Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja, ik zie ook niemand hem tegenhouden voorlopig.Quad schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 23:28:
Littler z'n toernooigemiddelde is 'ff' 111.. Best wel ziek.
Heel misschien in een knotsgekke pot tegen DvD
nggyu nglyd
Zit je 'm nou te jinxen?Quad schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 22:00:
Price gooit een goede wedstrijd en heeft een gat geslagen.
12-12
Blijkbaar, haha. Hij ging naar 4 legs verschil..
nggyu nglyd
Wel een stijgende lijn in zijn toernooigemiddelde, dus er is hoop voor hem.
nggyu nglyd
Mag men deze per wedstrijd of weekend wisselen? Zijn alle songs en remixes toegestaan?
Kom op nou Gian!
@Wippie1234 Ik weet niet precies welke regels, wel is het gebruikelijk dat je wo song uniek is. Ricky Evans wisselt tijdens het WK altijd naar een kerstnummertje voor de kerst. Heta heeft op de Eurotour altijd een andere (de Duitse links rechts).
[ Voor 68% gewijzigd door Quad op 24-07-2026 22:47 ]
nggyu nglyd
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Het klopt inderdaad dat ze veelal uniek zijn. Er is een website*KLIK* die de walk on songs registreert, en dan zie dat, enkele uitzonderingen daargelaten, dat vrijwel alle songs uniek zijn.Quad schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 22:45:
Scorend mag wel iets omhoog. Finishes zijn wel ijzersterk.
@Wippie1234 Ik weet niet precies welke regels, wel is het gebruikelijk dat je wo song uniek is. Ricky Evans wisselt tijdens het WK altijd naar een kerstnummertje voor de kerst. Heta heeft op de Eurotour altijd een andere (de Duitse links rechts).
Het valt me op dat het vrijwel allemaal de originele nummers zijn
Nu je dat zegt, dat klopt inderdaadFuelke schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 22:56:
Als beide spelers dezelfde walk-on hebben dan krijgt de hoogst gerankte speler voorrang, de andere speler moet dan een ander nummer kiezen.
nggyu nglyd
Wade is koning van de mentale spelletjes.Hippocampus schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 22:57:
Gian moet uitkijken dat het niet zo'n dooie Wade pot gaat worden....
Ik hoorde net z'n statistieken over alle deelnames. Indrukwekkend en bizar tegelijkertijd dat hij slechts 1 keer de Matchplay gewonnen heeft.
nggyu nglyd
Daar was Taylor toch ook aardig bedreven in.Quad schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 22:59:
[...]
Wade is koning van de mentale spelletjes.
Ik hoorde net z'n statistieken over alle deelnames. Indrukwekkend en bizar tegelijkertijd dat hij slechts 1 keer de Matchplay gewonnen heeft.
Enfin, de zaal is doods, geen sfeer tijdens deze wedstrijd en dat snap ik wel. Moeilijk potje voor beiden.
nggyu nglyd
Kortom, grote kans dat Wade er met de winst vandoor gaat.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Edit: I stand corrected. Opeens staat hij weer op, nu 14-12 voor.
[ Voor 49% gewijzigd door gambieter op 24-07-2026 23:45 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 24-07-2026 23:49 ]
nggyu nglyd
Volgens mij ketste die 2e pijl van z'n eerste zo in de 5. Shit happens.gambieter schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 23:48:
Pfff, daar geeft Wade een kadootje. Wel goed gepakt van GVV.
nggyu nglyd
Ik ben benieuwd naar zijn interview, die zijn altijd wel open van Gian.
nggyu nglyd
Het was Wade bijna gelukt, de pot dood maken, tegenstander in slaap sussen en dan stiekem terug komen en er bijna overheen. Gelukkig kreeg Gian ook weer meer inspiratie op het einde.Quad schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 23:51:
Mooi! Wade is altijd heel moeilijk, fijn dat het nu wel lukt.
Ik ben benieuwd naar zijn interview, die zijn altijd wel open van Gian.
Maar wat goed was ie op z'n dubbels.
En tegen Price geef ik m een goede kans voor een finaleplek.
nggyu nglyd
Dat zal geen dooie pot worden gok ik.Quad schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 23:55:
Vooral mentaal enorm knap van Gian dat hij zich niet door Wade liet leiden.
En tegen Price geef ik m een goede kans voor een finaleplek.
Boeaaahhhh.
Gian heeft wel baat bij een finaleplek, dan wordt hij gewoon de beste van de wereld na Littler.
En Littler gaat de 3M GBP doorbreken na morgen.
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 25-07-2026 00:03 ]
nggyu nglyd
Nog wel. Beide gaan als underdog de semis in, zeker op basis van het spel van vandaag. Wordt weer heerlijk avondje darts kijken morgenavondtweakduke schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 00:07:
Gewoon heerlijk dat we 2 Nederlanders in de halve finale hebben van de Matchplay.
[ Voor 9% gewijzigd door Wippie1234 op 25-07-2026 00:16 ]
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.