Las dat Paul Lim er in ieder geval weer bij is.. 🤣🤣Quad schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:38:
Loting WK darts is bekend. Ik heb er nog niet naar kunnen kijken naar ik hoop dat vanavond of morgen het WK bracket alvast live is voor inschrijving!
De Belgische loting voor het WK:
Mike De Decker (18) vs. David Munyua (Ken)
Dimitri Van den Bergh (23) vs. Darren Beveridge (Sch, 75)
Kim Huybrechts (53) vs. Arno Merk (Dui, 163)
Mario Vandenbogaerde (66) vs. David Davies (Wal, 144)
Andy Baetens (78) vs. Dirk van Duijvenbode (Ned, 29)
Mike De Decker (18) vs. David Munyua (Ken)
Dimitri Van den Bergh (23) vs. Darren Beveridge (Sch, 75)
Kim Huybrechts (53) vs. Arno Merk (Dui, 163)
Mario Vandenbogaerde (66) vs. David Davies (Wal, 144)
Andy Baetens (78) vs. Dirk van Duijvenbode (Ned, 29)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
🎯 Voorspel het WK Darts 2026! 🎯
Het PDC World Darts Championship 2026 is de 33ste editie van het World Darts Championship, dat georganiseerd wordt door de Professional Darts Corporation. Het toernooi begint op 11 december 2025 en wordt traditiegetrouw gehouden in het Alexandra Palace te Londen. De finale wordt gespeeld op 3 januari 2026.
Luke Littler is de titelverdediger. Hij versloeg in de finale van de editie van 2025 Michael van Gerwen met 7-3 en behaalde zo zijn eerste wereldtitel.
Het opzet van het toernooi is dit jaar flink veranderd ten opzichte van vorig jaar. De belangrijkste wijzigingen zijn de uitbreiding van het deelnemersveld naar 128 spelers en een forse verhoging van het prijzengeld.
Grote lettertjes
- Een bracket is alleen geldig als het voorzien is van je Tweakers.net
gebruikersnaam. Alleen dan maak je kans op de 🎉hoofdprijs🎉!
- Alleen gebruikers van Tweakers.net mogen deelnemen aan dit bracket.
- Bij een gelijke eindstand wordt er geloot.
- Iedereen mag meedoen, ook wanneer je darts niet tot de laatste dubbel volgt. Zolang maar voldaan wordt aan bovenstaande voorwaarden.
- Voorspellingen sluiten op donderdag 11 december om 19.55 uur, daarna is kan je voorspelling niet meer worden aangepast.
- Misbruik, foutjes enz. ben ik noch Tweakers.net niet voor aansprakelijk.
- Enz. enz...
➡️ Klik hier om direct te voorspellen.
🎉 De hoofdprijs voor de winnaar: 12 maanden Tweakers HERO abonnement (of 2 maanden Elite mocht een Elite-abonnee het bracket winnen)
⚠️ Prediction titles die niet zijn voorzien van een herkenbare Tweakers.net gebruikersnaam worden voor start van het toernooi verwijderd. Zie hieronder hoe de opmaak gewenst is:
/f/image/qW1HpgcP2KFOVOvw2hXXwvAh.png?f=fotoalbum_large)
PS: Organisator (ik) is uitgesloten op winnen van prijs, in het geval dat organisator wint, gaat prijs automatisch door op de nummer 2.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 26-11-2025 21:34 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
BAM daar is ie!
Het nieuwe bracket voor het WK Darts 2026!
En met dank aan @Moonsugar is er dit jaar wederom een prijs te winnen!
12 maanden lang het Hero abonnement twv 35 euro (of 2 maanden Elite) voor de winnaar!
Het nieuwe bracket voor het WK Darts 2026!
En met dank aan @Moonsugar is er dit jaar wederom een prijs te winnen!
12 maanden lang het Hero abonnement twv 35 euro (of 2 maanden Elite) voor de winnaar!
nggyu nglyd
@Quad thanks, ingevuld
Goed bezig @Dagion Veel verrassingen voorspelt?
nggyu nglyd
Minder dan ik gebruikelijk doe (denk ik?). Heb wel Littler niet in de finale. Twijfel nog wel of Greaves misschien wat verder mag komen
Wade en Anderson ook niet ver laten komen, misschien doen ze het dan wel weer een keer?
Oeh, je bent denk ik dan een van de weinige die Littler niet in de finale (of winnaar) laat worden.
Als er één de favoriet is, is hij het wel.
Het is nu wel zo dat iedereen in ronde 1 start, dat maakt het wel iets voorspelbaarder wie ronde 2 gaat halen denk ik.
Als er één de favoriet is, is hij het wel.
Het is nu wel zo dat iedereen in ronde 1 start, dat maakt het wel iets voorspelbaarder wie ronde 2 gaat halen denk ik.
nggyu nglyd
@Quad Hier ook maar wat geklikt
Natte krant (363218) (V.242)
Mm bij mij blijft scorepotential achter nadat ik het bracket even volledig heb gemaakt.
Naja, lost waarschijnlijk wel op.
Naja, lost waarschijnlijk wel op.
nggyu nglyd
@DutchEagle1993 @RigolleM
Kleine check of jullie het zijn die ingevuld hebben?
Ik mis je
gebruikersnaam in het bracketveld Prediction title:
Ik mis je
nggyu nglyd
Klopt, was mij toen niet duidelijk wat ik daar moest invullen... Dus maar 'World Champion' ingevuld. Ikzelf kan het niet aanpassen blijkbaar.Quad schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:44:
Ik mis jegebruikersnaam in het bracketveld Prediction title:
[Afbeelding]
Aha, enfin ik kan het ook niet aanpassen.RigolleM schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:49:
[...]
Klopt, was mij toen niet duidelijk wat ik daar moest invullen... Dus maar 'World Champion' ingevuld. Ikzelf kan het niet aanpassen blijkbaar.
nggyu nglyd
@Quad Ingevuld! Kijken of ik dit jaar niet weer bij de laatste 3 eindig
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ingevuld. Nu moet MvG het wel waarmaken.
Please state the nature of the technical emergency
Ondanks dat ik hier normaliter nooit post, ben ik wel fervent darts liefhebber. Ik heb dus ook de bracket ingevuld en speel mee
Een paar bewust gewaarde gokjes genomen, maar de voorspelde kampioen is 'een zekerheidje' zoals velen
Een paar bewust gewaarde gokjes genomen, maar de voorspelde kampioen is 'een zekerheidje' zoals velen
fookin mad fer it
Dat ben ik inderdaad. Ik heb het aan kunnen passenQuad schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:44:
Ik mis jegebruikersnaam in het bracketveld Prediction title:
[Afbeelding]
Ik heb hem ook maar ingevuld.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Zo die is ook weer bij elkaar geklikt. Leuk om weer mee te doen dit jaar!
Weer ingevuld! zin in!
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Nog een paar dagen om te kunnen voorspellen of aan te passen! Donderdagavond gaat het spektakel in Ally Pally weer los.
nggyu nglyd
Vincent van der Voort gooit zijn pijlen in de wilgen. Zat er al aan te komen na jaren blessureleed.
https://www.ad.nl/darts/v...-kunt-schrijven~a2b67f04/
https://www.ad.nl/darts/v...-kunt-schrijven~a2b67f04/
[ Voor 43% gewijzigd door ll roel j op 08-12-2025 21:14 ]
Ook een keertje ingevuld. Ben benieuwd of we dit jaar weer een paar verassingen hebben.
Bracket ingevuld, blijft altijd lastig
De kersverse nummer één van de wereld mag zijn kunsten komen tonen samen met:Quad schreef op maandag 8 december 2025 @ 11:47:
Donderdagavond gaat het spektakel in Ally Pally weer los.
🇹🇩 Kim Huybrechts V. 🇩🇪 Arno Merk
🏴 Michael Smith V. 🏴 Lisa Ashton
🏴 Luke Littler V. 🇱🇹 Darius Labanauskas
🇱🇻 Madars Razma V. 🇳🇱 Jamai van den Herik
Vanaf 20:00, dus zorg dat je klaarzit.
Neu, ik vond het wel makkelijk: klik klik klik, en dat heel vaak achter elkaar.
Zwarte vlaggetjes?Hippocampus schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:03:
[...]
De kersverse nummer één van de wereld mag zijn kunsten komen tonen samen met:
🇹🇩 Kim Huybrechts V. 🇩🇪 Arno Merk
🏴 Michael Smith V. 🏴 Lisa Ashton
🏴 Luke Littler V. 🇱🇹 Darius Labanauskas
🇱🇻 Madars Razma V. 🇳🇱 Jamai van den Herik
Vanaf 20:00, dus zorg dat je klaarzit.
Edit: Op mobiele telefoon zie ik wel vlaggetjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 10-12-2025 19:35 ]
nggyu nglyd
Iemand nog AI ingezet? Misschien wel een leuk experiment om een aantal verschillende AI's ook een voorspelling te laten doen en dan eens kijken hoe ze het er vanaf brengen.
Als het goed is hebben de volgende personen een voorspelling gedaan; mocht je het gemist hebben, zie warning en mijn ondertitel, over zo'n 10 minuten sluit ik de voorspellingen definitief!
CC:
@Dagion @RigolleM @nachtnet @DutchEagle1993 @alex3305 @EvilMe @YuriV @stefanass @Pinobigbird @Nicap @edsandje @DikkeBMW @Fuelke @ArnoutV @tweakduke @ll roel j @Nielless @Dubbeldooier @Nylato @Rubeo38 @ChitoNL @Quad
Helaas 1 voorspelling niet volledig: Double L final — Lucianoo89, wie het weet mag het zeggen, anders zal ik hem moeten verwijderen.
Anyway, allemaal veel plezier dit WK, en veel succes met je voorspelling, dat de beste moge winnen!
CC:
@Dagion @RigolleM @nachtnet @DutchEagle1993 @alex3305 @EvilMe @YuriV @stefanass @Pinobigbird @Nicap @edsandje @DikkeBMW @Fuelke @ArnoutV @tweakduke @ll roel j @Nielless @Dubbeldooier @Nylato @Rubeo38 @ChitoNL @Quad
Helaas 1 voorspelling niet volledig: Double L final — Lucianoo89, wie het weet mag het zeggen, anders zal ik hem moeten verwijderen.
Anyway, allemaal veel plezier dit WK, en veel succes met je voorspelling, dat de beste moge winnen!
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 11-12-2025 20:05 ]
nggyu nglyd
En dat we er in ieder geval een mooi en leuk WK aan overhoudenQuad schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:04:
@YuriV Ik heb geen AI ingezet voor mijn voorspellingen, maar Gemini komt met dit:
🥇 Winnaar WK Darts 2026: Luke Littler
Samenvatting voor de Tweakers poule:
Winnaar: Luke Littler
Runner-up: Luke Humphries
Beste Nederlander: Gian van Veen (Halve Finale)
Grootste Verrassing: Niko Springer (haalt 3e of 4e ronde)
Hoogste finish: 170 (meerdere keren)
Aantal 9-darters: 2
Gegooid door: Luke Littler (of Luke Humphries)
🥇 Winnaar WK Darts 2026: Luke Littler
Samenvatting voor de Tweakers poule:
Winnaar: Luke Littler
Runner-up: Luke Humphries
Beste Nederlander: Gian van Veen (Halve Finale)
Grootste Verrassing: Niko Springer (haalt 3e of 4e ronde)
Hoogste finish: 170 (meerdere keren)
Aantal 9-darters: 2
Gegooid door: Luke Littler (of Luke Humphries)
nggyu nglyd
Argh net te laat met de voorspelling submitten. Had dit Darts topic nooit eerder gezien en kom er dus ook pas net achter dat er een pooltje was.
Nouja, zonder voorspellingen is het ook al leuk om te volgen natuurlijk. Ik zeg GVV als winnaar!
Nouja, zonder voorspellingen is het ook al leuk om te volgen natuurlijk. Ik zeg GVV als winnaar!
Ahh balen zeg, en ik kan het ook niet meer even open zetten helaas..HowsMyApple schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:21:
Argh net te laat met de voorspelling submitten. Had dit Darts topic nooit eerder gezien en kom er dus ook pas net achter dat er een pooltje was.
Tip, volg het topic en dan ben je volgend jaar als eerste op de hoogte.
Blijf je wel gezellig plakken?
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 11-12-2025 20:27 ]
nggyu nglyd
Veel plezier allemaal. Wel even wennen dat het nu al begint, maar het zal hier de komende weken weer in de woonkamer aan staan
Kim Huybrechts gelijk al in de problemen?
nggyu nglyd
Pffff… Ik moet er even in komen hoor… Ik dacht dat de eerste pot al voorbij was 😂
Vrouw van @alex3305
Jammer dat dit niet meer mogelijk is. Keek eigenlijk altijd alleen het WK, jammer dat ze er de beperking op hebben gezet om alleen vanuit België te kijken.Quad schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:23:
Helaas het lijkt niet meer mogelijk te zijn om PDC toernooien op de VTM2 GO zender te zien als je geen Belg bent.
Wellicht goed om in de topic start even aan te passen.
Edith; zie trouwens dat ze nu gewoon op het open kanaal van Viaplay uitzenden.
[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 11-12-2025 20:37 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Even maandje Viaplay afsluiten straks. Is nu nog op het open kanaal inderdaad.
Kim moet voor mijn eigen bracket wel even gaan darten zo
Volgens de commentator is ie teveel met zn winkel en demonstraties bezig geweest.
Kim moet voor mijn eigen bracket wel even gaan darten zo
Volgens de commentator is ie teveel met zn winkel en demonstraties bezig geweest.
[ Voor 50% gewijzigd door CyBeRSPiN op 11-12-2025 20:41 ]
Goed dat je het zegt, ik heb het aangepast.Gynnad schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:36:
[...]
Jammer dat dit niet meer mogelijk is. Keek eigenlijk altijd alleen het WK, jammer dat ze er de beperking op hebben gezet om alleen vanuit België te kijken.
Wellicht goed om in de topic start even aan te passen.
Edith; zie trouwens dat ze nu gewoon op het open kanaal van Viaplay uitzenden.
Darts op open kanaal is de laatste jaren wel te zien tot en met de kerst; daarna alleen op de streams.
Mocht je Toto hebben. als je daar een euro hebt staan kan je ook de wedstrijden live zien, al dan niet in een lage resolutie en dito kwaliteit.
nggyu nglyd
Hier maar gewoon Viaplay voor een maand afgesloten. 5 januari weer opzeggen. 🤭
Einde oefening voor Kim Huijbregts
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eens zien welke Michael Smith op het podium staat.
De goede gelukkig. (of niet @nachtnet)ll roel j schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:13:
Eens zien welke Michael Smith op het podium staat.
nggyu nglyd
Geweldig hoe die Jamai staat te genieten bij zijn opkomst.
Hopelijk geen spanning in de vingers. Het WK is niet de meest geschikte plek voor een eerste TV podium ervaring.
nggyu nglyd
Inderdaad maar dit ziet er wel oké uit, voor een eerste match op tv.
[ Voor 26% gewijzigd door ll roel j op 11-12-2025 23:08 ]
Hatsikadee. 
1-1 in sets.
1-1 in sets.
nggyu nglyd
Helaas, na een mindere start toch best wel oké gegooid. 
Was 'm weer, de kop is eraf. Op naar morgen. (@Hippocampus, wat is het programma?
)
Was 'm weer, de kop is eraf. Op naar morgen. (@Hippocampus, wat is het programma?
nggyu nglyd
Vrijdag middag vanaf 14:00:
🇳🇱 Niels Zonneveld V. 🇳🇿 Haupai Puha
🏴 Ian White V. 🏴 Mervyn King
🏴 Ryan Searle V. 🇳🇱 Chris Landman
🏴 Rob Cross V. 🇳🇴 Cor Dekker
Vrijdag avond vanaf 20:00:
🏴 Ross Smith V. 🇸🇪 Andreas Harrysson
🏴 Ricky Evans V. 🇭🇰 Man-Lok Leung
🇳🇱 Gian van Veen V. 🇪🇸 Cristo Reyes
🇦🇺 Damon Heta V. 🇮🇪 Steve Lennon
🇳🇱 Niels Zonneveld V. 🇳🇿 Haupai Puha
🏴 Ian White V. 🏴 Mervyn King
🏴 Ryan Searle V. 🇳🇱 Chris Landman
🏴 Rob Cross V. 🇳🇴 Cor Dekker
Vrijdag avond vanaf 20:00:
🏴 Ross Smith V. 🇸🇪 Andreas Harrysson
🏴 Ricky Evans V. 🇭🇰 Man-Lok Leung
🇳🇱 Gian van Veen V. 🇪🇸 Cristo Reyes
🇦🇺 Damon Heta V. 🇮🇪 Steve Lennon
@Quad bedankt voor de reminders van mijn ongelukkige voorspellingen…. 😂🤣
Ergens in de 1e ronde zal ik wel een of twee uitslagen goed hebben.. 😂
Je behoorde denk ik wel tot de <5% die Merk door had tegen Huybrechts denk ik. Vermeldingswaardig,nachtnet schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 08:26:
@Quad bedankt voor de reminders van mijn ongelukkige voorspellingen…. 😂🤣
nggyu nglyd
Minder dan 5 procent. Je bedoelt dat ik de enige gek was die het vakje voor huybrechts rood had gekleurd (en Merk groen) (heb eigenlijk geen idee wie merk is, wel denk ik de Huybrechts zijn hoogtepunt jaren geleden al heeft gehad. )Quad schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 08:37:
[...]
Je behoorde denk ik wel tot de <5% die Merk door had tegen Huybrechts denk ik. Vermeldingswaardig,.
Misschien van het weekeinde eens wat meekijken op tv/ipad.
Ik heb ook geen AI ingezet maar het was wel een grappig experiment geweest om te kijken welke AI het meeste verstand heeft van dartenQuad schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:19:
@YuriV Ik heb geen AI ingezet voor mijn voorspellingen, maar Gemini komt met dit:
Hmmm, of ze hebben haast in Ally pally of mijn bron zat er een kwartier naast.
sorry voor de misinformatie
sorry voor de misinformatie
Zo de eerste Nederlandse winst is binnen.
Nu hoop ik in het middagprogramma nog op winst voor King en Searle want die zitten in mijn Scorito team
Nu hoop ik in het middagprogramma nog op winst voor King en Searle want die zitten in mijn Scorito team
Beeromaniac
Nou een setje erbij.. misschien zijn ze hierom eerder begonnen @Hippocampus
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooi baardje vooral, haha.
nggyu nglyd
Zeker moest direct aan de serie Vikings denken 🤭Quad schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 20:53:
Mooi baardje vooral, haha.
Harryson speelde niet echt heel slecht. Helaas op de bepalende momenten net niet.
Oei oei, Ross Smith.. Exit.
nggyu nglyd
Dit kost me wel wat in mijn poule.. Had Ross Smith halve finale staan.
Ik had hem eruit tegen Pikachu, maar wel een flinke verrassing. Zei hier net nog: "Nee, kijk je serie maar af, ik hoef die eerste pot niet te zien, ik schakel wel in bij Ricky."ll roel j schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 21:28:
Dit kost me wel wat in mijn poule.. Had Ross Smith halve finale staan.
Ik had iets meer tegenstand verwacht van Man-Lok Leung eigenlijk, en ook Reyes valt iets tegen.
Ok, heel lang niet gezien de Spanjaard, maar toch genoeg talent zou je denken.
Edit: en dan gooit ie 167 uit
Ok, heel lang niet gezien de Spanjaard, maar toch genoeg talent zou je denken.
Edit: en dan gooit ie 167 uit
[ Voor 9% gewijzigd door Hippocampus op 12-12-2025 22:52 ]
Zaterdag middag vanaf 13:30:
🇹🇩 Mario Vandenbogaerde V. 🏴 David Davies
🏴 Andrew Gilding V. 🏴 Cam Crabtree
🏴 Luke Woodhouse V. 🇭🇷 Boris Krčmar
🏴 Gary Anderson V. 🏴 Adam Hunt
Zaterdag avond vanaf 20:00:
🇸🇪 Jeffrey de Graaf V. 🇸🇬 Paul Lim
🇳🇱 Wessel Nijman V. 🇨🇿 Karel Sedlacek
🏴 Luke Humphries V. 🏴 Ted Evetts
🇩🇪 Gabriel Clemens V. 🇺🇸 Alex Spellman
🇹🇩 Mario Vandenbogaerde V. 🏴 David Davies
🏴 Andrew Gilding V. 🏴 Cam Crabtree
🏴 Luke Woodhouse V. 🇭🇷 Boris Krčmar
🏴 Gary Anderson V. 🏴 Adam Hunt
Zaterdag avond vanaf 20:00:
🇸🇪 Jeffrey de Graaf V. 🇸🇬 Paul Lim
🇳🇱 Wessel Nijman V. 🇨🇿 Karel Sedlacek
🏴 Luke Humphries V. 🏴 Ted Evetts
🇩🇪 Gabriel Clemens V. 🇺🇸 Alex Spellman
Ik moet zeggen dat ik de nederlaag van Kim toch wel verrassend vond. De wedstrijd van Jamai was wel echt van matig niveau; niet heel vermakelijk om te kijken
Verder nog weinig kunnen zien, ook dit weekend wordt lastig. Maar gelukkig wel GvV kunnen zien gisteren en blij dat hij door is. Leuke gast, hoop dat ie ver komt en zn piek-niveau kan halen.
fookin mad fer it
Nou super Mario is niet zo super vandaag helaas.
Net de wedstrijdpijlen gemist maar Davies door (had ik blijkbaar ook in de bracket). Was niet heel bijzonder wat ik had gezien, maar wel lekker dat je volgend potje vrijuit kunt spelen aangezien iedereen verwacht dat je eruit ligt
Ik kan helaas niet kijken, maar hebben de commentatoren het al gehad over de mogelijke herkomst van de naam Crabtree?
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:11
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Beetje stroef van Anderson, maar hij is door.
* Hippocampus pakt weer een shotje voor 'moeilijk verhaal'
Nou hup Paul Lim, stuur die 'nep'Zweed maar weer terug naar huis.
nggyu nglyd
Het blijft geweldig hele publiek achter Paul Lim. 🤣
Zou ik ook zijn, wat een legende.
nggyu nglyd
'moeilijk verhaal' 
Ik denk overigens dat de 'merlion' achterop het shirt van Lim dus een kruising mermaid-lion is.
Ik denk overigens dat de 'merlion' achterop het shirt van Lim dus een kruising mermaid-lion is.
[ Voor 69% gewijzigd door Hippocampus op 13-12-2025 21:02 ]
Lange avond.
nggyu nglyd
Paul Lim ook niet, vandaar.
nggyu nglyd
Gooit de Graaf weer een dubbel 16 ipv 8
nggyu nglyd
Duur foutje? Hij lijkt zich te laten mee zuigen naar het gemiddelde van Lim.
Nou, nog één goede leg voor Lim en kassa.
Had nooit gedacht dat deze partij zo spannend zou zijn
Legend Lim
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
We gaan de verloren tijd van de vorige partij even inhalen...
Staat lekker te gooien die Nijman
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ja Nijman speelt goed hoor.
nggyu nglyd
Let op:
WK Bracket en maak kans op een Tweaker abbo: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
WK Bracket en maak kans op een Tweaker abbo: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.