Het grote Darts topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 64 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtwa
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-04 21:27
Terechte winnaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:17
Verdiende kampioen. Als je ziet wat hij heeft gedaan en gewonnen sinds de vorige WK finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

St@m

@ Your Service

Jammer dat Littler zo snel zo dik voorkwam, maar wat een wereldkampioen!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Quad schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:56:
En niet te vergeten, dit zorgt voor een enorme boost voor het darten.
Pff nog meer Engelsen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 18:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tjonge jonge, van Gerwen toch nog een paar sets gehouden, maar Littler was zo foutloos op het finishen.

Als van Gerwen iets beter was geweest bij de start had je misschien wat meer wedstrijd gehad, maar Littler kan zo makkelijk sturen wanneer hij dingen uit wil gooien. Dat maakt hem de verdiende wereldkampioen.

Eens zien hoeveel jaren hij zo goed gaat blijven.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfye_eLN5KkKtHcA8b0SZSAcIio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NUMIyXtne5Qce0jy4GAJPw4w.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door d-vine op 03-01-2025 22:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Vos schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:57:
[...]

Pff nog meer Engelsen? ;)
Nee, wereldwijd. Dit gaat echt jonge spelers wereldwijd aantrekken, hij laat zien dat het echt mogelijk is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:58:
[...]

Nee, wereldwijd. Dit gaat echt jonge spelers wereldwijd aantrekken, hij laat zien dat het echt mogelijk is.
Nog meer kinderen met overgewicht? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Exocet schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:58:
[...]

Nog meer kinderen met overgewicht? 😁
Die zijn er/het al.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53

Pinobigbird

doesn't share food!

Jammer de bammer voor Michael, maar hij kwam gewoon net te kort. Tegen (vrijwel?) iedere andere tegenstander had hij kunnen winnen met z'n spel van vanavond. Daarom, terechte winnaar.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
@tweakduke volgens mij heeft de winnaar van het bracket ook her en der flinke knockouts gemaakt en een fiere winst gepakt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Quad schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:01:
@tweakduke volgens mij heeft de winnaar van het bracket ook her en der flinke knockouts gemaakt en een fiere winst gepakt.
Hij had de finalisten goed, wat hem al lange tijd een voorsprong gaf. Maar hij heeft ook nog eens de winnaar goed :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ll roel j
tweakduke schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:03:
[...]

Hij had de finalisten goed, wat hem al lange tijd een voorsprong gaf. Maar hij heeft ook nog eens de winnaar goed :)
Lucky me 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 14:15
Goed gedaan benieuwd wat 2025 verder voor hem in petto zal hebben 👍🏻

Het zit er weer op tot volgend jaar 😃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Alright! Tijd om af te koelen is er niet.

Maandag 6 januari begint Q-school, daar kunnen darters (ranking 65 of lager) een tourcard veroveren voor de komende 2 jaar.

Er zijn er 14 te verdienen in de EU en 17 in de UK Q-school.

Er zullen hele honderden darters meedoen, kans op winst is dus vrij klein!

Daarna even rustig tot eind januari, dan staat de darts World masters 2025 op het programma.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
Gokjes voor de premier league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Gok naast de top 4 dat Bunting, Price, Heta en Dobey gekozen worden. Puur op ranking, prestatie en toch de entertainment waarde.

Maar ja je hebt ook nog Clayton, Wright en Chisnall die ze eventueel nog kunnen kiezen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48
Wanneer maken ze dit bekend eigenlijk? Ik dacht dat ze het direct na de wk finale zouden doen.

Overigens kijk ik sinds dat "nieuwe" format nog maar amper. Te veel dezelfde potjes imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
outlandos schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 01:16:
[...]

Wanneer maken ze dit bekend eigenlijk? Ik dacht dat ze het direct na de wk finale zouden doen.

Overigens kijk ik sinds dat "nieuwe" format nog maar amper. Te veel dezelfde potjes imo.
Als het goed is as maandagavond. En eens met je 2e regel, ik kijk net wel maar super interessant is het minder.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Net de samenvatting gekeken. Die eerste 4 sets...wat een vreselijk checkout percentage van MvG...echt amateuristisch. Kwam nog aardig terug, maarja dan is het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Quad schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:12:
Alright! Tijd om af te koelen is er niet.

Maandag 6 januari begint Q-school, daar kunnen darters (ranking 65 of lager) een tourcard veroveren voor de komende 2 jaar.

Er zijn er 14 te verdienen in de EU en 17 in de UK Q-school.

Er zullen hele honderden darters meedoen, kans op winst is dus vrij klein!

Daarna even rustig tot eind januari, dan staat de darts World masters 2025 op het programma.
Kost dat nog altijd 500 euro voor mee te mogen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
tweakduke schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:26:
[...]

Gok naast de top 4 dat Bunting, Price, Heta en Dobey gekozen worden. Puur op ranking, prestatie en toch de entertainment waarde.

Maar ja je hebt ook nog Clayton, Wright en Chisnall die ze eventueel nog kunnen kiezen.
De nieuwe stand na het WK is als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5lCP5S53YZ8GGHkYn5V0Ueq6QMc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vaLqjWgkYCSkQJpDgsrElUDw.png?f=fotoalbum_large

Op plek 9 t/m 12 staan de wat bekendere namen, benieuwd wie uit de top 8 sneuvelen voor een ticket.

Daarnaast heb je nog Michael Smith die door een dramatisch WK flink gekelderd is.

[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 04-01-2025 08:16 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
KBE91 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 07:28:
[...]

Kost dat nog altijd 500 euro voor mee te mogen doen ?
Durf ik niet te zeggen.
Gynnad schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 08:15:
[...]

De nieuwe stand na het WK is als volgt:

[Afbeelding]

Op plek 9 t/m 12 staan de wat bekendere namen, benieuwd wie uit de top 8 sneuvelen voor een ticket.

Daarnaast heb je nog Michael Smith die door een dramatisch WK flink gekelderd is.
Bij de Belg hopen ze dat Dimitri van den Bergh geselecteerd wordt, en heel misschien ook nog Mike de Decker. Ik heb geen enkele reden gezien waarom beide spelers mee mogen gaan doen..

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Quad schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 08:41:
[...]

Durf ik niet te zeggen.

[...]

Bij de Belg hopen ze dat Dimitri van den Bergh geselecteerd wordt, en heel misschien ook nog Mike de Decker. Ik heb geen enkele reden gezien waarom beide spelers mee mogen gaan doen..
570 euro zou het kosten ongeveer.

Iedereen kan meedoen aan de PDC Qualifying School, mits je op de openingsdag van Q-School 16 jaar of ouder bent. Ook betaal je 475 Britse Pond (zo’n 570 euro) aan inschrijfgeld. Inschrijven kan tot en met donderdag 2 januari om 15:00 uur.

Dimi en Mike hebben voor mij niets te zoeken in de PL.
Mocht ik dit posten in een Belgisch forum, ik kreeg al weer een hoop lading stront over me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

Fuelke

Forza Ferrari

Als Belg zou ik Mike wel leuk vinden in de PL. Maar ze spraken ook over misschien wel Dimitri, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Maar qua ranking hebben beide Belgen niets in de PL te zoeken. Ik zou het echter wel begrijpen wanneer ze Mike of Dimitri selecteren voor de Belgische markt. Die wordt ook steeds groter natuurlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Quad schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 11:42:
Maar qua ranking hebben beide Belgen niets in de PL te zoeken. Ik zou het echter wel begrijpen wanneer ze Mike of Dimitri selecteren voor de Belgische markt. Die wordt ook steeds groter natuurlijk.
Ik weet niet in hoever je beetje Belgische markt volgt, maar hier ligt Dimi niet zo goed in de markt.
Mede door zijn dansen, en zijn rare interviews.
Mij maakt het persoonlijk niet veel uit dat hij die dingen doet, want ik weet wat hij doormaakt met zijn paniek aanvallen. Heb er ook jaren mee gesukkeld, dus als dat dansen voor hem werkt so be it.
Heb er met zijn vriendin ook al prive over gesproken en hoe de media doet.

In ons land breken ze graag de sporters af, zeker die met een gemiddelde van 26.
We hebben jaren niets gehoord van Darts op de TV, niemand kende Dimi als je de sport niet volgde.
Door Covid is dat allemaal beginnen boomen, nu is dat al ferm verminderd.
Mocht hij een groot toernooi winnen zoals het WK, dan zouden ze wel juichen en roepen onze Dimi.
Maar wel afgeven op onze darters als ze niets presteren.

We hebben nochtans wel wat tallent, maar ze hebben de middelen niet zoals in Nederland.
Dacht zelf dat Mike verhuist is naar Nederland daarvoor ( of toch iets in die aard )
Ook gewoon mede hoe sommige hier doen hoor, snauwen en op mekaar beginnen slaan.

Dat is voor mij de reden dat ik gewoon thuis beetje sta te spelen voor de fun.

[ Voor 6% gewijzigd door KBE91 op 04-01-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:41

Fuelke

Forza Ferrari

Sowieso ... die darters ze komen altijd op met veel show, om dan soms "op hun doos" te krijgen en af te druipen. Remember Peter Wright op het vorige WK, kwam ook geweldig op, ging met de pompons zwaaien van een van de danseressen maar mocht na 1 wedstrijd naar huis.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:58

Pimmuz

Roar

Moet eerlijk zeggen dat ik alleen voor Mike wat sympathie kan opbrengen want Dimi komt nogal vreemd over en soms zelfs erg arrogant en dan weer super onzeker en bijna depressief.

Kim tjah moet je daar nog over zeggen, grote bek z'n mede belgische darters uitschelden & aanvallen en hierna zelf keer worden omgeduwd en weet ik het allemaal. Het is altijd wat met die vent en de laatste World Cup of Darts was echt lachwekkend met die twee op het podium.

Ik hoop voor de Belgen dat Lex een grote word misschien nog wel groter dan Littler ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8jY6YSn0VQF4u2zd0d9M6aPeEcw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FstaTvl9p0RfKf1X7JwXjijD.jpg?f=fotoalbum_large

Om half 6 NL tijd is het zover. Dan worden de namen bekend gemaakt voor de Premier League Darts.

Naast de top 4, Humphries, Littler, van Gerwen en Cross komen er nog 4 bij.

In de graphic van de PDC hierboven zou je wellicht het eea kunnen herleiden. De top 4 is duidelijk te herkennen.

Voorste rij denk ik Dobey links, van den Bergh rechts en Bunting 2e van rechts te herkennen. 2e van links is niet goed te zien.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Hier is na het wk ook de "dartkoorts" toegeslagen. Heb een jaar of 10 geleden voor het laatst bij mijn ouders thuis wat pijltjes gegooit. Nadat ik een huisje heb gekocht eigenlijk nergens meer plek om een bordje op te hangen.

Heb nu via marktplaats (20euro) incl verzenden een Blade 6 aangeschaft welke er beter uitzag dan de andere borden die aangeboden werden via marktplaats. Dit bord komt in de garage te hangen. In de winter misschien wat koud maar met wat verwarmen is het daar goed vertoeven.

Toen via marktplaats nog een setje Winmau Blackout 1 aangeschaft en dan kan zodra ik alles binnen heb gaan beginnen met gooien.

Om het eea wat leuker te maken kan ik altijd nog via Dartcounternog wat multiplayer potjes spelen. Is prachtig om te zien wat sommige hebben hangen en hoe goed ze gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 06-01-2025 14:30 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Quad schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:06:
[Afbeelding]

Om half 6 NL tijd is het zover. Dan worden de namen bekend gemaakt voor de Premier League Darts.

Naast de top 4, Humphries, Littler, van Gerwen en Cross komen er nog 4 bij.

In de graphic van de PDC hierboven zou je wellicht het eea kunnen herleiden. De top 4 is duidelijk te herkennen.

Voorste rij denk ik Dobey links, van den Bergh rechts en Bunting 2e van rechts te herkennen. 2e van links is niet goed te zien.
Er gaan al wat pogingen rond :P
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GgXw7K2WoAARgXU?format=jpg&name=large

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
@Oxigeon altijd leuk dit soort posts!
Ik heb vroeger bij m'n ouders in de garage ook gedart. Maar weersinvloeden op een plek zonder isolatie doet de motivatie géén goed. In mijn huidige woning heb ik geen persoonlijke ruimte voor een dartplek, zou wel op de kamer van mijn zoontje kunnen, wil hij overigens ook graag, maar liever niet.

@tweakduke Ik had Bunting op de positie van Anderson gezet.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

2025 BetMGM Premier League Field
Luke Humphries
Luke Littler
Michael van Gerwen
Rob Cross
Stephen Bunting
Gerwyn Price
Chris Dobey
Nathan Aspinall

https://www.pdc.tv/news/2...line-bunting-dobey-return

Price en Aspinall dus met een beetje mazzel, maar van den Bergh gelukkig niet.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:59
tweakduke schreef op maandag 6 januari 2025 @ 17:43:
2025 BetMGM Premier League Field
Luke Humphries
Luke Littler
Michael van Gerwen
Rob Cross
Stephen Bunting
Gerwyn Price
Chris Dobey
Nathan Aspinall

https://www.pdc.tv/news/2...line-bunting-dobey-return

Had liever Heta en Clayton gezien in plaats van Dobey en Aspinall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweakduke schreef op maandag 6 januari 2025 @ 17:43:
Bah, geen Heta, erg Brits/Engels georienteerd. Aspinall hoort er niet thuis op het moment, en Price is ook twijfelachtig. Zes uit Engeland, eentje NL, eentje Wales. Bijna Amerikaans die alles World Series noemen.

Ach ja, ik kijk het toch niet echt, te repeterend.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 06-01-2025 18:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ik kijk zelf ook lang niet alles, vond toen met de lokale challengers wel interessant. Hier gaat het toch vooral om de laatste ronde en wie de titel wint.

Dobey vind ik nog wel fair met zijn prestaties. Price en Aspinall zijn met een hoge gunfactor, maar moeten het nu wel eens weer laten zien.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 06-01-2025 18:30 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
Ik snap niet goed waarom ze niet gewoon de top 8 hanteren na het WK, indien iemand zich afmeld dan de volgende speler op de lijst.

Zo heb je iig de beste spelers van het laatste jaargang.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
De PL heeft er een beetje last van dat er al zoveel toernooien zijn. Niet echt een must-see evenement meer.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:52
Gynnad schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:36:
Ik snap niet goed waarom ze niet gewoon de top 8 hanteren na het WK, indien iemand zich afmeld dan de volgende speler op de lijst.

Zo heb je iig de beste spelers van het laatste jaargang.
Je hebt juist de top 8 van de afgelopen 2 jaar, dan is de top 8 van alleen 2024 misschien logischer? Al heb je dan mogelijk sneller te maken met een 1-dags-vlieg;

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze lijst is, maar dan heb je de volgende lijst:
https://mastercaller.nl/rankings/pdc-2024-money-table

Dan zouden Cross, Price & Aspinall 't haasje zijn

Moet zeggen dat zeker Aspinall weinig gepresteerd heeft afgelopen jaar, Price en Cross hebben nog wel eens een wat kleiner toernooitje/ player championship gewonnen;

En Price en Aspinall dan laatste 8 WK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:22
Quad schreef op maandag 6 januari 2025 @ 15:35:
@Oxigeon altijd leuk dit soort posts!
Ik heb vroeger bij m'n ouders in de garage ook gedart. Maar weersinvloeden op een plek zonder isolatie doet de motivatie géén goed. In mijn huidige woning heb ik geen persoonlijke ruimte voor een dartplek, zou wel op de kamer van mijn zoontje kunnen, wil hij overigens ook graag, maar liever niet.

@tweakduke Ik had Bunting op de positie van Anderson gezet.
Ik zelf gebruik hier een dartstand voor samen met een dartmat, in een kwartier heb ik de boel opgebouwd.
Maar staat daarna wel een tijdje in het zicht. Tot ik er weer klaar mee ben.

Die mat rol ik elke keer op, de stand staat in een hoek van de kamer.

Een andere vraag, m'n zoontje van 7 (1.30m) wil ook graag darten, maar de afstanden zijn te ver en te hoog voor hem.
Nu heb ik halverwege een extra streep voor hem neer gezet en gooit hij vanaf daar.
Maar hoe doet de jeugd het op toernooien? hebben die gewoon de normale afstand, of net als bij voetbal aangepaste regels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
@mathy_ Ik zou het bord lager hangen. De Bull is 1,73. Gemiddelde lengte van een Nederlandse man is zo'n 1,84.

Lineair doorgetrokken zou de ideale hoogte 1,19 meter zijn. Werpafstand is dan ook ongeveer zo door te trekken, en dan kom je op 1,68 meter uit.

Techniek is belangrijkste, als hij op een niet natuurlijke manier naar een heel hoog bord moet gooien, werkt dat niet natuurlijk.

Op zich goede vraag, want mijn zoontje (bijna 5) wil ook graag darten, maar die ga ik geen bord met metalen pijlen geven.. En ik heb vroeger wel die softtips gezien, maar die gaan m.i. binnen één keer al kapot. Of is dat tegenwoordig verbetert?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Bij toernooien is de afstand en hoogte van het bord hetzelfde als volwassenen bij de jeugd.

Maar voor thuis is het belangrijker dat het bord op de juiste hoogte hangt voor het kind. Anders ga je speerwerpen leren, in plaats van de juiste worp van het darten.

Ik had hier wat tips gevonden:
Zo bepaal je de hoogte van het dartbord:

Zorg dat je kind rechtop staat;
Meet vanaf de vloer tot de ogen;
Noteer deze meting;
Meet vanaf de vloer en zet op een hoogte van de genoteerde meting een stip. Daar hang je het dartbord op.
https://dartsking.nl/algemeen/dartbord-hoogte-kinderen/

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

https://www.nu.nl/darts/6...er-league-schandalig.html

Wacht even eerst zegt hijzelf dat hij er niet klaar voor is en nu gaan lopen huilen? Ik ben het met hem eens over Aspinall en Price maar dit is wel beetje maf om nu gepikeerd te reageren.

Hij heeft na de winst op de World Grand Prix niks meer laten zien en misschien moet hijzelf even beseffen dat ze hem hiermee ook beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Er zijn ik weet niet hoeveel majors elk jaar. Als ze daarvan de winnaars moeten gaan selecteren is dat niet eens mogelijk.

En PDC kijkt, naast prestaties, ook naar de entertainmentwaarde. En dat is met Price en Aspinall echt hoger. En dat hebben ze met Littler vorig jaar ook goed gezien.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Quad schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:06:
@mathy_ Ik zou het bord lager hangen. De Bull is 1,73. Gemiddelde lengte van een Nederlandse man is zo'n 1,84.

Lineair doorgetrokken zou de ideale hoogte 1,19 meter zijn. Werpafstand is dan ook ongeveer zo door te trekken, en dan kom je op 1,68 meter uit.

Techniek is belangrijkste, als hij op een niet natuurlijke manier naar een heel hoog bord moet gooien, werkt dat niet natuurlijk.

Op zich goede vraag, want mijn zoontje (bijna 5) wil ook graag darten, maar die ga ik geen bord met metalen pijlen geven.. En ik heb vroeger wel die softtips gezien, maar die gaan m.i. binnen één keer al kapot. Of is dat tegenwoordig verbetert?
Ik zelf heb wel leren darten met softtips, die pijlen zijn veel lichter.
Toen ik overstapte naar een echt dartbord koste dat best veel tijd plus ik kon totaal niet rekenen omdat het dartbord dit voor mij deed ;)

Nu heb je tegenwoordig ook echte dartborden met registratie, maar voor de basis is zelf rekenen het beste naar mijn mening.

Die hoogte gaan we vanmiddag eens toepassen, dat is het voordeel van de stand die ik heb, die pas je zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
rik86 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:14:
[...]

Je hebt juist de top 8 van de afgelopen 2 jaar, dan is de top 8 van alleen 2024 misschien logischer? Al heb je dan mogelijk sneller te maken met een 1-dags-vlieg;

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze lijst is, maar dan heb je de volgende lijst:
https://mastercaller.nl/rankings/pdc-2024-money-table

Dan zouden Cross, Price & Aspinall 't haasje zijn

Moet zeggen dat zeker Aspinall weinig gepresteerd heeft afgelopen jaar, Price en Cross hebben nog wel eens een wat kleiner toernooitje/ player championship gewonnen;

En Price en Aspinall dan laatste 8 WK
https://www.dartsrankings.com/yeartodate2024

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FlUrge8yas7O-QOdgXPlshhjwos=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rGlMxso4FCuzOPUbuPzDJfZt.png?f=fotoalbum_large

2019
2020
2021
2022
2023

2022 was het laatste echt goede jaar van MvG die hij vergat te bekronen met de wereldtitel. Smith had de 300k bonus nodig van de titel om hem in te halen.

Bijzonder om te zien dat MvG al sinds 2019 niet meer aan de top heeft gestaan van een jaar. Hij was alleen constanter dan zijn tegenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aspinall en Price zitten niet eens in de top 24? Wow.
Pimmuz schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:55:
https://www.nu.nl/darts/6...er-league-schandalig.html

Wacht even eerst zegt hijzelf dat hij er niet klaar voor is en nu gaan lopen huilen? Ik ben het met hem eens over Aspinall en Price maar dit is wel beetje maf om nu gepikeerd te reageren.

Hij heeft na de winst op de World Grand Prix niks meer laten zien en misschien moet hijzelf even beseffen dat ze hem hiermee ook beschermen.
Heta deed dat beter:

In een reply klaagt iemand over Cross, en Heta geeft duidelijk aan dat Cross het verdiend heeft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Price 26 en Aspinall 31.

Met Cross op (gedeeld) 13, Smith op 21 en Wright op 22 is het rijtje met recente wereldkampioenen best wel wisselvallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 19:59

m0nk

16-09-2003 15.15

Quad schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:25:
[Afbeelding]

WiP, een automatische dartsteller die ik en een collega op het werk aan het maken zijn.

Naar het idee van https://autodarts.io/vision/ waarvan de benodigde onderdelen zelf zijn geprint.

Vandaag even getest, werkt heel gaaf.
Deze ben ik ook aan het printen in combinatie met de Winmau plasma ring. Hoop de camera's de komende dagen ergens binnen te krijgen. Wel leuk project, community is ook erg behulpzaam. Spelen jullie ook veel online via autodarts.io tegen anderen?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Nee we spelen alleen tegen elkaar. Maar online is goed mogelijk.
Sinds laatste updates is de automatische herkenning van Autodarts fors verbeterd. Kalibratie is sterk verbeterd en er worden nu veel minder foute tellingen gemaakt.

Zorg wel dat het bord optimaal verlicht is, ledring is echt een must.

Camera's hoe scherper hoe beter.. Al zijn de 2MP goed genoeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Sky Sports heeft met de PDC een nieuw vijfjarig contract getekend. Hiermee heeft Sky wel 2 keer zoveel neer moeten leggen dan de vorige overeenkomst, namelijk 125 miljoen pond.

Dit zou natuurlijk kunnen resulteren in grotere, meer toernooien. Maar bovenal meer prijzengeld.

Sky moest wel, omdat anders Amazon of Netflix met het darten in Engeland er vandoor ging.

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 13-01-2025 21:34 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Quad schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:33:
Sky Sports heeft met de PDC een nieuw vijfjarig contract getekend. Hiermee heeft Sky wel 2 keer zoveel neer moeten leggen dan de vorige overeenkomst, namelijk 125 miljoen pond.

Dit zou natuurlijk kunnen resulteren in grotere, meer toernooien. Maar bovenal meer prijzengeld.

Sky moest wel, omdat anders Amazon of Netflix met het darten in Engeland er vandoor ging.
Blijkbaar werkt het bij Darten wel meer geld neerleggen >:)
Hoe zit dat met Viaplay weet jij dat toevallig? Als in hoeveel hebben die er voor betaald wanneer en tot wanneer loopt hun contract nog.

Niet dat ik ontevreden ben zeker niet bij RTL was het vooral heel veel reclame en hier bij Viaplay gelukkig niet. (nog niet)

En er is tegenwoordig veel afwisseling in de studio misschien door bezuinigingen of juist efficiënter omgaan met beschikbare commentators / studio gasten.

Nee wat dat betreft dikke pluim voor Viaplay wat ze met het Darten hebben gedaan dat staat echt in schril contrast met de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
@Pimmuz Darten is bij Viaplay gelijktijdig bij hun start in 2022 in Nederland gekomen. Het is een 5 jarig contract, dus na 2026 is nog niet duidelijk hoe en wat. Hoeveel er betaald is kan ik niet vinden, het zullen geen tientallen miljoenen zijn.

Ik bedenk mij net dat Amazon en Netflix aan het bieden waren in de UK. Misschien is dat een voorteken dat ze het willen opnemen tegen Viaplay in Nederland.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 14-01-2025 12:30 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Pimmuz schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 12:01:
[...]

Blijkbaar werkt het bij Darten wel meer geld neerleggen >:)
Hoe zit dat met Viaplay weet jij dat toevallig? Als in hoeveel hebben die er voor betaald wanneer en tot wanneer loopt hun contract nog.

Niet dat ik ontevreden ben zeker niet bij RTL was het vooral heel veel reclame en hier bij Viaplay gelukkig niet. (nog niet)

En er is tegenwoordig veel afwisseling in de studio misschien door bezuinigingen of juist efficiënter omgaan met beschikbare commentators / studio gasten.

Nee wat dat betreft dikke pluim voor Viaplay wat ze met het Darten hebben gedaan dat staat echt in schril contrast met de F1.
Ze doen helemaal niks met het darten? De oude presentatrice is gelukkig weg, die was mij veel te amicaal. Als je op VP op het open net kijkt, dan is er net zoveel reclame als RTL vroeger. En dan schakelen ze vaak midden in een in naar de studio, omdat de stream wel de tussentijdse gesprekken heeft. Eurotour toernooien zijn alleen met Engels commentaar, doen ze verder niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Señor Sjon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 12:45:
[...]

Ze doen helemaal niks met het darten? De oude presentatrice is gelukkig weg, die was mij veel te amicaal. Als je op VP op het open net kijkt, dan is er net zoveel reclame als RTL vroeger. En dan schakelen ze vaak midden in een in naar de studio, omdat de stream wel de tussentijdse gesprekken heeft. Eurotour toernooien zijn alleen met Engels commentaar, doen ze verder niks aan.
Misschien moet je het even op een positieve manier bekijken,

- Betere presentator misschien voelden ze dat zelf ook wel aan maar dacht dat ze zelf is weggegaan.
- Open net gratis beschikbaar gemaakt en hoe ze dat doen mogen ze helemaal zelf bepalen.
- Eurotour toernooien werden bij RTL niet eens uitgezonden dus wat zeur je?
- Wees blij met dat engels commentaar dat is mijn optiek een stuk leuker om naar te luisteren ;)

Het is er alleen maar beter op geworden dus ookal klaag ik vaak over Viaplay (F1) dit hebben ze echt wel goed aangepakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oxigeon schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:29:
Hier is na het wk ook de "dartkoorts" toegeslagen. Heb een jaar of 10 geleden voor het laatst bij mijn ouders thuis wat pijltjes gegooit. Nadat ik een huisje heb gekocht eigenlijk nergens meer plek om een bordje op te hangen.

Heb nu via marktplaats (20euro) incl verzenden een Blade 6 aangeschaft welke er beter uitzag dan de andere borden die aangeboden werden via marktplaats. Dit bord komt in de garage te hangen. In de winter misschien wat koud maar met wat verwarmen is het daar goed vertoeven.

Toen via marktplaats nog een setje Winmau Blackout 1 aangeschaft en dan kan zodra ik alles binnen heb gaan beginnen met gooien.

Om het eea wat leuker te maken kan ik altijd nog via Dartcounternog wat multiplayer potjes spelen. Is prachtig om te zien wat sommige hebben hangen en hoe goed ze gooien.
Inmiddels heb ik het bord, surround en de pijlen al een klein weekje binnen. Heb op dit moment een kleine 2 avonden doorgebracht in de garage waar ik een aantal wedstrijden heb gespeeld via Dartcounter. Het gemiddelde ligt op het moment rond de 35,12. Maar waar ik het meest bang voor was waren de dubbels. Deze zorgen er natuurlijk voor dat mijn gemiddelde zo laag is. Wanneer ik ze eerder zou raken zou ik bijna zeggen dat deze ergens rond de 40-45 zou liggen.

- Het leuke aan dartcounter is dat je je tegenstander kan uitzoeken. Zo speel je dus altijd tegen "gelijkwaardige"tegenstanders. Verder zijn uiteraard de statistieken wel leuk die ze bijhouden.

- Gisteravond meegedaan aan een eerste toernooi via een discord. Eerlijk is eerlijk. Dit is niet mijn ding. Te lang wachten voordat je aan de beurt bent. Toernooi start om 21.00uur. Totaal waren 33 personen ingeschreven. Via loting werd bepaald wie net die ene match moest spelen. Hier zat ik niet bij. Dus mocht ik meteen deelnemen aan het "hoofdtoernooi" (voor 32 spelers).

Om 21.30 was het dan zo ver dat die 1e pot voorbij was. Ik was klaar met ingooien en ik werd gekoppeld aan een engelsman. Toen ik deze wilde toevoegen kreeg ik een privebericht dat in zijn huis de stroom was uitgevallen en hij dus niet kon spelen. Ik kreeg dus een Bye naar de volgende ronde.

Uiteindelijk om 22.30 werd ik wederom gekoppeld aan een engelsman. Deze pot wel kunnen spelen maar dus 1.5ur gewacht tot ik kon spelen. Deze wedstrijd heb ik dan ook vrij hard verloren met 3-0 waardoor ik uit het toernooi vloog.

Ik zou dit natuurlijk kunnen oplossen door tussendoor nog wat potten te spelen tegen andere mensen. Voor nu maar wachten tot Dartcounter zelf de optie om toernooien te spelen gaat toevoegen. Hier zijn ze atm mee bezig.

Verder speel ik op dit moment met de Winmau Blackout 1 (23gr) pijlen. Deze "zwabberen" naar mijn bord. Ben nog aan het uitvogelen of het het loslaten van de pijl is of dat deze pijlen gewoon te licht voor mij zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kJUYYkTLNMs1kv1BqZjrXTGv3VQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yF9TznDEYknXFv6WieMq331M.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 16-01-2025 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Dan had je laatste tegenstander wel mazzel met z'n checkouts. Zo'n laag gemiddelde en 3/3.

Wel een leuk systeem zo om online te spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Nicap op 16-01-2025 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nicap schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:56:
Dan had je laatste tegenstander wel mazzel met z'n checkouts. Zo'n laag gemiddelde en 3/3.

Wel een leuk systeem zo om online te spelen.
Klopt. In had in leg 3 de mogelijkheid hem te breken. Helaas was dit niet mogelijk door mijn slechte worpen. Normaal gooit hij met een gemiddelde van rond de 50.

Bij het toernooi is het wel verplicht een camera op je bord te hebben (hier gebruik ik mijn phone voor). De score doe ik dan ingeven op mijn tablet. Als je gewoon potjes wil spelen is een camera niet verplicht. Echter speel ik altijd met en verplicht ik een tegenstander ook om met een camera te spelen om cheaten tegen te gaan

[ Voor 28% gewijzigd door Oxigeon op 16-01-2025 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Leuk man, lekker bezig! Mooie manier om het darten voor jezelf verder te ontwikkelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Quad schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:31:
Leuk man, lekker bezig! Mooie manier om het darten voor jezelf verder te ontwikkelen.
Mja, je kan natuurlijk zelf wat pijltjes in het bord gooien. Maar leuker is het natuurlijk als je dit tegen andere doet. Echte voordeel blijft dat je je tegenstander kan uitzoeken op gemiddeldes. En omdat iedereen zo ligt te hannesen op die dubbels is het maar de vraag of je wint of verliest. Tenzij je een mega voorsprong hebt vanaf 501 is alles mogelijk. Ook tegen de gasten die 50-60 gemiddeld gooien als ze een slechte dag hebben.

Verder hebben ze ook nog verschillende game-modes die je kan spelen tegen andere. 501-701 double in en double out etc. Heb verschillende systemen bekeken maar Dartcounter is toch mijn favoriet. Ziet er ook qua UI net iets gelikter uit dan Nakka/Darts01. Je kan 3 potjes op een dag spelen (gratis) of je betaald 5 euro per maand (of 35euro voor een jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Oxigeon schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:19:
[...]

Mja, je kan natuurlijk zelf wat pijltjes in het bord gooien. Maar leuker is het natuurlijk als je dit tegen andere doet. Echte voordeel blijft dat je je tegenstander kan uitzoeken op gemiddeldes. En omdat iedereen zo ligt te hannesen op die dubbels is het maar de vraag of je wint of verliest. Tenzij je een mega voorsprong hebt vanaf 501 is alles mogelijk. Ook tegen de gasten die 50-60 gemiddeld gooien als ze een slechte dag hebben.

Verder hebben ze ook nog verschillende game-modes die je kan spelen tegen andere. 501-701 double in en double out etc. Heb verschillende systemen bekeken maar Dartcounter is toch mijn favoriet. Ziet er ook qua UI net iets gelikter uit dan Nakka/Darts01. Je kan 3 potjes op een dag spelen (gratis) of je betaald 5 euro per maand (of 35euro voor een jaar)
Ok, als ik straks vershuisd ben en daar wat makkelijker een dartboard op kan hangen ga ik dat ook eens proberen. Ik ws in de veronderstelling dat jij ook zo'n bord met autocount gebruikte. Maar dat is helemaal niet nodig dus. Toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nicap schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:49:
[...]

Ok, als ik straks vershuisd ben en daar wat makkelijker een dartboard op kan hangen ga ik dat ook eens proberen. Ik ws in de veronderstelling dat jij ook zo'n bord met autocount gebruikte. Maar dat is helemaal niet nodig dus. Toppie.
Nope. Heb gewoon een blade 6 hangen met een ouderwetse tl-buis erboven. Heb een gooseneck telefoonhouder besteld op Aliexpress en dan gaan met die banaan. Deed nu mijn telefoon in een zelfgemaakte houder in een doosje aan de fietspomp haha.

Volgende investering zal denk ik toch wel een target corona verlichting zijn. Is net iets te donker waar ik hem heb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:31:
Dat sowieso. Als ik alleen gooi tegen een computer tegenstander gooi ik zo'n 65-70 gemiddeld.

Op een of andere manier zodra het live tegen een tegenstander is gaan daar zo 15 punten vanaf....frustrerend maar wel leerzaam ;)

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
Voor m'n verjaardag 2 setjes winmau Fusion gekregen, inbetween en medium. Het gooit oké, maar m'n voorkeur blijft toch uitgaan naar shaft plus flight ipv alles in 1.

Ik kreeg doorzichtig en zelf gooi ik altijd met zwart, dat is flink wennen. Ik ksn nu wel m'n focus houden op het punt maar daar door gooi je ook weer sneller tegen je pijl aan ipv van er bovenop.

Wel blij dat ik ze cadeau heb gekregen, want ik wou het toch testen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dv0EIqvTBlFdD0oSDU1jWshMNSc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ZR6lBV4PLWI0EvpNp1WoESr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iX6VD1JirGdJeY_8JUYnHZahqXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJk166oJ6BFpvGaGMfVA3sBb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:55
mathy_ schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 00:27:
Voor m'n verjaardag 2 setjes winmau Fusion gekregen, inbetween en medium. Het gooit oké, maar m'n voorkeur blijft toch uitgaan naar shaft plus flight ipv alles in 1.

Ik kreeg doorzichtig en zelf gooi ik altijd met zwart, dat is flink wennen. Ik ksn nu wel m'n focus houden op het punt maar daar door gooi je ook weer sneller tegen je pijl aan ipv van er bovenop.

Wel blij dat ik ze cadeau heb gekregen, want ik wou het toch testen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben niet zo'n ervaren darter, maar ben benieuwd wat je merkt qua verschil. Zou je dat eens uit kunnen leggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

jordy89 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 06:47:
[...]

Ik ben niet zo'n ervaren darter, maar ben benieuwd wat je merkt qua verschil. Zou je dat eens uit kunnen leggen?
Zoals hij zegt.
Omdat ze doorzichtig zijn blijf je het bord zien. Ze schijnen verder veel beter te vliegen omdat de "flights" precies in een hoek van 90gr van elkaar zitten. Dat is normaal gesproken niet het geval.

Of een amateur dit merkt weet ik dan weer niet. Aangezien ik zelf boven een betonnen vloer dart gaan deze er bij mij nooit komen. Een setje K-flex of iets dergelijks kost al snel 10euro. Ik gok dat bij een paar bouncers het geheel knak zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
Oxigeon schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 07:04:
[...]

Zoals hij zegt.
Omdat ze doorzichtig zijn blijf je het bord zien. Ze schijnen verder veel beter te vliegen omdat de "flights" precies in een hoek van 90gr van elkaar zitten. Dat is normaal gesproken niet het geval.

Of een amateur dit merkt weet ik dan weer niet. Aangezien ik zelf boven een betonnen vloer dart gaan deze er bij mij nooit komen. Een setje K-flex of iets dergelijks kost al snel 10euro. Ik gok dat bij een paar bouncers het geheel knak zegt.
Klopt, en als je de pijl achterop een andere pijl gooit dan komt hij niet in shaft, maar glijdt deze er langs. maar ik moet zeggen met de Winmau Prism Force shafts heb ik daar eigenlijk ook geen last meer van. Vroeger stond de achterkant van de shafts meer open, waarbij een robinhood vaker voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-09 23:41
Oxigeon schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:05:
[...]

Bij het toernooi is het wel verplicht een camera op je bord te hebben (hier gebruik ik mijn phone voor). De score doe ik dan ingeven op mijn tablet. Als je gewoon potjes wil spelen is een camera niet verplicht. Echter speel ik altijd met en verplicht ik een tegenstander ook om met een camera te spelen om cheaten tegen te gaan
Vandaag ook eens een camera op het bord gezet, heb genoeg oude telefoons hiervoor liggen. Hoe heb jij opgezet dat je dan de score met een ander device kan invoeren?? Dat lukt mij nog niet helemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DutchEagle1993 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:17:
[...]

Vandaag ook eens een camera op het bord gezet, heb genoeg oude telefoons hiervoor liggen. Hoe heb jij opgezet dat je dan de score met een ander device kan invoeren?? Dat lukt mij nog niet helemaal.
Ik heb mijn mobiel op het bord gemikt middels een "Gooseneck" telefoonhouder welke ik voor 4 euro op de kop heb getikt via alixpress.

De score voer ik in via één van de tablets die ik thuis heb liggen. De ene keer gebruik ik een Samsung, de andere keer een Ipad. Op die tablet download ik de app "Dartcounter". Via de app moet je dan aangeven via het cameratje met de + dat je een camera wil toevoegen. Hier tik je dan op "extern" waarna je de instructies op het scherm moet volgen.

Je moet dan dus met je telefoon die je op het bord mikt naar darts.camera (jaja, dit is een weblink) gaan en de code die daar in je scherm komt moet je op je tablet invullen. Daarna zijn de camera en tablet gekoppeld aan elkaar en kun je lekker spelen.

Dartcounter heeft trouwens een paar dagen geleden vermeld dat ze met een Tournament modus gaan komen. Dit is toch wel een Feature die hoog op het lijstje staat van de meeste gebruikers. Dan ben je eindelijk af van het zoeken naar mensen etc.

Zelf heb ik me aangemeld bij VDL (Virtual Darts League). hier ga je op eigen nivo darten tegen andere over de hele wereld (competitie). Ze hebben een compleet ranking systeem gemaakt met bekerwedstrijden en alles erop en eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-09 23:41
Oxigeon schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:25:
[...]

Je moet dan dus met je telefoon die je op het bord mikt naar darts.camera (jaja, dit is een weblink) gaan en de code die daar in je scherm komt moet je op je tablet invullen. Daarna zijn de camera en tablet gekoppeld aan elkaar en kun je lekker spelen.
Dit werkte echt heel goed, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Dat ga ik ook eens proberen met die camera.

Kijk nu Dutch masters. Ooit (14 jaar geleden) van Veenstra gewonnen in een café in een stadje dicht bij zijn woonplaats.

Later nog eens tegen hem gegooid en toen kreeg ik flink om m'n oren.

Helaas had hij vanavond z'n avond niet.

Doet Doets toch goed.

[ Voor 4% gewijzigd door mathy_ op 24-01-2025 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Barney geloofde zelf niet dat ie de 144 uit ging gooien.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Pinobigbird schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 21:07:
Barney geloofde zelf niet dat ie de 144 uit ging gooien.
Barney blijft Barney en met zichzelf worstelen, maar hoe dan ook dat was een mooi moment :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Zijn er hier mensen die gebruik maken van de PDC TV App? Zo ja wat zijn uw ervaringen etc.

Aangezien Viaplay de prijzen weer omhoog gooit naar een duizelingwekkende 22euro en ik toch amper nog voetbal kijk en F1TV ook een aap heeft wil ik toch eens gaan kijken om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
@Pimmuz Kijk je alleen majors? Of heb je ook interesse in de Eurotours en vloertoernooien?

In het eerste geval voldoet VTM2 waarschijnlijk wel, kost het je nog eens niets ook nog. In het tweede geval moet je wel iets van PDC TV afnemen. Viaplay zendt geen vloertoernooien uit maar wel de Eurotours.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retrey
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 27-07 18:59
Waarom zijn de vlc pionnen zo populair bij het dart publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

retrey schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:14:
Waarom zijn de vlc pionnen zo populair bij het dart publiek?
Omdat het gewoon aardige mensen zijn? Projecteer je haat op Viaplay niet zomaar op individuen daar schiet je helemaal niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retrey
Pimmuz schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:20:
[...]

Omdat het gewoon aardige mensen zijn? Projecteer je haat op Viaplay niet zomaar op individuen daar schiet je helemaal niks mee op.
Uh wat? Ik vraag waarom mensen met een VLC pion op hun hoofd rondlopen en ik krijg een antwoord over haat op viaplay.......

Ik kijk trouwens nooit naar viaplay, vtm rules.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

retrey schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:46:
[...]

Uh wat? Ik vraag waarom mensen met een VLC pion op hun hoofd rondlopen en ik krijg een antwoord over haat op viaplay.......

Ik kijk trouwens nooit naar viaplay, vtm rules.
Ah mybad ochtend soep in me ogen las viaplay pionnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Een dansende Wade, moet niet gekker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wel lekker hoor, die korte setjes.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dat was een aardig potje pijlen smijten van Clayton.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wtf gaat iemand volledig los met een fluitje in de zaal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ej, the green machine is Niet meer. Van Gerwen is nu in het zwart.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 23:13:
Shrek No More.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
En dancing Dimitri is ook al verleden tijd. Geen Happy meer maar Play hard? van David Guetta.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retrey
Quad schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 23:13:
Het is een eenmalig jubileum shirt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
retrey schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 07:55:
[...]

Ah oké, niet meegekregen. Stond wel prima wat mij betreft. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
retrey schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 07:55:
[...]

Voor uitvaarten en begrafenissen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:17
Dat was geen vervelende wedstrijd om te kijken. 9 darts inclusief

Blije belg in het interview bij viaplay.

[ Voor 26% gewijzigd door nachtnet op 01-02-2025 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Nou, dat was genieten :9 :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wat een niveau tussen Littler en MvG. Hogeschooldarts.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/YloL3HruCxgAAAAM/jp-jumpinpenguin19.gif

Gooi je 114 gemiddeld over 11 legs met 45% op de checkouts, verlies je alsnog. _O_

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 06-02-2025 21:54 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:07
Edit: gevonden. Tickets voor het bijwonen van het WK gaat via de pdc website

[ Voor 84% gewijzigd door emiel74 op 09-02-2025 08:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Nou Michael, dat was niet best. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Michael mag vanavond voor de herkansing tegen Dirk op de UK open. Zware loting.

Nu Barney vs Dimitri.

Met welk idee stap je het podium op als je minstens 4! verschillende setjes pijlen in je etui hebt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJ5yzuC9ea4DxuFqmQE--hPBwCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D4otu2hpH0IfLWB1I48WPYhZ.jpg?f=fotoalbum_large
8)7

[ Voor 80% gewijzigd door Quad op 28-02-2025 21:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Van Gerwen en dubbels.... :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
En zo is Gian van Veen de enige overgebleven Nederlander... Dramatisch UK open dit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:17
Even een losse technische vraag: ik heb jaren geleden een setje pijlen gekocht. Toen waren het voor mij ideale pijlen met prettige ruwe grip.

Helaas is na jaren de glans wel een beetje van de pijlen af. Bovendien voelen ze veel gladder aan dan in mijn herinnering. Is er naast een ultrasoon badje (al gedaan) een manier om dat weer voor jaren glanzend en stroever te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lm0Bsdhtan7Nzyrx6QUJz1w7sM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ICLVosVTycQ4EsKMSw5yGlww.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 64 ... 66 Laatste

Let op:
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com

Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.