Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:16
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja dat mag je helaas wel zeggen. Anderson wel sterk, eens zien hoe dat gaat tegen een betere tegenstander.CyBeRSPiN schreef op zondag 17 december 2023 @ 00:18:
[...]
Ja, Whitlock kwam te laat op gang. Heeft zn beste tijd wel gehad ook.
Via mijn signature kom je ook bij de info van het WK, tevens een live afbeelding die wordt bijgewerkt als de scores ingevoerd zijn, handig!
@XIIITD is na 12 wedstrijden vooralsnog foutloos, doe je goed!
Vanmiddag zie ik niet echt spectaculaire potten. Vanavond komen er weer Nederlanders in actie.
Niels Zonneveld neemt het in de tweede wedstrijd op tegen Darren Webster, en Jermaine Wattimena speelt de wedstrijd erna tegen Fallon Sherrock.
De avond wordt afgesloten door de grootste kanshebber op de titel, Luke Humphries. Zijn tegenstander Evans won gisteren met 3-0 van Sosing, maar het niveau was, zachtjes uitgedrukt, matig.
En als ik eerlijk ben, heeft Humphries een op het oog fantastische loting op weg naar de finale.
⏩ PVOutput☀️
Vanmiddag wel een van mijn grote favo's, Ricky Evans, zo'n heerlijke vent. Hilarische persoonlijkheid en gooit lekker snel.Quad schreef op zondag 17 december 2023 @ 12:23:
De scores inmiddels bijgewerkt.
Via mijn signature kom je ook bij de info van het WK, tevens een live afbeelding die wordt bijgewerkt als de scores ingevoerd zijn, handig!
@XIIITD is na 12 wedstrijden vooralsnog foutloos, doe je goed!
Vanmiddag zie ik niet echt spectaculaire potten. Vanavond komen er weer Nederlanders in actie.
Niels Zonneveld neemt het in de tweede wedstrijd op tegen Darren Webster, en Jermaine Wattimena speelt de wedstrijd erna tegen Fallon Sherrock.
De avond wordt afgesloten door de grootste kanshebber op de titel, Luke Humphries. Zijn tegenstander Evans won gisteren met 3-0 van Sosing, maar het niveau was, zachtjes uitgedrukt, matig.
En als ik eerlijk ben, heeft Humphries een op het oog fantastische loting op weg naar de finale.
⏩ PVOutput☀️

WK ten einde voor Wattimena 😞
— Viaplay Sport Nederland (@viaplaysportnl) 15 december 2022
Nathan Rafferty verslaat in de vijfde set Jermaine Wattimena en treft in de volgende ronde Michael Smith.
🎯https://t.co/PZYt3XNQab#ViaplaySportNL #ViaplayDarts pic.twitter.com/QnyUZ11YIl
Jermaine Wattimena post game interview at Viaplay:
— Pim Huberts (@Pim180Huberts) 15 december 2022
"What do you want to hear? I lost the game."
Interviewer after 5 seconds: "Okay, that's it. Never mind.
Darts is emotion. 😳#WCdarts #darts
Heb ook Fallon één rondje door om dezelfde rede, van wat ik van Jermaine heb gezien op TV is dat hij heel erg snel gefrustreerd kan raken en dan tegen zichzelf gaat spelen. Dan is Fallon juist net de tegenstandster wie je niet wilt hebben vanwege hetgeen je schrijftalex3305 schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:11:
Ik heb dus ook Fallon door laten gaan in mijn bracket.
⏩ PVOutput☀️
Pff, maar darten, ho maar. De eerste leg belooft niet veel kwaliteit...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Stack Sats
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hoop het wel, heb Gary als winnaar. Kijken of ie de jonkies nog een laatste keer kan plagen.Quad schreef op zondag 17 december 2023 @ 00:20:
Dat dachten we ook van Anderson, maar lijkt een prima jaar goed af te gaan sluiten.
Vanmiddag even Ricky gekeken maar met twee kids was Frozen voor de 37e keer belangrijker.. en de jongste drinkt zijn fles rond prime time (22.30 - 23.30). Deja vu
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Als het goed is, kan je je bracket inzien.Dagion schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:48:
Jammer van de 125 finish, maar wel leuk voor de wedstrijd dat Hempel de set pakt. Volgens mij een matig jaar achter de rug, maar heb hem nog wel een ronde door (denk ik).
En de 180ers komen ook plots.
Misschien moet Hempel toch eens met een coach of iets praten.
Op die manier je emoties laten zien kan niet spelbevorderend zijn lijkt me.
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 17-12-2023 20:52 ]
⏩ PVOutput☀️
Komt vast goed!Dagion schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:59:
Inzien lukt inderdaad, maar is zo confronterend als je zo ver naar beneden moet scrollen
En voor een 1e ronde partij is dit leuk om te zien. Hempel komt alleen steeds beter in vorm.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je bedoelt dat z'n arm wat laag weggooid?gambieter schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:21:
Wat gooit Zonneveld vreemd?
⏩ PVOutput☀️
Hij lijkt zijn hand binnenstebuiten te hebben? Het ziet er wat vreemd uit.Quad schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:28:
Je bedoelt dat z'n arm wat laag weggooid?
Toch 2-0 voor, maar belabberde gemiddelden van beiden
Ah zo. Het werkt iig, althans, hij gooit beter dan ik kan.gambieter schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:39:
[...]
Hij lijkt zijn hand binnenstebuiten te hebben? Het ziet er wat vreemd uit.
Toch 2-0 voor, maar belabberde gemiddelden van beiden
Het spelniveau is meh, vorige pot was qua gemiddelden ook vergelijkbaar, maar scorend ging veel beter.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Dubbel 10 gemist, door 6 te gooien.Dagion schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:06:
Ik zat ff bij de kleine, maar zag het inderdaad via flashscore. Hoe kwam Zonneveld van 40 op 7?
Interview met Wattimena, man man, neem wat mediatraining.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 17-12-2023 22:08 ]
⏩ PVOutput☀️
Jammer dat ik het einde gemist heb haha, benieuwd naar Wattimena tegen Sherrock. Heb Wattimena een rondje door maar heb liever Sherrock. Wattimena zou het naar mijn mening eens radicaal om moeten gooien, wat coaching ofzo? En dan die entourage waar hij altijd zo overdreven naar is.. prrrt.
Ja die heeft er echt zin inQuad schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:17:
Tsja, kijk nog chagrijniger bij je opkomst, ofzo.
Ik heb een hard hoofd in een positief resultaat.
⏩ PVOutput☀️

Oef, krijgt ze 3 setpijlen op dubbel 6, gooit ze 16..
Ze lijkt dit jaar wel beter dan ooit
[ Voor 69% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-12-2023 22:56 ]
⏩ PVOutput☀️
Betwijfel ik, ze gooide in haar topjaar echt wel beter met gemiddelden tegen de 100 en veel finishes van 100+.CyBeRSPiN schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:53:
Wordt een 5 setter dit denk ik.
Oef, krijgt ze 3 setpijlen op dubbel 6, gooit ze 16..
Ze lijkt dit jaar wel beter dan ooit
⏩ PVOutput☀️
Baby mee laten kijken? Tablet/smartphone meenemen? Pauzeren? Genoeg opties.Dagion schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:11:
Flesjestijd hier, benieuwd of we nog wat kunnen zien straks.
⏩ PVOutput☀️
Ja, zou je denken hè.. maar deze wordt helemaal wild van schermen haha. Even wachten tot ie wegdommelt en dan gaat de stream aanQuad schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:12:
[...]
Baby mee laten kijken? Tablet/smartphone meenemen? Pauzeren? Genoeg opties.
Winnen helpt wel.
⏩ PVOutput☀️
En de wesp is niet meer..
⏩ PVOutput☀️
Gisteren al, maar daarnet platgestampt door Humpreys nadat Evans hem uit de lucht sloeg (volgens mij). Zal nog wel nabesproken wordenQuad schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:31:
Was dat de WK wesp weer?
Update: En jawel!
“Wasp in peace”
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-12-2023 23:38 ]
Hmm Evans, als je veel brackets de prullenbak ik had willen gooien, je hebt een kans..
Pff, Evans gaat slecht slapen vannacht. Hij had veel pijlen kans om gewoon 2 - 1 in sets voor te staan.
[ Voor 88% gewijzigd door Quad op 17-12-2023 23:52 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Nu Gian van Veen tegen een PDC major debutant, die gelijk begint met een break.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door Dagion op 18-12-2023 21:45 ]
- tweakduke
Bizar hoeveel setpijlen Leung mistte.. 12.tweakduke schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:58:
Daar mag van Veen niet klagen.
- tweakduke
Leung gooit goed.
[ Voor 16% gewijzigd door Aggressor op 18-12-2023 22:25 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Harde ervaring voor hem.
Ik had Van Veen nog een rondje stuntend tegen Clemens, woepsieQuad schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:27:
Nou Clemens, maak je borst maar nat, Leung speelde erg aantrekkelijk darts!
Je zag het al een klein beetje in set 2 die onterecht naar Van Veen ging, dan moet je hopen dat Leung er van zijn matchdarts net zoveel mist als in die set. Helaas!
Had ik nu maar op leung ingezet..bedrag x 11
- tweakduke
Klopt, maar het scorend gemiddelde was te laag van Veen. Je zag dat als Leung de leg niet uitgooide, van Veen of niet op een finish stond, of op een hoge. Ja en dan maak je het jezelf ook moeilijk om nog wat kansen te kunnen pakken.Nicap schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:29:
Idd. Als ie 50% beter op de dubbels was denk ik dat het wel 3-0 had kunnen zijn voor Leung. Die gooide best goed.
Deze zou Lukeman kunnen gaan winnen..Dagion schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:38:
Wat er nu gaat komen kan ik niks zinnigs over zeggen, perfecte tijd voor een flesje *fingers crossed*.
Liet Nieuwlaat idd zien, en Gian van Veen had dit zelf ook al door.tweakduke schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:35:
[...]
Klopt, maar het scorend gemiddelde was te laag van Veen. Je zag dat als Leung de leg niet uitgooide, van Veen of niet op een finish stond, of op een hoge. Ja en dan maak je het jezelf ook moeilijk om nog wat kansen te kunnen pakken.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ik wil Price nog ff zien voor ik ga maffen.

[ Voor 42% gewijzigd door CyBeRSPiN op 18-12-2023 23:20 ]
Ik denk dat je die beter aan Pietreczko kan geven. Die heeft zowat de oorlog met het publiek al verklaard.CyBeRSPiN schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:18:
Kom op Lukeman, maak het af.
Ik wil Price nog ff zien voor ik ga maffen.
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Middagsessie (13:30 uur)
3x Eerste Ronde, 1x Tweede Ronde
Ian White – Tomoya Goto (R1)
Ritchie Edhouse – Jeffrey de Graaf (R1)
Keegan Brown – Boris Krcmar (R1)
James Wade – Campbell(R2)
Avondsessie (20:00 uur)
Steve Beaton – Wessel Nijman 🇳🇱 (R1)
Mike De Decker 🇧🇪 – Dragutin Horvat (R1)
Ricardo Pietreczko – Mikuru Suzuki (R1)
Michael van Gerwen 🇳🇱 – Barry (R2)
*) Jeffrey de Graaf doet onder de Zweedse vlag mee, ook al heeft ie die nationaliteit niet. Blijkbaar is 5 jaar verblijven in een land voor de PDC al voldoende.
Ik ben benieuwd naar JeffreyCyBeRSPiN schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:31:
Er komen 3* Nederlanders in actie vandaag, leuk!
Middagsessie (13:30 uur)
Ian White – Tomoya Goto (R1)
Ritchie Edhouse – Jeffrey de Graaf (R1)
Keegan Brown – Boris Krcmar (R1)
James Wade – Campbell(R2)
Avondsessie (20:00 uur)
Steve Beaton – Wessel Nijman 🇳🇱 (R1)
Mike De Decker 🇧🇪 – Dragutin Horvat (R1)
Ricardo Pietreczko – Mikuru Suzuki (R1)
Michael van Gerwen 🇳🇱 – Barry (R2)
*) Jeffrey de Graaf doet onder de Zweedse vlag mee, ook al heeft ie die nationaliteit niet. Blijkbaar is 5 jaar verblijven in een land voor de PDC al voldoende.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Moet hij niet zo onnauwkeurig met zijn dubbels omgaan, zonde ditbasvn schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 14:22:
[...]
Ik ben benieuwd naar Jeffreyzijn schoonbroer dart competitie bij ons in de kroeg, en het gaat redelijk vaak over hem
Twente komt eraan!
Heeft het gelukkig aardig recht getrokken...JoteW schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 15:18:
[...]
Moet hij niet zo onnauwkeurig met zijn dubbels omgaan, zonde dit
Hij lijkt continu buiten adem?
Hij leeft nog, potjes gaan alle kant op vandaaggambieter schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:39:
Brown wordt weggespeeld door Krcmar. Hij won de eerste set nog met wat mazzel, daarna geen leg meer gepakt en nu 1-2.
Maar nu weer een mindere fase..
Toch wel (terecht) de Kroaat die door is.
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-12-2023 16:50 ]
Krcmar had het geluk dat hij een slechte Brown trof en hij maakt denk ik ook een prima kans om nog een extra ronde mee te pikken tegen Dirk. @Verwijderd ; zou dat een gevolg zijn van eventuele medicatie voor de mentale problemen die Brown had (of heeft?).
Verwijderd
Ik heb je in de finale staan
EDIT: dag bracket...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2023 17:50 ]

⏩ PVOutput☀️
Dit was wel helemaal tegenovergesteld van wat ik verwachtte nadat ik Wade niet in de finale had..
[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-12-2023 18:15 ]
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.