Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Voor Searle jammer dat hij weer verliest, maar goed, dan het liefst van Gary Anderson denk ik dan maar.
⏩ PVOutput☀️
Ik las dat het te koud was. Ik heb daar wel begrip voor.Quad schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:17:
@ll roel j Naja het is een vloertoernooi, maar ja, hij kan 'm ook gewoon uitspelen en nadien en klacht indienen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Niet als ie verliest...Quad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:32:
Interessante potjes vanavond. Smith zou met winst al een aardig gat kunnen slaan.
Matig potje. Zo blijft het een beetje spannend.
⏩ PVOutput☀️
MvG had 3 legs van 19 of meer pijlen nodig om uit te gooien, dat is ook niet geweldig. Wright gaat zielloos uit de top zo.jaapstobbe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:19:
Checkout percentage Peter Wright 10.5%...Makkie voor MvG
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 499527
Dat is ie eigenlijk al een tijdje.
Ik snap echt niet waarom ze hem hebben gevraagd voor de Premier League...
Reactie Humphries misschien nog mooier.
Jammer jammer, begint Aspinall de eerste 4 legs meer dan prima, maar daarna is het gewoon klaar en uit.
Edit: zo daar was Price ook dichtbij de 9 darter.
[ Voor 101% gewijzigd door Quad op 15-02-2024 21:59 ]
⏩ PVOutput☀️
Meer informatie hierover vindt je hier: https://dartsnieuws.com/w...-en-verdeling-prijzengeld
⏩ PVOutput☀️
De 7e leg was beschamend slecht van beiden, maar ipv 5-2 kwam MvG tot 4-3 terug. Het gemiddelde van Humphries was bijna 10 punten hoger.
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 15-02-2024 23:45 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Doen die Schot en z'n trainingsmaat het wel erg goed tot nu toe!
⏩ PVOutput☀️
Wat ik jammer vind, Anderson en Rydz geven elkaar relatief vrolijk een hand en praten nog even na, van Gerwen gunt Searle nog geen seconde oogcontact en is met hoge snelheid uit de dartruimte weg.
⏩ PVOutput☀️
Het zogenaamde NoppertjeQuad schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:57:
Gerwen gunt Searle nog geen seconde oogcontact en is met hoge snelheid uit de dartruimte weg.
Die heeft daar ook een handje van tijdens de PC's.
Maar goed. Herhaling van de finale van PC2 dus. Benieuwd of Searle 3x scheepsrecht waar kan maken
Searle en Anderson kunnen na vanavond in elk geval alle resterende PC's overslaan en daarna de finals spelen. Hebben na 3 rondes al wel voldoende bij elkaar gespeeld om de top 64 hiervoor wel te halen.Anoniem: 499527 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:08:
[...]
Het zogenaamde Noppertje
Die heeft daar ook een handje van tijdens de PC's.
Maar goed. Herhaling van de finale van PC2 dus. Benieuwd of Searle 3x scheepsrecht waar kan maken
Oef de gemiddelden na 8 legs, 113 om 116 voor Searle.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 19-02-2024 19:22 ]
⏩ PVOutput☀️
Anderson heeft een record te pakken met 41 180s (8 in de finale) op 1 PC dag, maar niet genoeg om Searle te verslaan.
Gemiddelden waren 107 om 108, een decider was nodig om te beslissen.
⏩ PVOutput☀️
Halve finales gaan tussen Perez - Heta en Wright - Dobey.
Peter staat er toch weer mooi dichtbij.
Mooie finale tussen Dobey en Heta.
Dobey komt 3-0 voor, maar daarna begint the Heat op stoom te komen en pakt 7 legs. Uiteindelijk wint Heta met 8-5. Gemiddelden hadden zoveel hoger kunnen liggen, doordat Heta een stuk of 7 matchdarts heeft gemist. Maar met zo'n 104 en 106 uitstekend.
[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 20-02-2024 19:57 ]
⏩ PVOutput☀️
8-4Quad schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:39:. Uiteindelijk wint Heta met 8-5.
Yes correct. Dobey gooide met de dubbele bull nog naar de 7-4.
⏩ PVOutput☀️
Mooie spannende potten
[ Voor 27% gewijzigd door ll roel j op 22-02-2024 21:44 ]
Inderdaad. Littler pakte die 10de set voor de poorten van de hel weg.gambieter schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:46:
Jammer, Wright mist daar zijn kans.

Bizarre beelden Kim Huybrechts opgedoken, Belgische darter bedreigde landgenoten: ‘Ik maak u kapot’
De Belgische darter Kim Huybrechts heeft een boete van 1.500 pond (zo’n 1.750 euro) en een formele waarschuwing opgelegd gekregen van de DRA, de tuchtcommissie in het darts. Het onderzoek kwam er na klachten van collega-darters Dimitri Van den Bergh én Mike De Decker. Tegenover die laatste ging Huybrechts in november zowel fysiek als verbaal stevig tekeer.
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Opvallend dat Searle ook al exit is.
⏩ PVOutput☀️
Die wil niet nog eens de koker in?Pinobigbird schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:03:
Michael wat is er aan de hand?
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Van de Voort goed bezig zo te zien aan de stand
Littler dendert over Wade heen. Zou dit dan de eerste major zijn die hij wint.
0-3, nu 1-3. Humphries pakt zijn kansen wel
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 01-03-2024 23:17 ]
Gooit even de titelverdediger uit het toernooi met 10-1. Prima stats ook.
⏩ PVOutput☀️

Stonden een beetje langs elkaar af te lullen denk ik. Dimi gaf aan dat ie zich heel de wedstrijd goed voelde en lekker bezig was, Arjan gaf aan dat zijn tweede sessie toch echt vrij matig was (gooide in drie legs onder de 90 gem.) en daar ontspoorde het een beetje, Dimi gaf aan dat ie toch gewonnen had, geen reden tot klagen. Arjan z'n punt niet echt begrepen lijkt het. Vanaf daar kon ik Dimi ook niet echt meer volgen eigenlijk, maarja, dat heb ik wel vaker met hem.
Uiteindelijk wel een mooie win voor hem, had ie wel even nodig denk ik. (en de Belgische fans misschien ook wel)
- tweakduke
Leuke partij om naar te kijken.tweakduke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:59:
Jammer dat Wright zijn comeback niet afmaakt.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Die blijft nog wel een tijdje nummer 1....
MvG moet dit jaar met name scores verdedigen, dus die loopt ook niet snel in. De UK Open was maar een van zijn weinige oude slechte resultaten uit 2022.Anoniem: 499527 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:29:
Humphries nu 400K meer dan de nummer 2 op de OOM.
Die blijft nog wel een tijdje nummer 1....
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Zou MvG nog last van z'n arm hebben?
⏩ PVOutput☀️
Nou inderdaad. Komt ook niet erg energiek over.Pinobigbird schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:57:
Van Gerwen ook...
En MvG is niet goed te pas, jammer. Hopelijk lost z'n blessure snel op.
⏩ PVOutput☀️

Niet op z'n spel, maar op het feit dat er geen verslaggever is van Viaplay en dat hij het enorm amateuristisch vindt.
Als je je daar druk om maakt.. Hij zit echt niet lekker in z'n vel.
[ Voor 69% gewijzigd door Quad op 07-03-2024 21:09 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik zie wel iets in het punt wat ie wil maken.Quad schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:08:
Lol, Michael van Gerwen rant erop los op Viaplay.
Niet op z'n spel, maar op het feit dat er geen verslaggever is van Viaplay en dat hij het enorm amateuristisch vindt.
Als je je daar druk om maakt.. Hij zit echt niet lekker in z'n vel.
Viaplay wil wel een live interview maar het mag niks kosten. Het geluid alleen al is om te huilen...
Alleen, Littler gooit tot aan z'n 2 laatste beurten 114 en eindigt met 110 gemiddeld en 6-2 winst, frustrerend goed.
⏩ PVOutput☀️
Niet gezien, maar het verrast me ook niet, ik vind Pikachu een van de minst sympathieke mensen op het podium.Zorroberner schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:32:
Wat was er aan de hand tussen Littler en Pikachu?
Het lijkt erop dat Pikachu de route van Littler om 147 in de 6e leg uit te gooien niet kon waarderen, via T19, D20 en dubbele bull.
De D20 ging mis.
[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 10-03-2024 21:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Prachtige finale, enorm hoog niveau met vlak voor het einde een paar breaks aan beide kanten. Weer een PDC TV titel voor 'm.
En gooit ook nog eens een 9-darter.
Stats, 103 on 108 voor Cross en beide 50% op de checkouts.
Serieus, waar gaat dit stoppen?
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 10-03-2024 23:03 ]
⏩ PVOutput☀️

En van MvG verwacht ik helemaal niets vanavond..
⏩ PVOutput☀️
Ja die konden we wel aan zien komenQuad schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:35:
[knip]
MvG kerel, geef Littler je respect. En weer een lekker chagrijnig interview.
Maar deze is ook wel een beetje van het kaliber 'hoe goed vond jij Max vandaag' uit de F1.
Ik denk dat de meeste spelers hopen dat Littler straks een beetje uitgeraasd is en dat ie dan wat beter bespeelbaar is.
En om dan vervolgens helemaal over de zeik te gaan over een vraag mbt 5x verliezen in het pro circuit.. Komop, hij mag wel iets vriendelijker zijn. Maar wellicht heeft hij wat tegen Bart Nolles.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, en daar erger ik me ook aan bij MvG.Quad schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 22:01:
@Hippocampus nouja, hij gaat met 110 gemiddeld met 6-2 eraf, dan ligt het niet aan jezelf maar is de tegenstander gewoon extreem top bezig. En van Gerwen wilde dat dit keer gewoon niet toegeven.
MvG heeft het moeilijk, die is dus not amused als het niet gaat zoals ie wil. (niet fraai maar begrijpelijk)En om dan vervolgens helemaal over de zeik te gaan over een vraag mbt 5x verliezen in het pro circuit.. Komop, hij mag wel iets vriendelijker zijn. Maar wellicht heeft hij wat tegen Bart Nolles.
Misschien moet ie weer even een potje winnen
Diva? Super onsympathieke vent, vanaf het eerste moment al. Kan goed gooien, maar kan ongelofelijk over de zeik gaan over tegenstander of publiek.Hippocampus schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 22:27:
Oh, die Pikachu is wel een diva geworden in een paar maanden tijd.
⏩ PVOutput☀️
Er dan boos over worden... wut?
Yep, bijzonder.Hippocampus schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 22:36:
@Quad Maar volgens mij doe je iets niet goed als je zo op het spel van je tegenstander aan het letten bent.
Er dan boos over worden... wut?
⏩ PVOutput☀️
Maar als Littler het ff niet voor elkaar krijgt is hij ook wel redelijk snel in mineur.
oh, ik wilde zeggen tis net een topsporter. (de meeste kunnen slecht tegen hun verlies)Quad schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:14:
Het is soms net een puber.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Je staat op 19, dan is 17 gooien niet handig

Idd wel mooi afgemaakt
- tweakduke
En zijn niveau.Pinobigbird schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:15:
Price heeft gelukkig weer Ice Ice Baby terug
Maar het is nog niet gedaan.
fookin mad fer it
⏩ PVOutput☀️
In elk geval Anca Zijlstra en Aileen de Graaf zijn bij de Nederlandse bond gestopt.
⏩ PVOutput☀️
Ik wel, ik heb een Winmau Plasma als ik me niet vergis. Vond het wel een uitkomst, ik gooi op mijn mancave zolder thuiswerkplek van de wederhelft dus ook overdag geen geweldig licht.DikkeBMW schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:47:
Hebben jullie verlichting op jullie bord setup thuis? En zoja welke? Vandaag na 1.5 jaar eindelijk alles gekocht om thuis te gooien. Veel te lang blijven liggen en uitstellen door allerhande (al dan niet excuus) redenen.
Maar momenteel belicht die nu een beetje vreemd gezien ik achter mijn bord een Lena borddemper heb gehangen (hangt tegen een gipswandje en dat scheelt toch wel als ik met mijn zwaardere pijlen sta te gooien, wat nu dus vooral in de avond kan moet). Zou nu dus ook een stukje naar voren moeten die Plasma.
Overigens was dat toen gewoon voorradig dus de aanschaf is niet echt onderbouwd (en ik vond het wel grappig bij mijn Blade 5 + surround). Zal eens kijken of ik een foto heb van voor de demper, of je verschil ziet.
Edit: heb alleen een closeup van mijn grootste successen tot nu toe (gooi inmiddels minder goed zelfs denk ik
:strip_exif()/f/image/9dsdSMaGkhTr4HrPOfrqjkXC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xFuqGqDCbelxxjzguAo9VNsi.jpg?f=fotoalbum_large)
Situatie nu:
:strip_exif()/f/image/iX2Hhk6RgFyIKutBcVkD29Wy.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Dagion op 24-03-2024 19:07 ]
Even een eerdere correctie op mijn post, de vrouwen zijn niet bij de NDB opgestapt maar uit het Nederlandse vrouwenteam wat mee zou doen met landentoernooien.
Inmiddels is het ook opgepakt door de NOS.
Dartsters stappen uit Oranje-selectie omdat teamgenoot trans vrouw is - https://nos.nl/l/2514076
⏩ PVOutput☀️
Net zoals met andere sporten zou ik hier ook geen goede oplossing voor verzinnen. Ik vind het vooral erg jammer dat Noa-Lynn hier nu onbedoeld het middelpunt en (een beetje) ook het slachtoffer van wordt. Aan de andere kant is dat vaker zo als je ergens als eerste mee bent

En nu beginnen de anderen het wel een probleem te vinden, dat vind ik vervelend.
Er zijn internationale regels, daar mag je vanuit gaan dat ze op fysiek niveau op dit moment meetbaar gelijk is met de dames. En voor zover haar niveau ook vergelijkbaar met de rest is, zal het niet veel opvallen.
Wat wel extreem is zijn de enorme hoeveelheid (doods)verwensingen die Noa Lynn krijgt. Ze is ook een mens, die dan wel een bepaalde keuze heeft gemaakt, maar de regels staan het simpelweg toe.
Maar ja, dit ga je denk ik nooit oplossen.
⏩ PVOutput☀️
Daar wringt de schoen ook wel een beetje. De internationale regels staan ook nog redelijk in de kinderschoenen omdat er nu toch wel een nieuwe situatie is ontstaan. Dus mogelijk komen er nog andere inzichten waardoor regels verscherpt of veranderd worden.Quad schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:45:
Er zijn internationale regels, daar mag je vanuit gaan dat ze op fysiek niveau op dit moment meetbaar gelijk is met de dames. En voor zover haar niveau ook vergelijkbaar met de rest is, zal het niet veel opvallen.
Fysieke gelijkheid trek ik persoonlijk in twijfel maar goed, als dat volgens de regels te meten is dan zou het moeten kloppen. Bij darten is echter een groot deel van het niveau afhankelijk van de hersenen (oog-hand coördinatie, ruimtelijk inzicht, concentratie, etc.) en dat wordt dan volgens mij buiten beschouwing gelaten. Daar zou je als geboren man wellicht wel voordeel van kunnen hebben.
Wat mij betreft hoort ze dus eigenlijk in een aparte of in de sterkste categorie om elk twijfel weg te nemen dat ze voordeel heeft van haar geboorte gender.
Het was overigens wel beter geweest als de betreffende dames meteen actie hadden ondernomen en niet nu Noa-Lynn begint te winnen. Aan de andere kant is het ook wel weer logisch omdat ze daarvoor niet als bedreiging werd gezien.
Natte krant (363218) (V.242)
*knip*Quad schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:45:
@alex3305 het is zeker een lastig onderwerp.
.....
Maar ja, dit ga je denk ik nooit oplossen.
We houden de discussie respectvol.
[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 25-03-2024 20:01 ]

Overigens ben ik het met @YuriV eens dat het wat mij betreft eerlijker zou zijn als Noa-Lynn bij de mannen zou spelen. Aan de andere kant krijgt ze dan wellicht niet de kansen die ze nu zou hebben omdat ze zich wellicht niet plaatst voor toernooien. En ze zal dan de standaard vraag krijgen waarom een vrouw meedoet bij de mannen.
Ongeacht wat je van de situatie vindt is dit nooit een gepast. Ik vind het in en in triest dat volwassen mensen zich op een dergelijke manier uitten.Wat wel extreem is zijn de enorme hoeveelheid (doods)verwensingen die Noa Lynn krijgt. Ze is ook een mens, die dan wel een bepaalde keuze heeft gemaakt, maar de regels staan het simpelweg toe.
*knip*tweakduke
[...]
[Mbr]*knip*
We houden de discussie respectvol.[/]
Commentaar op de moderatie mag per DM.
[ Voor 40% gewijzigd door tweakduke op 25-03-2024 21:13 ]
Ze moeten blij zijn dat er met Noa-Lynn en Beau tenminste twee een gemiddelde kunnen gooien dat om aan te gluren is
Ik kijk iedere dag de premier League en voor de grotere tornooien blijf ook wel eens voor de tv hangen.
Ik gooi ook zelf, Red Dragon Razr Edge Spectron zzijn de pijltjes die ik zelf gebruik (26g).
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Je kijkt er namelijk compleet tegenovergesteld er tegenaan.
Je kan er wat van vinden, en dat vind ik ook wel op persoonlijk vlak, maar je kan hier ook gewoon volwassen mee omgaan. Er zijn regels opgesteld, daar voldoet ze aan, that's it.
En die dames die bij het NL team gestopt zijn hadden veel eerder dit aan kunnen geven.
Het voelt nu heel erg als mosterd na de maaltijd.
⏩ PVOutput☀️
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.