanneer de servers het meest belast worden.

Los daarvan werkt het prima, is er een Google TV app en zijn er uitgebreide voor- en nabeschouwingen en analyses. Meestal kijk ik op 3 schermen en dat werkt ook prima. Op de tv de mainstream, op de laptop wissel ik tussen de cockpitcamera's en op de telefoon de live timing.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:09

vliegnerd

Nintendo fan.

KlaasjeNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:00:
[...]

Is die actie met 25% er niet al? Ik zag gisteren na een zoektocht als de code Earlybirds25 voorbijkomen,
Nieuw account gemaakt. Code werkt (nog) niet of niet meer.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 15:37

mjl

Ugh

vliegnerd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:11:
[...]

Nieuw account gemaakt. Code werkt (nog) niet of niet meer.
Klopt is een code van vorig jaar. Ik zit ook te wachten op een kortingsactie maar heb nog niks langs zien komen. Ik hou dit topic in de gaten, ik ga er van uit dat het hier wel langs zal komen als er weer korting is voor f1tv pro.

[Voor 22% gewijzigd door mjl op 25-01-2023 21:24]

-------

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:53
Misschien komt er geen korting omdat viaplay na de prijsverhoging een stuk duurder is en F1 tv dus in verhouding goedkoper is geworden.

• RobertMe
baco101 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 03:12:
Misschien komt er geen korting omdat viaplay na de prijsverhoging een stuk duurder is en F1 tv dus in verhouding goedkoper is geworden.
Ik denk niet dat FOM een wereldwijde kortingsactie niet meer doet op basis van de prijsstelling van één aanbieder :p

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

<knip>

[Voor 152% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2023 13:14]

• beerse
  • Laatst online: 17:34
KlaasjeNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:00:
[...]Los daarvan werkt het prima, is er een Google TV app en zijn er uitgebreide voor- en nabeschouwingen en analyses. Meestal kijk ik op 3 schermen en dat werkt ook prima. Op de tv de mainstream, op de laptop wissel ik tussen de cockpitcamera's en op de telefoon de live timing.
Met de MultiViewerF1 app kan je de live timing van de auto in het beeld van de cockpitcam van die auto zetten. Zo kijk ik op de laptop naar 2 of 3 cockpitcams. Daarvoor moet je naast de gewenste cockpitcams ook het juiste data-kanaal openen, dat kanaal dat je niet klein kan maken. Dat zet ik meestal op de achtergrond of in de hoek bijna helemaal buiten beeld.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:18

-tom-562

Oliesjeik

mjl schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:23:
[...]

Klopt is een code van vorig jaar. Ik zit ook te wachten op een kortingsactie maar heb nog niks langs zien komen. Ik hou dit topic in de gaten, ik ga er van uit dat het hier wel langs zal komen als er weer korting is voor f1tv pro.
Vorig jaar was er begin maart nog een kortingsactie, daarmee heb ik het toen afgesloten.

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• JB

JB

Cédric roelt!

-tom-562 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:45:
[...]

Vorig jaar was er begin maart nog een kortingsactie, daarmee heb ik het toen afgesloten.
Wat betaalde je toen?

Mijn boefje is liev!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:18

-tom-562

Oliesjeik

52 euro voor een jaar

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• RobertMe
Is het iemand toevallig gelukt (/al eens geprobeerd) om het F1 (/F1TV) abonnement te betalen met een Mastercard Debit pas? Dus niet een Maestro pas noch een creditcard, maar de "nieuwe" Debit pas wat de opvolger is/wordt van Maestro. Ik heb er vandaag eentje ontvangen (van OpenBank, for that matter), bij twee andere diensten heb ik deze prima kunnen instellen als Mastercard (inclusief de "3d secure verification" waarbij ik via de bank moet accorderen). Maar F1 geeft wat vage foutmeldingen. Algemene melding m.b.t. factuuradres en bij het kaartnummer veld een melding dat het nummer foutief is. Selecteer ik uit de lijst "--" als factuuradres zijn beide foutmeldingen weg maar krijg ik (uiteraard) een foutmelding bij het factuuradres veld.

Edit:
Maar even aan hun support gevraagd. Volgens haar is het een fout aan hun kant omdat ik nog een actief abonnement heb (gekoppeld aan deze kaart). Oplossing is cancellen en daarna opnieuw afsluiten... Hopelijk dat ze de Debit kaart dan accepteren.

[Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 26-01-2023 18:55]

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:10
RobertMe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:31:
Is het iemand toevallig gelukt (/al eens geprobeerd) om het F1 (/F1TV) abonnement te betalen met een Mastercard Debit pas? Dus niet een Maestro pas noch een creditcard, maar de "nieuwe" Debit pas wat de opvolger is/wordt van Maestro. Ik heb er vandaag eentje ontvangen (van OpenBank, for that matter), bij twee andere diensten heb ik deze prima kunnen instellen als Mastercard (inclusief de "3d secure verification" waarbij ik via de bank moet accorderen). Maar F1 geeft wat vage foutmeldingen. Algemene melding m.b.t. factuuradres en bij het kaartnummer veld een melding dat het nummer foutief is. Selecteer ik uit de lijst "--" als factuuradres zijn beide foutmeldingen weg maar krijg ik (uiteraard) een foutmelding bij het factuuradres veld.

Edit:
Maar even aan hun support gevraagd. Volgens haar is het een fout aan hun kant omdat ik nog een actief abonnement heb (gekoppeld aan deze kaart). Oplossing is cancellen en daarna opnieuw afsluiten... Hopelijk dat ze de Debit kaart dan accepteren.
Als jouw DebitMastercard dit Mastercard logo heeft, dan werkt dat overal waar een normale marstercard ook werkt. En bij f1-tv wordt dat geaccepteerd, dus ja dat komt goed. Als je tenminste geen vage shumieshumie debitcard hebt, maar een gerenommeerde bekende.

[Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 27-01-2023 01:18]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik hoop dat F1TV gaat inspelen op de prijsverhoging van Viaplay en nu een officiële app gaat uitbrengen voor alle tvs zodat ze heel veel klanten kunnen binnenhalen, ik zou het wel hebben gedaan als ik in hun schoenen stond.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Mel33
G_Dragon schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:11:
Ik hoop dat F1TV gaat inspelen op de prijsverhoging van Viaplay en nu een officiële app gaat uitbrengen voor alle tvs zodat ze heel veel klanten kunnen binnenhalen, ik zou het wel hebben gedaan als ik in hun schoenen stond.
Ja maar daar is weer geen eenheid, tizen androidtv etc.
Maar ze hebben al best wel veel ondersteuning. maar ik hoop mee hopen, zou wel heel mooi zijn.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mel33 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:21:
[...]

Maar ze hebben al best wel veel ondersteuning. maar ik hoop mee hopen, zou wel heel mooi zijn.
Er is tegenwoordig vast wel een manier of iemand om het te laten werken, waardoor ik hoop blijf houden dat dit ooit nog gaat komen. En bij onze Sony Bravia uit 2019 kan ik de app geen eens via de Playstore installeren, gelukkig via een losse apk wel maar het zou in de Playstore moeten staan.. :D

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Mel33
G_Dragon schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:28:
[...]

Er is tegenwoordig vast wel een manier of iemand om het te laten werken, waardoor ik hoop blijf houden dat dit ooit nog gaat komen. En bij onze Sony Bravia uit 2019 kan ik de app geen eens via de Playstore installeren, gelukkig via een losse apk wel maar het zou in de Playstore moeten staan.. :D
Is er geen update? hier staat wat info https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00200248

• meesje
Mel33 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:21:
[...]

Dat lijstje vind ik inderdaad al indrukwekkend.
Ik zou het hier lekker bij laten en niet een versnipperde markt als smart tv’s gaan ondersteunen. Het afbreukrisico is m.i. te groot.

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-06 21:46
Ik heb onlangs F1TV weer voor jaartje verlengd, beviel vorig jaar super met gp radio ernaast.

Iemand al een geïnformeerd of we in de nabije toekomst een 4k stream krijgen via F1TV?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nee want dat controleer ik maandelijks, een tv uit 2019 krijgt blijkbaar niet snel meer een update :D

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Topicstarter
U123456 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:07:
[...]
Ik denk dat je naast een Humax 5050 of 5200 ook nog een Ziggo smartcard nodig hebt. En het Viaplay abo moet via Ziggo lopen.
Correct je hebt bij ziggo een smartcard nodig met standaard TV, die je of via een decoder of cam gebruikt. Kanaal 200 is niet via Kabel TV (DVB-C zonder smartcard) te kijken heb ik zelf ervaren.

Everything is better with Bluetooth

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Capirex65 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:11:
Iemand al een geïnformeerd of we in de nabije toekomst een 4k stream krijgen via F1TV?
F1 in 4K is sowieso redelijk schaars, eigenlijk. Wat ik in de gauwigheid met Google vindt, is dat Sky in de UK het aanbiedt, er zit dan ook HDR bij. Als enige aldaar, want ze hebben exclusieve rechten voor de UK tot 2024 (komend seizoen is dus laatste seizoen).

• beerse
  • Laatst online: 17:34
CH4OS schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:47:
[...]
F1 in 4K is sowieso redelijk schaars, eigenlijk. Wat ik in de gauwigheid met Google vindt, is dat Sky in de UK het aanbiedt, er zit dan ook HDR bij. Als enige aldaar, want ze hebben exclusieve rechten voor de UK tot 2024 (komend seizoen is dus laatste seizoen).
Voor het gemak ga ik er van uit dat F1TV de eerste zal zijn die 4k of hdr of zo iets gaat aanbieden. Als anderen het aanbieden en F1TV niet, dan ga ik er van uit dat het een opgewaardeerd signaal is. Dat kunnen de 4K beeldschermen het beste zelf doen naar mijn idee (en ervaring bij sd-hd conversies).

Voor nu zie ik in ieder geval liever dat het huidige HD, 2K signaal verbeterd en/of uitgebreid wordt bijvoorbeeld door een lagere beeld-compressie te gebruiken. Dan wordt het beeld voor iedereen beter. Bedenk dat F1 geen natuur documentaire is. De hoogste resolutie is echt niet nodig. Ook is het geen schimmenspel dus een hoge kleurdiepte is nergens voor nodig. Omdat snelheid wel een issue is bij F1, zie ik liever dat de beeldfrequentie hoog blijft dan dat de resolutie of kleurdiepte vergroot wordt. Maar voor alles wil ik dat het signaal stabiel is en blijft. Dus liefst helemaal niet aan de grenzen van de cappaciteit gaan zitten.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:19

Polycom

Poes van goud

Ik heb een tv met ondersteuning voor Airplay. Gebruikt iemand dit in combinatie met F1TV, zo ja wat zijn de ervaringen? (Ik wil graag van Viaplay af)

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 25-05 16:50
Polycom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:30:
Ik heb een tv met ondersteuning voor Airplay. Gebruikt iemand dit in combinatie met F1TV, zo ja wat zijn de ervaringen? (Ik wil graag van Viaplay af)
Ik vind het brak werken Airplay support vanaf de app naar mijn LG tv. Heb een Chromecast. Nooit problemen met casten gehad :)

Zou dus dat aanraden. Voor €30 heb je al eentje https://www.bol.com/nl/nl...-hd-wit/9300000119991877/

[Voor 15% gewijzigd door Otto Jans op 27-01-2023 11:54]

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-06 20:05
Polycom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:30:
Prima te doen. Moet wel zeggen dat ik de eerste helft van het afgelopen seizoen vaak problemen had met Airplay, maar later niet meer. Wat wel irritant is, is het terug- of vooruitspoelen (vooral bij later inschakelen). Krijg daarmee wel eens vastlopers en dan schiet hij soms gelijk door naar live, wat wel eens jammer was...

Net een Chromecast voor zolder-tv gekocht en tot mijn verassing is daar een F1TV voor, hoop dat die top werkt, dan kan ik hem ook beneden inpluggen wanneer ik wil.

• Otto Jans
SvenVis schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:54:
[...]

Prima te doen. Moet wel zeggen dat ik de eerste helft van het afgelopen seizoen vaak problemen had met Airplay, maar later niet meer. Wat wel irritant is, is het terug- of vooruitspoelen (vooral bij later inschakelen). Krijg daarmee wel eens vastlopers en dan schiet hij soms gelijk door naar live, wat wel eens jammer was...

Net een Chromecast voor zolder-tv gekocht en tot mijn verassing is daar een F1TV voor, hoop dat die top werkt, dan kan ik hem ook beneden inpluggen wanneer ik wil.
In mijn setup was Chromecast veel stabieler dan Airplay vanaf de app :>

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:45
Airplay vond ik zelf minder fijn werken dan Chromecast Ultra. Enkele maanden geleden een CCwGTV gekocht en daarop de F1tv pro app geïnstalleerd - dat werkt nóg beter. :Y

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:02
Ik heb met Airplay nooit gedoe gehad met een LG TV. Een officiele app zou echter wel leuk zijn!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:10
meesje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:59:
[...]

Dat lijstje vind ik inderdaad al indrukwekkend.
Ik zou het hier lekker bij laten en niet een versnipperde markt als smart tv’s gaan ondersteunen. Het afbreukrisico is m.i. te groot.
Ik denk dat ze dan dezelfde ellende zullen ondergaan als ViaPlay nu heeft. De meeste smart tv’s hebben inferieure hardware en vaak firmwares die maar kortstondig worden onderhouden.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Topicstarter
jvbragt schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:46:
Zie even mijn rant in het viaplay topic, het gaat deels over de verhoging van viaplay maar ook over wat ik totaal uitgeef aan F1. Ik kan het nog wel betalen, maar daar gaat het niet om....

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Otto Jans schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:53:
[...]

Ik vind het brak werken Airplay support vanaf de app naar mijn LG tv. Heb een Chromecast. Nooit problemen met casten gehad :)

Zou dus dat aanraden. Voor €30 heb je al eentje https://www.bol.com/nl/nl...-hd-wit/9300000119991877/
Dan kan je toch veel beter gaan voor de 4K versie van de Chromecast zodat je er langer wat aan hebt bij andere apps? Ik heb er een geïnstalleerd bij mijn schoonouders en daar zijn ze dik tevreden met de 4K versie, want hun oude LG TV kon de Videoland V2 app bijvoorbeeld niet meer installeren en ook Youtube konden ze niet meer gebruiken dus dit was de perfecte oplossing!

[Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 27-01-2023 12:33]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

G_Dragon schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:11:
Volgens mij hebben ze met de Android TV app dan toch al een heleboel? Of mis ik iets? :)

• Otto Jans
G_Dragon schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:33:
[...]

Dan kan je toch veel beter gaan voor de 4K versie van de Chromecast zodat je er langer wat aan hebt bij andere apps? Ik heb er een geïnstalleerd bij mijn schoonouders en daar zijn ze dik tevreden met de 4K versie, want hun oude LG TV kon de Videoland V2 app bijvoorbeeld niet meer installeren en ook Youtube konden ze niet meer gebruiken dus dit was de perfecte oplossing!
Ligt puur aan je use case. Ik kijk alles in 1080P op mijn lg oled.

Netflix abo, F1 tv en af en toe een serie allemaal 1080P. Is maar net wat je belangrijk vindt. De rest zijn ze nagenoeg identiek en is me die paar tientjes extra dus niet waard voor de 4K versie.
Zolang diensten als viaplay niet eens stabiel 1080P kunnen aanbieden en F1 tv ook nog geen 4K heeft zie ik de noodzaak nog niet van 4K.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
CH4OS schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:37:
[...]
Volgens mij hebben ze met de Android TV app dan toch al een heleboel? Of mis ik iets? :)
Je mist niks, maar het zou bijvoorbeeld voor mensen met een LG,Samsung tv heel fijn zijn dat de app gewoon in de store verschijnt. Wij hebben zelf thuis Android TV maar zelfs daar moeten wij hem via een losse APK installeren, maar bij ons is tenminste wel de mogelijkheid wat je bij LG of Samsung niet hebt zonder dat je een Chromecast moet aanschaffen.

Zo bedoelde ik mijn bovenstaand verhaal :D
Otto Jans schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:39:
[...]

Ligt puur aan je use case. Ik kijk alles in 1080P op mijn lg oled.

Netflix abo, F1 tv en af en toe een serie allemaal 1080P. Is maar net wat je belangrijk vindt. De rest zijn ze nagenoeg identiek en is me die paar tientjes extra dus niet waard voor de 4K versie.
Zolang diensten als viaplay niet eens stabiel 1080P kunnen aanbieden en F1 tv ook nog geen 4K heeft zie ik de noodzaak nog niet van 4K.
Oh echt alles? Dan benut je toch niet volledig je Oled scherm als je geen 4k of Dolby Vision gebruikt, ik zou dat persoonlijk echt zonde vinden. Maar dat is natuurlijk per persoon een eigen keus. Alleen ben ik het oneens met je dat het die paar tientjes extra niet waard is want alleen F1TV bied geen 4K aan, de rest zoals Disney+/Netflix/Amazon/HBOMax hebben genoeg content hoger dan 1080p en als je van een LG of Samsung naar een Chromecast gaat is het wel fijn dat je gelijk alles in die kwaliteit kan bekijken lijkt mij.

Over Viaplay ben ik het wel compleet met je eens, ik mag het niet denken of zeggen maar toch hoop ik dat Viaplay dit jaar een flinke klap krijgt na hun brutale prijsverhoging terwijl klanten niet tevreden zijn.

[Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 27-01-2023 12:51]

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• jvbragt
meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:29:
[...]

Is deze reactie nu echt nodig?
Nou als je dan goedkoper wilt kijken kun je het beste het volgende doen (doe ik nu al 2 jaar) Neem een abonnement van € 65,-- en maak een aanpassing aan je persoonlijke informatie (account bewerken) Hier heb je ook alleen de optie om een chat te starten. Hier onder een transcriptie van vorig jaar.:

About your chat
• Date - 21 February 2022
• Time - 11:44
Chat History

11:44:34 Customer Hi
11:44:52 Alexandru Hello Jos thank you for contacting the F1 Team. My name is Alexandru and I will be happy to assist you.
11:45:43 Customer Hi, I have a new subscriprion but I used the wrong (non existing) e-mail adress
11:46:09 Alexandru no worries we'll fix it
11:46:14 Alexandru do you know what email you used?
11:46:50 Customer xxxxx@gmail.com but I must be xxxxJos8@gmail.com (existing)
11:47:19 Alexandru one moment please
11:47:40 Alexandru Can you try to log out and in again?
11:47:43 Alexandru to see if it worked?
11:47:52 Customer oke one moment
11:47:55 Alexandru cause i've changed it
11:48:15 Customer yep!
11:48:46 Alexandru It worked , yes?
11:48:50 Customer thanks!
11:48:56 Alexandru Ok that's great to hear
11:49:22 Customer No discount but looking forward for a good season thanks
11:49:25 Alexandru Hmm
11:49:31 Alexandru Let me check if you we're eligible for a discount
11:50:00 Alexandru It looks like you we're indeed
11:50:08 Alexandru I will issue you a 20% refund , the amount of the voucher
11:50:25 Customer wow! thanks!!
11:50:34 Alexandru You should receive the money back in 3-5 working days.
11:50:43 Alexandru Anything else I can help you with Jos?
11:51:13 Customer No, but I would like to thank you very much for you good support!
11:51:42 Alexandru Haha , no worries
11:51:46 Alexandru Have a great week and stay safe
11:51:47 Alexandru Thank you for contacting F1! Should you have any other questions, please don't hesitate to get back in touch, we will gladly assist you.
11:51:58 Customer Will do, thanks!

Ik zag dat mijn vorige reactie is verwijderd, weet eerlijk gezegd niet meer wat ik getypt heb...

Succes! _/-\o_

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jvbragt schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:56:
[...]

Nou als je dan goedkoper wilt kijken kun je het beste het volgende doen (doe ik nu al 2 jaar) Neem een abonnement van € 65,-- en maak een aanpassing aan je persoonlijke informatie (account bewerken) Hier heb je ook alleen de optie om een chat te starten. Hier onder een transcriptie van vorig jaar.:

About your chat
• Date - 21 February 2022
• Time - 11:44
Chat History

11:44:34 Customer Hi
11:44:52 Alexandru Hello Jos thank you for contacting the F1 Team. My name is Alexandru and I will be happy to assist you.
11:45:43 Customer Hi, I have a new subscriprion but I used the wrong (non existing) e-mail adress
11:46:09 Alexandru no worries we'll fix it
11:46:14 Alexandru do you know what email you used?
11:46:50 Customer xxxxx@gmail.com but I must be xxxxJos8@gmail.com (existing)
11:47:19 Alexandru one moment please
11:47:40 Alexandru Can you try to log out and in again?
11:47:43 Alexandru to see if it worked?
11:47:52 Customer oke one moment
11:47:55 Alexandru cause i've changed it
11:48:15 Customer yep!
11:48:46 Alexandru It worked , yes?
11:48:50 Customer thanks!
11:48:56 Alexandru Ok that's great to hear
11:49:22 Customer No discount but looking forward for a good season thanks
11:49:25 Alexandru Hmm
11:49:31 Alexandru Let me check if you we're eligible for a discount
11:50:00 Alexandru It looks like you we're indeed
11:50:08 Alexandru I will issue you a 20% refund , the amount of the voucher
11:50:25 Customer wow! thanks!!
11:50:34 Alexandru You should receive the money back in 3-5 working days.
11:50:43 Alexandru Anything else I can help you with Jos?
11:51:13 Customer No, but I would like to thank you very much for you good support!
11:51:42 Alexandru Haha , no worries
11:51:46 Alexandru Have a great week and stay safe
11:51:47 Alexandru Thank you for contacting F1! Should you have any other questions, please don't hesitate to get back in touch, we will gladly assist you.
11:51:58 Customer Will do, thanks!

Ik zag dat mijn vorige reactie is verwijderd, weet eerlijk gezegd niet meer wat ik getypt heb...

Succes! _/-\o_
Dit deden ze twee jaar geleden inderdaad volop, maar vorig jaar was men zo gek niet meer, helaas. Toen ik het althans probeerde, was mijn account niet meer eligible voor korting. Ik denk dus eerder dat jij mazzel hebt gehad en dat mileage may vary.

Op zich wel opvallend trouwens dat je dit deelt, want jouw vorige reactie (naar mij toe) was vooral dat ik maar moest gaan werken om een F1TV abo te betalen... Terwijl je zelf dus ook enkel met korting een abo wilt. ;)

[Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 27-01-2023 13:34]

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 20:07

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Capirex65 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:11:
Ik heb onlangs F1TV weer voor jaartje verlengd, beviel vorig jaar super met gp radio ernaast.

ja, naar verluidt is de introductie van DRM op het platform van F1TV Pro, de eerste stap richting OTT 4K verspreiding van races, maar wat de roadmap is, is gissen, FOM/FIA laten iig zelf niet veel los....

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:31
CH4OS schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:47:
[...]
Zelfde geld voor Sky DE, UHD+HDR (voor €5 p.m. extra). Ook hier hebben ze de exclusieve rechten, dus ook geen f1tv.

Wat dat dan gaat valt het in Nederland nog wel mee met de prijs. Ik schat dat ik dit jaar €20 euro per maand kwijt ben om formule 1 te kunnen kijken.

• ANdrode
  • Niet online
DaveFlash schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:11:
[...]

ja, naar verluidt is de introductie van DRM op het platform van F1TV Pro, de eerste stap richting OTT 4K verspreiding van races, maar wat de roadmap is, is gissen, FOM/FIA laten iig zelf niet veel los....
Ik zou HDR voor F1 erg waarderen. Met widevine - zoals nu gebruikt wordt toch - kan dat ook prima in een veilige stream.

• RobertMe
beerse schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:22:
[...]

Voor het gemak ga ik er van uit dat F1TV de eerste zal zijn die 4k of hdr of zo iets gaat aanbieden. Als anderen het aanbieden en F1TV niet, dan ga ik er van uit dat het een opgewaardeerd signaal is. Dat kunnen de 4K beeldschermen het beste zelf doen naar mijn idee (en ervaring bij sd-hd conversies).
FOM maakt de world feed in 4K en ook Ziggo heeft die toentertijd nog uitgezonden op het eind. Wat Sky in 4K uitzend is dus helemaal geen upscale.

• jvbragt
CH4OS schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:07:
[...]
Dit deden ze twee jaar geleden inderdaad volop, maar vorig jaar was men zo gek niet meer, helaas. Toen ik het althans probeerde, was mijn account niet meer eligible voor korting. Ik denk dus eerder dat jij mazzel hebt gehad en dat mileage may vary.

Op zich wel opvallend trouwens dat je dit deelt, want jouw vorige reactie (naar mij toe) was vooral dat ik maar moest gaan werken om een F1TV abo te betalen... Terwijl je zelf dus ook enkel met korting een abo wilt. ;)
Ik las dat je dit soms vaker moet vragen. Ik maakte deze opmerking omdat het onderwerp was dat het over de kwaliteit en waar te kijken is en dat ik hier veel lees om het zo goed mogelijk te krijgen. 2 tegenstellingen in mijn ogen. Abonnementen delen met andere is in mijn ogen is daarom ook tegenover de gene die het gewoon betalen (met of zonder korting) niet eerlijk naar hen en de maker van de content. Maar genoeg hier over :-)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jvbragt schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:02:
[...]

Ik las dat je dit soms vaker moet vragen. Ik maakte deze opmerking omdat het onderwerp was dat het over de kwaliteit en waar te kijken is en dat ik hier veel lees om het zo goed mogelijk te krijgen. 2 tegenstellingen in mijn ogen. Abonnementen delen met andere is in mijn ogen is daarom ook tegenover de gene die het gewoon betalen (met of zonder korting) niet eerlijk naar hen en de maker van de content. Maar genoeg hier over :-)
Account delen zou ik niet doen. Dat deed ik in 2021 dus ook niet, terwijl mijn broer ook een F1TV abo had. :)

• meesje
Miki schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:01:
[...]

Ik denk dat ze dan dezelfde ellende zullen ondergaan als ViaPlay nu heeft. De meeste smart tv’s hebben inferieure hardware en vaak firmwares die maar kortstondig worden onderhouden.
Inderdaad. Vandaar ook mijn opmerkingen over versnippering afbreukrisico.

• meesje
jvbragt schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:56:
[...]

Succes! _/-\o_
Ik vind het best zorgwekkend dat je niet meer weet wat je getypt had en je mij quote ipv een ander. Ik vond de opmerking verre van netjes. Daarom dus ook terecht verwijderd. En zoals @CH4OS al aangeeft, staat die opmerking haaks op wat je nu zegt.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

beerse schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:22:

[knip]
Niet doen, voor het gemak ;)

Ruim 20Mbit HEVC video in UHD resolutie, dat is wat een F1 aanbieder aangeboden kan krijgen, wat deze vervolgens naar hun klanten kan sturen.

Testing, one, two ...

• jvbragt
meesje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:40:
[...]

Ik vind het best zorgwekkend dat je niet meer weet wat je getypt had en je mij quote ipv een ander. Ik vond de opmerking verre van netjes. Daarom dus ook terecht verwijderd. En zoals @CH4OS al aangeeft, staat die opmerking haaks op wat je nu zegt.
Dat was woensdag en ik kan me niet alles wat ik type herinneren, fijn dat je je zorgen maakt. Ik doe niet moeilijk als ik het volle pond moet betalen. Het begon hier meer een topic te worden "Waar of hoe kan ik zo goedkoop mogelijk en F1 abonnement afsluiten" te worden. Sarcasme kan blijkbaar niet. 8)7

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jvbragt schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:55:
Dat was woensdag en ik kan me niet alles wat ik type herinneren, fijn dat je je zorgen maakt. Ik doe niet moeilijk als ik het volle pond moet betalen. Het begon hier meer een topic te worden "Waar of hoe kan ik zo goedkoop mogelijk en F1 abonnement afsluiten" te worden. Sarcasme kan blijkbaar niet. 8)7
Zo begon mijn opmerking ook. Ik had nota bene de :+ emoticon er achter gezet om aan te geven dat mijn opmerking niet al te serieus bedoeld was. ;)

Tja, de titel van het topic heeft het ook over waar te kijken. Dus dan vergelijk je de aanbieders. Ook prijs neem je dan dus mee in een vergelijking.

[Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 27-01-2023 15:02]

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 20:07

DaveFlash

Here's to the crazy ones

ANdrode schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:47:
[...]

Ik zou HDR voor F1 erg waarderen. Met widevine - zoals nu gebruikt wordt toch - kan dat ook prima in een veilige stream.
ja, met drm kan het ook prima ja. maar is afwachten wat ze gaan doen

• meesje
jvbragt schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:55:
[...]

Dan was je waarschijnlijk een emoticon vergeten. Ik denk dat er dan niemand iets had hoeven te verwijderen.

[Voor 24% gewijzigd door meesje op 27-01-2023 18:39]

• ANdrode
  • Niet online
DaveFlash schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:00:
[...]

ja, met drm kan het ook prima ja. maar is afwachten wat ze gaan doen
Het kan ook een afspraak zijn met de licentiehouders. En ik weet niet hoeveel klanten het echt door hebben dat ze naar 1080p kijken.

De stap naar 1080p/hevc/HDR zou een logische zijn als je 4k/HDR bronmateriaal hebt.

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:29
Vraagje over het verlengen bij F1TV.
Hoe doe je dat?
Moet je dan in de app op "herstel aankoop" klikken ??

Ik wil namelijk graag verlengen 🙂
Het beval mij prima.
Ik heb afgelopen jaar nagenoeg probleemloos gekeken op tv via Chromecast met Google tv, tablet met cockpit vieuw en grandprix radio via de toon naar de Soundbar

• adslben
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:55
Tervueren schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:31:
Hoe doe je dat?

Ik wil namelijk graag verlengen 🙂
Het beval mij prima.
Ik heb afgelopen jaar nagenoeg probleemloos gekeken op tv via Chromecast met Google tv, tablet met cockpit vieuw en grandprix radio via de toon naar de Soundbar
Ging bij mij vanzelf.

Op de site inloggen, daar kan je dit zien.

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:29
adslben schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:40:
[...]

Ging bij mij vanzelf.

Op de site inloggen, daar kan je dit zien.
Thnx 👍
Zal eens op de site inloggen dan.
Verleden x lukte dat niet.
Inloggen wel via app en Chromecast maar niet op de site...
Probeer het zo nog wel eens.

• OBKKD_NL
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:57
Tervueren schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:31:
Hoe doe je dat?
Als je de taal op Engels zet, blijken ze met "herstel aankoop" te bedoelen "renew purchase".
Zelf nog niet geprobeerd, maar dat klinkt mij iig als verlengen. ;)

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:29
Het Sky F1 team voor 2023 kent enkele afvallers, Johnny Herbert en Paul Di Resta zijn vertrokken.

Het team voor 2023 bestaat uit Simon Lazenby, David Croft, Martin Brundle, Natalie Pinkham, Rachel Brookes, Ted Kravitz, Jenson Button, Damon Hill, Nico Rosberg, Anthony Davidson, Karun Chandhok, Naomi Schiff en Danica Patrick.

• JB

JB

Cédric roelt!

Chocoball schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:37:
Het Sky F1 team voor 2023 kent enkele afvallers, Johnny Herbert en Paul Di Resta zijn vertrokken.

Het team voor 2023 bestaat uit Simon Lazenby, David Croft, Martin Brundle, Natalie Pinkham, Rachel Brookes, Ted Kravitz, Jenson Button, Damon Hill, Nico Rosberg, Anthony Davidson, Karun Chandhok, Naomi Schiff en Danica Patrick.
Jammer dat Paul vertrekt. Stopt die helemaal? Vond dat altijd een van de degene die niet compleet biased is.

Mijn boefje is liev!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:29
JB schreef op zondag 29 januari 2023 @ 12:42:
[...]
Jammer dat Paul vertrekt. Stopt die helemaal? Vond dat altijd een van de degene die niet compleet biased is.
Paul lijkt voornamelijk in het gedrang te komen met zijn raceplannen voor 2023, met deelname aan WEC en de Le Mans Series dit jaar.

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Topicstarter
Omdat er in het viaplay topic ook over F1 wordt gesproken, en ik daar ook voor hier een relevante post heb neergezet, crosspost ik deze door mijzelf te quoten. De vraag was daar gesteld over waarom viaplay aangeeft dat men na afloop van hun jaarabonnement (van of 9,99/maand of 99/jaar) overgaat naar een maand abonnement wat van 13,99 naar 15,99 per maand gaat.
jeanj schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:47:
[...]

Hierboven staat bij @W1ck1e vergelijkbare situatie echter er was al opgezegd, evenveel onduidelijkheid.

Het probleem is dat erg onduidelijk is, en mogelijk is dit bewust of weet viaplay het nog niet (omdat ze bv kijken naar het aantal opzeggingen). En dat er alleen uit 2de hand informatie op internet terug te vinden is, zie de links die hierboven al gepost zijn en daar is nog niet veel chocolade van te maken. Tevens wordt er met mensen gecommuniceerd die een lopend jaar abonnement hebben

Ook TotaalTV schrijf er weer over

[...]

en

[...]

Het is vreemd om het ene jaar abonnement (99/jaar) om te zetten naar een maand abonnement en het andere jaarabonnement naar een nieuw jaar abonnement (13,99/maand), alleen maar omdat je van een andere actie gebruik hebt gemaakt en je abonnement dus voor 1 maart afloopt.

Maar ik weet wel waarom, de mensen waarvan het jaarabo afloopt voor 1 maart kunnen gebruik maken van de lopende actie tot 1 maart van €10,49/maand. Overigens kan dat ook als je abonnement na 1 maart afloopt maar dan moet je een nieuw account maken en heb je een tijd twee abonnementen....

Natuurlijk erg smerig van onze vrienden van viaplay. Waarom wijs je de mensen waarvan het abo voor 1 maart afloopt niet op de actie van €10,49/maand. Blijkbaar zitten ze erg omhoog en willen ze die paar euro per maand meer van je....

De vraag is ook of er dus überhaupt nog een betere actie gaat komen na 1 maart zoals door de klantenservice viaplay op gehint is aan een tweaker, want dan had het wel in de email gestaan voor die mensen, en dus betwijfel ik het.

En als het wel komt dan verwacht ik, zoals ik al in een vorige post melde en het komt gewoon uit mijn glazen bol, dat het een actie is t.o.v. de jaarabo van 13.99/maand na 1 maart , maar dat het hoger zal dan een jaarabo voor €10,49/maand (tot 1 maart te krijgen) en dat het op 25% (van de maandprijs 15,99/maand) of te wel jaarabo van 11,99/maand neer komt... Het zou ook nog de 12,79/maand jaarabo variant kunnen worden., want die is ook al ergens genoemd....

Het is allemaal speculatie maar als je viaplay zou willen afnemen voor een jaar voor o.a. F1 dan is de huidige aanbieding 10,49/maand denk ik met de informatie van nu de beste deal die je kan krijgen met viaplay, en het zal denk ik alleen maar duurder worden. Maar het is wel duurder dan het huidige F1 pro TV.
Echter F1 TV pro zou ook wel eens duurder dan volgend jaar worden....

Ik wacht in ieder geval tot 27 of 28 februari om te beslissen (ivm laatste race op 26 november en dat je dan ook voor een 8/9 maanden kan afnemen), Ik kan de de test dagen dan niet zien, maar daar mis ik niet veel aan, en misschien is er al eerder duidelijkheid over wat F1 TV Pro gaat kosten, en afwachten of F1TV dezelfde prijs hanteert en dezelfde aanbieding van 25%, voor het onderste uit de kan....

• RobertMe
Is er eigenlijk al iets duidelijk over Ziggo met ViaPlay (/"kanaal 200")? Dat zou vorig jaar tot augustus of zo zijn maar is uiteindelijk verlengd tot december? Maar loopt dat nu nog steeds? En is er ook een garantie dat dat het hele jaar door gaat?

"Asking for a friend family member". Zelf heb ik gewoon F1TV :p

• NY_Giant
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:57:
Is er eigenlijk al iets duidelijk over Ziggo met ViaPlay (/"kanaal 200")? Dat zou vorig jaar tot augustus of zo zijn maar is uiteindelijk verlengd tot december? Maar loopt dat nu nog steeds? En is er ook een garantie dat dat het hele jaar door gaat?

"Asking for a friend family member". Zelf heb ik gewoon F1TV :p
Dat is voorlopig weer verlengd tot 1 juni 2023: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay.

• RobertMe
Hmm, die kortingsactie, op jaar abonnement, wat hierboven werd genoemd is dan weer niet beschikbaar bij Ziggo? Gezien ze het alleen over een maandbedrag hebben. Nogal flauw zo. Of het kanaal door via Ziggo af te sluiten of de korting door bij ViaPlay zelf af te sluiten.

• mede
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 09:17
Als ik gebruik maak van de aanbieding bij Viaplay t/m 28 februari van €10,49/maand voor 12 maanden dan ben ik dus €125,88 kwijt voor een seizoen F1.

Viaplay kan je delen met iemand anders (F1TV niet) wat dan zou uitkomen op € 63 per persoon. Prima aanbieding dan toch als je naast F1 ook de andere sporten erbij krijgt (mocht je daar interesse in hebben)?

Ik zie iedereen in dit topic overgaan op F1TV omdat dit goedkoper zou zijn, en betere (presentatie) kwaliteit. Ik heb met de uitzendingen van Viaplay nooit problemen gehad, altijd stabiel.

Zie ik nu iets over het hoofd waardoor ik toch beter F1TV kan nemen?

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@mede, je kunt nu wel de conclusie trekken dat het F1TV Pro abonnement niet vanaf meerdere locaties tegelijkertijd gebruikt kan worden, maar in mijn ervaring is dit tot nu toe nog steeds wel het geval geweest. Daarmee wil ik het niet promoten oid, enkel dat het eerder niet een probleem was om dit te doen.

Testing, one, two ...

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-06 07:33

Mickey77

Allround ICT-er

@mede Volgens mij klopt je berekening, maar de mensen die het goedkoper achten die houden denk ik geen rekening met het delen of hebben niet de kwaliteit die ze willen. Ik deel mijn Viaplay nu ook, met iemand die over gaat naar F1TVPro vanwege de kwaliteit van de beelden. Maar ik heb ik ook geen problemen.

Ik denk dat mensen die mee laten wegen wat je verder krijgt, het aanbod van Viaplay onbewust vergelijken met het aanbod van Netflix. Ja, dan is het een stuk minder sterk. Ik kijk F1 en zie de series als bonus (sommige vcind ik wel leuk om te zien, zoals Elementary, Bull en Rizzoli & Isles). Oude races terug kijken via F1TVPro vind ik zelf niet zo belangrijk, maar kan ook een factor zijn.

Maar ook al werkt F1 via Viaplay bij jou en mij goed, het kan wel zijn dat de kwaliteit van F1TVPro toch beter is. Dus het zou kunnen dat we dat pas echt gaan zien als we toch over gaan...
Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2023
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee