Zware avond voor hem. Jammer, geen spanning erin.Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:39:
Cullen komt er niet aan te pas.
Dolan & gilding is bij voorbaat al slaapverwekkend
Zware avond voor hem. Jammer, geen spanning erin.Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:39:
Cullen komt er niet aan te pas.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Die gast met die gekleurde hanenkam is niet raar bedoel je?Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:08:
Burnett is maar een rare gast, hopelijk knikkert Wright hem er snel uit.
Nee, ik mag Wright wel.Hippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:24:
[...]
Die gast met die gekleurde hanenkam is niet raar bedoel je?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Rob Cross ook...Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:26:
[...]
Burnett heeft rare gebaartjes en bewegingen op het podium.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar van de andere kant, des te knapper dat ie nog iets raakt toch?Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:26:
[...]
Nee, ik mag Wright wel.
Misschien snap je wat ik bedoel, Burnett heeft rare gebaartjes en bewegingen op het podium.
⏩ PVOutput☀️
Op 102 en dan de T1 gooien. Het is 'm allemaal niet.Hippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:51:
Wright raakt weer ineens geen pepernoot.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 16% gewijzigd door Hippocampus op 04-03-2023 21:57 ]
Verwijderd
Weet Michael Smith alles vanQuad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:46:
84 gemiddeld voor Burnett. Als Burnett dat alsnog over de streep trekt heeft Wright iets heel erg fout gedaan.
⏩ PVOutput☀️
Wel mooi afgemaakt met een 'grote mannenfinish'.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ja dat wel. Had Price vanmiddag ook... en toen liep het toch nog foutQuad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:13:
Heerlijke start voor MvG.
⏩ PVOutput☀️
Geen idee, waarom niet?Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:19:
Ik dacht dat Arjan vd Giessen geen interviews meer deed met de Zwaan?
Hij had een akkefietje met de Zwaan geloof ik, of een andere NL darter kan ook hoor, dan vergis ik me.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Koert had iets met de Zwaan, Wattimena had een topinterview met Arjen (GSoD of WK was dat volgens mij).Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:25:
[...]
Hij had een akkefietje met de Zwaan geloof ik, of een andere NL darter kan ook hoor, dan vergis ik me.
Tijd dat hij een listje verzint.Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:16:
Schindler komt niet geweldig uit de startblokken.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
2e schermHippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:43:
Nu eerst maar eens gaan zitten voor de F1, dan de laatste 2 kwartfinales inhalen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2023 17:14 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Hippocampus op 05-03-2023 17:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Lastig, deze zaal in Minehead is niet echt ideaal qua temperatuur, in het verleden vaak te koude tocht enz geweest op het podium. Of enorme hitte van de verlichting.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:10:
Klinkt een beetje gek, maar ik kijk darts echt puur omdat het zo ontspannend is. Ik begrijp er niets van, maar vind het commentaar leuk en meestal ook de zaal.
Maar wat is precies de reden dat hier zo'n saaie sfeer is? Hoor de darters ook klagen over allemaal dingen die niet kloppen aan het toernooi?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ik dacht ook begrepen te hebben dat de top spelers de willekeurige loting van de UK Open niet zo fijn vonden, en het ook vrij strak achter elkaar gepland is voor de premier league deelnemers op Donderdag/Vrijdag.Quad schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:35:
Lastig, deze zaal in Minehead is niet echt ideaal qua temperatuur, in het verleden vaak te koude tocht enz geweest op het podium. Of enorme hitte van de verlichting.
⏩ PVOutput☀️
Mwa, seeding heeft ook zo z'n nadelen. Heel moeilijk om je als laag gerankte omhoog te werken.Quad schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:44:
Loting is bullshit idd.
[ Voor 18% gewijzigd door Hippocampus op 05-03-2023 21:48 ]
Oh zie nu dat het verkeerd over komt.Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:46:
[...]
Mwa, seeding heeft ook zo z'n nadelen. Heel moeilijk om je als laag gerankte omhoog te werken.
Nu komen de toppers pas in de 4e ronde kijken... hoe eerlijk is dat voor de mindere goden?
⏩ PVOutput☀️
Ben allang blij dat er geen cheerleaders zijn, vind dat persoonlijk wat vrouwonvriendelijk.Quad schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:35:
[...]
Lastig, deze zaal in Minehead is niet echt ideaal qua temperatuur, in het verleden vaak te koude tocht enz geweest op het podium. Of enorme hitte van de verlichting.
De zaal zelf was net niet zoveel waard omdat de spelers zelf ook niet entertainen. Publiek staat ook wat ver van het podium af
Soms mis je gewoon wat sfeermakers in het publiek.
In de startpost staat wat info om het spelletje wat beter te begrijpen. Deel gerust je vragen om meer te weten te komen over het dartswereldje.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 05-03-2023 22:02 ]
⏩ PVOutput☀️
Interessant, ik vind het van niet, wat vindt je er vrouwonvriendelijk aan?HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:58:
[...]
Ben allang blij dat er geen cheerleaders zijn, vind dat persoonlijk wat vrouwonvriendelijk.
Volgens mij is het dak ook debet aan de temperatuur in zo'n zaal, nu niet te zien maar overdag lijkt het een tentendak te zijn.Begreep van de commentatoren dat het achter in de zaal schijnbaar erg koud is.
110k GBP voor de winnaar, mooi bedrag.Vreemd, want met dit toernooi is toch ook veel geld te verdienen?
⏩ PVOutput☀️
Bedoel je dat hierna nog een finale is (vandaag)?Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:00:
Beetje schraal einde aan dit toernooi zo. Het gaat allemaal niet soepel meer.
De mensen in de zaal zijn ook niet echt los te krijgen.
En dan straks nog de finale....
Ik vind hetzelfde als dat bij de F1, goed dat ze daar mee zijn gestopt. Het gaat om de sport, niet om een miss verkiezing.Quad schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:06:
[...]
Interessant, ik vind het van niet, wat vindt je er vrouwonvriendelijk aan?
[...]
Volgens mij is het dak ook debet aan de temperatuur in zo'n zaal, nu niet te zien maar overdag lijkt het een tentendak te zijn.
[...]
110k GBP voor de winnaar, mooi bedrag.
⏩ PVOutput☀️
Denk ook voor het publiek, die zijn ook moe volgensmij.tweakduke schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:14:
UK open is een slijtageslag voor speler (en kijker)
Je ziet bij van Gerwen ook de barstjes van vermoeidheid met slordigheden. Hopen dat die de laatste 2 legs gauw binnenhaalt.
Ik denk dat de cheerleaders van de PDC anders zijn als een F1 gridgirl. Worden betaald en zijn al heel veel jaren een vaste set van dames op het podium.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:16:
[...]
Ik vind hetzelfde als dat bij de F1, goed dat ze daar mee zijn gestopt. Het gaat om de sport, niet om een miss verkiezing.
Over cheerleaders heb ik niet zo'n leuke dingen gelezen (misbruik o.a.) en ze worden toch echt wel gezien als sex symbool.
⏩ PVOutput☀️
HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:18:
[...]
Denk ook voor het publiek, die zijn ook moe volgensmij.
Ja, verbaasd mij dat de ViaPlay commentatoren zo optimistisch zijn, deze partij is nog niet gespeeld.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zal wel meevallen, lijkt me.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
17.750 volgens mijPinobigbird schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:28:
Als MvG de finale weet te winnen dan kruipt hij langzaam richting plek 2 op de Order of Merit. Nog £10.250 tot Wright dan. Maar wel eerst winnen! 🤞🏻
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
[ Voor 17% gewijzigd door Dagion op 05-03-2023 22:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq