Het grote Darts topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 87 88 Laatste
Acties:

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Jammer voor Menzies, heeft z'n kruit in de QF verschoten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
PL finals night. Price had met 7-2 voor moeten staan, met de gemiste kansen. Jammer.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kansen pakken op het juiste moment ligt Littler beter.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
tweakduke schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 20:41:
Kansen pakken op het juiste moment ligt Littler beter.
Inderdaad.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Poe en dan gaat het ineens hard, geen wedstrijd meer.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
tweakduke schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 20:48:
[...]

Poe en dan gaat het ineens hard, geen wedstrijd meer.
Of.. Of..!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo wordt het opeens toch nog spannend.

Jammer, toch Littler.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 28-05-2026 21:00 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Zolang je de laatste leg maar binnenhaalt. Littler pakt hem op het juiste moment, ook wel knap.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Laat wel zien dat Littler niet onverslaanbaar is, maar iemand moet een keer wel doorzetten als die kwetsbaar is.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Nou hup Johnny.
edit:
Vergeefse hoop.

[ Voor 55% gewijzigd door Quad op 28-05-2026 21:29 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Quad schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 21:20:
Nou hup Johnny.
edit:
Vergeefse hoop.
Het kan nog :P

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou beide Lukes kregen het niet cadeau vandaag.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Helaas, gestrand in het zicht van de haven.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nou, dat waren twee best wel leuke potten.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Hopelijk een net zo spannende finale.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hopelijk zakt Humphries niet in zo, wat een niveau.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Pff niet normaal dit.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Nicap

Tsssk....

Quad schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:28:
Hopelijk een net zo spannende finale.
Voorlopig wel dus. Wat een gemiddelden zeg.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo is het ook meteen jammer dat het maar een race naar 11 is. Hier kan ik heel de avond naar kijken :9

Het zal nog wel wat zenuwachtiger worden denk ik.

Go Luke *O*

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Og, geen 132

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

nice, 10-10

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als je op papier zou zien dat weer Littler wint lijkt het voorspelbaar, maar wat een finale was dit.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Wauw wat een kanonnen van een finale was dit! Qua niveau en spanning de beste PL finale ooit denk ik wel. Ongelooflijk wat een niveau leggen ze allebei neer weer.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nu Littler breekt, zie je maar weer dat allemaal nog niet meevalt als jong persoon om met de druk en status om te gaan.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Ryan Joyce gooide vanmiddag tegen Kist 150 uit via 3x Bullseye. :D

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Uitstekend gespeeld door Nijman. Klasse.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Woodhouse wint the Baltic Sea open Euro Tour, een van de saaiere spelers vind ik persoonlijk. Maar mooi voor hem, altijd wel een gevaarlijke speler natuurlijk, maar kwam nooit écht ver.

Maar, zijn laatste leg was wel erg mooi, 160 check voor de wedstrijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Weer een matige Euro Tour voor van Veen. Hij lijkt me ook gewoon te hoge ranking te hebben dankzij de enorme prijzenpot van het WK, maar hij wint te weinig de laatste tijd als de nummer 4.

Overigens zijn al die afzeggingen van toppers ook niet bevorderend voor het spelniveau op de zondag.
Ook niet leuk voor de fans die hopen hun held(en) te zien.

Ik ben benieuwd wie er allemaal op de Nordic Darts Masters komen opdagen komend weekend,

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Gian van Veen heeft wel een heel leuk dartshirt meegenomen naar de Nordic darts masters. Lego thema op z'n GVV.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik weet niet precies hoeveel matchdarts hij tegen heeft gekregen dit toernooi maar toch weer een mooie overwinning voor MvG. :P

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Ongelooflijk belangrijk voor hem richting de World Cup. :)F

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

Fuelke

Forza Ferrari

MvG liet in zijn eerste wedstrijd van de dag Elvis van zijn plaats verwijderen :D

Denk dat het vooral de plaats was waar hij zich bevond, naast het podium in zijn zichtlijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Fuelke op 07-06-2026 10:59 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmvIG17CoUDxmzIxPWMw9Cj2Ctk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsGWq0gpNg7Bby1OSo6Ju8XZ.jpg?f=fotoalbum_large
Vergeet het WK voetbal, vandaag begint de World Cup of Darts.

Tientallen landen nemen het tegen elkaar op, in koppels, in Frankfurt voor de wereldtitel landen.

36 landen starten in de groepsfase, na de groepsfase stromen Engeland, Nederland, Noord-Ierland en Schotland in.

Oeganda zou meedoen, kregen helaas geen visa, hun vervangers uit Malawi ook niet waardoor Gibraltar is aangewezen.

Vanavond vanaf 19:00!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 18:42:
36 landen starten in de groepsfase, na de groepsfase stromen Engeland, Nederland, Noord-Ierland en Schotland in.
Verrassend dat Schotland hoger staat dan Wales met Price and Clayton (neem ik aan)?

Noord-Ierland is toch de titelverdediger?

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 11-06-2026 18:51 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
gambieter schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 18:51:
[...]

Verrassend dat Schotland hoger staat dan Wales met Price and Clayton (neem ik aan)?

Noord-Ierland is toch de titelverdediger?
Cumulatieve ranking, en Clayton doet met Kenny mee, daarom denk ik. Gerwyn Price is absent.

Jep, de Noord Ieren zijn titelverdediger.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 19:11:
Cumulatieve ranking, en Clayton doet met Kenny mee, daarom denk ik. Gerwyn Price is absent.

Jep, de Noord Ieren zijn titelverdediger.
Ah ja, zonder Price snap ik het wel :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nog steeds vreemd dat Price dit laat schieten. Meeste darters dromen ervan om mee te doen.

Ik zit er klaar voor :9B

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Goede laatste leg van Japan, Sakai viert al een feestje. _O-

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dat was nog best spannend voor zo'n kort format.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwarrend hoor, eerst je teamgenoot omarmen of eerst je tegenstanders bedanken... :P

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Mansell en O'Connor, waarschijnlijk het saaiste duo in de line-up? :D

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Bam, de grote fish. 🐠

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 16:28
Dat was geen gekke big fish..

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ohhh, mooie big fish :P

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Kijk nou, er zit beleving in bij de Ieren.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Weinig team spirit bij zuid Afrika.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Toch mooi dat Lukasiak de matchdart gooit.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Heerlijk kapsel van Leung. :D

De Belgen gaan niet geweldig voorlopig.

  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:12

Pinobigbird

doesn't share food!

België met 2-4 onderuit. Man man man

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Pinobigbird schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:22:
België met 2-4 onderuit. Man man man
Dimi was eigenlijk gewoon slecht. Maarja, hij is er ook al zo lang uit, ik had geen verwachting.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
"Ik heb getwijfeld over België, maar ik nam geen risico".

Dimitri pfff. Zonde zeg, zo ver gezakt.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@Quad Stond je in dubio? ;)

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Ik ga er wel op vakantie over een aantal weken. :*)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Pietreczko lijkt weer als vanouds te gooien? (zonder de Stompé variant)

  • ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:18
Blijft toch altijd leuk om te zien. Helaas kan ik alleen vandaag kijken.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Hippocampus schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:39:
Pietreczko lijkt weer als vanouds te gooien? (zonder de Stompé variant)
ik denk at hij de laatste maanden mega veel tijd heeft geinvesteerd om darteritis te overwinnen. Hij gooit redelijk door, maar af en toe toch nog stap terug, ondanks dat het gewoon een scorende beurt is, en het dus rechtdoor gooien zou moeten zijn.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dat ging vrij soepel voor de Duitsers. Nebrida zal nog wel eens zuchten over Toylo denk ik.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Ai Australië ook al verrassend onderuit.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Yep, netjes 3-3 gemaakt maar in de laatste leg was het niet veel meer.

  • Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

Fuelke

Forza Ferrari

Quad schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:24:
"Ik heb getwijfeld over België, maar ik nam geen risico".

Dimitri pfff. Zonde zeg, zo ver gezakt.
Triestig ... Kim zal ook wel voor de tv zitten vloeken om zijn lagere ranking.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Toch bijzonder, een land met bijna anderhalf miljard inwoners en qua darten zie je Kumar al jaren lang bij dit soort toernooien terugkomen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Fuelke schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:07:
[...]

Triestig ... Kim zal ook wel voor de tv zitten vloeken om zijn lagere ranking.
Het is te hopen dat hun werk met de talentpools dat daar komende jaren wat uit gaat komen. Anders hoef je qua Belgisch darten niet veel te verwachten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:22:
Toch bijzonder, een land met bijna anderhalf miljard inwoners en qua darten zie je Kumar al jaren lang bij dit soort toernooien terugkomen.
Eigenlijk bizar als je deze pagina bekijkt.

Wikipedia: Category:Indian darts players

Misschien iets in de cultuur daar, het lijkt maar voor een klein aantal mensen weggelegd te zijn.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Beetje apart, Tan gooit 'm uit, geeft iedereen een hand behalve Lim... (geeft hem wel z'n materiaal)

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Matige pot van Portugal. Ik had de Zwitser Walpen nog niet eerder gezien, heeft wel een markant hoofd :D

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Myagmarsuren krijg ik nog wel uit mijn mond maar Lkhagvasuren niet :P

Afijn, kijken wat de Mongoliërs kunnen.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Eerste matchdart bounced eruit... maar Filby pakt 'm toch.
Toch knap om slechter te gooien dan de Zuid Afrikanen deden, maar begrijpelijke debut-bibbers.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Haha, die Walklin van Trinidad en Tobago kan goed vloeken _o-

Italie leek zo naar een 4-0 te strompelen, maar opeens 2-2.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Omg Koert, 'Darius clubkas'

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik hoop ergens wel dat het Belgische darten er weer bovenop komt.

Die zijn ver afgezakt en twijfel of ze dit toernooi echt wat kunnen neerzetten.

De Soussa stond er ook zeer ongemotiveerd bij.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Hippocampus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:58:
[...]

Eigenlijk bizar als je deze pagina bekijkt.

Wikipedia: Category:Indian darts players

Misschien iets in de cultuur daar, het lijkt maar voor een klein aantal mensen weggelegd te zijn.
Dat is wel erg weinig, terwijl het iets is waar je redelijk goed op in kan stappen.
Al heb je wel verenigingen en plekken nodig waar mensen komen en toernooitjes spelen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Die Hongaar Szekely doet een aardige Price imitatie :P

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Rekenfouten, afzwaaiers, krachttermen, darten van de middelste plank zeg maar, ik hou er wel van. *O*

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zozo, 158 check Gibraltar, lekker potje hoor.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

tweakduke schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:13:
[knipperdeknip]

Die zijn ver afgezakt en twijfel of ze dit toernooi echt wat kunnen neerzetten.
Dankzij de Slovenen zijn ze toch een rondje verder :9

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Mooie ontsnapping van de Fransen.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Had ik niet verwacht, Frankrijk die van Oostenrijk wint.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Tijd om te loten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nog even door de ballenbak roeren.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Hippocampus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:54:
Nog even door de ballenbak roeren.
Geen bak, helaas.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ballenzakje dus :P

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nederland tegen Zweden, dat moet kunnen.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Het is dan in Duitsland, maar ik denk dat Philip Brzezinski uiterlijk volgend jaar ook op de andere PDC toernooien staat als master of ceremonies, ipv Lewis Jones.

Doet het perfect, spelers mogen hem en hij lijkt zeer comfortabel in z'n rol.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Hippocampus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:58:
Nederland tegen Zweden, dat moet kunnen.
Ja, maar de 11 vs 11 volgende week zal wel lastiger worden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:59:
Het is dan in Duitsland, maar ik denk dat Philip Brzezinski uiterlijk volgend jaar ook op de andere PDC toernooien staat als master of ceremonies, ipv Lewis Jones.

Doet het perfect, spelers mogen hem en hij lijkt zeer comfortabel in z'n rol.
Ja leuke kerel. Mooi ook dat ie het in twee talen kan.

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
België komt toch net te kort tegen Noord Ierland.. zo zonde.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, Peter Schilling als opkomstmuziek van Duitsland. Goede keuze!
voor zo'n leuke Top 2000 a Gogo minidocu.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

tweakduke schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 20:02:
België komt toch net te kort tegen Noord Ierland.. zo zonde.
Ach, ze verliezen van de titelverdediger met 7-8... dat kan gebeuren. ;)

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Ik heb het niet gezien, maar het zou betekenen dat ze er in elk geval beter in zaten dan gisteren.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 20:53:
Ik heb het niet gezien, maar het zou betekenen dat ze er in elk geval beter in zaten dan gisteren.
Ja het was aanzienlijk beter. Ze hebben tot aan de laatste leg voor gestaan, vandaar dat het zonde was dat ze het net niet over de streep wisten te trekken.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Degelijk spel hoor van de Duitsers. Die Gawlas heb ik ook wel eens beter zien gooien moet ik zeggen.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

De Engelsen zijn al ietwat gefrustreerd :P

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Het wordt Littler vs het publiek zo.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Toch wel een genot dat Reyes er weer bij is. Soepele worp.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Het is wel saai dat Viaplay de studio eruit bezuinigd heeft. Ze kunnen toch wel de commentatoren gebruiken bij voorbeschouwingen? Zoals VTM2 dat doet.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Quad schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:12:
Het is wel saai dat Viaplay de studio eruit bezuinigd heeft. Ze kunnen toch wel de commentatoren gebruiken bij voorbeschouwingen? Zoals VTM2 dat doet.
Ik gok maar zo dat ze het niet doen, omdat het WK er ook is.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik mis het niet eigenlijk. Ten eerste zien we tegenwoordig zoveel darten dat we altijd redelijk op de hoogte zijn van nieuwtjes. Ten tweede, wat kan je uiteindelijk allemaal verzinnen om een voorbeschouwing leuk te maken... het is meestal mijn toilet / koelkast / frietpan rondje :P

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Van Gerwen blijft maar kilo's verliezen, echt wel knap!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:25:
Van Gerwen blijft maar kilo's verliezen, echt wel knap!
Zolang het maar de bedoeling is, dan is het goed. ;)
Maarja, hij is vrijgezel hè. dus dan moet je wel een beetje aan jezelf werken.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ondertussen laat Nederland de Zweden terug de wedstrijd in.
Pagina: 1 ... 87 88 Laatste

Let op:
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"

Live Rankings: https://www.dartsrankings.com

Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.