Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:51
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Barney heb ik overgeslagen, Dirk en Noppert moeten het maar gaan doen voor de Nederlanders.
Jammer, want hij kan met gemiddelde resultaten er prima van leven, wordt tijd dat hij zijn doelen bij stelt en zich op handhaving top 32 richt voor meer dan prima levensonderhoud.
⏩ PVOutput☀️
Dat dus inderdaad. Dit soort interviews is deze held toch totaal niet nodig, zo zonde dat hij daarmee z'n eigen naam geen goed doet.Quad schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:45:
Ja was weer een interview als vanouds.
Jammer, want hij kan met gemiddelde resultaten er prima van leven, wordt tijd dat hij zijn doelen bij stelt en zich op handhaving top 32 richt voor meer dan prima levensonderhoud.
Twente komt eraan!
Ik denk dat de interviewer iets in Barney triggerde. Toen zei ie zoiets als; nee, jij weet niet hoe dat voelt.JoteW schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:51:
[...]
Dat dus inderdaad. Dit soort interviews is deze held toch totaal niet nodig, zo zonde dat hij daarmee z'n eigen naam geen goed doet.
gevolgd door een het verhaal van veel voor moeten investeren en er maar weinig voor terug krijgen.
Wat eigenlijk gek is is dat een darter vaak een heel voorprogramma heeft van trainen, reizen, pr momenten en sommige tegenwoordig ook een coach of sportpsycholoog raadplegen, om dan vervolgens op het podium te staan en dat het darten dan maar amper lukt. Spelers zeggen het wel vaker; ik voelde me goed, gooide lekker in de ingooi ruimte maar op het podium kwam het er niet uit. Barney zei het gisteren nog.
Die onvoorspelbaarheid moet toch enorm frustrerend zijn lijkt me.
En dan zegt zo'n interviewer; ik kan me voorstellen hoe je je voelt... tja, moet je niet tegen Barney zeggen
Jacques Nieuwlaat als analist. Ik kan uren naar 'm luisteren op die plek.
Gurney doet 't goed! 5 uit 5 op de dubbel. Eerste sessie volledig naar hem.
[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 18-07-2023 20:32 ]
⏩ PVOutput☀️
Twente komt eraan!
Maar was het voor Barney ook niet meer een 'moetje'? Corona was nogal een financiële domper toch.Quad schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:14:
Tsja hij moet Anderson lekker als voorbeeld nemen. Die vindt 't allemaal wel best intussen.
Jacques Nieuwlaat als analist. Ik kan uren naar 'm luisteren op die plek.
Gurney lekker aan het smijten hoor.
Tsja, anderzijds kan je ook zeggen: bij eerdere van dit soort interviews viel half Nederland over hem heen, en dat weet hij. Dat hij er dan nu weer "intrapt" vind ik enigzins zielig, en sneu voor hem tegelijk.Hippocampus schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:56:
[...]
Ik denk dat de interviewer iets in Barney triggerde. Toen zei ie zoiets als; nee, jij weet niet hoe dat voelt.
gevolgd door een het verhaal van veel voor moeten investeren en er maar weinig voor terug krijgen.
Wat eigenlijk gek is is dat een darter vaak een heel voorprogramma heeft van trainen, reizen, pr momenten en sommige tegenwoordig ook een coach of sportpsycholoog raadplegen, om dan vervolgens op het podium te staan en dat het darten dan maar amper lukt. Spelers zeggen het wel vaker; ik voelde me goed, gooide lekker in de ingooi ruimte maar op het podium kwam het er niet uit. Barney zei het gisteren nog.
Die onvoorspelbaarheid moet toch enorm frustrerend zijn lijkt me.
En dan zegt zo'n interviewer; ik kan me voorstellen hoe je je voelt... tja, moet je niet tegen Barney zeggen
Twente komt eraan!
Ohzo. nouja, gisteren was iets anders dan zijn 'ik ben de grootste loser van de dartwereld en iedereen speelt altijd heel goed tegen mij zodat ik nooit kan winnen' repertoireJoteW schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:34:
[...]
Tsja, anderzijds kan je ook zeggen: bij eerdere van dit soort interviews viel half Nederland over hem heen, en dat weet hij. Dat hij er dan nu weer "intrapt" vind ik enigzins zielig, en sneu voor hem tegelijk.
⏩ PVOutput☀️
Twente komt eraan!
⏩ PVOutput☀️
Wel een spannende pot, lekker close steeds.Quad schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 22:09:
Noppert heeft veel afzwaaiers, dat kost teveel scorende punten.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Tempo is erg fijn om naar te kijken ook.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Bracket in de prullenbak?tweakduke schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 23:20:
Zo sneuvelen er wel een paar grote namen zeg.
- tweakduke
Ik had niks ingevuld gelukkig
Als Smith ook uit vorm is dan ligt het helemaal open wie deze keer de titel kan pakken.
Ja. Maar kunnen de winnaars het niveau doortrekken tot in de finale. Searl moet wel z'n best doen wil ie weer zo'n pot gooien, evenals cullen bv.tweakduke schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 23:29:
[...]
Ik had niks ingevuld gelukkig![]()
Als Smith ook uit vorm is dan ligt het helemaal open wie deze keer de titel kan pakken.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke

Die moet ook nog tegen een gevaarlijke klant. Maar kan ie zich wel meteen revancheren
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Hij moet veel prijzengeld verdedigen en gooit slecht.
Op dit moment staat Wright op 320 duizend GBP, wat 'm sowieso de top 10 eruit laat kelderen.
Price verdedigd dit jaar een goede 320k GBP, en het lijkt erop dat Michael van Gerwen tegen komend WK als nummer 1 op de geschoonde lijst komt. Afhankelijk van eventuele winsten daargelaten nog op dat WK.
[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 19-07-2023 23:27 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- tweakduke
Hij heeft geluk dat Humphries veel laat liggen, maar dat houdt een keer op.
Zoals nu dus, gelijk.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Begint toch wel een angstgegner te worden zo. Winnen wordt zo alleen maar moeilijker.

- tweakduke
Interessant, niet eerder van haar gehoord en ook niet bij nagedacht dat dit tzt een mogelijkheid kan zijn.Als jongen werd ze gegrepen door de sport, als vrouw breekt ze nu door op het podium. De Nederlandse Noa-Lynn van Leuven wordt zondag op de World Matchplay de eerste trans vrouw op een groot toernooi in het darts. "Maar ik hoef niet per se een rolmodel te zijn."
Ben benieuwd hoe ze het gaat doen, gaat ongetwijfeld meer en meer media aandacht krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Vorige pijlen begonnen saai te worden voor 'm, daardoor ging hij minder trainen. Nieuwe pijlen met minder grip betekent meer trainingsuren.
De twee vriendelijkste darters tegen elkaar, mooi die felicitaties bij de 5-5.
Je voelt dan langzamerhand zo'n partij een bepaalde kant opvallen..
Mooie partij met Clayton als verdiende winnaar. Searle zakte steeds een beetje verder weg.
[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 21-07-2023 22:34 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
En nu dus definitief 3 Nederlanders in de top 10
Maar goede winst van Aspinall.
⏩ PVOutput☀️
Vandaag t/m dinsdag zijn er players championships. Vrijdag begint de German Darts Open (ET11).
- tweakduke
Helaas zakte hij volledig in na de 3e leg. Jammer!tweakduke schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 21:47:
Van Veen gooit de pijlen mooi recht in het dartbord. Staat solide te gooien.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
- tweakduke
Yep... Ik moest denken aan onze Aubergenius ;-) Anyway... Hij heeft een mooie partij gegooidtweakduke schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:00:
The big Dutchmen is wel een treffende bijnaam voor Plaisier.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
- tweakduke

En met een Bunting als tegenstander heeft hij ook gewoon kans op plaatsing voor de finale.
⏩ PVOutput☀️
Ongecodeerd maar in SD is het te volgen via Sport1 op Astra 1.
Vtm go app is niet beschikbaar in de playstore.Quad schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 20:25:
@Bitzer en kosteloos via VTM2 op de VTM Go App of website.
Kan alleen via sideloaden.
⏩ PVOutput☀️
MvG pakte een cruciale 161 finish om op 5-4 te komen tegen O'Connor
En die mooie 156 van Barney
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️

Dit zijn de mooiste.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Gaat zo ergens rond plek 16-20 komen na WK darts 2024.
Hij moet eigenlijk wereldkampioen worden om in de top te blijven. En ik zie dat niet gebeuren.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 16-09-2023 22:45 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Ik zie hem helaas wel afglijden als andere kampioenen die hem voor gingen.Quad schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 22:41:
Ja, anders is het na dit jaar afgelopen met Wright. Hij verdedigd dit jaar 900k, maar heeft nog net geen 10% daarvan verzameld.
Gaat zo ergens rond plek 16-20 komen na WK darts 2024.
Hij moet eigenlijk wereldkampioen worden om in de top te blijven. En ik zie dat niet gebeuren.
Zit van der Giessen nog wel eens in de uitzendingen?
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.