Het grote Darts topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 90 91 Laatste
Acties:

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:08
Pinobigbird schreef op donderdag 17 september 2026 @ 23:06:
MvG weer met z'n aloude maggewoonniegebeuren reactie -O-
En gelijk heeft hij... Maar ja dan moet je ze wel raken.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:54
Hij zit eigenlijk sinds de coronatijd niet echt meer aan de constante top. Dart is wel wat saaier zo. Ik heb helemaal niks met de Lukes en de meeste karakters zijn wel een beetje aan het verdwijnen/wegzakken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• ll roel j
Sakai staat lekker te spelen tegen Clayton. Heel consequent.

• ll roel j
Maar Clayton pakt hem toch. Waarschijnlijk...🤣

[ Voor 28% gewijzigd door ll roel j op 19-09-2026 20:06 ]

• ll roel j
Toch wel. Met moeite.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij Nijman wil het nog niet vlotten, gooit weinig triples. Wade 4-2 voor,

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De Littler dominantie gaat toch door.

Tweakers Discord

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:19
Toch wel knap.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ll roel j
Littler sleept hem er uit maar had het Aspinal ook wel gegund.

Wat heeft Aspinal het moeilijk met gooien. Niet fijn om te zien dat hij steeds met moeite kan beginn

[ Voor 17% gewijzigd door ll roel j op 19-09-2026 23:28 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Littler could boycott Dutch events over booing

Ja, dat gaat helpen, vraag Gerwyn Price maar. Good riddance. Wat minder arrogant zijn, beter. Heeft hij geen manager/adviseur?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ll roel j
gambieter schreef op zondag 20 september 2026 @ 13:07:

Ja, dat gaat helpen, vraag Gerwyn Price maar. Good riddance. Wat minder arrogant zijn, beter. Heeft hij geen manager/adviseur?
Het is en blijft een wisselwerking.

Ik zie/hoor het vaker dat men Littler arrogant vindt. Kan me het niet goed herinneren maar Taylor en MvG hadden ook een mate van arrogantie over zich.

Persoonlijk stoor ik mij meer aan de asocialen die fluiten als iemand een worp wil doen (niet alleen bij Littler overigens). Dat is mi niet respectvol.

We gaan t zien. Als hij dit jaar alle majors wint zie ik hem meer cherry picking gaan doen qua wedstrijden. Voor t geld hoeft hij het niet te doen.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 12:15

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

gambieter schreef op zondag 20 september 2026 @ 13:07:

'good riddance'? De beste darter op deze planeet, beste is dat we die wegpesten.... :?

Als we die fluiters nou eens sneller buiten zouden gooien dan kan de rest wel gewoon genieten van het darten op het hoogste niveau.

En dat heeft in mijn ogen niks te maken met arrogantie van spelers, als je zo negatief ontvangen wordt door een menigte dan snap ik best dat de zin om te spelen wegvalt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hippocampus schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:30:
'good riddance'? De beste darter op deze planeet, beste is dat we die wegpesten.... :?

Als we die fluiters nou eens sneller buiten zouden gooien dan kan de rest wel gewoon genieten van het darten op het hoogste niveau.

En dat heeft in mijn ogen niks te maken met arrogantie van spelers, als je zo negatief ontvangen wordt door een menigte dan snap ik best dat de zin om te spelen wegvalt.
Dit gaat niet om fluiters bij het gooien.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@gambieter Daar begint het toch mee. Eerst uitfluiten, dan komt de reactie van de speler en dan de escalatie naar massaal uitjoelen.
En nu is het zover dat men hem elke keer op de kast wil krijgen. Inderdaad, net zoals bij Price toen.

Vet grappig man, lekker bezig met z'n allen. d:)b

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hippocampus schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:49:
@gambieter Daar begint het toch mee. Eerst uitfluiten, dan komt de reactie van de speler en dan de escalatie naar massaal uitjoelen.
En nu is het zover dat men hem elke keer op de kast wil krijgen. Inderdaad, net zoals bij Price toen.

Vet grappig man, lekker bezig met z'n allen. d:)b
Kom op, Littler is erg arrogant met zijn gebaartjes als het tegenzit. Het is een wisselwerking, niet eenzijdig. Wat je dan niet doet is gaan klagen en boycotten, dan ga je even opletten en ook kritisch op het eigen gedrag zijn. Hij doet dit ook in Duitsland.

Het is de Principal Skinner meme. Geen enkele introspectie; net zoals zijn opmerking in December:
After the match, he said: "I'm not bothered [by the booing]. Really not bothered. You guys pay for tickets and you pay for my prize so thanks for booing me."
Dat is olie op het vuur gooien. Net zoals hij het erger maakte met dat GVV akkefietje.

Daarom zeg ik ook dat hij een coach/manager nodig heeft die hem adviseert wat wel en niet te doen in dit soort gevallen.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@gambieter dus jij ziet dit als publiekelijke opvoeding oid?
Dat mannetje is arrogant, dus leren we hem dat wel even af. Zoiets?

Voor mij is hij vooral nog erg groen. Zo jong en dan al op het hoogste niveau meedraaien.
Die heeft nog geen littekens opgelopen zoals men dat zegt.

En vanuit zijn perspectief hoeft hij ook zijn oren helemaal niet te laten hangen naar het publiek, hij is ongenaakbaar in de ranking. Hij kan nu al toernooien cherrypicken. (mede dankzij de te grote prijzen op het wk, maar dat is weer een ander verhaal)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, maar hij kan er van leren ipv te klagen en te dreigen. Zie Gerwyn Price, Adrian Lewis etc, maar ook Ted Hankey, Phil Taylor etc. Er zijn dingen die slim zijn en dingen die niet slim zijn. En heeft een negatief effect op zijn spel. Dus zelfs als je boos bent, dan nog is het slim om dit beter aan te pakken en niet de kont tegen de krib te gooien.

Clayton is bezig met Littler uit zijn lijden te verlossen, 8-4 ;)

En 10-4, geen perfect jaar.

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 20-09-2026 16:47 ]

• tweakduke

tweakduke

Een keer pijnlijk verliezen is misschien het beste medicijn. Littler was geen schim van zichzelf.

Tweakers Discord

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

10-4, poh, die zag ik zo snel niet aankomen.

Edit; Nou, de rest zal nu ook kans ruiken om vanavond de titel te pakken. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Hippocampus op 20-09-2026 16:49 ]

• ll roel j
Ross Smith heeft een verdiende overwinning gehaald. En heel overtuigend.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:59

Pimmuz

Roar

https://dartsnieuws.com/pdc/luke-littler-ontbreekt-op-komende-drie-nederlandse-toernooien-na-rumoerig-weekend-in-amsterdam

Goed gedaan jongens en meisjes in de zaal wat een reclame voor de Nederlandse fans.

• Quad
Het is echt te triest voor woorden..

Helaas dit weekend te weinig meegekregen om actief hier mee te kunnen posten. Maar had inderdaad al wel vernomen dat Littler het behoorlijk verbaal lastig gemaakt werd.

[ Voor 70% gewijzigd door Quad op 21-09-2026 15:04 ]

nggyu nglyd

• tweakduke

tweakduke

Het was met name de vrijdagavond met de wedstrijd tegen Noppert waar het publiek te ver ging, waar Koert ook zijn excuses voor maakte. Daarna gedroeg het publiek zich al een stuk beter.

Gisteren was het echt aan Littler zelf dat zijn prestatie ondermaats was en wat in het artikel staat, dit had hij vooraf al aangekondigd.
Die beslissing komt niet geheel onverwacht. Voorafgaand aan het toernooi in Amsterdam had Littler al aangegeven dat hij de Players Championships alleen zou spelen wanneer hij de World Series of Darts Finals zou winnen.

Tweakers Discord

• Quad
Ah, ofwel, de majorstreak dit jaar gaat hem niet worden. Alleen vind ik de wsod finals geen echte major.

nggyu nglyd

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:59

Pimmuz

Roar

tweakduke schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:43:
Het was met name de vrijdagavond met de wedstrijd tegen Noppert waar het publiek te ver ging, waar Koert ook zijn excuses voor maakte. Daarna gedroeg het publiek zich al een stuk beter.

Gisteren was het echt aan Littler zelf dat zijn prestatie ondermaats was en wat in het artikel staat, dit had hij vooraf al aangekondigd.

[...]
Vooral die eerste wedstrijd (Noppert) was het heel erg maar we moeten niet vergeten dat het ventje pas 19 is en wellicht zoals bij veel jonge sterren stijgt het wat naar zijn hoofd. Die uitspraken die hij een tijdje terug ergens deed zullen ook niet hebben geholpen. Hij flapte er toen wat uit over dat de fans zijn prijzengeld betalen dus ze moeten hem vooral maar uitfluiten enzo hij gaf er geen reet om maar blijkbaar toch wel :P

Ik vind het gefluit gewoon erg triest zeker op die belangrijke momenten kijk bv naar Bunting die heeft er nog steeds slapeloze nachten van en ook wat ze hem op social media aandoen da's echt van de zotte.
Pagina: 1 ... 90 91 Laatste

Let op:
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"

Live Rankings: https://www.dartsrankings.com

Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.